Регистрация
13 сеп 2011, 21:09

Редакционен: Кой решава въпроса за властта

Опитът на "Дневник" да се намери институцията, която отговаря и гарантира, че списъците с избирателите за предстоящите два вота са истинни, не се увенча с успех ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

23 коментара
 
Преглед на профил

Читател

Рейтинг: 5265 Неутрално
  • 1
  • 21:21
  • 13 сеп, 2011

"Мъртви души" в списъците и алъш-вериш за още гласове - гаранция за развитие на демократичните процеси по български.

А ГЕРБ тръгна с големите кошници...

Оценка
+78
 
Преглед на профил

Митко Василев

Рейтинг: 1955 Неутрално
  • 2
  • 21:24
  • 13 сеп, 2011

Въпросът е оставен висящ още от времето на кръглата маса и ВНС. Очевидно има причина да не му е намерено решение и до момента. Ако кажа, че не за първи път в България избори се правят по странен начин, едва ли някой ще се впечатли, но е било и много по-зле, като през 1938, ако правилно си спомням, когато изборите са правени в продължение на четири седмици.

Още умни неща от мен - http://kololoto.blogspot.com/

Оценка
-3 +24
 
Преглед на профил

kimba3

Рейтинг: 2987 Весело
  • 3
  • 21:32
  • 13 сеп, 2011

"Дневник",ама вие наистина сте големи наивници!!!
Ако у нас наистина имаше истинска демокрация, щеше ли всеки да прави каквото си иска???
Материал за размисъл,който доказва тезата ми:
В САЩ на ввсеки 100 души един е в затвора!!! В момента в затворите им има над 2.5 милиона затворници!!!У нас на 1000 души има само един затворник!!!
Ха вървете ме убеждавайте,че у нас няма Анархия,а пародията наречена избори не е параван за нейното съществуване!!!

Оценка
-4 +51
 
Преглед на профил

Танас

Рейтинг: 5024 Гневно
  • 4
  • 21:37
  • 13 сеп, 2011

Милиционерите затова декриминализираха, че грешни данни в изборнните протоколи ще са административно нарушение и ще се санкционират само с глоба от 50 до 2000 лв. а на практика си е чисто документна измама и трябва да попада под ударите на Наказателния Кодекс.
Значи още от сега се каканят да фалшифицират резултатите ако не са в тяхна полза.

<< Морето живите обича, мъртвите ги изхвърля на брега.>> / Хр. Фотев /

Оценка
+75
 
Преглед на профил

Alexander97

Рейтинг: 593 Неутрално
  • 5
  • 21:59
  • 13 сеп, 2011

До коментар [#4] от "Танас":

Танасе, Танасе! Никой от мислещите не се съмнява във фалшифицирането на изборите. Защо обаче така мълчи т.н. народ? Защо?

Оценка
+56
 
Преглед на профил

feniks78

Рейтинг: 241 Весело
  • 6
  • 22:27
  • 13 сеп, 2011

"Бай Ганьо прави избори" в съвременен вариянт!
ПП. Имаме си и магаре за избиране!

Оценка
+41
 
Преглед на профил

Demokrat

Рейтинг: 981 Разстроено
  • 7
  • 22:38
  • 13 сеп, 2011


Група за
Екстремно
Разграбване на
България

са готови на всичко за да задържат властта.

ЕС спря ВСИчКИТЕ фондове на тройната клептомания поради "корупция по високите етажи на властта", "липса на напредък в съдебната реформа", и т.н.

НИЕ обаче сами набутахме България от ръцете на тройните кардци в ръцете на мутри, на покровители на нелегални пивоварни, на милиционери с "носталгия" по диктатурата на Живков, на поклонници на "успехите" на палача Живков.

НИЕ позволихме на мутрите да (до)убият България.

Газът поскъпва. А вече почти три години "не се намери начин" да се свържат тръбите с Гърция и Турция, та да отслабне малко теглото на руския г@з седнал на шията на България.

И както се вижда Борисов, като почитател на руския лакей Живков, подготвя и ядрен руски г@з да се настани на тая изтъняла българска шия.

След "изборите" ще остане май само един изход за оцеляване поединично - летище София.

www.koenigsegg.com; The car !

Оценка
-1 +37
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2587 Любопитно
  • 8
  • 22:38
  • 13 сеп, 2011

Отново - фантоми,
за властта - кондоми!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-1 +24
 
Преглед на профил

Мартин Янков

Рейтинг: 633 Неутрално
  • 9
  • 22:40
  • 13 сеп, 2011

До коментар [#5] от "Alexander97":

А защо гласува изобщо т.н. народ? Да има под 10% избирателна активност и да се маха тая демокрация.

Оценка
-5 +10
 
Преглед на профил

Митко Василев

Рейтинг: 1955 Весело
  • 10
  • 22:44
  • 13 сеп, 2011

Ehaaaa, всеки си е казал, к'вото е имал да казва, а нема ни един хейт (резенка)

Още умни неща от мен - http://kololoto.blogspot.com/

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

Gopeто

Рейтинг: 3722 Неутрално
  • 11
  • 07:26
  • 14 сеп, 2011

ГЕРБ удивително се приближава като поведение до ДПС. За съжаление. ЗА пореден път се убеждавам, че никой не иска да въвежда добри практики, в случая за избори. И за да са убедени, че няма да се внедрят, правят имитация на нововъдение, което обикновено няма нищо общо с добрите идеи. И хората в голямата си част се отвращават от новостите. И статуквото си остава в дългосрочен план.

"Новите системи неизбежно генерират нови проблеми"

Оценка
+27
 
Преглед на профил

tatkoruso

Рейтинг: 968 Неутрално
  • 12
  • 07:36
  • 14 сеп, 2011

За кого в България, освен само нареклите се "политическа класа",има "демокрация", това си беше един проект на БКП/ с необходимите им кукли/, и част от проекта са и "изборите". Отдавна ги разкрих и не гласувам,но има доста хора, който гласуват от простотия и други платени, а и всеки кандидат да гласува сам за себе си, НС ще се напълни, което също е безсмислено. Гледаш го читав като кандидат, а като стане депу-пат да се чудиш как да го прекълцаш.И това е част от проекта, но споко не само в Бг-то е така.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

bobhunter

Рейтинг: 472 Неутрално
  • 13
  • 08:49
  • 14 сеп, 2011

Фактът, че никой не ни търси, не ни агитира за изборите, е достатъчно красноречив. Така нареченият избирател се осигурява по някой от най- малко хилядата получестни начини за спечелване на избори. Остап Бендеровци у нас са едни и същи лица. В тяхното обкръжение посмъртно не можеш да попаднеш .

Оценка
+14
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 2225 Неутрално
  • 14
  • 09:09
  • 14 сеп, 2011

До коментар [#3] от "kimba3":Щото в Америка имали един лаф : "Който иска да забогатее за 6 месеца, на третия влиза в затвора." Нашите юнаци забогатяват и по-бързо и не ги барат.

Оценка
+19
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 2225 Неутрално
  • 15
  • 09:13
  • 14 сеп, 2011

Тия , обаче, надминаха и социализъма. Тогава докарваха процентите до към 99.5, тия май надхвърлят и 100 %.

Оценка
+16
 
Преглед на профил

Батков-вън

Рейтинг: 915 Неутрално
  • 16
  • 10:09
  • 14 сеп, 2011

Сега стана ли ви ясно защо на предните избори ДПС "изпусна" толкова села и паланки и ги даде на герб? защо местата където до сега само дпс контролираше еднолично провеждането на изборите, този път ще е герб еднолично. И при всичките тези процеси доган е по тих от риба - никакви опити да си "запази" електората. Никаква опозиция в парламента, никакво желание да спре приватизацията на булгартабак, както направи три пъти до сега при предишни правителства? защо делян пеевски не е в затвора, а напротив - разширява империята

отговорът е елементарен - дс си прелива силите от дпс към герб.

на първи тур дпс ще подкрепи я румен христов, я некой друг маргинален и защо? за да се види каква част от електората вече се командва от герб и колко все още е при доган, за да си сверят часовниците докъде са стигнали в трансформацията

Оценка
+13
 
Преглед на профил

Torlak

Рейтинг: 498 Неутрално
  • 17
  • 10:27
  • 14 сеп, 2011

Добре знаете, че ако изборите можеха да променят нещо, щяха да ги забранят...

Като съм торлак, да не съм ахмак, да ям зелени краставици!

Оценка
-1 +14
 
Преглед на профил

kh

Рейтинг: 1199 Неутрално
  • 18
  • 11:48
  • 14 сеп, 2011

Конкретните избирателни списъци се изготвят от общинските служби ЕСГРАОН от съответните общински служители, подчинени са съответния кмет. Изготвят се на база на съответния регистър на населението, където се отразяват раждания, смърт, бракосъчетания, адресни регистрации и т.н. промени в статуса на гражданите.
От една страна факт е, че има случаи когато поради "натоварване" на съответните служители обработката на съответните хартиени документи се забавя поради "обективни причини". Та не е вярно, че няма институции, които не са заинтересовани от проблема.
От друга страна обаче, факт е и че доста български граждани просто не им дреме на шапката (извън акта за раждане, смърт и бракосъчетание) дали адресната им регистрация е актуална и не си мръдват малкото пръстче да предприемат съответните действия.
Та не че администрацията не е с двата крака в кълчищата, ама хайде първо всеки да си провери какво пише за адресна регистрация на собствената му лична карта?!?!?!

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

gogo_pulev

Рейтинг: 171 Весело
  • 19
  • 17:15
  • 14 сеп, 2011

До коментар [#5] от "Alexander97":
Защото..."Източният мозък е склонен към объркване!" ( Роберт Лъдлъм )
И още : "Народът въобще не разбира от добродетели, той величае винаги долните хора, хайдуците, развратниците, престъпниците, лъжците, изнудвачите и на такива той поверява своята съдба. "

Оценка
+3
 
Преглед на профил

aldy

Рейтинг: 1234 Любопитно
  • 20
  • 17:33
  • 14 сеп, 2011

А защо гласува изобщо т.н. народ? Да има под 10% избирателна активност и да се маха тая демокрация.- цитат на коментар #9 от “ragingcajun”


Тъй, тъй. Ама 10% поне са ти само "мъртвите душички". Само те стигат за да има достатъчна активност. Плюс доганците, твърдите прашки и готово. Магаре да ми туриш и него ще ти избера за президентин! Ганьо ряпа да яде.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Митко

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 21
  • 19:12
  • 14 сеп, 2011

Съгласен с този коментар на Дневник

И ти си прав, Ходжа

Оценка
+1
 
Преглед на профил

kirkor

Рейтинг: 1126 Неутрално
  • 22
  • 19:19
  • 14 сеп, 2011

До коментар [#3] от "kimba3": Прав си формално, но ако си мислш, че US са пансион за благородни девици, също се лъжеш! Зад лъскавата фасада има толкова измет, че свят да ти се завие! И толкова милиарди се изсипват за опазване на реда и сигурността, че могат да бъдат достатъчни за две Европи!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

балкандо

Рейтинг: 465 Неутрално
  • 23
  • 20:11
  • 14 сеп, 2011

До коментар [#19] от "gogo_pulev":
+
И аз все се чудя как някои хора вечер обсъждат на чашка какъв крадец е съседа, а сутринта мазно го поздравяват и го хвалят колко успял човек е ?! Национална черта някаква, чалгаджийска.

Насила хубост и наужким лудост няма !

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.