Регистрация
27 сеп 2011, 19:55

Редакционен: Организаторите на непълнолетни - на светло!

Над 100 са задържаните след незаконните (заради неподедани заявления в общините от организаторите им) и на моменти вандалски шествия в понеделник вечерта в София, Бургас, Враца, Стара Загора, Перник, Благоевград, Плевен и Пазарджик, съобщи МВР. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

58 коментара
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3436 Неутрално
  • 1
  • 20:04
  • 27 сеп, 2011

Интересно как да се разбере,след като върви партийна агитация след децата?

Оценка
-4 +83
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 2901 Неутрално
  • 2
  • 20:24
  • 27 сеп, 2011

Абе, "Дневник"! Какво ви е станало напоследък? Жегите минаха...

Що не питате кой организира малолетните цигански момичета да раждат деца на 12години! Дете си играе с жива кукла!?
Това по закон е педофилия и е наказуемо! Кой организира малолетни деца с отрязани пръсти да стават джебчийки? Кой организира просещи деца по улиците? Кой организира циганските жрици на любовта по околовръсното и към Благоевград на същите години ? Кой организира невръстни цигански деца да мият стъклата на автомобилите по софийските булеварди и да си рискуват живота?
Кой, кой, кой....

Не измествайте темата! Това, че млади български момчета и момичета имат активна гражданска позиция, ли ви е проблем?
Провокатори е имало и ще има. Нецензурни изрази също.

Пропускате най-важното, че едно младо поколение необременено с миналото си казва своето мнение, къде сполучливо, къде не...
Те са надеждата за по-щастливо бъдеще на България!



“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-82 +124
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5755 Неутрално
  • 3
  • 20:39
  • 27 сеп, 2011

"Организаторите на непълнолетни - на светло!"

Това заглавие напомня по стил заглавията в тоталитарната преса в СССР и България през 50-те години: "Ревизионистите в ГФР - разобличени!". Но по-важното е, че основната детска престъпност в България е именно циганска. И тя не е за през няколкото дни на протести, а постоянна. Тях кой ги организира?

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
-32 +84
 
Преглед на профил

zdra4

Рейтинг: 102 Весело
  • 4
  • 20:40
  • 27 сеп, 2011

Абе, Дневник,
Вие верно изкукакахте. В кой свят живеете. Нещо за анонимността на мрежата да сте чували? За гражданско общество?
А всъщност защо са ви организаторите. Ще ги изправите пред другарския съд или направо в Белене?

Оценка
-36 +78
 
Преглед на профил

kostadyn

Рейтинг: 326 Неутрално
  • 5
  • 20:47
  • 27 сеп, 2011

А автора на статията защо е на "тъмно"

Оценка
-18 +70
 
Преглед на профил

4i4ok

Рейтинг: 362 Неутрално
  • 6
  • 20:53
  • 27 сеп, 2011

Най лесно се манипулират деца на по 11-12 год.
Въпросът е кой ги манипулира,кой има "изгода" от това.
Елементарно "Уотсън".
Видяхте ли по новинарските канали колко доволен беше Станишевото?А пикаещият в шадравани?

Оценка
-27 +44
 
Преглед на профил

tivoli

Рейтинг: 2011 Неутрално
  • 7
  • 20:57
  • 27 сеп, 2011

""След 20 дни ще минат изборите и всичко това ще се забрави, както много пъти се е забравяло", е заявил във вторник премиерът..."

Оставка!

Оценка
-13 +73
 
Преглед на профил

rusamanova

Рейтинг: 619 Неутрално
  • 8
  • 21:03
  • 27 сеп, 2011

Видяхте ли по новинарските канали колко доволен беше Станишевото?А пикаещият в шадравани?
- цитат на коментар #6 от “4i4ok”


Може ли да си такъв ид.... Къде чу накой от тези хора да подстрекава към етническо насилие. Това да разкриваш далаверите на това правителство и клана Киро циганина не е призив за насилие. Ти можеш ли да си представиш че ако БСП оглави някакъв такъв протест че няма да остане камък върху камък. Но ние сме отговорна партия и знаем че после такъв процес няма спиране. И сме го доказвали с поведението си че първо мислим за страната си а после за партията си. Помниш ли постъпката на Добрев а...

Оценка
-53 +17
 
Преглед на профил

Майстор Балкански (00:00–24:00)

Рейтинг: 1673 Разстроено
  • 9
  • 21:04
  • 27 сеп, 2011

Абе, "Дневник"! Какво ви е станало напоследък?- цитат на коментар #2 от “drakar65”

Абе, Дневник, Вие верно изкукакахте.- цитат на коментар #4 от “zdra4”

Дневник изсипа накуп няколко много неприятни публикации - измества фокуса от справедливото народно недоволство (по повод безнаказаноста на определени известни на власта и обществото ромски престъпници) към акцентиране върху "законови норми"...

"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."

Оценка
-26 +56
 
Преглед на профил

Captain Shakespeare

Рейтинг: 957 Неутрално
  • 10
  • 21:21
  • 27 сеп, 2011

До коментар [#2] от "drakar65":

Що не се попиташ сам?
Или търсиш оправдание за нечистата си съвест?

Снимката е на Роберт де Ниро в "Звезден прах "

Оценка
-12 +12
 
Преглед на профил

Captain Shakespeare

Рейтинг: 957 Неутрално
  • 11
  • 21:26
  • 27 сеп, 2011

До коментар [#9] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":

Не го усуквай по килифарски.
Нетърси под вола теле, а потърси тези дето фалираха банките, тези дето от две години ги съдят за милиони евро злоупотреби /и вероятно ще се разминат/, а си тръгнал да правиш предизборна агитация плачейки за нещастния народ.

Снимката е на Роберт де Ниро в "Звезден прах "

Оценка
-15 +17
 
Преглед на профил

Captain Shakespeare

Рейтинг: 957 Неутрално
  • 12
  • 21:27
  • 27 сеп, 2011

До коментар [#8] от "rusamanova":

Вие сте доказана банда от хайдуци!

Снимката е на Роберт де Ниро в "Звезден прах "

Оценка
-11 +29
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 2901 Неутрално
  • 13
  • 21:46
  • 27 сеп, 2011

Тц... Sorry captain Blackbeard...Не позна!
Знаеш ли дали въобще имам съвест?
Питам и отговор не искам...

Хайде и тези организатори от моите въпроси да излязат на светло, ако обичат. Медала има две страни нали?
Горе в статията задават въпроси и призив, нали? Е и аз задавам въпроси и искам тези които опропастяват живота и бъдещето на циганските деца да излязат на светло!
Или това е расизъм?

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-7 +25
 
Преглед на профил

Дон Кихот

Рейтинг: 1883 Неутрално
  • 14
  • 21:53
  • 27 сеп, 2011

До коментар [#1] от "kardinalat":

"Интересно как да се разбере,след като върви партийна агитация след децата?"

Според мен това деяние също трябва да се криминализира, или поне да се въведат строги санкции срещу него! Но то не върви в никакво сравнение с използуването на деца за политически цели, рискувайки при това здравето (физическо и психическо) и живота им!

Оценка
-3 +16
 
Преглед на профил

Майстор Балкански (00:00–24:00)

Рейтинг: 1673 Любопитно
  • 15
  • 22:08
  • 27 сеп, 2011

Не го усуквай ... а потърси тези дето фалираха банките, тези дето от две години ги съдят за милиони евро злоупотреби /и вероятно ще се разминат/- цитат на коментар #11 от “Captain Shakespeare”

Това не е ли работа на "главния" прокурор? Нещо май си сбъркал адреса. Отправи си "жалбата" към него.

"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."

Оценка
-4 +13
 
Преглед на профил

uran

Рейтинг: 1445 Неутрално
  • 16
  • 22:12
  • 27 сеп, 2011

Ах тези избори. Римляните носят ниляди гласове, а справедливостта носи твърде малко.

Yet another blue planet.

Оценка
-3 +20
 
Преглед на профил

DrAvalanche

Рейтинг: 2016 Любопитно
  • 17
  • 22:27
  • 27 сеп, 2011

Много хубав призив Дневник.

Очаквам да сте толкова активни и по осветляването на:
1. полицаи, съдии, прокурори и политици прикриващи престъпници;
2. купуващите гласове;
3. манипулиращите избори;
4. източващите бюджета;
5. купувачите на Булгартабак;
.....

Оценка
-2 +67
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3436 Неутрално
  • 18
  • 22:35
  • 27 сеп, 2011

До коментар [#14] от "Дон Кихот": Съгласен съм.

Но нека спрем всяко нещо да превръщаме в углавно престъпление. Нашият НК е 3 пъти по-голям от германския, съмнявам се че някой ще заяви че нашата престъпност е 3 пъти по малко.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Ментор

Рейтинг: 1148 Неутрално
  • 19
  • 22:42
  • 27 сеп, 2011

мили другарчета от Дневник, въпросът с неотложен отговор не е кой изкарва децата на улицата и ги насъсква със сляпа омраза, а защо тая омраза съществува изобщо и каква е причината за нея.
Причината е, че полицията защитава циганите от гражданите, но не си мръдва пръста да защити гражданите от циганите. И съответно гражданите се чувстват някак си прееб@ни. Не им е комфортно да хрантутят една абсолютно безполезна биомаса, която ги краде и убива. Кво да ги праиш, граждани с техните им странности. Не щат да разберат що е то права на малцинствата, не щат да разберат защо трябва да помагаш на тия които те крадат и убиват, не щат дори да обмислят висшите цели на хелзинксия комитет и подобните му образувания. Направо тъпанари - това са гражданите. Да забравим за тях, тъпанарите не заслужават внимание, и да се съсредоточим върху строгото охранвяне на правата на циганите. Е, откраднали едно - друго, убили тоя - оня, не е края на света.

Оценка
-10 +53
 
Преглед на профил

demonoid

Рейтинг: 2465 Любопитно
  • 20
  • 23:32
  • 27 сеп, 2011

Дневник? Дневник!? Дневник!!! Кога ви купиха?!

http://whynot-reflect.blogspot.com/

Оценка
-10 +38
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 488 Неутрално
  • 21
  • 23:42
  • 27 сеп, 2011

Ако в България имаше гражданско общество гражданите отдавна заедно с полицията да е измела тази измет от улиците. Е, то ако имаше граждани трябваше да има протести срещу Мутрата и Цв.Цв още когато излезнаха флашките ....

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-6 +42
 
Преглед на профил

1951

Рейтинг: 1286 Неутрално
  • 22
  • 01:22
  • 28 сеп, 2011

Имаше една серия на Саут Парк в която народа излъчваше "Smug" и за малко да доведе до катастрофа...
Та и вие, и десетината блогърчета, туитърчета и прочие псевдоинтелектуалнци и културтрегери толкова много сте се насмъгали, че сте забравили на коя планета живеете.

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

focusnik

Рейтинг: 1188 Неутрално
  • 23
  • 05:51
  • 28 сеп, 2011

До коментар [#20] от "demonoid":

Отдавна са купени. Просно не им личеше толкова. Това е стара управленска практика - отглеждане на контролирана опозиция. Нали трабва да се изпуска по малко парата.

Оценка
-4 +19
 
Преглед на профил

PlamenVarna

Рейтинг: 2174 Весело
  • 24
  • 05:52
  • 28 сеп, 2011

Зам.-министърът на вътрешните работи Веселин Вучков:
"... кой изкарва децата на улицата и ги насъсква със сляпа омраза ..."
---
Тоя от "днешната милиция", дето е същата като "вчерашната" няма начин да не е започнал да се изгражда професионално от началник "детска педагогическа" . Така яко намирисва на "я сега тука вие, изправете се ... кои бяха инициаторите ... или всички заминавате по етапен ред в ТВУ"
---
А иначе отговорът е много лесен - вашата некомпетентност, като ръководство, уникалната ви некъдърност и очевидната ви практика на "чадъросване" на мафиотите ни изкараха на улицата.
----------------------------------
И още от зам.-министърът на вътрешните работи Веселин Вучков:
"... непълнолетните няма как сами да се организират и с такава скорост да се придвижват от Пловдив до София и обратно..."
---
И каква е точно тая "такава скорост" дето та тъй напряга умствено бе Вучков ?
Свръх-звукова или свръх-светлинна ли бе Вучков ?
От Пловдив до София с влака ли бе Вучков ?
Или влака е забранен за "непълнолетните" бе Вучков ?
---
От тренировките ще да е.
Падал е на глава Вучков.
Нееднократно.
---
Вучков, ако бяхте изкарали преди години и една десета от тази тежко-въоръжена джандарска мощ - да опази хората от дерибействата на самообявилия се със супернаглостта си за цар криминален боклук, сега нямаше нито да има протести, нито ти да се вайкаш:
- Ауу какъв метеж, ауу какъв револусион .
---
Тръгнали сте по пътя на небезизвестния
"пътнико ВИДЕН, пътнико НОВ"
Той също заложи в навечерието на политическата си и властова кончина на джандарските изпълнения, ама сам се оттече в канализацията. Преждевременно.

Dust In The Wind

Оценка
-3 +26
 
Преглед на профил

usero

Рейтинг: 776 Неутрално
  • 25
  • 06:53
  • 28 сеп, 2011

Организаторите не се крият. Просто трябва авторът, вместо да си седи вкъщи и да пита що никой не идва да му носи информация, поне да си направи труда да погледне в някой сайт.

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

Stream

Рейтинг: 3369 Гневно
  • 26
  • 07:09
  • 28 сеп, 2011

То за тези неща отдавна си говорим!
А сега се питат:
КОЙ БУНИ РАЯТА?

А ние отдавна ги пишем тези неща:

Stream
Рейтинг: 2267 Гневно

15
19:39
20 авг, 2010



Както винаги Франция е велика страна!

И са прави напълно! Това е тяхната страна и ТЕ НЕ ТЪРПЯТ ЦИГАНИИ !


У нас е обратното,ЦИГАНИТЕ са ПО ЦЕННИ за нашите политици от нас(Българите)!

Забележете колкото по ГОЛЕМИ МАГАРИИ правят нашите юнаци, толкова ПО-МАЛКО БЪЛГАРИ ГЛАСУВАТ , и то отвратено!Отвратено означава ПРОГНОРИЗУЕМО!
отива Ахмед Доган и казва нещо:, и?

Спомнете си изборите за парламента!

А спомняте ли си онзи стар виц, дето всички нации били на покрива на един небостъргачи трябвало да скочат: .....
и накрая казали на Българина АМА ТИ НЕ МОЖЕЩ ДА СКОЧИШ !?
На всички избори ни играят едни същи номер спекулираики със НАЙ - ГОЛЕМИЯТ СТРАХ НА БЪЛГАРИНА "Да не настине и ДА НЕ СЕ МИНЕ!"

При ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ

ЦИГАНСКИЯТ (ентостния) ВОТ се ОБЕЗЦЕНЯВА!

ВАЖНИТЕ

СТАВАМЕ


НИЕ

!


И трябва да ни ОБРЪЩАТ ВНИМАНИЕ на ВСИЧКИ !


И тогава ще спрат да търсят начин ДА ГИ ПОДКУПВАТ С НАШИТЕ ПАРИ ! Помощите които ще им за Тютюна , ЩЕ ТРЯБВА ДА ГИ ЗАПЛАТИМ в същия размер на ЕС! Т.е. ща платим двойно за спокойствието и просперитета на г-н БОРИСОВ!


Господа Циганите не са ни проблема, проблема сме си ние ГЛАВИТЕ НИ ПРЕЧАТ, нашите глави!
И в прекия и в преносния смисъл! (Т.Е пречат ни нашите си политици и нашите собствени празни глави на-раменете! Понеже не проумяваме най-простото нещо, че парите от нашите данъци не са ничии а наши! Парите не са на Политиците!)

Пропуснатите фондове на ЕС СМЕ СИ ГИ ПЛАТИЛИ предварително!


ПРОБЛЕМА не са циганите, проблема Е ЧЕ НЕ СМЕ ЕДНАКВО ЦЕННИ КАТО ГЛАСОВЕ С ТЯХ, ние от Българския етнос!

И тогава идва равенството и СПИРАТ ДА ИМ ПРОЩАВАТ всички детинщини! Спират ДА ГИ ДОНДУРКАТ

С НАШИТЕ ПАРИ!

СПИРАМЕ ДА ИМ ОТГЛЕЖДАМЕ ТЕХНИТЕ ДЕЦА, С НАШИТЕ ПАРИ !

СПИРАМЕ ДА ИЗЧЕЗВАМЕ, КАТО НАРОД (БЪЛГАРИ)!

Схващате ли?

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ ОЗНАЧАВА ЕДНАКВА ЦЕННОСТ НА ВСЕКИ ГЛАС, а ние сме повече!

И СПИРАМЕ ДА СЕ МРАЗИМ!

Свобода, РАВЕНСТВО, братство ! е бил девизът на Френската революция!

Та при нас равенството трябва да е РАВНО НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ за всеки български гражданин!
Тогава стават НЕЩАТА съвсем ДРУГИ!

http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2010/08/20/949549_suvetut_na_evropa_e_shokiran_ot_otnoshenieto_kum/

Хитростта пречи на мисълта!

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

Stream

Рейтинг: 3369 Любопитно
  • 27
  • 07:32
  • 28 сеп, 2011

ЦИГАНСКА ''държава'' Една 11-15 годишна циганка, която вместо да учи роди първото дете, си осигурява автоматично следните детски и помощи : - 100 лв. детски МЕСЕЧНО до навършване 1 година на циганчето ( след 1-та година тези 100 лв. месечно продължават да се дават, но вече като соц. помощ) - 35 лв. детски МЕСЕЧНО до 18 г. на циганчето - 20 лв. детски МЕСЕЧНО от партия "Евророма" - още 2,15 лв. МЕСЕЧНО допълнителна помощ за достигане на семейния ДМД (ДМД = Диференциран Минимален Доход по Закона за Социално Подпомагане) - 150 лв. ЕДНОКРАТНА помощ за бременност - 250 лв. ЕДНОКРАТНА помощ за раждане на първо дете - 284 лв. ЕДНОКРАТНА енергийна помощ - 325 лв. е максимума на т.н. "КРАТНА ПОМОЩ", за посрещане на инцидентни обстоятелства - 4 пъти хранителни помощи (2 пъти от ЕС, от ДФЗ, и от БЧК ) Това прави около 240 лв. чисто (без никакви данъци върху тях) МЕСЕЧНО Освен това циганката потребява няколко-стотин лева на месец Ток и Вода, дето ги плащаме ние Много цигански семейства имат вече от 20 до 50 000 лв. неплатени сметки само за ток. Освен това не плаща Данък-Сгради и Такса-Смет Освен това държавата плаща от нашите данъци ЗДРАВНИТЕ-ОСИГУРОВКИ на всички цигани. Не знам на каква стойност Тоест истинския резултативен доход на тази циганка, преди да почне да краде е далеч над 500 лв. А на работещата бяла робиня за минималната заплатка от 240 лв БРУТО., дохода е 188 лв.НЕТО, след като държавата им прибере почти 22% за осигуровки и данъци НАКРАЯ СЕ ОКАЗВА ЧЕ НЕРАБОТЕЩАТА ЦИГАНКА (само с 1 дете !), ПОЛУЧАВА 3 (три) ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ РАБОТЕЩАТА БЯЛА за МИНИМАЛНАТА ЗАПЛАТА

(C) Plovdiv24.bg | Източник: http://news.plovdiv24.bg/290036.html#ixzz1Z5XXcILs

Хитростта пречи на мисълта!

Оценка
-3 +34
 
Преглед на профил

Stream

Рейтинг: 3369 Весело
  • 28
  • 07:43
  • 28 сеп, 2011

Добро утро България!

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ff9BXmUM-Jg



(Виетнам)

Хитростта пречи на мисълта!

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

drake

Рейтинг: 1075 Неутрално
  • 29
  • 07:44
  • 28 сеп, 2011

С това заглавие вестник "Дневник" уби всичко детско в мен. Организаторите на светло; Подстрекателите -- пред назакателния взвод; Пияните с Кока-Кола в изтрезвителното.
Това е стил на "Работническо Дело" от 1954г., а не на една уж либерална медия ,която се чете от интелигентни хора.

Какви организатори ви гонят? Прочетете какво писахте за протестите в Египет, за арабската пролет и за начина , по който се организират хората. Организират се спонтанно, използат нови възможности за общуване и комуникация. Организират се, за да направят нещо по реален проблем, пред който никой не бива да си затваря очите. Фейсбук не е причина за организацията. Той е само средство, което се използва когато хората искат да покажат,че са граждани, а не поданици. А на вас ви се привиждат организатори и тъмни силуети а-ла Емил Боев. Вместо да пишете подобни дивотии по-добре се запитайите кое накара хората да скочат като ужилени след една човешка трагедия. Защото в тази човешка трагедия и смъртта на двете момчета се ражда гражданското общество в България: общество без организатори, но каузи за които е готово да се напъха под полицейски палки. Добри или лоши тези каузи показват, че поне за момент гражданите са малко повече от овцете. Ако от това ви е страх по-добре си извикайте Велислава Дърева за главен редактор-- ще ви отива.

Оценка
-10 +36
 
Преглед на профил

Продавачката

Рейтинг: 230 Неутрално
  • 30
  • 08:10
  • 28 сеп, 2011

До коментар [#29] от "drake": Раждането на гражданското общество преминава през спазването на законите от ВСИЧКИ.
РАЗДЕЛЕНИЕТО ПРЕМИНАВА през оста спазваш/неспазваш законите.
ЗА ВСИЧКИ, ЗА ВСИЧКИ И ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ЗА ВСИЧКИ.......

Оценка
-4 +11
 
Преглед на профил

Stream

Рейтинг: 3369 Гневно
  • 31
  • 09:03
  • 28 сеп, 2011

Преди много години имаше хубав филм на Анджей Вайда - "Извинете тук бият ли?"

Сега ГЕРБ ни прожектира нещо подобно:

"Калин Руменов разказа:
„Бях в района на Козирката, когато видях сблъсък на няколко души на около 20 метра от мен. Затичах се натам, за да видя какво става, размахвайки журналистическата си карта. Без да се усетя, бях повален с три удара на палка. Успях да кажа на двамата полицаи, които ме държаха, че съм журналист, и им показах документа си. „А, журналист, добре...”, каза единият и отслаби хватката си. Вече изправен, ги попитах за техните имена. Отговорът беше: „Щом питаш за имена...” и ми сложиха белезници”."

http://www.dariknews.bg/view_article.php?article_id=781962


МилЬЮцинерщината - Родилен белег на ГЕРБ!

"Най-големия проблем на Гражданите за европейско развитие на България е , че повечето са селяни а останалите НЕ СА ЦИВИЛНИ!"

Хитростта пречи на мисълта!

Оценка
-1 +27
 
Преглед на профил

Eric Cartman

Рейтинг: 483 Весело
  • 32
  • 10:03
  • 28 сеп, 2011

Някои хора отказват да повярват, че в България има хора, които могат да се съберат и да пометат и мутри и жандармерия и всички останали боклуци. Никой не може да се спаси от гневна тълпа. Треперете нещастници. И вашия ред идва

Is there no standard anymore?

Оценка
-3 +22
 
Преглед на профил

ekip

Рейтинг: 322 Неутрално
  • 33
  • 10:05
  • 28 сеп, 2011

Защо се оставяте на манипулации? Защо само цар Киро? Защо не поискаме справка за платените данъци от Баневци, Герговци, Гущеровци, Костовци, Биневци и вся остальная сволоч? Защо като се е почнало не го довършим? Само тогава има някакъв смисъл. В противен случай печелят пак мафиотите. ГЕРБ-защото Плевнелиев и Фандъкова няма да участват в дебати, за да им се задават неудобни въпроси; (проруските групировки) Атака и ВМРО-увеличение на гласовете; и т.н. Като поискаме обаче да излязат на светло и другите крадци на прехода, ще видите как ще се обединят почти всички политически сили срещу това искане.

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

m0lt3n

Рейтинг: 328 Неутрално
  • 34
  • 10:07
  • 28 сеп, 2011

Е то кой да протестира?
Хората над 40 са смазани от социализма и не смеят да скочат, защото знаят "резултатата".
А в отговор на "Дневник" - поръчителя да прочете определението за ТЪЛПА - неконтрулируема маса от хора, инициатор на промени в обществото от общинно-родовия строй насам.
Това е подстрекателя - ТЪЛПА

Оценка
+17
 
Преглед на профил

Да бе да

Рейтинг: 2333 Неутрално
  • 35
  • 10:11
  • 28 сеп, 2011

Нещо за анонимността на мрежата да сте чували? За гражданско общество? - цитат на коментар #4 от “zdra4”

Тези които участват в протестите - въобще не са представители на гражданско общество .

- измества фокуса от справедливото народно недоволство (по повод безнаказаноста на определени известни на власта и обществото ромски престъпници) към акцентиране върху "законови норми"... - цитат на коментар #9 от “Майстор Балкански (00:00–24:00)”


Според мен ,не дневник измества фокуса , а организираните и тъй наречени "протести в подкрепа"

Въобще не мога да разбера каква подкрепа може да се съдържа в израза" Циганите на сапун" . Знаем чия е тази фраза.!?!
А организатори на протестите официално няма!?!

Този път подкрепям призива на дневник
"Протести е имало и ще има при всяка власт - тази също трябва да свикне с мисълта. Това, което не бива да се допуска, е употребата на деца за каквито и да било цели. "

Който иска - търси начин. Който Не - търси оправдание.

Оценка
-11 +5
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 2856 Неутрално
  • 36
  • 10:46
  • 28 сеп, 2011

Мяф!

"Дневник" наистина ли изтъпяха толкова или се правят на умрели лисици?
Горките непорочни девици!
Вие в кой свят живеете?

Смятам, че покрай един трагичен случай пак пъргаво зомбираха мат'ряла и съм съгласен с Мухобойко, че след изборите всичко ще се забрави. Защото ескалацията е умишлено провокирана и целенасочено управлявана.
И кой, ако не Боце, ще знае? Забравихте ли на последния протест пред Народното събрание кой провокира и кой кмет тогава получи "сигнал за бомба" в общината си, та даде зелена светлина на милиционерите да си отбият от сърце?
Знае си човекът "технологията"!

Тая история с "организирането" на малолетните и употребата им не е от вчера! Да не би да не знаете какво се случва по стадионите, какви лозунги "гордо" се издигат, какви си ги говорят "феновете", главно пишлегарчета и млади лумпенчета, из спортните сайтове? Какви боеве си спретват?
Че има даже и спортни джурнализи, които не само намекват, ами дори и в прав текст, дори изведено в заглавия!, наричат играчи на "врага" с расистки епитети.
Да не би да не знаете какво се случва при всяко т.нар. "дерби"? И - нищо! Кучетата си лаят - керванът си върви!

Ами Болен, Расате, че даже и Каракачанов (макар че той от тая пасмина е най-"политкоректният", направо цвете) - те какви са? Да не би да ги говорят или правят тези неща от вчера? И нали "ударните им отряди" са в масата си точно от малолетни и младежи?

Ами не толкова отдавнашната случка при джамията насред София? Я погледнете кадрите в нета да видите колко младежи са в джумбуша? И какво се оказа тогава? Че всички "водещи политически сили" са в играта! Че и Юзеиров, дето отдавна Прокуратурата трябваше да му духне под опашката заради същите изцепки и същите параграфи, дет' вчера се сети да гони "сеещите етническа омраза"!

Драги ми смехурковци, обществото е болно!
И на всичкото отгоре циреите му се използват целенасочено от управляващия "елит" за зомбиране на мат'ряла.
Първо беше "турчина с фес" на Велко вълканов и ОКЗНИ на Радка Налбантова (апропо и с Гоце в тази "организация", после "партийната книжка на Софиянски", удобни палежи на Партийни домове, "обръчи" и "порции" на Сополя, "фундаментален ислям" в Родопите с активното съучастие на ДАНС ...
Сега просто смениха "номера", че старите хватки се поизтъркаха.
И пак ловят балъци на гола кука. Щот' продължават да кълват.
А вие им припявате с такива смешни и жалки "активитети"!

Оценка
-2 +17
 
Преглед на профил

Искандер

Рейтинг: 1003 Любопитно
  • 37
  • 10:59
  • 28 сеп, 2011

Много съм разочарован от Дневник през последните дни. Не очаквах такива нескопосани реакции и такова сервилничене от вас.

ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT

Оценка
-3 +20
 
Преглед на профил

ra4ko

Рейтинг: 216 Весело
  • 38
  • 11:25
  • 28 сеп, 2011

"Ако у обществото е останал такъв, трябва да поиска от институциите и преди всичко от МВР незабавно да се разкрият и понесат отговорност тези, които са злоупотребили с непълнолетните"

Страхотно! Злоупотребата с малолетни няма право в правова европейска страна, но защо чак сега идва на дневен ред?! Педофилите в България не са от вчера! Непълнолетните жертви на педофили редовно чупят рекорди за най-ниска възраст за раждане, а след това продължават да бъдат изнасилвани и да раждат, докато са все-още непълнолетни! Ще съм доволен, ако наистина обществото поиска от институциите и МВР да се разкрият и понесат отговорност тези, които злоупотребяват с непълнолетни, но още повече ще се радвам, ако институциите и МВР действително изпълнят това искане на работодателя си!

Горното мнение не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

Lemmy

Рейтинг: 2622 Весело
  • 39
  • 11:41
  • 28 сеп, 2011

Що лъжете, че коментарът е редакционен, ве? Едно към едно преписано от пишман-прокурора Велчев. А доц. Борето както и медиите като инструмент на тоталитарната държава, са атавизми от едно не толкова далечно минало.

Оценка
-4 +12
 
Преглед на профил

aardvark

Рейтинг: 337 Неутрално
  • 40
  • 12:06
  • 28 сеп, 2011

До коментар [#23] от "focusnik":

Нали трабва да се изпуска по малко парата. - цитат на коментар #23 от “focusnik”

В свирката.


Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Спеакер

Рейтинг: 1488 Весело
  • 41
  • 12:09
  • 28 сеп, 2011

ама ГЕРБ - с тебе сме по-силни може

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 42
  • 12:25
  • 28 сеп, 2011

Държа да отбележа че редакцията на дневник все още не е отговорила на въпроса на читатели на медията относно това дали са предоставяни айпи адреси и никове на полиция или органи на дознанието.
От пиадестала на тая тишина, аз не мисля че имате право да претендирате за осветляването на никакви организатори.
Отделно че е баш вашата работа да ги намерите и да сте ги интервюирали 100 пъти поне.
Факта че не сте способни, доказва степента на доверие която ви имат т.нар. организатори. Доказва степента на доверие която всички имат изобщо в медиите в България. Тъй че - организатори ще искате едва когато можете да покажете ваш материал за цар киро цитиращ всичко това което стана ясно в последните дни.
Доверие трудно се гради и не е зле да се захващате за работа.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-1 +17
 
Преглед на профил

woland

Рейтинг: 1187 Неутрално
  • 43
  • 13:31
  • 28 сеп, 2011

"Особено когато скоростно расте броят на хората, които няма какво да губят" - това е основата на всяка промяна. И ако наистина това, което се очаква тази зима се случи, може би ще сме свидетели и на падането на това правителство и евентуално на появата на нова политическа сила, тъй като досегашните не знаят какво да правят в ситуации като тази.

Оценка
+8
 
Преглед на профил

piper4o

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 44
  • 14:45
  • 28 сеп, 2011

Всъщност имаше ли по протестите организирани непълнолетни? Питам защото не съм бил. Възмутен съм от пълното безумие в съдебната ни система, но не споделям формата на протестите от последните няколко дни. Агресията не е решение на проблема.
За съжаление тя е първосигнална реакция на много хора.

Вероятно през социалните мрежи са заявили участие и много непълнолетни, въпреки забраната за ползването им, при не навършени 18 години.

Оценка
-3 +5
 
Анонимен потребител

****

  • 45
  • 15:09
  • 28 сеп, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 2901 Неутрално
  • 46
  • 15:32
  • 28 сеп, 2011

До коментар [#42] от "Десен":

Доверие трудно се гради и не е зле да се захващате за работа. - цитат на коментар #42 от “Десен”

Така е!
Трудно ще си върнат доверието на читателите! Това е жалкото!

дали са предоставяни айпи адреси и никове на полиция или органи на дознанието. - цитат на коментар #42 от “Десен”

Боли ме к..а, или най-малко ще си го преместя от десния в левия...
От "зората на демокрацията" са ми подслушвали телефона. Стационарен. Много добре знам какви методи прилагат милиционерите!

И MAC адрес-а да го дадат, и IP адрес-а...все тая...
Каквото мисля, си го казвам! Бил съм през 1996г. в студовете на барикадите. Ако трябва пак ще го направя!
Писна ми от възраждаща се и мултиплицирана милиционерщина!

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
+12
 
Преглед на профил

briton

Рейтинг: 356 Неутрално
  • 47
  • 16:03
  • 28 сеп, 2011

Мен лично въобще не ме интересува кой "насъсква" непълнолетни. Когато родителите са отговорни и се грижат за децата си, децата няма да ходят да чупят и трошат. Когато в училище децата се възпитават и се учат на ред, уважение и т.н., те ще се замислят кое е правилно и кое не. Когато обаче битката учител-ученик е загубена в полза на ученика, когато родителите нехаят за техните деца какво друго да очаквате освен закона на улицата.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

valbe

Рейтинг: 1474 Неутрално
  • 48
  • 17:05
  • 28 сеп, 2011

Разсъждения на щраус и примитивна манипулация в полза на престъпниците.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Drun_drun

Рейтинг: 770 Неутрално
  • 49
  • 17:20
  • 28 сеп, 2011

Значи, казвате, увжаеми г-н зам. вътрешен министър, че не е редно 12-13 годишни деца да са на улицата да протестират, така ли? Но е съвсем в реда на нещата деца на същата възраст да проституират, да раждат, да крадат и просят по улиците? Съмнявам се някой да е организирал тези млади хора по улиците, те се самоорганизират и имат смелостта да излязат и да изразят несъгласие с това, което става. Защото не искат да живеят в такава държава, не искат техните деца да растат в същото блато, което е сега БГ, и защото са много по-отговорни от нас, дето само щракаме по клавиатурата. И не измествайте въпроса към лумпените, тях ги е имало и ще ги има на всяка масова проява, не те са мнозинството, а съзнателно протестиращи млади хора.

Оценка
+7
 
Преглед на профил

soljafcraist

Рейтинг: 289 Неутрално
  • 50
  • 17:27
  • 28 сеп, 2011

До коментар [#9] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":

Абе атакистченца зомбирани! Какво "справедливо народно недоволство", каква "активна гражданска позиция" у български тинейджъри - доказано най-неграмотните в Европа, бе?! То тъпо, та тъпо, скучни са му книгите и филмите в които няма "йекшан" цици и кръв, и сега изведнъж се сдобило с "гражданска позиция" и "справедливо недоволство"

Оценка
-7 +9
 
Преглед на профил

boby1945

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 51
  • 17:30
  • 28 сеп, 2011

не е редно 12-13 годишни деца да са на улицата да протестират, така ли?- цитат на коментар #49 от “Drun_drun”

ако само протестират, може и да е редно, но ако се държат като гамени, палят, чупят, трошат чужда собственост, държат се неприлично, тогава за ушетата и в ТВУ на превъспитание.....

Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

kirkor

Рейтинг: 1126 Неутрално
  • 52
  • 17:36
  • 28 сеп, 2011

Нищо чудно десетгодишните да са най-агресивни! Преди 15-20 години бащите и майките им бяха ударната сила на стадото, което рушеше всичко, което пали партийния дом и Парламента. Крушата не пада далече от корена. Манипулаторите на младежта и тогава и сега обаче се крият в подмолите и дърпат конците й в удобната за тях посока!

Оценка
-10 +4
 
Преглед на профил

Руски трупове навсякъде

Рейтинг: 285 Неутрално
  • 53
  • 20:36
  • 28 сеп, 2011

Да им отвърнем на Дневник достойно - "Не" на партията на Плевнелиев(не ми обяснявайте че бил безпартиен )

http://e-vestnik.bg/13324/dnevnik-izgoni-nay-dobrata-si-komentatorka-lyuboslava-ruseva-zashto/ Време е да заместим Русева с Бареков! Ех, напредък...

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

boby1945

Рейтинг: 4799 Весело
  • 54
  • 21:02
  • 28 сеп, 2011

Да им отвърнем на Дневник достойно - "Не" на партията на Плевнелиев(не ми обяснявайте че бил безпартиен )- цитат на коментар #53 от “zrenaxby”

не вярвам да си в час в политиката, но няма да споря, още повече резултата ще го узнаем след по малко то месец.....

Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....

Оценка
+1
 
Преглед на профил

boby1945

Рейтинг: 4799 Весело
  • 55
  • 21:04
  • 28 сеп, 2011

Грешка "... Редакционен: Организаторите на непълнолетни - на светло! ..." не на светло, на тъмно в кауша, а организираните в ТВУ, като минимум...... абе бай Тошо ги разбираше тези работи, но не остави наследници.....

Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....

Оценка
-2
 
Преглед на профил

инж.Бъчваров , Казанлък

Рейтинг: 433 Неутрално
  • 56
  • 21:45
  • 28 сеп, 2011

Благодаря Ви БЪЛГАРИ, че вече сте започнали да мислите като български граждани, които ЖИВЕЕМ ТУК И СЕГА! А не като МАСОНИ-ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИ, чиято анти българска пропаганда ,ни залива от всички медии и сайтове денонощно! Замисълът им е ясен:РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ:първо да се раздели масата от протестиращи срещу циганският олигарх ЦАР КИРО /?/ и съществуващата в страната феодална политическа система за управление на /ТИ НА МЕНЕ - АЗ НА ТЕБЕ ... и НЯМАШ ЛИ СИ СВОЙ ЧОВЕК - НЕ СИ МОЙ ЧОВЕК / на неприемливи от Обществото групи: на фашизоидните Рокери, на дрогираните , на анти циганските расисти и други подобни. След това тези групи да бъдат задушени една по една, със "СИЛАТА И СПРАВЕДЛИВОСТТА НА ЗАКОНА"...Колкото до въпросът: защо деца на около 10-14 години активно участват в тези протести? Много е прост отговорът: това е поколението на НА УНИЖЕНИТЕ ОГРАБЕНИТЕ И СМАЧКАНИТЕ ОТ ФЕОДАЛИТЕ-ОЛИГАРСИ, през последните 20 години, чиито биографии в миналото имат едни и същи отправни точи:Висшата партийна школа към БКП, Школата на МВР-Симионово и Висшата спортна школа "Олимпийски надежди" /Защо ли?/....Затова , на децата ни , се налага , в движение, в онлайн режим, с използването на високите технологии /КИБЕР ВОЙНА/, подобно на младежите в Северна Африка , бързо да разиграят своята компютърна игра с елементи на реално изживяване на ситуациите, директно по площадите и улиците на българските градове...защото ТЕЗИ ДЕЦА много скоро /след около 5 години/ , с летящ старт, ще им се наложи да поемат на всичките нива, управлението на България, нищо че са млади....защото децата ни инстинктивно усещат ,че ВЕЧЕ НЯМАТ ЛИДЕРИ В ЖИВОТА , лицето на тези смачкани хорица- Техните родители, сиреч нашето поколение.Погледнете, колко внимателно се наблюдават децата ни едно друго: кой какво прави и каква роля играе. В момента МЛАДОТО ПОКОЛЕНИЕ НА БЪЛГАРИЯ си играе своята житейска игра "ТЪРСЯТ СЕ ЛИДЕРИ", която няма нищо общо с "игрите на политиците", "игрите на късмета" и други подобни продуктови телевизионни предавания,чиято цел единствено е :да се промият мозъците им и ТЕ от мислещи същества се превърнат в послушни потребители! Късно е вече Господа ! На Вас се падна "честа" , да платите заедно с родовете ви , цялата "сметка" от 20 годишното разграбване и унижаване на БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ, в името на измислена и удобна за Вас "демокрация"! Дори и да влязат за малко в полицейските арести и дори в затвора като политически, за НАШИТЕ ДЕЦА ТОВА ще е полезна ШКОЛА НА ЖИВОТА! ....А като излязатат ТАМ , ще Ви разиграят най-новата си игра :"БОЙНО ПОЛЕ -ЗЕМЯТА" ,в ЗАМУНДА и в АРЕНА този филм го има,в Интернет. Докато си пиете питието със седнала на коленете ви проститутка, гледайте го ,защото Това престои да се случи рано или късно,защото е обективна историческа реалност! Да! / с почит:инж.Бъчваров , Казанлък /

Оценка
+2
 
Преглед на профил

desen

Рейтинг: 643 Неутрално
  • 57
  • 22:21
  • 28 сеп, 2011

Може би по достоверно щеше да приляга заглавие:
"Кой призоваваше - евреите на сапун, циганите на Сатурн и защо това се повтаря?" Де жа вю!
Както казваше фатмакът в казармата:Питам и отговор не искам. Поне този е много ясен.
Нима ВСидеров не се намести в Парламента, именно с такива лозунги?
Нима сега,когато оцеляването на партията му, след всичките разкрития за противозаконните финансови задлъжнявания на депутатите му, отцепването на малкото осъзнали се/надявам се/ или купени от ГЕРБ не е причина отново да прибегне до тези ксенофобски призиви?
Какво каза ВСидеров: Циганите ги оставете на мен!
Все едно, дайте ми Солунската митница и ми гледайте сеира.
Това е една много добра хранилка и начин да не бъде пратен в забвението.
Когато му бе угодно,подкрепяше ГЕРБ. Сега призовава премиера и министърът на вътрешните работи да си подадат оставките и той да е премиер,защото знаел как да се справи с 'циганията'.
Това е един много важен сигнал към ГЕРБ да си сложат обичка на ушото.То не бяха изцепки със забрана на 'майчиният език' по БНТ, не бяха достатъчни скандалите преди визитата на турският мнистър-председател,Луфтханза,Джамията и т.н., но те си го припознаха като стратегически партньор.
ББорисов не веднъж публично му благодари.
Защо бе джанъм? Не го ли усети що за птица е, и че неминуемо ще дойде момент,когато ще те предаде?
Напук на европейските ценности, уж изповядването им, членството ти в ЕНП,а изведнъж ксенофобска партия ти става коалиционен партньор?
Опомнете се, господа управници от ГЕРБ!
Ето такива като ВСидеров желаят да яхнат иначе справедливите искания на протестиращите. Но искат да ги лумпенизират и да дадат друга насока на протестите.
А те трябва да са срещу всички поитици и управници на прехода,включително сегашните, срещу корумпираните ченгета,прокурори и съдии.
Към тези млади хора отправям и следният въпрос:
Ако направим циганите на сапун,ако изколим турците, ще променим ли животът си и как?
Какво ще направим с по-горе цитираните управници?
Те ще си останат такива и ще продължат да ни лъжат и крадат.
Ще простим на малолетните и манипулираните, след време и те самите ще възмъжеят и ще осъзнаят погрешно отправяните призиви/грешки на растежа/, но няма ли да е късно, ако не назовем в прав тетст сега,кои желаят да ни вкарат в руслото на омразата,расизма и ксенофобията.
Трябва ли тези непорочни млади хора да се зарибяват с вирусът на нетолерантността?
Вие журналистите не трябва да питате кой организира непълнолетните.
Вие трябва да ги съобщавате на българските граждани.
Бъдет по смели и не се оправдавайте с натиск.Ние знаем за това,но за да заслужите доверието ни - трябва да Ви повярваме.
Че сте с нас, а не че обслужвате нечии интереси.
А най-нечистоплътното би било,ако се появи и най-малкото съмнение за угода на властимащите.
Оставете ни тази малка надежда, че 'Дневник' е по-различен,безпристрастен и демократичен вестник.
Моля, не ни разочаровайте!
А на младите хора бих им пожелал да не се поддават на манипулации, но и да не загубят чувствата си за справедливост.
Все пак те ще са следващите ни управници и дано да научат уроците от живота, който им се предлага и определено не е добър, но искрено се надявам,че те ще го променят.

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

walhalla

Рейтинг: 394 Неутрално
  • 58
  • 16:13
  • 29 сеп, 2011

Децата, ако могат така да се нарекат, защото аз не видях 11-годишни без придружител по протестите.По-скоро твърдящият тази информация няма представа как изглежда едно 11-годишно дете.
Та по същество - младите излизат на улицата, защото техните родители,баби и дядовци, са склонили глави, сабя да не ги сече, тотално са се примирили, свили са се в черупките си в пълно отчаяние и уморена надежда нещо да се случи към по-добро.
Нормално и логично е тези протести да са на младите и няма нужда някой да ги направлява, те са млади,здрави и силни и повечето са образовани и умни, така че могат сами да се организират.
Нищо лично,Дневник, но тази статия доста сваля летвата на нивото на материалите,които публикувате!

Failure is not an option.

Оценка
-1 +2
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.