Регистрация
08 дек 2011, 14:46

Re:акция към Бареков: Няма значение откъде идваш, а какъв си и какво възпитание имаш

От Драгомир Ненов
Драгомир Ненов, зърнопроизводител от Добруджа, ни изпрати писмо-реакция на вчерашното изказване на Николай Бареков, в което водещият обиди протестиращите и ги призова да се "омитат" от столицата. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

89 коментара
 
Преглед на профил

Amoravis

Рейтинг: 411 Неутрално
  • 1
  • 14:59
  • 08 дек, 2011

Съгласен, Г-н Ненов! Едно уточнение: не мисля, че ТВ7 е уважавана телевизия
Желая ви успех!

Оценка
-23 +511
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 4785 Неутрално
  • 2
  • 15:00
  • 08 дек, 2011

Да чухме ви глупостите.

Оценка
-368 +27
 
Преглед на профил

Митридат

Рейтинг: 3081 Неутрално
  • 3
  • 15:02
  • 08 дек, 2011

Ех, Бареков, от човек произвел навремето такива кадри (а не новини), не бих бил изненадан ни на йота.

http://www.youtube.com/watch?v=T5K7H-w9Hi4

"Чалгата е в нас и ние сме във чалгата. Ту нас обръща, ту ние нея." Сергей Игнатов-Египтолога, 2012 г.

Оценка
-8 +244
 
Преглед на профил

Едно_Българче

Рейтинг: 1566 Неутрално
  • 4
  • 15:03
  • 08 дек, 2011

поздрави за достойния отговор..

"Същевременно Николай Бареков, като журналист би трябвало да знае, че просташкото поведение е изключителна проява на селски манталитет."

това изчерпва просто цялата тема .....

Fortuna favet fortibus!

Оценка
-11 +382
 
Преглед на профил

Читател

Рейтинг: 5265 Неутрално
  • 5
  • 15:05
  • 08 дек, 2011

Много точна реакция. Вероятно, обаче, подобно на bTV, и тук ще си запазят златния кадър. Което е за тяхна сметка.

Оценка
-6 +252
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 4886 Неутрално
  • 6
  • 15:06
  • 08 дек, 2011

Достоен отговор към барековата простотия!

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-7 +289
 
Преглед на профил

stan

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 7
  • 15:11
  • 08 дек, 2011
Оценка
-2 +82
 
Преглед на профил

pavelsilistra

Рейтинг: 699 Неутрално
  • 8
  • 15:14
  • 08 дек, 2011

Браво на г-н Драгомир Ненов и на всички земеделци които изхранват българския народ !!!

Има огромна разлика м/у "селянин" и "селяндур"-а Барекоффф, който би следвало да бъде изхвърлен като мръсно коте от ТВ 7 ! Една реномирана Телевизия следва да пази авторитета си и дано да се освободи от този простак !

Оценка
-8 +245
 
Преглед на профил

totilas

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 9
  • 15:14
  • 08 дек, 2011

Дудука е слуга на протестиращите земедели.... те са му бутнали пари да се изложи пред хората...

Оценка
-120 +19
 
Анонимен потребител

****

  • 10
  • 15:14
  • 08 дек, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

gogoggggggg

Рейтинг: 460 Неутрално
  • 11
  • 15:24
  • 08 дек, 2011

Проблема при цялата тая шумотевица е, че за подобна нападка към стачници водещият обикновенно хваща гората!В случея нищо такова няма да се случи, защото тая телевизия си има фунция да лиже ида маже!

Оценка
-5 +171
 
Преглед на профил

Gopeто

Рейтинг: 3722 Неутрално
  • 12
  • 15:31
  • 08 дек, 2011

Съгласен съм с тези, които не считат ТВ7 за уважавана телевизия. Въпреки наличието на Люба Кулезич там.

"Новите системи неизбежно генерират нови проблеми"

Оценка
-10 +124
 
Преглед на профил

bradship

Рейтинг: 541 Неутрално
  • 13
  • 15:31
  • 08 дек, 2011

Г-н Ненов, не споделям позицията на стачкувалите зърнопроизводители. В писмото Ви, обаче, са видни добронамереност и разбиране, които ако бяха показани по време на стачните действия, отношението на голяма част от обществото към зърнопроизводителния бранш, може би биха били съвсем различни.
Не желая да коментирам Николай Бареков, никой като него не заслужава повече да се хабим ...
Поздрави!

Nobody is perfect. I am Nobody.

Оценка
-14 +119
 
Преглед на профил

Митридат

Рейтинг: 3081 Неутрално
  • 14
  • 15:41
  • 08 дек, 2011

Съгласен съм с тези, които не считат ТВ7 за уважавана телевизия. Въпреки наличието на Люба Кулезич там.- цитат на коментар #12 от “Gopeто”


Като гледам как Кулезич (няма да коментирам огромното й маниерничене през екрана) редовно използва ефира на телевизията, в която работи, за да води личната си война с Маргарита Михнева, не мисля, че може да мине за уважаван журналист.

"Чалгата е в нас и ние сме във чалгата. Ту нас обръща, ту ние нея." Сергей Игнатов-Египтолога, 2012 г.

Оценка
-9 +124
 
Преглед на профил

bobby8033

Рейтинг: 76 Неутрално
  • 15
  • 15:43
  • 08 дек, 2011

Стига сте ги защитавали тия зърнопроизводители или фермери както сега е модерно да се наричат!!! Вижте че ядете хляб на непоносимо високи цени а те се оплакват!!! Аз ако бях на мястото на Бойко искате субсидия да ама сваляте цената на зърното!!!Иначе нищо няма да им дам!!!Ама и Бойко е много страхлив като стане дума за протест и ОМЕКВА!!! Или си твърд или не си!!! не става така. Не ме интересува кой на кого какво казал!!!Интересува ме като ида в магазина да си купя хляба на нормална цена а не на тази която е в момента ЗАВИШЕНА !!! 100 КРАТНО !!!

Оценка
-178 +20
 
Преглед на профил

paf

Рейтинг: 972 Разстроено
  • 16
  • 15:47
  • 08 дек, 2011

Дудука си беше и си остана посредствен, да не кажа слаб журналист. Той не веднъж е показвал такова "възпитание", от което и родителите му се възмущават навярно.
В същото време охотносе слага и се подмазва на силните.
Не виждам бъдеще в такъв двуличник! Даже многоличник!

Оценка
-3 +153
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 17
  • 15:56
  • 08 дек, 2011

Как бързо се включихте всички медии по оплюванеот на Дудука.
Евалата на редакционната политика и на тая медия, поредната удобно подминаваща факта че хората не са дошли да протестират, а да окупират. Затова са дошли с трактори, а не с автобуса. На Ненов скъпо му било. Що не го питахте що не дойде с автобуса?
На цяла България е ясно че тия се изхранват със субсидии. Ни е ясно или някой ги контролира какви посеви с ГМО сеят, ни какви пестициди използват, а ще ми протестира.
Никви права нямаш ти да протестираш в града ми с трактор Ненов, ясно ли ти е? Като не ти отърва - намери си друга държава в която ще те пуснат с трактора в столицата.
Я виж в Турция що не протестират, а? Хем и субсидии нямат изобщо.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-177 +29
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3451 Неутрално
  • 18
  • 15:56
  • 08 дек, 2011

Ако проблемът беше само в простотията на Бареков, добре... Но този тон, това говорене може да е целенасочено - да се насъскват хора, браншове, едни срещу други и да се хванат за гушите един ден. Това говорене "възпитава" лумпени и после че чудим защо последните са толкова много.
Медиите ни представляват. Те би трабвало да казват позициите на различните страни в един спор, но не по този начин.
Затова ми се налага да кажа: Г-н Бареков НЕ МЕ ПРЕДСТАВЛЯВА!!!

Оценка
-4 +141
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 19
  • 15:57
  • 08 дек, 2011

Спрете им субсидиите на тия наглкеци!

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-121 +13
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3451 Неутрално
  • 20
  • 16:05
  • 08 дек, 2011

До коментар [#19] от "Десен":

Евросубсидиите на декар обработена земя не може... няма как. И не е изгодно никому. Но националните доплащания - задължително! Сега протестираха за намаляване именно на националните доплащания.
А не е лошо и от България да излязат предложения за по-разумно и по-свободно разпределение на субсидиите за земеделие.
Например мен много ме интересува колко от въпросните фермери, коопреации, компании, заети със зърнопроизводство са застраховали продукцията си? Защото, нали се сещате, субсидии или не, утре ще искат компенсации за загубена реколта заради природни бедствия, пожари и т.н. И отново ще искат от държавата!!! Да не се дават субсидии без договор за застраховка на реколтата! това е!

Оценка
-6 +54
 
Анонимен потребител

****

  • 21
  • 16:06
  • 08 дек, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

prirodata

Рейтинг: 412 Неутрално
  • 22
  • 16:14
  • 08 дек, 2011

До коментар [#20] от "Дамян":
Евросубсидиите на декар обработена земя не може... няма как."
Това не го разбирам. От прословутите 25 лв на декар площ, 20 лв са евросубсидия. Декар площ за обработващи земя, а не само за зърнопроизводители.

Вие застраховали ли сте земеделска продукция?
Аз да и продукцията като цена става непродаваема. Рискувам, ако пострадам пия студена вода и продължавам. В средносрочен период е по-изгодно да не се застраховаш.
"Посевите са загинали поради продължителна липса на кислород, а не от наводнение."
Хайде да коментираме това.

Оценка
-3 +65
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 23
  • 16:23
  • 08 дек, 2011

До коментар [#20] от "Дамян":

В момента земеделско застраховане прави само алианц, на комунистчето желев. Никой от останалите не ще да прави, а и да направи ще е на забранителна цена и ще се изплаща само след съд. Земеделското застраховане в момента е пълна мафия.
Нямало как ли? Напротив - има как и от начините са много повече.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-48 +12
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3451 Неутрално
  • 24
  • 16:36
  • 08 дек, 2011

До коментар [#22] от "prirodata":
точно това казвам, че спорът днес беше за доплащането от 5 лв. което идва от бюджета. 20-те лева евросубсидия не е и няма как да бъде предмет на спор.
Застраховал съм се, не точно земеделска земя. Явно вие знаете по-добре. Искате да ми кажете, че застаховката за реколтата от декар земя е повече от 10-15 лв??? Това е ИЗКЛЮЧЕНО!!! Тия ги разправяйте на някой друг. Виж загубата ти от декър земя е 150 - 200 лв. (350-400 кг. пшеница от дка по 400-500 лв. на тон в последните години)
Не мога да коментирам застрахователните събития. Те са предмет на договор със застраховател, а застрахователи много и с различни условия.
Нямам нищо против да не се застраховате, щом в дългосрочен период ви е по-изгодно. Против съм да получавате компенсации от държавата. И то след като сте получили и субсидии. Ако питаш мен, предпочитам да си вземете дължимото през цената, защото това ми дава свободата да си купя или не. Да си купя повече или по-малко.... А субсидиите или помощите не ми тават тази възможност, те просто идват от данъците които плащам.
На всичко отгоре, като има лоша реколта, вдигате и цените... Е не става ли малко множко?

Оценка
-5 +20
 
Преглед на профил

Димитров

Рейтинг: 712 Неутрално
  • 25
  • 16:36
  • 08 дек, 2011

Искам да чуя официалната позиция на ТВ7.

Оценка
+71
 
Преглед на профил

quebecer

Рейтинг: 1694 Неутрално
  • 26
  • 16:39
  • 08 дек, 2011

До коментар [#17] от "Десен":

Това, че зърнопроизводителите не са прави в исканията си и в начина си на протестиране, не дава абсолютно никакво основание на т.нар. журналист Николай Бареков да прави подобни просташки, вулгарни и арогантни изказвания от ефира на телевизия.

Оценка
-7 +63
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6333 Любопитно
  • 27
  • 16:41
  • 08 дек, 2011

До коментар [#3] от "Митридат":

Ахаха, баси гнусното нещо...

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-5 +9
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3451 Неутрално
  • 28
  • 16:44
  • 08 дек, 2011

До коментар [#23] от "Десен":
Правят и ЦКБ и ПроКредитБанк и др. и са все комунисти То у нас други няма. Пардон , има, но те са гадни капиталисти
Специално земеделското застраховане се поразмърда малко у нас главно по линията на кредитирането. Като поискаш кредит срещу реколтата в залог, банката ти казва, ОК, но и застраховка, ако стане нещо с реколтата. Това са НОРМАЛНИ неща, правят се по цял свят... "комунистите" тук само вредят като се опитват да неспазват на договорните условия и рано или късно пазарът ще ги изхвърли.

Оценка
-1 +22
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6333 Гневно
  • 29
  • 16:44
  • 08 дек, 2011

Спрете им субсидиите на тия наглкеци! - цитат на коментар #19 от “Десен”


Идиот, да? Ами, като им спрат субсидиите и те спрат да произвеждат зърно, ти какъв хляб ще ядеш в "твоя" си град, а? Смешник!

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-15 +52
 
Преглед на профил

Böse plumpschi/ w ban do 06.01

Рейтинг: 673 Неутрално
  • 30
  • 16:48
  • 08 дек, 2011

До коментар [#7] от "stan":

Язък, че нямаше как да цъкна два плюса за блога! Много ми хареса!

Оценка
+17
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3451 Неутрално
  • 31
  • 16:52
  • 08 дек, 2011

До коментар [#29] от "VеnRus 2008":
А бе точно с пшеница няма да спрат да се занимават При тия цени на международните пазари, ама карай...

Оценка
-4 +13
 
Преглед на профил

пуц муц

Рейтинг: 1222 Неутрално
  • 32
  • 16:55
  • 08 дек, 2011

Тук не става въпрос, за това дли защитаваме или не стачкуващите зърнпроизводители. Аргументи и в двете поски могат да се намерят винаги.
Става дума за ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПРОСТАШКОТО поведение и изречените думи на един уж известен журналист, подволил си публично да се държи като абсолютен гьонсурат.
Но какво може да с очаква от ткив журналисти получили поръчки да се ежат на хората.
Просто цялата тази работа е екпониране на части от общата картинка в нещастната ни родина.

ура и да живей!!!

Оценка
-2 +35
 
Преглед на профил

Дамян

Рейтинг: 3451 Неутрално
  • 33
  • 16:56
  • 08 дек, 2011

До коментар [#29] от "VеnRus 2008":
Ако ще си говорим за крайни случаи, добре, спират. И какво 4-5 млн. дка земя, една от най-добрите в Европа ще стоят така и ще пустеят? Ами тази крайност няма как да се случи - ще продават земя, трактори, активи, и ще дойдат други, които да обработват...
Доброто на субсидиите е, че върна, задържа 4-5 хил. млади хора при земята. Българина тръгна на лов за евросубсидии.

Оценка
-2 +17
 
Преглед на профил

totilas

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 34
  • 16:57
  • 08 дек, 2011

Дудукът касира пари както от Боко (да го похвали) - така и от земеделите (да се изложи).... Вси4ко има край... само надени4ката има два...

Оценка
-4 +15
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6333 Неутрално
  • 35
  • 17:01
  • 08 дек, 2011

И какво 4-5 млн. дка земя, една от най-добрите в Европа ще стоят така и ще пустеят? - цитат на коментар #33 от “Дамян”


Чак да пустеят - едва ли, просто фермерите ще се преориентират към нещо друго, което им е по-изгодно и от което се печели повече. Сега, не съм запозната коя продукция как върви на световните пазари, но когато си се захванал с нещо и не печелиш от него, логичното е да се захванеш с нещо друго, по-печелившо, вместо да губиш пари.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
-5 +18
 
Преглед на профил

hrabadabar

Рейтинг: 79 Неутрално
  • 36
  • 17:08
  • 08 дек, 2011

Що за простотия и слагачество е това да се иска саморазправа и отнемане на субсидии на хора, които се противопоставят на селските врътки на едно правителство(което и да е то) и то го правят по установен ред и правила.Както всъщност се и разпределят и получават по принцип въпросните субсидии.Това че в един такъв голям сектор се получават най-големите далавери и голямата част се държи от няколко мутри е изцяло благодарение и с помощ на политическата ни класа, а не на повечето зърнопроизводители.
Що се отнася за това кой кого бил окупирал, трябва да се разбере, че София и Министерски съвет са столицата и министерството на република България, а не на някакви комплексирани софиянци от Пловдив.

Оценка
-2 +28
 
Преглед на профил

Трезвен

Рейтинг: 2160 Разстроено
  • 37
  • 17:11
  • 08 дек, 2011

Дневник, защо уволнихте Любослава Русева? Защото се обърнахте към Бойко, нали?

Казвам това, защото сте същите като Бареков- претенциозни и без покритие. Псевдо името на Капитал 'Дейли' е другата дупка във вашия чорап.

НИЕ СМЕ БОЛЕН ПРОДУКТ, НА СВОЕТО ВРЕМЕ И ВАШИЯ ТРУД!- Димитър Воев

Оценка
-9 +41
 
Преглед на профил

totilas

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 38
  • 17:16
  • 08 дек, 2011

Друга теория:

В момента в Холивуд търсели нов аритст за Борат II... оргигнален изт. европеец... хонорар от 15 млн. долара (за съжаление - в евро би било по-добре)... и Дудукът е в преговори с тях (които се съмняват дали това наистина е правилният артист за тази солжна роля)... и той им е предложил пробна сценка на живо (в ефир).. да видят как можел...

Оценка
-1 +24
 
Преглед на профил

Тsonkooo

Рейтинг: 9680 Весело
  • 39
  • 17:17
  • 08 дек, 2011

До коментар [#36] от "hrabadabar":

Я не сакам мен да е добре, сакам Вуте да е зле!

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

The 8

Рейтинг: 909 Неутрално
  • 40
  • 17:33
  • 08 дек, 2011

До коментар [#3] от "Митридат":

Мдааа...много добро "напомняне" ++++

Бараков е абсолютния резил!

Събуди се, българино! В противен случай ще изчезнеш безславно ...и то сравнително скоро :( НАУЧИ СЕ ЗАДРУЖНО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ДА ОТСТОЯВАШ ПРАВДАТА!

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

Митридат

Рейтинг: 3081 Весело
  • 41
  • 18:07
  • 08 дек, 2011

До коментар [#40] от "The 8":

Мдааа, и същият господин ще организира движение. Може би на чалго кифлите и п*ткоцепителите.

"Чалгата е в нас и ние сме във чалгата. Ту нас обръща, ту ние нея." Сергей Игнатов-Египтолога, 2012 г.

Оценка
+14
 
Преглед на профил

kkk_20

Рейтинг: 1632 Неутрално
  • 42
  • 18:19
  • 08 дек, 2011

Поздравления за отговора. Не подкрепям протеста на зърнопроизводителите, но поведението на Бареков минава всякакви граници!

Оценка
+20
 
Преглед на профил

theanalyser

Рейтинг: 1869 Любопитно
  • 43
  • 18:21
  • 08 дек, 2011

Хубаво е сега да започне една обществена дискусия какво би трябвало да бъде разпределението на селскостопанските субсидии през следващите няколко години - или поне докато ги има.
Министърът и подопечното му министерство пък биха могли да ни информират какво са решили експертите. А не да разбираме какви са процентите едва при следващ подобен протест.
Бареков пък сега ще обере пешкира, както Бенатова при скандала в Катуница...
Журналистите просто са най-лесни...

Оценка
-8 +6
 
Преглед на профил

Хриси

Рейтинг: 2648 Любопитно
  • 44
  • 18:32
  • 08 дек, 2011

Никви права нямаш ти да протестираш в града ми с трактор Ненов, ясно ли ти е? Като не ти отърва - намери си друга държава в която ще те пуснат с трактора в столицата.
- цитат на коментар #17 от “Десен”


Е, пък във Франция изкарват овцете на пред Айфеловата кула http://www.rfi.fr/actuen/articles/107/article_2134.asp Нещо да кажете, господин Десен?

Купуването и продаването на овце не е престъпление.

Оценка
-2 +29
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 45
  • 18:34
  • 08 дек, 2011

Правят и ЦКБ и ПроКредитБанк и др.- цитат на коментар #28 от “Дамян”

ЦКБ и ПКБ са банки а те по закон не могат да застраховат.
Застраховане се прави от застрахователни компании.
Някога застраховал ли си земеделска площ, та говориш така уж убедено?

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-12 +2
 
Преглед на профил

messiah

Рейтинг: 324 Неутрално
  • 46
  • 18:35
  • 08 дек, 2011

ДУДУК ХОНОРИС КАУЗА

Оценка
+27
 
Преглед на профил

emil

Рейтинг: 2299 Неутрално
  • 47
  • 18:36
  • 08 дек, 2011

Това което зърнопроизводителите трябва да направят е да се разберат помежду си как малките производители да получават повече на декар от монополистите. 800 милиона на година не са малко пари като се има предвид че БАН получиха 5.

Откъде накъде няколко души ще се облажват от държавна пита а бабичките ще просят? Разберете се помежду си, а недейте тормозете цяла България!

Оценка
-18 +4
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 48
  • 18:37
  • 08 дек, 2011

До коментар [#29] от "VеnRus 2008":

С парите с които ги субсидираме, спокойно би могло да се купува зърно на коя и да е борса, може и да се внася от турция, румъния, унгария и то на цени -10% от тия на софийската стокова борса. Размера на субсидията сега е равен на размера на изнасяното зърно. Той герберугата меркел си му симпатична и би ти обяснил нагледно с цифри, стига дневничарските модерации да му бяха оставили това право. Аз такива намерения нямам. Ще си потърсиш сама, и най-паче ще мислиш със собствената си глава. Е, ако не ти се удава - кво пък. Трябват и лозунгари в това общество.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-18 +7
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4755 Неутрално
  • 49
  • 18:42
  • 08 дек, 2011

До коментар [#44] от "Хриси":

Франсетата ако искат могат и полицията да си разпуснат - това си е техне проблем.
Тия като искат да протестират по шанзелизе - да заминават. В София и по жълтите павета - с трактори, цървули и галоши, с потури и абички тип винтяга - не.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-28 +7
 
Преглед на профил

etty1

Рейтинг: 1505 Неутрално
  • 50
  • 18:53
  • 08 дек, 2011

Чудесен отговор от достоен човек!

Оценка
+13
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3436 Весело
  • 51
  • 18:55
  • 08 дек, 2011

До коментар [#25] от "Димитров": Такава ЛИПСВА !

Оценка
+1
 
Преглед на профил

myth

Рейтинг: 419 Неутрално
  • 52
  • 18:56
  • 08 дек, 2011

Манталитетът на Бареков е ясен на всеки интелигентен човек. Голямата заблуда на г-н Ненов, е че отделя дрънкащия водещ от Собствениците на ТВ7. Всъщност това е телевизията, ангажирана най-последователно с Бойко Борисов. Всичките й вътрешнополитически предавания са слугински верни и пропагандират образа на неграмотния ни премиер. В този смисъл Бареков е само едно примитивно момче за политически поръчки. Огромен проблем на България са несвободните и купени медии - те са истинските партньори на подобното на фарс управление на България.

Оценка
-1 +26
 
Преглед на профил

apollo

Рейтинг: 340 Неутрално
  • 53
  • 19:00
  • 08 дек, 2011

Всички "селяни" да спрат да гледат ТВ-7,може и само"Гореща точка" .Аз от днес спирам.

Оценка
-3 +14
 
Преглед на профил

Demokrat

Рейтинг: 981 Неутрално
  • 54
  • 19:21
  • 08 дек, 2011


Да се гледа ТВ 7 и Б Ю реков е като престъпление срещу умственото здраве!

Не вършете престъпления срещу себе си!
Ако можете не позволявайте и на другите!

www.koenigsegg.com; The car !

Оценка
-2 +25
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3198 Гневно
  • 55
  • 19:22
  • 08 дек, 2011

Мда, да си селянин не е обидно, а достойно за уважение!
Тези хора работят и произвеждат.

Кофтито е когато си СЕЛТАК! А въпросното недоразумение Гъзолизец Храбър еБареков.

Заради такива задници като него - прости, агресивни, нагли и... - мразят много от "софиянците" по провинцията.
И се учудват когато някои се държим като хора...

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-2 +27
 
Преглед на профил

myth

Рейтинг: 419 Неутрално
  • 56
  • 19:50
  • 08 дек, 2011

До коментар [#12] от "Gopeто":

Кулезич също изпълнява политически поръчки. И го прави много по-арогантно и безпардонно. По време на предизборната кампания Фандъкова беше най-учтиво обслужена два пъти в предаването на иначе уж безкомпромисната пепелянка Кулезич! Въобще медийната сбирщина Пеевски играе изцяло за мафията Борисов.

Оценка
-4 +16
 
Преглед на профил

destroyer

Рейтинг: 148 Неутрално
  • 57
  • 19:53
  • 08 дек, 2011

При цена на кг. пшеница- не-повече от 40 ст. как от 600-700 гр. тесто се получава хляб от лев- лев и десет? Какво искат тези зърнопроизводители? Храним се с най-лошия хляб в Европа, взимат машини по 200 000 евро и пак недоволни! Дотациите са за европейските ферми (казаха ви го, че средно са до 1000 декара, а не както тука арендатори по 1 млн. декара и субсидии по 30 млн.! Сигурно 90% от зърното, дето реват за невдостигащите субсидии, се изнася! А?

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

m_art_in

Рейтинг: 402 Неутрално
  • 58
  • 20:21
  • 08 дек, 2011

До коментар [#57] от "destroyer":

От тези факти никой не се интересува! Не е и важно, Че въпросните милиони, заради които дойдоха тракторите, са били заложени само ако държавата има възможност, ако имат поне малко трезвен разум протестиращите биха се огледали и преценили дали държавата има и тази възможност в момента... Защо се премълЧава факта, Че от следващата година ще бъдат подпомагани и други земеделски/животновъдни отрасли със стотици милиони, които до сега никога не са били подпомагани?!?! Просто лобито на зърнопроизводители е най-силно, но от къде пари за това ...

А за Бареков и бисерите му - явно на много хора им се е струвал забавен със сходния(народния) си наЧин на мислене, сега обаЧе много са разЧаровани, Че ги е обидил на селяни!

Оценка
-8 +5
 
Преглед на профил

NWO

Рейтинг: 1165 Неутрално
  • 59
  • 20:22
  • 08 дек, 2011

а бе къде ромолюба? - няма ли и тя журналистическа позиция? ами цветанка - как така някакви скапани фермери ще развалят удоволствието на негово величество тиквата??? цецо пускай еничарите бе! тия гадове Ми напомнят ми разните там учени, лекари, учители, студенти и майки с деца и подобна гадна паплач!

http://www.blitz.bg/news/article/118884

Оценка
-4 +11
 
Преглед на профил

drago62

Рейтинг: 775 Неутрално
  • 60
  • 20:41
  • 08 дек, 2011

Андрей Слабаков беше казал, че ползва думата селянин не в смисъл на произход, а в смисъл на манталитет.
Бареков - Дудука мисля, че е от Пловдив. Но душичката му е ....
Просто е въпрос на възпитание - и 50 години да си живее в София все тая.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

m_art_in

Рейтинг: 402 Весело
  • 61
  • 20:47
  • 08 дек, 2011

До коментар [#60] от "drago62":

София - центъра на цивилизацията

Оценка
+7
 
Преглед на профил

Майстор Балкански (00:00–24:00)

Рейтинг: 1673 Гневно
  • 62
  • 21:26
  • 08 дек, 2011

Чудесно писмо - автентично и прямо, думи казани от един достоен отруден българин към едно провинциално леке, което мърдошко-герговската телевизийка БТВ лансира в противоречие с добрия вкус и високия професионализъм в националното медийно пространство. Бареков, с многозначителния прякор "Дудука", винаги е дразнил от екрана със своет анти-интелигентно излъчване и с просташките си плебейски лафове, подходящи може би за кръчмата на някой малък провинциален град или село, но абсолютно недопустими за националния ефир. Надявам се СЕМ да му отнемат журналистическите права за злоупотреба стях и за обидно държане с аудиторията...

"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."

Оценка
-3 +19
 
Преглед на профил

From Bulgaristan

Рейтинг: 1060 Любопитно
  • 63
  • 21:53
  • 08 дек, 2011

Щом стигнахте нивото,да обсъждате Бареков...................

Няма по велик от Ози.Останалите са духачи....

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

pierr

Рейтинг: 562 Неутрално
  • 64
  • 22:01
  • 08 дек, 2011

Ако Боко има такова мнение за ръчичките на Дудука, то какво ли мисли за езичето му?

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

kaka_ginka

Рейтинг: 2585 Неутрално
  • 65
  • 22:01
  • 08 дек, 2011

До коментар [#48] от "Десен":

В интерес на истината, зърнопроизводителите се субсидират на много места.

В Щатите субсидират почти само тях, в резултат на което имат толкова царевица и соя, колкото изобщо не могат да употребят и ги блъскат във всякакъв вид храни, правят горива от тях, подсладители и т.н. За сметка на това, зеленчуците и плодовете, които не са субсидирани, се употребяват сравнително малко, със съответните последици за теглото и здравето.

Субсидиите вредят на производителите от развиващите се страни, които изобщо не могат да се мерят по цени със субсидираните западни фермери.

Що се отнася до това да не субсидираме производителите, а да внасяме зърно, какво предлагаш да работят тези хора и какво трябва да се прави със земята?

Мисля, че бе субсидиране на производителите няма да се мине, но ще е по-добре да се дават субсидии на килограм. Също така, трябва да се субсидират и плодовете и зеленчуците.

Оценка
-3 +11
 
Преглед на профил

appen13

Рейтинг: 1955 Весело
  • 66
  • 22:25
  • 08 дек, 2011

До коментар [#12] от "Gopeто":
...."И заради наличието на козелич в нея", щеше да е доста по-близо до истината..., повярвай на човек, който я познава от доста години...

„Не е важно каква е котката — черна или бяла, важното е да лови мишки.“

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1754 Неутрално
  • 67
  • 22:45
  • 08 дек, 2011

Тъй като селското стопанство (било то животновъдство или растениевъдство) е изключително рисков сектор, в по-голямата си част непредвидим на 100% поради метеорологичните условия; изисква кажи-речи 24 часова заетост и нелек труд, то крайната цена на продукт, без намеса на държавата (под формата на субсидии) би била изключително висока. Именно за да се държат цените приемливи за населението, и за да се стимулира вътрешното производство (а оттам и заетостта на работната сила и т.н.) се налага субсидиране на този сектор. есубсидиране на този сектор.
В тази и предната тема бяха дадени много добри примери как това се прави в по-нормалните държави.
В ненормална държава като нашата всичко е обърнато наопъки, поради което се "радваме" на куп вносни растения, докато българския производител се чуди по коя мярка и как да кандидатства (и дали изобщо ще си получи субсидията и гранта).
Ненормалници като Бареков показват освен изумителния си селяндурски манталитет, липса на каквото и да е възпитание и самозабрава, но също и липса на тотална информираност кой, защо и за какво се бори. А има претенции да е "топ" журналист.
Дали стачката се харесва или не, дали е законна или не, нагласена или не- това са въпроси на съвсем друга тематика.
Отговорът на г-н Ненов е много достоен. Поздравления!

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

serafin

Рейтинг: 1152 Неутрално
  • 68
  • 22:52
  • 08 дек, 2011

До коментар [#48] от "Десен":

Уважаеми господине, напълно съм съгласен с Вас че субсидиите са нещо вредно. Те изкривяват стимулите, да не се впускаме в обяснения, защото май очевидно сме на едно мнение.
Не подобава обаче тонът и изразните средства на това нещо наречено журналист, към хора които изразяват мнение или недоволство.

Believe only half of what you see and nothing what you hear

Оценка
+10
 
Преглед на профил

asyametodieva

Рейтинг: 5 Неутрално
  • 69
  • 22:52
  • 08 дек, 2011
Оценка
+2
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2677 Неутрално
  • 70
  • 23:10
  • 08 дек, 2011

За Бареков има една прекрасна поговорка: Човекът можеш да извадиш от селото, но селото от човека - никога!

Оценка
+27
 
Преглед на профил

7777

Рейтинг: 2606 Неутрално
  • 71
  • 01:16
  • 09 дек, 2011

Бареков явно е тотален комплексар и скорошен софиянец, щом софианщината му му се струва толкова висока привилегия.

A man without faith is like a fish without a bicycle.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

7777

Рейтинг: 2606 Неутрално
  • 72
  • 01:38
  • 09 дек, 2011

До коментар [#70] от "Владимиров":

За Бареков важи и още една поговорка: "По-добре да си мълчиш и хората да си мислят, че си глупав, отколкото да проговориш и да потвърдиш подозренията им."

A man without faith is like a fish without a bicycle.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Ændil

Рейтинг: 200 Неутрално
  • 73
  • 02:49
  • 09 дек, 2011

И какво 4-5 млн. дка земя, една от най-добрите в Европа ще стоят така и ще пустеят?- цитат на коментар #33 от “Дамян”

Всъщност обработваемата земя в България е 3,62 млн. хектара земя. От нея всъщност първа до трета категория са не повече от една трета. Тази която не се обработва е още толкова.
Но все пак помисли с кого се конкурираш - житото от маджарската равнина която е 100 пъти по толкова че и отгоре тая година срина цените на зърното. Ами Аржентина? По миналата тя ги срина сега петрола се вдигна та до Европа преимуществата на тяхното зърно намаляват, но в Америка владеят пазара. Помисли сериозно - от Карпатите и Алпите на запад е само равнини и лесен за обработка ландшафт. С иригациите му, пътищата, логистиката и всичко. Абсурд да се конкурираш с ЕС.

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Ændil

Рейтинг: 200 Неутрално
  • 74
  • 02:54
  • 09 дек, 2011

В Щатите субсидират почти само тях, в резултат - цитат на коментар #65 от “kaka_ginka”

Вярно е отчасти. САЩ субсидират земеделието с около $8 млрд, ЕС - с €57 млрд. Инак царевица, жито и ориз правят около 60% от субсидията им. Само че тая субсидия не я взима сульо и пульо, а само ферми с точно определен профил. юнито големи стопанства получават пари, нито твърде малките.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Иво Мирчев

Рейтинг: 681 Неутрално
  • 75
  • 05:12
  • 09 дек, 2011

Драго, не ви подкрепям исканията по пределно ясни причини. Но за Бареков си абсолютно прав! Поздрави на село Крушари!

http://www.ivomirchev.com

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

mik2

Рейтинг: 1436 Неутрално
  • 76
  • 08:47
  • 09 дек, 2011

Бареков не е толкова интересен,че да му се отделя толкова време тук! Не бих се и сетил за тази личност, ако някой не ми го натрапи. За хората с мъртви души или добро или нищо. Толкова.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

issunboshi

Рейтинг: 1576 Весело
  • 77
  • 08:58
  • 09 дек, 2011

Хаха, да, интересно ми е да видя как Бареков пука гума на трактор.
Имаше един такъв виц..
Кара си мутрата мерцедеса по шосето и изведнъж изскача трактор и, а-ха, за малко да се блъснат. Слиза мутрата и отива да бие. Качил се на трактора, отваря вратата и гледа вътре един огромен Желязко, с ръце като бейзболни ръкавици. Шашнал се, но бързо се окопитил и сменил тактиката:
- Ммм, такова.. Извинявай, ... да имаш....такова.. гаечен ключ?
- Кой номер ти трябва, момче?
- Ми.. 17..?
- Аа, нямам такъв.. Аз до 23 ги завивам на ръка.

Оценка
-2 +12
 
Преглед на профил

zavoi1

Рейтинг: 312 Весело
  • 78
  • 09:51
  • 09 дек, 2011

Не било за пари, а за чест....ох, ше са разплача!)) А. иначе Бареков си абсолутен дупедавец!

Оценка
+6
 
Преглед на профил

ХАРИ

Рейтинг: 554 Гневно
  • 79
  • 10:09
  • 09 дек, 2011

Береков е на мястото си !
Каквато публиката - такива и "журналистите".

Човек - това е една особена болест по маймуните.

Оценка
-7 +1
 
Преглед на профил

Дим Дим

Рейтинг: 810 Неутрално
  • 80
  • 10:19
  • 09 дек, 2011

Господин Ненов, въпреки че съм тотално против протестите ви- да, вие и вашите колеги имате право на такива. Столицата също така е и ваша, не само на софиянци, и след като спазвате правилата за протести (както наистина беше), сте добре дошли да ги правите. Винаги има неудобство за транспорта, но честно казано няма никаква разлика дали то е създадено от трактори, учители, синдикати, полицаи, БАН или който и да е друг протестиращ. Думата "селянин" не е обидна в никакъв случай, особено изречена от селяндур. Не се впечатлявайте от просташки изказвания, някои хора така разбират демокрацията.
Колкото до самите протести- кой е прав или не не мога да кажа, не е и проблем, че сте дошли в София. Съгласете се обаче, че затварянето на границите, което съм сигурен, че е незаконно, създава проблем на транспорт, туризъм и всички други, които също като вас се мъчат да оцеляват в тази смотана държава и нямат никаква вина за неразбирателството ви с Миро Стандарта. Това не беше редно и трябва да се извините на българите и хората, които са губили пари и нерви.
Поздрави на село Крушари, бъдете здрави

ще се оправим...сами

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

glupakat

Рейтинг: 297 Неутрално
  • 81
  • 12:32
  • 09 дек, 2011

ТОЗИ ТРИАБВА ДА ГО ИЗГОНИТ ОТ ТВ.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Дива селянка

Рейтинг: 2238 Неутрално
  • 82
  • 12:32
  • 09 дек, 2011

След гафа на Миролюба Бенатова в ефир,още един "голям" журналист показа и изказа мнението си в ефир за българския народ. Не ми остава нищо да мисля освен ,че им се плаща ИМЕННО за такива прояви.
Ненов може да е прав,но е забравил ,че медиите и журналистите са наети ,за да манипулират и настройват ,а не да са стожери на истината на електората.

Каквото и да ти говорят винаги става въпрос за пари .

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Song

Рейтинг: 413 Неутрално
  • 83
  • 12:40
  • 09 дек, 2011

До коментар [#3] от "Митридат":

Неприятно съм изненадан от тази невероятна простотия на един журналист, който преди това явно е бил чалгаджия. Тази симбиоза е трепач - чалга-журналист, и много приляга на балканския манталитет на псевдо "звездите" от всякакъв калибър като футболист и чалгаджийка, манекенка и боксьор, модел и мутра ,поднесени с жълт привкус от някой чалга журналист.

Чудото - това е събитие,описано от хора,чули за него от други,които не са го видели.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

ivohammer

Рейтинг: 2273 Неутрално
  • 84
  • 13:09
  • 09 дек, 2011

Дудука винаги е бил твърде семпло издържан, прекалено скудоумен, но тщеславен! Дудук, май ще си ходиш и от тази нискорейтингова телевизия, а!? И аз съм против тези протести, но не говоря мръсотии!

"Appearance is a modification of Reality by name and form (Nâma and Rũpa)." Shankara

Оценка
+6
 
Преглед на профил

greco_jlt

Рейтинг: 499 Гневно
  • 85
  • 15:33
  • 09 дек, 2011

Бараков е “журналист под прикритие”, столичанин по адресна регистрация, наемник на щедри господари, той стана изразител на гласовита прослойка новобогаташи, за които гражданско общество означава аморфна маса от инертни хора, зависими от нечие благоволение.

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

ivanchoLA

Рейтинг: 2167 Весело
  • 86
  • 15:43
  • 09 дек, 2011

Просто Береков знае добре че в Европа/БГ ако не ги удариш в земята няма да ти обърнат внимание, щивилизования диалог не работи извън САЩ ... значи никои не казва че не могат да стачкуват, просто какво беше това да мъкнат тракторите и да заплашват че ще болкират столицата. В САЩ/Англия веднага когато се опитат със съдебна заповед ще ги изгонят тъи като гражданските права се простират до там докато не нарушават правата на останалите хора.
Другото е че все пак тия са на хранилка и би трябвеало да благодарят и да си мълчат. Не може това че са прости и че имат големи машини да им дава право да извиват ръцете на останалите хора. В Лондон като стачкува метрото да не би да им биндисаха, простъо стиснаха зъби, щото не може нискоквалифицираните да са наи важни на гърба на другите.

Americans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012

Оценка
-5 +2
 
Преглед на профил

dnk

Рейтинг: 1236 Неутрално
  • 87
  • 17:30
  • 09 дек, 2011

Една реномирана Телевизия следва да пази авторитета - цитат на коментар #8 от “pavelsilistra”


Точно така! И понеже ТВ7 НЕ е реномирана телевизия, то лицето Бареков ще продължава да съсипва смисъла на професията "журналист" от нейният ефир.

"В една държава, която се управлява с разум, бедността и нищетата са срамни. Kогато тя се управлява без разум, богатството и почестите са срамни." Конфуций

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

dnk

Рейтинг: 1236 Неутрално
  • 88
  • 17:34
  • 09 дек, 2011

Човкът можеш да извадиш от селото, но селото от човека - никога! - цитат на коментар #70 от “Владимиров”


Тази рекрасна мисъл на Конфуций ми е от любимите. Ето още една подходяща:

"Благородният човек предявява претенции към себе си, подлият — към другите." Конфуций.

"В една държава, която се управлява с разум, бедността и нищетата са срамни. Kогато тя се управлява без разум, богатството и почестите са срамни." Конфуций

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Nixonanim

Рейтинг: 610 Неутрално
  • 89
  • 20:43
  • 09 дек, 2011

Даже не искам да пиша вече името на тази измет... колкото по-бързо всички забравят за него, толкова по-добре!

cgart.bg

Оценка
+2
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.