Споделяй, глупако!

Споделен офис (т.нар. coworking пространства, където всеки може да наеме само бюро и определени услуги) - някъде в Париж.

© Charles Platiau, Reuters

Споделен офис (т.нар. coworking пространства, където всеки може да наеме само бюро и определени услуги) - някъде в Париж.



Министърът на транспорта Ивайло Московски подкрепи искането за затваряне на сайтовете за споделено пътуване, защото вредят на печалбите на автобусните превозвачи. Вярвам му. Аргументацията му звучи напълно адекватно.


Ключови думи към статията:

Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    Излиза, че изостаналата азиатска Москва е по-напред от европейска България. Доста уннизително, нали Москов?

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на ХашПи
    ХашПи
    Рейтинг: 243 Неутрално

    "Министърът на транспорта Ивайло Московски подкрепи искането за затваряне на сайтовете за споделено пътуване, защото вредят на печалбите на автобусните превозвачи. "

    Е по добра мярка от туй, здраве му кажи!
    С нея Московски " достигна висотите " на Стойновото момче -Драгомирчо.
    "От тук и нервите, свързани с навлизането на всяка нова услуга от новата икономика на пазара (някой губи пари, после губи власт)."
    Поздравления за автора.

  3. 3 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Страха по нашите ширини, е голямо шубе!

  4. 4 Профил на Kami
    Kami
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    Ако Московски е подкрепил подобно безумие-затваряне на сайт, то по-добре да се обоснове с опасността от трафик на хора-бежанци, или други. Иначе си е доста явно лобиране, на което той няма право.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  5. 5 Профил на exciter
    exciter
    Рейтинг: 411 Неутрално

    [quote#3:"optimu_s"]Страха[/quote]
    Страх или по-скоро алчност...

    Behind the wheel...
  6. 6 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Не съм против, но предстои да видим цялата картина. Даваха репортаж от едно пернишко село. Няколко коли возят за София, като тръгват десетина минути преди автобуса. Автобуса е полупразен. Собственика на фирмата за автобуси е на загуба и каза , че закрива линията. Бабите пищят, но реално никой не е помогнал на автобусния транспорт. След това зависите само от шофьорите. Пак става, стига да ги знаем поне кой са. Застраховки няма и ще си носят рисковете. Ако нещо стане това ще е, но то е така навсякъде. Но тия коли пристигат по бързо и по - евтино. Е данъци няма. Но и такситата се оказа, че не плащат. И опасността у нас е мутрите да овладеят и тия коли.

  7. 7 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    "Ако вдигнеш ръка в Москва близо до оживен булевард, до няколко секудни ще спре кола, чийто шофьор ще ти предложи да те закара срещу заплащане където пожелаеш."
    ----

    Сега фирмата Uber сцепва пейзажа там, надграждайки технологично в/у тази благодатна среда.

  8. 8 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Прекрасно,но статуквото се съпротивлява.То не може да управлява свободните хора!И ги мачка!

    Tony
  9. 9 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    Мдааа, пак рекламните статийки за Uber, явно интересът там е огромен.

    Докато искането на Ивайло Московски е глупаво и неприложимо, постоянната реклама на Uber, със откровено корупционните им и паразитни практики е не по-малко дразнещо.

    "Икономиката, глупако!" - ако може авторът да обясни с какво Uber +е помогне на бзлгарската икономика - с плащането на данъци, осигуровки или може би ще стимулира потреблението с изтеглянето на паричен капитал?!?!?

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  10. 10 Профил на alextan
    alextan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    В България обичат да забраняват тези дейности, не само заради контрола. Покрай контрола идва и безмилостния натиск на държавата - инспекции всякакви, лицензи, патенти, застраховки, проверки всякакви, данъци и осигуровки и от най-бедния гражданин с най-мижавите приходи. Къде в цивилизованите държави скубят здравата малкия бизнес като в България?
    После нямало предприемачи - ами няма и да има при тези условия.

  11. 11 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    До коментар [#2] от "ХашПи":

    Най -популярните автобусни фирми са на ДПС. Кого обслужва Московски?

  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    [quote#7:"Ф.Нинов"]Сега фирмата Uber сцепва пейзажа там, надграждайки технологично в/у тази благодатна среда. [/quote]

    А тук гениите спряха Uber, за да угодят на бакшишите. 90% от които не плащат данъци.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Страхотен текст! Дано тези, за които се отнася, да го прочетат.... и разберат!

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  15. 15 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    [quote#1:"EU defender"]нали Москов?[/quote]

    Той е МосковСКИ, но и двамата са .... айде да не казвам, че пак ще ме баннат. Преди време забраняваха на автобусите от София за Варна да тръгват около часа на тръгване на влаковете, защото ... им отнемали клиенти! Сега пък споделеното пътуване им пречи. Нефта поевтиня с 60%, билетчето в София поскъпва с 60% ... хамава работа!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  16. 16 Профил на Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Рейтинг: 2641 Весело

    И такситата, и юберките и личните автомобили-обикновено с по 1 човек-правят ЗАДРЪСТВАНИЯ и замърсяват въздуха! Затова ГЕРБ вдигна цената на билета!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  17. 17 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    Виждам, че сте бързи на минусите, но ако може някой все пак да отговори на въпросите:

    [quote#9:"toffeetwr"]"Икономиката, глупако!" - ако може авторът да обясни с какво Uber +е помогне на бзлгарската икономика - с плащането на данъци, осигуровки или може би ще стимулира потреблението с изтеглянето на паричен капитал?!?!? [/quote]

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  18. 18 Профил на Момчил Костов
    Момчил Костов
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Умирам да чета злобни коментари на комплексирани или дотирани писачи във форума на Дневник. Аз бях миналата седмица в "изостаналата азиатска Москва". Ти кога беше за последно там и какво точно те кара да опишеш града по този начин?

  19. 19 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1963 Весело

    Статията е уникална! Тя показва какво тотално размътване на мозъка причинява мразилщината! Започва с това, как едно порочно нещо се е родило в мразената Москва защото краставицата съдържа 99% вода и колко е полезно то да се развива у нас!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  20. 20 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    До коментар [#7] от "Ф.Нинов":


    [quote#7:"Ф.Нинов"]Сега фирмата Uber сцепва пейзажа там, надграждайки технологично в/у тази благодатна среда.[/quote]

    Нещо за Дойчланд да обясниш как е ситуацията и как са решили глупавите дойчовци там въпроса?!?!?

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  21. 21 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 459 Неутрално

    И в Румъния се возят по описания начин в Москва.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  22. 22 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    Избори идват и ще трябват пари. Партийната каса се пълни от отчисления от корупция, вследствие на измислени лицензи, регулации и контролни процедури. Това и ще съсипе управлението на ГЕРБ - те го "икономизираха" прекалено много, като искат всичко за себе си, без оглед на средствата.

  23. 23 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    Точно е схванал защо всъщност министърът иска да забрани сайтовете за споделяне.Естествено обяснението на министъра е,че това е за нашата сигурност и въобще за наше добро.Интересно какво ли са му предложили превозвачите?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  24. 24 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 419 Любопитно

    [quote#6:"grayeagle"]Няколко коли возят за София, като тръгват десетина минути преди автобуса. Автобуса е полупразен. Собственика на фирмата за автобуси е на загуба[/quote]

    Нещо не е наред, щом полупразен автобус не може да бъде по-икономичен от няколко леки коли с няколко двигателя и няколко шофьора.

    Ако собственикът има рентабилност само при почти изцяло заети места, значи или не си е направил добре сметката, или му се налага да пълни твърде много чужди джобове, вкл. такси, разрешения, данъци и пр. Някой по веригата е алчен.

  25. 25 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 713 Весело

    Сподели наивност - бъди постмодерен!

  26. 26 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    [quote#24:"anona"]или му се налага да пълни твърде много чужди джобове, вкл. такси, разрешения, данъци и пр. Някой по веригата е алчен.[/quote]Това имам предвид и аз в #22. Министър Москов просто се грижи за партийната каса.

  27. 27 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    Малко четиво за откровено плиткоумните фенове на Uber и какви са ефектите във Виена, за хазната, за икономиката и най-вече за хората работещи за Uber...

    http://www.trend.at/wirtschaft/taxi-konkurrent-uber-am-rande-gesetzes-5860551

    Друго си е да е по-евтино с няколко лева и Бай Ганя да цвили от кеф, каква е по-широката картинка обаче, за там мозък не стига...

    Сега като нямате аргументи, може да блъскате минуси колкото искате...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  28. 28 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    Московски не може да спре споделянето по фейсбук, ще спре само сайтове като Бръмкай и Пътувалник, а точно те предлагат сигурност и носят отговорност, защото са с официална регистрация и зад тях стоят хора с имената си.

  29. 29 Профил на alextan
    alextan
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#24] от "anona":

    Освен че има и други разходи, автобусът е длъжен да обслужва населеното място и във времеви интервали, в които няма много пътници - нещо, което човекът с бусчето няма да направи.

  30. 30 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#20] от "toffeetwr":

    Във ФРГ е разрешен само UberPOOL, тоест споделени пътувания на хора тръгнали в една посока, което си го има открай време.
    Преди интернет ерата имаше офиси, така наречените "Mitfahrzentrale" , където отиваш да видиш дали някой ще пътува в определена посока и може да те вземе на определен ден/час.
    Ползваше се предимно от студенти за междуградски пътувания.

  31. 31 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 861 Весело

    [quote#1:"EU defender"]Излиза, че изостаналата азиатска Москва е по-напред от европейска България[/quote]
    Виждам че започват да ти се проясняват нещата.

  32. 32 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Всичко това, което се случва е явно доказателство, че социализмът е в главата на хората и не изчезва с формалното прекратяване на един режим.
    Нагласата, че икономика се прави с тоягата на държавната принуда, подмяната на свободните пазарни регулатори с хиляди лицензии, регулации, забрани, разрешителни и т.н. Всичко това наред с корупцията води до нещо по-лошо и от плановата икономика. Криминално картелизиране на 'бизнеса', обръчите от фирми, а след тях и политическата безнадежност. Защото парите в края на краищата се осребряват с власт.
    Вместо Москов да мисли, как да облекчи бизнеса на превозвачите, така че хем държавата да си вземе налога, хем да не бъдат задушавани и освен това да бъде в крак със свободната конкуренция той постъпва по най-първосигналния милиционерски начин!
    Да, колите наистина извършват фактическа търговска дейност, която подлежи на облагане, но или го направи ако можеш или си затрай ако не можеш. Само не ставай смешен и жалък. Щото, ако беше създал нормални условия за бизнес у фирмите превозвачи, те самите щяха да бъдат конкурентни на 'копърките'.

  33. 33 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#30] от "Ф.Нинов":

    Какъв отговор, направо Гьобелс ще му завиди да вкараш и студентите и пак да не обясниш защо са забранени в БРД?!?!? Там имаше доста обществени дискусии забраниха ги и във Хамбург и в Берлин, защо?!?!? Това да намесваш студентите в бандитските практики на Uber е най-малкото достойно за съжаление, защото много студенти опитаха Uber и първи изреваха...

    П.С. продължавайте с минусите, барем дадете и някой довод за Uber и иновативността му покрай тях, не че ще затая дъх...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  34. 34 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    До коментар [#31] от "horilka":

    [quote#31:"horilka"]Излиза, че изостаналата азиатска Москва е по-напред от европейска България- цитат на коментар #1 от “EU defender”

    Виждам че започват да ти се проясняват нещата. [/quote]

    Като е простичък и първосигнален завалийката, няма да разбере как и русофилите го пускате по пързалката...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  35. 35 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#12] от "EU defender":
    Не само на бг.бакшишите. И на една "нетаксиметрова" компания с ИЗЯЛО РУСКО участие- Максим Такси.
    Която копира едно към едно Юбер и техният бизнес-модел.
    Но срещу нея санкции няма, да се чуди човек защо.
    Не можеш да покажеш на глупавият български русофил, че го шибат "братушките му" хиляди пъти по-зле, отколкото той си мисли, че злите пиндостанци и еврогейтаци крадат KletaMajkaBalgarija. Тези ни сънародници си знаят/ или по-точно нищо не знаят/ че руснака е душа широка и ни обича.

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  36. 36 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 887 Неутрално

    поради липса на лустрация, декомунизация и ефективен (бърз, справедлив, безпристрастен) съдебен процес, държавата ни няма капацитет и морал да регулира бизнес процеси и сектори.

    доказателството е, че най-добре работи ИТ сектора, в който има най-малко регулации.

  37. 37 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#17] от "toffeetwr":

    А с какво автобусите убийци по пътищата помогнаха на икономиката като фалираха БДЖ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  38. 38 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#20] от "toffeetwr":

    Мога за Виена и Лондон да ти кажа. Във Виена го ползвах лично 2 пъти от и до летището. За Лондон мой близък знам от мой близък, който го е използвал по Нова година.

    ДЕОС - българските либерали. Няма други на хоризонта!
  39. 39 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 844 Неутрално

    До коментар [#12] от "EU defender":

    Не само това, а поне поливината карат с помпи и лъжат, "като за последно". И естествено умират от страх от по-евтина, почтенна, удобна конкуренция, защото са "заминали". Но времето не можеш да го спреш?! Ще го отложат за известно време, но не могат да спрат. Хората сами ще го наложат.

  40. 40 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#33] от "toffeetwr":

    Ами съжалявам много, че не се получи очаквания отговор.

    Относно минусите:
    Не съм аз този, който ги цъка. Някой(и) друг(и) ще да е(са).

    Моите транспортни нужди са лесни, а именно комбинация от собствен автомобил (Smart Fortwo, модел 2003 г.) , два собствени велосипеда (голям ситибайк, както и произведен в България малък Dahon Jifо) , градски транспорт, ж.п. , самолет и естествено пешеходстване (това е най-якото).
    Таксита избягвам, защото са ми скъпи и неприятни.
    Когато разходите се поемат от работодателя, тогава от мен да мине и за бог да прости се качвам и на такси.

    Ето как изглежда Dahon Jifо:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/69/11/d4/6911d42cdffcbdde878cca974d47c1d8.jpg

  41. 41 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 1140 Весело

    До коментар [#9] от "toffeetwr":
    [quote#9:"toffeetwr"]ако може авторът да обясни с какво Uber +е помогне на бзлгарската икономика - с плащането на данъци, осигуровки или може би ще стимулира потреблението с изтеглянето на паричен капитал?!?!?[/quote]
    В потребителите ще останат повече средства, които да върнат обратно в икономиката, а няма да отидат под формата на данъци и такси в ръцете на Владко Горанов и Московски, които да ги пренасочат към близки на тях "обръчи, ленти, гайки и възли".

    Аз като потребител искам по-високо качество на услугата при по-ниска цена. Лицензионният режим при такситата уж трябва да гарантира по-високо качество (не го прави, даже обратното - ограничавайки се конкуренцията, намалява качеството) за сметка на по-висока цена.

    Дотук стана ли ясно?

  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    Моите деца докато бяха студенти в Германия редовно пътуваха споделено. Първо като пътници а по-късно като водачи.Договаряха се в интернет.
    Между другото и РЪКОВОДЕНИТЕ от Московски извършват споделени превози !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Гневно

    До коментар [#41] от "globetrotter":

    Казионните автобуси по вътрешни линии са под всякаква критика. Ама нали са си платили лиценза на ГЕРБ и си го избиват от пътниците.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на Омерзена оптимистка
    Омерзена оптимистка
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#9] от "toffeetwr":

    Ти бакшиш ли си? 10 мнения по/извън темата - само Uber ти е в устата
    Ако пуснат пак Uber, пак с него ще си пътувам. Въобще не ме интересуват данъци, осигуровки и т.н. Интересува ме, че ми предлагат коректна и достъпна услуга - млади и приятни шофьори, поддържани коли, абсолютна прозрачност и прогнозируемост при ценообразуване, винаги по-ниска цена отколкото при бакшишите.
    BTW, 1/10 бакшиша няма помпа. Е*ем ти регламентирания превоз и данъците и осигуровките, които тоя бизнес вкарва.

    Чужденец в собствената си държава.
  45. 45 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#44] от "кака Сврака":

    Сложих ти + невероятен интелект, просто пример за клиент на Юбер, обосновката е невероятна.

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  46. 46 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#41] от "globetrotter":


    [quote#41:"globetrotter"]В потребителите ще останат повече средства, [/quote]

    С колко процента в повече ако мога да попитам, Uber вземат 20% от цената, което веднага изтича като ресурс извън страната, отделно всеки работещ при тях сам трябва плаща осигуровки, застраховки на пътници и данъци, да не говорим за амортизация и т.н. и хората буквално се превръщат в роби...


    http://derstandard.at/2000033183904/Wien-Taxidienst-Uber-lockt-mit-Dumpingpreisen

    http://www.trend.at/wirtschaft/taxi-konkurrent-uber-am-rande-gesetzes-5860551

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  47. 47 Профил на bajhuj_2010
    bajhuj_2010
    Рейтинг: 2735 Неутрално

    Е, coworking центрове вече се намират и у нас. Докато за споделените пътувания мога да кажа, че това е една от най-големите тъпни, сътворени от наш политик, което, само по себе си е постижение, защото те самите са вдигнали много летвата.

    Русофилството отключва синдрома на Дънинг-Крюгер
  48. 48 Профил на aussieboy
    aussieboy
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Аз си ползвам blablacar.com и си намирам хора да ме карат за по 5-10 евро- хем евтино, хем нови приятели намирам. Наскоро ме возиха от Берн за Лихтенщаин за 10 евро при положение че с влака бе над 50.

  49. 49 Профил на bajhuj_2010
    bajhuj_2010
    Рейтинг: 2735 Неутрално

    Между другото, сещам се, че преди години в Сингапур бяха въвели забрана в колите да е САМО шофьорът като част от мерките за справяне с трафика.

    Русофилството отключва синдрома на Дънинг-Крюгер
  50. 50 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 4836 Неутрално

    Споделеното пътуване не е толкова популярно в Бг, а и истинският проблем е това, че таксиметровите фирми не си плащат данъците. Защо с това не се заеме министърът, който освен, че прави глупости и остави много неизкоренимо впечатление за корумпираност

  51. 51 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#44] от "кака Сврака":

    [quote#44:"кака Сврака"]Ти бакшиш ли си?[/quote]

    Т.е. човек който не приема Uber трябва да е бакшиш, не може да има някакви обществени позиции по дадена тема, които освен келепиреца могат да включват макроикономически обосновки, регулаторни предпоставки и пазарни правила. За протокола - финансист съм, но паразитните практики които налага Uber никога няма да ги приема и тази моя позиция е отпреди 4г и не виждам как ще се промени.

    Същевременно съм първият, който подкрепq car2go, zipcar, drivenow и Flinkster в борбата против такситата.

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  52. 52 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ф.Нинов":

    Виждам, че не искаш да отговориш, въпросът не беше за твоите транспортни нужди или за бакшишите, въпросът ми беше за обществената дискусия в БРД и как решиха там въпроса?!?!?

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  53. 53 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#37] от "КМЕТ В СЯНКА":


    [quote#37:"КМЕТ В СЯНКА"]А с какво автобусите убийци по пътищата помогнаха на икономиката като фалираха БДЖ??[/quote]

    Автобусите фалирали БДЖ?!?!? В България наистина глупостта сте я издигнали на почит.

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  54. 54 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 1140 Весело

    До коментар [#46] от "toffeetwr":

    Стига си замерял с линкове. За мен не е важно колко процента ще отидат в Юбер и колко - в джоба на обръчите при сега действащия режим. За мен е важно да получа по-евтина и по-качествена услуга.

    Шофьорите трябвало да внасят сами данъците си и осигуровките си - уау! - ами че и аз така правя (вярно с нежелание, но го правя). И? Роби били? Все едно някой насила е станал шофьор на Юбер? Що за довод е това?

    И последно - пич, taxation is theft. Това можеш ли да го проумееш?
    Не спирам да се изумявам колко робски гледаш на нещата и как се кефиш, че някакви хора вадят от джоба ти пари. Толкова си зависим от държавата, че разчиташ на нея за всичко. Че даже и пригласяш и искаш да ограничиш правото на хората да избират каква услуга да ползват. А шофьорите на Юбер били роби...

  55. 55 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Любопитно

    До коментар [#53] от "toffeetwr":

    Нима не е така. Кой открадна пътниците на БДЖ с нелочлна конкуренция ? Хайде нали си финансист. И кажи колко % изтичат от концесиите, през ЕРП-тата и прсе големите вериги супермаркети. И хайде по-експедитивно да те видим какъв си корифей и титан на мисълта.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  56. 56 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално




    До коментар [#53] от "toffeetwr":
    Виждам, че не искаш да отговориш

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  57. 57 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#52] от "toffeetwr":

    Ами във ФРГ има силно лоби на таксиметровия бранш, което наложи забрана на Uber-шофьорите, защото било нелоялна конкуранция.
    Темата обаче не се дискутира кой знае колко в обществеността, защото таксиметровите услуги рядко се използват от частни лица повечето хора (по подобие на мен) са си нагласили по друг начин транспортните нужди.
    Тоест след като досега не са ползвали таксита, сега дори и Uber да предложи по-евтино, пак няма масово да хукнат към него.
    На мен обаче ми е интересно как стоят нещата в Ню Йорк, където от една страна масово се ползват таксита (които не са скъпи), а от друга лицензът за такси струва астрономически $1млн. долара и се дава под наем на ден. Тамошните бакшиши бачкат половин ден само да си платят наема за лиценза на такси.

  58. 58 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#57] от "Ф.Нинов":

    Недей че бойко само това чака да удари пак по джобовете ни.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  59. 59 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#58] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Навремето на върха на кариерата на Клаудия Шифер на въпрос какво според нея е лукс, тя отговори: "Да се возя в такси!"

  60. 60 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    До коментар [#55] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Как да ти обясня това, че БДЖ е фалирало заради автобусите е глупост, ако конкуренцията на автобусите убиваше ЖП транспорта, ЖП транспорта трябва да е губещ навсякъде по света, само един поглед върху баланса на ДБ и ОББ в Германия и Австрия, показва че това не е така.

    [quote#55:"КМЕТ В СЯНКА"]И кажи колко % изтичат от концесиите, през ЕРП-тата и прсе големите вериги супермаркети.[/quote]

    Т.е. затова, че изтичат от споменатите от теб сектори, трбва да изтичат и в транспортния бранш?

    Относно концесиите - те са договорени от България, добри-лоши това е държавно решение, относно ЕРП, ако има проблеми отново отговорността за контрол лежи на държавните органи.

    За големите вериги супермаркети - за фиска е много по-лесно да следи няколко големи вериги, отколкото хиляди малки магазинчета, дали това е по-добре за данъчните приходи не съм съвсем сигурен.

    В случаите които си дал с негативна конотация, даваш пример за сектори в които държавата е ощетена откъм данъци и приходи, същевременно в примера за Uber, отстояваш позицията, че държавата трябва да бъде ощетена. На какво се дължи тази безпринципност и защо?

    Моята гледана точка и по 4-те случая е в полза на държавната хазна и дерегулация на пазара при еднакви правила за всички, аз съм както против големите вериги, които мачкат малките прозводители и търговци с постоянни "промоции", така и против компанията Uber, същата позиция имам и по-отношение на 3-те монополиста и картелното им географско разпределение в България.


    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  61. 61 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Весело

    До коментар [#54] от "globetrotter":

    [quote#54:"globetrotter"]И последно - пич, taxation is theft. Това можеш ли да го проумееш? [/quote]

    А глупостта е Дар Божи, но в България прекалявате с нея. Идваме от различни вселени като разбиране за ролята на държавата, макроикономическите рамки и функцията на данъците за икономическото развитие, а 10% данъци да наречеш Theft обяснява защо сте фен на Uber.

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  62. 62 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2038 Весело

    [quote#19:"tribiri"]Статията е уникална![/quote]
    Уникална е с друго:
    "икономиката на споделянето е икономическата революция предизвикана от интернет"
    Отидоха авторските права! Да живеят торентите!
    А също уикилийкс-овете, от които "изгърмяват" тайни служби с корупционни практики.
    Човек да се побърка да разбере каква е целта на икономиката - максималната печалба, масирания/монополен износ на демокрация (или друга стока за контрол) или СПОДЕЛЯНЕТО ... на имането –информация, доноси, компромати), преди някой да го задигне.

  63. 63 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#60] от "toffeetwr":

    Да, ама във ФРГ до преди няколко години имаше забрана на междуградския автобусен транспорт, за да не се конкурира жепето.
    След като разрешиха междуградските автобуси, жепето влезе на загуба.

  64. 64 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2038 Весело

    [quote#54:"globetrotter"]И последно - пич, taxation is theft. Това можеш ли да го проумееш?[/quote]
    Тц! Зная на собствен гръб, че taxation off is the robbery.
    Тъй де, няма полицаят за "жълти стотинки" (заплата) да ти издирва крадеца на Ботати-то, нито ще го е еня, че някой те е "освободил" от покъщината. И като нищо крадецът ще иска да му платиш дапълнително, че те е направил "свободен" в "свободния пазар". А има и такива, дето се напъват да ни освободят и от "човешките права", напр. като забраняват иззползването на езика, щото бил на омразата (по-преди - под защита на авторското право).

  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#63] от "Ф.Нинов":

    Естествено . Само корифеят го отрича . Цяло село знае само той не знае !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    До коментар [#63] от "Ф.Нинов":

    [quote#63:"Ф.Нинов"]След като разрешиха междуградските автобуси, жепето влезе на загуба. [/quote]

    Те тия приказки много хубави, само да имаше и малко подкрепа от факти, т.к. след дерегулацията на пазара след 2000г оборотите на ДБ са се качили с 40%, а печалбата се движи годишно между 1-1.5 млрд ЕУР, та с тия приказки на едро малко по-скромно...

    https://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bahn#Kennzahlen

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  67. 67 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 451 Любопитно

    До коментар [#65] от "КМЕТ В СЯНКА":


    [quote#65:"КМЕТ В СЯНКА"]Само корифеят го отрича . Цяло село знае само той не знае ! [/quote]

    Така е, затова селото вярва, а корифеят проверява и опровергава живеещите на село, на които им остава да цъкат минусчета, при липса на доводи и факти...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  68. 68 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 836 Неутрално

    До коментар [#32] от "ali_ibn_isa":
    +++

  69. 69 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 1140 Весело

    До коментар [#61] от "toffeetwr":

    Очевидно за теб ролята на държавата е да ти тика в устичката лъжичка с пюренце. Поне това стана ясно. A да пресечеш улицата можеш ли сам или някой чичко полицай трябва да ти помогне и за това?

    Както и да е, изоставям темата. Явно е, че си говоря с някой, който изгаря от желание да бръкне с две ръце в джоба ми, но поради невъзможност да го направи, подкрепя тоя, който я има (държавата).
    Успех във возенето на безопасните, чисти, немиришещи на чесън таксита и дано "бакшишът" има да ти върне ресто. За мен остава само да стискам палци някой ден държавата закрилница да не реши, че автомобилите са прекалено бързи и опасни и таксиметровите превози трябва да бъдат извършвани от впрягове с жива тяга. Не че на теб точно ще ти направи лошо впечатление това - явно качеството на услугата няма значение за твоя милост, важно е коларят да ти удържи двайсетте+ процента, за да има за Владко, Московски и партийните каси.

  70. 70 Профил на Омерзена оптимистка
    Омерзена оптимистка
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#51] от "toffeetwr":

    1/4 от коментарите под тази статия са твои. Доста обилно си се заел да защитаваш своята позиция. Страничният наблюдател би помислил, че целта не е просто да заявиш мнението си, а че имаш интерес да убедиш повече хора в своята правота.

    Именно липсата на регулации и корпоративизъм е причината Uber да бъде толкова популярен. Когато двигателят на растежа е в ръцете на преките участници - предлагащи и приемащи услугата, всичко процъфтява.
    Защо никой не се опита да преповтори този модел?


    Чужденец в собствената си държава.
  71. 71 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#66] от "toffeetwr":

    Ти добре си дал финансовите резултати до 2014 г.
    Я сега иди и изкопай тези за 2015 год. и потърси статии как се отразява конкуренцията от междуградските автобуси

  72. 72 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Този "реформатор" ли беше? Язък, че гласувах за тези катили!

    Любов и светлина!
  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8057 Неутрално

    Те с тези автобусни превози затриха жп транспорта, че сега ще се замислят за споделените.

  74. 74 Профил на Rauchmann
    Rauchmann
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#71:"Ф.Нинов"]Ти добре си дал финансовите резултати до 2014 г.
    Я сега иди и изкопай тези за 2015 год. и потърси статии как се отразява конкуренцията от междуградските автобуси[/quote]
    Да ти кажа честно, ако имам важно пътуване в Германия на по-голямо разстояние и трябва да избирам между влак и автобус, ще избера влак. Макар и DB да имат проблеми с точността от време на време, спазването на графика с автобус е много несигурна работа.

    http://rodenivbg.com
  75. 75 Профил на Dreamcatcher
    Dreamcatcher
    Рейтинг: 2902 Неутрално

    Аз пък си ползвам "хопърите" у наше село, винаги когато съм без колата или искам да стигна до непознато място, или пък паркирането е проблем. Не знам защо, след като в целият свят това е нормална практика на обслужване, в България хвърлят къчове срещу нея?

  76. 76 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2038 Весело

    [quote#70:"кака Сврака"]Именно липсата на регулации и корпоративизъм е причината Uber да бъде толкова популярен.[/quote]
    То и "Life Choice International" беше много популярно - само за две години "Kapustin is accused of defrauding investors of $18 million in "Life Choice" и то именно заради липсата на регулации и корпоративизъм.

  77. 77 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#6:"grayeagle"]Няколко коли возят за София, като тръгват десетина минути преди автобуса. Автобуса е полупразен. [/quote]
    Ами щом кола с трима човека "на дребно" излиза по-евтино от автобус с 50 човека "на едро", значи някой много краде от автобуса... Щото преди седмица имаше новина, за автобус в Търговище, дето билета бил 4 стотинки, та ха върви му открадни пътниците с четири автомобила да видим как ще стане...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  78. 78 Профил на Омерзена оптимистка
    Омерзена оптимистка
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#76] от "wanderer":

    Защо съпоставяш несъпоставимото? Какво общо имат една пирамида с никаква добавена стойност и система за споделено пътуване???

    Чужденец в собствената си държава.
  79. 79 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2038 Весело

    [quote#77:"gost22"]Ами щом кола с трима човека "на дребно" излиза по-евтино от автобус с 50 човека "на едро", значи някой много краде от автобуса...[/quote]
    Не значи, че се краде, а някой много грешно смята. Или в по-мекия случай, говорим на различни езици.
    Всъщност това недоразумение - закриване на уеб-сайтове, тръгна от дискусия за бъдещите тол-такси, които ще натовярат автобусните превозвачи. Та в спора тол-такси или винетки, се е стигнало до заключението "удряне на уеб-сайтове". На Балканите е така - стреляш по едно, а пада друго - я голям шлем, я последен архар.

  80. 80 Профил на Ф.Нинов
    Ф.Нинов
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#74] от "Rauchmann":

    И аз предпочитам влака.
    Разликата с преди няколко години се състои във факта, че цените на билетите понякога имат огромен дискаунт.
    Вместо за €70 може да купиш билета за €19 , което си е цифра.

  81. 81 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    До коментар [#76] от "wanderer":

    Глупости. Номерата с "пирамидите" минаха, щото матряла беше тъп и не четеше история. Иначе понци-схемата си я има описана отдавна. А за лицензите и регулациите... КТБ имаше лиценз, а банков надзор я надзираваше и проверки имаше разни, ама накрая изчезнаха милиарди от добре регулирания сектор...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  82. 82 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2038 Любопитно

    [quote#78:"кака Сврака"]една пирамида с никаква добавена стойност[/quote]
    18 милиона долара малко ли са?
    [quote#78:"кака Сврака"]система за споделено пътуване[/quote]
    Няма ли някакво противоречие между "система" и сподолено"? Споделянето винаги е случайно - ако има възможност. Единият е "принуден" да палзав "актив" за пет места, на другият му трябва едно място, но няма "актив".
    "Системата" е бизнес, търси печалба.
    Защо Юбер има толкова почитатели? Защото има много прости хора, които не само, че не могат, но и не знаят за амортизационните отчисления за активите (личния автомобил), които използват. И си мислят, че единственият разход е само горивото. А някои от тях го раздават тарикати като си спестяват данъци, такси или застрашават останалите участници с неизправни автомобили (износени накладки, кормилни рейки или неугледен вид на автомобила).

  83. 83 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    [quote#81:"gost22"]А за лицензите и регулациите... [/quote]
    Никога не съм твърдял, че са съвършенни. Но дават известна сигурност на участниците при взаимоотношенията помежду им.
    Имам голям проблем с нашите бакшиши (плащам една излишна нощувка за да хвана сутрешен полет и за да не ползвам такси), но не смятам, че Юбер е решение на таксиметровия превоз.
    Иначе, всяко начало изглежда обещаващо ... като при пирамида, докато не се случи "инцидент", когато лъсва уловката на "светлото бъдеще".

  84. 84 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#83:"wanderer"]Имам голям проблем с нашите бакшиши (плащам една излишна нощувка за да хвана сутрешен полет и за да не ползвам такси), но не смятам, че Юбер е решение на таксиметровия превоз. [/quote]
    Както писах, ако не си знаеш историята, ще я повториш. През соца, такситата бяха богопомазани и си избираха клиентите и дори качваха още пътници без да питат основните си клиенти. Та тези юнаци, си позволяваха да казват на махащия клиент неща от рода: “за Златните (к.к. Златни Пясъци) съм" и отпрашваха. Та тези си намериха майстора с КООП-такситата, които по същество си бяха "дядото на Юбер" — всеки можеше да върти такси с частния си автомобил. Е, който не помни, ще преиграе сцената като фарс...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  85. 85 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#84:"gost22"] които по същество си бяха "дядото на Юбер" — всеки можеше да върти такси с частния си автомобил.[/quote]

    мхм, ти пак проспа момента -ни КООП такси, ни Юбер шофьор...

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  86. 86 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Вредяло на печалбите на рейсасжиите? Ми хубаво, всяко нещо, което руши монопола, е добро. Проблемът навремето е, че когато умишлено скапаха БДЖ, просто превърнаха 1 монопол в друг. Ама чукам на дърво, да дойде някой да направи нормални железници - та кой споделено пътуване, кой железница, кой - автобус (да се замислят най-после да направят тоалетни за дългите дестинации поне) - на когото както чу е удобно, или изгодно, или просто го кефи. Какво означава цял министър да защитава интересите на един изцяло частен бранш?

  87. 87 Профил на Росен (Путлер капут)
    Росен (Путлер капут)
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    До коментар [#9] от "toffeetwr":

    Бакшиш,
    с тънка цена на превоза за бедният българин.
    Това е помощта.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  88. 88 Профил на aiaks
    aiaks
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Проблема със споделеното пътуване освен неизправните автомобили и застраховките е,че има разни психари,на които можеш да попаднеш и не знаеш какво може да ти се случи.

  89. 89 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1874 Весело

    [quote#88:"aiaks"]Проблема със споделеното пътуване освен неизправните автомобили и застраховките е,че има разни психари,на които можеш да попаднеш и не знаеш какво може да ти се случи.[/quote]

    Сега ако може да обясните на публиката, кое точно от гореспоменатите ни е спестено при пътуването с такси например?
    Относно психарите, неведнъж съм си говорил с таксиджии, които са ми разказвали страховити истории за техни колеги - с напълно изрядни документи. И разбира се имаме и малкия бовус, че почти всички таксиджии всъщност не са служители на компаниите от чието име карат, в резултат на което ако нещо стане трябва да съдиш и гониш същия Сульо както и ако се возиш при случаен човек. Абсолютно никакъв довод за "повече сигурност" не издържа в случая който имаме в България.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  90. 90 Профил на Росен (Путлер капут)
    Росен (Путлер капут)
    Рейтинг: 3653 Весело

    До коментар [#88] от "aiaks":


    [quote#88:"aiaks"]има разни психари,на които можеш да попаднеш[/quote]
    Разбира се, но както те пита колегата откъде си сигурен на какъв попадаш в "редовно" такси?
    Става въпрос, че си има рискове винаги. Еднакви са.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  91. 91 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3160 Весело

    Ха-ха-ха! Още една протестърска гнида, засукала първи уроци по экономика в съветската страна. Да ма прощавате, ама that's fucking hilarious. Остана само да чуем от дебелата комита нещо от фатмашкия хумор като "старото си е старо, и да го заключиш в кенефа гладно няма да остане!"

  92. 92 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#83] от "wanderer":

    Стига с този Юбер. явно ви е много страх. това въобще не е темата на статията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 93 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#90] от "Росен (Путлер капут)":

    В София такситата вече са масово с полуграмотни роми, които едва ли имат редовни дипломи и книжки.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#88] от "aiaks":

    Аз пък един път пътувах на стоп с един голям музикант до Аполония като после ме покани и на концерта.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  95. 95 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#86] от "8th_ball":

    Министърът да каже защо не работят тоалетните в автобусите по междуградските линии а често и по международните .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  96. 96 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 862 Неутрално

    Кой е по-голям глупак? Този, който не е съгласен с някакви може би правилни, а може би и не съвсем правилни предложения на някои хора от мрежата, или този, който в заглавие на своя статия по този проблем нарича тези, които не са съгласни с него, глупаци?

  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    До коментар [#96] от "glog":

    Освен на съгласие или несъгласие е въпрос на възпитание. Когато започнат обидите значи са свършили аргументите и са взели превес безсилието и агресията на губещия.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    " Излиза, че изостаналата азиатска Москва е по-напред от европейска България . "


    Това категорично не е така, но малко хора са наясно по този въпрос и аз който по това време бях в братския СССР, мога да внеса уточнение .
    В България по времето на соца беше изключено жената да отиде на работното място на мъжа си, да се разпише на ведомостта и да му получи заплатата . В СССР това беше поголовна практика . Защо ? Много просто - ако Серьожата си получи лично " получката ", ще я изпие половината и Наташка прибираше рублите, купуваше му само една бутилка водка и ... толкова ... ! За да избегне това опекунство, Серьожката търсеше " шабашка " - работа извън работно време при която получава парите на ръка и за които Наташка не знае . Естествено, че това бяха " свободни " пари за пиене .
    Точно тогава се роди и идеята да се превозват случайни пътници и парите да остават при Серьожката, за да може да си пие на воля, без контрол от Наташка .
    Горното пиша без капка ирония !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  99. 99 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    До коментар [#11] от "hodounski":

    " Най-популярните автобусни фирми са на ДПС .
    Кого обслужва Московски ? "


    Въпросът ти е и отговор !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  100. 100 Профил на sconsult
    sconsult
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Прав е министърът! Как така някакви си любители шофьорчета, ще вземат бизнеса на честни бизнесмени, дето плащат данъци. Аз предлагам да забраним автобусите. Така ще цъфне родното БДЖ. А ако вземем да забраним Германия и Щатите, може да дочакаме и КОМУНИЗЪМА - анадъму?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах