Защо властта подгони зелените

Пожарът край Кресна

© МВР, МВР

Пожарът край Кресна



В разгара на Миндя рок фест, който съвпадна с пожара в Кресна, се опитах да се хвана на бас, че властта до ден-два ще изкара виновни зелените. Никой не се хвана на този бас, защото на всички им беше ясно, че точно така ще стане.


И то взе, че стана. Държащата властта групировка обвини зелените по две направления: първо, техен човек запалил гората; второ – не били хукнали да гасят.


Държавната машина вие срещу зелените от месеци. Зелените са обявени за най-зли врагове на народа, по-лоши от соросоидите дори. Отсега се хващам на бас, че предстоят арести на зелени по списък. Преди да са ме прибрали и мен, като един от основателите на ПП "Зелените", да си кажа. Че после – не е ясно...




Защо групировката, управляваща страната (и нейните ресурси) в свой собствен интерес, изведнъж обяви зелените за враг номер 1? Според групировката, зелените са:


- подлъгали хората в Трън да не допускат златодобив; а после направили същото с хората в Ъглен да гласуват против близката кариера;


- виновни за това, че Европейската комисия осъди България за фрапантни нарушения във връзка със застрояването на защитени територии около Калиакра;


- виновни, че предстои Европейската комисия да осъди България за още поне едно подобно фрапантно нарушение, този път – в Рила;


- виновни, че групировката предстои да връща едни доста големи пари поради задаващия се провал на магистрала Струма;


- основни замърсители на плаж Корал и други незастроени (все още) плажове;


- запалили Кресна и не са ходили да гасят.


Всичкото това идва отгоре на обичайния вой за това, че зелените пречат на стопанското развитие на Банско и пр.


В последните дни на тази пропаганда се поддават дори инак разумни хора, включили се във всеобщия държавен крясък: "Дръжте зелените, те са виновни за всички!", поразително приличащ на едновремешното германско: "Дръжте евреите, те са виновни за всичко!".


Защо се случва всичко това?


Не зелените запалиха Кресна – а именно те ходиха да гасят, предвождани от Андрей Ковачев (не се включих, защото имах на главата си рок фестивал на другия край на България; инак дотук съм участвал в гасенето на два горски пожара). А милицията ги е спирала и тормозела, за да ги обвини по-късно.


Властта мина всякакви граници и онова, което прави всяка будна секунда е – да лъже. Нагло, предизвикателно, подло и отровно. Зад всяка дума на властта трябва да надзъртаме и да проверяваме – това пак лъжа ли е (понеже не са заровени нечии интереси) или все пак е истина?


Не зелените, а мутрите застроиха защитените зони в Калиакра. Не зелените, а правителството, поставило се в услуга на мутрите, категорично отказва да строи одобрените от Брюксел варианти на магистрала Струма; и ни залъгва с някакви други пет-шест проекта, за които никой в Брюксел не е чувал, камо ли да е заделил пари.


И не зелените ще осъдят България за това, че протежирани от правителството местни тарторчета се настаниха в защитената територия "Рила-буфер".


Има очевидна причина, поради която
управляващата групировка гърми по зелените от всички цеви


Тази причина е вкоренена в основното противоречие, което разтърсва всички управляващи от десетина години насам. А то е следното.


Управляващата групировка е по природа такава, че иска да изгради олигархия по руски образец – т.е. група богати мъже да управлява завинаги в свой интерес. Средата, обаче, в която се развива това действие, е европейска – т.е. правилата, приети от България са такива, че властта да управлява в интерес на гражданите, а не на мутри. Тези две реалности – природата на власт-имащите от една страна и средата, в която са поставени, от друга – са в непрестанен, всекидневен сблъсък. Те не могат да съществуват едновременно, по дефиниция. Или обслужване на мутрите, или – управление по европейските правила.


Докато в парламента и в управлението имаше проевропейски субекти, те криво-ляво успяваха да отстояват правилата срещу набезите на групировката. Ще рече: от време на време властта работеше и за гражданите, не само за мутрите. Днес в парламента няма такива субекти. Всички са в групировката. Отпадналите от парламента ДСБ и "Да, България" не произвеждат никакви действия, с помощта на които да удържат правилата срещу хищническите апетити.


И тъкмо групировката си каза: "Юруш!" – и се оказа, че не всички, които отстояват правилата против апетитите, са в кома. Отново, както често се случва, се оказа, че на бойното поле са останали зелените. И непрекъснато тикат правилата под носа на разюздалата се групировка.


И тук вече нещата се вързват. След като зелените са единствените, които продължават да отстояват правилата срещу алчността – те са обявени за главен враг на властта. Някъде изчезнаха предишните врагове – соросоиди, грантаджии, еврогейове и либерасти.


Всъщност, не са изчезнали съвсем. Срещу всички министри от последните години, които са горе-долу настроени да играят по европейските правила, има повдигнати от прокуратурата обвинения.


И ето я картинката. На полуумрелите "соросоиди" нож вади Цацаров. На нагло-живите зелени се нахвърля цялата власт, подкрепена от партизанските действия по места на нейните мутри.


Каква е целта на групировката?
Да затвърди упражняване на властта от руски тип


Т.е. властта да бъде ползвана единствено за удовлетворяване на алчността на властта и на нейните приятелски мутри. Докато съществуват зелените, отбраняващи европейските правила на управление, това не може да се случи. За да стане алчността единствената основа на управлението, на бойното поле не трябва да има никой, който да припомня и защитава правилата.


Само че премахването на зелените няма да реши този проблем на властта. Защото правилата не са на зелените, а на ЕС. За да престанат тези правила да действат, групировката трябва да извади България от състава на ЕС. А за да постигне трайно целта си – управление, подчинено единствено на алчността – най-добре за групировката ще е да вкара България в някакъв съюз с държави, където управлението на алчността е вече утвърдени, като Русия, Беларус, Узбекистан и подобни.


В момента управляващата групировка не е докрай наясно, че ако продължава така, ще трябва да напуска ЕС. Все си мислят, че след като обезвредиха "соросоидите" и сега унищожат зелените, ще могат да крадат, та макар в рамките на ЕС.


Няма как да стане.


Или краденето – или европейските правила


А ако европейските правила – то всичко живо, днес имащо властта, ще трябва да се окаже в затвора.


И така нашите умници се самонатикаха в ъгъл, от който няма излизане. От една страна, не им стиска да изкарат България от ЕС, за да си крадат. От друга – докато България е член на ЕС, винаги съществува опасността европейският ред да надделее над местните бандити; и днешните министри, прокурори и кметове да гледат изгрева през прозорчета на квадратчета.


Присъдата по повод Калиакра накара някои от властващите внезапно да разберат тази си дилема. И се поуплашиха. И решиха да превърнат страха си в агресия. Срещу зелените.


Нищо ново под слънцето. Така беше през 2007 година, когато започнаха протестите за спасяване на Странджа от лапите на мутрите. Така беше при "Бойко-1", когато властта организира първите контрапротести срещу опитите на зелените да спасят Пирин от резачките, багерите и фадромите. Така беше през 2012-та, когато протести спряха онзи закон за горите, който даваше българската гора на разположение на мутрите.


Така, между другото, беше и през есента на 1989 година, когато зелените (тогава – "Екогласност") бяха обявени за врагове на народа. После някак си се оказа така, че падна режимът на бай Тошо...

Коментари (112)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    Отговорът на въпроса - Защо властта подгони зелените, е много лесен и той е - ЗАЩОТО, строителните предприемачи са по-убедителни.
    Един живот се живее и, всеки иска да го изживее с възможно повече екстри. КОЕ по-точно не му е ясно на Дайнов !!!

  3. 3 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2981 Весело

    Вече се изясни че циганинът-подпалвач е бил платен от екоорганизацията “Фонд за дивата флора и фауна”. Срещу 800 лв. на месец Костадин Митев е бил пастир на стадо от 70 животни от "специална", "автохонна" порода “Късорого родопско говедо”, отглеждано по грантоотдаващ проджект на еколозите. Когато фактите говорят, Дайната го хваща делириум тременс.

    В случая да, според врачките в Миндя "управляващата групировка" по руски образец мачка политическата опозиция, ръйш. Ха-ха-ха-ха!


  4. 4 Профил на rta48522758
    rta48522758
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Знае ТОЙ,знае!И тези,дето му дават акъл го знаят.Може да пламне искра любородна и природолюбива.Затова и министер е онзи наглец Н.Д.Да убере негативите ,за да засвети лицето МУ,още по сияйно и миротворно.Но,всъщност,къде е това слънце,нашият премиер-министър ББ???Почива си заслужено в Барселона?Или там вече е опасно!?И тук щесе намерят мсажисти(ки)

  5. 5 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Зелените ако наистина си вярват на глупостите, описани тук, значи са с тежки разстройства и дълбоки самоилюзии. Колкото аз съм допринесъл за търсенето на извънземен разум със СЕТИ-скрийнсейвъра ми, толкова е и техния принос за "зелената" идея. Да не говорим, че според статията те били и демократи, бранещи европейски ценности... Осъзнайте се, че се излагате. Зеленият в Бг е надрусан хипстър, син на заслужил комунист, вярващ във всичко, което не му е мейнстрийм - от веганство през Кришна до еко-арт, обаче всъщност не ставащ за абсолютно нищо. Рядко има деца или работа, тъй като са му интересни по-важни неща като мекици с лимец или крафт-бирички. Често живее при родителите си до около 40, защото от фейлбук активност все не му остава време да си намери квартира, иначе баща му отдавна е приготвил пари. Най-му е любимо да громи правителството и мутрите, които му пречели (щото в него самия няма никакъв проблем, обществото било развалено)... Идете пред Народния театър или на Иракли и ги вижте сами "зелените".

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  6. 6 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Зелените са си съвсем малка партия, каквито в България има десетки. Смешно е да се твърди, .че управляващите ще се занимават с конкурентна партия, коята на всичкото отгоре трудно минава 0.3% при избори.
    Тази партия е интересна с това, че успя да си "издейства" да бъде вписана като Политическа партия "Зелените", въпреки справедливите възражения на Партията на зелените. Засега това е най-наглата и несанкционирана злоупотреба с името на друга партия.

  7. 7 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Вече се изясни че циганинът-подпалвач е бил платен от екоорганизацията “Фонд за дивата флора и фауна”. Срещу 800 лв. на месец Костадин Митев е бил пастир на стадо от 70 животни от "специална", "автохонна" порода “Късорого родопско говедо”, отглеждано по грантоотдаващ проджект на еколозите. Когато фактите говорят, Дайната го хваща делириум тременс.В случая да, според врачките в Миндя "управляващата групировка" по руски образец мачка политическата опозиция, ръйш. Ха-ха-ха-ха!
    —цитат от коментар 3 на Lemmy


    Вече се "ИЗЯСНИ"-ло било че циганина подпалвач бил еди какъв си.Много смело е с милиционерски телевизионни дрънкулки да се вменява вина.От кого се разясни бе аланкоолу? От милиционерите ли дето излизат на телевизионния екран за да защитят тезата си ,която е станала твое ВЕРУЮ.
    Ако не знаеш да ти кажа ,че ИЗЯСНЯВАНЕТО не става от милиционерите нито от прокурорите .Изясняването може да го извърши българския съд.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  8. 8 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2194 Весело

    Не зелените, а "Зелените", Женя, дарлинг. Дините. За властта не знам, но аз както съм им набрала!
    Зелените са за зелената идея онова, което е митрополит Николай за православието.

    Доброто е заразно
  9. 9 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Ако ни глобят за поне едно от нещата, за които пишат по-горе значи може би има нещо вярно. Дали пречат на икономиката? Еми, масата от хората с възможности в България ходят на море в Гърция, защото си презастроихме нашето крайбрежие и изливаме мръсната канализация в морето.

  10. 10 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2773 Неутрално

    На Дайнов пак му се привиждат руски демони. Някакво тънко неудобство го е спряло да напише, че Путин е виновен за пожара. И за Рила, и за Калиакра, и за "Струма", и за...... всичко. А ЕС е чист, отзивчив, благороден и възвишен. Дайнов, Дайнов, ти си умно и кадърно момче. Що не вземеш да поработиш над темата "ЕС и мутрите - десет години съвместно управление".

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9101 Неутрално

    "Чул Ви господ" за последната фраза :)
    Само, че има и друга: "Помогни си само за да ти помогне и бог"

  12. 12 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2194 Весело

    Преди да са ме прибрали и мен, като един от основателите на ПП "Зелените", да си кажа. Че после – не е ясно...!
    —цитат от коментар 0 на Дайнов

    На това още се смея. То бива стойкаджийство, ама и от бивол курбан не бива.

    Доброто е заразно
  13. 13 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2773 Неутрално

    " Все си мислят, че след като обезвредиха "соросоидите" и сега унищожат зелените...."

    Ама как тъй пък соросоидите да са обезвредени?!!! Те хората пак са си тук! Ей, колеги обадете му се на г-н Дайнов!

  14. 14 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    НЕ ми се чете поредния платен бълвоч, защото има зелени и зелени. Едните са грантове, другите не са. Едните правят нещо заради пари, другите заради природата. И едната и другата страна ги слагат под общ знменател, което е грешно. Сега се очаква и ние да вземем неинформираното решение "за" или "против".

  15. 15 Профил на 65vesso
    65vesso
    Рейтинг: 460 Любопитно

    Дайнов сигурно има отговор защо не видяхме "зелени"пред Брикел или Бобовдол? Не,че ББ и ВС са цвете за мирисане, но поне налагат умерен тон, за разлика от злобните костовисти. Не знам каква е статистиката, но повечето с които съм имал взимане даване са потомци на ортодоксални комунисти. Явно гена предполага склонност към култ към дадена личност.

  16. 16 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#14] от "Лео":
    "Едните са грантове, другите не са. Едните правят нещо заради пари, другите заради природата. И едната и другата страна ги слагат под общ знменател, което е грешно. Сега се очаква и ние да вземем неинформираното решение "за" или "против".

    ======================
    Всъщност, не се очаква подобно решение.
    Женята и Белев просто са готови да се извикат, за да бъдат забелязани. Те са от първата категория зелени.
    Дайнов даже чака да го арестуват, защото бил на концерт.....

    Еретик
  17. 17 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#5] от "Максим Александров":

    Ти познаваш ли един зелен? Харесват ли ти подпалени гори?

  18. 18 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#8] от "dogwoman":

    Какво те кара да изрече подобна лъжа?

  19. 19 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Дайнов е един сущий български Демостен! Филипиките му със сигурност ще влязат в историята и ще се изучават от бъдещите поколения.
    Две лъжи са вплетени в настоящия му опус:
    1. "мутрите застроиха защитените зони в Калиакра" - мутрите според него са Бойко и Пеевски.
    Вчера пуснах в друга статия един линк, ще го дам пак
    http://www.moreto.net/novini.php?n=24152
    Най-големия комплекс ветрогенератори е получил през 2006 сертификат за инвестиция 1ви клас. Открит е през 2008. Дайнов, кои мутри бяха на власт тогава?
    2. "правителството, поставило се в услуга на мутрите, категорично отказва да строи одобрените от Брюксел варианти на магистрала Струма; и ни залъгва с някакви други пет-шест проекта, за които никой в Брюксел не е чувал, камо ли да е заделил пари."
    Кои са тези одобрени от Брюксел варианти? Като погледнеш картата, има 4 възможни трасета - сегашното, тунел от западната страна, нов път източно, през планината и комбинация - едното платно по сегашния път и другото през планината. Все още се обсъжда кой вариант ще се почва.

  20. 20 Профил на Cassi
    Cassi
    Рейтинг: 3798 Гневно

    Дайнов хубаво го е написал, вижда се по истеричния вой на платени коментатори и невежи овце от бойковото стадо.
    В България едно свястно нещо не се случва без натиск от ЕС, но се чудя, докога на европейците ще им стигне търпението, да гледат как шмекеруваме и крадем. После можем да бъдем щастливи, ако ни оставят дори на втора скорост в "Европа на две скорости", другата алтернатива е да ни отстранят въобще и тогава ще има "Привет, Евроазия".

    Джордж Бърнард Шоу: „Свободата значи отговорност. Ето защо мнозина се страхуват от нея”
  21. 21 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Агитката на Института по мелиорации храбро на амбразурата да пази ГЕРБ и Бай Х0й!

  22. 22 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Държавната машина вие срещу зелените от месеци... а зелените вият срещу държавата от години.

  23. 23 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2194 Любопитно

    До коментар [#8] от "dogwoman":Какво те кара да изрече подобна лъжа?
    —цитат от коментар 18 на Noal

    Кое конкретно ти се чини лъжа? Че превърнаха "зеленото" в бизнес с мрежа от НПО-та, действащи като ударни рекетьорски организации? От доказателства ли се нуждаеш? Не ти ли прави впечатление, че "зелените" са само и единствено там, където някой се опитва да прави бизнес?
    Обърни внимание на кавичките около "зелените".

    До коментар [#18] от "Noal":

    Доброто е заразно
  24. 24 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    Не зелените, а "Зелените", Женя, дарлинг. Дините. За властта не знам, но аз както съм им набрала! Зелените са за зелената идея онова, което е митрополит Николай за православието.
    —цитат от коментар 8 на dogwoman



    Това, че си им " набрала " на зелените са си твои емоции, но би ли ми обяснила какво правим, ако от Европа ни глобят 1,5 милиона евро, а след това по 20 000 всеки божи ден ?
    Ще кастрираме ли зелените, или мутрите от правителството, начело с ГЛАВНАТА МУТРА - при бай Ставри ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  25. 25 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":


    " На Дайнов пак му се привиждат руски демони . "


    Дайнов просто греши !
    И управляващите и опозицията нямат нищо общо нито с Русия, нито с Кремъл - всички те са на соросоидна хранилка и безпрекословно работят за просперитета на България ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  26. 26 Профил на Крали Марко
    Крали Марко
    Рейтинг: 151 Неутрално

    Цял сезон на плаж "Делфин" цари насилие и законо-нихилизъм, упражнявани от наемателя. Стигна се до поставяне на камери за видеонаблюдение, снимащи ГОЛИ ДЕЦА. Властта за сега замита и твърди: законно... Няма да се очудя, ако чуждите граждани, посещяващи плажа от поколения, сигнализират властите в родните си страни да право- и закононарушенията, на които наемателят на "Делфин" ги подлагаше цяло лято. Ако отново бъдем осъдени някъде навън заради мутренско дебелоочие, интересно как това може да бъде пришито на зелените...?

  27. 27 Профил на Крали Марко
    Крали Марко
    Рейтинг: 151 Неутрално

    Цял сезон на плаж "Делфин" цари насилие и законо-нихилизъм, упражнявани от наемателя. Стигна се до поставяне на камери за видеонаблюдение, снимащи ГОЛИ ДЕЦА. Властта за сега замита и твърди: законно... Няма да се очудя, ако чуждите граждани, посещяващи плажа от поколения, сигнализират властите в родните си страни да право- и закононарушенията, на които наемателят на "Делфин" ги подлагаше цяло лято. Ако отново бъдем осъдени някъде навън заради мутренско дебелоочие, интересно как това може да бъде пришито на зелените...?

  28. 28 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2194 Неутрално

    До коментар [#24] от "niksan1":

    Зелените отдавна са се самокастрирали. Изключително по своя собствена инициатива! Който е издавал незаконни разрешения, да се оправя. Който е чертал фалшиви територии с фалшиви изисквания, с които на практика изтласква хората от цяла крайбрежна област, също да се оправя.
    За мутри и ставрьовци не ми приказвай, че на Борисов също съм му набрала заради "Зелените". Като се съберат двеста лигльовци на Орлов мост да си правят хепънинг, и той дава заден и звъни на Белев да му се обяснява по телефона.
    Хората ти разправят, че горите загиват заради неправилно управление, те ще ми се плюнчат тук заради някакви автохонни говеда и две мечки.

    Доброто е заразно
  29. 29 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 365 Неутрално

    много манипулативна статия! но не се учудвам, виждайки кой е автора. изкарал е зелените по-католици от папата...и тва, че са гасили пожара е безумие, нищо не са гасили. ако изобщо са се мернали там, е било да усвояват пари, не да гасят. те където и да се появят - това е причината, никога няма друга. поне някой доброволец да се беше появил за кумова срама.. ама не

    Приказка без край
  30. 30 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    КАКВО СЕ КРИЕ ЗАД ПОЖАРА В КРЕСНА? СЛЕДЕТЕ ПАРИТЕ! СТАВА ВЪПРОС ЗА МНОГО ПАРИ, АМА МНОГО ПАРИ!

    В началото на м. август 2017 год. ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ НАДЗОР НА ЯЗОВИРНИТЕ СТЕНИ И СЪОРЪЖЕНИЯТА КЪМ ТЯХ ПРИ ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ ЗА МЕТРОЛОГИЧЕН И ТЕХНИЧЕСКИ НАДЗОР, Гр. София, п.к. 1797, Бул. „ Г.М. Димитров“ № 52А започна масирани проверки по всички водоеми в Област Благоевград. Бяха дадени указания от представителите на същата тази дирекция, всички водоеми в областта да бъдат източени.

    В разгара на лятото, когато хората трябваше да поливат градините си. На кметовете на общините бяха наложени глоби по 10 000 лв. на водоем, ако той не е източен. Актовете и наказателните постановления заваляха като дъжд.

    И когато нямаше никъде вода, изведнъж се запали Пирин и то при с. Кресна. Случайно ли е това? Не е случайно.

    Та бил циганин, та бил клошар. Пълни глупости. Става въпрос за много пари. Много, ама много пари.

    Някой го беше казал – Следете парите!

    Румен Владимиров Николов

  31. 31 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 836 Неутрално

    споделям нещата в статията,
    особено много тези за нищоправенето
    на ДСБ и Да, България.
    алоооо. превъщате се в казионни земеделци
    или офета. земете се стегнете, защото
    мафията се е стегнала здраво да граби и насилва
    и всеки глас срещу гоненията и превземанията на
    бизнеси е глас на свободата. не мълчете поробено,
    а говорете свободно.

  32. 32 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    Зеленирте бъркат в здравето на Мафията в Царството на Боко Банкянский
    Суджука и един дърт СИКаджия са си купили терен на Калиакра и чакат бандитското управление да отмени забраната за строж там за да се ”изходят” вържи него
    А там е едно от малко останалите места, не окепазено от Мутрите

  33. 33 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    Цеко досега да беле изорал и изсякъл цял Пирин. Както изора една банка

  34. 34 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1942 Любопитно

    брилянтен анализ на дайнов ,мутро патриотите ни върнаха в ужасът на 50те години на миналият век ,там където България явно е обречена а и заслужава да бъде

  35. 35 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    Дайнов много наивно смята, че ”еврпйски ред” .оже да бъде наложен на Мутрите.
    На Меркел й трябва Послушко. И тя много добре съзнава, че в цяма Европа няма по-голям Послушко от Боко Т - ако му каже
    ” Приеми 100 000 бежанци”, Боко Т ще се съгласи, за да спаси собствената си кожа.
    Всички останали премиери й се опъват.

  36. 36 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#8] от "dogwoman":

    Нека всеки да му е ясно-разните зелени НПО-та,блокиращи строежа на Струма,са убийци.И това не е преувеличено-заради тях изграждането на магистралата се бави с години,през което време са заганиали десетки и са рананени стотици преминаващи от там.

  37. 37 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#8] от "dogwoman":

    Нека всеки да му е ясно-разните зелени НПО-та,блокиращи строежа на Струма,са убийци.И това не е преувеличено-заради тях изграждането на магистралата се бави с години,през което време са заганиали десетки и са рананени стотици преминаващи от там.

  38. 38 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    Иначе, Дайнов още не е казал кан по време на гасене на пожара нито един "зелен" не се появи да помага.Не,че не знаем защо-грантове за гасене на пожар просто няма.

  39. 39 Профил на Ivan Tcholakov
    Ivan Tcholakov
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Тя, реалността винаги е една.

  40. 40 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2266 Неутрално

    Дайнов, не за пръв и сигурно не за последен път, представя зелениет като жертви.
    Сигурно някой и друг "зелен" в някакъв момент е бил под натиск, но много добре го е написал Суля ( вижте в блока му), защото зелениет не са едно цяло и много добро нещо и има серия от въпроси, които се нуждаят от отговори.

  41. 41 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    "А ако европейските правила – то всичко живо, днес имащо властта, ще трябва да се окаже в затвора.:
    ======
    Радвам се, чи вече е Дайнов акцентира, че сега управляващите са за затвора

  42. 42 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    Олигарсите са като изпаднали в ярост мутри. Някой им пречи да си разиграват коня както искат!

    Путин е главният русоФОБ в Русия!
  43. 43 Профил на kama_start
    kama_start
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Бяха ми достатъчни две неща- да видя автора и да прочета, че бил основател на зелените...много неща в безумното му поведение се обясниха

  44. 44 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Весело

    До коментар [#33] от "stenli1":

    Градски,за Цеко добрв,ама за Цветелина Борискавова и Пампорово,нищо,а? ! За Боровец също....

  45. 45 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Весело

    До коментар [#42] от "пустиняк":

    Под олигарси Прокопиев и Сашо Дончев ли разбираш...

  46. 46 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Весело

    До коментар [#43] от "kama_start":

    Аз чакам по Новото ТВ7-БИТ ,Любка Кулезич също да обяви,че тя е една от основателките на Зелените,след като каза,че е основателкана ДСБ..

  47. 47 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Пълен буламач на поредния измамник. С фалшиви тези. За какво му е на някой да изларва България от ЕС за да крадял след като сега се краде като никога преди? Системата и на ЕС и на целия олигархат е корупция до дупка. Така управляват банкстерите като корумпират всички.

  48. 48 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    "Дръжте зелените, те са виновни за всички!", поразително приличащ на едновремешното германско: "Дръжте евреите, те са виновни за всичко!"."
    Аха! Пак опряхме до хитлеризъм! Това отрочетата на бившите комунистически величия са закърмени с този вид аргументация!

    Платената тролщина трябва да бъде криминализирана!
  49. 49 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 2831 Весело

    Ужаст! Герберски уасТ!
    Герберастията е мобилизирана,че Дайнов им бръкна в ъзъ с итините,от неудобните.
    Чудя се що го няма овчият и лизача,че да са пълен комплект герберските тролчета :)

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  50. 50 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3586 Неутрално

    До коментар [#20] от "Cassi":

    "В България едно свястно нещо не се случва без натиск от ЕС"

    В романа си "Разруха" Вл. Зарев описва среща на бълг. "добре облечен бизнесмен"и германски индустриалец. Германецът му обръща внимание, че в бизнеса трябва да се спазват определени правила. На ехидния въпрос на нашенеца "И кой ще ме застави да ги спазвам?", му се отговаря "Световните пари. Иначе те просто ще ви заобикалят".
    Спадът на чуждите инвестиции у нас бележи нови нива. За първите 5 месеца от годината преките чуждестранни инвестиции възлизат на близо 120 млн. евро, което е с над 400 млн. евро по-малко в сравнение със същия период на м. г. Само за май чуждестранни компании са изтеглили от страната над 11 млн. евро, според данни на БНБ.
    Но пък управляващите афишират "стабилността" в държавата.
    Напълно съгласна съм с твоето мнение, изразено в коментара.


    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  51. 51 Профил на patsis
    patsis
    Рейтинг: 1451 Весело

    До коментар [#20] от "Cassi":

    Що Евразия, бе? Не мой ли Еврабия?

  52. 52 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Зелените са си съвсем малка партия, каквито в България има десетки. Смешно е да се твърди, .че управляващите ще се занимават с конкурентна партия, коята на всичкото отгоре трудно минава 0.3% при избори. /.../
    —цитат от коментар 6 на svoboden

    Те така Кадиров и Путя обясняват "ама защо ни е да убиваме всичките тези наши критици? Та те са толкова незначителни?" и чак си вярват че им вярват и други.

    Колкото по-несигурни се чустват едни овластени мутри, и то в ситуация в която не смеят да ударят този който наистина им пречи (в случая с БГ--Брюксел)--толкова по-настървено ще се опитват да се самодокажат на гърба на родни дразнители.

  53. 53 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Дежурните по Вожда,и четкането ботушите на властта,са се наредили на опашка под тази статия,да плюят по истините ,които им/ни/ казва Дайнов.Чудно ми е плащат ли им,изгода ли имат от това?Все някаква трябва да е истината.

  54. 54 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    споделям нещата в статията,особено много тези за нищоправенетона ДСБ и Да, България.алоооо. превъщате се в казионни земеделциили офета. земете се стегнете, защотомафията се е стегнала здраво да граби и насилваи всеки глас срещу гоненията и превземанията набизнеси е глас на свободата. не мълчете поробено,а говорете свободно.
    —цитат от коментар 31 на mihail_p


    Съгласен. Нашите сини джуджета са на ръба да станат като колегите си в Рашка--мизерна прислуга около партията на властта, срещу някоя троха или дори кметство. Те там така изкараха десетилетие, преди да изчезнат съвсем.
    Нашите сини натам са тръгнали.

    В Руския парламент днес има: 1) партията на властта; 2) партията на червените; 3) партията на волен сидеровците, и 4) вариант на АБВ (Справедлива Русия).
    Това е.

    Много хора в България копаят и у нас да се закрепи политическата сфера в една такава безкрайно само-поддържаща се фалшива демокрация и наистина само членството в ЕС спира най-примитивните опити да станем една задунайска губерния.

    Част от зелените джуджета поне нещо вършат. А сините ни джуджета са пълни дрисльовци и или еднага се стягат, или се изпаряват.

  55. 55 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 455 Гневно

    г-н Дайнов, кой за каквото си говори, става дума за пари. една нищожна част от зелените в бг, т.нар Зилени, милеят за зелени гущери и разноцветни евра, не за планините и полята. колко пъти вие или тома белев сте сте стигали до хижа, до която не може да стегне с джипче 4х4? колко пъти сте се се разхождали из витоша, пирин, кога за последен път изкачихте връх ботев или връх вихрен? очаче за броене на делфинчета за хх млн лв или за защита на лепоардов смок правите правите демонстрация от 100на души дето блокира центъра на софия. Колко пъти направихте протест срещу незаконните сметища около софия и малките градцета и селца в бг ? нито един път - не е престижно, а и не се плаща, нали така ? и е противно, че се изказвате като божествена последна инстнация, над вас е само бог, а да не говорим, че в някои случаи сте и богоравни. с една дума, пишени глупопости, и кажи му зИлен и не го обиждай повече. като държа да отбележа, че уважавам нормалите превиръженици на зелената кауза в бг.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  56. 56 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    Абе ще ми се, ама нямат шанс нашите да гледат небето карирано.
    На Европа засега й отърва нещата у нас да са такива каквито са, така è се ограниàва със спорадични пошляпвания през ръцете.
    А когато спре да ѝ отърва, те просто ще обявят край на седЕнката ще си вдигнат чуковете и братски ще се прегърнат с братя избеГалеви.
    Едва ли са без подготвени варианти, въпреки, че като им гледам интелекта и това не е много сигурно....

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  57. 57 Профил на buzanka
    buzanka
    Рейтинг: 400 Неутрално

    добре бе, зелените като са толкова загрижени за природата, защо поне някой не се включи в гасенето. то лесно да лъжат, че са го правили, ама всъщност пръста не са си мръднали. като е за пачки са първи, ама като трябва нещо полезно да се свърши никакви ги няма. впрочем не се учудвам. ама поне да си траят, да не си приписват заслуги

    Обичам да слушам само себе си
  58. 58 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Абе ще ми се, ама нямат шанс нашите да гледат небето карирано.На Европа засега й отърва нещата у нас да са такива каквито са, така è се ограниàва със спорадични пошляпвания през ръцете.А когато спре да ѝ отърва, те просто ще обявят край на седЕнката ще си вдигнат чуковете и братски ще се прегърнат с братя избеГалеви.Едва ли са без подготвени варианти, въпреки, че като им гледам интелекта и това не е много сигурно....
    —цитат от коментар 56 на rapidfire


    Така е, докато има вълна други кризи--Брекзит, Полша и Унгария, бежанската вълна, действията на Русия и Турция по източната и южната периферия--внимание и ресурс няма за БГ, осве, както казвате, спорадично пошляпване да се стават нещата твърде видимо нагли.
    Ако отсега нататък ЕС е непрекъснато в ситуация в която трябва да се справя с десет огромни кризи едновременно--и БГ ще си остане така. Но получи ли се пролука в която Европа може да си поеме дъх, и да има примерно само една или две големи кризи за овладяване--веднага ще се освободи ресурс за "детайли" като положението в България.

    И тогава нашите ще се опитат по полски и унгарски опит да дигнат народа, па да кажат "Коварните западняците искат да ни се месят и да ни казват как да живеем! Всичките атеисти педали искат да ни направят! А който подкрепя Брюксел е платен агент и безродник!" И тогава ще видим кой кого. Нормалните ще пречупят мутрите, или мутрите--нормалните, и ако второ се случи, то, както казва автора на статията--вече ще има само един избор--пълно побратимяване с Турция и Русия.

  59. 59 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 836 Неутрално

    На ехидния въпрос на нашенеца "И кой ще ме застави да ги спазвам?", му се отговаря "Световните пари. Иначе те просто ще ви заобикалят".
    —цитат от коментар 50 на Bramasole

    ю мейд май дей:)
    то това и се случва.
    наще пишман мафиоти просто им се смеят
    отвсякъде, а те си мислят, че нещо дъждовно.
    проблемът е, че това е смях през сълзи, защото
    не успяваме да ги нравим на салата.

  60. 60 Профил на kaka_simitli
    kaka_simitli
    Рейтинг: 337 Неутрално

    Вече се изясни че циганинът-подпалвач е бил платен от екоорганизацията “Фонд за дивата флора и фауна”. Срещу 800 лв. на месец Костадин Митев е бил пастир на стадо от 70 животни от "специална", "автохонна" порода “Късорого родопско говедо”, отглеждано по грантоотдаващ проджект на еколозите. Когато фактите говорят, Дайната го хваща делириум тременс.В случая да, според врачките в Миндя "управляващата групировка" по руски образец мачка политическата опозиция, ръйш. Ха-ха-ха-ха!
    —цитат от коментар 3 на Lemmy



    До коментар [#3] от "Lemmy":

    Мильо, гледам всичко си изяснил, чудя се защо се бавиш с четенето и изпълнението на присъдата! Не може да си забравите Не Ре Бе-иските милиционерски инстинкти а?

  61. 61 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 836 Неутрално

    До коментар [#54] от "patilanskomeze":

    както се казва:
    аз ли.
    дебна ги от дунарит.
    нищоооооо.
    как може оня от НИМ да е новина,
    а те да са тотална липса.

  62. 62 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#49] от "Без коз":

    Дайнов нито казва истини,а ако бърка някъде то е в областта на собственото му подкръстие.

  63. 63 Профил на mr_vach
    mr_vach
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Дам... Ножицата, или по-скоро "пропастта", между нормалните хора и мутрите в България се разтваря още повече...
    Едните попиват все повече от Европа и от нормалния свят, което логично увеличава нетърпимостта им към мутрещината и селяндурщината ( селянин и селяндур са две различни понятия).
    Другите, мутрите, в момента се чувстват окрилени от овладяната държава от Пеевски, Цацаров, ПатреотЕте, руския ни президент, милицоинерското крило на ГЕРБ, и т.н. И съответно си мислят, че се връщат 90те и пак могат да са нагли и тъпи мутри и селяндури

  64. 64 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 842 Неутрално

    До коментар [#42] от "пустиняк":Под олигарси Прокопиев и Сашо Дончев ли разбираш...
    —цитат от коментар 45 на yanne


    Янко, както е добре известно, олигарсите цоцат ресурси от държавата с помощта на властта. Без нагласените обществени поръчки, без субсидии, без лапане на входа и изхода на държавните предприятия, олигарсите не могат да съществуват. Останалите са си просто обикновени капиталисти.
    Та по кой от горните признаци охарактеризира Прокопиев и Дончев като олигарси?
    Олигарси са Мамин Прасчо, Вальо Златев, Цеко Минев - все авери на Тиква-слънце!

  65. 65 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 685 Неутрално

    МНОГО ми хареса статията! Право, куме, в очи....

  66. 66 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#64] от "choss":

    Да,де -за Прокопиев и Дончев важи същото.Айде сега-Трайков,Дянков,че и Плевнелиев от кой кръг бяха?!

  67. 67 Профил на todor6104
    todor6104
    Рейтинг: 219 Неутрално
  68. 68 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Добре бе, Дайнов, не са ли зелените виновни за това, че вече години не тръгва строежа на последния ЛОТ на магистрала Струма? Не се ли чувстват зелените поне частично виновни за смъртта на толкова хора в катастрофи в кресненското дефиле? Не са ли виновни зелените затова, че в Банско се чака по над час за лифт?? В топ ски курорт! А къде сте когато има поголовна незаконна сеч в Родопите, Странджа и Стара планина?? Тогава защо никакви ви няма? Да не би щото там няма голям инвеститор, когото да рекетирате ?!

  69. 69 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 417 Неутрално

    За пръв път разбирам, че Дайнов е основател на '"Зелените", които се финансират от Прокопиев. Значи връзката между тях става очевидна. А подобни словоизлияния не ми харесват в една от малкото останали медии...

  70. 70 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1804 Неутрално

    Аз знам, че зелените като узреят, стават червени.
    С изключение на сините сливи, разбира се.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  71. 71 Профил на todor6104
    todor6104
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Власта и "зелените" си играят на доброто и лошото ченге. Власта взема под масата, "зелените" вдигат аларма, власта иска повече под масата и така без край.
    Ако наистина имаше раздор, то на Беглика фест щеше да има денонощно присъствие на данъчни, полиция, РИОСВ и т.н. На територията на ЗАЩИТЕНА МЕСТНОСТ БАТЛЪБОАЗ "еколозите" събират над 3000 човека, вдигат сцени и надуват денонощна "музика" без съответните санитарни условия, без да издават касови бележки за събраните такси и т.н. Ако имаше раздор между "зелените" и чиновниците веднага щяха да спрат това безобразие.

  72. 72 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Аз знам, че зелените като узреят, стават червени.С изключение на сините сливи, разбира се.
    —цитат от коментар 70 на Athanatos


    Тези ще си седят зелени, ти червени стотачки виждал ли си..

  73. 73 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Зелени, червени, все едно. На място не е имало нито един от тях като доброволец, вместо това Андрей Ковачев е обикалях района за да си оправи проектите, по които усвояват пари

  74. 74 Профил на koalimar
    koalimar
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Този кога ще напише един "анализ", в който не споменава Русия? Може да даде пример с Габон, Конго или Замбия, но му се плаща да вмята във всяка статия колко лоша е Русия. Какво общо има един пожар в България с управлението на Русия? Пък и нещо много пристрастен, едва ли не цялата държава се крепи на раменете на 1000 "зелени". Авторът деликатно пропуска, че една голяма част от "природозащитниците" са намесени в далавери за десетки милиони. Добре, че никой не вярва на толкова плоска съждения.

  75. 75 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Гласувам от около 10г за ПП Зелените, понеже си мисля че те представлават АВТЕНТИЧНОТО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО.
    Дори съм толкова тъп че ги спонсорирам, понеже живея в чужбина и не мога да участвам в каквито и да е прояви.

    Мутрите са превзели всички етажи на властта, а и са зомбирали хората до степен, че всичко зелено = кофти.
    Резултатът е виден - територията БГ е кочина.

    Всеки може да разсъждава и да си прави изводите

    ПП: Да не забравим, КОСТОВ все пак си е виноват!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  76. 76 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#70] от "Athanatos":
    "Аз знам, че зелените като узреят, стават червени.
    С изключение на сините сливи, разбира се."

    ^^^^^^^^^^^^^
    Да. И на черните череши. А Дайнов не гасил, защото бил на концерт. Това е алиби, че не е бил там да пали.

    Еретик
  77. 77 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1478 Любопитно

    Гласувам от около 10г за ПП Зелените, понеже си мисля че те представлават АВТЕНТИЧНОТО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО.Дори съм толкова тъп че ги спонсорирам, понеже живея в чужбина и не мога да участвам в каквито и да е прояви.
    —цитат от коментар 75 на B52


    Ами щом ви кефи да си давате парите на потомците на партизани, комунисти, доносници на ДС и техните водещи офицери - ваша воля........

    Мога да ви уверя че, Слава Богу, автентичното гражданско общество няма нищо общо с тези помияри........

    Знанието е сила, информацията - власт
  78. 78 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    До коментар [#24] от "niksan1":Зелените отдавна са се самокастрирали. Изключително по своя собствена инициатива! Който е издавал незаконни разрешения, да се оправя. Който е чертал фалшиви територии с фалшиви изисквания, с които на практика изтласква хората от цяла крайбрежна област, също да се оправя. За мутри и ставрьовци не ми приказвай, че на Борисов също съм му набрала заради "Зелените". Като се съберат двеста лигльовци на Орлов мост да си правят хепънинг, и той дава заден и звъни на Белев да му се обяснява по телефона.Хората ти разправят, че горите загиват заради неправилно управление, те
    ми се плюнчат тук заради някакви автохонни говеда и две мечки.
    —цитат от коментар 28 на dogwoman



    Само, че не ми отговори на въпроса : Какво правим, ако платим тези 1,5 милиона евро, а след това всеки ден по 20 000 ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  79. 79 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 647 Весело

    Bg Zelenite- camaradas na komunista-ekstremist Jose Bove!Vodachat in v UE!Antiglobalist anticapitalist!Da se kachvat na traktorite po negov primer i napred sreshtu multinazionalite i da rasrushat vseki McDonald's kojto vidqt

    ...et je roule,roule,roule..même sans savoir où je vais...je la joue cool,cool.cool...j'ai pas l'intention de changer
  80. 80 Профил на edainov
    edainov
    Рейтинг: 240 Неутрално

    До коментар [#68] от "Yossarian":

    зелените спасиха Странджа от ОУП-Царево, според който целият бряг от Царево до Резово щеше да е Слънчак; зелените спасиха Странджа, когато кметът на Царево събори защитения статут, та се наложи нов закон. Ако просто ще си викаме един на друг - ОК. Дискусията обаче има правила, като уважение към фактите, например.

  81. 81 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 6801 Неутрално

    Добре бе, Дайнов, не са ли зелените виновни за това, че вече години не тръгва строежа на последния ЛОТ на магистрала Струма? Не се ли чувстват зелените поне частично виновни за смъртта на толкова хора в катастрофи в кресненското дефиле? Не са ли виновни зелените затова, че в Банско се чака по над час за лифт?? В топ ски курорт! А къде сте когато има поголовна незаконна сеч в Родопите, Странджа и Стара планина?? Тогава защо никакви ви няма? Да не би щото там няма голям инвеститор, когото да рекетирате ?!
    —цитат от коментар 68 на Yossarian


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  82. 82 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#36] от "yanne":

    Яне,малко извън темата ама понеже набърка м.Струма в темата.2010 година като имаше одобрен проект за тунел ,овос,пари защо аджеба не започна стоителството.
    Какво се оказа- няма българска фирма, която да може да направи тунела и съответно да се краде.от германци, швейцарци трудно ще откраднеш. Та това, че зеленибили спирали магистралата да ги разправят в кръчмата.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  83. 83 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 730 Любопитно

    До коментар [#73] от "tmax500":На място не е имало нито един от тях като доброволец,

    Ти къде беше.що не отидв да помагаш

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  84. 84 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8566 Любопитно

    Зелените като са толкова загрижени къде бяха по време на пожара, включиха ли се с налични подръчни средства да гасят, или само си варекат?

  85. 85 Профил на vaskoangelov
    vaskoangelov
    Рейтинг: 265 Неутрално

    в статията се говори ПП Зелените, но се подразбира зелената идея като цяло.
    Това е очевидно.
    Както е очввидно, и че Лето 2017 им тотално настъпление на Властта по всички еко- и зелени- фронтове.

    Колко пъти пращаха полиция на Корал, на Делфин, на Шкорпиловци или другаде?
    Колко безсмислени и едностранìви репортажи имаше по ТВ, където нещастни оператори търсят хипотетични тонове боклук?
    Как така се наводни със статии и репортажи за това, как в Гърция гонели къмпингуващите, имало арести и глоби - някакви тотални лъжи или трижди преувеличени еденични случки?
    Ами Калиакра?
    Ами пожара - не били Зелените да гасят - ами къде са останалите бре, джанъм - за тях защо никой не пита? Къде е ББ, къде са родолюбците и други - те не милеят ли за българската гора?

    Ама и ние не ядем доматите с колците вече, ало.

  86. 86 Профил на vaskoangelov
    vaskoangelov
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Зелените като са толкова загрижени къде бяха по време на пожара, включиха ли се с налични подръчни средства да гасят, или само си варекат?
    —цитат от коментар 84 на Peni Nikol


    А ти къде беше? И отде знаеш, че "ТЕ" не са били там - от брифинга на МВР ли?
    Знаеш ли всъщност колко много хора имаше там да помага - зелени, сини, лилави и червени... Ама на никой не му искаха партийната книжка, да го разберат какъв е

    И какво разбираш по "Зелените" - ръководството на ПП Зелените, или хората гласували за тях, или просто хората които обичат природата?

    И изобщо нали.

  87. 87 Профил на Коце Слаев
    Коце Слаев
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Всяко стадо си има мърша ... това важи според моя опит и за т.нар. "зелени" в Бг. Познавам няколко много ангажирани и ерудирани от тях, отдадени на благородни каузи, и такива като описаните в коментар № 5. За последните се сещам за една застаряваща госпожица, виден трол, опитваща се на всяка цена да се намести някак си в медийното пространство, но иначе много голям еко-активист ... веднъж показвайки ѝ една секвоя в покрайнините на София тя ми отговори "Аз не ги знам дърветата, но обичам да ги гушкам" ... Иначе съм съгласен, че са доста неудобни за властта и редица частни интереси, така че не ме изненадват правителствените нападки към тях.

    "Миналото е понятно за нас само в светлината на настоящето и можем напълно да разберем настоящето само в светлината на миналото." - E. H. Carr
  88. 88 Профил на 4i4oti
    4i4oti
    Рейтинг: 681 Неутрално

    След като провали тъмносините комунисти "синият шаман" Лайнов сега си попадна на местото. Не напразно казваме, че зелените са като динята - зелени от вън, червени от вътре.

  89. 89 Профил на lod08320276
    lod08320276
    Рейтинг: 317 Любопитно

    Гене оти не си седе у Албионо,а си доиде у Миндя,а??????

  90. 90 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1478 Весело

    Гене оти не си седе у Албионо,а си доиде у Миндя,а??????
    —цитат от коментар 89 на lod08320276


    Щото у Албиона никой няма да даде и един пенс за простотиите му, а ако драще от Миндя, ще има щедро финансиране.
    За това........

    Знанието е сила, информацията - власт
  91. 91 Профил на matematika
    matematika
    Рейтинг: 296 Весело

    До коментар [#55] от "彼得。斯托亚诺夫":

    彼得。斯托亚诺夫 斯托揚諾夫,我不贊成你寫的,這是不真實的


  92. 92 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1431 Неутрално

    Дайнов , мнооо бръзо си преформатира диска с памета А ? Снимката със СтаниШев забравили я , там .... за роженния му ден .... А ? Сега на херой против системата на рашаните и банкянския въртиопашатко ли ще ми се праиш . Па не те ли е срам или така са ти наредили ..... от Центъра ..... А ? Или ..... не е е е .... вдигаш си цената пред групировката , все трябва да се живее от нещо .... нал тъй !

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  93. 93 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#68] от "Yossarian":

    Не само-няма и грантове.Те без грантове нищо не правят.

  94. 94 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#75] от "B52":

    Ега ти десните,дето сте! Даже пари пращате на червените деца и унуки.Защото като почнем от Дайнов,минем през Бойкикев и стигнем до Мартин Левчев-всички са такива.

  95. 95 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#82] от "Психонавт":

    Защо все не се прави Струма при Креса ли?! А зашо онези двамата брояха пресичащите животинки?!Онези,дето ги блъсна кола....

  96. 96 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 357 Неутрално

    ... "зелените" са само и единствено там, където някой се опитва да прави бизнес?
    Обърни внимание на кавичките около "зелените".
    —цитат от коментар 23 на dogwoman


    Обръщам внимание, че не си поставила квички около "бизнес".

  97. 97 Профил на Димитър Димов
    Димитър Димов
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Нека направим разлика между екология и зелени. Всяка политизирана добра идея става боклук. А зелените винаги играят на контра. Давам конкретен пример с родният си град Бургас. На една от най-скапаните улици в града "Цар Симеон" беше направен основен ремонт и стана една от най-добрите. Но ремонтът се забави 3 години. Зелените виеха, че ще се отсекат дървета, които са белият дроб на Бургас. Това бяха прогнили дървета на повече от 50 години. Опасни дървета. След ремонта засадиха фиданки и направиха приятни градинки. Поддържат се с капково напояване. Това се направи и на много други места в града. Наскоро чух някаква да реве, че на ул "Васил Левски" където сега върви такъв ремонт са отрязали дървета. Зелените или не могат или не искат да мислят. Скоро имаше протест пред Министерство на земеделието. 50-100 души. Защитници правата на животните. Видях плакат "Не на фермите за животни с ценни кожи" Какво й пречат на тази глупачка фермите. Тези животни не са бракониерски избити. Отгледани са, в тях са вложени съответните средства. Тя месо не яде ли? Там животни не се ли колят? А статията е под всякаква критика. Малък ужас- Според мен написан за пари.

    Димитър Димов
  98. 98
    BGman1
    Рейтинг: 2232 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  99. 99 Профил на stoyaniva
    stoyaniva
    Рейтинг: 730 Весело

    Дайнов винаги улучва в десетката! Защото е много як учен, анализите му са брилянтни, а прогнозите му винаги се сбъдват:
    http://www.dnevnik.bg/analizi/2017/03/13/2933622_kak_da_predvidim_kakvo_shte_stane_na_izborite/
    Няма да напомням за по-далечното минало в битността на "син шаман" какви гениални съвети даваше...

    ***Ако говорим сериозно: Нелепо е да се обвиняват зелените от всякакви видове и сдружения за пожара край Кресна. Да не би те да са накарали овчаря (ако наистина той е извършителят) да си хвърля фаса недоугасен?
    Някои от т.нар. "зелени" обаче има защо да бъдат обвинявани. Ще пропусна коварната им роля в определянето на "Натура 2000" и колаборацията им с тройната коалиция тогава. Но ще попитам - колко декара гори изгоряха при екокатастрофата край Кресна? 14-15 хиляди. Ужасно! Колко декара за поразени от корояд и каква е ролята на някои уж "зелени" и работещи с тях "учени" от БАН? Не са ли вече около 1 000 000 (един милион)?
    Балансът е изключително важно нещо. Природозащитни организации има и трябва да има, те са много нужни и полезни. Когато обаче част от тях се превърне в острие за политико-икономически рекет, това трябва да се казва ясно.
    Не, че го очаквам от левичаро-псевдолиберални "анализатори", нито от псевдо десни издания...

  100. 100 Профил на roiorou
    roiorou
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Съгласен съм, че от политическите партии в БГ, "Зелените" са единствения носител на Европейски идеи и мислене. Не съм убеден, че някой особено ги преследва, въпреки че те са от малкото, които се противопроставят на корупцията в страната и по този начин засягат олигархически интереси. Много се надявам сегашното правителство да започне да мисли повече по европейски и да осъзнае, че има реални екологически проблеми в тая страна и да започне да ги решава.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах