Регистрация
01 окт 2009, 12:51
Тази статия е част от темата "Интернет".

България е на 5-о място в света по най-висококачествен интернет

От Дневник
Последна промяна в 13:29 на 01 окт 2009, 6310 прочитания, 63 коментара
България заема 5-о място в класацията на страните с най-качествен широколентов интернет в света. Това показва новото проучване на Университета в Оксфорд и Факултета по приложна икономика в Университета в Овиедо, съобщиха от "Сиско", компанията, която спонсорира проекта. Миналата година България е била на 16-о място в същата класация.

Страната ни прави серизен напредък по отношение подобряване качеството и бързината на връзката към глобалната мрежа. България се нарежда в топ 3 на страните, където са осъществени най-много промени с цел подобряване качеството на високоскоростния интернет. Според провелите проучването това се дължи на разширяването на оптичните и кабелните мрежи в големите български градове.

София пък е окупирала 10-ото място в класацията на градовете с най-качествен широколентов интернет на планетата. Първото място в това подреждане е заето от японския град Йокохама. Челната десетка на това класиране е доминирана предимно от азиатски градове, но има и два шведски представителя, както и литовския Каунас. Въпреки тези резултати България изобщо не фигурира в топ 10 на страните - лидери по използването на високоскоростен интернет.

Причината е, че разпространението на интернет в страната ни все още е сравнително ниско. Лидер в общата класация е Южна Корея, където 97% от домакинствата ползват интернет. Данни за степента на проникване в България няма. Южна Корея е и лидер в класацията за най-висококачествен широколентов интернет.
  • Зарче
Етикети
63 коментара
 
Преглед на профил

Димитър Димитров

Рейтинг: 1421 Любопитно
  • 1
  • 12:58
  • 01 окт, 2009

Днес да не е 1-ви април?

http://dimiterd.blogspot.com

Оценка
-38 +23
 
Преглед на профил

Todo

Рейтинг: 406 Неутрално
  • 2
  • 12:59
  • 01 окт, 2009

моя колендар не показва 1 април ама може техният да показва така

Оценка
-27 +17
 
Преглед на профил

инж. Филип

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 3
  • 13:01
  • 01 окт, 2009

факултета по приложна икономика в Овиедо????!!!!!?????!!!!!!!

ДЯНКОВ ГОУ ХОУМ!

Оценка
-27 +8
 
Анонимен потребител

Боко

Неутрално
  • 4
  • 13:02
  • 01 окт, 2009

това е защото другите страни с техните подземни кабели , които ги ядат къртиците, или с безжичните им мрежи - заглушавани от китайски сателити, не могат да достигнат качеството на нашата ултра модерна въздушна кабелна мрежа !

Оценка
-8 +92
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 246 Неутрално
  • 5
  • 13:02
  • 01 окт, 2009

Тук е момента да се каже че София не е България.

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-9 +35
 
Преглед на профил

dejo

Рейтинг: 45 Неутрално
  • 6
  • 13:09
  • 01 окт, 2009

Айде оплаквайте се пак.

Оценка
-8 +22
 
Анонимен потребител

fiksun

Неутрално
  • 7
  • 13:09
  • 01 окт, 2009

Стига мрънкали! Най-накрая една добра новина!

Оценка
-5 +71
 
Анонимен потребител

M

Неутрално
  • 8
  • 13:09
  • 01 окт, 2009

Добре като не разбирате, защо изобщо се изказвате по въпроса???

Нито знаете тук какви са скоростите, нито в САЩ и останалия свят.

Оценка
-4 +29
 
Анонимен потребител

ХА ХА ХА

Неутрално
  • 9
  • 13:10
  • 01 окт, 2009

Сигурно се дължи на опасаните с жици стълбове и сгради.

Оценка
-5 +18
 
Анонимен потребител

не е за вярване

Неутрално
  • 10
  • 13:12
  • 01 окт, 2009

Това явно не важи за БАН, където връзката е отчайващо бавна.

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

Читателят

Рейтинг: 440 Неутрално
  • 11
  • 13:13
  • 01 окт, 2009

Ще се опитам да обясня на компа си тази новина.
Може и да захапе.

Оценка
-4 +16
 
Преглед на профил

mi6osp

Рейтинг: 1620 Весело
  • 12
  • 13:14
  • 01 окт, 2009

До всички държави с по-лошо от петото място:Да си внесат малко наши интернет доставчици!За нула време ще им оправят интернета.

Когато някой е глупав,то е за дълго!

Оценка
-2 +23
 
Анонимен потребител

Краси

Неутрално
  • 13
  • 13:18
  • 01 окт, 2009

Ето малко реални числа, не е нужно да се присмиваме, когато това са факти.
http://www.speedtest.net/global.php

Оценка
-1 +25
 
Преглед на профил

mi6osp

Рейтинг: 1620 Неутрално
  • 14
  • 13:19
  • 01 окт, 2009

Специален коментар за дневник: Обяснението е просто и ясно от публикуваната снимка- нашият интернет е толкова добър и широколентов,защото сте го пуснали по кабелите за високо напрежение.

Когато някой е глупав,то е за дълго!

Оценка
-7 +11
 
Анонимен потребител

Onja

Весело
  • 15
  • 13:33
  • 01 окт, 2009

Ех как ми се ходи пак в Пония да посетя град Йокохама

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

инж. Филип

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 16
  • 13:34
  • 01 окт, 2009

Абе аз не знам кви са тия скорости. Но веднъж си правих некъв тест по нета и стигнах 32кб/с. Като се има предвид че има разлика ако теглиш от САЩ, Ръшките или от замундата. Тъй като аз гледам доста спортни предавания онлайн, все пак смятам че скоростта ни е добра.

ДЯНКОВ ГОУ ХОУМ!

Оценка
-11 +1
 
Анонимен потребител

Музар

Неутрално
  • 17
  • 13:39
  • 01 окт, 2009

Е, хайде, зарадвайте се!

Развитието на интернета у нас е демонстрация като за учебник, че когато държавата не се бърка, нещата стават по по-добрия начин!

По-точно докато се опитваха да "поевтинят" БТК за продажба, то не успя да се намести монополно на пазара. Това позволи на нормалните предприемачи, макар и с трудности, да осигурят на повечето българи едни от най-добрите интернет услуги.

Оценка
-2 +41
 
Анонимен потребител

Дениза Сойкова

Неутрално
  • 18
  • 13:41
  • 01 окт, 2009

Айде, бе.
Още те обичам, мила...

Оценка
-3 +1
 
Преглед на профил

dejo

Рейтинг: 45 Неутрално
  • 19
  • 13:43
  • 01 окт, 2009

Ако сваляш с 32к или се обади на поддръжката или си смени доставчика.

Аз свалям това с 2МБ/с
ftp://ftp.fu-berlin.de/linux/ubuntu/releases/jaunty/ubuntu-9.04-desktop-i386.iso
, а тарифата ми е 15лв на месец. Незнам дали някъде по света има такова съотношение цена/скорост, но силно се съмнявам.

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

avtor

Весело
  • 20
  • 13:56
  • 01 окт, 2009

да живее конкуренцията, висящите жици са доста грозни, но постепенно се прибират под земята. за сравнение вижте кабелната телевизия - 2 оператора, безумни цени и само чалга канали

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

инж. Филип

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 21
  • 13:59
  • 01 окт, 2009

До 19. Аз от замундата и от дц++ свалям с по 5мб/с даже и качвам с 1,5. Обаче от сайта на сименс - бум 30кб/с или от некъв подобен - дето е по работа. Иначе тарифата ми е 20лв. Но скоростта не е еднаква с всички. Например на Кол оф Дюти 4, като вляза в САЩ, някой път даже сече, а пинга ми е винаги 140-180, но в германия е 60-75 и е перфектно. За жалост незнам да има бълг. сървъри. Има неква далавера с тези скорости, ама не ги знам.

ДЯНКОВ ГОУ ХОУМ!

Оценка
-7 +1
 
Анонимен потребител

!?+

Неутрално
  • 22
  • 14:06
  • 01 окт, 2009

Едно нещо което се разви в условията на истинска конкуренция. Без регулация, без интерес от перачите на пари, при свободен избор на клиентите, с по няколко доставчика на едно място. Е тук таме с рязане на кабели и кютек, но не толкова много, че да ликвидира пазара. Един ден уедряването в сектора ще е факт. Новосъздадените монополисти ще си поръчат закон в НС. Ще затворят достъпа за нови играчи. И за 5 място ще си спомняме само с тъга.

Оценка
-2 +22
 
Анонимен потребител

Найден

Неутрално
  • 23
  • 14:06
  • 01 окт, 2009

Ехх голямо нещо,само това ли ни е на 5 място??? А по "простотия и тъпотия"сме сигурно на 1 място в ГАЛАКТИКАТА

Оценка
-7 +8
 
Анонимен потребител

Найден

Неутрално
  • 24
  • 14:07
  • 01 окт, 2009

А от замундата 15 мб свалям секунда,така че по-тихо(ако искате елате в нас и вижте)

Оценка
-5 +4
 
Анонимен потребител

Brr

Неутрално
  • 25
  • 14:08
  • 01 окт, 2009

Причината за това е, че ЛАН мрежите са широко разпространени в БГ, а ЛАН технологията позволява много високи скорост до крайния потребител (особено ако мрежата е модерна, а много от големите доставчици в големите градове имат модерна мрежа, fiber to the building и т.н.) В сравнение в другите държави ЛАН е непозната технология, там интернетът е или през кабелната телевизия или през телефона и за това скоростите не са така високи както при ЛАН. В този смисъл качеството на Интернет в БГ е високо. За сметка на това с изключение на големите градове проникването на широколентов Интернет (има си дефиниция, над еди-колкоси Кб в секунда) е слабо и като цяло за страната нисък % от домакинствата имат достъп.

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

cydhi

Рейтинг: 50 Неутрално
  • 26
  • 14:13
  • 01 окт, 2009

speedtest.net имат сървър в София - ако беше дори в Букурещ, сигурен съм че качеството на broadband във въпросната класация щеше да е много различно. Едно е да се гледа бързината вътре в България, друго е навън.

-for it is the doom of men that they forget

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Хриси

Рейтинг: 2860 Неутрално
  • 27
  • 14:14
  • 01 окт, 2009

В интерес на истината, лятото в Хелзинки интернета за 50 евра на месец беше по-бавен и по-нестабилен от интернета ми в София за 10 евра на месец, така че съм склонна и да повярвам на написаното.
Но е факт, че София не е България.

Купуването и продаването на овце не е престъпление.

Оценка
-2 +30
 
Анонимен потребител

специалист

Неутрално
  • 28
  • 14:19
  • 01 окт, 2009

Пишете страшни глупости. Всичко това е нормално и реално.
Интернет е телекомуникация нали?
Най-новите технологии в телекомуникациите се разработват в Европа, Корея и Китай. Вижте водещите фирми в бранша: Нокия, Ериксон, Сименс, Самсунг, Хуавей и т.н.
Да има една американска или извън Европа и изтока.
България има няколко предимства:
1. Липса на регулация и намеса на държавата;
2. Много добре развита подземна медна мрежа (БТК);
3. След технологичната изостаналост въведе най-новите технологии в бранша.

Относно въздушните мрежи, те другаде не са по-малко. Даже в Ню Йорк има въздушни мрежи с дървени стълбове. Разликата е, че не са така висящи и грозни като нашите, но ние сме си българи.

Оценка
-2 +19
 
Анонимен потребител

net

Неутрално
  • 29
  • 14:21
  • 01 окт, 2009

До коментар [#24] от "Найден":
И ти кво сега - ше каеш че имаш гигабитов кабел до вас ? Шото 15 МБ не става със 100 мегабитов кабел ?

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Някой

Весело
  • 30
  • 14:28
  • 01 окт, 2009

#25 ей прав си брат, тъкмо мислих да го пиша това и видях, че ти си го написал. Другите дето само ревете.... образовайте се малко.... това е вярно. В САЩ супер малко домакинства ползват нет като моя например , за който аз давам 25 лв. Там дават в пъти повече и е по-бавен.

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

Любим мой Соц

Весело
  • 31
  • 14:30
  • 01 окт, 2009

Некой е объркал София с България ама нищо случва се на всеки и все по често.

Оценка
-6 +3
 
Анонимен потребител

Женски пазар

Неутрално
  • 32
  • 15:02
  • 01 окт, 2009

Намериха кога да се хвалят. От няколко дни има проблеми с връзката между интернет сървъри в БГ и широкия свят.

Да не споменаваме за Луфтханза...

"България е на 5-о място в света по най-висококачествен интернет"

Оценка
-6 +2
 
Преглед на профил

CIA Germany

Рейтинг: 1206 Любопитно
  • 33
  • 15:04
  • 01 окт, 2009

До коментар [#21] от "инж. Филип":

Хорица кога ще стоплите най-накрая, че това вътрешен трафик и интернейшънъл като определения съществуват само и единствено в Б-я. Другаде такава свинщина няма. Взимаш 50 Мbits/s и това навсякъде стига сървърът да го поддържа от отсрещната страна. Не като в Б-я, която е просто е един голям LAN и после като решиш да играеш или да правиш нещо извън Б-я и ти умира връзката и брадясваш.

Филипе за сведение аз съм със скромна връзка от 3 Mbits/s в едно затънтено селце в Г-я и където и да играя САЩ, Антактика, Азия да са сървърите latency-то ми е идеално и никога не ми сече. От Zamunda дърпам със скромните 300 кbytes/s, но пък за сметка на това навсякъде ми е гарантирана скоростта.

Когато тази гарантираност я има и в Б-я тогава ще призная това 5-то място. Съжалявам но за мен изследването е манипулирано. Брат ми е към БТК и вътрешните сайтове за страната в Б-я вървят идеално, но пробвам ли да си видя немския мейл или Online banking и дори не мога да се свържа със сървъра. Толкова мога да кажа за качеството в Б-я!!!

Живейте дълго!!!

Hope is the first step on the road to disappointment.

Оценка
-9 +9
 
Преглед на профил

CIA Germany

Рейтинг: 1206 Весело
  • 34
  • 15:10
  • 01 окт, 2009

До коментар [#24] от "Найден":

Ама от Замундата нали тикво!?! Пак на локално ниво!!! На това ли му викате ИНТЕРНЕТ !!??! Затворен трафик на площ 111.000кв.км. Е успех с дефинирането на новите стандарти. А и къде сте тръгнали да сравнявате Б-я със САЩ, пак го обърнахте на круши с ябълки. Като ще ги сравнявате поне малко по-справедливо сравнете Аляска с Делиормана мисля, че е ясно къде ще е по-добър трафикът ако въобще има такъв в Делиормана, не в Аляска, там е ясно, че има!!! Много СМЯХ!!!

Hope is the first step on the road to disappointment.

Оценка
-6 +8
 
Анонимен потребител

zo

Неутрално
  • 35
  • 15:17
  • 01 окт, 2009

Всичко хубаво, но защо в. Дневник пише "ново изследване" за нещо с давност точно една година?

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

zo

Неутрално
  • 36
  • 15:19
  • 01 окт, 2009

Окей, посипвам си главата с пепел, просто съм попаднал първо на ланското изследване, ето тазгодишното http://www.sbs.ox.ac.uk/news/media/Press+Releases/Cisco+BQS+2009.htm

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

BPS

Неутрално
  • 37
  • 15:19
  • 01 окт, 2009

Е в Русе скоростите са по-високи от София

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Някой си

Неутрално
  • 38
  • 15:36
  • 01 окт, 2009

Специално в София и големите градове, нета наистина е доста над средното равнище за страната.

В половин Европа не са чували за оптика до блока и лан до самия абонат. В Европата домашния нет масово е по телефонната жица или коаксиалния кабел на кабеларката.

А такъв лукс да си теглиш филми на корем с 10 мегабита - другаде го няма. Като капак на всичко доставчиците се отракаха и сега и международния е в мегабити.

Така че радвайте се и не плюйте. Има и добри неща в БГ, макар и малко.

Оценка
-3 +19
 
Преглед на профил

gradinko

Рейтинг: 1366 Неутрално
  • 39
  • 15:58
  • 01 окт, 2009

Класацията е за качество на връзката, не за разпространение на интернет. Т.е. в България има суперяк интернет, макар и да се ползва от трима души.

gradinko.bg

Оценка
-3 +12
 
Анонимен потребител

Иван

Неутрално
  • 40
  • 16:07
  • 01 окт, 2009

Леко сте се объркали - ето истинското изследване - България е на 34 място. А е на 5-то място по най-голямо разминаване между качеството на интернет в градски и селски райони

http://www.sbs.ox.ac.uk/news/media/Press+Releases/Cisco+BQS+2009.htm

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Hope You Die

Весело
  • 41
  • 16:37
  • 01 окт, 2009

еми то така ше е не може друго да си оправим , интернета си оправяме. хората бедни,гладни,болни,необразвани и озлобени до краен предел но за сметка на това торент тракерите се пукат по шевовете.. всичките сезони на сериалите сме изгледали, всички нови американски екшъни, всички нови чалга хитове ги сваляме още преди да ги пуснат по дискотеките и отврепе навреме гледаме клипчета за да си отпочинем от тези неща

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

ivanchoLA

Рейтинг: 2318 Весело
  • 42
  • 16:52
  • 01 окт, 2009

Tva e dobre , sega malko metaliteta da se promeni i neshtata shte drupnat, nadiavam se. Ot tova koeto vidiah ima dobri provideri samo deto uburudvaneto koeto polzvat e mnogo amatiorsko i postoianno se skapva, i te kompensirat che momchetata idvat po sred noshta da go opraviat. Hubavo e kato se zamognat firmite da pochne da se pravi kakto triabva za da ne stane kato mregata na ATT v edin moment da ne stava za nishto i da trabva da se obnoviava otnachalo. Kato zialo tva sruvniava domati sus portokali ...

До коментар [#28] от "специалист":

Hahaha spezialist po kvo si? Imai predvid che trafika koito e v severna America e v puti ot drugite kraishta. Komunikaziite sus dalechnia iztok sa dobri v dalechnia iztok vruzkata s backbone provider(interconnect) e mnogo slaba, primerno ot Australia. Kato otvorih ofisa ni tam naikolko puti se srina vnshnata prenosna mrega zaradi trafika koito generirame. Sushtto stana v China ... vupreki che tam tehnicheskite hora se usetiha burzo i predotvratha sriva predi da se razrasne kakto sana v Australia.
A tehnologichno kolko e nazad Europe puk ne e istina, sami niamat i ideia ...

До коментар [#38] от "Някой си":

Fiber ima do vkushti ot niaolko godini v LA i NYC i drugi mesta (novi skvartali se izgragdat s mregata vutre veche) samo deto e skup. Problema sa nenormalnite regulazii tuka pisane ot hora deto i haber si nemat, drugoto neshto e che trafika kato obem e v puti ot drugite mesta i sichko zavisi ot internet i updateve se praviat trudno. QualityOfService v Bulgaria niama taka che e super lesno da si pravish kakvoto iskash, tuka triabva sus mesezi da planuvame i tn za da ne se poluchi sriv, zashtoto povechto businessi sa izzialo zavisimi ot internet za razlika ot Europe i spezialno BG.

Americans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012

Оценка
-4 +2
 
Анонимен потребител

Корректор

Неутрално
  • 43
  • 17:01
  • 01 окт, 2009

Извинене пропуснахме да отбележи, че става въпрос за класация от зад на пред!

Оценка
-6
 
Анонимен потребител

Bruno Dante

Неутрално
  • 44
  • 17:15
  • 01 окт, 2009

ето ,даже и господин gradinko е разбрал макар и по свое му за какво става въпрос.аз съм на мнение че ,ако така продължава с миграционният процес ,в България може и да има най бързата връзка в Европа след някоя друга година,не само заради циганите които са неплатежоспособни или заради това че са подземни кабелите ....а понеже има най малко ПОТРЕБИТЕЛИ
никъде в Европа с изключение на балканският полуостров няма интер нет кафета с такъв капацитет като в България,в западна Европа клиентите си седят в къщи и ако има интернет кафета,то е такива заради емигрантите които нямат пари за собственно ПЦ и връзка,затова кесат по интернет кафетата и играят игри или говорят по скайпа с роднините в Нигерия , Сомалия ,Того и т.н...та защо има толкова бърз интернет в България..ми няма частни потребители,няма трафик,..колко ПЦ-на на 1000 жители има в Бг и какви са те?..колко HD диги бокса на 1000 има в Бг, ако има дигитална ТВ -зия изобщо ..колко учереждения и как са на електронна-дигитална информация в България ? според мен не е учудващо че в България има тлкова бърза интернет връзка,след като има изключително малка единична консумация

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

munich

Рейтинг: 1497 Неутрално
  • 45
  • 17:19
  • 01 окт, 2009

До коментар [#38] от "Някой си":
Така е, масово е по телефонната жица или по кабела на ТВ. Аз имам по телефонната жичка АДСЛ 16000+ и свалям максимум с 1,6 МВ/сек но качвам само с около 100 кВ/сек. Все пак не е зле за 10 евра на месец. 700 МВ филмче се "смръква" за 10-тина минути...

"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита"Хр. Ботев

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

ръпончо

Рейтинг: 3553 Неутрално
  • 46
  • 17:26
  • 01 окт, 2009

това надявам се е бъзик... плащам за 30 мегабита, получавам 3... без преувеличение, обаждах се фирмата, те ми обясниха, че причината е в машината ми, като има казах параметрите, казаха е ще пратят някой с лаптоп да види защо така и това беше два- три пъти... 3 месеца го чакам този с лаптопа да дойде... а и още нещо- фирмата е "Мегалан"

Много народ тук се е взел на сериозно! :)

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

Един Човек

Неутрално
  • 47
  • 17:31
  • 01 окт, 2009

http://www.speedtest.net/global.php
вижте този линк/тука пише Бг 9 място
това за 5 то място е малко остаряла новина /това го даваха миналияа месец
Но си е много добре де.

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Al Bundi

Весело
  • 48
  • 17:33
  • 01 окт, 2009

да-да,
Половин България прилича все едно е претърпяла пиянска вечер на Спайдермен.

...и когато гръм удари как нетът ми заглъхва...

Кабелите под земята!

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

ivanchoLA

Рейтинг: 2318 Весело
  • 49
  • 17:44
  • 01 окт, 2009

До коментар [#48] от "Al Bundi":

EVALA

Americans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

79

Весело
  • 50
  • 17:51
  • 01 окт, 2009

Давайте и по Wi-Fi , повече безплатни Access Point моля

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

kaka vi

Неутрално
  • 51
  • 17:53
  • 01 окт, 2009

Жива да не бях!

Оценка
-3
 
Анонимен потребител

69

Гневно
  • 52
  • 17:54
  • 01 окт, 2009

Това ми звучи,като наскоро написаното за това ,че сме на първо място в ЕС по часово заплащане.Поне да имаше и коментар за часовата ставка там на кое място сме с тези обидни 1,42лв на час

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

Тихомир

Весело
  • 53
  • 17:57
  • 01 окт, 2009

На мен пък ми хареса че авторът е избрал "широколентов" вместо "бродбенд" или нещо подобно небългарско...

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

.

Неутрално
  • 54
  • 19:16
  • 01 окт, 2009

Браво

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

x

Неутрално
  • 55
  • 19:45
  • 01 окт, 2009

да бе да

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Музар

Неутрално
  • 56
  • 21:35
  • 01 окт, 2009

До коментар [#22] от "!?+":

Пепел ти на устата - хич не ми се иска да остане само спомен!

От години имам супер нет - от работа бях на оптичен, от дома - на обикновен кабел, но със страхотна поддръжка. Не ми влияят мълнии, освен на тока. Всъщност имам повече проблеми с тоците, отколкото с байтите . Че и юпиесът ми умря в неподходящ момент. А, не броя wi-fi-то и дайъл-ъпа по телефона...

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Музар

Неутрално
  • 57
  • 21:39
  • 01 окт, 2009

Имам предвид дайъл-ъп през мобилните оператори, както и WAP-а.

Оценка
-1
 
Преглед на профил

Мани

Рейтинг: 1989 Неутрално
  • 58
  • 13:16
  • 02 окт, 2009

"България заема 5-о място в класацията на страните с най-качествен широколентов интернет в света."
А на кое място сме по ползването му? Защото и по улиците се придвижвахме много бързо за представите в големите мегаполиси. Когато колите бяха 5 пъти по-малко.

One Man** Show

 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 889 Весело
  • 59
  • 14:53
  • 02 окт, 2009

Моля АДСЛ да не причисляват към бързите интернет връзки щото вече се насирам да се смея - а за АДСЛ БТК - е това е хай смотаното нещо за което може да дадеш пари .....

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 889 Любопитно
  • 60
  • 15:01
  • 02 окт, 2009

До коментар [#33] от "CIA Germany":

Не си прав.... Скоростите са много големи и отзивите са от 100% от хората ,които познавам и са ползвали интернет в България и и навън.
Ето това е моят доставчик и моля не сравнявайте такъв интернет с БТК и подобни пародии
http://comnet.bg/home-internet/city:Burgas

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 889 Любопитно
  • 61
  • 15:03
  • 02 окт, 2009

А това за големите ЛАн български мрежи е истина и в повече случаи когато теглиш нещо го има в локалната мрежа и съм на 8мб/с , за сравнение хард диска ми работи на 12мб/с ... тоест близо съм до лимита на моето ПС

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Стан

Неутрално
  • 62
  • 20:10
  • 04 окт, 2009

Странно, точно днес гледах американски DSL доставчик на какви цени, какви скорости предлата -- и това е конкурентен и 'независим' доставчик:
DSL Extreme
$14.95 - Up To 768Kbps
$29.95 - Up To 6000Kbps
при 12 месечен договор и изравняване (увеличение) на цената след 1 година.
Разбира се, че сме много по-добре в това отношение. 40Мбитс за 15лв., 76Мбитс за 35лв и т.н. но разбира се с 'българско качество'.

 
Анонимен потребител

До 28 специалист

Неутрално
  • 63
  • 19:22
  • 05 окт, 2009

Ти за Cisco, Motorola, Qualcomm, Broadcom и т.н. чувал ли си? Сигурно и това са европейски или азиатски компании?
"Много добре развита подземна медна мрежа (БТК)" - не ме карай да се смея, тази медна мрежа е на 100-години, където още е останала и циганите не са я окрали. През последните години опънаха доста оптика и нея циганите не я крадат, защото няма "келепир" във пунктовете за вторични суровини. Иначе качеството на Инета на БеТаКа (ЗаД тебе е) е такова, че ADSL-sync сигнала ми се губи по 10-20 пъти на час. Направо ми идва да си оскубя косите, че се набутах с този 1-годишен договор, но никога повече БТК (VivaCom, VivaTel, TelAviv или както там се казват сега).

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Къси продажи / Short selling
Това е продажбата на ценна книга, която инвеститора на практика не притежава или всяка продажба, която се изпълнява чрез представянето на взети на заем от продавача книжа. Инвеститорите продаващи на късо вярват, че ще могат да купят акциите на по-ниска цена от тази, на която са продали. Късите продажби са обратното на дългите позиции. Инвеститорите продаващи на късо печелят от спад в цените на ценните книжа. Това е начин на търговия свързан със значителен риск, заради което обикновено на ново-инвеститорите се препоръчва да избягват подобни стратегии.
Още от Речник