Регистрация
26 авг 2010, 14:05

Новите рекламни клипове на българския туризъм (видео)

От Деница Ватева Всички статии на автора
Последна промяна в 14:52 на 26 авг 2010, 15518 прочитания, 95 коментара
Четири рекламни клипа, които предстои да се завъртят по телевизиите Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и  Discovery Channel от есента, бяха представени днес от министъра на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков. Кампанията е под мотото "България- магията живее тук". Клиповете започнаха да се изработват през 2008 г. от компанията "Идо стил ТМ", която спечели обществената поръчка за 483 хил.лв. Те са преведени на пет езика- български, руски, немски, английски и френски. Освен за паневропейските телевизии, те ще се ползват и реклама на туризма в България, Германия, Русия и Великобритания. Зам. министърът на икономиката Иво Маринов съобщи, че очаква след кампанията чуждестранните туристи в страната да се увеличат с 4-5%.

Имиджов клип на България
Видео


Клип за селски и еко туризъм
Видео


Клип за спа и уелнес туризъм
Видео


Клип за културен туризъм
Видео

  • Зарче
95 коментара
 
Преглед на профил

гого

Рейтинг: 1280 Неутрално
  • 1
  • 14:08
  • 26 авг, 2010

БРАВО!

Оценка
-65 +67
 
Преглед на профил

ial

Рейтинг: 219 Любопитно
  • 2
  • 14:12
  • 26 авг, 2010

Клише от всякъде.
Както и на много от клиповете на други развиващи се страни - която и страна да пише накрая, все тази.
Учебникарски пример как НЕ трябва да се прави такава комуникация.

П.С. Защо културният клип започва и свърша с небългарска старина - римски амфитеатър?

Оценка
-66 +173
 
Преглед на профил

Димитър Димитров

Рейтинг: 1381 Неутрално
  • 3
  • 14:23
  • 26 авг, 2010

Клише до кклише, мила моя майнольо.
А къде е клипът за мощен (от мощи) туризъм?

http://dimiterd.blogspot.com

Оценка
-35 +122
 
Преглед на профил

bruno_dante

Рейтинг: 17 Весело
  • 4
  • 14:24
  • 26 авг, 2010

Амфитеатъра си е много добре,обаче къде са хотелите -пълзящ кофраж на др.Иванов?И защо няма клип за алкохолният туризъм а лъжат зрителите все още незанещи какво ги очаква в България и не покажат реалноста от стомана и бетон?

Оценка
-25 +83
 
Преглед на профил

boris_ivanov

Рейтинг: 205 Неутрално
  • 5
  • 14:25
  • 26 авг, 2010

Ритмично скучни, еднообразни, с нищо незапомнящи се клипове.

Оценка
-27 +170
 
Преглед на профил

Stardust

Рейтинг: 1970 Разстроено
  • 6
  • 14:26
  • 26 авг, 2010

Леле! По Евроспорт върви един клип за Хърватия. Първият е като негово копие. Бледо при това.

Оценка
-17 +109
 
Преглед на профил

Д.Димитров

Рейтинг: 8 Весело
  • 7
  • 14:31
  • 26 авг, 2010

Много по-добре от стария слоган: "Bulgaria - easy to find"

Оценка
-21 +68
 
Преглед на профил

Раковски

Рейтинг: 616 Неутрално
  • 8
  • 14:31
  • 26 авг, 2010

Мдаа, хубаво е че въобще има някакви филми, но не хващат вниманието на зрителя с нещо уникално.

Оценка
-10 +102
 
Преглед на профил

lol

Рейтинг: 2980 Неутрално
  • 9
  • 14:35
  • 26 авг, 2010

- могат наистина да се заменят 1 към 1 с тези на хърватска, армения, грузия и тн...

Гоце, яж "цензурирано от дневник за обидно описание на кулинарните предпочитания на конкретна личност"!

Оценка
-10 +89
 
Преглед на профил

Софиянец

Рейтинг: 864 Неутрално
  • 10
  • 14:36
  • 26 авг, 2010

На тия клипове, името на която и да е Балканска държава да бяха сложили..все тая. Банални, предвидими..Не се печели внимание така.

Оценка
-11 +106
 
Преглед на профил

Edge404

Рейтинг: 71 Любопитно
  • 11
  • 14:36
  • 26 авг, 2010

Хм, според мен доста не са в час от министерството...
Всички стратегии ни представят като някаква хубава държава с много достойнства (магии), която е добре да посетиш за разнообразие. И като дойте туриста си вика, егати..., няма да стъпя повече.
Алооооо, фейс дъ риалити, както казват ингилизите.
За да е успешна рекламата, рекламирайте каквото можете реално да продадете на хора които могати искат да го купят. Например, медицински туризъм, купонджийски туризъм за младите, зимен туризъм и т.н. Много малко са богатите пенсионери, които пътуват да опознаят света, повечето туристи сега пътуват на почивка и съответно се съобразяват основно с цената. Затова, първо докарайте хората тука, а после им продавайте спа, културни особености и т.н.
Ето за пример ще ви дам Египет или Турция - като ти предлагат почивката, основно наблягат на цената, хотела какво предлага, а после като отидеш на място се почват екскурзии, посещения на пирамиди, фараони и т.н. Едва ли ще има някой който да откаже за само 20 лв. примерно да си дигне д-то от СБ, и да иде да види пустите мощи на св. Йоан, или Несебър. Да не говорим, че в Горните две държави организират ходене даже и до други държави като Израел, Йордания и т.н., ама нека ние за България се ограничим. Какво пречи, да се организира посещение до Пловдив, Мадара или Преслав? Ама трябва мислене, организация и търпение, а на нашите назначени капиталисти, основно дай някой да им виновен, да усвоят едни пари в министерството и накрая все тая....

Оценка
-9 +54
 
Преглед на профил

konanvarvarina

Рейтинг: 17 Неутрално
  • 12
  • 14:38
  • 26 авг, 2010

И за тези кретенски клипчета държавата се е изръсила половин милион? Вижте как се рекламира Босфора/Истанбул/ в тур. сериали, не само безплатно ,но дори с печалба?

Оценка
-15 +47
 
Преглед на профил

redstar

Рейтинг: 14 Неутрално
  • 13
  • 14:41
  • 26 авг, 2010

Лятото и Зимата!!!
Оригинален поглед от плажа до сноубордиста.
Клиповете за селски и спа туризъм гаснът пред
пълния с енергия имиджов клип.

Оценка
-21 +17
 
Преглед на профил

bate_Ventzi

Рейтинг: 1464 Неутрално
  • 14
  • 14:52
  • 26 авг, 2010

Като гледам тези клипове изпитвам неудобство от собствената си ограниченост, която ми пречи да вникна в тънкия замисъл на създателите им. 483 хил.лв! Хммм ?

Не вярвам точно тази форма на реклама да подкара пълчища от чуждестранни туристи в страната ни. Та ние собствените си туристи не можем да задържим. Преди време статистиците побликуваха данни за броя на българските туристи в Турция и Гърция и парите които оставят там, но от няколко години тези данни се премълчават, а по медиите представители на многобройните ни туристически камари, бълват бодряшки лозунги за това с какви екстри ще задържим родния турист.
Най-голямата реклама е тази която се споделя между хората. Така от хората научих за условията в Гърция и Турция. Посетих ги, останах доволен и пак съм готов да отида.

Ненавиждам необосновано прескъпите ни ресторанти, заливаните от фекални води плажни заливи, мръсните алеи и задни дворове на хотелите , безобразните пътища, липсата на паркинги и много други безобразия които могат само да вгорчат почивката ти.

Та вместо разни банални клипчета, по добре да стегнем държавата си. Хората сами ще преценят дали си заслужава да я посетят.

Оценка
-4 +83
 
Преглед на профил

nea

Рейтинг: 333 Неутрално
  • 15
  • 14:53
  • 26 авг, 2010

Лесно е да се критикува. Доброто е, че има клипове. Цената от половин милион лева не е голяма. За съжаление, клиповете за доста посредствени. Правилно казват коментиращите по-горе, че могат да се използват за много от околните страни. Може би е по-лесно да се наблегне на морето, планината, храната, розите и тогава да се добавят историческите забележителности

Оценка
-23 +47
 
Преглед на профил

Трубадурите

Рейтинг: 243 Неутрално
  • 16
  • 14:57
  • 26 авг, 2010

една огромна лъжа виждам в клиповете

Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets.

Оценка
-11 +29
 
Преглед на профил

summy

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 17
  • 15:14
  • 26 авг, 2010

и това дудучето като фон за музика съвсем осира нещата

Оценка
-18 +15
 
Преглед на профил

м

Рейтинг: 1049 Неутрално
  • 18
  • 15:15
  • 26 авг, 2010

До коментар [#11] от "Edge404":

Забравяте, че това е имиджова серия клипове, т.е. най-доброто, което можем да предложим сбито в 30-45 секунден формат. Вие говорите за нещо още по-изтъркано и скучно, което е следствие на имиджовата кампания. Когато се рекламира продукт винаги се започва с имиджова и/или историческа реклама (ако е бира например и все още не е изградила фундамент на доверие, важи клип за производствения процес, съставки и т.н). Това е безопасният вариант, при липса на по-светли креативни идеи.

Самите клипове наистина не са нищо особено, като става дума за имиджов клип според мен най-важното е качеството на кадрите, чисто технически. В случая говорим за прилично заснети кадри, с приличен кастинг и общо взето прилично повествование, което логично кореспондира със световно-неизвестните "Идо стил", интересно ми е какви са тея хора и на основата на какво са спечелили може би най-важният рекламен pitch в страната?

Подходът, който ми се струва по-правилен в този случай е да не се опитваме да сбием всичко, с което се гордеем в тази половин минута, а да забавим малко темпото във второстепенните клипове и самите те да са повече, четири е прекалено несериозно и крайният резултат е доста напънат. Така човек ще може все пак да се наслади на нещо и да асимилира за какво става въпрос и къде се намира това.

Тая камера примерно би свършила съвършена работа при отразяването на малкото ни останала девствена и красива природа http://www.aerialfilmwork.com/cineflex-demo-reels/

Хах, ако миналият слогън е бил "easy to find" всичко става, въпреки че това с магията не е подкрепено с абсолютно нищо. Не го разбирам.

Рекламата обаче може много малко да помогне, когато предлагаш откровено кофти продукт...



Оценка
-10 +28
 
Преглед на профил

VaKY

Рейтинг: 617 Неутрално
  • 19
  • 15:20
  • 26 авг, 2010

Конан, мисля че не държавата се е изръсила за клиповите, те са снимани с пари от ЕС. Точно както и официалното ни лого, като туристическа дестинация. Не съм сигурен, но мисля че са направени с пари от фондовете....

Pro bono publicum with a bit more gusto

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

wreck

Рейтинг: 2880 Неутрално
  • 20
  • 15:21
  • 26 авг, 2010

цената за продукцията на 4 клипа въобще не е голяма, което си личи от резултата.

И къде е магията? Би трябвало да е в преходите от една сцена в друга, ама те скачат яко.

Дано тоя Garamond A.Z да го сменят със някаква авторска типография.

You should never underestimate the predictability of stupidity .

Оценка
-6 +15
 
Преглед на профил

Лилия Костова

Рейтинг: 1816 Неутрално
  • 21
  • 15:24
  • 26 авг, 2010

На мен пък ми харесаха горе-долу. Само това "магията живее тук" ми се струва леко патетично и глупаво. В клипа за културния туризъм барем един циганин за цвят да бяха включили...
Тя цялата народна музика главно от цигани се свири.
Пуста комплексарщина...
Няколко кадъра от Копривщица също нямаше да е лошо да включат. Този фестивал има прекрасен потенциал за развитие, най-хубавото и културно нещо, на което съм била от много време насам в БГ.
Иначе краят с нестинарите ми хареса. Само дето жив нестинар аз от години не съм виждала. Просто можеха да вкарат повече реален живот и по-малко клишета.

Оценка
-11 +22
 
Преглед на профил

Лилия Костова

Рейтинг: 1816 Неутрално
  • 22
  • 15:27
  • 26 авг, 2010

Защо я няма например Свети Седмочисленици църквата, или народният театър, или кадри от фестивала в Русе с всичките страхотни стари русенски сгради? Или фестивала в Пловдив - нощта на музеите? Ех, тоя пуст български ПР комплексиран...

Оценка
-12 +19
 
Преглед на профил

Лилия Костова

Рейтинг: 1816 Неутрално
  • 23
  • 15:28
  • 26 авг, 2010

И повече домати и чушки трябваше да има. И една голяма шопска салата с много сирене И една домашно приготвена лютеница с магданоз

Оценка
-10 +30
 
Преглед на профил

tutuffi

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 24
  • 15:29
  • 26 авг, 2010
Оценка
-6 +11
 
Преглед на профил

Noname

Рейтинг: 358 Неутрално
  • 25
  • 15:37
  • 26 авг, 2010

Мисля че клиповете са добри за избрания target audience!!!

Оценка
-17 +10
 
Преглед на профил

Edge404

Рейтинг: 71 Весело
  • 26
  • 15:43
  • 26 авг, 2010

До коментар [#18] от "м":
Аз не съм рекламист, а потребител и данъкоплатец. И се питам, защо ли са тези клипове? Ние бира не сме. И има разлика между нова бира и нова туристическа дестинация. Брандирането и налагането на нова марка бира, малко или много залага на някои психологически похвати като лоялност към марката, престиж и т.н.. демек добре е да пиеш само тази бира, защото еди какво си. Докато в туризма едва ли е много престижно да ходиш само на едно място, и затова трябва да се подходи по друг начин.
bate_Ventzi го е казал добре, най-голямата реклама е тази която се споделя между хората. Колкото и да ни им се иска на някои рекламисти, времето на ТВ рекламата свърши, трябва да се мисли в перспектива. Ако тези пари бяха дадени за друг тип комуникация, ефекта щеше да е много по-добър.

Оценка
-7 +13
 
Преглед на профил

vinetu

Рейтинг: 481 Неутрално
  • 27
  • 15:45
  • 26 авг, 2010

Доста "типова" е, не смеят да рискуват с нещо по-оригинално според мен

Оценка
-3 +20
 
Преглед на профил

Goldie

Рейтинг: 706 Неутрално
  • 28
  • 15:45
  • 26 авг, 2010

Никък не съм във възторг. Повтарят се кадри, музиката би трябвало да е различна. И защо посланието е на бг, нали таргета са чужденци?!

Оценка
-4 +18
 
Преглед на профил

cobanmaala

Рейтинг: 1524 Неутрално
  • 29
  • 15:45
  • 26 авг, 2010

За съжаление ,пак са усвоени едни пари- български и от ЕС,а клипът е почти идентичен с този на Хърватия,а буквите в логото- са копие на логото на Турция/Логото наистина е от няколко години,но след турското/Да дадеш толкова пари за бледо копие? Не разбирам.Но като чета ,че искат да отчуждават парцели, одържавени преди 2 години не се учудвам.На държавния чиновник
не му пука за какво се харчи държавната пара.Още повече,ако нещо се стича и в неговия джоб.

Оценка
-1 +29
 
Преглед на профил

daniiita

Рейтинг: 11 Весело
  • 30
  • 15:55
  • 26 авг, 2010

Разкошни клипове. Нека тези, които само критикуват да кажат как да се направи, че да бъдем по-различни от отсналите. Циганите внос от Франиця ли да поикажем за туризъм, гетата ли дупките по пътищата.

Разкошни реклами- все пак става въпрос за имиджова реклама

Оценка
-33 +15
 
Преглед на профил

péro

Рейтинг: 1480 Неутрално
  • 31
  • 16:00
  • 26 авг, 2010

Хм!!!
И тази роза постоянно ми напомня БСП(комунисти), заради които сега се чудим с какво да привлечем туристи!!!
Язък за хубавия, чисто български символ!

«Всё! Народ надо менять!»

Оценка
-9 +13
 
Преглед на профил

pentcho

Рейтинг: 185 Любопитно
  • 32
  • 16:08
  • 26 авг, 2010

Половин милион струват само клиповете (най-вероятно са влезли в джоба на ДС-отрочето (баща - полковник от ДС) Красимир Гергов). Банални и непривличащи вниманието, както всичките реклами на същия.
Големите пари отиват, обаче, след това. Реклами по Евроспорт и Евронюз сруват милиони.

Оценка
-3 +16
 
Преглед на профил

kp

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 33
  • 16:13
  • 26 авг, 2010

бахти разбирачите. по света вървят толкова клипове на държави, че пука му на някой каква реклама гледа. важно е накрая да остане едно ехо в главата- българия. а кадрите са супер много за токова кратко време. прекалено. а по- горе на един професор дето пита какво общо имат римските постройки с БГ- ми част от историята са ве, професоре.

И едните и другите са маскари!!!!

Оценка
-5 +24
 
Преглед на профил

neutron

Рейтинг: 233 Неутрално
  • 34
  • 16:15
  • 26 авг, 2010

До коментар [#1] от "гого":

и 4-те клипа изглеждат еднакви
да ги бяха променили малко
другото което е 4е са много кратки

Оценка
-6 +9
 
Преглед на профил

ial

Рейтинг: 219 Неутрално
  • 35
  • 16:17
  • 26 авг, 2010

До коментар [#30] от "daniiita":

Ха де, какжо да напражим, яе да сме по- разлияни от останалите, да се отлияажаме, жъпросната реклама наистина да работи?!
Нали за тожа са жзели положин милион...клипожете не стружат и 1/5 от този положин милион, а резултата ще е кръгла нула.

Но не е луд този, който шде зелника ...

Оценка
-6
 
Преглед на профил

athanatosify

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 36
  • 16:30
  • 26 авг, 2010

Рекламите в общи линии са на добро ниво, лошото е че те нямат нищо общто с това което вижда един турист когато пристига в българия, заобикалящата среда помни държава която е 50 години назад, таксита като кибритени кутйи, мусеници таксиджии, неподържани и неизмазани къщи, грозни мизерни блокове от едно време, разрушени пътища, качеството на храната под всякакво ниво и типично българско обслужване навсякъде от кисели, нещастни хора, които токущо са се прибрали от погребение!!!! Тази отрицателна енергия която излъчват хората убива тотално всичко, А БЪЛГАРИЯ ПРИЛИЧА НА ЕДНА МНОГО КРАСИВА ЖЕНА, НО С ГРОЗНИ И СКЪСАНИ ДРЕХИ.

Оценка
-6 +14
 
Преглед на профил

PLAATS

Рейтинг: 736 Весело
  • 37
  • 16:37
  • 26 авг, 2010

БРАВО!

Тази година полуреклами, догодина пълни!

Пак поне ПРАВЯТ нещо, СПРЕТЕ ДА МРЪНКАТЕ БЪЛГАРИ!

Оценка
-7 +19
 
Преглед на профил

м

Рейтинг: 1049 Неутрално
  • 38
  • 16:39
  • 26 авг, 2010

До коментар [#22] от "liliakostova":

Седмочисленици, първо не е кой знае каква забележителност, второ е бивша джамия, ако не сте забелязали...

До коментар [#26] от "Edge404":

Чудесно е ако имаш добра и нестандартна идея за комуникация, но това по никакъв начин не изключва телевизията като поддържащ канал, всъщност другия вариант е интернет реклама и вайръл филмчета. В момента не мога да се сетя друг начин да се достигнат хората в множество страни по културен и евтин начин, ако вие имате такава споделете я.

Специално в България най-успешния вид реклама е телевизионната, просто навиците ни са такива. Британците примерно имат съвсем различни навици, четат масово вестници, а не са главно визуално ориентирани, като това прави и рекламата в печатни издания успешна там, но уви... нашият случай не е такъв.

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

treacle

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 39
  • 16:42
  • 26 авг, 2010

Браво, нека рекламираме, нека. Да идват чужденците да плащат по 5 кинта за км с такси, да ги обират и да газят в кал.

А другото лято пак в Гърция на море, а още тая зима - във Франция на ски.

И наистина - къде е клипът за бетона и кофража? А клипът с безплатното порно от Планета? Да не сте рекламирали друга страна?

Оценка
-6 +12
 
Преглед на профил

Николай Ангелов

Рейтинг: 17 Весело
  • 40
  • 16:51
  • 26 авг, 2010

Аз имам концепция-клипът да е с Божидар Димитров-незаангажиращ, по лятно глуповат , а и вицовете добре продават!

аман от комунисти

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

krassss

Рейтинг: 17 Весело
  • 41
  • 16:57
  • 26 авг, 2010

До коментар [#33] от "kp":

Съгласен съм с теб.

Много се забавлявам някой като каже "така не се прави" . Ами като знае как защо не вземе да ни обясни в крайна сметка.
Българска нация - професорска

sunshine ... moonlight ... good times ... boogie

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

millinka

Рейтинг: 4 Неутрално
  • 42
  • 17:08
  • 26 авг, 2010

1. В имиджовия клип на България - момчето със сноуборда (15-та секунда) - на моя монитор само ли излиза жълто, зелено и червено - цветовете на националния флаг на Литва?
2. Къде са златните плажове? И защо трябва да ги газим с АТВ-та? Къде са Белоградчишките скали - кандидати за ново чудо на света? Къде е българската роза и връзката й с туристическото лого на страната?
2. В клипа за културния туризъм - защо не се показват и предметите от най-старото златно съкровище в света. Именно за това съкровище Дискавъри засне филм, а това е една от телевизиите, които ще въртят клипа.
3. "Магията живее тук" - доста тривиално и напомнящо за Хари Потър (едва ли обаче неговите почитатели са желаната аудитория), вещици и магьосници (чиято аудитория ако въобще потребява туризъм, то той е от по-различен вид)... Как това послание звучи на английски, френски, немски и руски?
4. Лично аз очаквах повече от четирите рекламни клипа, които са работени 2 (две години) при бюджет от 483 хил.лв.
Какво ми хареса - нестинарите, капката със златен мед, зарята и слънцето, амфитеатърът в Пловдив, Казанлъшката гробница (като изключим входа през който се промъква камерата, което предполагам, че е Голямата Косматка) и това е всичко.

Оценка
-4 +31
 
Преглед на профил

mkourtev

Рейтинг: 93 Неутрално
  • 43
  • 17:13
  • 26 авг, 2010

Реклама се прави с цел да се продава нещо. Какво продават тези клипове, на кого? Магия??? С какво ще се отличат от масата клипове, с какво ще привлекат вниманието и ще се запомнят. Абе магия някаква.
Някой е решил да направи поредния тюрулю гювеч, или миш маш, за всеки вкус по нещо.
Липсват дори и наченки на оригиналност.

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

hhhuuunnn

Рейтинг: 540 Неутрално
  • 44
  • 17:15
  • 26 авг, 2010

дето вика един приятел - преведете "Аз съм българче" на некъф друг език и вижте само каква оригиналност, мисъл, чувство бликат - а тъкмо това е нещо, с което целокупното ни население съизмерва естетическия си идеал... Та тъй и тука в коментарите - естет до естета

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

barcelonski

Рейтинг: 3032 Неутрално
  • 45
  • 17:20
  • 26 авг, 2010

РЕАЛНИ СА - лесно се правят напудрени ...и после ...
... другар Иванов ги посреща с разтопени сладоледчета ....

- Бите Майне Даме Айне Булгарише Разтопен Сладолед .... Их Хабе Проблеми С Тока ....

ДОБРЕ Е ЧЕ ГИ ИМА - над тях ще се гради като се оправят пътища, инфраструктура, токове, канализация, паркинги ..
"НОРМАЛНО" качество ... ИМА завръзка и завършек

1. СКУЧНИ - да такъв е туризма ни
2. РЕАЛНИ - от изгрев до залез пътуваш по "пътищата ни"
3. МАГИЯ - целият ни туризъм живее на магия, на обща култура

КАК ДА се направят ВПЕЧАТЛЯВАЩИ клипове ..
като самите българи НЕ СИ ВЯРВАМЕ, ЧЕ МОЖЕ ДА ИМА МОЩИ НА СВЕТЕЦА "х" В България ... ПРИМЕРНО ...

ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <<<->>> ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА >>>>>>>>>>>> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <<<<<<<<<

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

swing

Рейтинг: 18 Неутрално
  • 46
  • 17:27
  • 26 авг, 2010

Хора, хора, къде /в чий джоб там/ са отишли тез 483 000 лева???? тези клипове струват наполовина. да не говорим, че половината "гледки" можем да си ги купим от Гети имиджис.
Креативността няма да коментирам - предполагам и клиентите/министерството са се месили, докато не е станало манджата, която е.

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

barcelonski

Рейтинг: 3032 Неутрално
  • 47
  • 17:35
  • 26 авг, 2010


НЕСТИНАРИТЕ са попадение
и над тях може да се гради - траки - вино - мистерии - свети мощи - православен мистицизъм .... но трябва да има основа над която да се гради по-нататък ... т.е. имиджовите клипове
Свичко си има в тях - по добри догодина.
Важно е че ПОСОКАТА Е ВЯРНА !!!

ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <<<->>> ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА >>>>>>>>>>>> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <<<<<<<<<

Оценка
-3 +10
 
Преглед на профил

CusE

Рейтинг: 17 Неутрално
  • 48
  • 17:37
  • 26 авг, 2010

Аз пък се питам... къде е клипа за "Морския" или "Летния" туризъм... верно че не е целогодишне, но за момента носи най-много туристи (и приходи) на страната ни...

www.moreto.net

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

millinka

Рейтинг: 4 Неутрално
  • 49
  • 17:38
  • 26 авг, 2010

Барселонски, прав си и в двата коментара! България е традиция, история (или каквото друго искаш), но не и МАГИЯ - или ако е магия, то тя не е от хубавата...

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Al Bundi

Рейтинг: 8 Весело
  • 50
  • 17:45
  • 26 авг, 2010

Оператора е свършил чудесна работа.
Има много хубави кадри.
Друго няма.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

vlad76

Рейтинг: 765 Весело
  • 51
  • 17:47
  • 26 авг, 2010

Ако имахме по няколко "летни" денс хита по МТВ (като румънците) - нямаше да има нужда от реклама....за туризма!!!

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

скруч

Рейтинг: 461 Неутрално
  • 52
  • 17:53
  • 26 авг, 2010

къде са дупките по пътищата -къде са препълнените кошчета за смет по спирките-къде са буренясалите тревни площи-къде са олющените фасади на повечето сгради архитектурни паметници-къде са.......................................................

за чиста и свята република

Оценка
-5 +5
 
Преглед на профил

nabludatel_2

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 53
  • 18:02
  • 26 авг, 2010

Похвално е, че се прави опит да се рекламира България, това си струва при всички положения. За съжаление с тези пари, които от една страна са много, а от друго малко, можеше да се намери по оригинален и български поглед върху страната. Клишираната машина за производство на реклама ще доведе до там, че и без това обърканите чужденци, скоро ще ни бъркат не само с румънци, ами с всички останали, а точно от това нямаме нужда. Приветсвам желанието да се направи нещо, но ще си позволя няколко съвета: чужденците, които идват в България първо се изненадват колко е мръсно, как навсякъде има боклуци и това не пречи на българина. На морето като излезеш от курортите майка плаче, пак и в някои курорти, свинщина. Друг проблем, ниама общо казано единност, обща идея, тука гледаш хубава градинка и приятно кафенце, по нататък урасло с трева и буклуджарник. Съсдава се представа за островен туризъм, т.е отделни поддържани пространства,типично по български, двора преметен боклука на улицата. Това също много отблъсква поне заможните, които могат и искат да си позволят нещо друг.Голяма част от персонала се държи надменно и гледа да те окраде, нямаш чувството, че живеят с провесията си като в Италия напр. удоволствие е да те облужват тези хора и то за тях, обичат си провесията, това прави нещата много приятни. Туристическите пътеки са буквално осрани с боклуци, местни сметища и има ужасно много бездомни кучета, не те ли придружава някой бабаит не тръгвай никъде. Локалните сметища, пръснатите пластмаси ужасяват европейците. За планинските курорти, че то планините не се виждат от курортите и пак персонала те гледа, като че ли иска да ти каже, абе като си терикат, че си ми се довлякал тука, ще си платиш. Тъжно е, много тъжно.

Но хубавото е,че не всички българи са такива, на всички истински българи, а има много, които се стараят и правят страхотни неща, благодаря и желая успех. Ето един клип, който за мен е наистина една хубава идея за България!

http://www.youtube.com/watch?v=DqM-M2g8ZS8&feature=related

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

galega

Рейтинг: 21 Неутрално
  • 54
  • 18:03
  • 26 авг, 2010

Клипчетата са много красиви, но според мен не дават никаква информация за това, какво предлага България на туристите.
Само клипа за културния туризъм горе-долу би ме заинтригувал, ако аз съм таргета. Останалите са едни красиви кадри, хубави голи момичета, слънце, вода, все неща, които ги има навсякъде. С какво точно примамливо каним чужденците да ни посетят, с какво сме различни от популярните вече дестинации? Не се разбира. Клиповете наистина са пренаситени с бързо въртящи се кадри, лишени от смисъл.

Оценка
-3 +11
 
Преглед на профил

Johnnie

Рейтинг: 403 Неутрално
  • 55
  • 18:13
  • 26 авг, 2010

супер яко - която и държава да лепнеш все става Догодина може да ги шитнеме в Македония, например

Johnnie says:

Оценка
-1 +21
 
Преглед на профил

athanatosify

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 56
  • 18:14
  • 26 авг, 2010

Обикновените неща правят туризма, разберете го, купуваш да кажем баница или кифла където и да е в бг и продавачката ти дава за салфетка една ефтина хартиика от втората световна война която ти убива моментално глада.....да се смееш или да плачиш? А гледаш чужденците на опашката да се подиграват, а умирам да му еба майката от ядове, народопсихологията много трудно се променя.... оттова страда туризма в бг.........

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

athanatosify

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 57
  • 18:22
  • 26 авг, 2010

Моето студенство искарах в българия преди 20 години, грък съм от атина и БГ ми е като втора майка и много ме боли, а една от най красивите държави в европа!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка
-1 +21
 
Преглед на профил

Боби

Рейтинг: 499 Весело
  • 58
  • 18:23
  • 26 авг, 2010

Май мотото да е по- скоро "България- мафията живее тук"...

Оценка
-7 +18
 
Преглед на профил

dejo

Рейтинг: 52 Неутрално
  • 59
  • 18:44
  • 26 авг, 2010

Клиповете са доста слаби. Този за спа туризма е особено блед. Най-запомнящ се е този за културния туризъм, но това е защото в България има какво да се види, не че авторите са направили нещо особено.

Все пак в 30 секунди не може да се покажсат много неща. Точно за това се чудя как са ги направили толкова бледи при положение, че в БГ има толкова неща да се покажат.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

Владимир Йосифов

Рейтинг: 1774 Неутрално
  • 60
  • 19:00
  • 26 авг, 2010

Тези хора гледали ли са реклами ?
---
Като за българска реклама е добре.
След 50-60 години ще се научат хората да правят клипове.

МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА НА ИМОТИ | позиция и коментари - id.capital.bg

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

balla

Рейтинг: 46 Неутрално
  • 61
  • 19:53
  • 26 авг, 2010

Да вземат по-добре някое аматьорско клипче от Youtube, тея са наблъскали много кадри без да има подчертано нищо типично българско.
Няма нужда да продаваме културата си на масовия турист!!!

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Мартин Христов

Рейтинг: 473 Разстроено
  • 62
  • 20:19
  • 26 авг, 2010

Само да споделя, че така наречената емблема на България, която е върху всеки клип отначало докрай, е като някакво размазано говно, някой пак се е нагушил с пари за нея, без да се направи обществено допитване!

Traduttore traditore

Оценка
+9
 
Преглед на профил

Maynard

Рейтинг: 24 Неутрално
  • 63
  • 20:34
  • 26 авг, 2010

Гледах само първия т.нар. "имиджов" клип на България. Трудно можеш да го отличиш от клиповете на Гърция, Хърватия или Кипър, които от години вървят по европейските телевизии. Всъщност, този материал е съставен от парчета от чуждите реклами. И да - цветовете на сноуборда са жълто-зелено-червено...по същия начин в Енкартата едно време пишеше, че столица на България е Букурещ...

Оценка
+12
 
Преглед на профил

teddybearkz

Рейтинг: 0 Весело
  • 64
  • 20:49
  • 26 авг, 2010

Унииииикааааални клипове. Много са готини. Като мърморещи баби сме станали в таз държава. Важното е че сме усвоили някакви пари и ще ги дадем в гледани телевизии, за да ни излъчат няколко хиляди пъти. Никой не е свил парите(или ако е свил са останали и няколко милиона за реклами). Занимавам се с туризъм и нямам спомен от по - смислена реклама за България. Ае стига сте мърморили а всеки да вземе да си гледа работата, щото светлината на медийния прожектор като освети вашата работа други ще мърморят и ще казват "Пълно клише", "Клише до клишето", "идиотизъм" или друг Хейтърлък ! На мен ми харесват. Поздрави и усмивки

Оценка
-11 +13
 
Преглед на профил

ivanchoLA

Рейтинг: 2698 Весело
  • 65
  • 21:59
  • 26 авг, 2010

Абе то че тия работи в Европа ги не можете ама що не питате, с тия клипове до никъде господа. Има толкова много грешки като ги гледам на ниска резолюция тва значи на висока няма да може да се гледа и никъв ефект няма да има.

Americans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012

Оценка
-9 +4
 
Преглед на профил

makca

Рейтинг: 289 Неутрално
  • 66
  • 22:00
  • 26 авг, 2010

Да сте видели по света крайбрежие с по-гадна архитектура ,нещо приличащо на гювеч ,манджа ??Дори в най бедните африкански страни по гадна архитектура по крайбрежието!!Квото са построили ,римляни, гърци ,византийци това е и някоя възрожденска къща >>>>>>>

София=мъдрост(превод от древногръцки) "Тъй града се казва ( ирония жестока) гдето глупостта е най-евтината стока" Проф. Иван ШиШманов преди 110

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

shrink

Рейтинг: 81 Неутрално
  • 67
  • 22:07
  • 26 авг, 2010

До коментар [#58] от "Боби":

Евала, Боби! Ако имах време за губене щях да направя 2-3 риалити-клипа с кадри от новините и това мото за ютубата.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

ямболия

Рейтинг: 4079 Неутрално
  • 68
  • 22:46
  • 26 авг, 2010

Харно Бай Ганьо ! вюВъпрос -1ви как аджеба да стигнат до тези забележителности без ад си строшат колата , 2-ри как аджеба да си поръчаш нещо след като 90% от сервитьорите и персонала не говори чужди езици , 3-ти как аджеба да обмениш някой евро като те удрят в кръста в чейнджа ! Добре дошли тук живее магията , магията да ви вземат кинтите , магията на Бай Ганьо !

Не се страхувайте, че се движите бавно, а само ако стоите на едно място.

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

Dr_Doolittle

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 69
  • 23:31
  • 26 авг, 2010

Съгласявам се с коментар [#36] от "athanatosify"

Технически клиповете са не лоши. Обаче проблемът е ,че това е ........подвеждаща реклама. Напудрена действителност. Сапунени мехурчета като тези дето духа едно дете в клипа. Или разчитат ,че като дойде западния турист и му угасне лампата в хотела ще си вика 'Бах маа му магията верно идва тук' , а като види боклуците по улиците пак ще вика 'Бах маа му магията е била тук , ама нещо е била лоша магия ' , или като му донесат претоплена вчерашна скара пак ще вика ''Бах маа му магията не ги е стоплила много'
За съжаление ПОДВЕЖДАЩА РЕКЛАМА наказуема съгласно собственото ни законодателство. Магията на пост паракомунистическа България.... може би

http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

kakawida

Рейтинг: 744 Неутрално
  • 70
  • 23:50
  • 26 авг, 2010

Ма що мрънкате? Има ли смисъл да се коментират тези клипове? Нито знакът на България е знак (някаква странна мацаница от разноцветни екскременти, имитираща роза - поне така твърдят...), нито внушението в клипчетата - внушение, нито изпълнението - добро. Просто отминете с презрение цялата тази "полюция". Странно е как са спечелили тази поръчка, обаче. Нали!? А за товара с кинтите (които не са никак малко) са успели да спретнат ТОВА...

:)

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

yuri_georg

Рейтинг: 17 Неутрално
  • 71
  • 00:29
  • 27 авг, 2010

Харесва ми само "селския"клип-всички от нашето село са в Испания и като го видят, ще си дойдат.
Магия е да се живее тук.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

shumkarov

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 72
  • 00:39
  • 27 авг, 2010

29 секунди са твърде малко!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

ivanchoLA

Рейтинг: 2698 Весело
  • 73
  • 00:58
  • 27 авг, 2010

До коментар [#69] от "Dr_Doolittle":

Технически са пълна боза, има толкова очевадни грешки, че с такива клипове няма да ги земем за стажанти при нас камо ли за платена работа ...

Americans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

омбре

Рейтинг: 1090 Неутрално
  • 74
  • 01:16
  • 27 авг, 2010

клипа свършва преди да си го видял , стилизирани безобразно обагрени в черно .Ха ха ха като си помисля колко ли пари струва всичко това и кой ли се е облажил.За мен е безобразие.Повече от сигурно е че парите са хвърлени на халост.

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

Mickey

Рейтинг: 1877 Неутрално
  • 75
  • 05:37
  • 27 авг, 2010

Само последния си струва! В другите трудно откривам България а просто операторчета и режисьорчета се упражняват да показат себе си в нещо си като арт-клип!

На прекалените критици ще кажа такива реклами- клипове минават за секунди пред очите на свикнали на клишета зрители!

Изгони ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай БСП пак ! )

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

millinka

Рейтинг: 4 Неутрално
  • 76
  • 07:17
  • 27 авг, 2010

МАХНЕТЕ ПОНЕ ЗНАМЕТО НА ЛИТВА ОТ ИМИДЖОВИЯ КЛИП НА БЪЛГАРИЯ! Две години не ви ли стигнаха да си огледате детайлите?! За толкова време хората снимат филм от 1,30 ч. и после взимат оскари с него...
Четох разни коментари - "парите не били много"... за да си оригинален, не ти трябват милиони - правиш рекламата на страната си, мамка му - предполага се, че трябва да дадеш най-доброто от себе си. По-добре да си бяхме платили двойно - но да не веем чужди флагове в националната си реклама...
Може би обществената поръчка не е най-удачният вариант за избор на агенция в този случай.
Но най-много ме е яд, че сега трябва да вдигнем рамене и да кажем - "каквото - такова" и да се радваме, че въобще тия клипове ги има. И пак да се приравним и примирим с нечия посредственост, лакомия и банално мислене...

Оценка
-1 +15
 
Преглед на профил

ppopov_67

Рейтинг: 801 Неутрално
  • 77
  • 08:19
  • 27 авг, 2010

Лошото е, че освен "магията", в България живеят и 7,5 милиона балъци.
И много по-малко на брой тарикати, които обаче продължават все още безнаказано да бъркат в джоба им.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

BohrMottelson

Рейтинг: 551 Неутрално
  • 78
  • 08:48
  • 27 авг, 2010

България-простотията живее тук.

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

tzveteto

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 79
  • 08:57
  • 27 авг, 2010

На мен не ми правят особено впечатление. Не ми хващат окото, а смятам, че от към културен туризъм има много, ама наистина много какво да се види. Само че в клипа, не го виждам . От този тип рекламни клипове лично на мен музикалния фон на турския много ми хареса, някак си самата музика има развитие към края и привлича внимание.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

The.Teacher

Рейтинг: 643 Неутрално
  • 80
  • 09:04
  • 27 авг, 2010

Зеления шрифт с който е изписано България, е малко странен и нечетлив. Поне на мен така ми се струва.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Genata

Рейтинг: 433 Неутрално
  • 81
  • 09:54
  • 27 авг, 2010

Супер зле. Нищо не им е хубаво на тези клипове.
Това в същност са по 10 снимки (клипчета от по 1.5 секунди) които се въртят достатъчно бързо че никой да не разбере за какво иде реч.
Ето каква е разликата като вместо 1 сек се задържат по 4 на всяка тема, не че австралия не са краднали идеята от дисковери ама рекламата им си струва.
http://www.youtube.com/watch?v=52u0F0p-zPU

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

prkk

Рейтинг: 0 Любопитно
  • 82
  • 11:15
  • 27 авг, 2010

"... на магия се живее тук!"

(„Идо Стил -ТМ" ООд, ул. Беловодски път №19 ...)

Оценка
+4
 
Преглед на профил

barcelonski

Рейтинг: 3032 Гневно
  • 83
  • 11:42
  • 27 авг, 2010

До коментар [#57] от "athanatosify":

ТАСО - прав си - красива е BG !!!
АМА КАК СЕ СМЕНЯ МАНТАЛИТЕТ ????
За 20 години Гърция си отрави магистралите с евро-пари, надупчи планината към Игуменица като швейцарско сирене; оправи си летища; главни пристанища и ЖП-то ....
ЗАБРАВЯШ, че само преди няколко години БСП (червените боклуци) спечелиха изборите с
предизборна т. Nо 1: СПИРАНЕ СТРОИТЕЛСТВОТО НА МАГИСТРАЛА ТРАКИЯ .....
КАК ДА СЕ ПРОМЕНИ ТОЗИ МАНТАЛИТЕТ ??!!!
ТАЗИ СОЦ.-ПРОСТОТИЯ ??!!

ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <<<->>> ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА >>>>>>>>>>>> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <<<<<<<<<

Оценка
+3
 
Преглед на профил

НАТАРА

Рейтинг: 162 Неутрално
  • 84
  • 11:44
  • 27 авг, 2010

Нека специалистите от горните редове направят по-добри! Ние ще ги финансираме! На нас ни харесват!

Единственото безспорно качество на българите е мрънкането.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

barcelonski

Рейтинг: 3032 Неутрално
  • 85
  • 11:53
  • 27 авг, 2010

До коментар [#64] от "teddybearkz":

БРАВО - СЪГЛАСЕН !!!
Мърморят хора, които никога не са контактували с чужденци и не са обяснявали къде е България и коя е столицата и .... в Римска или в Османската империя да ни търсят; в кой край BG е Букурещ .... ПРЕСИЛИШ ли нещата с клип ... става АНТИ-РЕКЛАМА .... Само си помисли как ще реагира "барбекю-смяната" от морето, които се пържиха в жегата, а вечер правиха пръжки на барбекюто на лагерният огън .....КАТО ВИДЯТ някакъв напудрен НЕРЕАЛЕН клип ......... Мисля, че с тази акция ще се тушират нещата от AC/DC изпълненията това лято ....

ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <<<->>> ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА >>>>>>>>>>>> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <<<<<<<<<

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

barcelonski

Рейтинг: 3032 Любопитно
  • 86
  • 12:04
  • 27 авг, 2010

До коментар [#76] от "millinka":

А 2008 г. какво писа ли нещо по въпроса ... ?? И какво ??

... Клиповете започнаха да се изработват през 2008 г. ....

ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <<<->>> ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА >>>>>>>>>>>> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <<<<<<<<<

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Dr_Doolittle

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 87
  • 12:23
  • 27 авг, 2010

Забравили са да включат Несебър- най-големият средновековен битак на открито под егидата на Юнеско...

http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Христова

Рейтинг: 17 Неутрално
  • 88
  • 14:11
  • 27 авг, 2010

Много критика се изписа за въпросните клипове, всеки има право на собствено мнение. Според мен клиповете, идеята зад тяхното създаване и качеството са добри.....това е крачка в правилната насока. За мен най-въздействащ е клипът за културен туризъм - реално всеки от нас би предложил по още едно място, което да бъде включено, но практически не е възможно да бъде направено в рамките на 30 секунден клип. Хърватска се рекламира от близо 7-8 години със своя клип и признавам си, бях повлияна от него. Всички твърдите, че клиповете на повечето държави са еднотипни..........факт, но пък нека чуем няколко добри по ваше мнение идеи като специалисти - ето една характерна наша черта - всички смятаме, че разбираме от работата на другите, но ако бяхме толкова оригинални в идеите, може би вероятно от творческите отдели на международните рекламни агенции вече да са ни прилапали И всички знаем недостатъците на България, но идеята на рекламата е не да ги показва тях, а да показва достойнствата на страната като богатство на куртурно наследство, обичаи, природа и т.н. Истината е, че моите познати чужденци, които идват в България, се връщат с още по-голям ентусиазъм - за тях морето не се асоциира със Слънчев бряг, Какао бийч и алкохолния туризъм на непълнолетни чуждестранни граждани, или планината - с масовите бетонни курорти - за тях България е невероятната природа, която не се среща в техните държави, истинското топло гостоприемство на българите - нека някой оспори как те посрещат хората в малките градове и селца или богатото историческо наследство - неслучайно България е земята на Траките! Да, слаби страни наистина има и като такъв отчитам клипа за СПА и уелнес, в който информацията не е поднесена по правилния начин и с правилните места, защото със сигурнос масаж с вулканични камъни може и да се практикува в България, но не е характерно за страната. Аз пожелавам успех на кампанията и все пак - преди да инвестираме в реклама навън, нека инвестираме в страната ни и в подобряване на средата на българските граждани.

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

Владимир Йосифов

Рейтинг: 1774 Неутрално
  • 89
  • 09:29
  • 28 авг, 2010

До коментар [#88] от "Христова":

Добър ден г-жо Христова, това са реклами, направени за художествена оценка от овчарите, които са управлявали при поръчката.
Левите обичат черния цвят, защото той скрива всички други. Затова и рекламите на България са на черен фон.
---
Какъв имидж има как едно лошо гледащо дете пуска балончета от сапун ?
Можеше да е хвърчило.
Ония от комисията са си играли като пускат балончета. Защото са нямали сапун и не са се къпали.
Това е било магия за тях. Как богатите се къпят и имат кенеф в къщата.
Искат да имат имидж на културни и образовани хора със сапун дори да си пускат балончета.
В Люксембургската градина децата пускат корабчета.
---
Къде в България може да скочите така във водата?
Никъде !
Защото няма понтони.
Така може да се скочи от лодка - не се вижда.
Може да скочите от скала - но това ли рекламираме ?
Може да скочите от понтон на плаж.
Къде уважаемият германец ще може да скочи в нашето море като дойде догодина ?
НИКЪДЕ !
Защото го лъжат.
Лъже овчарчето.
И вълкът/пазарът го изяжда.
---
Каква култура има в праването на глинени купи ?
Европейците имат порцелан от стотици години.
Ще разказват на колеги и приятели как с български дървени лъжици и глинени паници са яли помии по завденията.
Ах, да, и главата ще ги боли от виното и културния шок, който са изживялЕ.
---
Може да критикувате работата ми спокойно.

С култура, спа, имидж и добра воля :

МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА НА ИМОТИ | позиция и коментари - id.capital.bg

Оценка
+4
 
Преглед на профил

filip11

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 90
  • 19:22
  • 29 авг, 2010

Уви на всичките клипове им липсва идентичност. Направени са без никаква възхита от красотата на България. Кога най-после ще разберем, че не ни е нужно да копираме никого и нищо.

Оценка
+6
 
Преглед на профил

kbderror

Рейтинг: 88 Гневно
  • 91
  • 15:32
  • 06 сеп, 2010

Абе някои от тия дет са поръчвали да е гледал пo CNN клиповете на Грузия,Хърватска, Македония?!......

 
Преглед на профил

Nedko

Рейтинг: 5 Любопитно
  • 92
  • 17:32
  • 06 сеп, 2010

Бях забравил,за един филм правен за България от ГЕРМАНЦИ през 2005 година,такъв какъвто НИКОЯ БЪЛГАРСКА национална или частна телевизия или рекламна агенция не е правила,който до голяма степен е и рекламен разбира се...Току що го качих YouTube, гледайте го,открийте разликите ще "feel the magic"...
http://www.youtube.com/watch?v=Xml-s0X_EwQ
http://www.youtube.com/watch?v=-DMmQ2jpwBg
http://www.youtube.com/watch?v=yvQ0kyY937M

Оценка
+3
 
Преглед на профил

simonapln

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 93
  • 01:12
  • 24 сеп, 2010

всички вие дето само гледате да плюете сте големи гъзове

Оценка
+1
 
Преглед на профил

kaneva77

Рейтинг: 41 Неутрално
  • 94
  • 12:11
  • 29 сеп, 2010

Недко, мерси за тези линкове, беше ми интересно.
само не видях Рила в цялото описани еза България и природата, или я пропуснах? Как така без Рилските езера???

 
Преглед на профил

Ослик, суслик, паукан

Рейтинг: 489 Неутрално
  • 95
  • 17:42
  • 17 мар, 2011

експлозивно скуконасиране. липса на каквито и да било идеи + режисура от мозъчен инвалид, раболепно копиращ детски скукопохвати.

Ослик, суслик, паукан

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Спящата красавица / Sleeping beauty
Компания, която е идеална цел за придобиване, но засега не е получавала оферти и запитвания. Такава компания се нарича спяща красавица, защото има големи парични запаси, подценена пазарна стойност и огромен потенциал, но все още чака своя принц.
Още от Речник
Абонамент
Аонамент за Капитал
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент