Индустриалните зони в България ще са свързани с жп линии, предвижда инвестиционен план

Индустриалните зони в България ще са свързани с жп линии, предвижда инвестиционен план

© Красимир Юскеселиев



Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) е заложила в петгодишния си инвестиционен план изграждането на жп връзки до индустриалните зони в страната, съобщиха от транспортното министерство. За осъществяването на проекта са предвидени близо 40 млн. лв.


Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 11070 Неутрално

    Типично.Ние това го имахме,унищожихме го,сега ще го възстановяваме,ама не знам с 40 милиона лева какво може да се възстанови.

  2. 2 Профил на pur6ing
    pur6ing
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Идустрия няма, а ж.п.линии има...
    Ж.П. има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове. защото предизвикват катаастрофи, замърсяват въздуха и развалят кекавите ни аутобани...

  3. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6299 Неутрално

    Жп мрежата беше достатъчно добре развита още през 80-те години, що за напъни с минимални средства

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 619 Неутрално

    [quote#2:"pur6ing"]Ж.П. има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен ход

    Такава забрана е възможна само
    когато ЖП-линиите ги има.

    В цял свят на спящо дете,казват:Спи като ангел,само в Бъгария се употребява израза:Спи като ЗАКЛАНО
  5. 5 Профил на Messerschmitt
    Messerschmitt
    Рейтинг: 3185 Любопитно

    Това ми прилича на руско обещания в бъдеще време-ЩЕ това ,Ще онова!Абе вие оправете железницата да излезе от ямата пък после мислете.....

    До истината се достига с познание!
  6. 6 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 943 Неутрално

    До коментар [#2] от "pur6ing":

    Нашите превозвачи ще се умилят и просълзят от радост Турция и Румъния като отговорят със същото. Трябва атрактивно предложение сами да искат да ги качат , не насила.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  7. 7 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2010 Любопитно

    До коментар [#2] от "pur6ing":

    [quote#2:"pur6ing"]ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове[/quote]


    Бяха ми говорили, че за подобна схема трябвали специални терминали и специални вагони и цената на крайния проект отивала някъде в стратосферата...

  8. 8 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1852 Весело

    Аре, пак ще съживяваме измрелите... такова, фалиралите за сметка на данъкоплатците. Ама добре е че само за жп-то се сетиха, щото можеше да си спомнят за "софийското море" дето да го свържат с пловдивския канал, а от там през Марица да го направят международен път, та чак до Бяло море. Хич да не е, ще може софийския елит да си накупи яхти и да ги паркира пред къщата... Можеше дори нЕкой еврофонд да опапкат за шлюзове.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  9. 9 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 943 Неутрално

    До коментар [#7] от "lustmord":

    Не ми се вярва. На Дунав мост 1 няколко пъти виждам влак с камионите на известна пловдивска фирма. Що да е по силите на една фирма, а невъзможно за цяла държава.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  10. 10 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3734 Неутрално

    До коментар [#7] от "lustmord":

    Терминалите са факт - има ги построени и платени. Когато едно скъпо нещо стои и не изкарва нито стотинка, тогава то наистина е скъпо. По-добре да изкарва някакви пари, дори на загуба да е - тя ще е по-малка от сегашната загуба.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  11. 11 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1852 Весело

    [quote#6:"kasko"]Трябва атрактивно предложение сами да искат да ги качат , не насила. [/quote]
    Това е лесно — камери по пътищата и в завоите даже, и електронна винетка. Като им сверят и времето за почивка...
    Това е начина, ама имам едно такова усещане, че дори и така, тираджиите пак няма да се качат на влак, дето взема София-Пловдив за три часа.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  12. 12 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#6] от "kasko":

    Какво по-атрактивно от дневна винетка с трицифрена сума?

  13. 13 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 487 Неутрално

    [quote#1:"chicago514"]Типично.Ние това го имахме,унищожихме го,сега ще го възстановяваме,ама не знам с 40 милиона лева какво може да се възстанови. [/quote]

    Има и друго . Куриоз от Пловдив . Част от такова трасе сега е в частна собственост . Как се допуска такова нещо ?

  14. 14 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":
    Това вече се прави. Преди няколко години в Мирково и Челопеч възстановиха коловозното развитие (сложиха допълнителни коловози на гарите). Проблема не е голям, защото тези линии в по-голямата си част се нуждаеха от ремонт, а сега вероятно ще има и нови дестинации.

    "Новите системи неизбежно генерират нови проблеми"
  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    То останаха ли индустриални зони в България?

    Лицемеркел акбар!
  16. 16 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Либхер в индустриалната зона Радиново край Пловдив всекидневно превозва със специално авторемарке вагони по автомобилни пътища до най-близката гара за да извозва стоката си. Как за толкова години не пуснаха едно трасе лека отбивка от линията за Панагюрище, да обслужва фабриката, до сега да се е изплатило 2 пъти, да не говорим, че покрай това можеше да се пусне градски влак или трамвай за извозване на работния персонал от този и останалите заводи и фирми в зоната, без да се лашкат в ежедневните задръствания хората.
    Пълна безмозъчност и безхаберие от страна на чантаджиите в НКЖИ, подпомогнати в мързела им от общинските им колеги!!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  17. 17 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    "Експерти от НКЖИ ще направят анализи за възвращаемостта на инвестицията, както и какъв обем от товари ще могат да се транспортират до индустриалните зони."

    Като прочетем това, се разбира, че предстои да се види дали има икономически смисъл, а от изказването и заглавието звучи, като че ли е решено.
    Кое е вярното?

  18. 18 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    [quote#2:"pur6ing"]има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове. [/quote]

    Не знам може ли и как става това със забраните, освен това, ще излезе, че ще загубим едни други пари, които днес превозвачите плащат.
    Транспорта като цяло е една система и е редно да се търси баланс и целесъобразност, а не днес сме за, утре против.

  19. 19 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1962 Весело

    До коментар [#17] от "tsvetko_51":

    Вярното е, че експертите ще опапат 40 милиона за анализи и проучвания, като не забравят да дадат необходимите суми по-нагоре...

    Всички чакат Русия да дойде да ги освободи, а Русия ясно показва, че като освобождава освобождава територията от населението и я населва с руснаци.
  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3734 Неутрално

    До коментар [#15] от "БМЗ":

    Да.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    Поредната ала бала дрън дрън на светлото бъдеще. Тази система е корумпирана и неефелтивна. Тези които плюят по социализма би трябвало да погледнат каква е действителността сега и да се хвърлят от някоя скала да не мъчат и себе си и останлите. Системата е мошеническа и крадлива - изборите са за глупаци. Решението е в бесилките.

  22. 22 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8057 Неутрално

    Те оправиха старите линии, сега почват да строят нови.

  23. 23 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    +++++++++++++++++++++++++++++++
    Не знам дали тези 40 милиона ще стигнат за ефективното свързване на индустиралите зони с железницата ,но това трявба да стане възможно най-бързо.

  24. 24 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 494 Весело

    [quote#9:"kasko"] Що да е по силите на една фирма, а невъзможно за цяла държава.[/quote]

    Олеле

    45 г. се нагледахме на глад и мизерия с държавна икономика и сега каквито държавни фирми да са останали са черни дупки с отвратително качество услуги.

    Вебер за държавата, това трябва да се учи в основното училище:
    „човешка общност, която на определена територия претендира успешно да притежава монопола върху легитимното ФИЗИчЕСКО НАСИЛИЕ.“

    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0

  25. 25 Профил на aunt_agatha
    aunt_agatha
    Рейтинг: 242 Неутрално

    [quote#3:"neut"]Жп мрежата беше достатъчно добре развита още през 80-те години, що за напъни с минимални средства[/quote]

    Тя и сега е развита като през 80-те. Там е и проблемът.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах