"Уиз ер" се кани да прати жалба и в Брюксел заради летищните такси в София

"Уиз ер" се кани да прати жалба и в Брюксел заради летищните такси в София

© Надежда Чипева, Капитал



Ако Главната въздухоплавателна администрация (ГВА) не уважи жалбата на нискобюджетния авиопревозвач Wizz Air ("Уиз ер") срещу изравняването на летищните такси на Терминал 1 и Терминал 2 в София, компанията ще сезира други органи. Това се разбра от думите на Йоханес Айдхаген, директор "Маркетинг" в компанията.


Развитие в застой


Ключови думи към статията:

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    Бизнес номерца :) :) :) :)
    Уизеър се загрижил за печалбите видите ли на Летище София :) :) :) :)

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  2. 2 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 741 Неутрално

    А този Терминал 2 защо го направиха толкова малък?
    Големи сме глупаци, ей!

  3. 3 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Бизнес номерца :) :) :) :)Уизеър се загрижил за печалбите видите ли на Летище София :) :) :) :)
    —цитат от коментар 1 на qwertqwert


    Ех, защо не мислите. Не са се загрижили за печалбата на летището. Мислят за себе си. Те използват стария терминал за да им е по евтино. Като се изравнят таксите на 2-та терминала губят предимство в цената. Толква ли е трудно да се съобрази!

  4. 4 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 579 Неутрално

    До коментар [#1] от "qwertqwert":

    По-скоро ТИМ се е загрижил за печалбите на Уизеър

    I shave with Occam's razor
  5. 5 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1507 Любопитно

    Предложили и им да се преместят на Т2, те не пожелали и сега реват. Защо? От глупост ли, от що ли?

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  6. 6 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 250 Весело

    Боко да не гледа тъпо а да строи терминал 3!

  7. 7 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 636 Неутрално

    А този Терминал 2 защо го направиха толкова малък?Големи сме глупаци, ей!
    —цитат от коментар 2 на lordcris


    Не е малък. Абсолютно празен е. Няма хора. Има само в натоварени часове и при проблем. Има обаче голяма мръсотия навсякъде. лелките с метлите дето протестираха да не се дава на концесия и дето получават 1000 лева само пушати се разхождат.

  8. 8 Профил на Rowan Atkinson
    Rowan Atkinson
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Може и да са прави. България Ер не си плащат задълженията към летището, Райън Еър плащат същата цена за по-добри услуги. Наистина изглежда че Уиз не са третирани добре.

  9. 9 Профил на evelina_hristowa
    evelina_hristowa
    Рейтинг: 327 Неутрално

    Даа, всичко беше направено уж с претекст, за да се освободи трафика на Т1, но реално всеки знае, че причината е, за да може другата НТА, Райън, да ги набутат на новия терминал. Страшна глупост е таксите да са едни и същи за Т1 и Т2.

    https://niskotarifni.wordpress.com/
  10. 10 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#2] от "lordcris":

    Защо да е малък терминала?
    До преди 2 години летях много по работа и никога не съм го виждал да е пълен на 50% дори.

  11. 11 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Въобще нискотарифките са вредни за бизнеса като цяло. Това което предлагат е дъмпинг и изкривяване на пазара.
    На Уиз като не им харесва да кацат в Горна Оряховица илу Балчик.

  12. 12 Профил на #43c6dB
    #43c6dB
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    А този Терминал 2 защо го направиха толкова малък?Големи сме глупаци, ей!
    —цитат от коментар 2 на lordcris


    Защото сега някой ще вземе още парички за разширяването му.. :)
    Подобно на част от отговора на въпроса, защо магистралите ги правят некачествено..

    Fail With Honour Then Succeed By Fraud
  13. 13 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 550 Неутрално

    По скоро трябва да съдят бившият директор за корупция , човекът взе едни пари и сега може вече да се пенсионира .
    А Уиз ер са прави , когато пътниците са в ниският ценови клас липсата на удобен транспорт до Т1 е голям минус .

  14. 14 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#5] от "Хриси":
    Предложението за колко милиона е било ? Може би хората не са свикнали да дават подкупи.

  15. 15 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 550 Неутрално

    А защо никой не забелязва че половината от сградите на Т1 не се използват , там са направили музей на авиацията .Ако и тази сграда се използва още много години няма да е нужно друго разширение на летището.

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    Опитват се да се борят с Райън, ама няма да стане :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 650 Неутрално

    За мен по-важен е проблемът, че над България прелитат 90 000 самолета МЕСЕЧНО, а годишно към милион. В резултата на това в РВД взимат космически заплати, държавата не прибира почти нищо, а матрялът лапа ПЕЧЕН ТОПЪЛ КЕРОСИН. В ясно време , ако сте под международно трасе, ще видите десетки самолети за минути. Така е от няколко години.

  18. 18 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 650 Неутрално

    *годишно към половин милион

  19. 19 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 936 Весело

    Терминал 1 е една голяма кочина с отвратително обслужване, аз лично не съм бил на по скапано място- най мръсните тоалетни на летище може би в света. Така че без да съм пристрастен към Уизи мисля , че просто трябват големи промени в наземния персонал- разглезени от високи заплати .

  20. 20 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Въобще нискотарифките са вредни за бизнеса като цяло. Това което предлагат е дъмпинг и изкривяване на пазара.
    —цитат от коментар 11 на foure


    Пълни глупости. Точно обратното е. В последно време традиционните авиолинии в Европа усвоиха приомите на нискотарифните и цените им много се доближават. Пробвайте я Бългерия Ер, я белгийските авиолинии. Ще ви направи впечатление, че навсякъде има онлайн чекиране и все по-често багажът се таксува отделно.

    За масовия потребител е чудесно, че може да лети на достъпна цена. А за цените на комфорта с възможности има бизнес и първа класа. И е така при всички авиолинии.

    I don't want to believe. I want to know.
  21. 21 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 461 Неутрално

    От много време искат да обновят и разширят терминал 1. Според мен това е начин да прехвърлят всички към втори, за да направят нова сграда.

  22. 22 Профил на Tata Mata
    Tata Mata
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#8] от "Rowan Atkinson":


    Естествено, че си плащат. Всички плащат на това летище огромни такси, а българската компания даже им задлъжня и им плаща разсрочено с лихвите. Ама нали трябва да цоца държавата здраво, особено кръговете около БСП, които са овладели летището.

  23. 23 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 608 Неутрално




    [quote#20:"Milva"][/quote]

    И да допълня: ниските цени на полетите са благоприятни и за туризма и курортите, защото докарват повече туристи и почиващи от чужбина. пък и българите могат да ходят из Европа на тънки цени.

  24. 24 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 262 Неутрално

    само жалби, съдебно преследване и публичност спрямо българските регулатори, администрация и държавни структури. и по възможност по-тежки глоби (които за съжаление ще излязат от нашия джоб) от страна на регулаторите и съдилищата в ЕС.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  25. 25 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 439 Гневно

    Тия п******* съм ги дал на КЗП заради таксите, които прибират при скритото си превалутиране. Нямам нищо против да таксуват всичко, но да взимат скрити такси не е ОК.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  26. 26 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Предложили и им да се преместят на Т2, те не пожелали и сега реват. Защо? От глупост ли, от що ли?
    —цитат от коментар 5 на Хриси


    Предложиха им само част от полетите да ги преместят на Т2, защото няма капаците за всички полети. Това обаче би объркало пътниците и би довело до повече негативи за Уиз ер. На Ryanair обаче са им предложили 100% от полетите да са от Т2

  27. 27 Профил на oldschool
    oldschool
    Рейтинг: 313 Неутрално

    А този Терминал 2 защо го направиха толкова малък?Големи сме глупаци, ей!
    —цитат от коментар 2 на lordcris


    ти някога стъпвал ли си на Т2? това е най-безлюдният терминал в цяла Европа на град с близо милион и нещо жители.

    половината магазини обикновено не работят, има едно барче и никакви други места за хранене, а пред самите изходи е доста широчко. направо е смехотворно пусто летището ни за град с население от 1+ милиона жители (в същите диапазони са градове като Милано, Брюксел и Прага). то няма кюрав човек да лети от него, а ти ми говориш, че бил малък терминала :D

  28. 28 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#20] от "Milva":

    Много ли сте сигурни, че са пълни глупости?
    За андрешко щом нещи е йофтинку и не го удря пряко през джоба значи е добро, гут и зер шойн. Но тези толкова мили филантропи изнудват не летища в европа, а цели градове, като преди това целенасочено са изгонили всички други участници на пазара. Нещо като хипермаркетите са, изкривяват пазара на всички нива. Та за 10ст по ефтини стоки някои хора си губят работата. Ама щом разбиращите потребители казват значи нискотарифките са полезни.

  29. 29 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 415 Весело

    Въобще нискотарифките са вредни за бизнеса КАТО ЦЯЛО. Това което предлагат е дъмпинг и изкривяване на пазара. На Уиз като не им харесва да кацат в Горна Оряховица илу Балчик.
    —цитат от коментар 11 на foure


    :))))) а като половин?:)))))
    Стига с тези кухи фрази "като цяло", "по принцип", "в интерес на истината" :))))

  30. 30 Профил на oldschool
    oldschool
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Терминал 1 е една голяма кочина с отвратително обслужване, аз лично не съм бил на по скапано място- най мръсните тоалетни на летище може би в света. Така че без да съм пристрастен към Уизи мисля , че просто трябват големи промени в наземния персонал- разглезени от високи заплати .
    —цитат от коментар 19 на elevation04


    преди 2 седмици летях от там в работен ден следобяд и абсолютно не съм съгласен. тоалетната беше чиста, обслужването беше окей. пред изхода беше малко тъпканица, ни нищо по различно от други летища.

    на Т2 е няколко идеи по-хубаво, но в никакъв случай Т1 не е тотална мизерия. бил съм и на по-гадни летища, много по-гадни

  31. 31 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 261 Неутрално

    Това ми изглежда като някакво надцакване при нискотарифките! Ирландците по-бързо се осъзнаха и дефакто си ползват по-добрия терминал на същата цена. Уиз, губят.

  32. 32 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#27] от "oldschool":

    Дори да е така, направен е много тъпо, защото на входа на зоната за отпътуващи (след ескалаторите), мястото е много тясно и не могат да се изградят достатъчно на брой линии за проверки за сигурност. Все едно голяма бутилка ама с много тясно гърло.

  33. 33 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#13] от "lout66":

    "А Уиз ер са прави , когато пътниците са в ниският ценови клас липсата на удобен транспорт до Т1 е голям минус ."

    Т.е. би могло летището да поддържа безплатна автобусна совалка между двата терминала с рейсове на всеки 5-10 минути, както е на много други места по света. Тогава би имало някакво основание за повишение на летищните такси за Терминал 1.

  34. 34 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#33] от "ijj":

    Има мисля, ама на 30 мин. И никой не я ползва :)

    До коментар [#30] от "oldschool":

    Колкото до Т1 и Т2 - вярно има и по-лши летища, ама тези 2-та терминала са абсолютна скръб. В тоалетните влизам и не дишам. Смърди ужасно. Новия терминал е от няколко години а всичко е захабено. Когато има повече полети на Т1, в тоалетните е ужасно мръссно. Просто не ми се коментира колко е зле. Има по-лоши, но в европа не съм виждал.

  35. 35 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Софийското летище е най-трагичното, което някога съм виждал. При малък брой полети - два терминала, които повечето време са пусти, супер отделечени един от друг и без качествена връзка (автобус на 1/2 час). Абсолютно отвартителна хигиена - тоалетните са мръсни и много неработят, отоплителните тела са потънали в прах, мръсотия навсякъде. Безумно скъпи кафета и закуски - селски тарикати продават суха франзела с долнопробен кашкавал за 7-8 лева. Защото представата от преди 20-30 години е, че който лети със самолет явно е богат. Поне да имаше Събуей или някоя друга известна верига за фаст-фууд. Няма нормален хранителен магазин. Много често полетите не могат да кацнат, поради наличието на мъгла. Летището има система за кацане при мъгла, но по някаква причина не работи. А поради мястото на което се намира, мъглите много често се образуват.
    И вместо да го постегнат тези елементарни неща, говорят за допълнително строене и разширяване. За какво? За да бъде пак същата трагедия?

  36. 36 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Летище София си е мизерна кочина и на двата терминала.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  37. 37 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    За мен по-важен е проблемът, че над България прелитат 90 000 самолета МЕСЕЧНО, а годишно към милион. В резултата на това в РВД взимат космически заплати, държавата не прибира почти нищо, а матрялът лапа ПЕЧЕН ТОПЪЛ КЕРОСИН. В ясно време , ако сте под международно трасе, ще видите десетки самолети за минути. Така е от няколко години.
    —цитат от коментар 17 на Дундурук


    *годишно към половин милион
    —цитат от коментар 18 на Дундурук

    Защо коригирате годишния брой на прелитащите самолети?

  38. 38 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#35] от "nodamncat":

    що бе-там дето е въртящата се врата на изхода за такситата,има едно магазинче,което продава бирица и разни други работи на съсвсем леко завишени цени,отколкото средните в града.аз по т.н.ресторанти не стъпвам.там преди години шуменско-дупенце струваше 4.50.наскоро гледам-почти седем кинта.горе на гейтовете е като на другите летища-кутия ариана-4.50 ойро,клеясал сандвич-пак 4.50 ойро. единствения плюс и на варненското и софийското Т2 е безплатното и доста добро уай-фи,без да се налага да се логваш и чакаш код,като по други летища-например Ататюрк.

  39. 39 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Изравниха цените заради Раянеър, които летят от втори терминал. В това няма проблеми но управата на летището са за бой... от години летя най вече от първи терминал и там чакането и опашките са нетъпими! Това не е нормален терминал а пълен кенеф. Понякога не се сещат да пуснат всички линии и си трят... Елементарни неща не се сещат да организират процесите и хората... Българската реалност те блъска тако си там...

  40. 40 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#3] от "hunt":

    Ех, защо не мислите.
    --------------
    :) :) :) :) :)
    Прочети ми отговорите и изпусни парата от балона.
    :) :) : ) :) :) :) :) :) :) :)

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  41. 41 Профил на lusien123
    lusien123
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#9] от "evelina_hristowa":

    Чети статияата правилно бре Райън са си на нович теминал

  42. 42 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 762 Весело

    До коментар [#5] от "Хриси":
    „Предложили и им да се преместят на Т2, те не пожелали и сега реват. Защо? От глупост ли, от що ли?“

    „Същото е било предложено и на унгарската компания, но самата тя е отказала, защото не е възможно да премести всичките си полети там и е взела решение за да няма объркване, да остане на стария терминал.“

    Хубаво е да се чете и после да се пише...

  43. 43 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 650 Неутрално

    До коментар [#37] от "zhivko6461":

    Щото са към половин милион. Пропуснах думата половин. Мисля, че е защото имаме много ниски такси, защото бантустанците не им пука , че ги тровят.

  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 3866 Неутрално

    Който смята, че Т2 е празен, нека отиде сутрин около 6 часа или след обяд около 3 часа. Опашката преди ескалаторите се вие из целия терминал.

  45. 45 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 762 Весело

    „...ситуацията, в която и двата терминала на летището вече са претъпкани и капацитетът им не побира безпроблемно потока пътници.“
    И двата терминала? Терминал 2 сравнен с други европейски летища от същия ранг си е един празен хамбар. За терминал 1 не знам, не пътувам от там.

  46. 46 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Да попитам "журналистите" как даването на летището на концесия ще реше проблема с големия пътникопоток, който надвишавал капацитета на летището? Или просто трябва да се напомня, че летището не е дадено на концесия?

  47. 47 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Въобще нискотарифките са вредни за бизнеса като цяло. Това което предлагат е дъмпинг и изкривяване на пазара. На Уиз като не им харесва да кацат в Горна Оряховица илу Балчик.
    —цитат от коментар 11 на foure


    Дъмпинг правят не нискотарифните компании, които са супер печеливши, а традиционните авиокомпании които под една или друга форма получават държавна помощ и само благодарение на това съществуват.

  48. 48 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1507 Любопитно


    До коментар [#5] от "Хриси":„Предложили и им да се преместят на Т2, те не пожелали и сега реват. Защо? От глупост ли, от що ли?“„Същото е било предложено и на унгарската компания, но самата тя е отказала, защото не е възможно да премести всичките си полети там и е взела решение за да няма объркване, да остане на стария терминал.“Хубаво е да се чете и после да се пише...
    —цитат от коментар 42 на joro4900


    Колкото и пъти да я чета тая статия, написана като с г*за си, пак не ми става ясно защо клетите Уиз не са могли да си преместят полетите на Т2. Защо не е обяснено нормално поради каква причина не могат да си преместят всичките полети на Т2? Сами са си решили, че не могат, или управата на летището не им е дала тази възможност?
    Изобщо, хубаво правя, че все по-рядко влизам в тоя сайт, в който качеството запада все повече. И без това така или иначе не мога да се информирам като хората от него.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  49. 49 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#17] от "Дундурук":

    То това супер за спотъри като мен - като ходя на разходка някъде, задължително с бинокъла, точно защото постоянно има самолети в небето и ми е кеф да ги зяпам.

    А ти си мисли, че някой те трови. Случайно да забелязваш цялата смрад, в която се живее - смогът от колите и печките на дърва и въглища случайно да ти прави впечатление, Е-тата в храните?
    Колко смрад има близо до нас, нашият намира кусури на единсвтената индустрия, която ако не е толкова ефективна, колкото е (разбирай и възможно най-малко замърсяваща), ще фалира на мига.

    Съжалявам за оф-а...

    По темата - столичното летище хем се управлява малоумно, хем площта му изобщо не е разпределена ефективно, което е в ущърб и на пътници, и на авиокомпании.
    Пак една концесия е спорно как ще подейства - ясно, би било в пъти по-приветливо място, с много по-малко опашки и оплаквания за хигиена... Обаче ако е за сметка на летищните такси, биха се оттеглили доста авиокомпании (и то тези с по-голям пазарен дял като Райън и Уиз), което пак би прецакало пътниците...

  50. 50 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#48] от "Хриси":

    Уиз еър имат повече полети отколкото може да поеме Терминал 2 и трябва да имат полети и от двата Терминала, което би объркало хората за това и не са се преместили. Естествено, че е нелоялна конкуренция поведението на летището, защото Терминал 1 е ужасен. Все пак УИЗ първи стъпиха, разработиха нишата и Райнеър като видяха се наместиха, а сега дори и летят от по-хубавия Терминал за същите пари. Но така е у нас, за това и всеки нормален инвеститор или бяга, или залага космически печалби за да си компенсира нервите. Най-вероятно ако се стигне до дело УИЗ ще спечели и това и заради задълженията на България Еър, което е един вид прикрита дотация.

  51. 51 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 5832 Неутрално

    Падарен дял на компанията - 28% - твърде висок, вероятно има някаква грешка

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  52. 52 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Падарен дял на компанията - 28% - твърде висок, вероятно има някаква грешка
    —цитат от коментар 51 на neut


    За миналата година е реално да е било толкова... Тази - абсурд.
    нещо се споменаваше, че щял да се вригне тази до 40 (ама 40 какво - ябълки, круши?! а, чакай - май проценти е било пак)... Ама това вече в сферата на фантастиката.
    Пак пускат вече по-големи самолети и като абсолютна стойност се вдигат пътниците и на тях доста, ама с Раян в действия, няма как да вдигнат пазарен дял...

  53. 53 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 931 Неутрално

    А този Терминал 2 защо го направиха толкова малък?Големи сме глупаци, ей!
    —цитат от коментар 2 на lordcris


    Т2 изобщо не е малък, а първо е лошо проектиран и второ - има лоша организация.
    Не може след чекирането на багажа всички да минават през иглените уши пред ескалатора, един или двама служители да проверяват паспорта и бордната карта на всеки пътник. Там се образува огромна опашка, а какво пречи да се монтират няколко пропусквателни устройства с четци на бордните карти (има го на съвременните летища, а впрочем и на изходите към самолетите). Второто тясно място е физическия контрол. За нормално поемане на пътникопотока са необходими не 3-4 линии за проверка, а най-малко 10. Тогава не само проверката няма да се извършва прибързано, но и пътниците няма да закъсняват. Да, ама проекта на този нов терминал не е предведил място за разполагането им. Абе пак засрана работа

  54. 54 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    Неразбирам от терминали и терминатори ,ама гледам тука направо 90 сто специалисти!!! Аз ви казвам всичко е една грозна кочина малка и мръсна!това трябваше да се промени ама се краде много в задунайската ре*публика

    Долу рушистите и фашистите
  55. 55 Профил на p_s
    p_s
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Да, като цяло терминал 2 е безумно тъпо проектиран. Има достатъчно стоянки и гишета за чекиране, които реално не могат да се изпозлват заради теснотията при ескалаторите и теснотията около секюрити чека.
    Така или иначе има много място за оптимизация с много по-малко пари, от колкото трябва за цял терминал. И след като се направи тази оптимизация, всичко трябва да отиде на Т2, за да се направи ремонт и оптимизация на Т1 докато пътникопотока го позволява..
    Отделно връзката трябва да е на 5 мин.. , за да може и простосмъртните пътуващи от Т1, да ползват метро, а не копърки.

  56. 56 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 650 Неутрално

    нашият намира кусури на единсвтената индустрия, която ако не е толкова ефективна
    —цитат от коментар 49 на carpe_diem_


    Чуек, има си глобални изследвания. Автомобилите причиняват 3-4% от замърсяването на планетата, а самолетите няколко пъти повече. Отвори флайтрадар24 и виж, че над България преминават един от най-натоварените трасета в света. Вероятно, щото се продаваме евтино. Керосинът си се пръска над градове, гори, посеви, реки и всичко.

  57. 57 Профил на shepprd
    shepprd
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#4] от "Сахаров":

    Е, то летището си е държавно, служебното правителство даже скоро му смени шефа. А тия гимнастики с жалбите на Уиза са ясно с каква цел са, просто унгарците не щат да плащат повече от ирландците.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах