Министерството на транспорта проверява закъсненията на "България ер"

Министерството на транспорта проверява закъсненията на "България ер"

© Дневник



По разпореждане на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски в началото на тази седмица Гражданската въздухоплавателна администрация започна цялостна проверка на дейността на авиокомпания "България ер", съобщи пресслужбата на министерството.


Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Причината е ясна: надцениха възможностите си, при това не откъм бройка самолети, ами бройка екипажи и 100-часовия лимит на месец за пилотите.

    Лош мениджмънт, но нищо ново от страна на Bulgaria Air.

  2. 2 Профил на Федоp Венедиктович Езеpский
    Федоp Венедиктович Езеpский
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    Малко късно я слагате тази новина. Руснаците бяха побеснели, че не можеха да се приберат навреме. Хубавото е, че за по-малко от 12 часа всичко се реши.
    Иначе хората (около 400 човека) се бяха притеснили. Все още помнят миналогодишните фалити на техни туроператори и неразплатени чартъри

    Върнете стария дизайн! Новият е реформиран като Реформаторския блок!
  3. 3 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Тази седмица не само България еър имаха закъснение, а и други компании като Луфтханза например. И те също обябяваха, че причината е лошото време при излитане. До колко това е истина е друг въпрос...

  4. 4 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    Лошо времето, а!? Може...
    Ама, нещо за стачката на пилотите, за неизплатени заплати!?

  5. 5 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Лятото е така, прекалено многото пътници и лошото време на места в Европа объркват нещата.
    До коментар [#3] от "ilinko":

    Не смятам, че може да има съмнение, когато две авиокомпании, които по едно и също време се оплакват за едно и също нещо. Целият антициклон, който мина през Европа обърка доста планове.

  6. 6 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Има доста безплатни адвокати, ако закъснението при пристигане по дестинация е повече от 3 часа и не е по причина на "извънаредни случаи, които авиокомпанията не може да се справи", то тя трябва да заплати твърда сума на пътуващият, дори ако се налага нощувка в хотел с таксито. Дела срещу авиокомпании траят минимум година и максимум 6 години. Има 3 добри уебстраници в Германия с "безплатна" адвокатска помощ, недостатъка е, че пасажера получава по-ниско обезщетения, ако би се защитавал сам.

    Schnell sein ist die Lösung!
  7. 7 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf1":

    Когато се правят стачки независимо от кой, синдикатите вдигат гюролтия до небето, за да може да има обществен натиск, а и в закона това е един от способите, за изпълнение на желанията. Така че, ако имаше стачки всички щяхме да разберем, сети се за Луфтханза с техните стачки, че пропищя цяла Европа.

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4241 Неутрално

    До коментар [#5] от "danielv":

    това беше преди дни а нарушенията ПРОДЪЛЖАВАТ. Какво правим с лиценза ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#6] от "slan777":

    Такова нещо като безплатен обяд няма, да го знаеш. Взимат се 25-30% от обезщетенията, а работата е нулева. Добър бизнес-план за млади студенти по право, но определено не го правят про боно.

    Имаше и други авиокомпании, които се оплакваха от времето, даже вчера имаше много закъснения и отменени полети в Германия. Това, че тук е слънчево и горещо, не означава, че навсякъде е така. Предвид броя на жалбите даже бих казал, че повечето пътници са разбрали каква е ситуацията и са влезли в положение. На никой не би му било приятно, но е риск, който не трябва да се пренебрегва.

  10. 10 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1688 Весело

    шибаната компанийка верна на корените си е приоритизирала нечисти чартъри за масово извозване на нафиркани рушняци и екстадирани бежанци пред задълженията си към нормалните клиенти плащащи с реални кинти...

    имам два президента - единия е самовлюбен токсичен пърдел, а другия подла рушняшка подлога...
  11. 11 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    До коментар [#7] от "danielv":

    Информацията е сигурна и публична за близките до летищата, РВД и т.н... А дали "България ер" е сравнима компания от рода на цитираната Луфтханза, собствениците, които са зад нея, задълженията им към Летище София, надхвърлящи 58 млн. лв. и т.н., си отговори сам...

  12. 12 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 6916 Неутрално

    Какво има да им проверява? И от самолет се вижда, че нямат самолети!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  13. 13 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 480 Неутрално

    В интерес на истината, при създадените обстоятелства (наводнението в Москва най-вече), за няколко дни, БГ Еър успяха да влязат в график.
    Проблемът им е друг и е свързан с изключително некадърния мениджмънт, който имат. Основният проблем е, че се криха като мишки, не се свързаха с клиентите си, лъгаха ги по летищата и всякакви такива. И ако наводнението е форс-мажор, то отношението към клиента не е.

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.
  14. 14 Профил на barona3
    barona3
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Прави се проверка по отношение дали са осигурявали всичко необходимо на пътниците по време на забавянията, а не за сами те забавяния. Тях никой не ги коментира, защото прости сайтове като флайдрадар ти показва колко много закъснения стават постоянно и когато има концентрация на едно място, значи има някаква външна причина. Забавяне или анулиране на полет може да се случи на всеки, но осигуряване на хотел и храна много трудно може да се получи от авиокомпанията. Но тук всички туристи бяха настанени по хотели.

  15. 15 Профил на head_hunter
    head_hunter
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Да се изясни освен причината и докога ще продължава, че имам полет

  16. 16 Профил на Rob Roy
    Rob Roy
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Лошото време си е лошо време. Затова стават и такива забавяния. Горе-долу се нормализираха вече полетите, въпреки урагана. Пътниците са изнервени, то си е нормално. Който се чувства ощетен, да си пусне жалба. А министерството какво ще докаже не знам, освен да викнат Минчо Празников да им обясни за времето и как това влияе на полетите.

  17. 17 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Не случайно преди около 2 години бяха в челните класации на най-гадните авиокомпании в света! Недопустимо е, като не могат без причина да излетят за Варна да не наемат автобус и да закарат хората поне до там.

  18. 18 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1055 Любопитно

    Проверяват ТИМеър?
    Баси смелите хора...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  19. 19 Профил на darthsidious
    darthsidious
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Днес времето в Мюнхен е чудесно целия ден. А и не знаех, че техни самолети изобщо кацат/излитат от Мюнхен.

  20. 20 Профил на Катапулт
    Катапулт
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#19] от "darthsidious":

    Силно се надявам да има "загуба в превода" от страна на редакцията, а не министърката Ангелкова да е изцепила такава глупост. Иначе авиокомпанията има полети до Мюнхен, но в случая заради лошото време във Франкфурт вечерта е пренасочен самолета в Мюнхен. Явно е била доста силна бурята, защото и други авиокомпании не са кацнали там. Но ако Ангелкова е казала това за Мюнхен, направо да си подава оставката като министър на транспорта, защото е нелепо.

    Impossible Is Nothing
  21. 21 Профил на SCROTUS
    SCROTUS
    Рейтинг: 2558 Весело

    Руснаците бяха побеснели, че не можеха да се приберат навреме.
    —цитат от коментар 2 на Федоp Венедиктович Езеpский


    Сигурно са изпили де що има водка и дезодоранти в дюти фрий шопа на летището и са се изнервили, че могат да изтрезнеят напълно, ако не ги доставят в Масква в близките часове.

  22. 22 Профил на Федоp Венедиктович Езеpский
    Федоp Венедиктович Езеpский
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#21] от "SCROTUS":

    Ти се майтапиш, ама не си е работа. Това, на което им се удивлявам е, че си я имат културата да звънят веднага в своето посолство и то да натиска. Да видиш как като скръцне със зъби консула или посланика, веднага се намират бутилки минерална вода, обяд, вечеря, дори и билети към други авиокомпании, за които урагана в Москва (миналия петък) не е проблем

    Върнете стария дизайн! Новият е реформиран като Реформаторския блок!
  23. 23 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3813 Любопитно

    Докато текат проверките една известна трибуквена групировка от Варна ще е източила докрай своята авиокомпания/водеща се национален превозвач на България/

  24. 24 Профил на Евроатлантик
    Евроатлантик
    Рейтинг: 408 Любопитно

    Икономедия, тези настоятелни публикации против всички конкуренти на Райън защо не си признаете най-накрая, че са заради договора ви с тях за "продуктово позициониране" и "медийни влияния" (през Булброкърс). Просто ще е по-коректно за читателите, да знаят, че четат платен материал :)

  25. 25 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Лошо времето, а!? Може... Ама, нещо за стачката на пилотите, за неизплатени заплати!?
    —цитат от коментар 4 на hamiltonf1


    Ми те от години са си така. Забавени заплати и преработване са традиции в България Ер. Тея клоуни ся ще проверяват мутрите. А мутрите не искат да виждат пилоти, като минават пи коридора пилотите се крият. Въобще странна компания са ТИМ

  26. 26 Профил на Евроатлантик
    Евроатлантик
    Рейтинг: 408 Неутрално

    В крайна сметка има ядосани хора, но пък не бива да се забравя, че компанията е предпочела да се помъчи, макар и с много размествания, все пак да няма отменени полети.
    Това разбира се е само индиректно признато в статията, но само на който полетът му е бил директно отменян знае, че това е истинският проблем, закъсненията са бял кахър :)

  27. 27 Профил на баЙ Радуй Теменужкин
    баЙ Радуй Теменужкин
    Рейтинг: 5932 Неутрално

    Какво ще ги проверяват, нефелни са , закривай!

  28. 28 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Мдаа, това е положението с ТИМ Еър. Поддържат цени на голяма авиолиния, а предлагат качество и обслужване на нискотарифна компания. Е, как да стане това?! Именно затова и не летя с тях аз лично.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  29. 29 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Какво ще ги проверяват, нефелни са , закривай!
    —цитат от коментар 27 на трън в петата върнете стария дневник


    Аре ве. А дългът към летище София? Знаеш ли какво става с дългът при закриване?

  30. 30 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 261 Неутрално

    Мдаа, това е положението с ТИМ Еър. Поддържат цени на голяма авиолиния, а предлагат качество и обслужване на нискотарифна компания. Е, как да стане това?! Именно затова и не летя с тях аз лично.
    —цитат от коментар 28 на andreas_hofer


    Изобщо не си прав за качеството при обслужването, БГ Еър са в пъти по-добри що се отнася за качеството и яснотата колко ще ти струва полета от колкото нискотарифките. А и медиите са пълни с закъснели и отложени полети на Уизз или Раън Еър. Провери.

  31. 31 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 912 Неутрално

    [quote#30:"karlossantanos"][/quote]

    Не знам аз какво са пълни медиите, но личния ми опит е, че последният път когато пътувах с Тим Еър платих над 200 евро по трасето Мадрид-София-Мадрид за закъснение и посредствено обслужване, вкл. и при плащането онлайн на билета. В края на май тази година летях с Райън Еър по същия маршрут за 60 евро отиване-връщане. Добавих и по 20 евро във всяка посока за 1 куфар и пак общата цена на билета ми беше 100 евро и дори нямаше закъснения в полета. А, когато не ме устройват датите на нискотарифните компании, предпочитам да ползвам Луфтханза, Аустриан или Търкиш Еъруейз, примерно. И в подобни случаи за около 170-200 евро обслужването и комфортът са много по-добри от тези на тимаджиите. Сега има конкуренция и за да имаш клиенти, трябва да се бориш за тях, а не само да повтаряш мантри от сорта на изберете българското. Не, няма да избера българското, а най-доброто и ако най-доброто е българско, супер, но ако не - сори.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  32. 32 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#31] от "andreas_hofer":

    Всеки има право на избор и мисля че днешните блокирани пътници на Райън на летище Варна, съжаляват за избора си.

  33. 33 Профил на lady_flower
    lady_flower
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#31] от "andreas_hofer":Всеки има право на избор и мисля че днешните блокирани пътници на Райън на летище Варна, съжаляват за избора си.
    —цитат от коментар 32 на karlossantanos


    :) Това са си наистина блокирани пътници, тъй като са в различен град от този в който се е очаквало да кацнат и много избор нямат!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах