Прокопиев: Обвиняемите обществени фигури в последните години са опонентите на Пеевски

Прокопиев: Обвиняемите обществени фигури в последните години са опонентите на Пеевски

© Надежда Чипева, Капитал



Всички обществени фигури, които са получили обвинения от прокуратурата, са опоненти на Делян Пеевски. Това обяви в ефира на Би Ти Ви бизнесменът Иво Прокопиев, издател на "Дневник" и "Капитал".


Ако видите всички получили обвинение - около 30-40 човека, те всички имат един общ знаменател - прозападни хора, които са опоненти на Делян Пеевски, заяви той.


По думите му липсата на името на депутата от ДПС в обвинителния акт за фалита на КТБ е крещяща предвид и публичната тайна за неговата роля в модела, по който е работила банката. Допълни, че повечето от активите на фалиралата банка в момента са под контрола на Пеевски чрез притежаваните от него дружества, вместо да са под контрола на кредиторите на банката. Посочи, че продължава да има чадър върху непрозрачния начин, по който се управлява съвкупността от активите на КТБ.




Друга липса в обвинителния акт от гледна точка на обществения интерес е липсата на ръководителите на двата регулатора, под контрола на които би трябвало да е била КТБ - Иван Искров, управител на БНБ по това време, и Стоян Мавродиев, ръководил Комисията за финансов надзор.


Тази липса според Прокопиев се дължи на избирателното поведение на прокуратурата. Тя действа, както навремето действаше политическата част на Държавна сигурност. Селективно избира кого да обвинява според това дали е опонент на управляващите или на Пеевски, а не според това да защитава законност и принципи, илюстрира той.


Едва ли ще се разбере кои политици са били най-близко до Цветан Василев, защото за подобни отношения рядко има писмени доказателства, анализира още Прокопиев. Напомни, че работа на обвинението е да влезе в детайлите, да проследи паричните потоци.


Очевидно в това обвинение това не е направено, и то умишлено, защото връзките с политическите партии бяха доста опосредствани, а моделът КТБ е твърде голям за малка държава като България, което прави тези връзки доста видими, коментира той. Според него в един момент КТБ е била превърната в нервния сплит на модела за корупция, която е извършвала всички нужни действия на властта - било да задушава опозицията, било за да придобива послушни медии, да взема атрактивни икономически активи.


И в момента има няколко по-малки КТБ-та, едно от тях е Българската банка за развитие, посочи Прокопиев. По думите му тя се управлява в интерес на същата група. "Ако процесите там продължат, подобен изход като на КТБ е неизбежен", прогнозира той.


Анализира, че механизмите за защита на обществения интерес биват един по един изключвани, като се спазва философията на схемата "КТБ", която продължава да съществува в по-малки размери – всеки, който си отвори устата да каже нещо, което не се харесва на властта, е подложен на натиск.


В отговор на въпрос посочи, че три са основните групи дейности, от които идва "дупката" в КТБ: около една трета от сумата (около 4.5 млрд. лв.) идва от финансиране на медии и политически проекти, втората група - от инвестиционни грешки, съчетани с липсата на качествен надзор над дейността на банката, и третата от лошото управление на самата несъстоятелност.


Прокопиев обаче подчерта, че не е важен абсолютният размер на сумата, потънала в КТБ или в проекти като този за АЕЦ "Белене", а че подобни корупционни схеми са възможни и отнемат от ресурса, с който могат да се направят важни за обществото неща. Това обезсърчава инвеститорите, сваля доверието в държавата, а можеше да сме в еврозоната, да имаме достъп до по-евтини кредити, активите ни да струват по-скъпо. Това обрича всички на дългосрочна бедност, посочи Прокопиев.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Доста добро интервю. Заслужава си да бъде изслушано внимателно!
    http://www.btv.bg/video/shows/tazi-nedelia/videos-nedelia/shte-izleze-li-njakoga-istinata-za-ktb.html

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  2. 2 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    Всичко е точно така,знаем си го.Само който трябва да го установи,се ослушва.

    пп
    Споменаването на ББР не е ли .....хм...гаф?-:)

  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 10184 Неутрално

    ..... липсата на името на депутата от ДПС в обвинителния акт за фалита на КТБ е крещяща....Друга липса в обвинителния акт от гледна точка на обществения интерес е липсата на ръководителите на двата регулатора, под контрола на които би трябвало да е била КТБ - Иван Искров, управител на БНБ по това време и Стоян Мавродиев.......а че подобни корупционни схеми са възможни и отнемат от ресурса, с който могат да се направят важни за обществото неща.Това обезсърчава инвеститорите, сваля доверието в държавата, а можеше да сме в еврозоната, да имаме достъп до по-евтини кредити, активите ни да струват по-скъпо. Това обрича всички на дългосрочна бедност, посочи Прокопиев."Съгласен съм.Съгласен съм.Това дело ще продължи най малко 20 години или ако завърши в рамките на 4-5 години - ще бъдат обвинени няколко счетоводителки.

  4. 4 Профил на ka2
    ka2
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Ами заглавието казва всичко! Хубаво е суджуците да помислят върху това.

  5. 5 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 510 Неутрално

    "Ако видите всички получили обвинение - около 30-40 човека, те всички имат един общ знаменател - прозападни хора, които са опоненти на Делян Пеевски, заяви той."

    Интересно, какви общи дела са имали тези прозападните хора с мафиотскатата банка КТБ. Или може би прозападничеството ни се представя за индулгенция?

  6. 6 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    Няма нито едно име. Така се надявах да науча кои са баш прозападните мъченици на КТБ, уви, няма да е днес.

    Доброто е заразно
  7. 7 Профил на ka2
    ka2
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#5] от "von_seeckt":

    Много от тях са вложители. Това не е престъпление нали. Докато хората от сарая са свързани със северна утопия. Ако не си ме разбрал , задай уточняващи въпроси.

  8. 8 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#5] от "von_seeckt":Много от тях са вложители. Това не е престъпление нали. Докато хората от сарая са свързани със северна утопия. Ако не си ме разбрал , задай уточняващи въпроси.
    —цитат от коментар 7 на ka2


    Не сте много убедителен. Комай няма да са само вложители. Откъде знаете, за какво са обвинени тези т.н. "вложители"? Дайте някаква препратка към обвинителния акт иначе ще ви смятам за крайно некомпетентен.

  9. 9 Профил на Kami
    Kami
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    Как закупихте Каолин г-н Прокопиев? Доста годинки си изминаха и все още адекватен отговор няма. Така че подобни, неподкрепени с имена на фирми и юридически лица обвинения са местене на въздух за шарани.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  10. 10 Профил на ka2
    ka2
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#8] от "von_seeckt":

    Разбира се че не са само вложители. Но даже госпожа Кучкова която се слави с обонянието си не е надушила имена. НЕ е добре да се хвърлят обвинения под формата фоново внушение. Това намирисва на ченгеджийница.

  11. 11 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#8] от "von_seeckt":Разбира се че не са само вложители. Но даже госпожа Кучкова която се слави с обонянието си не е надушила имена. НЕ е добре да се хвърлят обвинения под формата фоново внушение. Това намирисва на ченгеджийница.
    —цитат от коментар 10 на ka2


    Замислете се по един въпрос, теи 30, 40 прозападняци са в един кюп с Пеевски. Т.е. правили са същото. Прокопиев индиректно си го признава, гневи се не защо тези 40 та са обвинени, а защо И Пеевски не е между обвинените.

  12. 12 Профил на Nехоljhft
    Nехоljhft
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#9] от "Kami":

    Cтига cтe pили cpeщу ycпелите бизнecмени на Бългаpия.

  13. 13 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    Два въпроса са важни в случая КТБ:

    КТБ банка ли е, или инвестиционна компания?
    Прокуратурата или ново ръководство на КТБ имаше по-големи шансове да преследват кредитополучателите?

    КТБ не е банка. Функционирането е било възможно заради банков надзор, избран с решаващото влияние на БСП.

    Ново ръководство на банката след одържавяване можеше веднага да тръгне по следите на парите и да преследва кредитополучателите както с легални, така и с полулегални средства. Това не се случи единствено заради БСП. И Икономедия силно им пригласяше.
    Особена е и ролята на Протестна мрежа, доколкото активностите на прокуратурата около КТБ бяха оправдани тъкмо с нейния сигнал.

    До сегашните приказки за квестурата, основателни впрочем, също можеше да не се стигне ако "банката" беше одържавена.

  14. 14 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    " В заключение, винаги съм застъпвал тезата, че КТБ можеше и трябваше да бъде спасена. И ако бяхме го направили щяхме да платим няколко пъти по-малко. КТБ е уникално явление. Явление с две лица.

    Едното е банка, другото – пирамида

    В банката парите са на населението, бизнеса и държавните институции. Те трябваше да бъдат спасени, а пирамидата решително и безкомпромисно разградена. Сега, след принудителния фалит, потънаха и двете. Парите загубихме, а порочните връзки между пари и власт създали пирамидата се заметоха. И ако за създаването на този двулик конгломерат с право можем да виним собствениците и ръководството на банката, ведно с политическата класа и държавните институции, то за недомисления фалит основната вина носят управляващите по това време БСП, видно по безспорен начин от публикуваната стенограма. "

    Муравей Радев - http://www.faktor.bg/bg/articles/mneniya/lacheni-tsarvuli/vtorata-stenograma-za-ktb-ili-kak-bsp-otnovo-spasi-bednite-balgari

  15. 15 Профил на ka2
    ka2
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#11] от "von_seeckt":

    Естествено! Къде е противоречието? Тука се премълчава , че нещата са тръгнали още от Костинбродската афера . Отмъщението не закъснява , прокуратурата влиза в офисите на Цв. В. и питката се изтъркаля , та досега. Мисля че това е известно на всички.

  16. 16 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 627 Неутрално

    В България понятието "обществен интерес" не съществува. Самият факт, че дори Иван Костов премина на страната на КТБ е показателен в каква тежка форма на прогнила от корупция държава живеем.

    Navigare Necesse Est
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    "По думите му липсата на името на депутата от ДПС в обвинителния акт за фалита на КТБ е крещяща предвид и публичната тайна за неговата роля в модела, по който е работила банката. "

    То и Соня Колтуклиева не присъства в обвинението на прокуратурата, ама вече е обвинена. За неплатени данъци върху парите, получени от Цв.Василев. Осъзнайте го, получилите пари от Цв.Василев политици, журналисти и прочее могат да бъдат обвинявани само по този показател. Това обаче не допринася за изясняване на модела на функциониране на пирамидата. Механизмът, по който функционира „банката“е много добре разкрит в „ОБЩ ПОГЛЕД ВЪРХУ"МОДЕЛЪТ КТБ". Документът е достъпен от http://www.prb.bg/bg/news/aktualno/specializiranata-prokuratura-predade-na-sd-18-lica/

  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3366 Неутрално

    До коментар [#16] от "Schopenberg":

    Къде, къде е преминал? Боже, вземи си вересийките..

    Като се спомене КТБ и на герберастията нещо и става изтрещяват... Връзката им с Пеевски явно е срамна дори за тях.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#16] от "Schopenberg":

    Много нагла лъжа, какъв шок всъщност!

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  21. 21 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    Гусин Прокопиев е прозападен и противник на Пеевски. Защо тогава не е между подсъдимите?
    На въпрос за Пеевски Цацаров отговори,че от разпитаните над 500 свидетели, никой не е споменал Пеевски.
    Евроком, журналист: фалитът на КТБ е извършен чрез 150 фирми, свързани с Пеевски.
    Живеем в някакви паралелни Българии.

  22. 22 Профил на Nехоljhft
    Nехоljhft
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Самият факт, че дори Иван Костов премина на страната на КТБ
    —цитат от коментар 16 на Schopenberg


    И кaк тoчнo „Ивaн Кocтoв пpеминa нa cтpaнaтa нa КTБ“?
    Нещo фaкти дa пoкaжеш?
    Или cи тyк caмo зa дa чеpниш xopaтa?

    До коментар [#15] от "ka2":

  23. 23 Профил на Иван Иванов
    Иван Иванов
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Няма много разлика между Прокопиев и Пеевски. Двамата са просто две страни на една и съща монета.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 4849 Неутрално

    Прасун оплюскА що имаше турено от милиционерската партия ГЕРБ в коритото КТБ а сега плюска във ББР.

    ПЪЛНА ЛУСТРАЦИЯ!
  28. 28 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3366 Неутрално

    До коментар [#23] от "Иван Иванов":

    Има една съществена разлика - Шиши има Герб зад гърба си, които го насочват към него цялата ни икономика. Съответно, Прокопи вие.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  29. 29 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    И кaк тoчнo „Ивaн Кocтoв пpеминa нa cтpaнaтa нa КTБ“?
    Нещo фaкти дa пoкaжеш?...
    —цитат от коментар 22 на Dоауnар


    До коментар [#22] от "Dоауnар":

    На чия страна е Костов и на чия страна са авторите и спонсорите им в ktbfiles може да се разбере от реакцията на самия Костов в "Генезисът на КТБ":

    "“Нямате никакви основания да поставяте моята снимка при генезиса на КТБ. Банката е продадена със съгласието на руския участник от управителя на Булбанк Чавдар Кънчев като частна (а не публична държавна) собственост с държавно участие. Т.е. към продажбата ѝ нямам никакво отношение.
    Банката не е продадена на Цветан Василев, а на други лица, които са се афиширали многократно в медиите и, които впоследствие са отстранени от управлението ѝ.”

    Иван Костов
    Министър-председател 1997-2001"

    Сравнете с "Генезисът на КТБ" според прокуратурата:
    "1.Генезисът на „Моделът КТБ“

    Историята на модела, развит и разработен от обв. Цветан Василев („Моделът КТБ“), започва от финансова къща “Фина-С” АД през 1994 г. Това е зараждането на типа на управленско поведение, което обв. Василев използва. В усъвършенствания му, финален вариант, той се превръща именно в “Моделът КТБ”. Като фактически собственик и разпоредител на финансовата къща, обв. Василев ползва като оперативна банка „Централна кооперативна банка“ АД (ЦКБ АД), в която е открил банковите сметки на дружеството и чрез която сключва своите валутни и други сделки. По това време в ЦКБ АД работят и повечето от лицата, които в последствие обв. Василев ще привлече и интегрира в „Моделът КТБ“, като им определи функционални, макар и неформални задачи и отговорности. В края на м. октомври 1994 г. в ЦКБ АД постъпва на работа св. Бисер Лазов, който до тогава не познава обв. Цветан Василев, но в последствие ще се превърне в негов неформален финансист, отговарящ за небанковия сектор на дейността на модела, т.е. нещо като негова "дясна ръка". След постъпване на работа в ЦКБ АД, св. Бисер Лазов се запознава с обв. Василев, като обв. Василев е един от клиентите на ЦКБ АД.
    През есента на1995 г. обв. Цветан Василев постъпва на работа в ЦКБ АД като началник управление „Валутни операции и ликвидност“, а св. Бисер Лазов става началник отдел „Бек офис“ в рамките на същото това управление. Тогава за първи път обв. Цветан Василев фактически, в рамките на службата, става началник на св. Бисер Лазов. Освен със св. Бисер Лазов, по служба, обв. Цветан Василев се запознава и започва да работи и с други служители на ЦКБ АД, които по-късно стават част от „Моделът КТБ“.
    ...
    Истинското рождение на „Моделът КТБ“ е през м. май 2000 г., когато се осъществява сделката за покупка на „Корпоративна търговска банка“ АД (наричана по-долу и Банката) от тогавашния й собственик Булбанк АД. КТБ АД се закупува от 11 офшорни компании, за да бъде формално спазен законът тогава, който ограничава едно офшорно дружество да не може да притежава повече от 10 на сто от финансова институция – банка. След сделката за покупка на КТБ АД, обв. Василев е включен в Управителния съвет на Банката и става главен изпълнителен директор." - "Истинското рождение на „Моделът КТБ“ е през м. май 2000 г., когато се осъществява сделката за покупка на „Корпоративна търговска банка“ АД (наричана по-долу и Банката) от тогавашния й собственик Булбанк АД. КТБ АД се закупува от 11 офшорни компании, за да бъде формално спазен законът тогава, който ограничава едно офшорно дружество да не може да притежава повече от 10 на сто от финансова институция – банка. След сделката за покупка на КТБ АД, обв. Василев е включен в Управителния съвет на Банката и става главен изпълнителен директор." - "ОБЩ ПОГЛЕД ВЪРХУ"МОДЕЛЪТ КТБ""

    От там нататък, това което прокуратурата не казва е ролята и значението на Внешторгбанк, представлявана последно от Милен Велчев. Подмината е ролята и на оманците и техния любим представител:

    "Денчев анонсира раздялата с дипломатическото си представителство преди месеци, малко преди да стане ясно, че Държавният фонд на Оман възнамерява да заведе дело срещу България пред Съда на европейския съюз заради кризата в КТБ.
    Денчев посредничеше и през първите дни на поставянето на КТБ под специален надзор, когато Оман проявяваше интерес да рефинансира банката, за да не изпадне в несъстоятелност. Фондът правеше опити да договори схема за спасяване на КТБ до последно, преди отнемането на лиценза й на 6 ноември." - http://www.webcafe.bg/newscafe/politika/id_437717119_Stoyan_Denchev_se_razdeli_s_Omanskiya_sultanat

  30. 30 Профил на Nехоljhft
    Nехоljhft
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иван Иванов":

    Cтига cтe pили cpeщу ycпелите бизнecмени на Бългаpия.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4196 Неутрално

    "Ако видите всички получили обвинение - около 30-40 човека, те всички имат един общ знаменател - прозападни хора, които са опоненти на Делян Пеевски, заяви той."Интересно, какви общи дела са имали тези прозападните хора с мафиотскатата банка КТБ. Или може би прозападничеството ни се представя за индулгенция?
    —цитат от коментар 5 на von_seeckt


    Толкова си заблуден, че дори не разбираш какво казва Прокопиев!

    Дето казал Иванчо - На мен другарке за каквото и да ми говорите, аз все за оная работа се сещам.

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  33. 33 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#17] от "Кърти Вонегът":

    "усилено лобираше за ликвидация на банката!

    Дали негови фирми не са ползвали кредити от КТБ?"

    Длъжник нема никакъв интерес от фалит на банка, щото дълговете му стават незабавно изискуеми и треба се мъчи да ги рефинансира от другаде.

  34. 34 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4196 Весело

    Няма много разлика между Прокопиев и Пеевски. Двамата са просто две страни на една и съща монета.
    —цитат от коментар 23 на Иван Иванов


    Смешко!
    И това веднага прави казаното от Прокопиев неистина!

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  35. 35 Профил на Главичка на малкото на овцата
    Главичка на малкото на овцата
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Да,бе...

    Щото всички са свети води ненапити и прасока им пречел...

    Ама на некои далаверите са отпреди него...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  36. 36 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    тримата шишковци са всевластни и непоклатими

  37. 37 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4196 Весело

    " В заключение, винаги съм застъпвал тезата, че КТБ можеше и трябваше да бъде спасена. И ако бяхме го направили щяхме да платим няколко пъти по-малко. КТБ е уникално явление. Явление с две лица. Едното е банка, другото – пирамида В банката парите са на населението, бизнеса и държавните институции. Те трябваше да бъдат спасени, а пирамидата решително и безкомпромисно разградена. Сега, след принудителния фалит, потънаха и двете. Парите загубихме, а порочните връзки между пари и власт създали пирамидата се заметоха. И ако за създаването на този двулик конгломерат с право можем да виним собствениците и ръководството на банката, ведно с политическата класа и държавните институции, то за недомисления фалит основната вина носят управляващите по това време БСП, видно по безспорен начин от публикуваната стенограма. "Муравей Радев - http://www.faktor.bg/bg/articles/mneniya/lacheni-tsarvuli/vtorata-stenograma-za-ktb-ili-kak-bsp-otnovo-spasi-bednite-balgari
    —цитат от коментар 14 на plebs


    Не забравяй между виновните за "недомисления фалит" да включиш и прокуратурата (водена от Цацаров), която изигра една от най-активните роли във фалита.
    Ма какво има да го усукваме!
    Освен Пеевски между обвиняемите трябва да бъде включен и Цацаров.

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  38. 38 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4196 Гневно

    Ако този фалшив процес, около вероломния обир на КТБ не предизвика протести срещу управляващата клика, която включва не само ГЕРБ, но и БСП, и ДПС, а и всичките недоносчета (ББЦ, НДСВ и т.н.) пишете България умряла. Загубена за справедливостта и демокрацията!

    Мултигруп и подобните и бяха нужни на ЦК на БКП за да охраняват от конкуренцията активите, които в последствие управляващата клика придоби през приватизацията
  39. 39 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1728 Весело

    Освен Пеевски между обвиняемите трябва да бъде включен и Цацаров.
    —цитат от коментар 37 на Храбър


    Тц, Сарафов и другите по верижката от родата Танчев, Рицар Попова и спомоществователите им - научен ръководител, ръкоположил в "тайната на меча" :), приютил безработната, кацнала накрая в гнездото на резидента. :)

    Наздраве!

  40. 40 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    Прав е,че парите не се търсят.Парите,парите трябва да се проследяват,а не грешниците.

  41. 41 Профил на Гаргамел
    Гаргамел
    Рейтинг: 5388 Неутрално

    Доста верни неща, ама и доста премълчани, а този дето ни ги приказва трудно ще ни просълзи с вида си на невинен бизнесмен

  42. 42 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    До коментар [#1] от "Георги":
    Изслушах го внимателно. Е, и? Нито дума по същество:банката беше атакувана криминално и съборена. Черно на бяло във втория протокол. От присъстващите на заседанието никой няма хабер от понятие какво е в другите банки. Също черно на бяло. Т.е., не е ясно, ако не беше криминалната атака, дали КТБ щеше да си действа и до днес и да си я награждават, както преди. В момента разследват банково престъпление. Там не се бъркам. Но никой не разследва криминалното, атаката. Не само това - никой и дума не обелва по въпроса! Включая и Прокопи в препоръчаното от теб интервю! Всички бягат като от огън от тази тематика! Никой не се осмели и да сезира прокуратурата за същността, за криминалното престъпление! Това е болката!

    Платената тролщина трябва да бъде криминализирана!
  43. 43 Профил на mentra65
    mentra65
    Рейтинг: 883 Весело

    До коментар [#41] от "трън в петата върнете стария дневник":

    И аз това си мисля в момента,Прокопиев е най честния бизнесмен................

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Ами явно според др.Прокопиев,и Ц.Василев е прозападен човек.
    А с такова твърдение,няма какво повече да обсъждаме,дали др.Прокопиев защитава човека ОБРАЛ собствената си банка.

    Днес слушах Валери Димитров,човека чистосърдечно каза,че много му е странно,как едни медии са станали адвокати на Ц.Василев(явно визира медиите на агн.главички),който доказано е източвал собствената си банка,и че има огромен фонд от недвижими имоти,купени от Ц.Василев с парите от банката.
    Каза и доста други неща,но основното е,че виновникът за източването на КТБ е на Ц.Василев,а обвиняемите,са били негови подставени лица,с кухи фирми,за източването на банката!

    sdg
  48. 48 Профил на ПРОРОК ИЛИЯ
    ПРОРОК ИЛИЯ
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Да си дийдем на думата - смешен плач

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на zuk_trombon
    zuk_trombon
    Рейтинг: 1342 Весело

    Няма нито едно име. Така се надявах да науча кои са баш прозападните мъченици на КТБ, уви, няма да е днес.
    —цитат от коментар 6 на dogwoman


    Аз пък чакам нЕкой да ми обясни "инвестиционните грешки" щото ме заболя корема от смях. Най-любопитното е че в началото на сагата когато шиши и мустака бяха дупе и гащи тука новините се представяха по-обективно. Сега обаче га се разведоха мустака стана виден демокраД и "про-западно настроен" борец за правдини на народа. Чини ми се обаче че и финансови инжекции са играли тука. Е те такова извъртане на 180 градуса никоя маша не е в състояние да направи

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  51. 51 Профил на ПРОРОК ИЛИЯ
    ПРОРОК ИЛИЯ
    Рейтинг: 825 Любопитно

    Забелязва се, как шепа заблудени от фейк опорната пропагандната , изпадат в умиление и безалтернативност от неповторимия и не подлежащ на възражение аргументна др. Прокопиев - "прозападни '" хора.
    Като кажеш, че си прозападен, и опонент на Пеевски, сякаш си хванал някой за шлифера, и веднаг придобиваш ореолана честен, почтен, неподкупен, единствено умен демократ.


    Колко наивници на различна възраст.....

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8108 Неутрално

    Разумни и верни думи. Чудно как точно БТВ го поканиха. Утре да очакваме ли Цацаров и Борисов.

  54. 54 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Парите от КТБ е ясно от къде са - Техномаркет, Виваком, Дунарит и прочие. Да почнат от първите три големи. Публичен търг и Шиши вън. НО дебелакът главен прокурор никога няма да закачи другият дебел, който за годиа забогатя със стотици милиони (разликата между декларациите за 2015 и 2016).

    Защо всички ПРО-РУСКИ тролове скачат да защитават Пеевски? Замислете се.

    http://istinata.bg/?p=1027 Русия ограбва България
  55. 55 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Забравих да добавя Канал три, и печатницата му.

    http://istinata.bg/?p=1027 Русия ограбва България
  56. 56 Профил на Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Антикорупционен блок-Да Корупция!
    Рейтинг: 2194 Неутрално

    Признавам, прокопиев е възпитан. И до там! Той е като държавните частници в соц Полша. Те бяха напълно зависими от държавата, която им определяше цените! Той-от спонсорите за медиите си! Цацаров не си гледа работата-това е епохално откритие! Да попитам, Велчев, Филчев и Татарчев гледаха ли си работата и колко вкарани в затовра политици и бизнесмени имаше тогава? Защото Цаца е вкарал точно толкова корумпирани и олигарси в затвора, колкот изборените заедно-НУЛА! Защот системата е такава! Система на съглашателство и тайни договорки между Сорос и наследниците на УБО!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 981 Весело

    "Ако видите всички получили обвинение - около 30-40 човека, те всички имат един общ знаменател - прозападни хора, които са опоненти на Делян Пеевски, заяви той."Интересно, какви общи дела са имали тези прозападните хора с мафиотскатата банка КТБ. Или може би прозападничеството ни се представя за индулгенция?
    —цитат от коментар 5 на von_seeckt


    Не, бе каска, няма значение какво е прозападничеството! Произточничеството е мафия, престъпност и дългосрочна бедност.

  59. 59 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Наистина интересно интервю.
    Между другото се сетих, че, както Корнелия иска списък на финансираните политици, не е лошо някой да поиска и разследване как държавните предприятия са избирали да влагат парите си в КТБ. Конкретно също и кой се е подписвал под решението.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  61. 61 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    От всичкото разбрах, че в Бълтария преследват прозападните хора. Представяте ли си! В натовска България, в България от ЕС!
    Бааааааф мааааааму!!!!

  62. 62 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1502 Любопитно

    Да не би, ако си опонент на Пеевски, да получаваш индулгенция, че не си маскара като него?

  63. 63 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 2389 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Явно е време опоненстваният субект "Пеевски"
    да почисти името си от несправедливи нападки
    (ако е невинен).

    "Прокопиев: Обвиняемите обществени фигури в последните години
    са опонентите на Пеевски"

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2862 Весело

    "Всички обществени фигури, които са получили обвинения от прокуратурата, са опоненти на Делян Пеевски. Това обяви в ефира на Би Ти Ви бизнесменът Иво Прокопиев, издател на "Дневник" и "Капитал".

    Колко прав беше Костов когато виеше да не се демонизира Пеевски!
    Инстинкт на един истински сървайвър!

    I Want To Believe
  66. 66 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9194 Неутрално

    И Прокопиев реве за разследване заедно с пеевски и беглеца в Сърбия.

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    Айдее щом и тоя изпълзе от дупката си, значи подготвят нещо грантаджиите и американските служби. Поредния нов полит. проект ли, протести ли, какво следва?
    —цитат от коментар 68 на qml36527734


    Шъъът, мълчи човече, ще повредиш председателството. Докато не мине никакви хър-мър.

  70. 70 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Поздравления за Иво Прокопиев.Каза най-важните неща по слуàя КТБ и намекна за други ""клатещи"" се банки,напр.Банаката за развитие......
    Продължавам да питам КЪДЕ е Иван Искров?

  71. 71 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 1103 Весело

    Отвяха ги конкуренцията капиталетата около Прокопиев и компания и те ти недоволни, търсят справедливост!
    Къде бил Пеевски? Ами къде, все някой трябва да върти бизнеса!!!
    :-)
    При къпитализЪма силният изяжда по слабия, основен закон!!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  72. 72 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 368 Неутрално

    Суджуците са се настървили за още суджуци. Това е.

  73. 73 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Прокопиев отново хвърля димки в общественото пространство и се прави на недосегаем, защото все реди олигархичните "Неща" на Борисов, незнайно защо наречени от някои "правителства".

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9279 Неутрално

    Не виждам нещо, което да опровергава казаното от Прокопиев.

  75. 75 Профил на nick_wolf1
    nick_wolf1
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#54] от "Ватник":

    Няма как да стане тая. Прасето си погаси кредитите към КТБ малко преди да я срути. Държаватаму предостави не една, а две банки, които да му рефинансират заемите.
    Това в голяма степен сега дава възможност на Цацата да не разследва Прасето за източването, въпреки, че огромна част от кредитите към свързани лица са всъщност към компании под контрола на Шопара. И въпреки, че думата на Прасевски про отпускането на кредитите е била поне толкова определяща, колкото и тази на Мустака. Прасето си евакуира най-мазните бизнеси от КТБ точно преди с координирана атака откъм медиите му, Цацаратурата и ДАНС да бъде бутната банката. А след това, под чадъра на Боко, Прасето прилапа и доста апетитни остатъци от активите на фалиралата банка, за без пари, без да й е кредитор, без нищо...

  76. 76 Профил на Росен (Путлер капут)
    Росен (Путлер капут)
    Рейтинг: 2748 Неутрално

    Прогнозата:

    "И в момента има няколко по-малки КТБ-та, едно от тях е Българската банка за развитие, посочи Прокопиев. По думите му тя се управлява в интерес на същата група. "Ако процесите там продължат, подобен изход като на КТБ е неизбежен", прогнозира той."

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  77. 77 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2030 Любопитно

    До коментар [#47] от "Svetlio":

    "Днес слушах Валери Димитров,човека чистосърдечно каза,че много му е странно,как едни медии са станали адвокати на Ц.Василев"

    Защо адвокати на Василев? 30% от капитала на банката се държи от "ухажван чужд инвеститор" (Омански инвестиционен фонд със седалище в Цуг и капитал от 5000 швейцарски франка)със "златна тухличка" инвеститор от първи клас по същия този закон, предложен от проф. пишман-икомист Валери Димитров.
    Другите 20% са от "неуважан чужд инвеститор" (руската ВТБ), но всеки акционер/собственик Конституцията му гарантира собствеността. Дори и Закона за банките и кредитното дело, но никой не направи и опит да предложи на собствениците даувелиат капитала и да "запушат дупките" в банката. Става дума само за предложение, само предложение. Друг е въпросът дали биха направили опит и дали този опит би бил успешен.
    При рефансиране от БНБ при нулев процент (толкова е основната лихва от три години насам) и отпускане на кредити срещу 5 до 30%, всеки банкер би следвало да се разследва за измама - с парите на държавата (БНБ, а сега и ЕЦБ) прибира парите на данъкоплатеца. Та Цветан Василев не е правил нищо по-различно от другите банкери. Но ако наистина е нарушил правилата, то първо трябваше контролните органи да го възпрат (а не постфактум, и то след прокуратурата, да търсят политическо решение).
    Не е лошо д се поинтересувате какво възваграждение взема проф. Валери Димитров като член на Комисията за финансов надзор и каква е гаранцията от неговото членство, че до пет години няма да рухне я друга банка, я частен пенсионен фонд.

  78. 78 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Неутрално

    До коментар [#4] от "ka2":

    Ами то и самия депутат от ГЕРБ със суджуците също е обвиняем.Спорд Прокопи излиза,че и той е прозападен човек,преследван от лошата прокуратура...

  79. 79 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#5] от "von_seeckt":

    Ти остави,ами да изкарваш Цветан Василев, кото се къса да пере руски пари, "прозападен" е просто да паладееш...Сигурно и Кулезич и Диков са прозападни журналя....

  80. 80 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#7] от "ka2":

    Вложители,викаш....Ами служителите с 30 000 нс месец-за една щерка питам...

  81. 81 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#9] от "Kami":

    Аа,за Каолин отговорът е същия,калто за Полимери Софарма,Свилоза,Албена,Русалка.....Костски раздаваше...Ето ви едон дребен пример-Левон Хампарцумян е зам. финансов министър при Костов,2000 година става шеф на Агенцията по Приватизация,кято приватизира Булбанк.Месец след като напуска поста в Агенцията,Хампарцумян става изведнъж голям акционер в Булбанк и шеф на борда на директорите.Толкоз за Костовата приватизация...

  82. 82 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    За КТБ, костовистите,имате право да се обаждате,само след като обасните КТБ банка на мафията ли е,както. казваше Раданчо,или честна банка,където всеки патриот трябва да си сложи паричките,както казва бай Костаки Безсребърник,че чак щерка му да взима по 30 000 на месец.Ти, Тончо,30 000 за колко време изкарваш?!

  83. 83 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#28] от "Darth Plagueis":

    Айде,бре -и в трите кабинета на ГЕРБ има министри от кръга Капитал-като почнем от Трайков и Плевнелиев,та стигнем до връзката на кръга Капитал с бившата. На Борисов-Цветелина Бориславова..Ти дали си си задал въпроса,как така "еколозите" на прокопиев и дума не са казали за Боровец,а?!

  84. 84 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#38] от "Храбър":

    Не виждам проблем ДСБ,Дай,България,Зелените,ДЕОС,МЕОС,ПМ Платформат,да почнете протестите.Единствения проблем,е че всичките 100 фена на ппсоченонете партии са едни и същи..

  85. 85 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2856 Весело

    До коментар [#55] от "Ватник":

    Като споменаваме Канал 3,да ви попитам-наистина ли вярвате ,че вдни бизнесмени,изкарали паритв си с труд в САЩ,ше ги пилеят за хонорари на такива отпадъчни журналисти като Кулезич и Диков.Пък да не споменавам как случайно поне 2/3 от водещите на ББТ се оказаа все от ТВ7.....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах