eMAG ще отвори шоурум в София

Юлиан Станчу, изпълнителен директор на "Данте Интернешънъл".

© eMAG

Юлиан Станчу, изпълнителен директор на "Данте Интернешънъл".



Онлайн магазинът eMAG.bg ще регистрира българско дружество през 2018 г. Новината бе съобщена по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София, съобщиха от дружеството.


Плановете за следващата година включват откриване на шоурум на онлайн ритейла, какъвто има вече в други страни, където е представена. Освен дисплей на последните технологични иновации шоурумите са и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.


От компанията съобщават и че ще тестват услуга, вече прилагана в други страни - доставка на поръчана стока до 2 часа.




В платформата на търговеца - Marketplace, където се регистрират външни доставчици, вече има регистрирани малко над хиляда, като се очаква до края на годината броят им да се удвои. Освен че офертите на българските доставчици достигат при търсене до потребителя наравно с предложенията на eMAG, местните компании ще имат възможност да продават и на чужди пазари, на които е представена платформата - Румъния и Унгария.


"Потенциалът за развитие на eMAG в България е голям. eMAG достига до 4 процента от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям. Затова и ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата и да се фокусираме върху потребителското преживяване по време на пазаруване", коментира Юлиан Станчу, изпълнителен директор на "Данте интернешънъл". "Данте" е собственик на онлайн магазина eMAG.


Според директора на компанията за България Стефана Здравкова за годините, през които eMAG оперира в България, се е наложила устойчива тенденция на миграция – от офлайн към онлайн покупки, която продължава и в момента.


Търговецът отчита, че през 2016 г. е привлякъл 141 хил. нови потребители.

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Спднаха ли продажбите? С фалшиви кампании за фиктивни намаления не се печелят лоялни клиенти. Защо ли не съм поглеждал сайта ви вече повече от година...

  3. 3 Профил на nikolaimi
    nikolaimi
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Лично аз съм изключително доволен от Емаг

    Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war
  4. 4 Профил на nikolaimi
    nikolaimi
    Рейтинг: 621 Неутрално

    През Черния петък в 2015 си купих Самсунг , Смарт, 55 инча за 1100лв, минали са две години, още не може да се намери с такива параметри на такава цена

    Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war
  5. 5 Профил на army
    army
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Добра идея, явно се разрастват

  6. 6 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 693 Неутрално

    EMAG имат нов изпълнителен директор, познавам я и очаквам положителни промени.
    Успех, Фани!

  7. 7 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3979 Неутрално

    Това е позитивен знак за сектора на онлайн търговията. Дано подобно разрастване да предстои и на други основни участници в този сектор у нас.

    Важно е също така и потреблението да се стимулира чрез повече кампании с намаления, както и с повече и по-добри доходи на населението и това е напълно постижимо, ако народът и политиците, които излъчим, го искаме.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9985 Неутрално

    140000 нови клиенти? Това е нещо наистина голямо...

  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1970 Неутрално

    Emag не са онлайн търговец, те са дискаунтъри. В по-голямата част от промоциите им, наистина добрите оферти са с минимални количества, отделно при тях не важат удължените гаранции на не един прозиводител. Има други фирми, които правят ел. търговия, но не и по начина на еМаг.

  10. 10 Профил на bgj49530769
    bgj49530769
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Стига правихте реклама на тия измамници! До какви разправии ме докараха заради един скапан телефон ... Криха се като мишки, пращаха го 4 пъти в Румъния за по един месец на ремонт и го връщаха неработещ с по един хвърчащ лист на румънски, никога повече пазаруване от циганите емаг!

  11. 11 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 196 Неутрално

    До коментар [#9] от "deymus":

    Зависи от производителя и вносителя, голяма част от закупените уреди през Емаг, не се обслужват от българските сервизи на марката.

  12. 12 Профил на Modestmouse
    Modestmouse
    Рейтинг: 1904 Неутрално

    С регистрирането на българско дружество се надявам да спрат да продават продукти насочени изцяло за румънския пазар с инструкции, спецификации и т.н. на румънски. И също така дано са подобрили обслужването на продукти с повреди че преди няколко години когато се разправях с тях беше трагедия, покриват се, не вдигат телефона, не ти дават информация и т.н.

  13. 13 Профил на Modestmouse
    Modestmouse
    Рейтинг: 1904 Неутрално

    До коментар [#10] от "bgj49530769":

    Имах подобна опитност. След като един никак не евтин лаптоп в периода от 2 години стоя 3 пъти по 1 месец в Румъния за ремонт (всеки път за един и същи проблем с дисплея), най-накрая след много изгубено време в опити за свързване с тях и супер неадекватно обслужване при редките успешни опити за свързване с техен служител, най-накрая ми върнаха парите. Ако не бяха многото разправии щяха да минат метър и да ми върнат лаптопа неремонтиран.
    След такава опитност вече не ползвам услугите на емаг дори да има много добри оферти. Ще ти доставят продукта навреме и без никакви проблеми, това е сигурно, но не дай си боже нещо да се случи с продукта, гаранционното обслужване е трагедия. Покрай моя случай се поинтересувах и видях че не съм единствения, всички имали лошия късмет да им се наложи гаранционно обслужване от емаг са подложени на едно дълго и мъчително ходене по мъките.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах