Китайска компания иска да изгради промишлена зона за износ на зърнени продукти на пристанището във Варна

Пристанището във Варна.

© Асен Тонев

Пристанището във Варна.



Китайската компания CHEС (China Harbour Engineering Company), чиято дейност е свързана с мащабно строителство предимно в областта на инфраструктурата, проявява инвестиционен интерес към черноморските пристанища във Варна и Бургас. Това се разбра след провелата се среща в Пекин между делегация на ГЕРБ и генералния директор на фирмата Лин Ичонг, съобщиха от пресцентъра на политическата сила.


На нея присъстваха и кметовете на няколко общини, разположени по Черноморието. Те заявиха, че за този регион на България е много важно да бъде изградена магистрала между Варна и Бургас. Това щяло да се отрази на икономиката и туризма.


"За развитието на икономиката е от значение да се увеличи и капацитетът на пристанищата в големите областни центрове", допълни народният представител и председател на парламентарната група за приятелство с Китай Димитър Бойчев.




Ръководителят на маркетинговия отдел на CHEC Уанг Юнжонг уточни, че вече е бил във Варна, за да разгледа пристанището. По думите му китайската компания се интересува от възможността за създаване на промишлена зона за износ на зърнени продукти.


Строителният гигант е изградил много пристанища, сред които и най-голямото в свата – това в Шанхай. От компанията увериха, че при строителните работи на свои обекти приоритетно наемат местна работна ръка и влагат много усилия за внедряването на екологични технологии.

Ключови думи към статията:

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3644 Неутрално

    Дано статуквото и суджуците не ги прогонят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на iur21527716
    iur21527716
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Ами дайте магистралата на китайците на кинцесия ще я построят за нула време и на разумна цена.

  3. 3 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#2] от "iur21527716":

    "Дайте", ама нали първо те трябва да "дадат"...

  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2782 Неутрално

    Колониално пристанище за евтино зърно по-подобие на Констанца и Одеса!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6446 Любопитно

    Китайската компания питала ли е сенатор Макейн - какво мисли по въпроса за промишлена зона за износ на зърнени продукти на пристанището във Варна ?

    karabastun@abv.bg
  6. 6 Профил на elpii
    elpii
    Рейтинг: 39 Неутрално

    Честно казано не вярвам да успеят да убедят продажните ни власти.
    Конкуренцията тук е убийствена.
    При нормална държава и нормално управлемние - предложението е просто супер примамливо.

  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    "От компанията увериха, че при строителните работи на свои обекти приоритетно наемат местна работна ръка и влагат много усилия за внедряването на екологични технологии."

    От това, което виждам тук в Африка мога да кажа, че цитатът горе е ЛЬЖА! Китайските компании наемат местни, но се държат с тях като с роби! А за екология направо забравете!

  8. 8 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    "Бизнес-делегация" на Герб?! А не трябваше ли да са там шефовете на двете пристанища, министъра на транспорта?!

  9. 9 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7938 Неутрално

    Аако не дадат комисионни на когото трябва, да забравят.

  10. 10 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Промишлена зона за износ на зърнени продукти... това пристанище ли значи? И искат само да го построят ли, като някой друг плати инвестицията, което май е най-вероятно или самите те да инвестират в подобна зона.
    Изобщо прави впечатление нашествието на китайски строителни фирми, които искат да строят какво ли не? Без да знаят, че в България нямат никакъв шанс.

  11. 11 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    Защо китайски, а не европейски?

  12. 12 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "промишлена зона за износ на зърнени продукти"
    Що за промишлена зона ще е това?

    ATX
  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    И докога софийското правителство ще се прави собственик на всичко в страната? Нямат ли си малко по-важни неща за правене: реформи в правосъдната система, здравеопазването, образованието?

  14. 14 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    Ще субсидираме зърното та да го изнесат за Китай !!! а у нас следва на банкнотата от 10 лева да се изпише - 1 хляб.

  15. 15 Профил на The.Teacher
    The.Teacher
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Това е икономика от колониален тип, вместо да изнасяме продукти, произведени у нас с наши суровини, ние изнасяме суровини, субсидирани от самите нас. Убийствена тъпотия. Да не говорим, че зърното се гледа на най плодородните почви, същото се отнася и за гроздето.

    Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
  16. 16 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 417 Неутрално

    До коментар [#15] от "The.Teacher":

    Интерсно какво трябва да гледаме на най-плодородните почви?

  17. 17 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Суровинен придатък.

    Както оникновено.
    Завинаги.

    Ей, ама това наистина е много яко - да гледаме жито, да субсидираме реколтата с еврофондове и национални доплащания - и да я изнасяме на безценица за братски Китай.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  18. 18 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 827 Неутрално

    "От компанията увериха, че при строителните работи на свои обекти приоритетно наемат местна работна ръка и влагат много усилия за внедряването на екологични технологии."От това, което виждам тук в Африка мога да кажа, че цитатът горе е ЛЬЖА! Китайските компании наемат местни, но се държат с тях като с роби! А за екология направо забравете!
    —цитат от коментар 7 на vassilun


    Китаец да те експлоатира, теб, природата или каквото и да е, винаги е на принципа - изстискване до последно, след което остатъка се хвърля в кошчето - просто такъв им е манталитета.
    От тая гледна точка много трябва да се внимава с всички прехвалени китайски инвеститори, щото като си дадеш дирника под наем, нямаш право да се оплакваш след това, че са го скъсали от употреба.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  19. 19 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Тя промишлената зона си я има и сега източно от пристанище Леспорт и под гара Тополи.
    Само дето е собственост вече на ТИМ, макар че някои разлаяха кучетата че тази зона е изключителна държавна собставност и може да бъде само концесиониране, а не придобивана със специфични сделки ;-)

  20. 20 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2807 Неутрално

    Пристанището на Пирея отдавна е китайско, не се чува някой да протестира, а пък знаем как протестират класическите елИни като им е неудобно нещо. Не е лошо да се правят партньорства със стратегически инвеститори, трябва да наваксаме изоставането от Констанца, и като се направят АМ Хемус и Русе - Варна и АМ Черно МОре, картинката ще е съвсем друга - от нашите пристанища ще може да се преминава на запад през целите балкани.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах