Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Отокар" настъпва на пазара на автобуси

От Констанца Григорова
Турската компания "Отокар" започва сериозна рекламна кампания на новите си модели автобуси в България. В страната вече се продават моделите Navigo 125 S и Navigo 145 S. От "Промобил", която е официалният представител на марката от април, смятат, че до края на годината ще продадат поне 20 броя от новите машини. Според Филип Данов от "Промобил" целеви клиенти за "Навиго" ще са туристически агенции и хотели. Моделите бяха официално представени по време на автосалона през юни. По малкият от дв ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Реклама
Обяви за работа от Кариери
Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Пасивно управление на портфейла
При пасивното управление на портфейла инвеститорът залага на дългосрочното поскъпване на акциите в него и определя един инвестиционен период, например 6 месеца, година или две, през който почти не променя структурата му. Подходящи за подобен тип стратегии са т. нар. сини чипове - компании, които са с голяма пазарна капитализация, имат голям брой инвеститори, силни позиции в икономиката и са включени във водещите борсови индекси. Пасивно управление често следват секторните фондове или портфейли - тези, които копират структурата на даден индекс или които инвестират в компании от определен сектор на икономиката.
Още от Речник