"Отокар" настъпва на пазара на автобуси

Турската компания "Отокар" започва сериозна рекламна кампания на новите си модели автобуси в България. В страната вече се продават моделите Navigo 125 S и Navigo 145 S. От "Промобил", която е официалният представител на марката от април, смятат, че до края на годината ще продадат поне 20 броя от новите машини. Според Филип Данов от "Промобил" целеви клиенти за "Навиго" ще са туристически агенции и хотели.

Моделите бяха официално представени по време на автосалона през юни. По малкият от двата модела - Navigo 125 S, разполага с 25 места за пътници. Базовата цена на модела е 44 800 евро без ДДС. Автобусите имат и възможност за добавяне на екстри, като цената на целия пакет е 11 750 евро. Основното предназначение на този модел е за превоз на пътници в градски условия, кратки междуградски превози, ведомствен транспорт, коментират специалисти.

По-големият модел - Navigo 145 S, е оборудван с 27 места за пътници. Цената му е 53 650 евро без ДДС. Той е предназначен най-вече за луксозен транспорт на пътници на средни и дълги разстояния. И двата модела се предлагат с 4-цилиндрови дизелови двигатели, покриващи нормите EURO2.

По данни от Съюза на вносителите на автомобили в България за периода януари - юли са продадени общо 83 автобуса. Това означава, че планираните 20 продажби на "Отокар" биха дали на марката сравнително сериозен пазарен дял. Пазарната статистика за първите седем месеца показва, че най-много продажби - общо 74, за седеммесечието на автобуси има вносителят за "Исузу" "Соф ко". "Балкан стар" е отчел пет продажби на "Сетра" и три на марката "Мерцедес".

Ключови думи към статията:

Коментари (0)


За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах