Регистрация

Силни марки ще носят 400 млн. евро към брутния продукт

От Екатерина Стоилова Всички статии на автора
Ако българските компании започнат да се продават с перфектни брандингови стратегии, всяка година към брутния продукт ще се добавят още 400 млн. евро, сочи предварителен анализ на испанската консултантска компания Bloom consulting, подготвен по проект на Българската агенция за инвестиции и Българската информационна и инвестиционна мрежа, съобщи изпълнителният директор на агенцията Павел Езекиев. Резултатите от първия етап от проекта са били представени в четвъртък пред мениджъри на 60 българ ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Реклама
Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Пасивно управление на портфейла
При пасивното управление на портфейла инвеститорът залага на дългосрочното поскъпване на акциите в него и определя един инвестиционен период, например 6 месеца, година или две, през който почти не променя структурата му. Подходящи за подобен тип стратегии са т. нар. сини чипове - компании, които са с голяма пазарна капитализация, имат голям брой инвеститори, силни позиции в икономиката и са включени във водещите борсови индекси. Пасивно управление често следват секторните фондове или портфейли - тези, които копират структурата на даден индекс или които инвестират в компании от определен сектор на икономиката.
Още от Речник