Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Силни марки ще носят 400 млн. евро към брутния продукт

От Екатерина Стоилова Всички статии на автора
Ако българските компании започнат да се продават с перфектни брандингови стратегии, всяка година към брутния продукт ще се добавят още 400 млн. евро, сочи предварителен анализ на испанската консултантска компания Bloom consulting, подготвен по проект на Българската агенция за инвестиции и Българската информационна и инвестиционна мрежа, съобщи изпълнителният директор на агенцията Павел Езекиев. Резултатите от първия етап от проекта са били представени в четвъртък пред мениджъри на 60 българ ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Ликвидност на акция
Определя се от броя на сключените сделки с акциите на дадена компания за определен период - ден, седмица, месец, година. Колкото броят на сключените сделки е по-голям, толкова ликвидността на акциите на дружеството е по-висока. Високата ликвидност дава възможност на инвеститора много по-лесно да купи или продаде една акция. Обикновено ликвидността зависи и от свободно търгуемия обем акции като дял от общия капитал - free float, както и от самия брой на свободните акции. Колкото последните са по-големи, толкова и ликвидността е по-висока. В класическото си значение ликвидността показва колко бързо един актив може да се обърне в пари.
Още от Речник
Реклама