Регистрация

Силни марки ще носят 400 млн. евро към брутния продукт

От Екатерина Стоилова Всички статии на автора
Ако българските компании започнат да се продават с перфектни брандингови стратегии, всяка година към брутния продукт ще се добавят още 400 млн. евро, сочи предварителен анализ на испанската консултантска компания Bloom consulting, подготвен по проект на Българската агенция за инвестиции и Българската информационна и инвестиционна мрежа, съобщи изпълнителният директор на агенцията Павел Езекиев. Резултатите от първия етап от проекта са били представени в четвъртък пред мениджъри на 60 българ ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Къси продажи / Short selling
Това е продажбата на ценна книга, която инвеститора на практика не притежава или всяка продажба, която се изпълнява чрез представянето на взети на заем от продавача книжа. Инвеститорите продаващи на късо вярват, че ще могат да купят акциите на по-ниска цена от тази, на която са продали. Късите продажби са обратното на дългите позиции. Инвеститорите продаващи на късо печелят от спад в цените на ценните книжа. Това е начин на търговия свързан със значителен риск, заради което обикновено на ново-инвеститорите се препоръчва да избягват подобни стратегии.
Още от Речник