Регистрация

Автопазарът в Индия достигна рекордни стойности

Последна промяна в 11:07 на 28 мар 2010, 3835 прочитания, 45 коментара
Автопазарът в Индия постави нов рекорд по продажби през тази финансова година достигайки до 12.2 млн. броя, съобщиха медиите в страната. Предишното най-добро постижение беше за финансовата 2006-2007 г. – 10.1 млн. броя.

В сравнение с 2008-2009 година ръстът е от 25.48%, което е два пъти повече от предварителните прогнози на Асоциацията на производителите на автомобили в Индия(Siam). Според анализаторите това се дължи на по-голямото търсене на леки коли, двуколесни превозни средства и лекотоварни автомобили.

Едно от обясненията за повишените продажби е лансирането на нови модели, особено в компактния сегмент, както и намаляването на лихвите по лизинговите схеми и падналият с 4% акциз като част от финансовите стимули за автоиндустрията.

Според президента на "Тата Моторс" Раджив Дубе 60% от превозните средства са взети на изплащане и ако финансовите стимули продължат, се очаква устойчив ръст на автопазара. Анализаторът на автомобилния сектор Ракеш Батра от "Ърнст&Янг" смята, че през следващата финансова година търсене на коли ще се повиши с нови 15%, след което ще продължи да нараства с около 10 на сто годишно за следващите три четири години.

"Ефектът от финансовите стимули от правителството през тази година ще намалее. Влизащите в сила нови екологични норми ще повишат цените на автомобилите с 3-4%, което ще повлияе върху пазара в дългосрочен план", е мнението пък на анализатора от "ПрайсУотърхаус" Абдул Маджийд.

Продажбите в Индия през последните фискални години

2005-06          8 906 428

2006-07          10 109 037

2007-08          9 648 105

2008-09          9 723 391

2009-10*        12 200 992

Прогнозни цифри. Данните са от Асоциацията на производителите на автомобили в Индия(Siam)
  • Зарче
Етикети
45 коментара
 
Анонимен потребител

онзи

Неутрално
  • 1
  • 10:57
  • 28 мар, 2010

Незлобливо.Това на снимките автомобили ли са или голф колички?

Оценка
-34 +11
 
Анонимен потребител

bg

Неутрално
  • 2
  • 11:07
  • 28 мар, 2010

Разяснително.Това на снимката струва 5000 $ ;чисто ново.Ти за толкова пари какво искаш.

Оценка
-2 +55
 
Анонимен потребител

Ө

Неутрално
  • 3
  • 11:11
  • 28 мар, 2010

БРИндияК.

Оценка
-9 +10
 
Анонимен потребител

2

Неутрално
  • 4
  • 11:13
  • 28 мар, 2010

Поредното доказателство, че автомобилната технология е достигнала своя пик и постепенно ще започне да замира. Оттук нататък тази технология просто няма накъде да се развива поради две причини: 1/ икономиката се е наситила с автомобили; 2/ автомобилът ще става все по-скъп за поддръжка най-вече заради високите цени на горивата, сложната техника изискваща доста разходи по поддръжка и данъчните утежнения.
От света, в който живеем, знаем, че когато нещо достигне своя връх то започва да слиза от него. На самия връх за постоянно се задържат само ветровете и бурите.
През 1908 год. например в САЩ са продадени толкова коли, колкото през 2008 г. в България.

Оценка
-15 +11
 
Преглед на профил

Beyond

Рейтинг: 2053 Неутрално
  • 5
  • 11:35
  • 28 мар, 2010

Това прави 33424 коли на ден!

TAKE THE RED PILL!

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

Росен

Рейтинг: 3183 Неутрално
  • 6
  • 11:36
  • 28 мар, 2010

2 № 4

Грешиш. Това може да стане само, ако има алтернатива на автомобила, а такава засега няма.
В Берлин например е тъпо да имаш автомобил, защото метрото и градският транспорт са така свързани, че това е НАЙ-БЪРЗИЯТ и евтин транспорт, но немците си карат колите. В Прага е абсолютно същото.

Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./

Оценка
-3 +15
 
Преглед на профил

Росен

Рейтинг: 3183 Неутрално
  • 7
  • 11:37
  • 28 мар, 2010

Beyond

При население 1 милиард??????

Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

Karmagedon

Весело
  • 8
  • 11:59
  • 28 мар, 2010

кой знае какъв купон е да се кара там

Оценка
-1 +16
 
Преглед на профил

putin

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 9
  • 12:05
  • 28 мар, 2010

Това обяснява много други неща.като например падащия стандарт на живота на Запад.Преди заработените в света пари се харчеха в САЩ и З.Европа и там имаше много висок стандарт.но сегс тези пари се инвестират в БРИК и съответно Запада обеднява.От завършващите висше образование индиици в САЩ само 6 пр. остават там. Финансови центрове. всичко отива на изток.

Оценка
-18 +12
 
Анонимен потребител

онзи

Любопитно
  • 10
  • 12:07
  • 28 мар, 2010

До коментар [#2] от "bg":

Кое точно му сртува 5000$?Разработката/проект+изпитания/,или вложените материали?Ти би ли го купил?Да му се метнеш и да пътуваш между чудовищата,яздени от комплексирани бизнесмсни.

Оценка
-8 +14
 
Преглед на профил

putin

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 11
  • 12:17
  • 28 мар, 2010

Ако някои направи извадка кога Запада забогатява и защо ще разбере също така защо и обеднява.Запада или по-скоро германските племена които сринаха Рим-при съществуваща инфра структура.наука.архитектура.медицина на доста високо ниво те успяха да унищожат всичко после 10в.пак преоткриха греко- римската цивилизация.но тогава друга вълна герм.скандинавски племена отхвърлиха за векове назад Европа.После Венеция забогатя за сметка на Византия а останалата англо-саксонската Европа забогатя за сметка на Америките.Индия и Китаи.Сега просто всичко си идва на място. Ако и ние се отървем турско-саксонските протежета и ние ще се оправим.

Оценка
-19 +14
 
Преглед на профил

ARRI

Рейтинг: 4148 Любопитно
  • 12
  • 13:04
  • 28 мар, 2010

Тука внасят ли се тези манджуци????

АФРОКОМУНИСТИТЕ (ТЪМНО ЧЕРВЕНИТЕ) ГЕРБРЕИ , ПРЕКРЪСТИХА БЪЛГАРИЯ НА тиквостан ЕООД! И това с помоща на над 1,5 млн. мат'рял(ятаци).

Оценка
-5 +9
 
Преглед на профил

Росен

Рейтинг: 3183 Весело
  • 13
  • 13:38
  • 28 мар, 2010

ARRI № 12

И да ги внесат няма да са по 5 000 долара.

Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 14
  • 14:40
  • 28 мар, 2010

Това чудо е забранено в ЕС и Америка ( и в останалият цивиливозован свят).
Не отговария на нито 1 стандарт за сигурност и надеждност.
Така че може да си го гледате само на снимка ... иначе като за Индия е много добре ... на туземците там им изглежда като космически кораб

Оценка
-12 +12
 
Анонимен потребител

bg

Неутрално
  • 15
  • 14:59
  • 28 мар, 2010

Това НЕЩО струва 5000$ в Индия, по план трябва да започне и внос за европа, но през 2010 ,като моделът ще струва около 8000 EUR. Естествено разликата в цената е заради нормите на които ще трябва да отговаря за да се продава в ЕС.

Оценка
+20
 
Преглед на профил

capitalist

Рейтинг: 1171 Неутрално
  • 16
  • 15:12
  • 28 мар, 2010

До коментар [#15] от "bg":

не виждам кой ще си купи индийски коли при условие ,че дачията е 7 000 /8 000

Оценка
-1 +17
 
Преглед на профил

todolino

Рейтинг: 439 Неутрално
  • 17
  • 15:44
  • 28 мар, 2010

Не че нещо се заяждам , но като го гледам това на снимката си мисля че и с 40 км/ч да се блъсне човек е пътник ...

Оценка
-2 +13
 
Преглед на профил

Пловдивски

Рейтинг: 1877 Неутрално
  • 18
  • 15:46
  • 28 мар, 2010

До коментар [#16] от "capitalist":

Това горе, макар и по-малко като размер, изглежда в пъти по-добре от Логан и Сандеро взети заедно. Да не говорим, че лично според мен изглежда и много по-добре от Смарт, който е основния му конкурент. Като добавиш, че смарта е към 15,000 евро, а това тук ще се продава за 8000 - познай. Аз повече бих се притеснявал, че са близки ценово с Тойота Айго, която в момента дори се продава за 13,500 лева с ДДС.

Чисто и просто - току-що изкъпан полицай.

Оценка
-7 +8
 
Преглед на профил

Варненски

Рейтинг: 1816 Любопитно
  • 19
  • 16:16
  • 28 мар, 2010

Целта на този автомобил е да направи за обикновенния идндиец това, което през '50-те направиха за Европа VW Beetle, Фиат 500 или Ситроен 2СV. Целта му е да качи едномилиардна нация от велосипеди и триколки на автомобил! За това е евтин, за това изглежда простовато! Да не би някой от автомобилите които направиха същото за европееца да е голям, луксозен или скъп?!

Внимавайте добре, защото Индия може и да е много бедна държава но дори и малко увеличение на жизненото равнище там може да има огромно влияние в световен мащаб. А когато един ден Индия успее да поеме пътя на Китай със Западната цивилизация като водеща в света е свършено!

Оценка
-6 +22
 
Преглед на профил

ARRI

Рейтинг: 4148 Весело
  • 20
  • 16:40
  • 28 мар, 2010

До коментар [#13] от "Руслан 21":

5000$,са много за този фотьойл,та да не говорим за повече.

АФРОКОМУНИСТИТЕ (ТЪМНО ЧЕРВЕНИТЕ) ГЕРБРЕИ , ПРЕКРЪСТИХА БЪЛГАРИЯ НА тиквостан ЕООД! И това с помоща на над 1,5 млн. мат'рял(ятаци).

Оценка
-4 +9
 
Преглед на профил

ARRI

Рейтинг: 4148 Любопитно
  • 21
  • 16:43
  • 28 мар, 2010

,,А когато един ден Индия успее да поеме пътя на Китай със Западната цивилизация като водеща в света е свършено!,,

Ами тогава да не ги внасят в Европа.Защо трябва да им стимулираме, икономиката???

АФРОКОМУНИСТИТЕ (ТЪМНО ЧЕРВЕНИТЕ) ГЕРБРЕИ , ПРЕКРЪСТИХА БЪЛГАРИЯ НА тиквостан ЕООД! И това с помоща на над 1,5 млн. мат'рял(ятаци).

Оценка
-7 +4
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 3902 Неутрално
  • 22
  • 16:54
  • 28 мар, 2010

Дачията с 1.5 двигател на дизел, 5 на сто разход и ЕуроНКАП 5 звезди е 14,000 лв, тия мангасари искат 8000 за тая пластмасова сапунерка?
Бахти идиотите. Поне да правеха едни свестни мотори, а то и това не могат. Индия няма металургия, никакви познания за металургия. Как може 1 млрд мързеливци да се наричат водеща сила, о за водеща сила трябва ноухау, пещи, технология, капитал за инвестиране.

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
-23 +8
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 790 Неутрално
  • 23
  • 17:03
  • 28 мар, 2010

Индия върви по своя път на развитие и част от това движение е Тата Нано. Това обаче не е заплаха за Западна Европа или Северна Америка, защото при повишен жизнен стандарт на индийци и китайци ще се повишат и продажбите на по-качествение европейски стоки на този пазар (примерно Мерцеде, БМВ и т. н.).
Отдавна на всеки в цивилизования свят му е ясно, че по-силни икономики в единия край на света не означават по-слаби икономики в другия край. Това, че ЕС и САЩ свиват процентно своя износ спрямо общия не означава, че погледнато от регионална гледна точка не повишават своите производства. Само е потребелението в китай, Индия, Бразилия, Ю. Корея и т. н. се е вдигнало (заедно с производителноста им) откъдето идват намалението в глобален план.
Всъщност мене не ме интересува дали съм в първата, петата или усурнайстата икономика в света стига да живея добре и спокойно. Така че евала им на индиците- дадоха урок как се повишават продажбите по време на криза. Другите да вземат и да си научат урока (особено родните политици).

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-1 +15
 
Преглед на профил

Варненски

Рейтинг: 1816 Любопитно
  • 24
  • 17:06
  • 28 мар, 2010

Ари, никой не те кара да купуваш каквото и да било като не ти харесва! Ако има кой да купува ще ги внасят, ако няма сами ще се изтеглят!
Десен, по-полека с "фактологията": Най-евтината Дачия с дизел струва 15990лв. (не 14х.лв. както пишеш ти) и има цели 70к.с. (http://dacia.bg/gamma/Logan/Prices.aspx). 5-те звезди на на краштеста всъщност са 3 (и то за версия с 2 аербега, която е по-скъпа от споменатите 15990лв.!) http://www.euroncap.com/results/dacia/logan.aspx!

Айде със здраве

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 790 Весело
  • 25
  • 17:07
  • 28 мар, 2010

До коментар [#22] от "Десен":

Индия има много големи познания вметалургията и физиката, приятелю. Имат и доста разработки в тези области както и нобелови лауреати и т. н. Истината е, че само с металургия и физика двигател с вътрешно горене не се прави.
Засега Индия се развива, което според мене е добре. Искрено им пожелавам на индийците да направят държавата си иконмически развита и да си живеят спокойно вместо като дсеа да са принудени масово да имигрират за да могат да изкарат препитанието си.

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 790 Весело
  • 26
  • 17:15
  • 28 мар, 2010

До коментар [#22] от "Десен":

Ето и едно линкче за доказателство. Дори бих те посъветвал да погледнеш в някоя енцеклопедия как изглежда в исторически план индиската металургия.
http://www.economywatch.com/business-and-economy/steel-industry.html

Знам, че Индия е непозната за нас, но пределено има своето място в развитието на човешката цивилизация (доста сериозно място при това), което няма как да стане без азвитие на технологиите а само с религия. Просто е невъзможно.

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Realist

Рейтинг: 3441 Весело
  • 27
  • 17:17
  • 28 мар, 2010

Не ви съветвам да купувате Тата Нано. За дългосрочни инвестиции като кола бъдете консервативни и разчитайте на старите производители. Например, независимо от проблемите Тойота си е Тойота. Айго и Смарт са на светлинни години като качество сравнени с Тата Нано. А това е Тата Нано:

http://content.usatoday.com/communities/driveon/post/2010/03/tata-nano-buyers-dream-of-driving-his-first-car-becomes-flaming-nightmare-/1

Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Realist

Рейтинг: 3441 Неутрално
  • 28
  • 17:18
  • 28 мар, 2010

Индийците все още не правят хубави коли. Както и китайците.

Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

чичо

Неутрално
  • 29
  • 17:38
  • 28 мар, 2010

Десен, Индия от 70-те години има космически спътници. В науката и технологиите са мноооого пред нас. Просто са милиард и не всички са грамотни. Изборите са по елктронен път, а не с цветни бюлетини като нас.

Оценка
-3 +12
 
Анонимен потребител

W12

Неутрално
  • 30
  • 17:50
  • 28 мар, 2010

До коментар [#11] от "putin":
Като се отървеш от турско-саксонските протежета иди си купи една дебела краставица (огуре́ц) и с нея ще се оправиш баш хубаво, както се казва рахат олсун по путински ще изпиташ.

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

Сиамчо

Неутрално
  • 31
  • 17:59
  • 28 мар, 2010

Какво ни занимават с маймунски държави като Индия и Китай, където досега един на 100 човека караше колело. Естествено, че пазара ще расте след като е на толкова ниски нива.

Оценка
-7 +8
 
Анонимен потребител

невеж

Неутрално
  • 32
  • 18:53
  • 28 мар, 2010

ако някой си мисли, че тата правят автомобили, жестоко, ама много жестоко се лъже. казвам го от личен опит - карал съм такъв таралясняк (не нано, а индика). и за тези, които си мислят, че са евтини - 1 брой преден амортесьор - 394 лв. - без коментар. съединителят се преебва на 70 хил. км. - още хиляда и кусур лв.!!! и това са цените на частите без труда. който не вярва - моля, нека си купи - в анкол (вносителят на тата, ако още ги внасят, де, че май се отказаха) ще му се израдват яко!

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

Шаро

Весело
  • 33
  • 19:20
  • 28 мар, 2010

Нищо не се споменава за издръжливостта на тази 'кола'.
Коли се правят много лесно ... добри издръжливи качествени коли се правят много ... много трудно.
Не случайно нациите които правят истински коли се броят на пръсти.
Руснаците за 100 години не можаха да се научат.
Китайците правят доста коли и на външен вид го докарват проблема е че след 10 000 км им трябва основен ремонт
Така че по полека с това 'хвърчило' ... за тези пари може да си вземете ГОЛФ или БМВ на старо и ще ви държи до живот
А който иска да купува ... БАЛЪЦИ бол

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

ч

Неутрално
  • 34
  • 20:02
  • 28 мар, 2010

до Онзи
Да, това са автомобили, не голф коли. В БГ не се прави нито едно от двете.

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

ч

Неутрално
  • 35
  • 20:05
  • 28 мар, 2010

И слава богу, щеше да е голям срам

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 3902 Неутрално
  • 36
  • 20:33
  • 28 мар, 2010

До коментар [#26] от "Boriaz":

Ти между добив на желязо от желязна руда, с каквато Индия не разполага в особено изобилие и металургия правиш ли разлика?
Металургия е как да направиш сплав която да издържа на определен сбор от натоварвания, при определен температурен режим в подходяща химична среда.
Да копа руда и да претопява всеки може.

Въобще индия давана за пример е изключтелно неподходящо защото каквото има в тая клоака е плод на американски, немски или английски инвестиции.

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
-4 +3
 
Преглед на профил

Boriaz

Рейтинг: 790 Весело
  • 37
  • 21:37
  • 28 мар, 2010

До коментар [#36] от "Десен":

Имам лека представа от металургия. Стоманата се придобива след "термична обработка" в пещи (знаеш как е стомана на английски- погледни в статията количествата).
Не казвам, че Индия е цъфнала та вързала. Казвам, че могат да леят стомана, демек са добри металурзи. Е, смехотворно е да ги сравняваш с Тисен-Круп, Сандвик, Американ Стийл и т. н. но само имаето Прамод Митал мисля че е достатъчно за да ти покаже, че макар и не най-добрите не са "кьопави" металурзи.
Въпросът е, че ти не си купуваш стомана, за да си измайсториш нож (примерно), а отиваш и си купуваш готов нож. Е, качеството на изработките в Индия не е високо.
Тата Нано е смехотворен автомобил за мене, но той не е и предназначен за мене. Това е продукт, предназначен за индийския пазар и явно там пробива- т. е. правилно е изчислен. Ако, обаче, индийците се качат на автомобили днес, утре може и компютри да си купят, вдругиден даже и на почивка да отидат и така, стъпка по стъпка, да започнат да живеят по-добре. Защо да не го направят? крайно време е тези държави да започнат да се развиват. Ние от това можем само да спечелим.

Искането няма мярка- даването има КРАЙ!

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

онзи

Неутрално
  • 38
  • 21:40
  • 28 мар, 2010

До коментар [#34] от "ч":

По първа точка не си прав.Не ми се изброяват причините,че няма да ми стигне времето.Вторият пост е безапелационна истина,за което,по един + и за двата.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

шукаритет

Неутрално
  • 39
  • 23:05
  • 28 мар, 2010

Каква кола може да прави един прост циганин да си правят рикши да си цункат кравите под опащката и да не ни показват подобия на коли!

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

двигател

Неутрално
  • 40
  • 23:24
  • 28 мар, 2010

една циганска сила не е дизел не е бензинов а оризов

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

Ники Горчилов

Рейтинг: 1362 Любопитно
  • 41
  • 23:52
  • 28 мар, 2010

Не знам откъде дойде цената от $5,000. В Индия, базовият модел се продава за 115,361 рупи или около $2,500.

Докато автомобилостроителите в "развития" свят се чудят как да избегнат банкрут, тук (в Индия) народа чака по 3 до 6 месеца за нова кола, защото производството не може да смогне на търсенето. Дали е нужно да напомням на многоуважаемите, кой е новият собственик на британските икони Land Rover и Jaguar?

Защо се получава така? Прочетете отново аргументацията на Варненски от коментар #19 и добавете един порядък. Само ще допълня - няма нужда да се връщаме толкова назад в историята. Спомнете си в България на какви черупки се возихме само до преди 10-15 години. Като четеш някои коментари може да си помислиш, че всички сме израснали в мерцедес с плисирани перденца.

От цялата дискусия дотук най-ме изумява пренебрежителното отношение към индийците, като към хора от втора категория. Да се чудиш и маеш на какво отгоре. Сякаш ние българите имаме някаква особена заслуга за материалните блага, които консумираме, та седнахме да се присмиваме на другите.

На всеки, който си мисли че стои по-високо в хранителната верига от един индиец ще кажа - всъщност е точно обратното. Аборигени са онези индивиди, които в 21 век продължават да делят хората на категории според раса, външен вид и материален статус.

Дай боже всекиму да осъзнае какво е Индия.

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

bds

Неутрално
  • 42
  • 00:16
  • 29 мар, 2010

До коментар [#1] от "онзи":
Това са НОВИ коли, нещо, което повечето българи (а вероятно и ти) не могат да си позволят!

 
Анонимен потребител

-

Неутрално
  • 43
  • 00:22
  • 29 мар, 2010

До коментар [#18] от "Пловдивски":
Много си наивен и вероятно само си виждал отдалеч автомобилите за които говориш. Не искам да омаловажавам индийския автомобил, той е на база страхотна идея и удар точно в целта. Но да сравняваш дори и Логан с него е много далеч от разумно разсъждение на информирания човек.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Чингиз Хан

Рейтинг: 235 Неутрално
  • 44
  • 01:13
  • 29 мар, 2010

в Европа Тата Нано ще се продава от 2011 за около 5000 евро като отговаря на всички европейски норми за сигурност и нива на емисии. Автомобилът е проектиран от италианското дизайнерско бюро IDEA. Еелектрическите системи и блока за управление са разработени от Бош. На такава цена в Европа няма подобен автомобил и пазарният му потенциал е огромен, особено в източна Европа. Дори и най-евтиният Логан е значително по-скъп.

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

онзи

Неутрално
  • 45
  • 12:02
  • 29 мар, 2010

До коментар [#42] от "bds":

Абе нови са,но не са коли.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Индекси
Пасивно управление на портфейла
При пасивното управление на портфейла инвеститорът залага на дългосрочното поскъпване на акциите в него и определя един инвестиционен период, например 6 месеца, година или две, през който почти не променя структурата му. Подходящи за подобен тип стратегии са т. нар. сини чипове - компании, които са с голяма пазарна капитализация, имат голям брой инвеститори, силни позиции в икономиката и са включени във водещите борсови индекси. Пасивно управление често следват секторните фондове или портфейли - тези, които копират структурата на даден индекс или които инвестират в компании от определен сектор на икономиката.
Още от Речник
Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент