Испанската нискотарифна Vueling ще лети между София и Барселона през лятото

© Красимир Юскеселиев

Полетите на easyJet до Берлин ще са четири пъти седмично



Испанската нискотарифна авиокомпания Vueling ще лети между София и Барселона през лятото на 2013 г., а британската easyJet - до Лондон-Станстед от 16 февруари и до Берлин-Шонефелд от 31 март, съобщи пред БТА изпълнителният директор на Летище София Веселин Пейков.


От сайта на Vueling се вижда, че има обявени полети от юли. Те са два пъти седмично. От Барселона авиокомпанията ще лети в неделя и сряда, в нощните часове, като обявените сега цени са между 60 и 110 евро. Към столицата на Каталуния полетите са сутрин в понеделник и четвъртък.


Полетите на easyJet  до Берлин ще са четири пъти седмично - вторник, четвъртък, събота и неделя, а актуалните цени са 30 - 50 евро. Полетите до Лондон-Станстед са във вторник и събота, цените са около 60 евро. Сега авиокомпанията извършва полети между София и друго лондонско летище - Гетуик, а също до Манчестър. 

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1341 Неутрално
  2. 2 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Няма ли да има полети до Лион най-сетне? Или поне до Базел.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  3. 3 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1702 Любопитно

    Намирам решението за малко странно. От Барселона до София няколко пъти седмично летят и Bulgaria Air, и Wizzair. Нямам чувството, че има нужда от трета авиокомпания по същия маршрут. Ако беше до Варна - да. От друго голямо испанско летище - също.
    Изобщо Vueling трудно конкурира Ryanair, за съжаление. Има и положителни неща - от догодина са обещали WiFi на борда.

  4. 4 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Що не го пишете Гатуик, така го произнасят в Англия.
    Иначе е добре, че се овеличават полетите до Лондон, от 2007 полетите са си едни и същи, а българите са се увеличили в пъти.

  5. 5 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 639 Неутрално
  6. 6 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    А Летище Пловдив спи!!

  7. 7 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 849 Неутрално

    А защо слагате снимка на Изи Джет? Инак, това е чудесна новина но за съжаление часовете им са убийствени!

  8. 8 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Чудесно..всичко това беше ясно преди месеци още.. Но същевременно не променя факта, че мениджмънтът на летище София е под всякаква критика и вместо да привличаме все повече компаниии, те напускат аеропорта, конкуренцията намалява и цените се качват. Тъй като има много силни индикации, че Еър Франс ще престанат да летят до България, веднага ще ви информирам с колко десетки процента ще се качат цените на БГ Еър в момента, в който няма повече директна конкуренция...
    И междудругото, след изгонването на УизЕър от маршрута София-Варна от БгЕър (а.k.а. Тимаджиите) въобще не се учудвам ако и на летище София са си пуснали пипалцата и умишлено да гонят конкуренти от натоварени дестинации, за да остават само бгЕър с 1-2 полета дневно...

  9. 9 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    Стига с тая Барселона, да пуснат директни полети до Тенерифе.

  10. 10 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    С всички отменени полети,закъснения и дране за багаж,нещо не съм фен на нискотарифните компании.Като се прибави и използването на селскостопански летища и още 50-60 евро да се теранспортираш до там където отиваш,то става дявол на магаре

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  11. 11 Профил на monика
    monика
    Рейтинг: 541 Весело

    Това лято на почивка в Барса

    Никоя цена не е достатъчно висока за едно ново усещане! О. Уайлд
  12. 12 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Добра новина, но има страни, за където БГ еър няма конкуренция и трябва да се търсят начини да се открият полети до Швейцария, например, пък до северните страни няма никакви директни полети - Швеция, Норвегия, Дания, а е и смешно, че няма директни полети до Будапеща вече няколко месеца, защото Уиз еър ги спряха, а Бг еър няма да откриват засега такава линия. Но е и разбираемо, като се има предвид броя на българите в южните страни - винаги са пълни самолетите от там..

  13. 13 Профил на Александър Милушев
    Александър Милушев
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Добра новина!

    Александър
  14. 14 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    [quote#3:"Мария"]Намирам решението за малко странно. От Барселона до София няколко пъти седмично летят и Bulgaria Air, и Wizzair. [/quote]
    Нискотарифните не разработват нови линии а подбиват цените на конкуренцията в редовните полети и взимат техните пътници !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  15. 15 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#4] от "angelboy8008":

    Прав си, че се произнася Гатуик.

    Но пък се пише "увеличават".

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  16. 16 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#10] от "sashobal":

    Понякога са по-изгодни - например разстоянието между Бергамо и Милано и Малпенса до Милано е едно и също, дори с лека преднина е Бергамо, а цената на автобусното билетче е една и съща. Часовете на излитане - приемливи, липсата на сервирана храна не е проблем - в Европа се лети 2-3 часа, така че не е болка за умиране. По-добре е всеки да избира какво да плаща. Традиционните линии понякога имат много добри предложения, които са по-изгодни, защото при тях се включва багаж.

  17. 17 Профил на Убитака
    Убитака
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Bulgaria Air НЕ летят до Барселона.
    Ако не знаеш, това беше сделката:
    На тях оставиха София - Варна, а Wizz взеха Барселона.
    Сега билет до Варна под 100лв няма (преди имаше и по 19).
    Та малко разчупване на монополите няма да е зле...

  18. 18 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#15] от "Dorian Gray":

    Е, аз съм се поправил после!

  19. 19 Профил на ripley
    ripley
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Чудесна новина!

    PS: Кога най-после ще се научите, че това са "нискоразходни", а не "нискотарифни" авиокомпании!???
    Има сериозна разлика и подмяната на термина е силно подвеждаща...

  20. 20 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#18] от "angelboy8008":

    Извинявай, пропуснал съм.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  21. 21 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#10] от "sashobal":

    Отменени полети?
    Полетите закъсняват не само на нискотарифните, онзи ден като се прибрах с Бритиш висяхме 1ч. на пистата на Хитроу, имаше м'гла.
    Иначе примерно нискотарифната Уиз, ако я ползваш до Лутън и живееш в северен Лондон, си по на далавера от това да летиш с Бритиш до Хитроу и от там до северен Лондон.
    Така, че според зависи.

  22. 22 Профил на tonipixel
    tonipixel
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Това са новини от преди два месеца и сътветно Дневник не са чули, че Ники спират полетите си до София, а ЕрБерлин също се включват по отсечката Берлин(Тегел)-София.

  23. 23 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1702 Любопитно

    До коментар [#17] от "Убитака":

    Изненада - това за Барселона и Bulgaria Air сигурно е от 2-3 години насам (не си спомням точно кога за последен път летях по тази линия). И безспорно променя нещата.

  24. 24 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#17] от "Убитака":

    Хайде посмали малко. Сега около Коледа може и да са над 100 лева, но иначе отиване и връщане е за 80 евро.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  25. 25 Профил на nelva
    nelva
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Спокойно-като има,а то винаги има тежка мъгла в София,ще спират в Пловдив.

  26. 26 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#4] от "angelboy8008":
    Дневник изписват името така, както е придобило "гражданственост" в България. Ще е по-скоро израз на оригиналност, а не търсене на прецизност, ако тръгнат да изписват английските имена не така, както обикновено сме свикнали да се произнаяст у нас, а както са в Англия. Най-добрите примери в случая са:
    Камбридж вместо Кеймбридж или Гринич вместо Гринуич.
    Да не говорим за по-очевадни примери като Вашингтон, например.
    Между другото и англичаните изкривяват много чужди имена (особено френски, но не само) и си ги произнасят по своите правила, а не както трябва.

    Chungking Express (Won Kar-wai)
  27. 27 Профил на николай
    николай
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Всяка новина за новодошла авиокомпания по български летища е добра! Дано са повече авиокомпаниите, които ще ни предпочетат.
    За нещастие - Малев фалираха - Будапеща отпадна.
    Чехите ни напуснаха.
    Полетите до Дюселдорф с регионалната Луфтханза изчезнаха.
    Французите съкратиха полетите си - няма го ранния сутрешен, както и късния вечерен, което е голяма загуба, с оглед на това, че предлагаха добри цени и връзки до почти целия свят.
    Ники - спират полетите си до Виена, остава монопола на австрийците.
    Турските Пегасус също изчезнаха.
    AirOne - обявиха полети, които така и не стъпиха на българска земя.
    Нищо чудно с Vueling да се случи същото.
    Чудя се защо БългарияЕр не се активизира и да запълни бързо липсващите дестинации.

  28. 28 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#26] от "mitkaloto_":

    На тоя дивашки език, звучащ като повърня, въобще не се разбира кое как се произнася в оригинал, че да се напише "правилно". Самите им звуци са примитивни, особено гласните, и не могат да се напишат с точни букви, едва ли и те самите могат, затова и не пишат фонетично. Така че както и да се напише винаги ще е "грешно", но на кой му пука.

  29. 29 Профил на barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    Рейтинг: 1656 Весело

    [quote#9:"gospodinkanchov"]

    Стига с тая Барселона, да пуснат директни полети до Тенерифе. [/quote]

    Нали до Тенерифе трябва да презарежда самолета .... !
    Това оскъпява полета и затова няма да има директен полет до Канарите от България.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  30. 30 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#25] от "nelva":

    Самолетита като има мъгла в София, не кацат в Пловдив, а където имат договор за резервно летище. На Изи Джет резервното летище за Софийското е в Солун,Гърция.
    На други компании е в Букурещ, също Бургас. Почти никоя компания не е избрала Пловдив или Варна.

  31. 31 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ще е готино, ако наистина са нискотарифни. Има толкова много компании, които уж се водят нискотарифни, а цените им са като на големите. В Англия, Франция, Испания може да си купиш билет за никакви пари. У нас това още е мечта.

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  32. 32 Профил на barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    Рейтинг: 1656 Любопитно

    [quote#4:"angelboy8008"]Що не го пишете Гатуик, така го произнасят в Англия[/quote]
    Стига ръси мозък как го произнасят в Англия.

    Имената на градове и държави се пишат според приетата традиция в България (придобила гражданственост), а не според местните правила за говор и правопис. Въпреки, че има изкривявания и залитания към местното произношение.

    - Как да произнасяме тогава: Мо(а)сква (Moskow); Switzerland; Netherlands; Norway; Marseille; Napoli; Den Haag .....


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  33. 33 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    Като пуснат до Тел Авив, да свирнат.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  34. 34 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#17] от "Убитака":


    Е, не можеше ли да е обратната сделка - за бгеър да бъде Барселона, а за Уизз - Варна

    Иначе в момента най-евтините билети до Варна с Бгеър са 140-150 лв., за полет след няколко седмици да речем. По времето, когато имаше конкуренцията на уизз, бяха по 56 лв.

  35. 35 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Да бяха го направили до Малага или Севиля. До Мадрид и Барселона и сега е лесно да стигнеш за малко пари. А и без това нашите мутри ходят повече до Марбея!

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  36. 36 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#32] от "barcelonski":

    То Гатуик звучи по Българско и лесно за изговаряне, другото е изкривено.
    А за грешно преведени имена в Бг езика:
    Ноу Камп, Вавилон, Варвари...

  37. 37 Профил на barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    Рейтинг: 1656 Неутрално

    [quote#36:"angelboy8008"]То Гатуик звучи по Българско и лесно за изговаряне, другото е изкривено[/quote]

    Точно заради изкривяванията е прието да се пишат утвърдените имена, придобили вече гражданственост.

    Гетуик !

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  38. 38 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#29] от "barcelonski":

    От Германия и Скандинавия може без презареждане, а от София не може, така ли?

  39. 39 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 374 Неутрално

    добре дошло е това, доста пътуваме за Испания.

  40. 40 Профил на schleimer
    schleimer
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Уважаеми журналисти от Дневник, това в линка защо не е новина номер 1 при Вас?

    http://dnes.dir.bg/news/novo-selo-voenna-baza-anu-angelov-bezmer-amerikanska-baza-12635811

  41. 41 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#17] от "Убитака":

    абе каква сделка, какви 5 лв.... за де летят вътрешен полет Уизеър трябва да имат регистрирано дружество в България, а такова вече няма. Работещите българи в Уиз са на работа директно към унгарския Уиз.

  42. 42 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Ура!

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  43. 43 Профил на barabana
    barabana
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Снимката към материалчето е супер актуална. Поздравления за редактора.

  44. 44 Профил на barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    Рейтинг: 1656 Весело

    [quote#38:"gospodinkanchov"]От Германия и Скандинавия може без презареждане, а от София не може, така ли? [/quote]

    Има самолети, които стигат и без презареждане, но в БГ отдавна няма самолети за далечни и презокеански полети, които могат да стигнат до Канарите без презареждане.

    Трябва да презаредят някъде към Севиля, Малага ......
    ... в Скандинавия определено разполагат с такива самолети.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  45. 45 Профил на frequentflyer
    frequentflyer
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#2] от "Дразнител": Или поне до Базел?

    try WZZ to SKP

  46. 46 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#44] от "barcelonski":

    Е тия чужди авиокомпании с наши самолети ли летят, че да се налага да имаме такива? Щом нискотарифни превозвачи летят от Германия и Скандинавските страни до Тенерифе, значи могат и от София.

  47. 47 Профил на bsxds
    bsxds
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Прекрасна новина! Пътувам много често с Вуелинг от Амстердам до Барселона и имам много добри впечатления. Обслужването и цените са ОК, самолетите са нови, рядко се слува да закъсняват или да се отлагат полети, използват новия терминал в Барселона и за сметка на УизЕър са по-толерантни спрямо ръчния багаж... Пожелавам им успех!

    летящият холандец
  48. 48 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Разтоянието от София до Лас Палмас е 3831 km
    Обхвата на А320 е 6,150 км - с който летят wizz air и България ер

    Проблема не е в липсата на подходящи самолети, а в липсата на платежоспособно търсене.

  49. 49 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#45] от "frequentflyer":

    А Скопие <-> София колко часа е?! То по-добре да ида до Цюрих или до Париж - по-удобно ще е. Иначе от Лион през Прага става. Може и през Франкфурт. Преди имаше директни полети София-Женева и бяха много удобни.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  50. 50 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3942 Неутрално

    Отлична идея!Чувал съм хубави думи за Барселона и чрез тази нова линия се подобрява възможността човек с по-ограничен бюджет да отиде и разгледа този прекрасен град!

  51. 51 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#48] от "Климент Горанов":

    Нещо си се объркáл. София-Мадрид 3000-3100 км, Мадрид- Санта Круз близо 2000......Бих казал, че разстоянието от испания до българия и канарските острови е почти същото.

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  52. 52 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#48] от "Климент Горанов":

    Не вервам една такава линия да остане без пътници:
    1. На Тенерифе има стабилна българска диаспора.
    2. Като евтина дестинация за морска почивка извън летния сезон е без конкуренция, особено след промените в Египет. Само слабата популярност у нас и липсата на директна линия спира наплива на туристи, но потенциалът е голем.
    3. От Балканите нема директни полети до там, така че може и сърби, македонци, да ползват софийското летище.

  53. 53 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#51] от "InmoInvestments":

    Ако се лети директно нема да минава през Мадрид. 3800 км е по права линия, но и по крива да е, пак ще е под 6000 така или иначе, а дискусията беше за това може или не може да се лети без презареждане до там, другото са подробности.

  54. 54 Профил на barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    Рейтинг: 1656 Неутрално

    [quote#48:"Климент Горанов"]роблема не е в липсата на подходящи самолети, а в липсата на платежоспособно търсене. [/quote]

    Как се пълнят 180 места ........
    няколко пъти седмично, в двете посоки .........

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  55. 55 Профил на barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    barcelonski - Махнете ръбестите форми - дразнят
    Рейтинг: 1656 Неутрално

    [quote#48:"Климент Горанов"]Разтоянието от София до Лас Палмас е 3831 km[/quote]

    Нещо си се объркал. Това е по права линия.
    Въздушните коридори никога не са по права линия.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  56. 56 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#52] от "gospodinkanchov":
    Как се пълни 150 - 180 местен самолет дори само с един полет седмично?
    Колко е голяма тази диаспора 100-200-1000 -10000 човека, колко често биха летели и колко пари с склонни да платят за полет до България?
    Ако става въпрос за лятна почивка и сега се организират чартърни полети от София, но редовна линия е съвсем друго нещо.
    За сърби и македонци няма какво да коментираме, за тях е опредлено по-удобно да правят прекачване в Европа, от колкото да пътуват няколко часа с кола, да плащат паркикинг и т.н.

  57. 57 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#56] от "Климент Горанов":

    Само на Тенерифе живеят между 3 и 5 хил. българи, на другите острови сигурно има още толко. Всеки да пътува по веднъж в годината до България и обратно - капацитетът на самолетите ще е запълнен на 2/3. Колко пари са склонни да платят - дори малко повече, отколкото плащат за полет с прекачване през Мадрид и Барселона. До 200-250 евро за двупосочен вероятно ще платят.
    Не става въпрос само за лятна почивка, лятото може да идеш на море и в България, Средиземноморието, но през останалите сезони немаш голем избор, при това евтин. Тенерифе се посещава целогодишно от туристите и е нормално да има редовна линия. Още повече като има и емигранти.
    Много македонци ползват софийското летище, през Скопие им е по-скъпо, а и нема много линии. За жителите на Южна Сърбия София е по-близо от Белград.

  58. 58 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Ако са готови да платят тези пари на посока сигурно ще се намери превозвач, но много се съмнявам.
    само 50000 долара приблизително разхода за гориво на A320 за отиване и връщане до Тенрифе например. което прави около 330 долара на човек при 80% запълване на 180 местен самолет. Това е само гориво , отделно разходи за летище , персонал , лизинг/амортизации на самолета и т.н.
    А 80% по редовна линия е супер постижение, средното затоварване рядко надхвърля 70% процента при стандартните превозваци.

  59. 59 Профил на gospodinkanchov
    gospodinkanchov
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#58] от "Климент Горанов":

    Не знам как точно се образуват цените и колко гориво се харчи, но от Северна Германия и Дания например, нискотарифните превозвачи летят до Тенерифе горе-долу за такива пари (до 200 евро за двупосочен билет). А разстоянието от София е същото.

  60. 60 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#59] от "gospodinkanchov":

    Сигурно могат да се намерят дори и по-ниски цени за определени дати без багаж до летище в полето, но средната цена на коята се продава седалка в самолета трябва трябва да покрива разходите на авиокомпанията и да остава печалба.

  61. 61 Профил на asparuhkanchov
    asparuhkanchov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#60] от "Климент Горанов":

    Аз ти казвам какви са средните цени на билетите - под 200 евро, а ти ми говориш за определени дати. Сигурно са си направили сметката, едва ли са на загуба от тия линии. И съвсем не кацат в полето, а на основни летища.

  62. 62 Профил на angel.or.demon
    angel.or.demon
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Дано не се получи като с други нискотарифни компании, които като им акалкулираш билет аи летищните такси и цената ставапо-висока от на редовните.

    Нещата са по-близо, отколкото се появяват в огледалото ти!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах