GM ще инвестира 4 милиарда евро в "Опел" до 2016 г.

Дан Акерсон (в средата) и д-р Карл-Томас Нойман (вдясно) след срещата на борда в централата на "Опел" в Рюселсхайм

© GM

Дан Акерсон (в средата) и д-р Карл-Томас Нойман (вдясно) след срещата на борда в централата на "Опел" в Рюселсхайм



Американският концерн "Дженеръл мотърс" ще инвестира 4 млрд. евро в своето германско поделение "Опел" до 2016 година, реши бордът на директорите на GM на среща в Рюселсхайм, Германия. "Като глобална автомобилна компания имаме нужда от силно присъствие в Европа по отношение на дизайна и развойната дейност, както и като производство и продажби," заяви главният изпълнителен директор на концерна Дан Акерсон. Той допълни, че "Опел" е ключът към успеха на "Дженерал мотърс" и разполага с пълната подкрепа на своята компания майка. Според главния изпълнителен директор на "Адам Опел" д-р Карл-Томас Нойман голяма част от инвестициите ще са предназначени за разработването на нови модели. Той добави, че до 2016 година компанията ще пусне на пазара 23 нови модела автомобили и 13 нови двигателя.


Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Нали щяха да продават?

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  2. 2 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    За 3 години 23 модела? По-добре да пуснат 3, но да са изпипани + ниска цена.
    Както се казва, икономия от мащаба.

    Лицемеркел акбар!
  3. 3 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Опел" е ключа към успеха на "Дженерал мотърс"[/quote]
    Това не е толкова невероятно, колкото би изглеждало в нечии очи... На конструкторите от Рюселсхайм никога не им е липсвало техническо въображение (в по-ново време и доколкото си спомням - Флекс-7-седалките в Зафира от края на 90-те, Туинпорт-всмукателните колектори от началото на 21-ви век, Флекс-Райд-окачването в наши дни); за съжаление не може да се каже, че не са им липсвали пари (едва от Каскада-та насам има по-конкурентно ново поколение турбобензинови двигатели)! Дано марката надживее фиаското в "цитаделата" Бохум, НО това ще е трудно със сегашните гаранционни условия, или с бадж-маркетинга в сегмента на СУВ-овете...

  4. 4 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#2:"Bulgarische Motoren Werke"]За 3 години 23 модела? По-добре да пуснат 3[/quote]
    Това има своите плюсове, НО не и в случая! Веднъж имаш компания-майка, която иска резултати, втори път имаш конкуренция от калибъра на Шкода/Хюндай/Форд, които също залагат на двуцифрени моделни нововъведения за подобен период от време Дано да го бъде Опел, но няма да му бъде лесно...

  5. 5 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 926 Весело

    До коментар [#2] от "Bulgarische Motoren Werke":

    разликата е никаква. те в общи линии 2/3 от агрегатите са едни и същи.

    https://www.facebook.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B1%D1%83%D0%BD%D0%B0-1456279664692451/
  6. 6 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    До коментар [#4] от "Рубиконан от Балъкимерия":
    До коментар [#5] от "galio":

    За това казах "икономия от мащаба". Различни модели значи различни части (купе, табла, кори, фарове и т.н.). Всичко това струва пари както за разработка, така и като загуба от икономията от мащаба (по-малко бройки = по-висока цена). Освен това настройка на поточните линии, роботите и не на последно място обучение на персонала за новите модели. Това пак струва маса пари, което в крайна сметка рефлектира върху крайната цена нагоре.
    По-добре да изпипат няколко класики отколкото да правят "бутикови" коли в серии от по няколко стотин хиляди.
    Екстрите дават добра възможност всеки да си нагласи колата според вкуса.

    Лицемеркел акбар!
  7. 7 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#6:"Bulgarische Motoren Werke"]По-добре да изпипат няколко класики отколкото да правят "бутикови" коли в серии от по няколко стотин хиляди[/quote]
    Добре, де, драги съфорумецо, имаш ли огледало наблизо? Огледай си профила в него - виждаш ли нещо? А, да, БМВ, още по-добре! Е, кажи сега - толкова ли са прости тия "баварци", че планират и невъобразими за правоверните си фенове нови модели в нови ниши, с нови визии, задвижвания и прочее, и всичко това в близките няколко години, и с планове за шестцифрени продажби?
    По твоята логика излиза, че БМВ е най-добре да си прави "няколко класики" - 3-ката, 5-цата, 7-цата... ДА, АМА НЕ! И това с главните букви биха ти го казали и в БМВ, ако ги попиташ същото

    Всъщност е излишно да се дърляме, при положение че - най-вероятно и поне в моя случай - нито сме акционери в съответните концерни, нито членове на техните УС... Това, което не е излишно да имаме предвид, е че колкото повече се надпреварват моделно производителите, толкова повече могат да спечелят производителите, които сме и ние Общо взето, притеснителни остават единствено покупателната ни способност и евентуално скъсеният развоен цикъл на моделите, който да наложи някоя и друга бъдеща сервизна акция в движение, макар и не задължително...

  8. 8 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 926 Неутрално

    [quote#6:"Bulgarische Motoren Werke"] ... и не на последно място обучение на персонала за новите модели[/quote]

    абе като гледам как са сглобени Орлите, явно верно им е на последно място и често така и не стигат до него

    https://www.facebook.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B1%D1%83%D0%BD%D0%B0-1456279664692451/
  9. 9 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#7:"Рубиконан от Балъкимерия"]толкова повече могат да спечелят производителите, които сме и ние [/quote]
    Да се чете - потребителите... Ех, тоя гладен петел, бе!

  10. 10 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    До коментар [#7] от "Рубиконан от Балъкимерия":

    Не си ли чувал, че БВМ е кола за комплексари? Тях разума не ги лови.

    В момент на криза би трябвало да се намаляват разходите, а не да се увеличават за бутикови талиги. Тия автомобилни компании не могат да баламосват хората постоянно.

    Лицемеркел акбар!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах