Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Сменени са шефовете на пътническите и товарните превози на БДЖ

От Дневник
Последна промяна в 14:58 на 15 фев 2017, 2164 прочитания, 15 коментара
Галерия
Съветът на директорите на "Холдинг БДЖ" освободи от длъжност управителите на "БДЖ – Пътнически превози" Димитър Костадинов и "БДЖ - Товарни превози" ЕООД Любомир Илиев, съобщиха от дружеството.

На тяхно място за управители са назначени Христо Иванов и Александър Александров.

В съобщението се посочва, че новите управители са дългогодишни специалисти в областта на железницата като цялата им кариера е изцяло свързана с железопътния транспорт.

В биографичната справка за Христо Иванов се казва, че е магистър по финанси във Великотърновския университет "Св. Св. Кирил и Методий". Преди това е завършил специалност "Експлоатация на железопътния транспорт" в Техническия университет. Опитът му включва превоз на опасни товари, пътнически превози и организация на превоза при прекъснато влаково движение. До 2012 г. се е занимавал с експлоатацията на цялостната дейност в "БДЖ – Пътнически превози" ЕOOД.

За Александър Александров се казва, че е магистър по "Технология и управление на транспорта" ВВТУ "Тодор Каблешков" и има друга магистърска степен по "Икономика на транспортната фирма". Израства в кариерата от инструктор в Превозна служба в БДЖ до директор в "БДЖ – Товарни превози" ЕООД.

Преди седмица министърът на транспорта Христо Алексиев смени изпълнителния директор на холдинга Владимир Владимиров и шефа на "Национална компания железопътна инфраструктура" Милчо Ламбрев. Той обясни персоналните промени в жп холдинга с неглижирането на големи инфраструктурни проекти. Самият министър е бил в миналото зам.-шеф на инфраструктурната жп компания.
  • Зарче
Етикети
Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Фрий флоут / Free float
Процент свободно търгувани акции. Обикновено това са всички акции извън мажоритарния и големите миноритарни акционери. Важен показател при преценка на ликвидността на компанията.
Още от Речник
Реклама