Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Метрото все още не е най-желаният превоз до летището

От Дневник
Последна промяна в 16:13 на 15 фев 2017, 2823 прочитания, 34 коментара
От април 2015 г., когато влаковете на софийското метро започнаха да пътуват до летището, метрополитенът все още не се е наложил като основно транспортно средство за пътуващите въпреки ниската цена и бързината на придвижване. Най-предпочитаният транспорт до летището е автомобилът за 40% от пътуващите, сочат данни от първото маркетингово проучване на пътникопотока.

Подземната железница е едва третото по популярност превозно средство, изпреварвано и от такситата, сочат данните на летището.


Според изследването българите са 70% от пътниците, обслужвани от аеропорта. След тях се нареждат гражданите на Великобритания, Германия и САЩ. През лятото пристигащите в България чужденци са повече, а през зимата преобладават пътуванията на българи в чужбина.

Очаквано проучването е потвърдило, че бизнес пътниците предпочитат да ползват терминал 2, а сезонно работещите - терминал 1, обслужващ нискотарифните авиокомпании.


В анкетата 40% от пътниците са оценили с 4 качеството на услугите по 5-степенна скала. Около 60% от чужденците са отговорили, че искат да дойдат пак в София, се казва в съобщението на летището.

  • Зарче
Етикети
Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Печалба/загуба
Изчислява се към даден момент или в края на инвестиционния период. Това е разликата между стойността на ценните книжа в портфейла към даден момент минус инвестираната сума в началото на периода. Ако резултатът е положителен, портфейлът е на печалба, ако е отрицателен, той е на загуба. Получената печалба или загуба се дели на инвестираната сума и се умножава по 100 и по този начин се получава процентното изменение - за печалба - с положителен знак, а за загуба - с отрицателен.
Още от Речник
Реклама