Регистрация
09 авг 2011, 00:03

Борсите в САЩ затвориха с най-голямата си загуба от кредитната криза насам

От Весела Николаева Всички статии на автора
Основните индекси изгубиха по 6-7%, финансовите акции бяха сред най-губещите, докато златото продължи с нов ръст. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

190 коментара
 
Преглед на профил

Анди

Рейтинг: 671 Неутрално
  • 1
  • 00:06
  • 09 авг, 2011

Това са пари от американските пенсионни фондове 401(К).
Седмица подред в такъв темп и САЩ ще са пред нова гражданска война.

Оценка
-29 +77
 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Любопитно
  • 2
  • 00:17
  • 09 авг, 2011

ние винаги сме били и винаги ще бъдем страна с оценка ААА...
...................................................................................................
Вие само сте свикнали да плюскате за сметка на другите.Един злокачествен тумор на планетата,който безнадейно е метастазирал.Държите се като лудия с картечницата и който не иска да е с вас и да плаща,получава бой по манерката до припадане.Сегашната Америка няма нищо общо с онази от преди 70-80 години,в която имаше поне малко морал и принципи....
Кравари,внимавайте рейтинга ви от ААА да не се смени на лА.нА
Що ли съм много неизненадан?

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-57 +117
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3533 Неутрално
  • 3
  • 00:19
  • 09 авг, 2011

Сега ни чака месец/месец и половина на обливане с лафове 'нищо не е станало'. Докато застраховките на Италия не минат 7 %. А това ще стане факт към края на септември. Основание ще бъде драматичната загуба на Меркел на провинциалните избори в Берлин и Мекленбург-Долна Померания.

Оценка
-7 +54
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 4
  • 00:19
  • 09 авг, 2011

Имам чувството, че всички са подготвили злорадството си и чакат да се случи нещо, което си мислят, че ще ги накара да се чувстват по-добре.

Факт е обаче, че САЩ е най-мощната икономика и ще си остане дълго време такава, защото имат ноу хау, здрава работна етика и работеща демокрация.

Очевидно е, за всички запознати, че реалната икономика се отърсва от сътресенията и преструктурирането и ще измъкне всичи от затруднението. Това, че тези посредственици от рейтинговата агениця се изхвърлиха, не бива да отвлича вниманието от това, че другите две (също толкова посредствени) рейтингови агенции не са намалили рейтинга. Капиталовите пазари в момента са като нервна и полулуда девойка, която подскача параноично при всеки лек шум. Всъщност истинския проблем се крие в европейците, които за пореден път не могат да свършат нищо сами.

Оценка
-98 +66
 
Преглед на профил

greg1

Рейтинг: 1225 Весело
  • 5
  • 00:24
  • 09 авг, 2011

До коментар [#4] от "Parvan P. Parvanov":

Обама, братче ти ли си? А добре дошъл!

"НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven

Оценка
-26 +74
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Весело
  • 6
  • 00:24
  • 09 авг, 2011

До коментар [#5] от "greg1":

Да аз съм. И вярвам.

Оценка
-41 +23
 
Преглед на профил

bored2009

Рейтинг: 437 Неутрално
  • 7
  • 00:32
  • 09 авг, 2011

До коментар [#4] от "Parvan P. Parvanov":

По БТВ казаха, че бюджета на САЩ е съставен от 58% данъци
и 42% заеми. Ако е така, колко ще издържи. И в България да взимахме заеми още толкова колкото ни е бюджета, щахме да имаме ебати растежа.

Оценка
-20 +75
 
Преглед на профил

1951

Рейтинг: 1295 Весело
  • 8
  • 00:34
  • 09 авг, 2011

Един оптимист нали обясняваше, че борсите в САЩ щели да са твърдо нагоре днес

Оценка
-10 +77
 
Преглед на профил

Анди

Рейтинг: 671 Неутрално
  • 9
  • 00:36
  • 09 авг, 2011

До коментар [#4] от "Parvan P. Parvanov":

Де да беше така.
Водещи икономики винаги са били и винаги ще бъдат тези национални икономики които се радват на ниска цена на капитала и изобилие от суровини, наличие на средства на производство, технология и инфраструктура.

Оценка
-8 +28
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 10
  • 00:37
  • 09 авг, 2011

До коментар [#7] от "bored2009":

Да взимаш, но като няма с какво да го покриваш. Америка произвежда, България преразпределя.

Оценка
-23 +32
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 11
  • 00:39
  • 09 авг, 2011

До коментар [#9] от "Анди":

Ти описа Америка.

Оценка
-22 +23
 
Преглед на профил

Todor

Рейтинг: 319 Неутрално
  • 12
  • 00:40
  • 09 авг, 2011

Не случайно Бжежински говори за всенародни бунтове: http://30dumi.eu/2011/08/bzhezhinski-otchakva-vsenaroden-bunt/

Оценка
-6 +16
 
Преглед на профил

bfsa

Рейтинг: 74 Неутрално
  • 13
  • 00:41
  • 09 авг, 2011

Един злокачествен тумор на планетата,който безнадеждно е метастазирал. Държи се като лудия с картечницата и който не иска да е с вас и да плаща,получава бой по манерката до припадане.Сегашната Америка няма нищо общо с онази от преди 70-80 години,в която имаше поне малко морал и принципи....
Кравари,внимавайте рейтинга ви от ААА да не се смени на лА.нА. Но не можем да я оставим да пропада, щото ще подпали война, а сите сме в една лодка! Трябва и можем да им помогнем, ама да се помолят!

Оценка
-37 +24
 
Преглед на профил

Todor

Рейтинг: 319 Неутрално
  • 14
  • 00:42
  • 09 авг, 2011

А Рубини , лошият пророк вещае още по-яка криза...

Оценка
-6 +21
 
Преглед на профил

аз

Рейтинг: 439 Неутрално
  • 15
  • 00:42
  • 09 авг, 2011

федералният резерв ще обяви парично акомудиране (печатане на пари) и пазарите ще се вдигнат. въпросът е кога - утре или вдругиден. ецб вече се намеси с около 1.2 трл. евро. проблемът ще се повтори есента, когато ще започне да става ясно, че има инфлация и растежът е доста по-малък от очакваното....

from all the things i've lost i miss my mind the most

Оценка
-5 +20
 
Преглед на профил

danailov

Рейтинг: 1611 Любопитно
  • 16
  • 00:47
  • 09 авг, 2011

Е като не ги интересуват толкова оценките на рейтинговите агенции, защо се ядосват и се държат като ощипани моми? Ама беше хубаво с трите А, нали? Рецесията ще гази тепърва всичко наред, и хич няма да я интересува Америка ли е, или наша милост! Затова спокойно - фалити ще има за всички, чакайте си и не се пререждайте!

Оценка
-6 +65
 
Преглед на профил

desunka

Рейтинг: 240 Неутрално
  • 17
  • 00:48
  • 09 авг, 2011

Не става само в офисите сладурчета с финансовите ви далаверки и прочие , трябва да се копа , ама уви не разбирате и това си е .

Оценка
-13 +44
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 3179 Неутрално
  • 18
  • 00:53
  • 09 авг, 2011

До коментар [#10] от "Parvan P. Parvanov":
Верно произвежда. И има ресурси, природни, човешки и т.н.
Ама и харчи много повече от колкото произвежда. Тези трилиони външен дълг нали някои все пак трябва да ги изплаща, на някого но не в безкрайното бъдеще. В един момент идва "кръчмаря с тефтера", и "тегли" сметката...
Вересиите са до време, света се развива...
Що ли голяма част от външния дълг на Щатите са в Китай и Япония? Що ли Китай искат да се определи втора световна валута заедно с американския долар?

Мани ги разни рейтингови агенции... И с тях и без тях, колкото и да се правят на интересни все тая. Въпроса е много по-важен и тревожен. Нали знаеш израза на Бисмарк: "Когато Германия кихне, Европа се разболява от грип"
Та нещо подобно и в случая.

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-9 +42
 
Преглед на профил

Jindo

Рейтинг: 512 Неутрално
  • 19
  • 00:57
  • 09 авг, 2011

Факт е обаче, че САЩ е най-мощната икономика и ще си остане дълго време такава, защото имат ноу хау, здрава работна етика и работеща демокрация. - цитат на коментар #4 от “Parvan P. Parvanov”


Ама ти сериозно ли? Работна етика в америка? Пха, страната където могат да те изхвърлят без предупреждение, където отпуската е мечта. Демокрация или популизъм, десетки години тази държава е движена от лъжи и войни. Най-мощната икономика заради сравнената със земята Европа и удобните бомби над Япония през ВСВ, стотиците "привлечени" умове от нацистка Германия. Абе...

http://www.favtool.com

Оценка
-24 +57
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 20
  • 00:58
  • 09 авг, 2011

До коментар [#19] от "jindo":

Провери си терминологията пич. Работна етика, в смисъл на яко бачкане. На всички нива и по същество.

Оценка
-32 +18
 
Преглед на профил

Веселин

Рейтинг: 1556 Неутрално
  • 21
  • 01:01
  • 09 авг, 2011

Положените усилия нямат значение. Само резултатите. Резултатите се мерят с показатели като дълг спрямо БВП и са лоши.

Оценка
-5 +37
 
Преглед на профил

Jindo

Рейтинг: 512 Неутрално
  • 22
  • 01:03
  • 09 авг, 2011

Да, отдалече изглежда лъскаво и красиво, но когато се приближиш те "удря" на кисело. Един маскарад за много пари за да се спечелят още повече. Но ти давай смело - все някой трябва да поддържа мита за -американската мечта-.

http://www.favtool.com

Оценка
-13 +28
 
Преглед на профил

Ментор

Рейтинг: 1201 Неутрално
  • 23
  • 01:04
  • 09 авг, 2011

реално от началото на годината в САЩ нищо позитивно не е станало. Икономиката се свива (беше отчетен минимален ръст, но при подценена инфлация) , работни места не се създават. А от началото на годината до средата на юли Dow Jones нарастна с около 10% - въз основа на какво? И сега за две седмици тия 10% изчезнаха, което е съвсем нормално. Ще изчезнат и още "печалби" , защото всъщност никога не са съществували. Всичко това е естествен резултат от опитите да се облекчи издишането на един балон с надуването на нов балон. На малоумните политици трябва да им стане ясно, че лесен изход от тая боза няма, и трябва да престанат да го търсят. Но това едва ли ще стане, защото след година има избори. И ако Обамата направи каквото трябва, вместо да пропилее още някой и друг трилион, няма да го преизберат.

Оценка
-6 +56
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 24
  • 01:04
  • 09 авг, 2011

До коментар [#18] от "drakar65":

Съгласен съм, най-общо, с насоката на коментара ти.

Китай и Япония купуват облигации на САЩ защото макро-показателите (въпреки огромния дълг) показват, че икономиката е здрава. Не е това, което беше по времето на Клинтън безспорно, но още се държи.

Относно желанието на Китай, трябва да призная, че съм аматьор в икономическите науки и не знам как да го разглеждам въпроса; някой ако може да помогне...

А, за Европа казах и по-горе; те са в дъното на проблема.

Оценка
-23 +11
 
Преглед на профил

comandante

Рейтинг: 3803 Неутрално
  • 25
  • 01:04
  • 09 авг, 2011

До коментар [#16] от "danailov":

И аз това казвам !

Уорън Бъфет и Бил Милър като са толкова патриоти да купуват сега , от мръснишките им хедж фондове да ударят 1-2 трилиона в подкрепа американски облигации и акции ? И още същия ден ще стабилизират пазара ...но те искат паника и да изкупят всичко на безценица!!!

Барак Обама да обяви за някъде военна намеса ...защото САЩ освен някои от оръжията всичко останало се произвежда в Мексико или Китай.)))
Просто колапса е неспасяем и алчността на такива скръндзи като Уорън Бъфет е катализатор който ускорява борсовите крахове.За съжаление от това губят само дребните инвеститори и афроамериканците от трудовата борса))



Оценка
-7 +39
 
Преглед на профил

scorpion

Рейтинг: 782 Весело
  • 26
  • 01:05
  • 09 авг, 2011

Барак Обама обяви: "Пазарите ще се качват и падат. Но това са Съединените Американски Щати. Няма значение какво може да каже една рейтингова агенция, ние винаги сме били и винаги ще бъдем страна с оценка ААА."

Ха, ха, Обамата май наистина се взима на сериозно. Предполагам речта му e била съпроводна с подходящ музикален фон и американското знаме докато обикновените америкаци тъпчат макдоналдс и изпиват 2 л. кока - кола.

http://www.youtube.com/watch?v=kHay_Uf6008

Оценка
-15 +28
 
Преглед на профил

aldy

Рейтинг: 1263 Любопитно
  • 27
  • 01:09
  • 09 авг, 2011

"...Към полунощ българско време цената на петрола е 80.80 долара за барел, със 7% спад..."

Е сега си е.а мамата! Наште галфони ще ни спукат шушони. В Галфония нищо чудно бензинът да удари 3 лева и повече.

Оценка
-4 +35
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 28
  • 01:12
  • 09 авг, 2011

До коментар [#21] от "Веселин":

60.8% от БВП, това е в рамките на управляемото. http://www.visualeconomics.com/gdp-vs-national-debt-by-country/

Забележи Германия, Япония, Италия и т.н. - повече.

Оценка
-16 +6
 
Преглед на профил

scorpion

Рейтинг: 782 Неутрално
  • 29
  • 01:16
  • 09 авг, 2011

В един момент идва "кръчмаря с тефтера", и "тегли" сметката... - цитат на коментар #18 от “drakar65”


Абе има и друг вариант - клиента да пребие кръчмаря, особено ако има вече доста боен опит. Така и кръчмарите стват някак си по - предпазливи и винаги с едно на ум. И за двете страни този вариант не е за предпочитане, но е вариант.

Оценка
-9 +22
 
Преглед на профил

борко

Рейтинг: 1437 Неутрално
  • 30
  • 01:18
  • 09 авг, 2011

Шменти-капели - някакви индекси падат, после пак се вдигат... Някакви кредитни рейтинги, пък били реални, пък не били истински... Някакви хора се събират на накакви конференции, не могат да се разберат какво, кога и как да го направят... Лудница! Не знам каква е криза и колко е криза, ама милиардерите през миналата година са се увеличили, както и печалбите им.

If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.

Оценка
-8 +31
 
Анонимен потребител

****

  • 32
  • 01:19
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 33
  • 01:19
  • 09 авг, 2011

Предполагм речта му e била съпроводна с подходящ музикален фон и американското знаме - цитат на коментар #26 от “scorpion”


Не беше - пак не позна .

Оценка
-12 +7
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 34
  • 01:21
  • 09 авг, 2011

ВСИЧКИ НАРОДИ ПЛАЩАМЕ ЗА ГРЕШКАТА, че сме допуснали КОМУНЕТА до властта!!! - цитат на коментар #32 от “alkash5”



С изключение на китайския (народ).

Оценка
-13 +20
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Весело
  • 35
  • 01:22
  • 09 авг, 2011


САЩ да се поучат от нас, препоръча Борисов

„Колкото и да ми е неприятно това, което се случва в САЩ, Италия и Испания, управлението на тези държави трябва да приеме българския модел. Фискална дисциплина, пакт за финансова стабилност. Никой да не си позволява да харчи повече отколкото изкарва държавата, защото това гарантира стабилност“, подчерта той.

http://30dumi.eu/2011/08/sasht-da-se-poutchat-ot-nas-preporatcha-borisov/

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-12 +27
 
Преглед на профил

alkash5

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 36
  • 01:22
  • 09 авг, 2011

До коментар [#26] от "scorpion":

Точно обратното - Юсеин беше на фона със ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ, с петолъчка, сърп и чук и ПОРТРЕТА НА ЛЕНИН!!!

А американците ЯДЯХА БОРШ и отпиваха КВАС!!!

Оценка
-12 +9
 
Анонимен потребител

****

  • 37
  • 01:24
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

scorpion

Рейтинг: 782 Разстроено
  • 38
  • 01:25
  • 09 авг, 2011

До коментар [#36] от "alkash5":

А стига бе ! Яко са го закършили тогава американосите.

Оценка
-6 +9
 
Преглед на профил

alkash5

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 39
  • 01:27
  • 09 авг, 2011

До коментар [#34] от "valeriq":

СТОЙ ТА ГЛЕДАЙ !!!
Новата криза в края на краищата ще преебе точно КИТАЙЦИТЕ!!!

Колкото и модерна фабрика да имаш!
Колкото и малко да плащаш на работниците!
Щом НИЩО НЕ КУПУВАТ от твоята фабрика - СПУЩАШ КЕПЕНЦИТЕ!!!

Китайците РАЗЧИТАХА, че 200 милиона БЕЛИ АМЕРИКАНЦИ ще им купуват стоките!!!
В момента ще трябва да убедят 100 милиона ЧЕРНИ АМЕРИКАНЦИ, че ТРЯБВА ДА КУПУВАТ КИТАЙСКОТО!!!
Щото НИКОЙ ВЕЧЕ НЕ ВЯРВА на негрОТО!!!

Оценка
-22 +9
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 3179 Неутрално
  • 40
  • 01:27
  • 09 авг, 2011

До коментар [#24] от "Parvan P. Parvanov":

Не е това, което беше по времето на Клинтън безспорно, но още се държи.
- цитат на коментар #24 от “Parvan P. Parvanov”

Точно това е въпроса! До кога може да се държи по този начин! Безкрайна е Вселената и..., но някои неща не са.

За Европа, може да са в дъното, но както се казва:"Когато гръм удари, как ехото заглъхва..."

П.С. И аз не съм икономист и не претендирам за подобен анализ. Просто се интересувам от събитията и се опитвам да си правя за мен изводи и да коментирам.

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-3 +10
 
Анонимен потребител

****

  • 41
  • 01:29
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 42
  • 01:30
  • 09 авг, 2011

Китай и Япония купуват облигации на САЩ защото макро-показателите (въпреки огромния дълг) показват, че икономиката е здрава. - цитат на коментар #24 от “Parvan P. Parvanov”

По- скоро ги купуват, за да има къде да си пласират стоките.

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +13
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 43
  • 01:32
  • 09 авг, 2011

До коментар [#24] от "Parvan P. Parvanov":

Европа има по малко дългове от Хамерика, какво имаш предвид като казваш че Европа е в дъното на всичко?, нещо няма логика. Европа все още си произвежда и изнася, енергийно е подготвена доста по добре, има масов публичен транспорт, бързи влакове, и т.н. Градовете садобре организирани, не е нужно да имаш автомобил даже. Просто си правя извод, че никога не си бил в Америка и приказваш някакви пропагандни слова от "независимата преса" или ако си бил набързо си видял само целофана и опаковката.

Оценка
-9 +29
 
Анонимен потребител

****

  • 44
  • 01:33
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 45
  • 01:33
  • 09 авг, 2011

В момента ще трябва да убедят 100 милиона ЧЕРНИ АМЕРИКАНЦИ, че ТРЯБВА ДА КУПУВАТ КИТАЙСКОТО!!! - цитат на коментар #39 от “alkash5”


Ако знаеш колко си смешна-те американците за това са на това дередже,защото 300 милиона американци отдавна са ги убедили да купуват китайското.Даже сувенирите със Статуята на Свободата са китайско производство.

Оценка
-11 +10
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Весело
  • 46
  • 01:34
  • 09 авг, 2011

Ха, ха, Обамата май наистина се взима на сериозно. Предполагам речта му e била съпроводна с подходящ музикален фон и американското знаме- цитат на коментар #26 от “scorpion”

Нещо подобно на това?

http://www.youtube.com/watch?v=voyjTC0FuE8

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +9
 
Анонимен потребител

****

  • 47
  • 01:34
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 3179 Неутрално
  • 48
  • 01:35
  • 09 авг, 2011

До коментар [#29] от "scorpion":
По добре не. Тогава такава "кръчмарска свада" ще стане, че не се знае кой, кого! Кой пил, кой платил, кой бой изял...
По-добре да си уредят вересиите.
"Доверие всекиму, вересия никому!"

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Любопитно
  • 49
  • 01:35
  • 09 авг, 2011

[quote#24:"Parvan P. Parvanov"]Китай и Япония купуват облигации на САЩ защото макро-показателите (въпреки огромния дълг) показват, че икономиката е здрава. Не е това, което беше по времето на Клинтън безспорно, но още се държи..................
Не само Китай и Япония купуват.Арабите и руснаците също.И никой не е отрекъл,че икономиката им е по здрава от тази на една Гърция или Испания например.По принцип в еФропа има малко страни с подобна икономика като в САЩ.Въпроса е в прекомерното плюскане за чужда сметка.А то рано или късно свършва..
Що се отнася до Китай!Има два постулата в Белия дом
1/последната година,в която САЩ ще могат да победят Китай(военно) е 2016-та.След това КИТАЙ ще МОЖЕ ДА ПОБЕДИ САЩ
2/Последната година,в която САЩ ще имат по-голям БП(в абсолютно изражение е 2024...
И двата цитата ги има в достъпната САЩ политическа литература?!
Та ако се върнем ретроспективно към дефиницията на Краузевиц *Политиката и военната доктрина на една държава са пропорционални на нейната икономика и отразяват директно потребностите й* може да ни стане ясно някъде е тръгнал света.
ПС!Идеята Китай да е световен лидер НЕ МЕ радва ни най-малко.
Само че ти припомням прословутия цитат на БУШ тъпото от 2001-*Новия световен ред е на път да стане реалност*и допълвам-в яденето на лай.а американците нямат равни на себе си.
Забравиха жълтурките докато празнуваха победата над СССР-то и сега бършат сополи.
Та затова казвам,че САЩ са само в началото на свободното падане.И май ще е доста болезнено...
Не,няма да обеднеят като нас и няма да станат като гърците например.Просто няма да са световен лидер-с всички произтичащи от това политически и икономически бонуси(разбирай плюскане за чужда сметка)
*Който сее ветрове,ще пожъне бури*-стара бг поговорка....

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-6 +19
 
Преглед на профил

Майстор Балкански (00:00–24:00)

Рейтинг: 1683 Неутрално
  • 50
  • 01:35
  • 09 авг, 2011

Барак Обама обяви: "Няма значение какво може да каже една рейтингова агенция, ние винаги сме били и винаги ще бъдем страна с оценка ААА." - цитат на коментар #37 от “valeriq”


Трудно ще бъде преизбран президента за втори мандат. Много силен удар понесе с този намален рейтинг на САЩ. Сега се опитва с реторика да навакса лошото ръководство на администрацията си, което се дължи предимно на слабия му екип.

Надявам се да не изпрати президентът на S&P Дивен Шарма в концлагера в Гуантанамо, (който май вече трябваше да бъде закрит, ама явно е останал още малко отворен за подобни случаи).

"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."

Оценка
-3 +12
 
Преглед на профил

Симо

Рейтинг: 1753 Неутрално
  • 51
  • 01:37
  • 09 авг, 2011

Чудничко сега къде ще отиде целия този кеш дето излезе от фондовата борса ? в злато ? то в момента се надува като балон.

Margrit Kennedy speaks - http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg Made in Germany - A Regional Currency - http://www.youtube.com/watch?v=6_Bf85tX9YE

Оценка
-2 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 52
  • 01:37
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 53
  • 01:41
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 54
  • 01:42
  • 09 авг, 2011

До коментар [#43] от "alcapone":

Виж анализа, който съм постнал по-горе.

Оценка
-5 +3
 
Преглед на профил

Майстор Балкански (00:00–24:00)

Рейтинг: 1683 Неутрално
  • 55
  • 01:45
  • 09 авг, 2011

Сегашната Америка няма нищо общо с онази от преди 70-80 години,в която имаше поне малко морал и принципи...- цитат на коментар #2 от “xxxxl”


Най-точния постинг по темата.

Просто САЩ от времето на великия Рони са в непрекъснат упадък, и това най-ясно личи от сменящите се един след друг все по-слаби президенти. Кризите са резултата от лошо управление, не природно бедствие.

"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."

Оценка
-4 +32
 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Любопитно
  • 56
  • 01:45
  • 09 авг, 2011

[quote#51:"Симо"]Чудничко сега къде ще отиде целия този кеш дето излезе от фондовата борса ? в злато ? то в момента се надува като балон..............
САЩ имат резерв над 8 хиляди тона?!
Само за сравнение-Рашките имат 700 тона...

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

****

  • 57
  • 01:45
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

caliostro

Рейтинг: 559 Весело
  • 58
  • 01:46
  • 09 авг, 2011

ние сме в криза през последните 25-30 години.
то нямаше световна криза но ние си направихме такава.
сега има световна криза.
ще участваме задължително и в нея.
една криза повече или по малко за нас ?!
нашите проблеми са най малки на тази планета.

Оценка
-1 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 59
  • 01:49
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 60
  • 01:49
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Симо

Рейтинг: 1753 Неутрално
  • 61
  • 01:50
  • 09 авг, 2011

Всъщност тези трилиони излезли от фондовата борса, бавно наливани от ФЕД, сега ще влязат на стоковия пазар и ще почнат да купуват всичко дето се има за ценно. Очаква ни вдигане на цените. Повече пари ще преследват едно и също количество стоки. Всяка стока (например жито), на която цената се вдига, ще се превръща в балон.

Margrit Kennedy speaks - http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg Made in Germany - A Regional Currency - http://www.youtube.com/watch?v=6_Bf85tX9YE

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 62
  • 01:52
  • 09 авг, 2011

САЩ имат резерв над 8 хиляди тона?! - цитат на коментар #56 от “xxxxl”


Да и какво даже по дне6ни цени от 1725 долара за унция прави около $450 000 000 000.

Къде са $450 000 000 000 ,къде 14 000 000 000 000 ??!!

Както българина е казал " Де на комара х*йа ,де на слона г*за " или обратно.

Оценка
-10 +8
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 63
  • 01:55
  • 09 авг, 2011

Просто САЩ от времето на великия Рони- цитат на коментар #55 от “Майстор Балкански”


Вчера намерих някъде ,че по негово време ,или малко преди него е имало Добъл Дееп рецесия - и "събориха" Берлинската стена и СССР.Сега пак се повтаря и правят разните му цветни революции по света,че и по лошо идва.

Дали е случайно?

Оценка
-7 +10
 
Преглед на профил

Ментор

Рейтинг: 1201 Неутрално
  • 64
  • 01:56
  • 09 авг, 2011

Китай и Япония купуват облигации на САЩ защото макро-показателите (въпреки огромния дълг) показват, че икономиката е здрава- цитат на коментар #24 от “Parvan P. Parvanov”


Интересно кои точно макро показатели показват здрава икономика?
Може би факта, че 40+% от държавните разходи са от пари назаем? Или факта, че през последните десетина години е натрупан дълг, по-голям от натрупания през предишните 100 години?
Китай и Япония купуват облигации на САЩ защото вече са купили неразумно много такива. И ако спрат да купуват, цената на вече купените ще стане около нулата. Отделно, ще загубят най-големия вносител на техни стоки. САЩ и големите им кредитори са оплетени като свински черва в един порочен кръг, в който кредиторите са в цугцванг - ако спрат да кредитират - лошо, ако продължават - пак лошо, без на никой да му е ясно кое е по-лошо.

Оценка
-4 +29
 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Любопитно
  • 65
  • 01:56
  • 09 авг, 2011

[quote#62:"valeriq"]Къде са $450 000 000 000 ,къде 14 000 000 000 000 ??!! ..............................
Съгласен.Поста ми беше само за протокола....

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

caliostro

Рейтинг: 559 Весело
  • 66
  • 01:57
  • 09 авг, 2011

комична е ситуацията.
има болен. но никой не иска той да умре защото им дължи пари.
това е.
другото са лафове.

Оценка
-3 +38
 
Преглед на профил

Илде

Рейтинг: 374 Любопитно
  • 67
  • 01:57
  • 09 авг, 2011

Нищо не разбирам , но пък се бутам да питам. Къде отива тази загуба ? Все някой трябва да печели от тази криза. Да , знам че само 3% са реалните пари на САЩ ,останалите 97% съществуват само в електронен вид, но единицата и нулата се множат като бактерии , та къде отиват тези ЗАГУБИ !

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

caliostro

Рейтинг: 559 Весело
  • 68
  • 01:58
  • 09 авг, 2011

До коментар [#64] от "Ментор":

да. и аз го мисля същото.

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

****

  • 69
  • 02:01
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Илде

Рейтинг: 374 Неутрално
  • 70
  • 02:03
  • 09 авг, 2011

ам , малко допълнение , в момента гледам това http://youtu.be/3X4hwQzTTL4 и е по тази тема .

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 71
  • 02:04
  • 09 авг, 2011

До коментар [#54] от "Parvan P. Parvanov":

Ако говориш за пост #4, това не е анализ, а заявление. Аз пак твърдя че в дългосрочен план Европа е по добре подготвена и по конкурентна.

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 72
  • 02:05
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 73
  • 02:06
  • 09 авг, 2011

До коментар [#71] от "alcapone":

http://www.visualeconomics.com/gdp-vs-national-debt-by-country/

Оценка
-5 +2
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 74
  • 02:09
  • 09 авг, 2011

Съгласен.Пота ми беше само за протокола..- цитат на коментар #65 от “xxxxl”


Моите уважения към протокола.

Преди 2 месеца намерих един сайт и 4 нощи изчислявах активите на САЩ.

Бяха посочили недвижимости,земя принедлажеща на държавата,офисни сгради и + 8 000 тона злато и т.н.

Сумата не надвишава $3 700 000 000 000.По тогавашни данни на американската държава не и достигаха още $ 10 000 000 000 ако си продаде всичките принадлежности ако мога така да се изразя.

Оценка
-8 +10
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 75
  • 02:11
  • 09 авг, 2011

До коментар [#73] от "Parvan P. Parvanov":

Ама ти вземи събери всичкия дълг в Европа и го раздели на глава от населението и тогава сравнявай. Доста по нисък е. Освен това гледай какво произвежда Европа и какво изнася, топ продуктите по цял свят са европейски както в леката така и в тежката индустрия.

Оценка
-4 +13
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5255 Неутрално
  • 76
  • 02:12
  • 09 авг, 2011

до кога ли играта ще е грубичка

Оценка
+3
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 77
  • 02:13
  • 09 авг, 2011

Но, ти не си била в САЩ; - цитат на коментар #72 от “Parvan P. Parvanov”


Не бъди толкова сигурен - по това,което пишеш ,май ти си този който не е бил там ,или са те пращали на времето по партийна или "друга" линия.

Оценка
-12 +4
 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Неутрално
  • 78
  • 02:15
  • 09 авг, 2011

[quote#63:"valeriq"]Вчера намерих някъде ,че по негово време ,или малко преди него е имало Добъл Дееп рецесия - и "събориха" Берлинската стена и СССР.Сега пак се повтаря и правят разните му цветни революции по света,че и по лошо идва.

[quote#63:"valeriq"]Дали е случайно.....
..................................................................
НЕ е случайно и то съвсем не е случайно!!!
Задаваш МНОГО ПРАВИЛЕН въпрос...
След сриването на Източна еФропа (която беше оглозгана до шушка от наднационалките) и практически 100% елиминирана от международното разделение на труда,изключена за дълги години от възможноста да заеме едно място поне след златния млд в световната пирамида,100% елиминирана от възможноста да произведе макар и некакъв скромен продукт със сивите клетки(разбирай наука) и НАЙ-ВАЖНОТО изкл'чена като конкуренция на пазара на развиващите се страни(съшо като алтернативна идеологическа система-което е много важно)---остана една единствена СИЛА в света.И тя започна да яде лай.а както си иска и когато си поиска.И понеже арабите в региона дръпнаха малко и на световната арена взе да се задава КИТАЙ някой изведнъж реши,че така не става....
Удара е не само по арабите,но и по китайците в региона.Фани речите на Обама-мама в Кайро преди 2 години и тази на Клинтон преди 2 седмици в Африка и стой,та гледкай...
Направо 10 Оскара за политика...

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 79
  • 02:18
  • 09 авг, 2011

До коментар [#73] от "Parvan P. Parvanov":

още нещо, гледай й кой как е подготвен за високите цени и липсата на ресурси която се очертава. В Америка няма един бърз влак, всичко е на самолети и бензин. 50% от електричеството е от въглища. Атомните им реактори са на по 40 години. Държавата е или много топла на юг или студ и сняг на север, така че трябва много петрол за охлаждане и отопление. Земеделието е тотално индустриализирано и зависи 100% от петрол и торове, а бе гледай цялата картинка просто.

Оценка
-5 +22
 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 80
  • 02:18
  • 09 авг, 2011

До коментар [#75] от "alcapone":

Виж, проблема, е че САЩ ще издържи, въпреки сътресенията, а в Европа 5 икономики са на ръба на фалита и политиците не могат да излезат от положението. Твоите изказвания са верни, но са генерализации, които нямат отношение към конкретиката на проблема.

Оценка
-12 +7
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 81
  • 02:22
  • 09 авг, 2011

Земеделиео е тотално индустриализирано и зависи 100% от петрол и торове, - цитат на коментар #79 от “alcapone”


И тлъсти държавни субсидии,които дойде време са свършат !!!

Оценка
-6 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 82
  • 02:22
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 83
  • 02:23
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Ментор

Рейтинг: 1201 Неутрално
  • 84
  • 02:24
  • 09 авг, 2011

Нищо не разбирам , но пък се бутам да питам. Къде отива тази загуба ? Все някой трябва да печели от тази криза- цитат на коментар #67 от “Илде”

Загубата не отива никъде, защото не съществува. А не съществува защото е загуба на преди това натрупани виртуални 'печалби', които не съществуват. От цялата тая работа всъщност не печели никой, освен малката група хиени, които бяха 'спасени' с парите на всички. Някой може да каже, че като цяло печеливши са американците, защото доста време са живяли на гърба на другите, а сега ще си върнат дълговете с обезценени хартийки - което е вярно, но тая долче вита все пак ще им излезе през носа. В крайна сметка и редовите американци, и гражданите на страните-кредитори губят. Печели единствено безполезната виртуална надстройка на реалната икономика - банки, фондове и други неясни образувания, които винаги печелят (а като загазят ги спасяват), макар да не са произвели и един кламер.

Оценка
-3 +23
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 85
  • 02:25
  • 09 авг, 2011

До коментар [#80] от "Parvan P. Parvanov":

Не се знае не се знае като тръгне да пада големия, нищо не се знае. Освен това Европа си е окупирана от ВСВ насам, няма како да губи глобално толкова, не живее на гърба на зеления гущер, а трябва да бачка. Америка има много да губи това е проблема. Освен това това горе пак е някаква декларация, която почива на някаква вяра "в светлото бъдеще" на "големия брат" ама не се знае каква е точно ситуацията.

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

marquis

Рейтинг: 1198 Неутрално
  • 86
  • 02:25
  • 09 авг, 2011

След ипотекираните жилища срещу най-високите в света лихви, след "замразените" заплати и относително най-високите данъчни, осигурителни и здравни ставки, даващи на Българския гражданин възможност да работи за себе си около 100 дена в годината, а останалите за да плаща на държавата си, изхранваща циганите, раздут административен "потенциал" и хиляди "народни избраници". След изпаряване на спестяванията, които прави за "втора" пенсия в частни фондове \по повод тази криза\, след най-скъпото гориво, ток и мобилни услуги, които плаща на фона доходите си. След некадърното управление на един смешен непрофесионалист - Борисов, обсебил с дружината си т.н. "еврофондове", след ограбването на здравния фонд от държавата и "внасянето" му в бюджета, след напълно празния държавен пенсионен фонд, издържан от сега работещите за сметка на пенсиите на родителите им, след крадлив бивш цар, крадлива етническа партия - ДПС, крадлива полиция, работеща в полза на организираната престъпност... след всичко това, че някъде имало криза е еб...ти, добрата новина, мили ми съграждани. Повече се чудете за кой левак да гласуваме на тези избори - да не е ченге, доносник или избор на нелустрираните селяци от село Правец, а нашата "криза" е абсолютно ментална, земята ни, ни е хранила и ще ни храни, ако остане собственост на Българите.

http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related

Оценка
-7 +29
 
Анонимен потребител

****

  • 87
  • 02:25
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Parvan P. Parvanov

Рейтинг: 351 Неутрално
  • 88
  • 02:26
  • 09 авг, 2011

До коментар [#83] от "valeriq":

Разбрах, ти си от онези, които потриват самдоволно ръце и злорадо чакат американците да страдат, защото си мислят, че това ще ги накара да се почувстват по-добре.

Оценка
-10 +10
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 89
  • 02:28
  • 09 авг, 2011

Не се знае не се знае като тръгне да пада големия,- цитат на коментар #85 от “alcapone”



Ами да - ако ги пишехме това лятото на 89 кой знаеше ,че СССР или комунизма ще рухне ??? !!!!

Оценка
-8 +5
 
Анонимен потребител

****

  • 90
  • 02:29
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 91
  • 02:31
  • 09 авг, 2011

а останалите за да плаща на държавата си, изхранваща циганите, - цитат на коментар #86 от “marquis”


Би ли посочил ,колко пари харчи държавата за циганите и колко до сега е откраднала от еврофондовете предназначени за тях( аз не съм циганка).

Оценка
-8 +9
 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Неутрално
  • 92
  • 02:31
  • 09 авг, 2011

[quote#80:"Parvan P. Parvanov"]Виж, проблема, е че САЩ ще издържи........
Никой не казва,че няма да издържи.Имат доста икономически,политически и даже геостратегически резерви.Въпроса е,че няма да бъдат онази доминатна сила в историята,каквато бяха досега.Ще паднат и със стандарта-дори се проgнозират бунтове на стредната класа.И тва не го казва Чавес или Ахмединежат,а най-големия антикомунист на 20 век-Збигнев Бжежински...
Безразборното плюскане на гърба на по-слаборазвитите е на път да свърши.
Waiter,the bill please!

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-4 +14
 
Анонимен потребител

****

  • 93
  • 02:34
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 94
  • 02:35
  • 09 авг, 2011

Никой не казва,че няма да издържи- цитат на коментар #92 от “xxxxl”



Аз казвам - нищо лично към тебе.Имаше Британска империя-сега я няма.За СССР да не говорим.

Оценка
-7 +7
 
Преглед на профил

marquis

Рейтинг: 1198 Неутрално
  • 95
  • 02:38
  • 09 авг, 2011


комунистите имаха един лаф - колкото по-зле, толкова по-добре. Нестабилен Запад, означава шанс за РБ и по-добрия материал да си подреди "работите" без да вдига шум и врява, без чужди наблюдатели, кротко и мъжки, стига да сме останали мъже на които им се носи оръжие, в противен случай - кризата ще ни донесе 1. анадолски гости, 2. неконтролирана битова и организирана престъпност, 3. мили, руски туристи, каквото и да значи това, 4. албанска революция под юргана на обрязаните и 5. глад, самоунищожение и национален нихилизъм.

http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related

Оценка
-11 +14
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 96
  • 02:39
  • 09 авг, 2011

,а най-големия антикомунист на 20 век-Збигнев Бжежински.- цитат на коментар #92 от “xxxxl”


А аз за това казвам ,че Америка няма да издържи-следя Бжежински още от времето на "Солидарност" в Полша"
Той (Бжежински) не говори празни ориказки.

Оценка
-9 +10
 
Анонимен потребител

****

  • 97
  • 02:42
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

marquis

Рейтинг: 1198 Неутрално
  • 98
  • 02:46
  • 09 авг, 2011

До коментар [#91] от "valeriq":

колко цигани познаваш, които работят и се осигуряват - аз не познавам нито един. Колко пари, минимално са нужни на един човек да се изхрани - минимум 5 лева на ден. Колко са ромите в РБ - 1.700.000 х 5 лв. = 80 милиона дневно х 360 дни = 3 милиарда лева годишно, скъпа ми многознайнице, пари, които аз и моето семейство им плаща, защото ги вземат от мен и донорите от САЩ, последните с идеята, че насърчават генетическото разнообразие и дават 1 милиард за това, но май го спряха и задължиха г-н пожарникаря да си търси сам приходоизточници. Няма еврофондове, предназначени за цигани, скъпа - ние не сме този тип държава, парите са за РБългария, ако трябва да бъдем точни, ако има "ромски пари" не ти ли се струва, че е страшно дискриминационно?

http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related

Оценка
-9 +18
 
Анонимен потребител

****

  • 99
  • 02:47
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 100
  • 02:50
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 101
  • 02:54
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

marquis

Рейтинг: 1198 Неутрално
  • 102
  • 02:55
  • 09 авг, 2011

До коментар [#100] от "valeriq":

няма реална статистика за това, което търсиш, дори няма реална статистика за броя на ромите. Някак олекваш тук - в

Ако сметнем парите които държавата е изхарчила за тия хора и парите ,които е откраднала от еврфондовете предназнчени за тях,държавата може даим се окаже и длъжник. - цитат на коментар #100 от “valeriq”

и според теб от какво живеят тези неработещи хора, може би на фотосинтеза или ядрени батерии, дете, опитай да поспиш, а утре е работен ден за неотпускарите, все пак.

http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related

Оценка
-10 +11
 
Анонимен потребител

****

  • 103
  • 02:56
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 104
  • 02:58
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 105
  • 03:00
  • 09 авг, 2011

няма реална статистика за това,- цитат на коментар #102 от “marquis”


В бюджета на държавата всяка изхарчена стотинка е описана - недей тука да насаждаш етническа омраза ,че може и в затвора да осъмнеш някой ден.Така или иначе България в ЕС и законите на ЕС са си над българските закони вече.

Оценка
-11 +7
 
Анонимен потребител

****

  • 106
  • 03:01
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Неутрално
  • 107
  • 03:06
  • 09 авг, 2011

[quote#94:"valeriq"]Аз казвам - нищо лично към тебе.Имаше Британска империя-сега я няма.За СССР да не говорим.........
..................................................................................................
За британците съм съгласен.За СССР-не...
СССР беше носител на идеология и в този аспект разглеждам рухването на СССР по-скоро като рухване на идеологията на комунизма,а не като рухване на класическата руска империя.Последната се намира в стационарно и латентно състояние.Таможения им съюз е плах,но и доста успешен опит да бъде въстановена-на нови принципи разбира се.В този смисъл смятам ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО на класическата руска империя за въпрос на стредносрочна историческа перспектива.
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО е исторически предопрелено и 100% икономически и политически обосновано.....
С думите на казахите-*Не че там ни е толкова добре?!Просто нямаме друг изход като народ*
Апропо-и много еФропейци не са кой знае колко доволни в ЕС,ама просто няма алтернатива...

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-7 +5
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 108
  • 03:16
  • 09 авг, 2011

СССР беше носител на идеология - цитат на коментар #107 от “xxxxl”


Какво искаш да кажеш - че Америка и Запада съществува без идеология ли? Всичко започва с Френската революциа,но не искам да навлизам в това сега.

Таможения им съюз е плах,но и доста успешен опит да бъде въстановена-на нови принципи разбира се.В този смисъл смятам ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО на класическата руска империя за въпрос на стредносрочна историческа перспектива.
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО е исторически предопрелено и 100% икономически и политически обосновано..... - цитат на коментар #107 от “xxxxl”


---------------------------------------------------------------------

ВЪЗСТАНОВЯАНЕТО е исторически предопрелено и 100% икономически и политически обосновано...- цитат на коментар #107 от “xxxxl”



Би ли се опитал да се обосновеш,че направо ме избива смях.
Даже в Татарстан вече изучаването ан руски език е проблематично.

Оценка
-8 +5
 
Преглед на профил

sheepdog

Рейтинг: 480 Неутрално
  • 109
  • 03:16
  • 09 авг, 2011

В САЩ живеят много честни и добри хора,които се чудят как да свържат края.Всичко лошо по света е резутат от ГЛОБАЛИЗАЦИЯТА.Лошото няма да подмине нито САЩ,нито Европа.,то тепърва ще започне!

Оценка
-5 +14
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 110
  • 03:20
  • 09 авг, 2011

С думите на казахите-*Не че там ни е толкова добре?!Просто нямаме друг изход като народ* - цитат на коментар #107 от “xxxxl”



Ако говориш за Казахстан - 25 % от петролната им индустрия е вече в ръцете на Китайците.Така ,че те си намериха изхода.
Щом могат да се зъбят на Германия за договора за суровините.
Чети Дойче Велле и ще се убедиш.

Оценка
-6 +7
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 111
  • 03:21
  • 09 авг, 2011

то тепърва ще започне! - цитат на коментар #109 от “sheepdog”




++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Май зпочна вече.

Оценка
-5 +6
 
Преглед на профил

sheepdog

Рейтинг: 480 Неутрално
  • 112
  • 03:27
  • 09 авг, 2011

До коментар [#111] от "valeriq":

Вярно,всеки иска да се надява на някакво бъдеще,но...какво ли ни чака ,даже не можем да си представим.Вървим към война,това е...

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 113
  • 03:28
  • 09 авг, 2011

До коментар [#1] от "Анди":

И срещу кого ще я водят тази "нова гражданска война"? Абе, защо не коментираш нещо от което да разбираш?

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-8 +5
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 114
  • 03:33
  • 09 авг, 2011

какво ли ни чака ,даже не можем да си представим.Вървим към война,това е...- цитат на коментар #112 от “sheepdog”


Май си го представяш вече.А не сме ли във война?!Ренджърите в Ирак и Афганистан.Къде ли ще е следващтото?

Борсите в Сеул,Токио и Авсрталия в момента падат с 5-6 %.

Оценка
-6 +6
 
Преглед на профил

ivanalex2

Рейтинг: 985 Неутрално
  • 115
  • 03:39
  • 09 авг, 2011

Това не е срив - това е нормализация на нещата

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 116
  • 03:41
  • 09 авг, 2011



Това не е срив - това е нормализация на нещата- цитат на коментар #115 от “ivanalex2”


Съгласна .


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Оценка
-6 +5
 
Преглед на профил

vagabond66

Рейтинг: 1417 Весело
  • 117
  • 03:44
  • 09 авг, 2011

До коментар [#8] от "1951":

А не само той. Само до преди месец много "оптимисти" даваха за пример "англосаксонският" начин на мислене. Сега обаче ги няма нещо. Обесняваха, как южняците са "мързеливи", а анлосаксонците се стягат, и работят, и ще глътнат целия свят.

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 118
  • 03:50
  • 09 авг, 2011

а анлосаксонците се стягат, и работят, и ще глътнат целия свят. - цитат на коментар #117 от “vagabond66”



Да ама им приседна нещо.

Оценка
-7 +8
 
Преглед на профил

vagabond66

Рейтинг: 1417 Неутрално
  • 119
  • 03:54
  • 09 авг, 2011

До коментар [#118] от "valeriq":

-Точно !

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

sheepdog

Рейтинг: 480 Неутрално
  • 120
  • 03:55
  • 09 авг, 2011

До коментар [#114] от "valeriq":

http://www.youtube.com/watch?v=A0Y0DMM1MOY&feature=related

Оценка
-3 +3
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 121
  • 04:03
  • 09 авг, 2011

До коментар [#120] от "sheepdog":

Благодаря !

Оценка
-6 +5
 
Преглед на профил

Lemmy

Рейтинг: 2790 Неутрално
  • 122
  • 04:05
  • 09 авг, 2011

Да гледаме положителното, колкото и малко да е то. Марксистите се гърчат като глисти.

http://cache.daylife.com/imageserve/0dmve5N7jt0Bp/x610.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/009899ebVq7Oh/610x.jpg

A съобщението към тях, накратко, е: EAT YOUR OWN DAMN PEAS!

http://cache.daylife.com/imageserve/05Ti3js4eFbKV/x610.jpg

Оценка
-11 +7
 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 123
  • 04:09
  • 09 авг, 2011

До коментар [#122] от "Lemmy":

Тези на снимките определено не са марксисти. Но пък, за сметка на това, ти си обикновен лумпен

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-8 +11
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Весело
  • 124
  • 04:14
  • 09 авг, 2011

САЩ имат резерв над 8 хиляди тона?! - цитат на коментар #56 от “xxxxl”

Още 31 пъти по толкова им трябват, за да си платят дълга. Пък и не се знае какво/колко точно имат, защото от 55 г. не е правен одит на златния резерв!!!

http://hotpepperman.blogspot.com/2011/07/does-us-actually-have-any-gold.html

П.П. Интересното и друго е, че 66%(от 3,401 тона) от германският резерв се намира в щатите, и някои анализатори казват, че немците няма да го видят повече. А и 21% е в ВБ...

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +10
 
Преглед на профил

iazdakaja

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 125
  • 04:26
  • 09 авг, 2011

До коментар [#43] от "alcapone":

Европа все още си произвежда и изнася, енергийно е подготвена доста по добре, има масов публичен транспорт, бързи влакове, и т.н. Градовете садобре организирани, не е нужно да имаш автомобил даже.- цитат на коментар #43 от “alcapone”


Първо Европа на изнася повече - страните вътре изнасят една на друга.
Въпросните енергийни и транспортни предимства са заради скупчването на повече хора на 1ца площ - те се унищожават напълно от по-малкото ресурси на 1 европеец и повечето регулации (съобразяване с повече хора наоколо) и като цяло американците постигат повече с 1ца усилие. Не случайно непропорционално голяма част от най-големите и успешни компании в света са американски.

топ продуктите по цял свят са европейски- цитат на коментар #75 от “alcapone”


Оставиви БМВ и Гучи, американският бизнес е в основата на световната индустриализация - намисли си произволна научно-техническа тема: 2 от 3 ценни докуметна ще са американски.
За да си представиш нещата визуално, приеми, че по-добрите азиатски неща са американски, просто се сглобяват и пакетират от китайски работници на надомна работа у тях, освобождавайки ценните американски работници за нещо по-смислено.

Оценка
-10 +9
 
Преглед на профил

valeriq

Рейтинг: 112 Неутрално
  • 126
  • 04:26
  • 09 авг, 2011

Още 31 пъти по толкова им трябват, за да си платят дълга.- цитат на коментар #124 от “Omnis Omnibus”


И аз доре голу толкова го изчислявам.

Оценка
-8 +7
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 127
  • 04:40
  • 09 авг, 2011

До коментар [#113] от "|":

Е, засега няма да има гражданска война, но може да има въстания, като в Лондон, или в ЛА през 1992г., затова и УСА отдавна се подготвя за това:

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=25768

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +13
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Весело
  • 128
  • 04:43
  • 09 авг, 2011

Тези на снимките определено не са марксисти. Но пък, за сметка на това, ти си обикновен лумпен- цитат на коментар #123 от “|”

Виж, за това си прав!

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 129
  • 04:52
  • 09 авг, 2011

До коментар [#117] от "vagabond66":

Митът за англо- саксонците е доста стар- някъде от началото на капитализма.

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-3 +10
 
Преглед на профил

DareDebil

Рейтинг: 1650 Неутрално
  • 130
  • 05:04
  • 09 авг, 2011

До коментар [#75] от "alcapone":

Ако под европа разбираш германия, тогава да. САЩ по случайност миналата година бяха задминати по ИНДУСТРИАЛНО ПРОИЗВОДСТВО от китай, като в продължение на 130 години са били първи. Имат едни от най-големите резерви на въглища в света. Минаха русия по производство на природен газ, в момента шистовия газ е толкова евтин, че за последните 10 години са построени няколко хиляди мегавата газови турбини с когенерация. На второ място са в света по инсталирани вятърни турбини, общо над 40 гигавата (на 1 гигават от китай, но те растат много по-бързо). ЦЕЛИЯТ ЕС има износ от 1.7 трлн долара за миналата година. От него 1.3 трлн се падат на германия. САЩ има износ от 1.2 трлн. Ако нещо стане с германия, като например спад в износа за САЩ, европа заминава на кино. Както някой каза по-горе, япония и китай изкупуват дълг, за да могат да си продават стоките, и двете страни произвеждат много повече отколкото могат да потребляват. Ако го няма купувача САЩ, не могат да почнат да си продават един на друг. ЕС общо има 13 трл дълг, САЩ 14 трлн. но поради разликата в населението, средно за ЕС както казваш е по-нисък, 27000 на калпак срещу 45000 долара за американски калпак. Но се набиват на очи някой отделни държави, като холандия, с дълг от 225000 на човек, великобритания с 144000 на човек, германия 57000, ирландия 570,000, франция 74000, щвеция и австрия с по 90000, дания със 100000. Така че сащ са зле, но нека да не прибързваме да обявяваме ЕС за цъфнало и вързало, не е розово положението. Общо взето ниския среден дълг на глава от населението в ЕС се формира като се добавят новите членки, най-вече полша, чехия, румъния, че и българия, въпреки че сме само 7 млн.

Оценка
-6 +6
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 131
  • 05:42
  • 09 авг, 2011

До коментар [#125] от "iazdakaja":

Ето, кой колко изясня:

http://www.visualeconomics.com/export-value-per-dollar-gdp-by-country/

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 132
  • 05:44
  • 09 авг, 2011

Минаха русия по производство на природен газ, в момента шистовия газ е толкова евтин, че за последните 10 години са построени няколко хиляди мегавата газови турбини с когенерация. - цитат на коментар #130 от “DareDebil”

Шистовият газ е БАЛОН, който вече издиша!

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +12
 
Преглед на профил

DareDebil

Рейтинг: 1650 Неутрално
  • 133
  • 05:55
  • 09 авг, 2011

До коментар [#132] от "Omnis Omnibus":

ама е далеч от спукване. А тази карта е доста интересна, но какво точно показва, защо е от 2006та, и къде са там германия, япония и китай? Либерия, свазиленд и екваториална гвинея ли ще са новите стълбове на световната икономика? Свазиландските лилангени ли ще са новата световна валута?

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 134
  • 05:58
  • 09 авг, 2011

До коментар [#127] от "Omnis Omnibus":

Избягвай да използваш конспирални сайтчета в подкрепа на позицията си

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-6 +4
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Любопитно
  • 135
  • 06:28
  • 09 авг, 2011

До коментар [#134] от "|":

И видиата/линковете там- и те ли са конспиративни?

А за военното учение(Unified Quest 2011) по този повод нещо да кажеш- и той ли е "конспирация"?

CNBC, и те ли са "конспирално сайтче"?

http://thepartyofknow.com/2010/12/06/%E2%80%98unified-quest-2011%E2%80%99-pentagon-%E2%80%98war-games%E2%80%99-u-s-economic-meltdown/

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 136
  • 06:34
  • 09 авг, 2011

До коментар [#134] от "|":

П.П. Конспирация ВИНАГИ е имало и (почти) винаги е била насочена срещу народа.

http://www.youtube.com/watch?v=bO0-u900OG4

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

ruzu

Рейтинг: 216 Неутрално
  • 137
  • 06:45
  • 09 авг, 2011

До коментар [#131] от "Omnis Omnibus":

Линка който си дал за коя година е?

Eдин нарoд е oбединен, защoто вcеки приемa зaдължението да рабoти за общoто благo въпpеки рaзличията.

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 138
  • 06:56
  • 09 авг, 2011

До коментар [#137] от "ruzu":

На илюстрацията е написано(най- долу)- 2006г.

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

benkovski11

Рейтинг: 3487 Неутрално
  • 139
  • 07:00
  • 09 авг, 2011

като натрупаш малко опит тук, се обади -- цитат на коментар #99 от “marquis”


-“Опитът е лампа, окачена на гърба – осветява само изминатия път.” /Конфуций/

Оценка
+7
 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 140
  • 07:01
  • 09 авг, 2011

До коментар [#135] от "Omnis Omnibus":

Я ми покажи информация за Unified Quest 2011 някъде другаде освен на разни конспирални сайтчета? Или ти вЕрваш, че щом са показали нещо по ТВ-то, то е вярно? Хехехе.

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

****

  • 141
  • 07:05
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Анонимен потребител

****

  • 142
  • 07:06
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 143
  • 07:11
  • 09 авг, 2011

До коментар [#141] от "Omnis Omnibus":

Наистина ли си мислиш, че съм толкова малоумен?

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-4 +3
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3156 Разстроено
  • 144
  • 07:19
  • 09 авг, 2011

А вълната от страх продължава да обикаля света. Азиатските борси са още надолу, златото нагоре, среброто - също.
Nikkei 225 8 694,31 -4.43%
Kospi 1 743,58 -6.73%
BSE 30 16 594,56 -2.33%
Hang Seng 19 232,01 -6.14%
Straits Times 2 884,00 -3.70%

Започнаха да се сриват и цените на суровините. Ако тази седмица инвеститорите не се успокоят и продължат да копаят в глината, "W" ще стане факт.

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

Храбър

Рейтинг: 4401 Неутрално
  • 146
  • 07:34
  • 09 авг, 2011

До коментар [#45] от "valeriq":
Грешка! Само такива неща като "сувенирите на статуята на свободата".

Политиците са за да дават политически отговори на обществени проблеми. Ако не дават такива, те просто искат вземат властта и да злоупотребят с нея.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

Imigrant

Рейтинг: 372 Неутрално
  • 147
  • 07:35
  • 09 авг, 2011

Днес в Австралия две от най-големите банки свалиха лихвата по заемите за жилища:едната с 0.20 %, а втората с 0.60 % като се обосноваха че в света лихвата по заемите също е паднала и те искат да върнат това на консуматорите. Другите банки също ще свалят лихвеите след като завършат заседанията си.

Imigrant

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Весело
  • 148
  • 07:35
  • 09 авг, 2011

До коментар [#143] от "|":

Не се и съмнявам даже- щом мислиш, че това е конспирация!

http://www.youtube.com/watch?v=qJQoPrZaDu8

Има и други материали/видеа в нета, но не съм тук да те убеждавам.

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 149
  • 07:46
  • 09 авг, 2011

До коментар [#148] от "Omnis Omnibus":

Това няма нищо общо с малоумния текст, към който беше дал линк в началото. Виж сега, не всички сме идиоти като теб и правим разлика между реалните учения на армията и фантазиите на конспиралниците.

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-6 +3
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Неутрално
  • 150
  • 07:56
  • 09 авг, 2011

До коментар [#149] от "|":

Виж (ПАК) подписа ми!

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

|

Рейтинг: 1132 Неутрално
  • 151
  • 08:03
  • 09 авг, 2011

До коментар [#150] от "Omnis Omnibus":

Смени го на "Празни приказки и конспиралщини."

Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.

Оценка
-6 +2
 
Анонимен потребител

****

  • 152
  • 08:13
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

ebter

Рейтинг: 1384 Любопитно
  • 153
  • 08:18
  • 09 авг, 2011

Хазарите от сащ имат ГЛОБАЛЕН ПЛАН за ГОСПОДСТВО НАД СВЕТА и затова ни правят разните "чалъми" като ИСКУСТВЕНИ СВЕТОВНИ ФИНАНСОВИ И ИКОНОМИЧЕСКИ КРИЗИ, ИСКУСТВЕНИ ЗЕМЕТРЕСЕНИЯ/С хаарпА СИ/, НАРОЧНО ЗАРАЗЯВАНЕ С БОЛЕСТИ РАЗРАБОТЕНИ В ТАЙНИТЕ ИМ ЛАБОРАТОРИИ/КАТО Е.КОЛИТО ИМ, СПИНА, СВИНСКИТЕ ИМ ГРИПОВЕ И ПТИЧИТЕ ИМ ГРИПОВЕ! Но наистина не мога да РАЗБЕРА тези наивници, които ПРОДЪЛЖАВАТ да подкрепят управляващите сащ!???? Или са НЕВЪЗВРАТНО ОТКАЧИЛИ ИЛИ СА НАИВНИЦИ, НА КОИТО ТРЯБВА ДА ИМ БРЪКНАТ ОТ ЗАД И ДА ГИ ЗАБОЛИ, ТА ДА РАЗБЕРАТ НАЙ-НАКРАЯ ГОЛАТА И КОРАВА "ИСТИНА"?!!!

Оценка
-5 +11
 
Преглед на профил

Omnis Omnibus

Рейтинг: 3481 Любопитно
  • 154
  • 08:41
  • 09 авг, 2011

До коментар [#151] от "|":

Може би ще повярваш на един ПРАВОСЛАВЕН отец, както и бивш юдей, който казва, че "Американската мечта свърши"?

http://www.youtube.com/watch?v=LC_heZ2N9qs

„По- голямата част от хората са прекалено мързеливи, за да достигнат сами до истината; те се задоволяват с първото попаднало им авторитетно мнение.“ Тукидид

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

ruzu

Рейтинг: 216 Неутрално
  • 155
  • 09:00
  • 09 авг, 2011

Това са цитати от постове между 0700 и 0830 часа сутринта.
-----------------------------------------------------------------------
„ти си изключително просто и завистливо парче, да?” - 07:25 09 авг, 2011

„Това няма нищо общо с малоумния текст, към който беше дал линк в началото. Виж сега, не всички сме идиоти като теб” - 07:46 09 авг, 2011

„А ти си ...един глупав НЕНОРМАЛНИК!!!” - 08:13 09 авг, 2011
------------------------------------------------------------------------
Абе хора с кеф ли отивате на работа?

Eдин нарoд е oбединен, защoто вcеки приемa зaдължението да рабoти за общoто благo въпpеки рaзличията.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

greg1

Рейтинг: 1225 Весело
  • 156
  • 09:02
  • 09 авг, 2011

Абе къде е е Гого ?От два дни се кълне, че индексите ще светнат в тъмно зелено.

"НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Rage Against

Рейтинг: 1827 Неутрално
  • 157
  • 09:10
  • 09 авг, 2011

До коментар [#152] от "ebter":

хохохо, защото искам да плюскам ГМО и разни други мазнотии?!?

да си видял да пиша подобни неща? не! защо тогава ми вкарваш думи в устата?

както неведнъж съм казвал въпреки всичките си недостатъци, САЩ са най-добрата държава в света в момента, сравнена с всичките предимства на Русия, Китай и Иран взети заедно и поотделно. ЕС разбира се също е много хубаво, спокойно и приятно място за живеене, но ЕС продължава да не бъде обединен съюз с единна външна политика...

Ебтерчо,
а ти какво имаш против "ьодейо-хазарите"? какви злини са сътворили те на теб и твоите предшественици?

Гоце и Красна Поляна - дружба от векове за векове

Оценка
-7 +3
 
Преглед на профил

Кирил

Рейтинг: 373 Неутрално
  • 158
  • 09:18
  • 09 авг, 2011

Пак спекула .... за 3 дни мога да я нареча една от най-големите спекули за последните 20 години ...

http://consultbg.weebly.com

Оценка
+8
 
Преглед на профил

Въглерод

Рейтинг: 251 Неутрално
  • 159
  • 09:25
  • 09 авг, 2011

Проблемът е, че няма в какво да се инвестира. Освен в злато. И в американски ДЦК )) Китай са особено притеснени, щото ще трябва да пият едно море студена вода и ги чака рязко свиване на износа им, откъдето идват дисбалансите. Макробалансите са резултат както от робското отношение към хората в новите работилници на света, така и в социализма на Запад - идва краят на чудовищните държавни разходи за "професията безработен", за субсидирането на селско стопанство, за субсидиране на зелена енергия, за субсидиране на всяка дейност, която някои гласовити популисти са успяли да прокарат в институциите на ЕС или в националните икономики. Дефицитите в националните бюджети ще се свият и дълговата криза ще спре да тежи на шията на световната икономика, когато социализма бъде изкоренен и западните държави спрат да изливат трилиони годишно за безумни социални програми и стимулиране на тунеядството.

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

ebter

Рейтинг: 1384 Неутрално
  • 160
  • 09:37
  • 09 авг, 2011

До коментар [#157] от "Rage Against": Щом обичаш тази твоя сащ, значи обичаш и ...неговият представител тук в България, който пък се вживява като губернатора на страната ни! Та затова ни препоръча от Народното събрание да ЯДЕМ ГМО!!! Колко било хубаво и полезно??? В твоята любима сащ са били яли , та нищо не им ставало!???/само където не казва, че много от тях са тлъсти прасета и по 3 милиона до пет милиона всяка годи измират от тези ГМО та!!!??? Та значи ТИ СЪЩО ПОДЪРЖАШ НЕГОВАТА ПОЗИЦИЯ, ЩОМ ОБИЧАШ ТАЗИ скапана хазарска уж държава, управлявана от уж евреи, които са си обикновени хазари, дошли от руските степи!!!И КАТО Е ТОЛКОВА ХУБАВО ТАМ В сащ ЗАЩО НЕ ОТИДЕШ В НЯКОЕ НЕГЪРСКО ГЕТО И НЕ ЗАПОЧНЕШ ДА ЖИВЕЕШ ТАМ, НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, ЧЕ ВСЯКА ВЕЧЕР И ВСЯКА СУТРИН ЩЕ ТИ ПРАВЯТ БЕЗПЛАТНА КЛИЗМА, ЗАТОВА, ЧЕ СИ МАЛКО ПО-БЯЛ ОТ ТЯХ!???

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

a.n.

Рейтинг: 2663 Неутрално
  • 161
  • 09:44
  • 09 авг, 2011

До коментар [#104] от "marquis":

Аз смятах, че сте счетоводител. Те обикновено виждат нещата в черно-бяло. Въпроса с ромите не може да се илюстрира с цифри. Наскоро подарих едно детско креватче на една циганка и като дойдоха да го вземат ме попитаха дали знам някой да търси работници. Казаха, че повече от едно дете не могат да си позволят, а двамата заедно с мъжа си със сигурност нямаха 100 кила. Детето им до сега не е имало креватче и обувки /беше на около 1,6 г./ Ровят по кофите, събират бутилки, крадат, защото са необразовани и от малки ги учат така-защото нямат алтернатива. Защо в Каварна всички цигани на които е предложено работа са приели? И безработицата от 50 % е спаднала до 8%? Не съм съгласна с твърдението, че умишлено не работят.
А децата се раждат невинни, възрастните и обществото ги учат да крадат /вкл. и като не наказват извършителите/. Детската смъртност при циганчетата е два пъти по-висока. Не се грижат за децата си, защото са неграмотни, неуки и бедни. А държавата вместо да ги образова и да ги вкарва в затвора за педофилия, гледа сеир. Как едни хора мразят други, все повече.........
Колко струват на държавата? ДДС измамите, хора като Ковачки, с бели якички, те са големите крадци. Танкери с вода, вместо пшеница или горива.
Темата е дълга и тъжна.

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

****

  • 162
  • 09:44
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

xxxxxl

Рейтинг: 1088 Неутрално
  • 163
  • 09:47
  • 09 авг, 2011

[quote#108:"valeriq"]Би ли се опитал да се обосновеш,че направо ме избива смях.
Даже в Татарстан вече изучаването ан руски език е проблематично. .......................................................
И да се смееш,и да не се смееш,се си е тази.
В света предобладава блоковото *съзнание*-поне в икономиката и политиката.Само Китай и Индия може да играят *соло*.Досега и САЩ,разбира се.....
Оттам нататък който не е някъде*вътре*,получава рано или
късно проблеми.Не се ли държиш за някой от големите,идват батковците и те бият по манерката до откат.Как мислиш,ако Лукашенски не се държеше за Москва,щеше ли още да си стои на мястото.Виж с по-късна дата и Слободан,Садам и най-ново Асад.....
А по въпроса за ревитализирането на руската иперия?!Повтарям като за първолаци-върви в пълен ход.Но на съвсем нови принципи и е въпрос на СТРЕДНОисторическа перспектива....10-15 години.

Защо сме още член на ЕСССР?

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

Дуле Савич

Рейтинг: 1261 Неутрално
  • 164
  • 09:54
  • 09 авг, 2011

До коментар [#98] от "marquis":

Евъла, за мангалите! Напълно те подкрепям, яд ме е че, много политици се правят, че НЕ знаят за този наболял въпрос...Няма справедливост мамка му!

Forza Lazio!!!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

nor_tex

Рейтинг: 1288 Весело
  • 165
  • 10:12
  • 09 авг, 2011

коментар [#75] от "alcapone":

Освен това гледай какво произвежда Европа и какво изнася, топ продуктите по цял свят са европейски както в леката така и в тежката индустрия.
Вие сериозно ли говорите?! Вземете и вижте кой държи лицензите,патентите и т.н ноу хоу във водещите индустрии и тогава говорете за могъществото на Европа.
Да Ви напомня ли че страната с най мощната икономика в Европа тази на Германия продължава да е окупирана от САЩ .

Ако не си Гек,бъди Чук

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

uran

Рейтинг: 1482 Любопитно
  • 166
  • 10:31
  • 09 авг, 2011

Лондонската стокова борса FTSE стартира с повишение засега 0.66%! Повишават се и някои европейски индекси. Ако FTSE задържи фронта до 16.30, когато стартира NYSE, то може и да се стигне до положителен обрат.

Yet another blue planet.

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

katzo

Рейтинг: 416 Неутрално
  • 167
  • 10:43
  • 09 авг, 2011

крайно време беше задокеанските мошенници и тарикати да сърбаст чорбата, която дробят на другите от 40г насам. и ще има да духат, щото пари!

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

uran

Рейтинг: 1482 Неутрално
  • 168
  • 10:45
  • 09 авг, 2011

Тъкмо похвалих FTSE, че стартира с повишение и те излязоха пак на минус: -0.54%!

Yet another blue planet.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

stoiank

Рейтинг: 1550 Любопитно
  • 169
  • 11:15
  • 09 авг, 2011

В последният брой на Капитал има една култова реплика на новия шев на БДЖ...

Така че влизаме в приятната за нас ситуация, в която проблем има този, на когото дължим, а не този, който дължи. ............ Надеждата крепи човека, включително и кредитора.

Горе - долу на този хал са Япония, Китай и други спестовници.

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

snafuracer

Рейтинг: 941 Неутрално
  • 170
  • 11:32
  • 09 авг, 2011

работеща демокрация- цитат на коментар #4 от “Parvan P. Parvanov”

? Президентът им е истински социалист ... Лош шамар им удариха.

Оценка
+6
 
Преглед на профил

uran

Рейтинг: 1482 Любопитно
  • 171
  • 11:50
  • 09 авг, 2011

Индексът на лондонската стокова борса FTSE 100 вече се срина до -5%! Не е ли време да затворят борсите замалко докато се успокоят духовете.

Yet another blue planet.

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

petka

Рейтинг: 677 Неутрално
  • 172
  • 12:05
  • 09 авг, 2011

Колко енергия се хаби в празни коментари... Половината са се втренчили в това, че САЩ са изпаднали в затруднения, другата половина отрича затрудненията. Причините за последните кризи са фундаментални, производителността на труда е нарастнала неимоверно, благодарение на микроконтролерната революция настъпила в производството, нарастналата производителност води до нарастване на акумулираните от компаниите капитали, които капитали трябва да се инвестират при същата доходност (когато потреблението на продукти, произвеждани от дадена компания е лимитирано, поради по бавното разширяване на пазара, спрямо увеличаването на производствените мощности). Та, капиталите си търсят съответстващата доходност, затова и се стига до надуване на балони в непроизводствените сектори, от там и до кризи. Налага се преструктуриране на цялата икономика, което неизбежно преминава през криза (която може да бъде възприета от хората, като поредица от кризи).
САЩ, като страна, много лесно могат да излязат от кризата и от понижения си кредитен рейтинг, достатъчно е лееееко да си повишат данъците. Това обичайно за Европа действие обаче е политически неприемливо за Щатите, защото повишаването на данъците би означавало политическа смърт за администрацията, която би го направила. Въпреки това, администрацията ще е принудена да предприеме непопулярни мерки и да излезе от затрудненията, въпросът е дали ще има консенсус за това (а изминалата седмица показа, че няма), определени политически кръгове се опитват да извлекат дивиденти от ситуацията, натрисайки всички негативи върху настоящата администрация. Просто е по лошия сценарий за САЩ, но в никакъв случай фатален.

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 173
  • 12:44
  • 09 авг, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Rage Against

Рейтинг: 1827 Неутрално
  • 174
  • 12:46
  • 09 авг, 2011

До коментар [#171] от "uran":

не. нека горят активи.
сега е моментът да се пазарува евтинийка

кеф ти фармацефтични компании, кеф ти ИТ, кеф ти банки.
точно в разгара на лятото тия хора почнаха fire sale

Гоце и Красна Поляна - дружба от векове за векове

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

Rage Against

Рейтинг: 1827 Неутрално
  • 175
  • 12:49
  • 09 авг, 2011

До коментар [#98] от "marquis":

това, че има цигани, българи, турци, македонци, които работят и не се осигуряват не е главно техен проблем.

това е проблем на всички, които работят и СЕ ОСИГУРЯВАТ! както и на осигорителната система като цяло.

ако има електронно правителство, което следи за трудови договори, осигуровки, плащане на данъци и глоби, голяма част от тези измами ще бъдат преустановени. хората ще се научат, че за да ползват нормални услуги от правителството и общините трябва да си плащат данъците. и разбира се да настояват за прозрачно и ефективно инвестиране на парите им (под формата на данъци). но това е дълга тема.

чакай да тегля една майна на онова комунистическо лайно Ебтерчо, че само той може да ми оправи деня

Гоце и Красна Поляна - дружба от векове за векове

Оценка
-4 +2
 
Преглед на профил

marquis

Рейтинг: 1198 Неутрално
  • 176
  • 13:05
  • 09 авг, 2011

До коментар [#175] от "Rage Against":

не знам, някак ми е гузно от снощните изцепки, мисля си дали изобщо има смисъл да си губи човек времето, но това е повече мотивационен и мой проблем. Чета за снощните изцепки в Англия, чета коментари от първа ръка на разни хора и ми става тъпо и от кризата и от дестабилизацията на един сравнително уреден свят. Почивка му е майката, бих казал...

http://www.youtube.com/watch?v=x7dtCJwRIDg&feature=related

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

iazdakaja

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 177
  • 13:14
  • 09 авг, 2011

До коментар [#131] от "Omnis Omnibus":

Линкът ти не струва - per-dollar-gdp - САЩ не са виновни, че имат голям ГДП и голям вътрешен пазар.
Абсолютно САЩ изнасят например за Китай повече, отколкото експортно ориентираната Германия. Само че внасят от Китай много повече, отколкото изнасят, от там ти идва объркването...

(Вярно е, че ЕС по принцип изнася повече, заради по-слабия си вътрешен пазар и по-голямата близост до други големи пазари, но не толкова повече, колкото онзи, на който оговарях, си мисли)

Оценка
-8
 
Преглед на профил

dissident

Рейтинг: 2126 Неутрално
  • 178
  • 13:51
  • 09 авг, 2011

До коментар [#177] от "iazdakaja":

До някъде си прав но не съвсем. Основно правило при международната търговия е че се търгува най-много със съседни държави. Германия изнася по-малко за Китай защото изнася предимно във Франция и другите страни от ЕС наоколо. Износа й за Белгия е повече от този за Китай. Изнася за САЩ толкова колкото за Холандия. Така че твърдението ти че САЩ внася поради голям вътрешен пазар не се връзва. Излиза че пазара на САЩ е сравним с този на Холандия, което не е вярно.
"Вярно е, че ЕС по принцип изнася повече, заради по-слабия си вътрешен пазар" е меко казано глупост. Пазара на ЕС е огромен и в никакъв случай не е слаб. ЕС изнася повече като абсолютна стойност но е с 50% повече население, така че на практика изнася по-малко. Ако изнасяше повече щеше да е по-богат.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 179
  • 16:13
  • 09 авг, 2011

До коментар [#165] от "nor_tex":

Ами вижте ги вие, аз съм ги гледал.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

iazdakaja

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 180
  • 17:00
  • 09 авг, 2011

До коментар [#178] от "dissident":

"се търгува най-много със съседни държави" - точно за това не е редно износът на Германия за Холандия да се води за "европейско постижение", а износът на Калифорния за Невада не за американско. Ставаше дума, че не е вярно, че само Европа произвеждала и изнасяла и всички топ продукти били европейски.

САЩ внасят много както заради големия вътрешен пазар, така и заради доминиращата позиция на американските компании, т.е. дават висока добавена стойност, т.е. работещите стават скъпи и изнасянето на производства и вносът стават все по-лесни, привлекателни, евтини.

ЕС върви по същия същия път, но е много по-назад - там още се произвеждат прахосмукачки, в Америка вече успяват да си спестяват тия нискоразрядни занимания.
Европейският пазар е много по-слаб, ако сравниш 1 млн средни европейци с 1 млн американци. И да, това стимулира износа.

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 181
  • 19:53
  • 09 авг, 2011

До коментар [#125] от "iazdakaja":

Не говоря за айподчета и раутечета на цицико. Говоря за истинска индустриална продукция, влакове, автомобили, турбини и т.н. Ти като си такъв фен ако имаш избора да караш мерцедес за 5,000$ повече отколклото някаква американска талига ,какво би избрал?
А за дрехите и всичко почти от леката индустрия няма какво да обсъждаме даже, италиянски е всеки втори магазин на 5то Авеню. Всички ценни марки часовници са европейски, европейските хранителни продукти са с по добро качество и по вкусни. Един шоколад даже не могат да произведат като хората хамериканците, имат един "сникърс" евтино ла#но за бедните наблъскано с консерванти и хърши, който не може да се яде и това е. Аз просто не се сещам за нещо американско което да искам да си купя и да няма по добър европейски еквивалент.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 182
  • 19:56
  • 09 авг, 2011

До коментар [#178] от "dissident":

Имай предвид, че немците имат много производства изнесени в щатско и може би не им се води като износ.

 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 183
  • 20:03
  • 09 авг, 2011

До коментар [#165] от "nor_tex":

Да за окупацията на Германия съм съгласен, но за патентите на Сименс не съм.

 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 184
  • 21:31
  • 09 авг, 2011

До коментар [#147] от "Imigrant":

Ех ама добри и хуманни тези банки в Австралия.
Щатските свалят ама трябва да рефинансираш и ти прибират полвината от парите които евентуално ще спестиш под формата на банкови такси.
Иначе никакво сваляне, на колкото си подписал на толкова плащаш, не знам това как става при вас без преподписване на договора.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Imigrant

Рейтинг: 372 Неутрално
  • 185
  • 02:20
  • 10 авг, 2011

До коментар [#184] от "alcapone":
Колкото и саркастично да звучи коментара ти има си много не саркастичен отговор, а той е аледния. Лихвите се свалят и от датата която става валидно това решение новите заеми са с тази лихва, договори се преподписват само ако имаш фиксирани лихви за определен брой години, ако не са фиксирани то те се качват и падат според решенията на банките. Обяснението не беше написано в предния коментар защото останах с впечатление че това са очевидни логични условия.

Imigrant

Оценка
+1
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 186
  • 06:59
  • 10 авг, 2011

До коментар [#185] от "Imigrant":

верно забравих, че има adjustable loans, и че по чудо могат и да се аджъстват и надолу. Просто в щатите по популярни са фиксираните, особено когато лихвата на фед е 0% а 15 години фиксиран е 4%. Нормално да не искаш да те аджъстнат с някоя лихва от 20% на 10тата година примерно.
Сарказъмът беше в първото изречение и засягаше банките а не твоите чувства.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

iazdakaja

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 187
  • 00:44
  • 11 авг, 2011

До коментар [#181] от "alcapone":

Американските турбини са най-добрите, а влакове няма заради ниската гъстота на населението, а производството на стоки за ширпотреба не е мерило за силата на една индустрия, както и луксозните стоки - ти явно си някое дете, което се впечатлява от шоколади и ферарита, но и двете са незначителни за швейцарската/италианската икономика.

А иначе свойството на американската икономика да се чисти от нерентабилни производства, дори да е била номер едно в тях (както при автомобилите, пускайки азиатци и европейци да им ги доставят по-евтино), и с освободените ресурси да атакува по-нови и рентабилни области (инфо.тех., биотех... ) е една от причините САЩ да са номер 1 в света вече 140 години.

Нещата не са толкова прости, както на теб ти се струват, гледайки по витрините.

Оценка
-2
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 188
  • 02:16
  • 11 авг, 2011

До коментар [#187] от "iazdakaja":

Гледай сега, по това което пишеш разбирам, че си някакъв фен който само чете свободна американска пропаганда но никога не е виждал Америка и не се е возил на американски автомобил или влак или автобус, камион и т.н.. Не се впечатлявам от ферари дори нямам кола защото не ми трябва. Просто се опитах да изложа в популярен вид тезата си, защото от специализирани неща масовата публика не разбира.
Аз живея в Америка та ми е доста по ясно за какво става дума и то на практика, а не с декларации и лозунги като теб. Аз поне си доказах тезата в някакъв вид, а ти хвърляш лъжи на публиката. Примерно "Щатите са номер едно при автомобилите" Само да ти напомня, че 2 от 3те авто производители в щатите бяха пред фалит, Крайслер е вече Фиат а ГМ мина през банкрут. Но колите и на трите не стават за каране, believe me. По брой на продадени автомобили може и да са # 1, защото без кола тук 99% от хората умират, просто нищо не може да направиш без кола. Всичко е организиерано около имането на автомобил.
По извода ти защо няма влакове разбирам пък че не ти е ясна идеята на консумартоската икономика, а именно, че хората трябва дори да бъдат принуждавани да потребяват за да расте икономиката. Затова са огромните къщи с по 3-ма човека в тях, и т.н. защото най големия консуматор на ресурси е пазарообразиващ фактор, т.е. като хлъцнат щатите и пада цената на нефта и на всичко, това за свободния пазар.
Та влаковете ги няма защото водят до свиване на потреблението, а не до експанзия на системата.
И въобще може да се спори и дали #1 значи и най добър в нещо, защото това пак е мерило на консуматорската икономика, където много продадени евтини боклуци, значи че си и най-добър.
И т.н. ама няма место тук повече. И това за номер 1 от 140 години как го измисли, тогава още имаш Британска империя със Индия и Южна африка и т.н, а индустриализацията в щатите започва началото на 20 век, когато са и последните индиански войни.
А бе вземи се оттърси от лозунгите и подълбай малко повече в системата и виж как работи преди да ми хвърляш някакви декларации и лозунги, в които обичта към БКП е прехвърлена върху УСА.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

alcapone

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 189
  • 02:38
  • 11 авг, 2011

До коментар [#187] от "iazdakaja":

И още една хвърлена на едро манипулация да развенчая, гъстотата на населението е ниска ако говориш за цялата територия разделена на цялото население, но, както винаги има едно, но около 40% от населението е скупчено на East coast, и около 25 % на West coast. Така че гъстотата от Ню Йорк до Флорида е убииствена, като пътуваш с кола непрекъснато минаваш през градове, предградия, къщи заводи и т.н. не може да видиш така като в България празно пространство без някаква инфраструктура.

 
Преглед на профил

iazdakaja

Рейтинг: 797 Неутрално
  • 190
  • 23:45
  • 11 авг, 2011

До коментар [#188] от "alcapone":

Европа също е скупчена на определни места - примерно "Синия банан" (Ю.Англия, Бенелюкс, Рур, Елзас, Швейцария, Сев.Зап.Италия). Сравняваме скупчено място със скупчено място, и американското е пъти по-широко на калпак, недей да оспорваш АБВ факти!
Като слезеш на средната влакова спирка Х от общо У в Европа си пеша средно 20 мин до вкъщи, в САЩ 2 часа, примерно... Тая спирка никой няма да я ползва! А за по-далече ползват направо самолети. И затова там са намер 1 (макар Еърбъс вече да се понаучи, познай от кого).

Карали ги били да консумират... глупости, ВСЕКИ иска да консумира много, и европейците ИСКАТ, АМА НЕ МОГАТ! Затова имат такива акцизи на горивата, щото иначе ще се издушат и изпомачкат по тесните си нагъчкани улички и с по 10 пъти по-малко магистрали на глава. И на широко не живеят, щото трябва да работят 3 живота за голяма къща като в Америка, не че не искат (ох как искат, ох, ох! )

Казах БЯХА номер 1 в автомобилите - дадено като пример как се чистят от индустрии, които вече не са иновативни и вече навсякъде ги умеят (или пък как АйБиЕм се изчисти от ПиСи бизнеса). Но пък в биотехнологиите и модерното селско стопанство са номер 1 - без САЩ храните по света щяха да са много по-скъпи и стотици милиони повече щяха да умрат от глад! Или медицински технологии - Сименс и Филипс ходят да се учат по симпозиуми и семинари в САЩ като арабите в Мека. За АйТи, електро или добивните индустрии или химия няма смисъл да говорим, и и и ...

Индустриалната революция на САЩ достига висоти 50 год преди 20 век с трансконтиненталните железници, дето от Европа идват да се учат как стават такива чудеса!
От 140 години - защото тогава САЩ става първата страна, постигнала свръхпроизводство на земеделска прдукция (преди тракторите) и от Европа пак идват да се учат как стават такива фокуси. Тогава вече се изяснява безспорно, кой ще води света през следващите столетия!

А ти не знам къде живееш, но има мнооого да учиш.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Индекси
Диверсификация / Diversification
Инвестиционна стратегия за намаляване на риска чрез включването в даден портфейл на различни видове активи - акции, облигации, валута, недвижими имоти и т.н. В това число влизат и ценни книжа от различни по сектор или географско разположение емитенти.
Още от Речник