Регистрация
14 фев 2012, 14:00

България никога не е имала толкова хубави вина колкото през 2011 г., казва Наталия Гаджева

От Татяна Димитрова Всички статии на автора
Наталия Гаджева и Константин Стоев произвеждат всяка година около 60 000 бутилки вино от името на изба "Драгомир". Най-познатата им марка е "Каризма". Другите са по-популярни сред истинските ценители и ресторантьори. Те нямат свои лозя, сключили са договор със собственик на 1900 дка, за чието отглеждане обаче те отговарят, за да си гарантират постоянство на качеството. Подобно на други производители и те залагат на купажите - вина, произведени от няколко сорта грозде. В навечерието на Трифон Зарезан разговаряме с Наталия Гаджева за качеството на днешното българско вино, за цената, за конкуренцията и за съчетаването му с храната. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Стойност на ценните книжа в портфейла
Сборът от стойностите на всички активи в портфейла към даден момент минус паричните средства.
Още от Речник