Регистрация
14 фев 2012, 14:00

България никога не е имала толкова хубави вина колкото през 2011 г., казва Наталия Гаджева

От Татяна Димитрова Всички статии на автора
Наталия Гаджева и Константин Стоев произвеждат всяка година около 60 000 бутилки вино от името на изба "Драгомир". Най-познатата им марка е "Каризма". Другите са по-популярни сред истинските ценители и ресторантьори. Те нямат свои лозя, сключили са договор със собственик на 1900 дка, за чието отглеждане обаче те отговарят, за да си гарантират постоянство на качеството. Подобно на други производители и те залагат на купажите - вина, произведени от няколко сорта грозде. В навечерието на Трифон Зарезан разговаряме с Наталия Гаджева за качеството на днешното българско вино, за цената, за конкуренцията и за съчетаването му с храната. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Маркет-мейкър / Market maker
Инвестиционен посредник или банка, които имат задължението да поддържат оферти купува/продава за дадена ценна книга, като са в готовност да купуват и продават на пазарни цени. По този начин поддържат ликвидността на дадена позиция. Посредниците трябва да разграничават маркет мейкинг бизнеса си от брокерските си услуги за индивидуални клиенти, за да не се изпада в ситуация да препоръчат дадена ценна книга само защото са и маркет мейкър.
Още от Речник