Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
14 фев 2012, 14:00

България никога не е имала толкова хубави вина колкото през 2011 г., казва Наталия Гаджева

От Татяна Димитрова Всички статии на автора
Наталия Гаджева и Константин Стоев произвеждат всяка година около 60 000 бутилки вино от името на изба "Драгомир". Най-познатата им марка е "Каризма". Другите са по-популярни сред истинските ценители и ресторантьори. Те нямат свои лозя, сключили са договор със собственик на 1900 дка, за чието отглеждане обаче те отговарят, за да си гарантират постоянство на качеството. Подобно на други производители и те залагат на купажите - вина, произведени от няколко сорта грозде. В навечерието на Трифон Зарезан разговаряме с Наталия Гаджева за качеството на днешното българско вино, за цената, за конкуренцията и за съчетаването му с храната. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Емитент
Всяка компания, чиито акции се търгуват на борсата. Такава компания се нарича публична. Придобиването на публичност, или, както още е известно, качването на акции за търговия, става доброволно по решение на акционерите на дружеството. В България има и предприятия, които са на борсата по линия на приватизацията си. Емитент обаче може да бъде и дружество, което е издало облигации, както и държавата или община.
Още от Речник
Реклама