Комисията за потребителите спря есемеси за гледане на спортни канали

© Георги Кожухаров



Комисията за защита на потребителите е спряла изпращането на есемеси за трите спортни канала Мtel Sport 1, Mtel Sport 2 и EDGE sport, съобщиха от ведомството.


С тези есемеси доставчикът е изисквал от потребителите да върнат съобщение с текст STOP и своето ЕГН, за да ги деактивират и да не заплащат месечна такса за каналите след изтичането на промоционалния период за въвеждането им.


Абонатите на цифровата телевизия няма да заплащат за тези канали след 31.03.2017 г., ако изрично не заявят желанието си да ги получават. Услугата е предплатена и няма да бъде предоставена, в случай че клиентът не внесе месечната такса в аванс.




Доставчикът се ангажира и с това да възстанови месечните абонаменти на всички свои клиенти, които са решили да продължат да гледат каналите в периода април - юни срещу заплащане, но спортното съдържание не е било достатъчно атрактивно за тях.


Новите правила са потвърдени и на сайта на търговеца, както и в телевизионната реклама.


До промяната се е стигнало след намесата на комисията във връзка с получени сигнали от граждани и информация, разпространена в социалните мрежи, посочват от ведомството.


"Обръщаме внимание на потребителите да следят информацията във фактурите си за предплатените услуги, за да се избегне предоставянето на незаявени такива и при съмнение да сигнализират в КЗП", призовават от комисията.

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4063 Неутрално

    браво на комисията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на DJTrump
    DJTrump
    Рейтинг: 1675 Неутрално

    Можело. Както при диемите.
    Това другото си беше рекет в стил Мтел.
    Плащаш - гледаш, това е.

  3. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 10108 Неутрално

    Правилната мярка

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2933 Гневно

    Нагляри!

    "Новите системи неизбежно генерират нови проблеми"
  5. 5 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    ... може и още Правилно решение, но може още „пляскания по/през ръцете, чее ... да не стане късно!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  6. 6 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 2864 Весело

    Ментел се объркаха, че ще им мине номера, трогателно

    Мома, връщай 12 и 12А!
  7. 7 Профил на matthew.g
    matthew.g
    Рейтинг: 525 Гневно

    [quote#4:"Gopeто"]
    Нагляри![/quote]
    МенТел!

  8. 8 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    [quote#6:"CINZANO"]Ментел се объркаха, че ще им мине номера, ... [/quote]
    Объркаха ли се? А номерът не мина ли? За известен период. Може би това е било заложено в "играта". Следват нови игри, нови sms-и ...

  9. 9 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 3962 Неутрално

    Комисията за защита на потребителите този път реагира навреме и адекватно

  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2934 Любопитно

    Получих го СМС-а, но вместо да им върна и аз СМС, взех та се обадих на потребителския им телефон 0700 43 700.
    Много държаха да им върна отказа със СМС, но им казах , че и това ми обаждане им стига, защото на всичкото отгоре , аз им се обаждам от техен стационарен телефон и името ми и ЕГН ми излиза пред оператора на екрана !
    Та кандиса
    Номера им е да събират пари от СМС, а ст.телефон е безплатен !
    Далавераджии на дребно с голям оборот !
    Но оборота прави обема !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  11. 11 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Пазете се ! С новите планове ХД-тата са обособени в отделен пакет , който се плаща допълнително.
    Ако досега сте гледали ХД по дефолт при подписване на нов договор - ХД-тата са мираж

  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3707 Неутрално

    За това трябваше да отнесат и някоя глоба. Такива мутристански техники трябва да се кълцат от рано.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Ментел ако не се осерат то кой....

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  14. 14 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 409 Неутрално

    КЗК, а къде е глобата, защото наглите и нахални мениджъри или някои от по-големите "шефчета" е позволил това ? А това получих след оплакването:

    "Здравейте,

    В отговор на Вашето оплакване бихме искали да Ви информираме, че смс-ът, който сте получили от номер 0882020202 е свързан с деактивация на пакетът със спортни канали- Мтел Спорт.

    Каналите Mtel Sport 1, Mtel Sport 2 и EDGEsport се излъчват безплатно до 31.03.2017, като и след тази дата, до 01.07.2017 г. на абонатите, които желаят да се откажат и да не плащат, ще бъдат възстановени месечни абонаменти от 1.99 лв. на месец т.е. програмите ще бъдат безплатни и след тестовия период, за тези които не желаят да гледат каналите срещу заплащане след 01.07.2017.
    В периода от 01.03.2017 до 01.07.2017 клиентите ще имат достъп до лесни и удобни начини за отказ от услугата – както чрез обаждане на * 88, 080020011 или 070043700, така и в магазините на Мтел и Близу, чрез STB (за абонати на IPTV). От 06.03 са предвидени следните допълнителни канали за деактивация:
    · От 06.03.2017 – в онлайн портала на Близу /my.blizoo.bg/;

    · От 06.03.2017 – чрез кратки текстови съобщения (SMS-и) към номер 0882 02 02 02

    · От 08.03.2017 – в онлайн портала на Мтел – Моят Мтел;

    · От 08.03.2017 – чрез интерактивната система за гласови съобщения при позвъняване на *88 и 080020011.

    Клиентите получават и ще продължат да получават информация за тези възможности чрез различни средства за уведомяване (чрез масовите медии, реклама, съобщения на фактурите, уведомителни SMS-и и т.н.).

    В конкретния случай ако желаете да деактивирате пакета Ви молим да ни предоставите точен адрес, на който използвате услугите ни, името на титуляра и телефон, който сте оставили за връзка с Вас.


    Бихме искали да се извиним за неудобството! "



    Все пак създавате неудобство...
    И защо е целия този цирк, ако искам - ще си платя и ще ги гледам, ако не - нищо....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах