"Райънер" се мести на терминал 2 на софийското летище

"Райънер" се мести на терминал 2 на софийското летище

© Rafael Marchante, Reuters



Най-големият европейски нискобюджетен превозвач "Райънер" (Ryanair) вече ще изпълнява полетите си от терминал 2 на летище София, съобщиха от порта. Това влиза в сила от 16 януари.


Ключови думи към статията:

Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 972 Любопитно

    много добра новина!

    Stef
  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6932 Неутрално

    Удобство заради метрото

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 1679 Неутрално

    Лоу кост компаниите направиха повече за обединението на Европа отколкото политиците.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  4. 4 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    Чудесно!

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  5. 5 Профил на ciklonalen.vihar
    ciklonalen.vihar
    Рейтинг: 448 Весело

    Ако видя самолет на нискобюджетен превозвам на някое летище, веднага тичам до тоалетната да си измия очите, че съм го видял.

  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    Това е добре, капацитета на Т1 отдавна е надхвърлен и особено сутрин е някакъв ад.

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Интересно как става това преместване. И защо го искат, нали са лоу кост, след като таксите за ползване на Терминал 2 сигурно са по-големи?

  8. 8 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 997 Неутрално

    [quote#7:"12345"]И защо го искат, нали са лоу кост, след като таксите за ползване на Терминал 2 сигурно са по-големи?[/quote]
    Изравниха ги.

  9. 9 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 327 Весело

    Лоша новина за всички, които пътуваме с регулярните авиокомпании от Т2. Ще замирише на зеле и чесън

  10. 10 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#3] от "qwertqwert":

    Е, политиците все пак се съгласиха за либерализацията на пазара на услуги по превоз на пътници по въздух, която позволи това.

  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    До коментар [#7] от "12345":
    До коментар [#8] от "Panda":

    Какъв е този интерес за полети към Гейропа? За вас няма ли Аерофлот за Маскве.

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    [quote#6:"EU defender"]Това е добре, капацитета на Т1 отдавна е надхвърлен и особено сутрин е някакъв ад.[/quote]
    ++++
    Не само сутрин. И доста мизерно

  13. 13 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 997 Любопитно

    До коментар [#11] от "EU defender":
    Ти на кое казваш Гейропа?

  14. 14 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#9:"Zoom"]Лоша новина за всички, които пътуваме с регулярните авиокомпании от Т2. Ще замирише на зеле и чесън [/quote]

    Не думайте, Лорд Евгени Минчев?

  15. 15 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#9] от "Zoom":

    Щом досега не е замирисало от пътуващи като вас, явно и тепърва няма.

  16. 16 Профил на Алфонсо
    Алфонсо
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Давайте им още на тези нагли ирландци и ще ви се качат на главата. Цяла Европа пропищя от тях, но ние тук сме нали последни разбираме всичко, а и не се оплакваме.

  17. 17 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 463 Неутрално

    До коментар [#8] от "Panda":

    Добър ход. Като им вдигнаха сериозно текучеството, се замислиха за концепцията "повече / по-евтино", за сметка на "по-скъпо / по-малко"... Все пак на самото летище имат печалба и от количеството чакащи хора, не са само таксите за полетите..

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Тарасконски
    Тарасконски
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Наистина е удобство заради метрото, но голям праз като намерят с какво да те издънят. Но нека, нека всеки сам се пари, пък после дружно ще си поревем.

  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5391 Весело

    Само Луфтвафе.... пардон... Луфтханза!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    сега ако почнат и да се ползват ръкавите на Т2 вместо смотаните автобуси ще е чудесно. Всичките седят неизползвани и клеясващи, защо незнам....

    изобщо най- смотаното летище в европа и бирата е на цена все едно си в осло ..... всички са за уволнение в тази кочина.

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  22. 22 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 945 Неутрално

    До коментар [#20] от "Незнайко в Слънчевия град":


    [quote#20:"Незнайко в Слънчевия град"]Само Луфтвафе.... пардон... Луфтханза!!![/quote]
    Да им имаш стачките!

  23. 23 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 477 Неутрално

    На Т2 опашките на секюритито ще станат километрични.
    Доста лошо е проектирано и няма място нито за разширение нито за опашки

  24. 24 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#23] от "Климент Горанов":

    Проектирането е слабо наистина и това е главния "bottleneck" на Терминал 2. И все пак има решение: просто трябва да работят винаги всички линии, както и да изместят паспортната проверка по-навътре към терминала, за да има повече място.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  26. 26 Профил на Момчил Костов
    Момчил Костов
    Рейтинг: 200 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    Летял съм в цяла Европа, а също така и с Аерофлот за "Маскве". Само не разбрах на теб какъв ти е проблема, платен драскач?

  27. 27 Профил на Johnny B
    Johnny B
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#16] от "Алфонсо":

    И кой точно е пропищял? Цяла Европа е доволна, че ги има.....но май ти си последния, който ще го разбере

    Изгони русофила, спаси България!!!
  28. 28 Профил на karlossantanos
    karlossantanos
    Рейтинг: 274 Весело

    Рекламен трик за навлизане на пазара и да са в медиите. До края на годината сигурно ще летят и те от стария терминал на летището. Да поживеем пък да видим

  29. 29 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Поради неясни причини таксите на двата терминала вече са еднакви. Най-вероятно понеже терминал 1 изнемогва, но сега всички ще се преместят на Т2, който също не блести с гениално проектиране и голям капацитет.

    И още по-неясно е защо Wizz се оплакват, вместо да се преместят:
    http://www.caa.bg/upload/docs/51_00_159.pdf

  30. 30 Профил на evelina_hristowa
    evelina_hristowa
    Рейтинг: 362 Гневно

    Прилагам ви линк да почетете малко и да се замислите следващия път при такава новина дали да изпадате във възторг.

    goo.gl/r2NkDV

    Това ли ни е бизнеса в България? Най-мразената авиокомпания в Европа се "развива" в София благодарение на държавните чиновници, които гледат само парите, а не какво иска потребителя. И сега става така, че другите нискотарифни компании кучета ги яли. Ако не знаех какви са Ryanair може би щях и аз да се радвам, но когато знаеш как работят няма как да стане.

    https://niskotarifni.wordpress.com/
  31. 31 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#29] от "nikidimi":

    Защото искаха да се преместят, обаче понеже имат 7 или 8 базирани самолети тук (плюс някой приходящ от други бази от време на време) и няма достатъчно място на Т2.
    Затова се навиха на Ryanair, защото те все още имат само 3 базирани тук самолети и така според управат най-добре ще се балансират нещата. Иначе Т1 ще е супер празен, а Т2 ще е отврат, ако преместят Wizz вместо Ryan...

  32. 32 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#27] от "Johnny B":

    Единствено може да пропищят тимаджийските офшорки.
    Ама, надали. Толкова здраво са захапали летищата, че няма пускане.

  33. 33 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#30] от "evelina_hristowa":

    Муци, успокой нервите. Като не искаш евтино, ей ги Луфтханза и Бритиш.

  34. 34 Профил на Никола Георгиев
    Никола Георгиев
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#32] от "ali_ibn_isa":
    [quote#32:"ali_ibn_isa"]Единствено може да пропищят тимаджийските офшорки.
    Ама, надали. Толкова здраво са захапали летищата, че няма пускане. [/quote]
    Те затова и летищата са скъпи, мизерни и зле организирани.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  35. 35 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#3] от "qwertqwert":

    "свободно небе" е дело именно на европейските политици все пак... райън еър нямаше въобще да съществуват ако не беше "свободно небе"

  36. 36 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    До коментар [#23] от "Климент Горанов":

    те и сега в пиковите периоди са километрични, организацията е трагична и при повече от 4 полета едновременно не можеш да се чекираш 2 часа. Естествено българия еър не могат да въведат селф чек защото трябва да инвестират пари...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  37. 37 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 3481 Весело

    [quote#13:"Panda"]Ти на кое казваш Гейропа? [/quote]

    Вид екскурзия, с посещение на гей-клубове из цяла Европа, ол инклузив, дефито вече за 5-та поредна година ходи.

    Точка първа от наръчника на форумният агитатор: 1) Като не можеш да опровергаеш информацията - компрометирай източника!
  38. 38 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#32] от "ali_ibn_isa":

    Мхм, то защото и Луфтханза, Бритиш, Аър Франс, Еър Берлин ги харесват много. Реално регулярните авиокомпании и нискотарифните са в две коренно различни пазарни ниши, но в един и същ сектор, което ги прави конкуренти до някаква степен. Нормално е да има някаква конкурентна закачка, но като погледнеш и тук, и в Европа, Раянеър прекаляват с тези закачки и това не се харесва нито на компаниите, нито на летищата, нито на държавата и това естествено си личи по делата водени срещу тях.

  39. 39 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#31] от "carpe_diem_":

    Мерси за информацията!

    То тогава е наистина доста грубо спрямо Уиз. Плащат същата цена за далеч по-голяма мизерия...

    От друга страна 50-60% от трафика да минава през Т1 беше ужасно за пътниците.

  40. 40 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    Всеки път като прочета за разрастването на Райнеър ми идва да разстрелям цялото ръководство на летище Пловдив. На крака им бяха, но от некадърници направо ври при партийните назначения.

  41. 41 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    Благодарско!

    Ще видим и опашките?

  42. 42 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#17] от "sv3tli0":

    По принцип летищата имат печалба от пътниците. Лоу костовете разчитат до голяма степен и на това. Подписват договори с летищата, като обещават, че ще докарат определен брой пътници и се възползват от по-ниски цени.

    По принцип е така, но за софийското летище не съм сигурен до колко работи. На Т2 имат два магазина и два бара и това е всичко.

  43. 43 Профил на Алфонсо
    Алфонсо
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#27] от "Johnny B":

    Чети малко и чужди медии и ще разбереш. Ще ти дам жокер - потърси за Брюксел като начало.

  44. 44 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 319 Любопитно

    До коментар [#30] от "evelina_hristowa":

    По принцип не ползвам нискотарифни само защото нямам време примерно да се разхождам от Лутън до Хиитроу, но ако си мислиш, че Бритиш или Американ или Аустриан нямат проблеми си в огромна грешка, пресен пример от тази седмица, изкарах 10 часа във Виена, така че не виждам къде е проблема с това че са закъснели с 10 часа за полета от Кьолн...

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  45. 45 Профил на evelina_hristowa
    evelina_hristowa
    Рейтинг: 362 Неутрално

    До коментар [#44] от "m_hakkinen":

    На всеки се случва да закъснее, но при тях е доста често и в повечето случай закъсненията са огромни. Имаха преди месец-два закъснения от над 24 часа, друго 12 часа, друго 10 часа и така нататък.

    https://niskotarifni.wordpress.com/
  46. 46 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#42] от "ilinko":

    В бар който чаят и кафето са по 4 лв, а в момента полетите до Берлин, Флоренция и Англия са по 20-30 има нещо сбъркано.
    Има теория, че в някакъв момент летищата ще плащат на нискобюджетните да кацат при тях за да имат пътникопоток, но при нас е утопия.

  47. 47 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#45] от "evelina_hristowa":

    Явно не си летяла с Уиз от Лутън.

  48. 48 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 730 Любопитно

    Май решиха да умилостивяват Райън Ер, щото последните се разпищяха за дълговете на ТИМ Ер....обаче го правят по балъшки и грозен начин и Уиз се чустват прецакани.

  49. 49 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#3] от "qwertqwert":

    Имате много ограничено разбиране за бизнес риска ако мислите че политиците нямат значение. Защо например никой не инвестира в Македония, Албания или пък в Босна и Херцеговина? Защото там има нестабилност и корупция. ЕС намалява значително политическия риск, уеднаквява регулаторни режими, митнически процедури - това не само създава единен пазар, намалява риска на една инвестиция, и намалява цената на това да правиш бизнес.

    Всеки бизнес ще инвестира само където има установени регулаторни режими и стабилност. В България всичко това се гарантира от членството ни в ЕС.

    Така че членството в ЕС, политиците и в ЕП, и в българското НС определено имат голямо значение за това което се случва в света на икономиката.

    Работи се по свързване на националните транспортни, енергийни системи, уеднаквяване на стандарти, инициативи като единното европейско небе - проект от десетилетие който събира заедно операторите на въздушно пространство, производителите на самолети, производителите на обурудване за операторите на въздушно пространство за разработка на нови технологии и автоматична комуникация между самолет и наземните станции - това намалява консумацията на гориво и увеличава значително полетите пристигнали навреме. Това не само са спестени пари, но и по-интензивно използване на самолетите на една авиолиния, която така ще инвестира повече, купува самолети, разкрива нови линии и тази конкуренция позволява на гражданите да пътуват по-евтино.

    ЕС чрез 3те си институции (Евро Съвета, ЕК, ЕП) е в основата на всичко това, с финансирането му, през осигуряването на съдействието на органите на държавите членки, до определянето на крайни срокове за внедряване на решенията.

    Всичката тази работа се случва първо на политическо ниво (в приоритетите на ЕК), после на експертно ниво, но тя е едно десетилетие, като накрая вие виждате по-евтини полети и си мислите - "брей тия Райънер без политиците обединиха Европа".

    По-комплексно гледайте на икономиката и не подценявайте огромната полза от уеднаквяването на регулаторните режими която идва директно от ЕС.

  50. 50 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#3] от "qwertqwert":

    Ти остави ами това си е неоспорим ФАКТ!

  51. 51 Профил на evelina_hristowa
    evelina_hristowa
    Рейтинг: 362 Неутрално

    До коментар [#47] от "peaspiring":

    Напротив, редовно летя с Уиз, не от Лутън обаче и такова закъснение не ми се е случвало за моя радост.

    https://niskotarifni.wordpress.com/
  52. 52 Профил на dito
    dito
    Рейтинг: 210 Неутрално

    [quote#30:"evelina_hristowa"]Прилагам ви линк да почетете малко...[/quote]
    Това се случва не само с Райънер или с други нискотарифни компании, но и с редовни. Само преди два-три дни моя близка чака часове заради Луфтханза. Истината е, че много хора просто опитват да си придават важност като хейтят нискотарифните на общи основания.

  53. 53 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 738 Весело

    Тия ще пускат още много нови дестинации, ще видите. Респект на ирландеца!

  54. 54 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1626 Весело

    Тия луди ли са самолета на Бритиш може да хване нещо от тия. Да не говорим за плебса недокъпан

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  55. 55 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#48] от "rainbou1":

    Чукча писател, не читател. Защо не си направиш труда поне да прочетеш мненията под статията, за да видиш какви са причините, а не да гадаеш. Колкото до "прецакването" на Уиз еър, според мен изобщо не им е мястото на нискотарифните компании на Т2, ама изобщо, да оправят Т1 и да отиват всички там.

  56. 56 Профил на Алфонсо
    Алфонсо
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#48] от "rainbou1":

    Глупости пишеш. Няма прецакани, освен клиентелата на Райън. Но понякога за да ти излезе по-евтино стискаш зъби и чакаш 8 часа в студа, както се случи тази седмица.

  57. 57 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Да ви имам проблемите. Пътувам само с частни самолети , дългокраки стюардеси и Джак Даниелс.
    Имам 2-3 свободни места, искате ли да се качите и вие ??

  58. 58 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#42] от "ilinko":

    Така си е. Особено при ранните полети Т2 си изглежда направо тъжно.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  59. 59 Профил на achtung
    achtung
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#29] от "nikidimi":

    Защото няма толкова свободен капацитет на Т2.

  60. 60 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 389 Неутрално

    До коментар [#21] от "lol":

    За използване на ръкав доколкото знам компанията плаща 8 евро на пътник.

  61. 61 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 918 Неутрално

    [quote#3:"qwertqwert"]Лоу кост компаниите направиха повече за обединението на Европа отколкото политиците.[/quote]

    Политиците са все пак тези, които разрушиха монопола на националните превозвачи и позволиха да се появи конкуренция в сектора!

  62. 62 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 948 Неутрално

    [quote#55:"danielv"]според мен изобщо не им е мястото на нискотарифните компании на Т2, ама изобщо, да оправят Т1 и да отиват всички там.[/quote]
    Съгласен съм с това. Според мен с този ход се цели увеличаване на цената на бъдещата концесия на Т2. Бъдещият концесионер ще трябва и да обнови Т1.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 715 Неутрално
  65. 65 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 549 Неутрално

    МНОГО добра новина!

    Терминал 2 е зле, обаче Терминал 1 направо е КАТАСТРОФА. Преди няколко дена следобеда имаше 3 (!!!) полета и опашката на чекина стигаше до външната врата на сградата. Така че последните хора на опашката всъщност висяха на студено. Времето за чакане беше около час и половина. Просто някакъв УЖАС! А проверката за сигурност изискваше още 40 минути.

    Дневник, откакто сте с лайняния нов дизайн, влизам 10 ПЪТИ по-рядко. Върнете стария!!!
  66. 66 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1943 Любопитно

    [quote#9:"Zoom"]Лоша новина за всички, които пътуваме с регулярните авиокомпании от Т2. Ще замирише на зеле и чесън [/quote]

    Интересно - какви сте ми аристократи само. Предполагам - особено когато фирмичката плаща командировката, нали?
    Брат ми е докторант по теоретична физика в Кеймбидж и лети с low-cost компании, както и колегите му. Не съм забелязал да миришат на зеле и чесън, за разлика от много от ползващите Терминал 2 в момента, придвижващи се с огромни бохчи пълни с неизвестно какво и говорещи на непознати форми на старобългарския (вероятно оцелели в населени места на над 1500 м надморска височина).

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  67. 67 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    До коментар [#22] от "marker":

    благодарение на стачката се върнах три часа по-рано, така че дори и да стачкуват пак не е зле

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  68. 68 Профил на dragon_gpo
    dragon_gpo
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Имайте предвид, че въпросната авиокомпания не връща пари в случай, че се пътника внезапно се разболее и пожелае да върне билета си. Ужасно, но факт....НИКОГА не бих летял с тази авиокомпания!!!

  69. 69 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#26] от "Момчил Костов":
    [quote#26:"Момчил Костов"]Летял съм в цяла Европа, а също така и с Аерофлот за "Маскве". [/quote]
    Как да те разбера, като съм параноик и никога не летя с Аерофлот (или побратимия му в БГ) пък дори и до "Маскве"?

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  70. 70 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Колко трябва да си глупав и елементарен, че да си мислиш, че е въпрос на престиж авиокомпанията , с която летиш. Такива комплексари ги има само в България .

  71. 71 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1635 Весело

    [quote#68:"iig25509151"]Имайте предвид, че въпросната авиокомпания не връща пари в случай, че се пътника внезапно се разболее и пожелае да върне билета си. Ужасно, но факт[/quote]

    Да ти кажа, НИКОЯ авиокомпания не го прави това. Освен, ако не си си купил допълнителна застраховка. Че и дори и тогава не е гарантирано.

    [quote#9:"Zoom"]Лоша новина за всички, които пътуваме с регулярните авиокомпании от Т2. Ще замирише на зеле и чесън [/quote]
    Въх, малей, на мама аристократите! Вие миришете само на Chanel No. 5 и ядете петстепенно меню със звезди от Мишлен.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  72. 72 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 730 Любопитно

    До коментар [#65] от "blurred":

    За съжаление нямаме от типа Виена - Братислава или Брюксел - Шарлероа - едното летище да поема редовните, а другото нискотарифните...
    Между другото летището на Братислава е организирано по същия начин като Терминал 2, ама на втория етаж като се качиш има доста повече място за организиране опашка за проверка и т.н.

  73. 73 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#56] от "Алфонсо":

    Може да пиша глупости, ама не разбирам защо пък баш на Райън пътниците ще са прецакани - според мен те са най-облагодетелствани, защото се местят на Терминал 2, който е значително по-приветлив от Терминал 1.

  74. 74 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    [quote#70:"zle_platen_trol"]Колко трябва да си глупав и елементарен, че да си мислиш, че е въпрос на престиж авиокомпанията , с която летиш. Такива комплексари ги има само в България .[/quote]
    Ми явно не Дейвид Камерън не му е било под нивото да лети с EasyJet и да набива чипсове, още докато беше министър-председател на Великобритания
    http://www.bbc.com/news/uk-politics-33973394

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  75. 75 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 948 Весело

    До коментар [#70] от "zle_platen_trol": Тука е така. Ще мине доста време да се реазбере, че разликата идва от това дали ти чакаш самолета или самолета чака тебе .

  76. 76 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 328 Любопитно

    Очаквам в най-скоро време още от така наречените редовни превозвачи да преминат към бизнес модела на ниско тарифните авиокомпании и да започнат да събират допълнителни такси за багаж, места и т.н. Луфтханза и Австрийците отдавна въведоха това за полетите си в Европа, ако не се лъжа КЛМ и Еър Франс също имат такава политика. Сигурен съм, че и други ще последват този пример.

  77. 77 Профил на dragon_gpo
    dragon_gpo
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Хриси, нещо не си наясно. Но е нормално, предвид, че си българка. Българите поначало си мислим, че нямаме никакви права пред авиокомпаниите. Само, че това не е така. Връщането на парите е задължително от страна на авиокомпанията в случай на смърт или сериозно заболяване на пътника, камо ли ако заболяването е заразно. И въпросната рефанд опция е регулирана с европейска директива и е задължителна за всички превозвачи. Авиокомпанията има дори онлайн страница на която всичко това е описано.. Въпросът е, че след попълването на рефанд формата, не ти връщат парите, а започват да осукват и да ти изискват допълнителни документи. А болният не е длъжен да вади тези допълнителни документи. Една единствена медицинска бележка е достатъчна. В крайна сметка и след голямо ходене по мъките, авиокомпанията не ти връща парите, а ти дава ваучер с който да си закупиш нов полет, което е ужасно, защото след цялата разправия, последното което му се иска на човек е да лети с тях.

  78. 78 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Какви хобити пътуват по тея лоу кост авиолинии не е истина просто.

  79. 79 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Много се радвам на лоу коста. Февруари отиване и връщане София - Базел 80лв. Ако искаш багаж, купуваш, ако искаш ядене, купуваш. За всеки според нуждите.

  80. 80 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#9] от "Zoom":


    [quote#9:"Zoom"]. Ще замирише на зеле и чесън [/quote]
    Ми спри да се тъпчеш с тях...

  81. 81 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    До коментар [#78] от "abdulhazred":

    Същите, като в редовните, само самочувствието на тези в редовните, странно защо е напомпено, сякаш летят в първа класа на Емирейтс.

  82. 82 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#9] от "Zoom":

    Ако си мислите, че нося само чесън и зеле, значи трябва да ви отворя куфара и да видите що чудо се носи Особено с Уиз еър 32кг. Хайде, стига обиждайте хората, моля!

  83. 83 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 549 Неутрално

    [quote#72:"rainbou1"]За съжаление нямаме от типа Виена - Братислава или Брюксел - Шарлероа - едното летище да поема редовните, а другото нискотарифните...
    Между другото летището на Братислава е организирано по същия начин като Терминал 2[/quote]

    Не е проблема в това, ами във факта, че самия терминал 1 е малък и много зле организиран. Не може да имаш 3 полета в период от 3 часа и целият ти терминал да е буквално ЗАДРЪСТЕН. Единственият извод е, че този който е отговорен и го е организирал така е доста... задръстен. Но това си е чисто българска черта - тези, които са отговорни за нещо обикновено са такива - доста задръстени.

    Иначе на терминал 2 не е особено много по-добре. С тия ескалатори които се забиват в зоната за проверка за сигурност, и създавайки ефекта на гърло на шише, направо е необяснимо как след толкова време не направиха една елементарна повърхностна реконструкция, за да решат проблема. Но те толкова си могат...

    Дневник, откакто сте с лайняния нов дизайн, влизам 10 ПЪТИ по-рядко. Върнете стария!!!
  84. 84 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    [quote#20:"Незнайко в Слънчевия град"]Само Луфтвафе.... пардон... Луфтханза!!![/quote]

    Когато не стачкуват, са ок.

  85. 85 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    [quote#61:"Ал Бънди"]Политиците са все пак тези, които разрушиха монопола на националните превозвачи и позволиха да се появи конкуренция в сектора![/quote]

    Преди това други политици бяха създали този монопол.

  86. 86 Профил на Доколянков
    Доколянков
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Старият терминал е като селска автогара,а опашките сутрин са големи.

    „Луната е обитаема, защото там свети."
  87. 87 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#16] от "Алфонсо":

    От такива фирми туризма направо избухва,София ще гъмжи от туристи което само е ХУБАВО!
    В главата са ти на теб само петолъчки!

  88. 88 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#45] от "evelina_hristowa":

    Госпожице, някой да Ви е карал насила да пътувате еФтинко? Не сме във феодалния век, да нямаме избор. За всеки влак си има пътници и услугата с по-ниска цена има по-ниско качество.
    Задръжте си коментара за вътрешна употреба ако обичате.

  89. 89 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#51:"evelina_hristowa"]Напротив, редовно летя с Уиз, не от Лутън обаче и такова закъснение не ми се е случвало за моя радост.[/quote]
    Ми радвайте се и си намерете също и други радости в живота освен хейтването!

  90. 90 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#68:"iig25509151"]Имайте предвид, че въпросната авиокомпания не връща пари в случай, че се пътника внезапно се разболее и пожелае да върне билета си. Ужасно, но факт....НИКОГА не бих летял с тази авиокомпания!!![/quote]
    Ще им накривиш шапката, знаеш ли? Що сельо си мисли, че "свето се връти окол него"? И що се регистрира за по два-три дена с никове като iig25509151? Сус бре! Оди си у вас!

  91. 91 Профил на rex
    rex
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    До коментар [#26] от "Момчил Костов":

    Летял си от -й на -й.

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  92. 92 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2971 Весело

    Явно се връщаме към времената на "С цървули по дивия запад" и "знаменитите пътешествия на Бай Ганя", оръшкал Европа!
    На много Пурковци им се светна, че могат да се разходят по Европата, "без пари", и хукнаха по терминалите да развяват сетрета и дисаги и да се бутат с лакти за "по-добро" място в "трена"! А после, върнали се тук, с апломб и "компетентно", да разказват, как със "стотина" €, са "оръшкали" я Париж, я Берлин, я Брюксел, зяпайки по витрините!
    Ниско тарифните пътешествия са като пътуване на "автостоп"! С "малката" разлика, че автостопа е без билет и качилият те в колата си, може и да е по-възпитан! Удобствата са еднакви!
    Въпрос на светоглед и "финанси" е изборът, как, и с какво пътуваш, нали?! ):

  93. 93 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10072 Неутрално

    Нормалните авиокомпании си намират своята ниша и тя е директните полети с нормални условия - багаж, време на излитане, летище, ръкави, промяна в условията на пътуване.... Те са два пъти по-скъпи от полетите с прикачване и 3 пъти по-скъпи от "евтините" авиокомпании

  94. 94 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 997 Гневно

    Не ми трийте постовете, когато са в отговор на тролене от типа "Какъв е този интерес за полети към Гейропа? За вас няма ли Аерофлот за Маскве", което за вас е ОК по темата!
    Вижте № 11.

  95. 95 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#72] от "rainbou1":

    Летището на Братислава е като автогара насред къра. Ако не ти кажат предварително, че е точно това, може да не го забележиш даже

  96. 96 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#92] от "batzdravo":

    Горкият Алеко, как се е объркал той да стигне до такова лоукост падение, та да пътува заедно с бая ти Ганя!

  97. 97 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#95] от "murttle":

    И какво от това? Пък и аз лично стигнах дотам с автобуса от централната гара, така че нямаше място за объркване

  98. 98 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2971 Весело

    До коментар [#96] от "murttle":"Горкият Алеко, как се е объркал той да стигне до такова лоукост падение, та да пътува заедно с бая ти Ганя!"

    Няма пълно щастие!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах