Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
16 фев 2017, 15:00

Над 59% от чуждите туристи идват в България с нискобюджетни полети

От Дневник
Последна промяна в 16:30 на 16 фев 2017, 2688 прочитания, 15 коментара
Значението на нискотарифните полети за развитие на българския туризъм е нарастващо, като в страната 56 на сто (4.6 млн. души) от всички посещения на чуждестранни туристи са реализирани чрез такива полети. Това обяви служебният ресорен министър Стела Балтова на форум за влиянието на нискотарифните компании върху потреблението и търсенето на туристически услуги в рамките на туристическата борса "Ваканция и СПА експо" в София.

Навлизането на нискотарифните авиокомпании е сред факторите, които стимулират туризма, като целта на страната е това да бъде свързано и със запазването на статута на България като сигурна дестинация.

В Европа нискотарифните превозвачи са транспортирали близо една трета от пътниците, като по този показател се изпреварва Азия и Северна Америка, съобщава БТА. Според данни на Евробарометър за 2015 г. около 39 на сто са гражданите на ЕС, които не са направили туристически пътувания, са посочили като основната причина за това финансовите затруднения.

Намалявайки общата цена на туристическите пътувания, нискотарифните авиокомпании дават възможност на повече хора да пътуват с туристическа цел, а спестените от билети пари могат да се изразходват от туристите за увеличаване на престоя в желаната дестинация или за по-скъпи туристически услуги, посочи министърът и изтъкна, че така може да се постигне по-висока обща удовлетвореност от туристическото пътуване.

Нискотарифните полети са удобна алтернатива на авто- и жп транспорт за средно отдалечени пазари и те има по-голямо значение за пътувания с кратък престой, защото при този тип пътуване транспортните разходи имат по-голяма тежест при формирането на крайната цена на пътуването, отбеляза министърът.
  • Зарче
Етикети
Реклама
Най-ново от Кариерен клуб: Финанси
Диверсификация / Diversification
Инвестиционна стратегия за намаляване на риска чрез включването в даден портфейл на различни видове активи - акции, облигации, валута, недвижими имоти и т.н. В това число влизат и ценни книжа от различни по сектор или географско разположение емитенти.
Още от Речник
Реклама