Регистрация
24 апр 2009, 13:59
Тази статия е част от темата "Дясната коалиция".

Николай Гацев поиска отвод на съдебния състав, който ще гледа регистрацията на СДС

От Дневник
Последна промяна в 14:10 на 24 апр 2009, 2897 прочитания, 39 коментара
Активистът на СДС Николай Гацев поиска отвод на състава на Върховния касационен съд (ВКС), който във вторник ще разгледа жалбата на партията срещу отказа на Софийския градски съд да регистрира новото ръководство.

На 13 април стана ясно, че съдът отказва да регистрира Мартин Димитров като председател на СДС, както и членовете на НИС. От партията веднага обжалваха решението и във вторник се очаква заседание на ВКС. След отказа Гацев, който оспорваше по съдебен път и новия устав на СДС, поиска Димитров да се оттегли, за да се спестят съдебните дела.

Мотивите на Гацев да поиска от председателя на ВКС Лазар Груев отвод на съдебния състав е фактът, че в него е съпругата на покойния депутат и вицепремиер от СДС Илко Ескенази и майката на кандидата за депутат от синята листа Петър Славов - Росица Ковачева. Той дори твърди, че Славов е един от активистите, които са му оказвал натиск да оттегли жалбата си срещу устава.

В сигнала си Гацев обобщава, че очевидно и двете имат пряко или косвено отношение към миналото и бъдещето на СДС, в това число и към споровете по съдебната регистрация към настоящия момент. 
  • Зарче
39 коментара
 
Анонимен потребител

Някой си

Неутрално
  • 1
  • 14:22
  • 24 апр, 2009

Абе какъв е тоя мазен плужек бе? То бива хлъзгави и мекотели подлоги на Доган, ама чак пък толкоз отвратителни не сме виждали. То не бяха Бисеров, Янев, Гацев, оня кмет на Кюстендил....

Абе то не остана гад в страната дето да не е замесен усърдно в борбата за спасяването на БСП+ДПС.

Нищо, дано българите имат очи да гледат. Сега ще си проличи - всички влечуги са изпълзяли от дупките и можем да ги видим.

Цензурирайте ме, че обиждам животните. Горките не го заслужават.

Оценка
-4 +67
 
Анонимен потребител

десен

Неутрално
  • 2
  • 14:26
  • 24 апр, 2009

А Гацов защо не поиска отвод на съдийката от софийският градски съд на първа инстанция?
Или поръчковите не бива да се пипат?
Колкото и спънки да се правят СДС е е имало и ще има.
Обединение на десницата също.
Само такива като Гацов,Колчаков и сие ще бъдат символи на предателството и ренегатството.

Оценка
-2 +57
 
Анонимен потребител

Peter

Неутрално
  • 3
  • 14:28
  • 24 апр, 2009

Аха, ами ако може оная Йосифова да сложат в съдебния състав, най-добре ще бъде. Таман да прибере още малко комисионни.

Иначе в по-общ план тенденцията да се назначават пристрастни съдебни състави, в едната или другата посока,(предната съдийка беше разследвана за корупция по времето на Костов)

Поне се надявам новия съдебен състав да прояви някакъв професионализъм и да не даде мотиви стил "Тъй като СДС е сериозна политическа сила ние с удоволствие им позволяваме регистрация"

Оценка
-1 +50
 
Анонимен потребител

До Гадов

Неутрално
  • 4
  • 14:30
  • 24 апр, 2009

Тоя Гацов-Гадов дали знае, че мръсотията, правена на този свят към другите човеци, се връща стократно като страдание на онзи свят?!
Да не се окаже, че тялото му ще страда тук, а душата му там?!
Гадов - be careful!!!

Оценка
-3 +47
 
Анонимен потребител

АМАН!

Неутрално
  • 5
  • 14:33
  • 24 апр, 2009

Аман бе, ченгета!
Аман бе, подлоги!
Аман бе, мерзки душици!
Знаете ли какво ви се пише, а?

Ще научите скоро!

Оценка
-3 +47
 
Анонимен потребител

Жоро Трайперов

Неутрално
  • 6
  • 14:36
  • 24 апр, 2009

аман от боклуци - гацовци, бисеровци, ......

Оценка
-2 +38
 
Анонимен потребител

Белмондо

  • 7
  • 14:44
  • 24 апр, 2009

Коментарът беше изтрит от модераторите.

 
Преглед на профил

Alien

Рейтинг: 1092 Весело
  • 8
  • 14:45
  • 24 апр, 2009

Тоя май иска за да е "честно", да назначат съдии, на които дядовците им са били АБПФК-та, бащите - партийни секретари, съпругите - рускини, а децата - 20-годишни крупни строителни предприемачи и хотелиери...

Оценка
-3 +36
 
Анонимен потребител

Ботевата чета

Гневно
  • 9
  • 14:49
  • 24 апр, 2009

Нещастник скапан!

Влечуго и подлога!

Оценка
-2 +30
 
Преглед на профил

АЛЕКСАНДЪР

Рейтинг: 2 Гневно
  • 10
  • 14:53
  • 24 апр, 2009

СМРАДЛИВЕЦ НЕЩАСТЕН!

Оценка
-2 +29
 
Анонимен потребител

Колхозник

Неутрално
  • 11
  • 15:02
  • 24 апр, 2009

Този ,ако е активист на СДС...тежко му и горко на СДС-то.
Голяма воня се понесе напоследък-Цонев,Гацев,Бисров,Янев..
Нямат ли срам от Бога тези мръсници.

Оценка
-1 +27
 
Анонимен потребител

споко, СПОКО

Неутрално
  • 12
  • 15:04
  • 24 апр, 2009

споко, не се косете и не обиждайте напразно келеша. дали е гацев или някой друг - няма значение. те са просто маши на комунистите. което значи, че са си получили сребърниците отдааавна. сега просто се разплащат с услуги.
друг е въпроса какво следва оттук насетне.
най-вероятно - нищо.
защото ако на такива хора с дълбока духовна нищета досега им се беше случило нещо, следващите като тая гацев щяха да имат едно наум.
ама нямат. защо?
отговорете си сами.
А ВИЕ КЪДЕ СТЕ И КАКВО ПРАВИТЕ, ЗА ДА НЕ СТАВАТ ТАКИВА НЕЩА???????

ВСЕКИ Е ОТГОВОРЕН!

Оценка
-2 +22
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3800 Весело
  • 13
  • 15:06
  • 24 апр, 2009

Перифразирана "крилата фраза"
Гацев, Мацев, Гуцев... - все прасе-комуноид...

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-2 +18
 
Анонимен потребител

ИМРО

Неутрално
  • 14
  • 15:12
  • 24 апр, 2009

В България боклуци и подлоги, които за 5 лв ще продадат и родните си майки, с лопата да ги ринеш. Гледай Гацов, мисли за Христо Бисеров, Йордан Цонев, Богомил Бонев. Единствената въпросителна е в чии обятия ще се кротне Гацов след като изпълни мисията си - в тези на Ахмед Доган или в тези на Станишев (посредством Гергов, да речем).

Оценка
-1 +24
 
Анонимен потребител

хахаха

Неутрално
  • 16
  • 15:25
  • 24 апр, 2009

Член на СДС може да обжалва в съда регистрацията на СДС и да има мнение по нея, но роднини на /бивши или настоящи/ членове на СДС не можели да участват във вземането на решение по делото. Гениален аргумент!?!

Оценка
-1 +17
 
Анонимен потребител

водач на МПС

Любопитно
  • 17
  • 15:27
  • 24 апр, 2009

Защитник на закона си бил,пък я гледай каква теза застъпваш.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

СИН (на баща си)

Гневно
  • 18
  • 15:49
  • 24 апр, 2009

Еййй нямат ли край ченгетата в СДС???
А на Мартин и новото ръководство ще кажа, че колкото по-бързо ги изчистят тези гадове от редиците си, толкова повече подкрепа ще срещнат, стига да дават ясна и точна и навременна информация към хората...
Никакви гъби! На избори! Да изметем гадната сволоч и да прекратим с комунистическо-ДСарските практики обхванали страната ни и нас в мъртва хватка!

Оценка
-1 +27
 
Анонимен потребител

!!

Неутрално
  • 19
  • 15:51
  • 24 апр, 2009

Ебахти и ченгеджийската държава!

Оценка
-1 +20
 
Анонимен потребител

недоволник

Неутрално
  • 20
  • 16:04
  • 24 апр, 2009

Той утре може да каже, че СДС е нелигитимна партия...

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

Марчела

Неутрално
  • 21
  • 16:09
  • 24 апр, 2009

Такива редки лайна като Гацов,Бисеров,Цонев,Бонев,Янев,Димов,обратната захапка Абаджиеив и още други знайни блюдолизци и гъзолизци са опасни ако те опръскат, затова нека ги навреме в миша дупка и никога да не се покажат от там!!!

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

65

Неутрално
  • 22
  • 16:13
  • 24 апр, 2009

Гацев пак е видял светлина. хихихихихи

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

65

Неутрално
  • 23
  • 16:14
  • 24 апр, 2009

Не пишат обаче риткал ли е с крачета в съда като е внасял кодументите.

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

jocker

Весело
  • 24
  • 16:26
  • 24 апр, 2009

Ха ,ха пак вълната ви пречи......

Оценка
-7 +1
 
Анонимен потребител

SDS

Разстроено
  • 25
  • 16:43
  • 24 апр, 2009

Всеки който има по различно мнение от
вожда и учителя Костов моментално
се обявява за агент на ДПС,комуноид,
подлец,подлога,блюдолизц,чнге,
гнусно човече ,мазен плужек ,мерзка
душа,враг,предател,лайно,боклук,
мекотело,гъзолизец,маша и т.н.
съдейки по горните коментари.
Скъпи т.н. демократи та вие ме
плашите бе хора,дори и комунистите
преди 9-ти не са били толкова зли.
Толерантност е нужна толерантност.
Хайде на минусите и бъдете здрави.

Оценка
-14 +1
 
Анонимен потребител

Любим мой Соц

Весело
  • 26
  • 16:45
  • 24 апр, 2009

муа ха ха ха ха

Оценка
-3
 
Анонимен потребител

Трудно ще се оправи

Неутрално
  • 27
  • 16:57
  • 24 апр, 2009

Е, намериха се и тези с весела билярдна топка в главата,но нищо идват избори и цялата помия ше си намери мястото в канала.Много помия,много боклуци в това СДС.Трудно ще се оправи М.Димитров.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Иван

Разстроено
  • 28
  • 17:12
  • 24 апр, 2009

"Активистът на СДС Николай Гацев "
Много е тъжно, че такива хора са били част от СДС. Ако продължа в този песимистичен тон, то вероятно има и други като него. Всеки честен човек би се съгласил да позволи на близките си да направят нещо, които са решили, а той не го харесва. Защо в СДС попадат такива хора! Страхувам се че хора като "Активистът на СДС Николай Гацев" вече са унищожили СДС. Ако бях биолог и бех открил нов вид паразит щех да го кръстя на името на Николай Гацев

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

синята метла

Гневно
  • 29
  • 17:22
  • 24 апр, 2009

Айде де, какво чака Мартин Димитров, до кога ще ги търпи тези ДПС-арски ПРОСТИТУТКИ в СДС, омръзна ми да я гледам тая измет в СДС !!!

Одват избори и СДС трябва да е КРИСТАЛНО чисто ! Да ги изхвърли сините мравки, Доган-сопола ще ги прибера в маифотския си мравуняк, като Бисеров, Цонев, Бонев...

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

Белмондо

  • 30
  • 17:50
  • 24 апр, 2009

Коментарът беше изтрит от модераторите.

 
Преглед на профил

антикомунист

Рейтинг: 1049 Неутрално
  • 31
  • 18:03
  • 24 апр, 2009

атаките срещу десните продалжават с пълна сила време е мишоци като тоя гацев ли е бацев ли еда бъдат отстранени за да не пречат на подготовката за изборите

комунизмът е раково образувание тумор които ако не изрежеш навреме те убива

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

albert v. dicey

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 32
  • 18:13
  • 24 апр, 2009

Исканията за отвод не могат да бъдат насочени към председателя на съда, а само към решаващия състав.
Освен това не разбирам каква работа има тук Гацев.
Искането за регистрация е подадено от М. Димитров и само той има право да обжалва отказа.

Government is the great fiction through which everybody endeavors to live at the expense of everybody else.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Марчела

Неутрално
  • 33
  • 19:04
  • 24 апр, 2009

До:№25

Не, скъпа/скъпи/не сме зли,както пишеш.Чудя се какво общо има тук Костов с мнението,което излагам?!Комунистите управляват България 65год.и никой не търси вождове м/у тях.Костов управлява 4год.,които сега именно комунистите използват, за да ни казват колко е лош и как за всичко е виновен единствено и само той!УМЕЛО И ТИПИЧНО ЗА комунистите!Така не се вижда,че цялата комунистическа кохорта и тази на ДПС са вече20год.НЕСМЕНЯЕМИ,едни и същи лица на политическата сцена и всички играем по тяхната свирка!!!Цитирай вождовете м/у тях-другото е за промиване на мозъци!!!

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

Активистът на СДС Николай Гацев

Неутрално
  • 34
  • 19:51
  • 24 апр, 2009

една снимка на това гнусно човече -
http://i.actualno.com/club.bg/files/2009/04/07/3da515ac6f.jpg

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

антикомунист

Рейтинг: 1049 Неутрално
  • 35
  • 20:04
  • 24 апр, 2009

еи ама тоя е много гнусен бе отврат

комунизмът е раково образувание тумор които ако не изрежеш навреме те убива

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

ИМРО

Неутрално
  • 36
  • 21:35
  • 24 апр, 2009

Но. 25,

Толерантност - абсолютно си прав - трябва да има.
Но има и нещо наречено лоялност и нещо наречено дисциплина. Ако не знаеш какво значат, провери в Тълковния речник на българския език. Мартин Димитров е избран честно и почтено на вътрешни избори. Коалицията с ДСБ е одобрена на 2 пъти от общото събрание на СДС. Различните мнения (т.е. толерантност) са дотам. След като мнозинството симпатизанти на СДС са си казали мнението, останалите трябва ДА СПАЗВАТ РЕШЕНИЕТО НА МНОЗИНСТВОТО. Това е ДЕМОКРАЦИЯТА. Провери си пак в речника какво значи това. Гацов не просто не спазват това решение, но се опитват постоянно и изключително нагло да го саботират. Той и всички като него трябва да бъдат смачкани като гниди и изхвърлени от СДС. Нямат място там - Мартин Димитров трябва да се държи твърдо и да ги пречука.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Добри Божилов

Рейтинг: 301 Неутрално
  • 37
  • 12:17
  • 25 апр, 2009

Г-н Гоце очевидно е решил да подкрепи Мартин Димитров. В съдебния състав, който ще гледа регистрацията му 2 от 3-те съдии са свързани със СДС. Съставът се назначава от председателя на съда, който пък е назначен от г-н Гоце. СДС явно става филиал на Тройната коалиция...

"Гай Балоний" - политическа сатира в реално време... www.komentari.com

Оценка
-4
 
Анонимен потребител

Марчела

Неутрално
  • 38
  • 21:32
  • 25 апр, 2009

До всички демократи и не толкоз,но обичащи БЪЛГАРИЯ!!!
ГЛАСУВАЙТЕ за СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!!!Нека покажем,че искаме да живеем ТУК и СЕГА!!!Време е кърлежите впили се дълбоко в тялото на изтерзаната ни РОДИНА,да бъдат смазани и никога вече да не видят слънцето!!!!

Оценка
+1
 
Преглед на профил

albert v. dicey

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 39
  • 16:10
  • 26 апр, 2009

Д. Божилов, ти си много тъп.

Л. Груев не определя съставите, които гледат делата, те се определят от компютър или от председателя на търг. колегия; а самият Л. Груев (без да го коментирам като юрист и човек) бе избран почти единодушо от ВСС през 2007 г., 2 години преди това дело;

Твоите теории на конспирацията са смешни.

Government is the great fiction through which everybody endeavors to live at the expense of everybody else.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Горския

Разстроено
  • 40
  • 20:02
  • 01 май, 2009

защо костов ще лапа СДС-то? Размислил бил- еб-ах ти лидера Веднъж рита хората когато не му трябват а сега на обединител ще се прави. Само че не остана какво да обединява. като е толкова отворен- направи си партия- да се явява сам да го видиме колко ще спечели! толкова години страдахме заради битки между старите сини боклуци-ченгета

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Горския

Разстроено
  • 41
  • 20:08
  • 01 май, 2009

защо костов ще лапа СДС-то? Размислил бил- еб-ах ти лидера Веднъж рита хората когато не му трябват а сега на обединител ще се прави. Само че не остана какво да обединява. като е толкова отворен- направи си партия- да се явява сам да го видиме колко ще спечели! толкова години страдахме заради битки между старите сини боклуци-ченгета

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент