Регистрация
10 май 2009, 20:41

"Синята коалиция" поиска регистрация без СДС, но с Мартин Димитров

От Юлиана Колева Всички статии на автора
Лидерите на "Синята коалиция" внесоха в неделя искане за регистрация за евровота в Централната избирателна комисия за европейски парламент (ЦИКЕП). ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

83 коментара
 
Анонимен потребител

Любопитно
  • 1
  • 21:07
  • 10 май, 2009

На ход е ЦИКЕП. Познайте от три пъти какво ще реши тя!

Оценка
-2 +36
 
Анонимен потребител

MM

Неутрално
  • 2
  • 21:11
  • 10 май, 2009

Разбира се,че ще гласуваме за СДС което е регистрирано от легитимният му председател,документите са изрядни с регистрация в СГС,ЦИК прие тази регистрация и СДС черно на бяло е изписано на бюлетината.Всякакви други инсинуации,внушение да се гласува за други партии,отправени от нелигитимни представители на СДС ще бьдат игнорирани.Около СДС се формира една група от 5-6 партии,които ще бьдат обединени около СДС.Това е. Няма какво да се мисли,няма какво да се коментира.Реалностите са реалности

Оценка
-62 +8
 
Анонимен потребител

Шебек

Неутрално
  • 3
  • 21:11
  • 10 май, 2009

Пламен Юруков няма подкрепа в СДС, както се видя на вътрешнопартийните избори. Пламен Юруков е "армия от един човек" ... хайде 5 да са.
В същото време Пламен Юруков тръби навред, че действа от името и за благото на СДС.
Така, с действията си той практически краде "марката" СДС, за да не може тя да бъде ползвана на изборите, избирателя да бъде объркан, а партията дискредитирана. (прост и ефективен план)

Оценка
-3 +71
 
Анонимен потребител

Незабравил

Неутрално
  • 4
  • 21:12
  • 10 май, 2009

Като по 9-ти септември 44 година - руснаците окупират мирна България, шумкарите излизат от скривалищата и започва клането на българския народ. Този път руснаците няма нужда да пращат армия, защото тяхните мекерета около Гоце, С.Димитриевич, циганина Доган и техните убийци държат и парламент, и съд и полиция и пак колят и бесят както си знаят.
Народе, опомни се докато е време и ги измети на изборите, защото ако не го направиш, загинал си безвъзвратно.

Оценка
-7 +66
 
Анонимен потребител

Аз

Неутрално
  • 5
  • 21:12
  • 10 май, 2009

как да не гласуваш за Сините само заради гьонсуратлъка и наглостта на крадливите БСП + ДПС.
Юруков вече е политически и май икономически труп. Амин!

Оценка
-7 +64
 
Анонимен потребител

Помнещ

Неутрално
  • 6
  • 21:14
  • 10 май, 2009

Водела се безпрецедентна война срещу Костов- невиждана през последните 20 години.Костов спомни си как отряза НДСВ от регистрация през 2001 г.и регистрира сума ментета.На този свят всичко се връща! Борбата на всеки честен Българин е Костов и шайката му да бъдат пратени задълго в затвора.

Оценка
-58 +12
 
Анонимен потребител

Fox

Неутрално
  • 7
  • 21:15
  • 10 май, 2009

Костов, стара политическа брантио, ти ли си новото дясно бе? Ти ли хайдук , който обра и ликвидира цяла България и смени десет партии докато се чудеше от къде ще падне густо. Тези около теб ли дърти лешояди са новото дясно? Гиди мръсна червена подлого ,защо до сега не те чух да зачешеш някой бивш твой министър -сектант или син разбойник.

Оценка
-57 +10
 
Анонимен потребител

bulgarin v usa

Неутрално
  • 8
  • 21:15
  • 10 май, 2009

ВСУЧКИ ДА ГЛАСУВАМЕ ЗА СИНЯТА КОАЛИЦИЯ !!!

Оценка
-7 +62
 
Анонимен потребител

Копирано

Неутрално
  • 9
  • 21:16
  • 10 май, 2009

Мартине, трябва да направиш 3 неща:

1. Утре още в 9 с двама висококачествени адвокати атакуваш пред ВАС турският фалшификат на основание лъжа в документите - че има решение за самостоятелно явяване от колективен орган - такова няма а точно обратното - носиш протокол от заседанието на НИС и НС.
2. На срещата с европейските посланници поръчват БЛИЗЪК КОНТРОЛ НА ДЕЛОТО.
3. Информираш ЕНП за фалшификата на ДПС и те ИЗРИЧНО И ЯСНО ДА ОБЯВАТ ЧЕ ТЕХНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ТЕЗИ ИЗБОРИ СА ГЕРБ И СИНЯТА КОАЛИЦИЯ

Оценка
-7 +55
 
Анонимен потребител

Екстрасенс

Неутрално
  • 10
  • 21:16
  • 10 май, 2009

Звездите сочат, че Мекерето Пламен Юруков ще яде дървото в най-скоро време. Нама да се размине и на кукловодите му.

Оценка
-6 +46
 
Анонимен потребител

Крадем, защото...

Неутрално
  • 11
  • 21:16
  • 10 май, 2009

Крадем, защото сме социалисти...
Сега ще потекат лавини от комунистически лъжи, клевети, провокации и т.н. Едва ли си заслужава да им се обръща внимание. Изкарват някой лев хората, простено им е.
А истината е, че за лъжи, клевети и манипулации са добри, но държава, оправена от комуняги няма. Ето последните данни за заплатите в Европа показват, че след нас са само Беларус и Молдова - все комунистически вилаети. И Албания е вече пред нас.
Та и лъжците и манипулаторите искат да живеят в такава жалка, бедна държава, само и само да управлява тяхната бандитска партия.
Да са живи и здрави !

Оценка
-6 +51
 
Анонимен потребител

Копирано 2

Неутрално
  • 12
  • 21:16
  • 10 май, 2009

“Препоръчвам на министър Василев да внимава с приказките, защото и аз мога да си отворя устата.”

Какво ще му кажете?

Да мълчи!”

Авторът на тези думи е:

а) Изтрещял

б) Изнаглял

в) Разпищолил се

г) Отлепен от земята

д) Самозабравил се

е) Социалист

“Прогресивната” преса обвиняваше предишните премиери в неуважително отношение към своите министри. Иван Костов беше наречен Командира, а Симеон Сакскобургготски беше обвиняван, че се подиграва с подчинените си и не ги зачита. Не си спомням обаче нито Костов, нито Царя да са си позволявали публично такава простотия.

P.S.

Станишев заплашва “да си отвори устата”. Сигурен съм, че много хора го очакват да си отвори устата. И да каже “Казвам се Сергей Дмитриевич Станишев, роден съм на…”

Процедурата се нарича “Снемане на самоличност”.

Оценка
-3 +50
 
Анонимен потребител

Усмихнете се

Неутрално
  • 13
  • 21:17
  • 10 май, 2009

Стига с тази регистрация,има Синя коалиция и това е.Ние да не сме диваци като избирателите на БСП и ДПС за който трябва специалени курсове за обучение как да гласуват.А нашите проценти ще бъдат над 10,това вече е сигурно.

Оценка
-4 +48
 
Анонимен потребител

ДО ПОМНЕЩ

Неутрално
  • 14
  • 21:19
  • 10 май, 2009

АБЕ ГЛУПАКО,ПО КОЙ НАЧИН КОСТОВ Е ОТРЯЗАЛ НДСВ ОТ РЕГИСТРАЦИЯ ПРЕЗ 2001,КАТО ТОВА РЕШАВАТ СЪД И ЦИК.

Оценка
-7 +42
 
Анонимен потребител

VIVA4E

Неутрално
  • 15
  • 21:21
  • 10 май, 2009

Гласувайте за Синята коалиция!Нейните поддръжници имат волята да върнат България на европейския път.

Оценка
-4 +49
 
Анонимен потребител

До помнещия смотаняк

Неутрално
  • 16
  • 21:22
  • 10 май, 2009

ДО ПОМНЕЩ
Неутрално 1421:19 10 май, 2009 АБЕ ГЛУПАКО,ПО КОЙ НАЧИН КОСТОВ Е ОТРЯЗАЛ НДСВ ОТ РЕГИСТРАЦИЯ ПРЕЗ 2001,КАТО ТОВА РЕШАВАТ СЪД И ЦИК.
ИЛИ ТАКА СИ БЛЕЩИШ САМО ЗА ДА СЕ НАМИРАШ В ПРИКАЗКИ.

Оценка
-10 +22
 
Преглед на профил

Ежко

Рейтинг: 1348 Неутрално
  • 17
  • 21:22
  • 10 май, 2009

Юруковото СДС няма да вземе достатъчно гласове за Европарламента. Разумните българи и тези, на които им писна от номерата на БКП/ДС ще гласуват за ГЕРБ или Синята коалиция. Лошото е, че последователите на Юруков и сие ще отклонят гласове в полза на комунистите, без да го съзнават. Що се отнася до самия Пламен Ю., на него не му дреме особено, тези му действия са били богато заплатени.

Не съм съгласен с Вашето мнение, но съм готов да умра за правото Ви да го изказвате. Волтер

Оценка
-6 +42
 
Анонимен потребител

Ана

Неутрално
  • 18
  • 21:23
  • 10 май, 2009

Юруков е политическа издънка и предател. Той не представлява СДС, а себе си и интересите на Доган. Гласувайте лятото, срещу Доган, срещу тройната коалиционна мафия и срещу партията регистрирана от Пламен Юруков. Аз ще гласувам за Синята Коалиция...

Оценка
-2 +41
 
Преглед на профил

calavera

Рейтинг: 114 Неутрално
  • 19
  • 21:24
  • 10 май, 2009

Юруков е хванат в източване на еврофондовете и за да не бъде съден прави политиката на комунистите.

Оценка
-2 +38
 
Анонимен потребител

лошо

Неутрално
  • 20
  • 21:24
  • 10 май, 2009

В качеството му на какъв ще обжалва решение на легитимния лидер Мартин Димитров? като член на ДСБ ли?Той няма никаква юридическа тежест, в правния свят Мартин Димитров не съществува.И 200 адвокати да заведе и на арменския поп да се оплаче-все тая.Единственото което може да направи Мартин Димитров е да отиде да плаче на рамото на Иван Костов или баба му Мозер или на сектантите в Благата вест.

Оценка
-41 +6
 
Анонимен потребител

sisin

Неутрално
  • 21
  • 21:26
  • 10 май, 2009

ЕЙ, КОСТОВ, ЕЙ ЛАКОМИЙО, глътна СДС, за да влезеш в ПАРЛАМЕНТА, ама да не мислиш, че ще глътнеш и ГЕРБ.

Оценка
-42 +5
 
Анонимен потребител

ликтор

Неутрално
  • 22
  • 21:26
  • 10 май, 2009

Нашите симпатизанти и избиратели са сред най-интелигентните !Нямат нужда от големи обяснение кой кой е ....Усетят ли че демократичните процеси са в опасност /а напоследък се нагледахме точно на антидемократични такива в СГС ,в ЦИК и къде ли не /реагират остро ....Успех на Синята коалиция !!!Да си върнем България !

Оценка
-4 +41
 
Анонимен потребител

до 16

Неутрално
  • 23
  • 21:26
  • 10 май, 2009

ПО КОЙ НАЧИН Е ОТРЯЗАН СДС ОТ РЕГИСТРАЦИЯ ПРЕЗ 2009,КАТО ТОВА РЕШАВАТ СЪД И ЦИК.
ИЛИ ТАКА СИ БЛЕЩИШ САМО ЗА ДА СЕ НАМИРАШ В ПРИКАЗКИ.

Оценка
-25 +8
 
Анонимен потребител

sw

Неутрално
  • 24
  • 21:27
  • 10 май, 2009

Демотивирането на избирателите е ключово условие за съхранението на олигархията.

Демократичният и силен отговор е:
Масово гласуване за проевропейските партии
ГЕРБ и Синя коалиция!

Оценка
-5 +37
 
Преглед на профил

Роси Кирилова

Рейтинг: 1496 Неутрално
  • 25
  • 21:28
  • 10 май, 2009

"Костов спомни си как отряза НДСВ от регистрация през 2001 г.и регистрира сума ментета."

Костов е работил като съдя в СГС!? Хм, не знаех.

Оценка
-8 +26
 
Анонимен потребител

До Ежко

Неутрално
  • 26
  • 21:28
  • 10 май, 2009

Спокойно.нищо няма да отклони.Важното е да тръгнат.Верният път е ясен.

Оценка
+34
 
Анонимен потребител

Ал. Б.

Неутрално
  • 27
  • 21:29
  • 10 май, 2009

Усмихнете се написа : "
Стига с тази регистрация,има Синя коалиция и това е.Ние да не сме диваци като избирателите на БСП и ДПС за който трябва специалени курсове за обучение как да гласуват.А нашите проценти ще бъдат над 10,това вече е сигурно."

То цялата дандания била за 10%!
Аз откога ви казвам - 10%.
И какво ще ги правим цели 24 депутатина?

Оценка
-33 +5
 
Преглед на профил

ДАН

Рейтинг: 338 Неутрално
  • 28
  • 21:33
  • 10 май, 2009

Капана щракна.В правния мир има СДС на Юруков и Синята Коалиция на Костов и с-ие. М.Димитров е г-н Никой.Хубавото Наде е отново с Мавъра.Тук са и земеделците, социалдемократите и радикалдемократите.Фантомте от СДС -също.Отлично г-н Костов.Така трябваше на времето да изработите и "800-те дни".Няма да се повтори? Нали? Успех!

*Силата прави Съединението*

Оценка
-34 +7
 
Анонимен потребител

леле мале

Неутрално
  • 29
  • 21:33
  • 10 май, 2009

Абе не гледате ли вип брадър,та се занимавате с тая политика?

Оценка
-27 +1
 
Анонимен потребител

pomne6t

Неутрално
  • 30
  • 21:34
  • 10 май, 2009

“Каузата напусна СДС. То е като моментът, в който духът напуска тялото. Истината е, че духът си отива от тялото, а не тялото изпуска духа. Когато каузата напусне една организация, не можем да тъжим за тази организация. Единственото, което има смисъл в политиката, е политическият дух. Именно ДСБ се превърна в новото тяло на този дух.”Иван Костов

Оценка
-16 +10
 
Преглед на профил

Роси Кирилова

Рейтинг: 1496 Неутрално
  • 31
  • 21:35
  • 10 май, 2009

Защо ченгетата така вият като за последно срещу Синята коалиция?
Защото сега всички нормални хора можем да кажем че -

Синята коалиция, това сме ние.

Оценка
-5 +38
 
Анонимен потребител

До 26

Неутрално
  • 32
  • 21:38
  • 10 май, 2009

Костов не бил работил като съдия, а Доган, Станишев, Б.Борисов, Яне Янев, Волен Сидеров, според Костов и протестанта са?Така ли? Държали се с тях като с врагове? Ами с престъпниците се държат като с врагове и ги вкарват в затвора! Каквото повикало -такова се обадило! Одрязаха ли НДСВ през 2001 г от регистрация?

Оценка
-31 +3
 
Анонимен потребител

GT

Неутрално
  • 33
  • 21:40
  • 10 май, 2009

ха ха ха ха попиканите крадливи дъртаци Костов /ДСБ/ и Мозер /?/ си спретнаха коалиция.Каква синя коалиция само!

Оценка
-31 +4
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1711 Неутрално
  • 34
  • 21:41
  • 10 май, 2009

тоя номер с подмяната на вота чрез фалшива регистрация на партия със същото име може да върви между ниско образовани етнически групи, може да минава пред пенсионерската сила на социализЪма.

Доколкото добивам представа от поддръжниците на десните партии в момента - това са измежду малкото хора , които мислят преди да гласуват. Ако приемем за вярно, че в Бг огромната част на материала от хора не е добър (което поддържам на 100%) то поддръжката вдясно е на останалата част - хората, които искат да променят статуквото.

Последното дори отявлени привърженици на соца го признават, и част от тях които познавам, дори отказват да гласуват отвратени от ситуацията. Така че ефекта от всичките тези глупусти на управлението може да се окаже доста различен от очаквания.

ИЗБОРИ - 1997: Комунизмът е мъртъв! 2011: Да живее комунизма!!!

Оценка
-2 +32
 
Преглед на профил

Роси Кирилова

Рейтинг: 1496 Неутрално
  • 35
  • 21:42
  • 10 май, 2009

"Каузата напусна СДС"
Ако ми формулираш каузата зад която са готови застанат всички седесари, може и да ти повярвам!

Оценка
-15 +11
 
Преглед на профил

Дон Кихот (..::be green::..)

Рейтинг: 1322 Неутрално
  • 36
  • 21:42
  • 10 май, 2009

Ауууу тоз Юруков, бая дявол ще излезе....

Какви ли номера не опита, само и само да блокира Синята коалиция.....

Направо е вечерял с Дявола.....

БИВШ ТАРИКАТ... ВЯРНО, ЧЕ ТУЙ НЕ Е ДЪРЖАВА, НО ДОКАТО ИМА БАЛАМИ, ЩЕ ИМА И ТАРИКАТИ...

Оценка
-9 +17
 
Анонимен потребител

ликтор

Весело
  • 37
  • 21:43
  • 10 май, 2009

Предизборно :
...мавър черен ще дойде днеска ,а комунистите - тресе ги треска !А на "Позитано " Станишев гледа насрано !!!

Оценка
-7 +27
 
Преглед на профил

антикомунист

Рейтинг: 1685 Неутрално
  • 38
  • 21:44
  • 10 май, 2009

още едно препятствие е преодоляно но ще има и други за това всички трябва да се мобилизираме СДС-ДСБ ПОБЕДА ЗА БЪЛГАРИЯ

комунизмът е раково образувание тумор които ако не изрежеш навреме те убива

Оценка
-3 +28
 
Анонимен потребител

ot prost

Неутрално
  • 39
  • 21:45
  • 10 май, 2009

кои против мен са комунисти
а тези не са сьгласни с мен са СДС
вси4ки са лоши по БЬЛГАРСКИ
нали норманите хора така мислият

Оценка
-15 +2
 
Анонимен потребител

Johny

Неутрално
  • 40
  • 21:45
  • 10 май, 2009

1. Синята коалиция е препоръчана в Канденабия, те сами помежду си не могат да се гледат и нямат нищо общо. Т.е нямат акъл да се сетят, че трябва да са заедно.
2. Зад Костов не стои никой, зад Мозер само тя и сянката й. Каква коалицяи?
3. Единствено зад Мартин Димитров стоят избиратели, затова там играта е двойна. Той не се сеща да си търси правата в съда. Другите седят безучастни и глупави.
4. Тези европейски избори са затова кой да взема 7800 Евро.
Разбира се, първа в листите е Надежда Михайлова.
5. На европейските избори действат и агентите на Британската империя, за да съберат недоволни от Източна Европа, за да ги контролират в борбата им против Европа. Либертас е спонсорирана от Англия партия в Ирландия. Либертас има повече реклами в интернет, отколкото на самия Европейски парламент.
6. Зависи как ще се отразят европейските избори на следващите. Вариант: "загубилите" на европейските избори може да се активизират и да ударят по комунистите. При много деморализирания народ най-вероятно повечето ще предпочетат ваканцията и отпуската.
7. Както няма патриоти българи сред политиците, така също
има и фалшиви "европейци" или космополити. Все пак, политика и дипломация не се учат в УНСС или Московските школи.
8. На българина му се предоставя възможност да гласува за по-малкото зло. А такъв вод е възможно да се манипулира.
9. Аз бих гласувал, ако има личности като Чобанов от Париж с лично мнение.
10 И винаги против комунистите!!!

Оценка
-27 +6
 
Анонимен потребител

Johny

Неутрално
  • 41
  • 21:47
  • 10 май, 2009

Вот, а не "вод"

Оценка
-1 +12
 
Анонимен потребител

Седесар

Неутрално
  • 42
  • 21:47
  • 10 май, 2009

За да стане ясно, колко принципно и полезно за България е, СДС да се предаде на Иван Костов, прочетете отворено писмо на Иван Сотиров: Няколко въпроса към Иван Костов, публикувано във вестник “Вестникът”, бр.107 от 17.06 2005 г.
Питам, правилно ли е обвинението на Сотиров и има ли морал, че днес двамата се събраха, дори без обяснение и грам срам.
Г-н Костов,
Отдавна ми е известно Вашето убеждение, че в политиката няма морал, но въпреки това ме впечатли наскоро написаното от Вас в сп.”Християнство и политика”:
“Ясно е, че политиката не издържа на моралния тест, но той не е предназначен за нея. Доброто и злото са в човека, а не в неговите общности.” …
“Вярно е, че има добра политика. За такава може да претендира да бъде оценена само успешната политика. При това оценител е единствено историята.”
“Добрата политическа практика не съответства на личните критерии за добро, валидни при оценяване на човешките действия. Тя има свой критерий и това е общото благо, за което може да се мисли, като непрекъснато променящ се във времето и непостижим идеал на общността.”
“Хората възприемат всички политически действия посредством своя морален код и не би могло да бъде по друг начин; те не мислят за нещата като политиците; няма дори абстрактна възможност да знаят всички обстоятелства за едно политическо решение и причините за определени политически действия.”
Г-н Костов, тези Ваши мисли не само ме впечатлиха, но и раздвоиха. Сега не зная как точно да се обърна към Вас - като човек или като политик. Един друг “голям държавник” ми каза, че имам проблем с чипа, сега според Вас имам нов - с кода. А аз като всеки обикновен човек си мислех, че Вие имате проблем с морала. Но чета, г-н Костов, Вашия трактат за моралния код в политиката и разбирам, че не съм прав: ами, че аз не съм мислел като политик! Затова искам да Ви задам няколко въпроса, въпреки че надали ще разбера техните отговори, защото нямам дори “абстрактната възможност да знам всички обстоятелства за едно политическо решение и причините за определени политически действия”.
Питам Ви, например, какъв е смисълът хората да гласуват, след като Вие казвате, че единствено историята е оценител на успешната политика и не смятате ли, че няма смисъл да се явявате на избори, тъй като и на тези избори ще се явят хората, а не историята?
Как, ако Вашата партия прескочи бариерата и има петнадесетина депутата, ще изкара досиетата и ще декомунизира държавата, след като Вие, г-н Костов, не го направихте за четири години при абсолютно мнозинство в парламента?
Защо не изпълнихте Закона за достъп до документите на Държавна сигурност, приет през 1997г. от Вашето парламентарно мнозинство, който Ви задължаваше в едногодишен срок да прехвърлите архивите на Държавна сигурност в Дъжавния архив, за да са общодостъпни?
Защо антикомунист като Вас, въпреки че бяхте депутат, министър, министър-председател и лидер на най-голямата дясна антикомунистическа партия, не присъства на нито едно от поклоненията пред жертвите на комунизма?
Защо заместник-министрите ви - Стоян Александров и Димитър Костов, станаха министри на финансите в комунистическите правителства на Беров и на Виденов?
Защо назначавахте в правителството си вицепремиери, министри и членове на политическите кабинети, които са партийни секретари, високопоставени комсомолски функционери, офицери и сътрудници на комунистическите специални служби?
Защо и сега партийни секретари, бивши кандидати на БСП за кметове, общински съветници и депутати, както и кредитни милионери присъстват в листите на Вашата партия?
Защо не направихте и опит да бъде потърсена отговорност от комунистите, които ограбиха и разсипаха милиарди левове?
Защо не потърсихте доклада за източените пари от външнотърговските дружества?
Защо през Вашето четиригодишно управление, всички стратегически предприятия като “Нефтохим”, “Плама”, “Балкан”, “Химко” и др. бяха закупени от руснаци или от офшорки?

Оценка
-26 +5
 
Преглед на профил

Роси Кирилова

Рейтинг: 1496 Неутрално
  • 43
  • 21:49
  • 10 май, 2009

"Одрязаха ли НДСВ през 2001 г от регистрация?"

Пишеш глупости, без да си наясно с фактологията, и по точно с времето за регистрация, в единия случай е два месеца в другия три и половина. Но нали сте циркаджии, свикнали сме да жонглирате с фактите.

Оценка
-4 +21
 
Преглед на профил

Роси Кирилова

Рейтинг: 1496 Неутрално
  • 44
  • 21:51
  • 10 май, 2009

"прочетете отворено писмо на "

Седесар поинтересувай се кой е прякора на Иван Сотиров и после пиши!

Оценка
-2 +15
 
Анонимен потребител

ликтор

Весело
  • 45
  • 21:52
  • 10 май, 2009

Исторически погледнато така си заминават комунистите от власт :
1.Лукановото правителство - Студентската стачка се превърна в Общонационална - блокира се държавата и Луканов подаде оставка.
2.Виденовото правителство - след зърнената криза, хиперинфлацията и фалита на банките - 10.01.1997 г. ,последвалите масови протести накараха Добрев и Първанов да върнат мандата .
3. Станишевото правителство - тук се активираха ЦИК,ДАНС ,СГС ,еничарите Радонов и Юруков ,цялата държавна машина ...Различен сценарий с предизвестен край !
Няма да имат другарите и 8 % !!!!

Оценка
-2 +24
 
Анонимен потребител

седесар

Неутрално
  • 46
  • 21:53
  • 10 май, 2009

Питам, след като за лидер на СДС е избрана Надежда Михайлова, а Иван Костов оглавява групата народни представители, които се отделят от СДС в нова парламентарна група на ОДС, а по-късно основава партията Демократи за силна България, която участва в парламентарните избори през 2005 г. имал ли е решение, гласувано от НИС или НС на СДС. Какво още може се вижда в НЕТ-а от Биографична справка за Иван Костов от 2001 г. до 2007 г.
След загубата на ОДС на парламентарните избори през юни 2001 г., Костов се оттегля от ръководството на СДС, но се предполага, че е запазил влиянието си върху Екатерина Михайлова, която застава начело на синята партия, както и върху останалите лидери на Съюза.Депутат в 39-ото Народно събрание.След като за лидер на СДС е избрана Надежда Михайлова, през 2004 г. Иван Костов оглавява групата народни представители, които се отделят от СДС в нова парламентарна група на ОДС, а по-късно основава партията Демократи за силна България, която участва в парламентарните избори през 2005 г. В предизборната кампания една от основните му цели е била да се попречи на БСП, НДСВ и ДПС отново да влязат в изпълнителната власт, но реализира точно обратното.2005 - избран за депутат от ДСБ (София 23 МИР).Има неочаквани кадрови решения - през 2005 номинира наглед неубедителната фигура на Гаврийски за кмет на София (трети на първия тур), а през 2006 - наложи седемдесет и осем годишния конституционен съдия Неделчо Беронов за кандидат за президент (трети на първия тур) на десницата.В началото на 2006 година водената от него партия - ДСБ се очертаваше като най-перспективната сила вдясно. След първия тур на президентските избори (22 октомври 2006) бъдещето й е съмнително.
2007 - Партията на Костов ДСБ заедно със СДС издига за кмет на София Мартин Заимов, който не успява да се пребори с кандидатурата на ГЕРБ Бойко Борисов.
Ето това е перспективния управленец, дето ще спаси България от Юруков и Радонов и ще я предаде пак на комунистите, защото той е и първия десен политик, който стана министър на финансите в коалиционното правителство с БСП, оглавявано от Димитър Попов.

Оценка
-21 +2
 
Анонимен потребител

Седесар

Неутрално
  • 47
  • 21:58
  • 10 май, 2009

До Роси Кирилова
Точно за това ми беше думата. Закопчани хора много лесно стават сътрудници на Костов, а той понеже е мършар, може да се събере и с КГБ. Той не търпи хора с принципи и независим дух край себе си. Щом в ДСБ е създал подобия на някогашните върли комсомолчета - благодаря, но не му искам нито меда, нито жилото.

Оценка
-22 +3
 
Анонимен потребител

ZAINTERESOVAN

Неутрално
  • 48
  • 21:59
  • 10 май, 2009

Glasuvaite za Siniata koalitsia,za6toto vazproizvejdaneto na sega6noto upravlenie v sledva6toto narodno sabranie direktno barka vav va6ia job.

Оценка
-2 +17
 
Анонимен потребител

Горкото Юруче

Неутрално
  • 49
  • 22:01
  • 10 май, 2009

Каквото и да стане оттук нататък - Юруков ще остане в историята като отрепка и предател. И нека не се заблуждаваме, че няма да му пука - съдбата рано или късно застига всички изроди. А ние да си свършим работата на изборите. Успех.

Оценка
-3 +23
 
Анонимен потребител

помнещ

Неутрално
  • 50
  • 22:04
  • 10 май, 2009

към Роси Кирилова: това са думи на г-н КОСТОВ

Оценка
-12
 
Анонимен потребител

DO 16

Неутрално
  • 51
  • 22:04
  • 10 май, 2009

Дявола е в подробностите!

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

СТУДЕНТКА

Неутрално
  • 52
  • 22:07
  • 10 май, 2009

ДА ИМ РАЗКАЖЕМ ИГРАТА НА ИЗБОРИТЕ! А ЮРУКОВ МОЖЕ ДА СИ ВКАРА ПОДПИСИТЕ ОТЗАД!

Оценка
-2 +22
 
Анонимен потребител

Johny

Неутрално
  • 53
  • 22:08
  • 10 май, 2009

Талибаните започнаха да ми слагат минуси. Не видях никой да ме обори с доводи. Мозер и най-контролираната от ДС партия в СДС радикалдемократите: Елка Константинова, уж критикът Неделчев. и все знайни и незнайни.

Оценка
-20 +4
 
Анонимен потребител

Ламби

Неутрално
  • 54
  • 22:08
  • 10 май, 2009

Хайде , усмерете се костовистите най-после! Имате си вашата Синя коалиция , СДС може да се яви самостоятелно на изборите, пък там да решава десният избирател кой прав кой крив!

Май не ви отърва такава решение на дилемата с пасторчето? Горкият , та той е вече 90% отлюспен или по-точно самоотлюспен. Предаде си партията за да слугува на Ванката. Това е политическо самоубийство от най-висока класа. Направено пред целият български народ!

Оценка
-24 +4
 
Анонимен потребител

Лилчо

Неутрално
  • 55
  • 22:12
  • 10 май, 2009

"Нашите избиратели били най-интелигентните". Та седесарските големци като Мравояд Радоевич, педераса Соколов ли са най-качествените. И сега в моя град шефа на СДС-то е внук на червен кмет и син на милиционерски шеф, изгонен за каржби и курваълк. Това ли ви са водачите Кой продаде "Нефтохим" на комунистическия олигарх Валентин Златев? да не би баба ми. Интелигентни били! Пфу! В моя град единия от шефовете на СДС преди десетина години продаде половината завод на безценица, и си тури тлъсти пачки в джоба си. С очите съм виждал как излизаха камионите със годни машини. След него пък (мой бивш колега, на който му трепереха ръцете от кеф кога краднеше) нагласи родата си там където плащат най-много. Така че не ми се хвалете. Кой яростно защитаваше в началото на 90-те турската партия? Я си напрегнете тъпите мозъци.

Оценка
-25 +6
 
Анонимен потребител

New Yorker

Неутрално
  • 56
  • 22:15
  • 10 май, 2009

Новите глави на ламята: БСП, ДПС, "Атака" и "Напред". Това е и преглед на бъдещото правителство ако Сините и ГЕРБ не вземат необходимите гласове.

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

pomne6t

Неутрално
  • 57
  • 22:15
  • 10 май, 2009

до Роси Кирилова; виж: www.sarakt.org/sugarev.html

Оценка
-14
 
Анонимен потребител

избирател

Неутрално
  • 58
  • 22:23
  • 10 май, 2009

Прав си Лилчо,някога БСП бяха срещу ДПС и СДС ги защитаваше яростно,сега са срещу тях защото БСП и ДПС играят заедно,много заводи ограбиха и унищожиха седесарите,комбината в който работех му е-ха майката по времето на Иван Костов и сега съм в чужбина далече от моето семейство,седесарите са най долната мръсна измет съществувала на нашата планета ,да горят в АДА

Оценка
-21 +4
 
Анонимен потребител

Крадем, защото...

Неутрално
  • 59
  • 22:26
  • 10 май, 2009

Крадем, защото сме социалисти ...
България е на 76 място по свобода на словото в света. Пред нас са няколко африкански държави.
Това е трагично. Управниците не само ни държат в мизерия - само Белорус и Молдова са по-бедни от нас в Европа - но и отнемат елементарни свободи на българския народ.
Народе, вдигни се и ги изритай тези сатрапи !! Тове е по-лесно отколкото се прадполага, защото те са страхливци !

Оценка
-3 +22
 
Анонимен потребител

ГУМАТА

Неутрално
  • 60
  • 22:27
  • 10 май, 2009

ПРЕДАТЕЛИ! ТОВА СА ТЕ! ТЕ НИ ПРЕДАДОХА! Да им изброяваме ли имената? Има ли нужда или ви е кратка паметта? Сега нямат време и не могат да се регистрират.. Не могат, защото не държат да спазват законите по елементарен начин, а са се засилили да ни управляват.. Законите трябва да се спазват и това важи за съдебната регистрация. Съдът ще ги отреже ако не им е в ред процедурата и тогава Мартин Димитров и другите около него ще клекнат като кухи лейки. Защо не си взеха адвокати и не им платиха сериозни хонорари? Ами защото са политици! От сега не щат да плащат. Адвокат се взима като му платиш. Мислите ли, че Юруков има на своя страна моралната справедливост? За всички е ясно, че изборът на Мартин Димитров беше неизбежен. Да ама Юруков има правото да обжалва в съда и го прави. Вместо тогава да беше потърсено решение без съд, овните се засилиха да се перчат и сега СДС е в стойка ПАРТЕР. Това се дължи и на Иван Костов, който поощряваше раздора в СДС по всякакъв начин и това е вече факт. И да не ви харесва ще чакате като на тръни решението на съда. А ако загубите? Тогава какво правите? Ами ще се увиете за милостиня около Иван Костов, а СДС остава при Юруков и ще трябва или да преговаряте с него или да викате против СДС. Това ви остава от глупост и недалновидност. Само, че листите ги няма и ако загубите увисвате.. Комунистите си опекоха работата навреме, но вие ще си стоите като тъпаци в коридорите на съда. И властта ще ви се изплъзва бавно всеки ден. Защото от инфантилност прогонвахте всеки съюзник, за да се харесате на Иван Костов и хората му. В това време Бате Бойко трупа точки и се готви за власт, а на вас остава да го гледате. Ама вече не можете и да си мечтаете , че ще го контролирате. Днес съдът ви е крив, а утре ще е българският народ. Кои са предателите и постоянните губещи? Кои ако не вие и кой иска да има нещо общо с вас? Всеки изгубен ден е предателство спрямо нас, които ви имаме доверие и не си мислете, че имате оправдание като посочвате някой друг! НИЕ НЕ ВИ ВЯРВАМЕ. Идват избори и ще видите резултата от гордостта, нахалството, скандалите помежду ви и празните обещания за победа. Ние искаме победата, а вие сте негодниците, които я пропиляват! Не си мислете, че ще бъдете нещо друго ако не спечелите!

Оценка
-21 +5
 
Анонимен потребител

цайса

Любопитно
  • 61
  • 22:32
  • 10 май, 2009

Вие господа и госпожи не разбрахте ли ,че СДС е разбито и оплюто и че явно някой си е поставил за цел и го съсипва тотално и успешно.просто търсете друга подходяща за вас алтернатива.

Оценка
-20 +4
 
Анонимен потребител

Johny

Неутрално
  • 62
  • 23:07
  • 10 май, 2009

До талибаните за и против Костов, които ми пишат минуси и от двата лагера. Не съм нито за, нито против Костов. Безразличен ми е. И явно не е обединяваща фигура. Всички вие ми пишете какво е станало и кой какво е казал или ви е казал. Такава е българската култура, устна. Какво да се прави?
Мен миналото не ме интересува. Опитах се да дам рационален аргумент за положителни бъдещи действия в полза на вота против комунистите. Има само един положителен постинг в този дух на номер9. Логично и целенасочено. Обзалагам се, че М. Димитров няма да направи нито едното от трите. От глупост или от по-задни замисли. Синята идея и СДС не могат да умрат, защото антикомунизмът е идея дори и на последните най-млади поколения, просто защото в България комунизмът никога не си е отивал.

Оценка
-16 +1
 
Анонимен потребител

Ами сега?

Неутрално
  • 63
  • 23:24
  • 10 май, 2009

Проучване на агенция МБМД показва, че на евроизборите през юни за ГЕРБ биха гласували 20,9%, за БСП - 9,3%, за ДПС - 7,9%, за партия "Атака" - 4,7%, за партия "Ред, законност и справедливост" - 2%, за "Синята коалиция - 2,6%, за НДСВ - 0,8% от гласоподавателите.

Оценка
-13 +1
 
Анонимен потребител

Ами да

Неутрално
  • 64
  • 23:27
  • 10 май, 2009

Според изследването, на изборите за национален парламент през юли за ГЕРБ биха гласували 26,2%, за БСП - 11,6%, за ДПС - 8,5%, за партия "Атака" - 5,6%, за партия "Ред, законност и справедливост" - 3,5%, за Синята коалиция - 3%, за НДСВ - 1,2%

Оценка
-15 +1
 
Анонимен потребител

Борис

Неутрално
  • 65
  • 23:38
  • 10 май, 2009

Прогнозата на Бъчварова и Дайнов, че няма да има разколебаване на избирателите е абсурдна, самият аз се чувствам разколебан... Подкрепям Димитров и смятам, че Юруков е леке, но това е сериозен провал, няма как да се нарече по друг начин. Доколкото разбирам тези идеоти от ЦИКЕП са пуснали СДС -- Юруков с оправданието, че не се са съд, за да разследват дали са фалшиви документите. За каква избирателна комисия говорим!?!

Оценка
-6 +5
 
Анонимен потребител

до Борис

Неутрално
  • 66
  • 23:42
  • 10 май, 2009

и защо подкрепяш димитров, а не Юруков - за това, че костов с подводници като димитров и зеленогъзки затриха сдс

Оценка
-17 +3
 
Преглед на профил

Анонимен

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 67
  • 23:54
  • 10 май, 2009

Не забравяйте Илко Ескенази - колкото по високо се катери маймуната, толкова повече се вижда червения й задник! Сега с просто око може да видите задниците на Доган, Яне, Волен, Пламен Юруков, Пламен Радонов, а най-хубаво се вижда този на дебелосерката Капон!

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

stoyan

Неутрално
  • 68
  • 23:59
  • 10 май, 2009

До Борис №66
Не подкрепяме Юруков ,защото е с две имена .Едното е Пламен а другото е СОТИР и му еподарък от държавна сигурност.

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

Ламби

Неутрално
  • 69
  • 00:05
  • 11 май, 2009

Анонимен
Неутрално

* 67
* 23:54
* 10 май, 2009



Не забравяйте Илко Ескенази - колкото по високо се катери маймуната, толкова повече се вижда червения й задник! Сега с просто око може да видите задниците на Доган, Яне, Волен, Пламен Юруков, Пламен Радонов, а най-хубаво се вижда този на дебелосерката Капон!

А червения дирник на Костов?

Оценка
-16 +2
 
Анонимен потребител

1Наум

Неутрално
  • 70
  • 00:11
  • 11 май, 2009

Ламби
Неутрално

* 69
* 00:05
* 11 май, 2009



Анонимен
Неутрално

* 67
* 23:54
* 10 май, 2009



Не забравяйте Илко Ескенази - колкото по високо се катери маймуната, толкова повече се вижда червения й задник! Сега с просто око може да видите задниците на Доган, Яне, Волен, Пламен Юруков, Пламен Радонов, а най-хубаво се вижда този на дебелосерката Капон!

А червения дирник на Костов?


ЛАМБИ , костовистите са с тъмно сини очила и затова дирника на Костов им изглежда виолетов. Ха,ха,ха,ха ......

Оценка
-17 +2
 
Анонимен потребител

Да ами да

Весело
  • 71
  • 00:15
  • 11 май, 2009

Сега вече ясно се вижда, че за СДС ще гласуват 13%
Заради Юрук Пламен. И ще направят комбина с ДДС...

Оценка
-7 +4
 
Анонимен потребител

Неутрално
  • 72
  • 00:18
  • 11 май, 2009

"...Нашият човек Юруков е с две имена .Едното е Пламен а другото е СОТИР и му е подарък от държавна сигурност..."

СОТИР е много хубаво име, искаме си Сотир!

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

Анонимен

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 73
  • 08:35
  • 11 май, 2009

Язе мислим дека тоа Сотир де, Пламенния
че си остане уЙуруко.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

SDS

Неутрално
  • 74
  • 09:23
  • 11 май, 2009

Има вече лъч в тунела/ СДС се оттърва от костоваците.
КОАЛИРАНИ СА В СИНЬО.

Оценка
-6 +2
 
Анонимен потребител

Кобург Велчев

Неутрално
  • 75
  • 09:37
  • 11 май, 2009

Новото ОФ е : БСП-ДПС-ГЕРБ-Атака !!!!!
Така комунистите вземат властта, още от СТАЛИН-ово време …. Създава се удобна "опозиция", послушна и подвластна на комунистическата мафия. Зависима, както е зависим и Бойко Борисов с престъпното си минало във ВИС, Ипон, на трафикант и т.н. Пламен ЮРУКОВ беше проверяван за финансови далавери. И всичко затихна !! ЗАЩО ?? Защото му обещаха неприкосновеност от червените кръгове .... КАФЕДЖИЯТА Юруков сервира на на "мръсни" другари..... 100% ре-комунизация и всичко се решава на Позитано и червените следствия, прокуратура и съд. ЧЛЕН Първи се върна през парадния вход. Сега ще ви метнат и с ГЕРБавата мафия, част от новото ОФ - БСП-ГЕРБ-ДПС-Атака !!!!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

mom4il

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 76
  • 10:11
  • 11 май, 2009

Наглостта на управляващата олигархия трябва да бъде наказана с всички законни средства. Първо трябва да се протестира пред съда за фалшивата криминална регистрация на несъществуващо СДС (с "легален" (засега!), но абсолютно нелегитимен!!!, при това изключен от СДС за предателство "лидер"(подставено от мафията лице) Пламен Юруков), което взема противоуставни и незаконни решения от името на СДС, организация, в която не членува и предлага от свое име листа с кандидат-евродепутати, без дори да ги е питал! И с фалшив печат!
Къде е прокуратурата да се самосезира?
Второ ! Съдът е длъжен да спре тази фалшива регистрация по същата логика, с която спря регистрацията на легитимния лидер на СДС!
Трето ДАНС незабавно да разследва лицето Пламен Юруков какви са връзките му с тайните служби на една неевропейска страна. Разследване на финландски (!) журналисти разкрива, това лице е издало в България "гениалната" книга на туркменския диктатор Туркменбаши (Рухнаме", а всички издатели на тази книга от Чехия, Дания, Франция САЩ и пр. са получили солидни подкупи и и концесии в нефтодобивната промишленост на тази средноазиатска сатрапия.

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

kostov

Неутрално
  • 77
  • 10:12
  • 11 май, 2009

БСП ПАК ЩЕ СПЧЕЛИ ИЗБОРИТЕ

Оценка
-7 +1
 
Анонимен потребител

Опала

Неутрално
  • 78
  • 10:38
  • 11 май, 2009

Национални предатели

1............................
............................
297. Поп Кръстю
............................
390. Георги Димитров
...........................
401. Тодор Живков
..........................
480. Георги Първанов
........................
490. Ахмед Доган
491.Пламен Юруков
и др.

Оценка
-2 +7
 
Анонимен потребител

Малкия

Неутрално
  • 79
  • 11:36
  • 11 май, 2009

Много ги боли друфгарите и другарките че сега ще имат едно СДС на изборите, в което обаче няма да има никое от новите лица, дръпнали много от симпатизантите със себе си в Синята коалиция. Явно пъкленият план да участва СДС а ла Юруков в изборите и отделно да участва и Синя коалици със 8% граница, която да не мине, на се изпълни.
С този ход (кандидатдепутатите от СДС в Синята коалиция въпреки че ще има някакво СДС отделно на изборите с "някакви" кандидатдепутати) не се сбъдна.
Сега ни очаква следващия цирк, който да доведе до крайниото вадене на България от ЕС. И тогава да видите какво лапкане ще стане- ум ще ви зайде.
Дотук само дадоха картбланш на Турция да строи Набуко, което явно няма да минава през България (нормално, Набуко е опит да се заобиколят руските монополни интереси, а не да го забият в Троянската кранта на Москва), Южен поток върви подяволите а необходимоста от АЕЦ- Белене върви към 0.
Това засега са "успехите" на Тойната, очква се спукване не бюджета и падане на влутния борд, защото ЕС няма интерес да крепи издуханата финансова система на държава, която е показала, че поне още 50 год. не заслужава да е част от съюза на богатите.
А вие си плюйте десните и Костов- плюйте. Като падне борда, който Костов доведе, ще ви гледам по площадите пак.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Любим мой Соц

Весело
  • 80
  • 14:10
  • 11 май, 2009

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Karla Miyagi

Рейтинг: 1158 Разстроено
  • 81
  • 14:13
  • 11 май, 2009

На мен ми се иска някой да каже какво ще става СЛЕД евроизборите , ще има ли СДС , няма ли да има , кой ще го представлява , кои ще са му членовете и представителните лица , ще може ли да се гласува за него или трябва пак да гласуваме за Костов и т.н.? Защото , хайде , сега така стана ДПС , БСП и др. успяха да го засерат , за това има "Синя Коалиция". Ами после? Ще съществува Мартин без партия или партия без Мартин , къде ще им е централата и кой ще седи в нея? Хиляди неща за които никой не обелва и дума...

Klaatu Barada Nikto!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

крадла

Неутрално
  • 82
  • 18:43
  • 11 май, 2009

"Гаражната принцеса" Надежда Михайлова ли ще ни представлява - тя е чисто и проста крадла...

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

някой си ..

Неутрално
  • 83
  • 19:59
  • 12 май, 2009

Така като гледам тук май ви плащат да пишете за синята партия :по голям измамник от Иван Костов няма ...човека ограби майките бащите ви и най-вече техните родители /да не говорим че и спестяванията който вашите родители са събирали по 10-15 години и след това си купихте по едини дънки /

Оценка
-1 +1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.