Регистрация
27 май 2009, 09:57

Кандидатдепутатският имунитет спря делото срещу Александър Томов

От Дневник
Последна промяна в 16:18 на 27 май 2009, 4297 прочитания, 91 коментара
Софийският градски съд спря съдебното производство срещу Александър Томов за длъжностно присвояване, съобщи агенция "Фокус". Причината е, че от 15 май Томов е регистриран като кандидат за евродепутат от партия Българска социалдемокрация.

Този статут му дава имунитет по наказателното производство срещу него. Съдът определи делото да бъде спряно не само срещу кандидатдепутата, но и срещу останали трима подсъдими до момента, в който основанието за спирането вече не е в сила.

Томов е обвинен за длъжностно присвояване и за документно престъпление.  Освен него подсъдими са и бившият изпълнителен директор на ЦСКА Александър Гарибов, членът на управителния съвет на "Кремиковци" Иван Иванов и директорът на фирмата "Финметал" Божко Бонев. Според прокуратурата четиримата са осъществили неправомерно разпореждане с пари и вещи на футболния клуб и на дружеството на обща стойност над 36 млн. лева.

Съдът отмени и наложените мерки за неотклонение на четиримата подсъдими – парични гаранции, както и процесуалната забрана да напускат страната.
  • Зарче
Етикети
91 коментара
 
Анонимен потребител

фло

Неутрално
  • 1
  • 10:05
  • 27 май, 2009

Тоя кога ще иде най-после за много години в затвора, писна ми от този гнусен червен боклук.

Оценка
-2 +81
 
Анонимен потребител

2011

Неутрално
  • 2
  • 10:05
  • 27 май, 2009

"Кандидатдепутатският имунитет" ми звучи абсурдно - да имаш имунитет за нещо за което само кандидатсташ! Това българско творение ли е или го има и в Африка и Латинска Америка?

Оценка
-2 +105
 
Анонимен потребител

аса

Неутрално
  • 3
  • 10:08
  • 27 май, 2009

Степени на наглост:
1.Нагъл.
2.Ултра Нагъл.
3. Александър Томов.

Оценка
-1 +85
 
Анонимен потребител

neutralen

Неутрално
  • 4
  • 10:09
  • 27 май, 2009

БГ парламент е най-сигурното убежище за едрите пристъпници.

Оценка
+93
 
Анонимен потребител

съдия

Неутрално
  • 5
  • 10:09
  • 27 май, 2009

"Съдът отмени и наложените мерки за неотклонение на четиримата подсъдими – парични гаранции, както и процесуалната забрана да напускат страната. " На четиримата са купени билети до Москва и са им изплатени командировъчни по 2000 евро на ден 2500 евро на нощ. Срокът на командировката се обмисля.

Оценка
-1 +55
 
Анонимен потребител

KKK

Неутрално
  • 6
  • 10:09
  • 27 май, 2009

Ами у нас системата е такава - който най-много краде най за депутат става. Нещо като ценз...

http://newstoday.smashits.com/video/co2fJosaf8U/fuckbgcommunists.html

Оценка
+53
 
Преглед на профил

Weingro

Рейтинг: 887 Гневно
  • 7
  • 10:10
  • 27 май, 2009

Така и не мога да разбера ЗАЩО ЗАЩО ЗАЩО е доспустимо подсъдими и осъдени престъпници да се кандидатират за НАРОДНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ, като на това отгоре това им действие СПИРА ВСИЧКИ НАКАЗАТЕЛНИ ПРОЦЕДУРИ срещу тях!

Защото конституцията и законите са правени от комунисти и социлаисти, тяхната ***********!

Оценка
-3 +65
 
Анонимен потребител

Haftor

Неутрално
  • 8
  • 10:10
  • 27 май, 2009

Що не го оставят сам за 35 мин на гърба на Армията в компанията на момчетата от Младост....
Са Лупи, утре са Галеви и група, Даневи и група... Златко и Маргините няма ли и те да се кандидатират вместо да се чудят от кво да се разболеят???

Оценка
-1 +42
 
Анонимен потребител

boni m

Гневно
  • 9
  • 10:12
  • 27 май, 2009

Ще дойде видов ден и за тоя гаден плужек.

Оценка
-1 +40
 
Анонимен потребител

Гарван гарвану...

Неутрално
  • 10
  • 10:12
  • 27 май, 2009

...или (още по-удачно в случая с "добрия вълк":
Dog does not eat dog

Дано поне решението не е окончателно, та фарсът да продължи още малко "от кумова срама" (такава е приказката - а че родният съд срам няма, е видно не от днес)...

Оценка
-1 +23
 
Анонимен потребител

мижи да те лажем

Неутрално
  • 11
  • 10:13
  • 27 май, 2009

В България, всичко е пушилка и прах в очите на хората.

Оценка
+31
 
Анонимен потребител

Ох!

Весело
  • 12
  • 10:15
  • 27 май, 2009

Аз ако съм на мястото на Мургина, ще се кандидатирам веднага за депутат!

Оценка
+41
 
Анонимен потребител

Рамбо Силек

Неутрално
  • 13
  • 10:18
  • 27 май, 2009

Пичове, дайте да направим инициативен комитет за издигане на кандидатурите на Горсов и Стависки. Все единия от двамата ще вкараме в парлаМЕНТА

Оценка
-4 +24
 
Преглед на профил

From Bulgaristan

Рейтинг: 1081 Любопитно
  • 14
  • 10:22
  • 27 май, 2009

Много отдавна се знаеше че този цирк ще се състои.
Един от несъстоялите се измамни бивши комунисти да се кандидатира за Н.Представител.
Освен него има и звезди като бр.Галеви,утре може и Зл.Баретата да изкара 20 000 подписа и е вътре в Парламента.
Гласувайте,гласувайте,гласувайте!!
Баницата е нарязана от А.К.Луканов.
Късметите и те са от него.
На масата са все едни и същи!!

Тъмен Балкански субект

Оценка
-5 +17
 
Анонимен потребител

Някой си

Неутрално
  • 15
  • 10:22
  • 27 май, 2009

Тъп, по - тъп, най - тъп, Българин.

Оценка
-18 +20
 
Преглед на профил

Weingro

Рейтинг: 887 Неутрално
  • 16
  • 10:23
  • 27 май, 2009

Проблемът с тоя гаден мушмурок и братя Галеви идва от съобразителността на милите управници и по-точно от ЗАКОНА
ЗА ИЗБИРАНЕ НА НАРОДНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ:

Чл. 53. (1) По време на предизборната кампания регистрираните кандидати за народни представители и застъпниците не могат да бъдат задържани и привличани към наказателна отговорност освен в случаите на заварено тежко престъпление.

(2) От регистрирането на кандидатските листи до обявяване на резултатите от изборите кандидатите за народни представители и застъпниците имат качество на длъжностни лица по смисъла на Наказателния кодекс.

Нямам думи - куцо и сакато, и престъпно, и фашистко, и тъпо, и просто се юрнало да се домогва до държавната баница и това го прави ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ?!?!?!?!?!?!?

Не зная как стои този въпрос в другите държави и слабо ме интересува. АБСОЛЮТНО НЕПРИЕМЛИВО Е ПОТЕНЦИАЛНИ ПРЕСТЪПНИЦИ ДА СА СЧИТАНИ АВТОМАТИЧНО ЗА ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА И ДА ИЗБЯГВАТ ПРАВОСЪДИЕТО! (то не че го има изобщо, де...)

Оценка
+33
 
Анонимен потребител

тупе с перце

Весело
  • 17
  • 10:23
  • 27 май, 2009

Далаверата почва преди още да си влязъл в парлама-мента!Хубава си татковино...Будалите да бачкат!

Оценка
-1 +26
 
Анонимен потребител

ГТ

Неутрално
  • 18
  • 10:28
  • 27 май, 2009

Спокойно. Ал.Томов може да е кандидат за депутат, но депутат няма да стане. Имунитетът му след изборите ще падне. Делото ще бъде подновено и той ще си получи заслуженото. Още повече, че и правителството, и парламентарното мнозинство ще са други.

Оценка
-4 +25
 
Преглед на профил

Gavril

Рейтинг: 29 Неутрално
  • 19
  • 10:31
  • 27 май, 2009

Вие пияни ли сте?!?!?!?!?
МОМЕНТАЛНО МУ СМЪКНЕТЕ ИМУНИТЕТА!!!!!!!!
Та това е разследван човек!? Заподозрян в престъпление?! Как е възможна такава брутална гавра със законите на тази държава??!?

България, къде е нашия change we can believe in?

Оценка
-2 +37
 
Преглед на профил

From Bulgaristan

Рейтинг: 1081 Весело
  • 20
  • 10:35
  • 27 май, 2009

Забравихме Батко и Братко!!
И те са достойни за Парламента.Такива успехи в пътния фонд!!!

Тъмен Балкански субект

Оценка
-1 +28
 
Анонимен потребител

HRISTO

Гневно
  • 21
  • 10:39
  • 27 май, 2009

Дано по-вече такива да ги оправдаят, така ако може и жоро цигането дето крало релси и него да го сложат в някоя листа за депутатче.

Оценка
-3 +9
 
Анонимен потребител

...

Любопитно
  • 22
  • 10:46
  • 27 май, 2009

Закъде сме само с 240 места в парламента при толкова престъпници?!

Оценка
-1 +34
 
Преглед на профил

Karla Miyagi

Рейтинг: 1166 Неутрално
  • 23
  • 10:47
  • 27 май, 2009

"Кандидатдепутатски имунитет"?!? И какви условия трябва да бъдатизпълнени , за да станеш "кандидатдепутат" , щото ако са пари , основната характеристика на престъпника е , че краде пари , т.е. може да си плати за имунитета!!!

Klaatu Barada Nikto!

Оценка
-1 +29
 
Преглед на профил

From Bulgaristan

Рейтинг: 1081 Весело
  • 24
  • 10:47
  • 27 май, 2009

Няма ли кой да напише Булгаристаниада?
Такъв цирк с тия политици! И си вярват!
Очаквам В.Кузов да се яви и той!!

Тъмен Балкански субект

Оценка
-2 +14
 
Анонимен потребител

765

Неутрално
  • 25
  • 10:53
  • 27 май, 2009

Като чуя СГС и получавам ортикарий от прасето Светлин Михайлов което му е шефче:

http://www.kafene.net/gossip.html?fb_1127242_anch=6672971

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

alfaom

Гневно
  • 26
  • 10:55
  • 27 май, 2009

Ето още един със синя кръв, както Волен Сидеров, когото гонят и преследват за да го стъпчат.Дали във вените на Симеон Сакскобурготски тече синя кръв , или има структурата на някое животно като свиня, кокошка, боа, хамелеон и др.?
Каква ли кръв имат Доган и хората му?!?!
Ето кои са гонени в България и по света - хората със синя кръв.

Оценка
-9 +1
 
Анонимен потребител

гражданин

Неутрално
  • 27
  • 10:59
  • 27 май, 2009

Ал.Томов притежава най-важното качество на сегашното време ,да се измъква при всяко положение.Така както върви нищо лошо няма да му се случи както на всички от неговата сфера-мошеници.

Оценка
-2 +17
 
Анонимен потребител

Хачо

Неутрално
  • 28
  • 11:03
  • 27 май, 2009

проблема е в мудната правораздавателна система.Ако си върши работата както го правят в Европаще има осъдителни присъди в кратки срокове и няма да се стига до тук.А кой е виновен за това състояние?
А иначе съгласете се,че ако няма имунитет,управляващите в момента могат да отстраняват конкурентите си като им спретнат по някой арест.

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

Torlak

Рейтинг: 438 Неутрално
  • 29
  • 11:03
  • 27 май, 2009

Всъщност, когато се приемаше идеята за "кандидатдепутатски имунитет", се имаше предвид, че може да бъде повдигнато формално обвинение към всеки и това да го лиши от правото да бъде избиран. И тогава звучеше логично, в крайна сметка всеки е невинен до доказване на престъплението. Но за съжаление, подобно на много други добри намерения и идеи впоследствие придоби гротескна форма.
Но продължавам да мисля, че идеята за кандидатдепутатски имунитет е все още добра за България, най-вече имайки някои наблюдения върху работата на МВР, прокуратурата и съда.

Като съм торлак, да не съм ахмак, да ям зелени краставици!

Оценка
-1 +13
 
Анонимен потребител

гуи

Неутрално
  • 30
  • 11:04
  • 27 май, 2009

Ей, чорбари...майка ви ше.е......е.....а!

Оценка
-12 +2
 
Анонимен потребител

Aderevit

Неутрално
  • 31
  • 11:04
  • 27 май, 2009

Где-то я это уже видел… А если по теме то спасибо.

Оценка
-10 +1
 
Анонимен потребител

SPAS 12

Гневно
  • 32
  • 11:08
  • 27 май, 2009

Изрудииииииииииииииииииии

Оценка
-8 +2
 
Анонимен потребител

Томаневерни

Неутрално
  • 33
  • 11:12
  • 27 май, 2009


Колкото се доказа нещо от слуховете за "заслугите" му към
създаването, просъществуването и безнаказанността на
пирамидата от 90-те години "Ийст Уест Интернешънъл Холдинг
Груп" (подопечен Иво Недялков), толкова вероятно ще се
окажат верни и злободневните му проблеми с Кремиковци в
по-ново време. А поколения миряни и електорат междувременно
си се хабят, временно или насъвсем... ЗАЩО ЛИ СЕ ЗАБРАВИ
КАТО ЗАЩО ВЪОБЩЕ СЕ СЪЗДАВАНИ ДЪРЖАВИТЕ,
ДЪРЖАВНОСТТА И И ОБЩЕСТВЕНИТЕ
ПРАВИЛА- ЗА ОГРАБВАНЕ НА МАСИТЕ ИЛИ ЗА НОРМАЛИЗИРАНЕ НА
ЖИВОТА ИМ?

Оценка
-4 +2
 
Анонимен потребител

abv

Неутрално
  • 34
  • 11:14
  • 27 май, 2009

ейй нагло копеле е този!

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

хх

Неутрално
  • 35
  • 11:15
  • 27 май, 2009

Лапайте му го-на него и на другите "водачи" и "експерти"!
Резултатът е виден от десетилетия какъв е в БГ-последни сральовци..нещастниците на Европа!
Хвалете ги,остроумничайте и др.

Оценка
-6 +3
 
Анонимен потребител

даа

Неутрално
  • 36
  • 11:17
  • 27 май, 2009

България е комунистическа кочина!

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

Хан Соло/ Разярено

Гневно
  • 37
  • 11:17
  • 27 май, 2009

БЕЗОБРАЗИЕ! НА ТОЯ БОКЛУК МЯСТОТО МУ Е В ЗАТВОРА, ТОЙ ЗА ЕП СЕ НАТИСКА! ЕТО ЗАЩО МРАЗЯ АШЛАДИСАНИТЕ ЦИГАНИ! НЕКАДЪРНО И БЕЗ ГРАМ МОРАЛ!

Оценка
+14
 
Преглед на профил

Weingro

Рейтинг: 887 Неутрално
  • 38
  • 11:17
  • 27 май, 2009

Торлак (29)

Да, идеята е добра и съм съгласен с логиката, но като всички добри идеи на родна почва и тази е сериозно опорочена. Да не говорим за кретенската комедия "Регистрация на СДС - има/нема", представен именно от т.нар. независим съд.

Забавно е, че в чл. 53 се казва "не могат да бъдат задържани и привличани към наказателна отговорност освен в случаите на заварено тежко престъпление. "

Само че:
- другарят Томов (и други другари) ВЕЧЕ е задържан;

- към него ВЕЧЕ е предявено обвинение;

- освен него има още трима подсъдими, които по някаква идиотска логика СЪЩО са освободени. Не знаех, че по закон у нас се носи колективна отговорност;

- не е ясно кой преценява "ТЕЖЕСТТА" на завареното престъпление. Но като имаме предвид, че нашият съд не смята за тежко престъпление дори непредумишлено убийство, съчетано с причинявне на тежка телесна повреда (материалните щети кой ли ги брои) - случаят Стависки, то какво остава за крадене на някакви си пари от някакъв си футболен клуб и някакво си предприятие?!

Оценка
+12
 
Анонимен потребител

mentalcase

Неутрално
  • 39
  • 11:33
  • 27 май, 2009

е трябва да признаем бате Сашо за голЕм играч!
Върти ги всички както си иска! Ще гласувам за него!

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

Смях през сълзи

Неутрално
  • 40
  • 11:45
  • 27 май, 2009

НО КОМЕНТ

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

До Карла

Неутрално
  • 41
  • 11:46
  • 27 май, 2009

Карла, слагай запетайката веднага след думата, после един интервал и продължаваш.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

?

Неутрално
  • 42
  • 11:51
  • 27 май, 2009

Какво е това животно "кандидатдепутатски имунитет", защо трябва един кандидатдепутат да има имунитет, нали е само кандидат? Боже, пази България от сашотомовската пасмина, до един престъпници С ИМУНИТЕТ, срещу какво?

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

цецо

Неутрално
  • 43
  • 12:06
  • 27 май, 2009

Всички престъпници в парламента, ебаси държавата !!

Александър Томов
Братя Галеви
Варненските бандити
и т.н.


нямам думи !

Оценка
+8
 
Преглед на профил

enterfornone

Рейтинг: 565 Неутрално
  • 44
  • 12:07
  • 27 май, 2009

Значи утре някой виден кандидат-депутат пребива някой на улицата, защото не му е отстъпил паркомясто например и срещу него.... няма наказателно производство?

Идеята на закона, че може да бъде повдигнато формално обвинение към всеки и това да го лиши от правото да бъде избиран е ясна, но тъпа.
Просто не трябва така да се направи. Нека си продължи и задържането и производството - просто ако хората го искат, да си го изберат и задържането да не е пречка за самото кандидатиране.
Така репресии от страна на МВР биха се избегнали - просто ще са безсмислени. Ако изфабрикуваш обвинение срещу честен човек само за да му попречиш да агитира, това ще е най-добрата агитация. И той ще спечели на избори.
А същевременно няма да има възможност за всякакви престъпници да се кандидатират, защото няма да има далавера (т.е. забавяне на наказанието и последващо започване отначало).

Това няма обаче да попречи на Галеви например. Подобни местни феодали ще си ги изберат със сигурност. Не забрявяйте че и Пабло Ескобар е бил депутат! Ние се равняваме с Латинска Америка, не с Европа.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

za primer

Неутрално
  • 45
  • 12:14
  • 27 май, 2009

и сега какво, ще чакаме да го изберат, за да има депутатски имунитет? ще рече, ако си престъпник и се кадидатираш, не могат да те съдят! Колко удобна схема!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Bishop

Неутрално
  • 46
  • 12:26
  • 27 май, 2009

Смешно нямало закон това допълнение може да се направи в парламента за 20 минути и да се гласува.....но тези които са в парламента са като Томов,Галеви очи и барети и тн.Ето защо няма да им направя удоволствието да гласувам.Системата толерира престъпниците ,няма никаква ценностна система освен парите и то да присвоиш колкото се може повече...Кой може да каже обратното?

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

СИНЕМОРЕЦ

Неутрално
  • 47
  • 12:29
  • 27 май, 2009

Как Ви звучи,че не само братя Галеви,но има и други галевци,които преди братята използват триковете за имунитета.Кажете на Командира да обещае,че като дойде на власт ще изхвърли дипутатския и кандидатдептатския имунитет.Поискайте го преизборно да Ви го обещае и след като Ви шутира ще разберете,че това което се обещва преди произвеждането на изборите не е задължително да се изпълни.

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

ххх

Неутрално
  • 48
  • 12:38
  • 27 май, 2009

Надка Балева, като представител на БСП в комисията Вътрешен ред и сигурност в НС, отказала преди два месеца да подпише писмо с искане до ДАНС да се разследват връзките на Яне Янев със „службите”, оповести по радио К-2 председателят на комисията и депутат от НДСВ, Минчо Спасов.

Минчо Спасов определи този факт, който съобщава за пръв път, като „новина”. На практика той пряко обвини БСП в тайна завера с Яне Янев и неговата дейност, заради отказа да се разследва има ли общо между лидера на партията „Ред, законност и справедливост” и службите в България. Спасов добави, че дори от ДПС са подкрепили искането за проверка от страна на ДАНС на тази връзка, но го изненадала категоричността, с която от БСП са отказали и провалили евентуална проверка.

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

ь6с

Неутрално
  • 49
  • 12:49
  • 27 май, 2009

Каво е виновен томов те всички комунисти са за панделата сега томов какво тук значи някаква си личност.Димна завеса -не се ли сещате за играта, айде помислете.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Борислава

Гневно
  • 50
  • 12:53
  • 27 май, 2009

Абсурдистан...

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

олеле

Неутрално
  • 51
  • 12:54
  • 27 май, 2009

сашо апашо сигурно се е поохарчил малко но ще си ги избие локрай изборите .сиси от перник да се кандидатира за депутат

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Бандитска схема

Гневно
  • 52
  • 12:54
  • 27 май, 2009

Изключително тъпо правосъдие! А останалите трима герои защо ще се възлолзуват от имунитета първия. Добре първия е кандидат депутат. Защо имунитета му не е кандидат и ако стане и ако не влезе в затвора до тогава да го получи ами още от сега. Ами ако първия не доживее до отмяна на имунитета му останалите трима отървават ли пандиза, след като от сега са се възползвали тарикатски от незаслужена благина.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

мона

Неутрално
  • 53
  • 13:13
  • 27 май, 2009

това си заслужаваме ние.
не се сърдете на никого, като даваме да ни тъпчат и да се гаврят-така ще е!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

AA???

Гневно
  • 54
  • 13:15
  • 27 май, 2009

айде всички, дет са подсъдими сега да се кандидатират за депутати.. ако искат може и за мястото на Папата да подадат кандидатури..
това майтап ли е, или е истина??! някой да ме ощипе бързо!

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Нека..нека

Неутрално
  • 55
  • 13:20
  • 27 май, 2009

Нека боклукът Томов ,нека боклуците Данови,нека боклукът Галев с наглата си усмивчица ,нека ДС боклуците Доган,Симеон и пр. влязат в парламента.Тогава ще имаме всички основания да срутим въпросния парламент върху главите им.. И на плащада да си направим нова истинска държава...
Лайнарщините в тая държава ще свършат по-рано отколкото предполагар лайнарите...По добре да се съберат на едно място да знаем къде да ги търсим...

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

Елена

Неутрално
  • 56
  • 13:23
  • 27 май, 2009

Прост народ - слаба държава. Мълчаливо стадо - абсурдна съдебна система.

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

Бивш българин

Неутрално
  • 57
  • 13:24
  • 27 май, 2009

БОЖЕ, ПАЗИ БЪЛГАРИЯ !!!

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

СПРАВЕДЛИВОСТ

Неутрално
  • 58
  • 13:26
  • 27 май, 2009

Александър Томов трябва да бъде публично обесен на Стадион "Васил Левски". Спасението за България е ГЕНЕРАЛА, но за съжеление на медиен лигльо като Бойко Борисов. По-скоро някой като Аугусто Пиночет.

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Песимист

Неутрално
  • 59
  • 13:34
  • 27 май, 2009

Аз съм за връщане на смъртното наказание и отпадане на всякакви имунитети - депутатски, съдийски и пр. Лошото е, че няма кой да го направи. Който и да дойде. Защото простият народ се самоизяжда, разделен на сини, червени и други цветове, а властимащите си играят игрите и си пишат законите, удобни за тях. Защото, казано е, че ГАРВАН ГАРВАНУ ОКО НЕ ВАДИ.

Оценка
-2 +10
 
Анонимен потребител

до 58

Неутрално
  • 60
  • 13:40
  • 27 май, 2009

Съгласен съм с предложението ти, но предлагам вместо на стадиона да бъде обесен на най-високия комин на КРЕМИКОВЦИ и да остане там за назидание.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Yotce

Рейтинг: 1029 Неутрално
  • 61
  • 13:52
  • 27 май, 2009

Няма нищо лошо в това законът да спре ВРЕМЕННО съдебното производство срещу кандидат-депутати. Ако не беше така, нямаше да има пречка да се почнат съдебни производства срещу цялата върхушка на опозицията.
Важното е какво ще се случи СЛЕД изборите. Ако такива като Томов, Галев и прочие успеят да получат имунитет като народни представители... значи сме си ги заслужили. Ако не получат места в парламента, тогава делото ще бъде възобновено.
Не е толкова важно дали ще има възмездие за делата им днес или след месец-два... Важното е да ИМА възмездие.

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

gmihaylov

Неутрално
  • 62
  • 13:59
  • 27 май, 2009

Работите в тази страна са един непрекъснат театър на абсурда.Още по-лошото е,че не се вижда светлина в края на тунела,а българите са свикнали да ги тъпчат и будалкат.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Хи-хи

Рейтинг: 1484 Неутрално
  • 63
  • 14:12
  • 27 май, 2009

Евродепутат - ядец. Обаче за депутат - ще плати тук-там и е възможно да влезе. Ако влезе обаче и си остане и имунизиран, всички депутати трябва да ги изкараме с шутове от парламента. Следващото нар. събрание или ще си върши работата или ще бъде изтрито....

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

доки док

Неутрално
  • 64
  • 14:15
  • 27 май, 2009

Всички затворници - депутати.Всички свободни граждани в затвора.

Оценка
+7
 
Преглед на профил

From Bulgaristan

Рейтинг: 1081 Любопитно
  • 65
  • 14:28
  • 27 май, 2009

Това си е чиста подигравка с Държавата и с Конституцията.
А на онези палячовци ,които са още в Парламента мога да кажа да си седнат на седалищните части придобили съответната форма според менюто в стола,и да се напънат(но не много) за да се опитат да премахнат този глупав текст от закона позволяващ на какви ли не Гниди да кандидатствуват,а някои от тях и да стават Народни Представители.
Чашата ( W.C.) прелива( но не с вода)!!

Тъмен Балкански субект

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

petersen

Неутрално
  • 66
  • 14:29
  • 27 май, 2009

Кремиковци-последните дни на
гиганта?

Кремиковци-една от най-големите гордости на народното стопанство преди 10-ти
ноември е далеч от най-добрите си години.През последните години,особено през
последните месеци предприятието е на изкуствено дишане,осигурявано му от пра-
вителсвото,естествено за сметка на данъкоплатците.Правителсвто на Тройната коа-
лиция избягва да взема трудни решения точно в годината, когато предстоят избори за
европейския парламент и за Народно събрание.За много хора единственото решение е спирането на комбината,който освен всичко друго трови въздуха на столицата вече
десетки години.Но в същия момент хиляди хора ще останат без работа,и то точно,ко-
гато финансовата криза започва да се усеща осезаемо и у нас.Голяма част от работе-
щите вече не са в първа младост и адаптирането им в новата обстановка,преквалифи-
цирането им, ще е ужасно трудно,даже може би невъзможно.Животът на тези хора ще
се промени коренно,предприятието, на което са отдали живота си няма да съществува.
Въпросът за компенсациите,стажовете и пенсиите ще остане за следващото правител-
ство.Профсъюзите,които са се заели да защитават правата на работниците, като че ли
повече се занимават с борба помежду си,с борба за власт и признание,подчинени на
евтин популизъм.Естествено тайно провеждат и защитават нечия партийна политика и линия,прокарват нечии интереси,защото залогът е голям:Ще успее ли някой да спаси предприятието,ще успее ли да го унищожи?Кремиковци и теренът около него са апе-
титна хапка за много хора и фирми.Някои видове инвестиции в района могат да бъдат
много по-успешни и печеливши,отколкото черната металургия,за която България из-
глежда няма вече нужните ресурси,и която е изправена пред огромната световна кон-
куренция.Не е тайна,че индийските,китайските и бразилските производители произве-
ждат продукция с по-ниска себестойност,която често е и по-качествена от българската,
а руските на всичкото отгоре разполагат и с огромни ресурси,и с евтини енергийни из-точници и мощности,които ги правят по-конкурентни.Наличието на мощни световни
компании бе използвано и „Кремиковци” им беше предложено,но световната финансо-
ва криза за момента осуетява опитите за спасение отвън.Братята Митал изпитват сери-
озни затруднения в момента, особено в Източна Европа,Константин Жеваго също не е
склонен да инвестира,преговорите с бразилската CSN не доведоха до резултат.От тук
нататък за „Кремиковци” има два пътя-удължаване на агонията,чрез замразяване,с надеждата,че кризата ще премине бързо и ще се намери инвеститор,който ще изпла-
ти дълговете,ще преструктурира предприятието и ще го измъкне от кризата,или пътя
на ликвидацията.
При първия вариант трябва да се надяваме финансовата криза и рецесията да преминат
възможно най-бързо,без много сериозни последствия върху световната и националната
икономика,които отново да тръгнат по пътя на растежа.Трябва да се отбележи,че пре-
ди кризата комбинатът работеше на печалба-2003-120 милиона лева,2004-80 милиона лева,а през 2005 година „Кремиковци” закупи завод в съседната Сърбия.Но засега прогнозите не са особено утешителни и предприятието може и да не я преживее.
Ако все пак се сбъдне оптимистичният вариант е много възможно да се привле-
кат инвеститори,защото ако настъпи съживяване на световната икономика,цените
на металите отново ще се вдигнат,ще се намерят средства за инвестиране,защото
компаниите,както в сектора,така и останалите,отново ще излезнат на „зелено”.
Както вече стана дума „Кремиковци” не разполага с особено голямо количество ресурси,но може да използва преимуществата на кръстопътното положение на
България,и особено членството й в Европейския съюз,дългогодишния си опит в
металургичното производство,висококвалифцирания си персонал и други.Да,
колкото и да не им се вярва на някои „Гигантът” може да оцелее,но за това ще
му са нужни много качествено и мъдро управление,като и голяма доза късмет.
Управляващите трябва да изберат приоритетите в случая-има ли нужда България
от този огромен металургичен комбинат,който бълва огромно количество продук-
ция,за която не винаги има пазар,има ли нужда изобщо малка България нужда
от собствена черна металургия,при ограничен вътрешен пазар и много силен
конкурентен натиск отвън.Много страни в света са ликвидирали неефек-
тивните си производства,като внасят необходимите им количества суровини,и освен това са сред най-проспериращите.Черната металургия не е сред производствата на бъдещето,
тя носеше огромни печалби през 20-ти век,докато 21-ви век ще е векът на високите
технологии и информационното общество,на екологичночистото производство,и
на чистата околна среда.При оптимистичния вариант „Кремиковци” трябва да
привлече инвеститори,да се престуктурира и модернизира,с инвестиции в нови
технологии и техника,и с инвестиции за опазване на околната среда,с ново ръковод-
ство,с производство насочено към клиентите,конкурентно,което означава високо
качество при съответното съотношение цена-качество,със задоволени и щастливи
работници,които получават подобаващо възнаграждение и социално обслужване.
Засега обаче по-вероятен е вариантът ликвидация.Комбинатът е потънал в дългове-
и към Булгаргаз,и към ЧЕЗ, и към други фирми,на лице е неефективно ръководство
бягсво на инвеститори и безисходица в държавните структури и управляващата коалиция,която както бе отбелязано избягва трудните решения преди избори.
Техническото и технологичното състояние на предприятието също е тежко-остаря-
ла техника,остарели методи на прозводство,които предизвикват множество инциденти.
Ръководсвото също е отчайващо-честа смяна на ръководители,измами,интриги,които
засилват чувството у данъкоплатеца,че за кой ли път след промените налива пари в
каца без дъно.Работниците,които скоро може да се влеят в морето от безработни,също
са отчаяни,демотивирани,защото не стига,че условията на труд им са ужасни,но и не получават това,което им се полага като цифрово изражение.Профсъюзите са статисти
в тази ситуация,а и в модерното общество влиянието им по естествен път намалява.
И на края,но не на последно място комбинатът има срещу себе си голяма част от
жителите на Софийското поле,защото те са мнение,че той прекалено дълго време
трови въздуха им,искат децата им да раснат в по-добра екологична обстановка,и
не искат да отделят от собствения си джоб за това към момента губещо предприятие.
Да,наистина”Кремиковци” е един от най-големите замърсители в България,а вече е и
един от големите длъжници в страната.Как ще се развие проблемът„Кремиковци” ще
видим в бъдеще-Ще извади ли късмет или ще потъне окончателно.Бъдещето му в
голяма степен зависи именно от нас българските данъкоплатци и избиратели.Какво
искаме ние-да ликвидираме един „болен човек”,или да му вдъхнем нов живот?

Оценка
-5 +1
 
Анонимен потребител

HARI

Неутрално
  • 67
  • 14:39
  • 27 май, 2009

Томов не може да пострада, поради биографията си:

http://www.omda.bg/BULG/news/personal/tomov.htm

1985 - 1989 г. – експерт и съветник в кабинета на министър-председателя на НРБ Георги Атанасов.
1990 - 1991 г. - депутат в 7-ото Велико народно събрание и в 36-ото народно събрание, избран с листата на БСП.
Заместник-председател на Висшия съвет на БСП;
Вицепремиер в кабинета на Димитър Попов от квотата на БСП, отговаря за силовите министерства и енергетиката;
В 36-ото народно събрание е председател на "правителството в сянка" на БСП.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

oBIDEN

Неутрално
  • 68
  • 14:52
  • 27 май, 2009

дА ГО шИБА ЦЕЛИЯТ НАРОД!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

ГейСер Станишев

Неутрално
  • 70
  • 15:39
  • 27 май, 2009

Томов е нучи син, но наш кучи син

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Expat

Неутрално
  • 71
  • 15:42
  • 27 май, 2009

Сега остава да се пази да не го отстрелят поръчково, както стана с някои от неговите другари/комсомолци - "едри капиталисти". Рано или късно, хората ще започнат сами да раздават павосъдие.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Съдия

Неутрално
  • 72
  • 16:18
  • 27 май, 2009


Проблемът е не в това, че престъпници като Томов, Максим Сталийски и много други никога няма да получат възмездие за това, което са извършили. Проблемът е в това, че в 21 век в Европа, в страна от Европейската общност институции призвани да раздават правосъдие (за което гражданите плащат и гласуват всеки 4 години) отказват най-безсрамно да го правят.
Това облечено в закони Беззаконие демотивира гражданите и
поощрява престъпниците. Държавността е потънала в блатото на бездържавността, сътворено от баш доносника Гоце, Сокола,
пършивият безотечественик Симеон и безбройните чугунени глави на вездесъщата Партия.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Макаров

Неутрално
  • 73
  • 16:34
  • 27 май, 2009

След като си направих труда набързо да прочета долните коментари стигнах до извода никога да не посягам към която и да е бюлетина.Не на изборите Не на тая абсурдна България.Отвратен съм от тази вълча система и партизанщина.Сигурен съм че изборите НЯМА ДА ПРОМЕНЯТ НИЩО !

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

ДЯДО ГЮРО

Гневно
  • 74
  • 16:42
  • 27 май, 2009

НАЛИ ТАКА ДР.РУМЕН ПЕТКОВ СЕ ИЗМЪКНА ОТ НЯКОЛКО ДЕЛЦА ТА ДО СЕГА СИ Е В ПАРЛАМЕНТА , ВЪВ ВИСШИЯ СЪВЕТ НА ЧЕРВЕНИТЕ ЧУГУНИ , БЕШЕ МИНИСТЪР , СЕГА ОТНОВО Е КАНДИДАТ И Т.Н. ВСЕ ТАКА ДО ПОЛУЧАВАНЕТО НА ДАВНОСТ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ !
ВИЕ ЗА КАКВО МИЛИТЕ , ЧЕ ПРОТАКАХА ДЕЛАТА ЗА ЦСКА И КРЕМИКОВЦИ ?

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

malart

Рейтинг: 949 Неутрално
  • 75
  • 17:17
  • 27 май, 2009

Лупи ще има присъда, но след изборите. Иначе просто е тъжно, че България имала такъв индивид за министър. Това е мистър съсипвам всичко, до което се докосна. Естествено с цел лична облага

malart.blog.bg

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

yyy

Неутрално
  • 76
  • 17:40
  • 27 май, 2009

Пълнете си главите с БГ водещите боклуци,пълнете си ги,като си нямате друга работа и сте избрали БГ да живеете!Коментирайте,дърдорствайте,коментирайте ежедневните ИМ МИЗЕРИИ...години наред на гърба на масата неосъзната СТРАХЛИВА!И имената им от уста на уста,..от урва на урва и от век на век!
Уж викате против тях,но всъщност ГИ ХВАЛИТЕ! Хвалите ги и доказателството е че хората си продължават бандитизма и гаврата с вас,а и вие си продължавате МИРНОТО съществуване с тях!
Да ти имам мизерното векуване,Българийко! Да ти имам славата последна!Хубава би могла да бъдещ и напреднала много,ама НЯМА-не става по тоя начин страхлив и миризлив!
А предстои и да ГИ избирате-ПАК!
Избирайте ги!
Егати нещастието!!

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

kuku

Разстроено
  • 77
  • 17:55
  • 27 май, 2009

Е( )ти Държавата Е( )ти Търпеливия народ??!!

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

Николов

Неутрално
  • 78
  • 18:08
  • 27 май, 2009

Е()ти и държавата, щом аз съм и министър, беше казал преди време един крадлив тип. Мисля си че е бил прав. Тук се генерира само престъпност, корупция и далавери. Лично аз не вярвам на никой. Ще гласувам с празна бюлетина.

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

ЕХЕЕЕЕ........

Гневно
  • 79
  • 19:28
  • 27 май, 2009

По георгидимитровски социалкомунистичекия патент ще сработи гали ба -ОТ ПОДСЪДИМ..............---ЕВРОДЕПУАТ. Има да гледаме овчедушно.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

eвЗЕНи

Рейтинг: 252 Любопитно
  • 80
  • 19:36
  • 27 май, 2009

Явно мен ми се губи нещо, щото не живея в БГ отдавна.
Не трябва ли да е обратното - ако някой го съдят, да не може да се кандидатира? То по тази логика, а както и новините от последните дни показват, за Парламента си точат зъбите сумата му и подследствени! Що за идиотизъм !?!?

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

бони м

Весело
  • 81
  • 20:01
  • 27 май, 2009

е те това се казва материал, пълно овчедушие.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

joe

Неутрално
  • 82
  • 20:11
  • 27 май, 2009

Искрено моля някой да каже дали има 'кандидат-депутатски' имунитет в Америка... Ако няма - е, тогава, България е уникално мафиотско държава, и аз ще гласувам за който ми кажете.

 
Анонимен потребител

m.Petar4o

Неутрално
  • 83
  • 20:13
  • 27 май, 2009


ТОВА МОМчЕ - САшКО ЗАщО НЕ ВЗЕМЕ ДА СЕ ОТКАЖЕ ДА СЕ КАНДИДАТИРА ЗА НАРОДЕН ИЗБРАННИК ?..ТО БИВА СРАМ БИВА , НО ТОВА ВЕчЕ Е ПРЕКАЛЕНО...

 
Анонимен потребител

йое

Неутрално
  • 84
  • 20:22
  • 27 май, 2009

@м. петърчо: то не че има много много за кого да се кандидатира.. В смисъл това ще е като Титаник за която и да е партия...

 
Преглед на профил

Павел Антонов

Рейтинг: 1334 Неутрално
  • 85
  • 21:15
  • 27 май, 2009

Утре в 8.30 сутринта по БНТ е дебатът в който Наталия Димитрова от Зелените ще одере мазния охранен вълк Лупи

 
Анонимен потребител

Lili

Гневно
  • 86
  • 00:15
  • 28 май, 2009

Аз не искам Лупи да ме преставлява в Народното събрание, като мой" народен представител".А по скоро искам такива "преставители"да ги съдят и да си намерят мястото в пандиза.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

АБФК

Неутрално
  • 87
  • 08:22
  • 28 май, 2009

"Всеки арестантин-кандидат-депутат"!
Има нещо гнило в този закон за избори на мажоритарни депутати. Не става дума за грешка, или недомислие. За този закон се е мислило отдавна в канцеларията на президента Първанов, при БСП и ДПС, с една-единствена цел: ДА КОМПРОМЕТИРАТ ПАРЛАМЕНТАРИЗМА И ДЕМОКРАЦИЯТА! Да се говори навсякъде, че Парламентът е убежище на престъпници и затворници!
Но кой го направи такъв? Ченгета и червените свини от БСП и ДПС!
Не мислете, че това са го направили от недомислие. Не бъдете наивници!

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

резил

Неутрално
  • 88
  • 10:00
  • 28 май, 2009

Крадливото Лупи обещава-ако ме изберат ще се откажа от имунитета ами защо въобще се кандидатираш бе мошеник дали за друго или се надяваш че тогава ще кажеш не може отказ от имунитет

 
Анонимен потребител

27

Неутрално
  • 89
  • 10:37
  • 28 май, 2009

И каква стана тя:
Кандитат-затворници стават кандидат - депутати.
За да не са затворници.
Затворниците не стават за кандидат - депутати.
Депутатите не стават за кандидат - затворници.
Следователно между множествата на депутатите и на затворниците НЯМА СЕЧЕНИЕ, т.е. липсва припокриване.
Двете групи имат поведението на двата магнитни полюса.
В БГ среда.
Докога?

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

.....

Неутрално
  • 90
  • 11:00
  • 28 май, 2009

Мамка му и прасе

 
Анонимен потребител

~_~

Неутрално
  • 91
  • 13:11
  • 28 май, 2009

Тъкмо се е угоило това прасе и е готово да бъде скопено!

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент