Регистрация
10 юни 2009, 18:53

Огнян Минчев: Целта на управляващата олигархия е максимална безличност и на следващия кабинет

От Драгомир Иванов Всички статии на автора
Доц. Огнян Минчев е ръководител на катедра "Теория на политиката" в Софийския университет, директор на Института за регионални и международни изследвания и член на Коалицията за свободни и честни избори. С него разговяраме за резултатите от европейските избори и очакванията за парламентарния вот. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

63 коментара
 
Преглед на профил

lordcris

Рейтинг: 975 Неутрално
  • 1
  • 19:19
  • 10 юни, 2009

за сужаление голямата част от българския надор са кретени, а малката идиоти

Оценка
-4 +90
 
Анонимен потребител

ALEKS

Неутрално
  • 2
  • 19:24
  • 10 юни, 2009

Следващото правителство ще бъде сътворено по следната схема:БСП,ДПС,НДСВ,ЛИДЕР и мажоритарно избраните от тези
партии.БСП ще налее гласове в ЛИДЕР,аДПС в НДСВ.Предлагам
на всеки от вас да сумира собственните си прогнозни изборни резултати на горе цитираните ДС и КГБ творения,след което да
да започнем сериозен логичен дебат.

Оценка
-8 +53
 
Анонимен потребител

4-ти Отряд

Неутрално
  • 3
  • 19:48
  • 10 юни, 2009

Аз наистина не мога да разбера хората които не отидоха да гласуват - заради техният мързел, слабоумие и непукизъм малцинството от хората които гласуваха за промяна бяха поставени в унизителното положение да слушат тъпашко-надменната лекция на дръндарския шейх за неговия "десен проект"

ХОРА РАЗБЕРЕТЕ - АКО НЕ ИЗБИРАТЕ ВИЕ, ВМЕСТО ВАС ИЗБИРАТ МУТРИТЕ И ТЕХНИТЕ ЛАКЕИ!!!

Има много страни на света като Бирма или Зимбабве в които само за да получат шанса да дадат свободен вот, много хора жертват живота си!

ОТ ВАС, НЕГЛАСУВАЩИТЕ, НЕ СЕ ИСКАТ ПОДВИЗИ! ВСИЧКО Е ПРЕДЕЛНО ЕЛЕМЕНТАРНО - ОТДЕЛЕТЕ ПОЛОВИН ЧАС ОТ НЕДЕЛНИЯ СИ ДЕН НА 5 ЮЛИ И ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ПРОМЯНА!!!

Оценка
-2 +106
 
Преглед на профил

Tyr

Рейтинг: 994 Неутрално
  • 4
  • 20:02
  • 10 юни, 2009

Многоуважаеми г-н Минчев, не се ли смени Конституцията Вие щепродължавате само да констатирате.На биорба за изработване на нова демократична Конституция!

In the land of the pigs the butcher is king.

Оценка
-5 +49
 
Анонимен потребител

Ончо до Алекс

Неутрално
  • 5
  • 20:03
  • 10 юни, 2009

Колкото и крайно да е мнението на лорд Крис има голяма доза истина в него. 10 -15 процента нормални хора в тая страна не променят нищо. Нека да си спомним 96 и 97 година. За да може да си изпълни плановете ДС (КГБ) трябваше да сътвори гигантска криза, за да се уплашат хората толкова много, че да гласуват масово за СДС. А правителството на СДС трябваше да направи приватизацията (една много болезнена и скъпо струваща на Костов) операция, така че "общонародната собственост" да премине в частни ръце по даден списък. ДС-офицерите и техните деца станаха вече капиталисти, от тук нататък е лесно. Опростаченото до крайност население ще си гласува за когото му се каже, а нормалните хора може и да имат, а може и да нямат политическо представителство. Е, и какво от това? Пак да сме благодарни, че ни дават да живееме сравнително свободно.

Какъв дебат да правим, при положение, че Синята коалиция ще вземе 10-12 процента, а Зелените 1%.

Кой чете тоя вестник, та да се впечатли от това което казва г-н Минчев, и коментарите по долу?

Както преди няколко дни един се беше изказал гениално; България ще се оправи след няколко поколения, а дотогава гласувайте.

Оценка
-4 +71
 
Преглед на профил

Адвокат

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 6
  • 20:05
  • 10 юни, 2009

Имам чувството, че става дума за феодална диктатура. Съгласен съм, че проблемите са огромни, гражданско общество в България като цяло липсва и повечето бьлгарски избиратели много лесно се поддават на контрол и манипулация, обаче наистина ми омръзна от безумни конспиративни теории, и то от хора, които би трябвало да имат малко повече мозък (визирам г-н Минчев).

Оценка
-51 +19
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3139 Разстроено
  • 7
  • 20:08
  • 10 юни, 2009

Трагичното е следното:

На лумпените така или иначе не им пука; да не говорим за комунисти, мутри и....

Отнасят го нашите родители, останали на старини в БГ, както и 5 до 10% нормални, знаещи, можещи.
За тях за съжаление няма да има политическо убежище.
А ако песимистичният сценарий се сбъдне, то аз бих искал да си хвърля паспорта. Но за бежанец няма да ме признаят, така де, избори, глас няроден...
А ни го казаха - прецедент сме в Европа и по същество в ЕС работа нямаме!

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-2 +55
 
Преглед на профил

Читател

Рейтинг: 5194 Неутрално
  • 8
  • 20:19
  • 10 юни, 2009

При запазване на статуквото, България ще остане като един от най-динамично развиващите се пазари на луксозни автомобили и имоти и единствена по недостроени магистрали в цяла Европа. Да не говорим за здравеопазването, което се дели на пътеки и списъци. И за качеството на храните, за които, все още, има само препоръки, но не и национална лаборатория за тяхното изследване. Защото всичко това е удобно на монополите и картелните споразумения в повечето от браншовете или както г-н Минчев ги нарича - олигархията.

Оценка
-1 +65
 
Анонимен потребител

Consigliore

Неутрално
  • 9
  • 20:28
  • 10 юни, 2009

Изключителна статия, чудесен анализ на ситуацията и много точен синтез на необходимото, което трябва да се направи, а именно – да се гласува повече от масово! В противен случай сегашното правителство ще се репродуцира и агонията ще продължи.

Има обаче и икономически фактори, които не са засегнати от г-н Минчев. Това е например гигантската за българските мащаби междуфирмена задлъжнялост, която още тази есен ще избие в масови убийства на длъжници, а както се досещате, длъжниците са тези, които не плащат за доставки, не плащат заплати, не плащат данъци, мита и такси. Длъжниците са и тези, които се ползват с политическа подкрепа, но в един момент някой ще си направи сметката, че ще му излезе по-евтино да плати да убият този, на който трябва да продължи да доставя, без да му се плаща. Полицията може и да следи Интернет, но не може да се справи с отвличанията, а за разкрити убийства по-добре да не говорим.

Оценка
-3 +69
 
Анонимен потребител

КАНДИДАТ

Неутрално
  • 10
  • 20:29
  • 10 юни, 2009

г-Н мИНЧЕВ,ЗАЩО НЕ ПОСОЧИТЕ,КОИ СА БЪЛГАРСКИТЕ ОЛИГАРСИ? В другите страни се знаят,а каква е причината в страната ни да не бъдат назовани имената ни.Дотегна ни вече само да ни плашите и да ни поучавате.Този купувал гласове,онзи търгувал,този Ви бил приятен,онзи пък Ви е неприятен.Вземете вече и анализирайте обективно.Стега само
с догатки и налучквания.Кажете най-сетне истината.Кажете какво пише в сключения договор на 04.02.1997 г.,когато Коко и Гоце сдадоха властта.

Оценка
-45 +12
 
Анонимен потребител

dedu6ka iban

Неутрално
  • 11
  • 20:31
  • 10 юни, 2009

анонимен 6 не е 4увство брат4ед,не е 4увство
...Умберто Еко го каза преди 20 години в прав текст
Единствената разлика между социализъмъ и средновековието
е петрола!!!А после добавя и другата разлика е,4е през средно
вековието за двама братя е било трудно да се срешнат в родния си град/познай защо/, а в България при социализъма двама братя
от шумен е било абсурд да се сре6нат не в париж,а в свиленград/пак познай защо?/

/отговори за незнаещите-през средновековието единия брат остава да оре земите на феодала,другия брат става военен,слага
доспехите и отива да спасява БОжи гроб,третия става монах,4-умира....така е било в онез времена-разделят се и я се видят,я не/

при нас-няма раздяла на братята при Т.Живков
-двама братя от шумен не могат
да се срешнат в свиленград-щото там е грани4на зона-
арестуват и стрелят на месо,пък за Париж не дават визи-не може там е развратния запад/

Оценка
-11 +10
 
Анонимен потребител

scorpi_4404

Неутрално
  • 12
  • 20:45
  • 10 юни, 2009

За съжаление това е реалността в момента.Аз съм сигурен че има някакъв изход-обаче въпросът е дали ще се намери..

Оценка
-1 +21
 
Анонимен потребител

изхода

Неутрално
  • 13
  • 22:00
  • 10 юни, 2009

има изход - да въстанем всички дружно и организирано, и като пратят срещу нас полицейски биячи да ги обезоръжим и да се въоръжим с взетото от тях
от там нататък ще станем като лавина и ще пометем боклуците, а господ ще си намери праведните :lol

Оценка
-4 +22
 
Анонимен потребител

за революция

Неутрално
  • 14
  • 22:02
  • 10 юни, 2009

Отвратен съм от начина по който ЛИДЕР принуди работниците си да гласуват в полза на партията. С купуване на гласове и заплахи от уволнения Ковачки едва ли ще спечели фенове дългосрочно. Жалко за тези робски глупави душици, които се наричат негови работници. Изгубиш ли достойнството си, вярата в себе си значи си мъртъв! Това което прави Ковачки чрез партия ЛИДЕР е неофеодализъм. Какъв регрес!
Който гласува са Кобурготски, гласува за нови 800 дни. Какви са тези лапни шарани които гласуват за такива лъжци?! Кунева не е НДСВ. Това е лична собствена партия на Кобурготски!
Политическите хамелеони ги е имало винаги. Те са там където е келепира.
В България отдавна е констатирана липсата на доверие към политиците и партиите. Това си е и криза на държавността. За мен само нови поколения могат да променят нещо. Това е процес, който ще продължи десетилетия. Ние сме изостанали от Западна Европа с около 100г и дори приемането ни в ЕС няма бързо да скъси дистанцията.

Оценка
-1 +46
 
Анонимен потребител

вариант2

Неутрално
  • 15
  • 22:02
  • 10 юни, 2009

другия изход е да се изнесем всички в други държави, лошото е че доста от останалите в България нямат пари дори да си платят билета до Германия или Русия

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

Zeko

Неутрално
  • 16
  • 22:09
  • 10 юни, 2009

Да - голяма червена (Доганова) конспирация на базата на един много прост - ама много прост народ И резултатът е - СЛАБА ДЪРЖАВА - БОГАТИ ЧЕНГЕТА

Оценка
-1 +36
 
Анонимен потребител

варненец

Неутрално
  • 17
  • 22:51
  • 10 юни, 2009

В една от циганските махали на Варна-село Каменар,бе отчетена най-голямата изборна активност във Варненско за европарламент - над 62%!!!
Ако се провери кого са предпочели интелигантните и образовани гласоподаватели в този район, и с просто око се вижда за какво иде реч

Оценка
+33
 
Анонимен потребител

Иванчо от приказите

Неутрално
  • 18
  • 23:25
  • 10 юни, 2009

Най-доброто е, че подобни господа могат да се изявяват само на подобни места. Иначе световно "известния" господин Минчев признава за три "феномена" (добре, че няма повече въпроси),иначе ако беще проследил циганската махала във Пазарджик и харизмата на Хубавото Наде можеше и да се плати статията

Оценка
-26 +1
 
Анонимен потребител

ALEKS do On4o

Неутрално
  • 19
  • 23:46
  • 10 юни, 2009

Прав си Ончо!
Дреме му и на Алекс и на Дончо(моето куче),
нека дружно да живеем,
знаем ний след 100 години,че ще поумнеем
и като бели хора ще живеем!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

ДОЛУ ИЗБОРИТЕ!

Гневно
  • 20
  • 23:57
  • 10 юни, 2009

Защото за ЛИДЕР и Яне Янев гласуваха над 267 хиляди евроизбиратели и тези български гласоподаватели, които си направиха труда да отидат да гласуват, не получиха свой представител в Европарламента. В същото това време 204 хиляди евроизбиратели за НДСВ получават двама представители в Европарламента. За КАКВИ ЧЕСТНИ ИЗБОРИ СТАВА ДУМА? Яне, войводо, грабвай адвокатите и ги съди до дупка в Страсбург - да видят в цяла Европа как се крадат гласове и как се правят избори по Бай Ганьовски!

Оценка
-28 +2
 
Анонимен потребител

DEPARTURE

Неутрално
  • 21
  • 00:26
  • 11 юни, 2009

ОТ КРИЗАТА ИМА САМО ЕДИН ПРАВИЛЕН ИЗХОД -
ЛЕТИЩЕ СОФИЯ.
ДА ЧАКАШ БЪЛГАРИНЪТ ДА СЕ СЕТИ -
МОЕТО КУЧЕ ПО БИ СЕ СЕТИЛО...

Оценка
-3 +23
 
Анонимен потребител

Емил

Неутрално
  • 22
  • 01:19
  • 11 юни, 2009

Ега ти политолога! НДСВ спечелило поради личността на М.Кунева.Дрън, дрън , че пляс. НДСВ спечели от гласовете на сините , които не искат да си имат повече работа с черния Ваню, т.е.с Командира.Не разбраха някой дупелизци в България , че повече няма политическо бъдеще за такива бити карти, при това и с командирски амбициции.Отдавна е казано, че нов бардак със стари к...не става!

Оценка
-27 +9
 
Анонимен потребител

възмутен

Неутрално
  • 23
  • 07:37
  • 11 юни, 2009

Г-н Минчев,
Извинете се на всички високообразовани избиратели, които подкрепиха Меглена Кунева. Вие ги набедихте, че са купени. Инак ще се потвърди вашата крайна пристрастност и от там- пълна ненадеждност на прогнозите ви

Оценка
-29 +9
 
Анонимен потребител

.dru

Неутрално
  • 24
  • 07:57
  • 11 юни, 2009

Огнян Минчев:"- Няма да има пряко обвързване на резултатите от евровота с тези от парламентарните избори."

Напротив, г-н Минчев, ще има и още как!

Аз и моето семейство, а и приятелите ми гласувахме за ГЕРБ защото се опасявахме, че НДСВ нема да прескочи бариерата.

На следващите избори вече спокойно ще гласуваме за Царя, защото ситуацията не е такава, каквато платени "социолози" набиваха в главите на хората. Така че очаквайте още изненади!

И то БЕЗ КУНЕВА. Тоя пък фактор откъде го измислихте?
Защо не посочихте Кунева като плюс за НДСВ преди изборите?

Много просто - защото Кунева не е никакъв фактор или поне не е значителен такъв

Факторът, който определя представянето на НДСВ се казва Симеон Втори и вие знаете това много добре.

Оценка
-32 +5
 
Анонимен потребител

доктор

Неутрално
  • 25
  • 08:38
  • 11 юни, 2009

а на г-н Минчев препоръчвам да се обърне към лекар с цел отслабване, иначе ще си съсипе здравето

Оценка
-26 +4
 
Анонимен потребител

До г-н 22

Весело
  • 26
  • 08:46
  • 11 юни, 2009

Уважаеми годподине т.н цар от кои е - нова ----- ли е?

Оценка
-5 +6
 
Анонимен потребител

Мондиана

Неутрално
  • 27
  • 08:46
  • 11 юни, 2009

Ончо (5) и B52 (7) за съжаление мисля, че нещата стоят точно така. Опитвам се да се надявам, че не сме прави, но разумът ми казва "Надежда всяка тука оставете".

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Кошлуков

Разстроено
  • 28
  • 08:53
  • 11 юни, 2009

Каква разилка в думите на Кошлуков (в ТВ предаването му) и в действията му
Жалко, че великолепният Александър Дойнов ( впрочем оказа се далеч по-добър от титуляра на "Таралеж" и извън монолозите пред "Иванка" свързва името си с този хлъзгав политик

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

Г-н Минчев

Неутрално
  • 29
  • 08:56
  • 11 юни, 2009

Както винаги сте много точен, г-н Минчев, но какво от това
Въпросът е защо всеобщото унизение не кара хората да пометат всички тези лъжци, провалящи все повече България...

Оценка
-2 +15
 
Анонимен потребител

****

  • 30
  • 09:04
  • 11 юни, 2009

Коментарът беше изтрит от модераторите.

 
Анонимен потребител

koklino

Неутрално
  • 31
  • 09:11
  • 11 юни, 2009

Огняне огнянеее!
Пиле ненагледно.

Оценка
-18 +2
 
Анонимен потребител

СВОБОДЕН

Неутрално
  • 32
  • 09:28
  • 11 юни, 2009

...КУП ГЛУПОСТИ НА ЕДНО МЕСТО..!!!!!!!!!!!
..ТОЯ ДАЛИ СИ ВЕРВА ..????
...харизми ,собствени избиратели , ?????????????
....НЕЗАВИСИМО С ОБЕЩАНИЯ ИЛИ ПАРИ ,ИЗБИРАТЕЛЯТ ВИНАГИ Е КУПЕН .. ..ИСТИНАТА Е ЧЕ В КУМИСИИТЕ СЕ ПОДМЕНЯ РЕЗУЛТАТА . ...ЗА ТОВА ,ОБАЧЕ Е ЗАБРАНЕНО ДА СЕ ГОВОРИ .. ..ЗАЩО ЛИ ..????????????

Оценка
-17 +5
 
Анонимен потребител

GB-"Хипер сегашно време"

Гневно
  • 33
  • 09:32
  • 11 юни, 2009

В доклада на поканените от сегашния премиер Станишев евроексперти, до смият него, като шеф на правителството се казва:
"Време е за решителни политици, които могат да действат, задвижвани от строгост и рационалност, които знаят как да се вслушват в народа, без да изпадат в популизъм, да тълкуват правилно общия интерес на страната, да имат амбициозен проект за една европейска България и които са в състояние да доведат всичко това до успешен завършек с ентусиазъм, решителност и честност."
Как да разбираме на Български език "време е"? В буквалният си смисъл това означава, че е настъпил часът нещо да стане, нещо да се случи. Но не е точно това смисълът, който ние българите влагаме в този израз. Тука се подразбира една необходимост, която най-после трябва да се случи! Нещо което трябва да стане, за да се избегнат лоши или фатални последици! Така и трябва да се разбира. Иначе, както се вижда от изборните резултати никакво такова време не е настъпило! Напротив, дошъл е "Часът на чакала!"
Това най-вече се дължи на природонаселението, "матриялът" на България, който ми е трудно да нарека народ, а още по-трудно гражданско общество! И не само бедността е причината за това, макар да е сериозна предпоставка. Все пак на света има и други не особено богати нации, но такава пасмина, като нас, толкова големи егоисти и индивидуалисти ( в съчетание това пасва на вълци единаци, а не на самураи, тъй като последните не са егоисти) няма други на света!
Иначе в смисъл на необходимост да се осъществят нещата от горния израз, тя е перманентна! Тявинаги е била, както и винаги ще бъде. Тя енещото, което за нас винаги е! "Хипер сегашно време", за нация от единаци!

Оценка
+11
 
Преглед на профил

еврореалист

Рейтинг: 319 Неутрално
  • 34
  • 09:33
  • 11 юни, 2009

Точен анализ на О. Минчев. За пореден път. Все пак трябва да се отчитат и личните му ангажименти към десницата. Затова не всички негови тези трябва да се вземат за чиста монета. Което е нормално.
Нови избори на есен е твърде вероятно да има. В този случай служебният кабинет е неизбежен. Или т.нар. експертен, съставен от БСП, ДПС, РЗС, Лидер и свободни електрони. С цел последно заграбване на възможното... Тогава изборите ще се поотложат. С всички последици за България - които донякъде ще бъдат смекчени заради валутния борд и членството в ЕС и НАТО. Втората хипотеза е по-малко вероятна.
При първата ще има тежки последици за столетницата в сегашния й вид - при този развой на нещата вътрешното разцепление в БСП е неизбежно. Ще последва това, което се случи на десницата през последните няколко години.
След изборите на есен на власт ще дойде дясноцентристко правителство. А Лидер ще си ближе раните... и Доган ще бъде на дълга на диета.

"Гладен вълк и насред село влиза."

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

Хей

Неутрално
  • 35
  • 09:35
  • 11 юни, 2009

..многонационалният ГЪЗ .. ..КАК ЩЕ ПОКАЖЕШ ЧЕ СИ НАЙ СТАРАТА НАЦИЯ ,КАТО ГЪЗА ТИ Е МНОГОНАЦИОНАЛЕН..?????????????????????

Оценка
-7 +3
 
Анонимен потребител

до #26

Неутрално
  • 36
  • 09:39
  • 11 юни, 2009

Уважаеми господине (госпожо), "т.н." Цар е последния цар от Третото Българско Царство, което продължи от т.н. "освобождение" до т.н. "референдум" през 1946 г.

На един българин това не би требвало да се обяснява, но на комунист е задължително, защото, както знаем, те не са българи, а интернационалисти.

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

Карма

Неутрално
  • 37
  • 09:41
  • 11 юни, 2009

НДСВ са продажници и не са с нищо по-добри от другите в тройната коалиция. Те са също толкова виновни, че подкрепиха толкова много решения на парламента и правителството.
Само и само да са във властта и Симеон да се облагодетелества с имоти. В замяна на това БСП "забрави" да разследва казуса с царските имоти както се пенеха преди изборите.
НДСВ вкараха във властта ДПС. Те са си дупе и гащи. Не прави чест на Кунева, че още стои там. Нещо в принципите и куца.
Но какво да се прави това е кармата на българския народ да не вижда по-далеч от близките най-много 2-3 месеца.

Оценка
-3 +17
 
Преглед на профил

Мърмор

Рейтинг: 747 Неутрално
  • 38
  • 09:58
  • 11 юни, 2009

Общо взето коментарите ви са по-интересни от поредното преживяне на г-н Минчев. Аз самия споделям мнението, че тоталната криза, във всички области без изключение, обхванала страната, се дължи на казаното преди мен в коментарите ви, а именно: мнение1. "за сужаление голямата част от българския народ са кретени, а малката идиоти" (абсолютно вярно - при това нагли, агресивни и алчни); мнение6. "Имам чувството, че става дума за феодална диктатура." (много вярно наблюдение; ние сме крепостни мунчовци)"

Оценка
-6 +12
 
Анонимен потребител

бг

Неутрално
  • 39
  • 10:37
  • 11 юни, 2009

Или народът е кретенясъл необратимо или комунистите са царе на изборните фалшификации. Или и двете.
Имам пред вид 1997 година , когато дори наврян в кучи гъз и докаран до видиотяване българинът избра с едва 6 гласа преднина ОДС 126 към 114 депутати в НС.
Сега пак се заформя същата манджа.

Оценка
+18
 
Анонимен потребител

otvorko

Неутрално
  • 40
  • 10:41
  • 11 юни, 2009

Обратно на цялата му категоричност, казаното от Огнян Минчев е всичко друго, но не и анализ. Защото не представя цялата картина на изборните резултати, а само една част, която той е решил да "разнищи". И от тая гледна точка е очевадно манипулативно. Внушението на интервюто като цяло е - гласувайте за ГЕРБ и сините иначе Б-я пропада. Добре, че не всички хора разчитат да бъдат облъчени от подобни "анализи" и да цъкат с език - "верно, че е така. Браво на г-н Минчев! ". Просто някои имаме личен опит и сме видели как действат представители на "лошата" група, както я е оформил политологът, и от "новите" хубавци. Та затова мога да кажа със сигурност - демонизирането на НДСВ, особено за това, че организирала на масово купуване на гласове е абсолютна лъжа. Не мога да кажа обаче същото за ГЕРБ. Това, което гербаджиите вършат по места, където управляват, ги прави по-скоро достойни ученици на БСП и ДПС - заради наглостта, с която изсмукват обществения ресурс и облагодетелстват свои кръгове. И пак повтарям - правят го безцеремонно, със същата категоричност, с каквато Б.Б. завява, че е спасението за родината ни. Освен това не сме толкова малоумни да не помним Костов. Така че нека анализаторите бъдат малко по-внимателни, щото иначе обиждат читателите на вестника. Г-н Минчев, достатъчно беше да наблегнете на това, че трябва да се гласува, а за кого - оставете хората сами да си преценят.

Оценка
-17 +4
 
Анонимен потребител

GB - Imajin all the people!

Неутрално
  • 41
  • 10:58
  • 11 юни, 2009

Представете си как би разсъждавало едно истинско гражданско общество в сегашната наша ситуация!
1. На България е нужно стабилно некорумпирано управление за да поведе страната, към спасение от кризата и по-нататъшен икономически и социален напредък.
2. Сегашната тройна коалиция, както и отделните нейни компоненти взети по отделно и най-вече корумпираните им лидери очевидно за всички НЕ СА това необходимо за страната управление!
3. Очевидно най-широка подкрепа при едни избори може да събере в момента ГЕРБ.
4.ГЕРБ, като партия от представители на болната ни нация, както и лидерът Бойко Борисов не са идеални, но програмата им е оценявана от специалистите, като добра! Освен това префинената изтънченост на лидера, която тук липсва не е показател за добро управление, най-малкото поради два сериозни аргумента:
а) Лидерите на тройната коалиция, които са изтънчени политици не доведоха до нищо добро в управлението.
б) Тодор Живков-Бай Тошо, макар и хулен от всички сега, който беше много по-прост от Бойко Борисов беше все пак държавник постигнал не малко неща за България в онези условия и ако би имал по-голяма свобода от Съветския диктатможе би би постигнал много повече! Ако сме честни не бива да приписваме изоставането и застоя на него. Това си бяха грешки на системата. Дори "възродителният процес" като идея тепърва ще се оценява, като положително негово деяние! Провалът дойде от идиотските тоталитарни методи на осъществяването му, което е цяла отделна тема за краткото място и време тук.
4. Гласуването за отделни малки партии и отделни мажоритарни личности, само раздробява вота и е действие срещу необходимостта за стабилно управление:
А) Дори да се абстрахираме от крайни случаи, като Пламен Галев. Нека приемем, че той е идеален по мнението на Дупничани, но той е само един глас в парламента! Той не може на практика нищо да направи дори за самите си съграждани, колкото и сърцато да се опитва да се бори за това! А какви са му политическите виждания за общонационалните проблеми и интереси? Кактой ше се бори с корупцията и некомпетентността на институциите? Кави са вижданията му за външната политика? Нима той е загрижен за дистанцирането от Русия и зближаването с Европейските народи и ценности? Нима утре няма да подпише някое съсипващо страната ни споразумение с Путин или някой от олигарсите му, само защото ще му помогнат да асфалтира цяла Дупница и да построи там 2-3 нови училища и детски градини! Нима интересите на България започват и свършват с Дупница? Нима няма да бъде принуден да лавира между големите "политици" в парламента и накрая да бъде погълнат и изяден от тях!
б) Малките партии, като "Лидер", "Новото време", "ВМРО", "РЗС" и така нататък, освен че са дъщерни образувания на "Столетницата" и повечето от лидерите им да са добре познати муцуни, клакьори и провокатори, само действат за отвличане на гласовете на заблудените избиратели и по същият начин съдействат за липса на стабилно управление.
5.Отвратен съм от всичко това и няма да гласувам! По-добре да ида за гъби, на риба, на кино, на море , на планина и т.н. Чакай, чакай ами тогава каво ше стане с резултатите на изборите? Корумпираните твърди електорати, гьонсуратите процентно ще скочат! Може да стигнат и повече от 30%! Те не са отвратени! Те такова чувство нямят! Те ще гласуват в чугунен строй! Законът не го забранява! А, не господа! Тая няма да стане! Не и този път! Виждам, че ножът е опрял до кокъл! Този път ще гласувам!
ИЗВОД вариант#1: Имайки предвид горните разсъждения решавам: Давам гласа си за ГЕРБ! За стабилно управление различно от сегашното!
ИЗВОД вариант#2: Все пак Синята коалиция ми по-насърце! Ех кави митинги бяха! Как се раждаше Демокрацията! А и все пак по-добро управление досега от това на Иван Костов в годините на прехода не е имало! Сигурно и то е имало много негативи но всички останали бяха определено по-лоши! А и ще подпомогнат с опита си ГЕРБ, като се коалират в управлението. Така давам гласа си за стабилно управление на България, различно от досегашното!
ОБЩ ИЗВОД: Освен горните два повече варианти не виждам! Действам по тези два!
Как ми се иска тази моя представа да се превърне в реалност!
THE DREAM COMES TRUE!


Оценка
-6 +11
 
Анонимен потребител

прави са

Разстроено
  • 42
  • 11:03
  • 11 юни, 2009

прави са някои десни европартии-мястото ни не е в Еропа!?

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

Лазар Маджаров

Гневно
  • 43
  • 11:27
  • 11 юни, 2009

Статията на г-н Минчев,както винаги е точна и аргументирана.Към някои от онези ,които искат имена,когато стане дума за корупция и олигархия.1. Най напред да прочетат доклада на европейските съветници на Станишев.Там няма имена,по обясними дипломатически причини,но има ясна артикулация на казуса. И още.Ами тези истории със спонсорите на Гоце ,осъдени в Германия,но но свобода в България.А Александър Томов,братя Галеви ,Батко и Братко,заради които бяха спрени стотици милиони Евро.Да изброявам ли още?2. Относно Кунева. Може би не е известно на широко,но фамилното име на госпожата е ПРЪМОВА,снаха на члена на БКП Иван Пръмов,със законния въпрос,защо тя не ползва фамилията на съпруга си,дори с тире,кактое обичайно!?3. Самото представяне на НДСВ на Евроизборите ,покрай недоказаното ,но вероятно прехвърляне на гласове от Доган,е формация с УЧАСТИЕ ВЪВ ВЛАСТТА ЗА ІІ МАНДАТ,от което произтича и ангажираността на нейнете членове и семействата им,като бенифициенти от този факт.Тук дори не става дума за идеология,а зе непосредствени икономически позиции,които биха могли да бъдат загубени при евентуална смяна на властта.

Оценка
+12
 
Анонимен потребител

ГСТ

Неутрално
  • 44
  • 11:31
  • 11 юни, 2009

Всички усилия на управляващите се свеждат до окончателната путинизация на България.Путиновия режим в Русия се характеризира със следното:
1.Овладяване на медиите от властта с цел масова манипулация и психологическа обработка на населението.
2.Срастване на олигархията с властта.
3.Овладяване на съдебната система, която започва да обслужва олиргахическата власт.
4.Всяване на страх сред населението чрез поддържане на висока степен на организирана, безнаказана престъпност.
5.Създаване на казионни партийки, които да имитират политически плурализъм за заблуждаване на наивниците от Запад, които да играят опозиционна или коалиционна роля, в интерес на олигархията.
6.Съзнателно поддържане на висока степен и то показна корупция, с цел поквара и развращаване на населението с цел да се държи покорно и послушно.
Какво от изброените точки не се е случило в България?Всичко, с изключение на Синята коалиция, която не е по тертипа на демиурзите на злополучния за България преход.Затова бяха тези брутални действия за недопускане на сините до избор, затова е тази неистова черна пиар кампания срещу Костов и Синята коалиция.Целта им беше сините изобщо да ги няма в парламента, за да няма истинска опозиция.Мисълта,че е възможно Синята коалиция дори да участва в управлението, ги вбесява и не им дава покой.
Спасението на България е в Синята коалиция.Факта,че тя съществува и че ще участва визборите, вече е своеобразна победа за истинските демократи.Тези избори ще покажат дали България ще се путиниза окончателно по подобие на Русия, или ще се запази като европейска страна.Борбата е за бъдещето на България.Не трябва да се предаваме , а трябва да се борим в името на нашите деца.Имаме шансове все още ,да спасим България.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

да де, ама

Неутрално
  • 45
  • 11:40
  • 11 юни, 2009

Още на общинските избори 2003, се видя, че корпоративните ДС партии са в състояние да спечелят сами над 50%. Тогава всички партии вкупом имаха под 50%. В някои общини те нямат и 20% от гласовете. Например Несебър и Сандански. Местни бизнес партии контролират общинските съвети.
Не са казали, не са го направили в национален мащаб. Ако въведат изцяло мажоритарна с-ма, ще осъмнем с Парламент с 200 независими депутати и 40 от партии. Тогава ще имаме коалиция от 121 субекта, която през 4-те години може да се извърти сто пъти, като едни излизат, други влизат в нея. Накрая иди разбери кой е управлявал.

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

ППК

Неутрално
  • 46
  • 12:08
  • 11 юни, 2009

Mного добър анализ на изборите за Европарламент, поздравления! За съжаление, ситуацията е направо матова.

Имаме нужда от евро-наблюдатели за парламентарните избори явно. За пореден път показваме как не можем да се управляваме сами...

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

dave

Рейтинг: 156 Неутрално
  • 47
  • 12:26
  • 11 юни, 2009

Хорица мили, както и да гласувате, за когото и да гласувате съдбата ви няма да се промени, тъй като тези които дърпат конците на съществуващите партии са едни и същи субекти!

В България няма демокрация в смисъла на цивилизованите нации!
В България съществува олигархичен-посткомунистиески капитализъм.
Властта е в комунистическите наследници.
Те държат и икономическите и политически лостове на властта.

ПРОМЯНА НЯМА ДА ИМА АКО ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА ТЪРПИТЕ ДА ВИ МАНИЛУПИРАТ!

УЧАСТИЕТО И ПОДКРЕПАТА НА ТАЗИ ПОЛИТИЧЕСКА СИСТЕМА СЕ ИЗРАЗЯВА И СА ВАШЕТО ГЛАСУВАНЕ!

Pulp fiction!

Оценка
-8 +6
 
Анонимен потребител

европеец

Неутрално
  • 48
  • 13:26
  • 11 юни, 2009

"Браво" на редакцията.Всяко мнение което не съвпада с изказаното от мастития политолог се заличава! Демокрация на дело,по български, нали?

Оценка
-9 +1
 
Преглед на профил

Радето

Рейтинг: 0 Гневно
  • 49
  • 13:27
  • 11 юни, 2009

И какво да правим, № 47, да , няма демокрация, няма свобода, страх ни е за хляба, манипулируеми сме , не я искаме тази политическа система и какво да правим? Да не мислим, да не расъждаваме, да не си даваме гласа на никого - и кого ще обслужим - твърдите електорати. Знам, че нашето възрастно поколение -родено преди 1960г трябва да си отиде, за да се изчистят вредите , нанесени в/у съзнанието на българина за 50 годишното комунистическо управление. Но дотогава? Всички ли здравомислеши сили трябва да емигрираме? На 50 години със съсипано здраве няма да мога да си изкарвам прехраната със физически труд. И там ще мизерувам и няма да имам простите човешки радости - удовлетворение от професионална реализация, близки, деца и семейство и др. Не, аз ще гласувам, но много малко мога да направя, за да мотивирам близкото си обкръжение да гласува. За съжаление ситуацията няма да е по- различна от евровота.
Тук и да отправям призиви обикновения човек няма да ги чуе, защото няма достъп. Затова аз съм се примирила със състоянието на политическата конюнктюра и ще гледам да не се ядосвам за това. Особенно след като уважавани от мен хора купуваха "законно" гласове без да чувстват вина само и само да са във властта защо аз да имам безсънни нощи и вълнения?

Р.П.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

dave

Рейтинг: 156 Неутрално
  • 50
  • 13:48
  • 11 юни, 2009

Ще ти кажа "Радето", какво да правите;

ГРИЖЕТЕ СЕ ЗА СЕБЕСИ, УЧЕТЕ, УСЪВЪРШЕНСТВАЙТЕ СЕ ПРОФЕСИОНАЛНО, РАЗВИВАЙТЕ БИЗНЕСА СИ И СЕ АДАПТИРАЙТЕ КЪМ СИСТЕМАТА, ЗАЩОТО ТОВА Е НАЧИНА ДА ИЗВОЮВАТЕ СВОЯТА И НА СЕМЕЙСТВОТО СИ НЯКАКВА ИКОНОМИЧЕСКА НЕЗАВИСИМОСТ!
Тогава ще е от по-малко значение за Вас, кой и как управлява.

Оставете "твърдия електорат" да си избира, защото те поне се облагодетелстват по някакъв начин от това.

А Вие отидете събота и неделя да си почивате и да се забавлявате, защото го заслужавате!

Pulp fiction!

Оценка
-6 +4
 
Анонимен потребител

.dru

Неутрално
  • 51
  • 13:50
  • 11 юни, 2009

Костовистите може да са малко, но всичките имат компютри и щракат ли щракат - минуси, плюсове, ще помисли човек, че са на всеки километър.

А не са! И това ще се види на изборите.

Но все-пак мисля, че ще прескочат бариерата. Какво падение.

Оценка
-10 +1
 
Анонимен потребител

До дебилочалгарците

Неутрално
  • 52
  • 14:11
  • 11 юни, 2009

На отворковците тук ще задам един единствен въпрос: Има ли поне едно нещо в България, което е извън властта на Триглавата мафия? И има ли друга такава цивилизована страна в света? Не, НЯМА!!! Щом се кефите да живеете в 15-ти век, кефете се! Но скоро ще си останете с 2-та милиона пенсионери, ромските гета и увеличаващата се Доганова колония! Затънали до шия в тиня!

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

до dave

Неутрално
  • 53
  • 14:28
  • 11 юни, 2009

Уважаеми, господине, Вие сигурно сте от от твърдите електорати на БСП и ДПС, щом съветвате да не се гласува, защото само те имат полза от ниския процент на гласувалите???

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Graovec

Весело
  • 54
  • 14:39
  • 11 юни, 2009

Ако искаш да разсмееш Господ...разкажи му за плановете си....Догане

Оценка
+3
 
Преглед на профил

doc.foster

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 55
  • 14:42
  • 11 юни, 2009

Няма причина доброто да не победите злото, просто ангелите тряба да се организират като мафията.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 56
  • 14:48
  • 11 юни, 2009

Браво за формулировката:"единствно грабежът е нейната визитна картичка"!!!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Graovec

Весело
  • 57
  • 14:58
  • 11 юни, 2009

ПРИКАЗКА ЗА СТЪЛБАТА
Хр. Смирненски

Посветено на всички приятели на Тройната ламя, които ще кажат:
"Това не се отнася до мене!"


— Кой си ти? — попита го Дяволът...

— Аз съм плебей по рождение и всички дрипльовци са мои братя. О, колко е грозна земята и колко са нещастни хората!

Това говореше млад момък, с изправено чело и стиснати юмруци. Той стоеше пред стълбата — висока стълба от бял мрамор с розови жилки. Погледът му бе стрелнат в далечината, дето като мътни вълни на придошла река шумяха сивите тълпи на мизерията. Те се вълнуваха, кипваха мигом, вдигаха гора от сухи черни ръце, гръм от негодувание и яростни викове разлюляваха въздуха и ехото замираше бавно, тържествено като далечни топовни гърмежи. Тълпите растяха, идеха в облаци жълт прах, отделни силуети все по-ясно и по-ясно се изрязваха на общия сив фон. Идеше някакъв старец, приведен ниско доземи, сякаш търсеше изгубената си младост. За дрипавата му дреха се държеше босоного момиченце, и гледаше високата стълба с кротки, сини като метличина очи. Гледаше и се усмихваше. А след тях идеха все одрипели, сиви, сухи фигури и в хор пееха протегната, погребална песен. Някой остро свиреше с уста, друг, пъхнал ръце в джобовете, се смееше високо, дрезгаво, а в очите му гореше безумие.

— Аз съм плебей по рождение и всички дрипльовци ми са братя. О, колко грозна е земята и колко са нещастни хората! О, вие там горе, вие...

Това говореше млад момък, с изправено чело и стиснати в закана юмруци.

— Вие мразите ония горе? — попита дяволът и лукаво се приведе към момъка.

— О, аз ще отмъстя на тия принцове и князе. Жестоко ще им отмъстя зарад братята ми, зарад моите братя, които имат лица, жълти като пясък, които стенат по-зловещо от декемврийските виелици! Виж голите им кървави меса, чуй стоновете им! Аз ще отмъстя за тях! Пусни ме!

Дяволът се усмихна:

— Аз съм страж на ония горе и без подкуп няма да ги предам.

— Аз нямам злато, аз нямам нищо с което да те подкупя... Аз съм беден, дрипав юноша... Но аз съм готов да сложа главата си.

Дяволът пак се усмихна:

— О, не, аз не искам толкоз много! Дай ми ти само слуха си!

— Слуха си? С удоволствие... Нека никога нищо не чуя, нека...

— Ти пак ще чуваш! — успокои го Дяволът и му стори път. — Мини!

Момъкът се затече, наведнъж прекрачи три стъпала, но косматата ръка на Дявола го дръпна:

— Стига! Спри да чуеш как стенат там доле твоите братя!

Момъкът спря и се вслуша:

— Странно, защо те започнаха изведнъж да пеят весело и тъй безгрижно да се смеят?... — И той пак се затече.

Дяволът пак го спря:

— За да минеш още три стъпала, аз искам очите ти!

Момъкът отчаяно махна ръка.

— Но тогава аз няма да мога да виждам нито своите братя, нито тия, на които отивам да отмъстя!

Дяволът:

— Ти пак ще виждаш... Аз ще ти дам други, много по-хубави очи!

Момъкът мина още три стъпала и се вгледа надоле. Дяволът му напомни:

— Виж голите им кървави меса.

— Боже мой! Та това е тъй странно; кога успяха да се облекат толкоз хубаво! А вместо кървави рани те са обкичени с чудно алени рози!

През всеки три стъпала Дяволът взимаше своя малък откуп. Но момъкът вървеше, той даваше с готовност всичко, стига да стигне там и да отмъсти на тия тлъсти князе и принцове! Ето едно стъпало, само още едно стъпало, и той ще бъде горе! Той ще отмъсти зарад братята си!

— Аз съм плебей по рождение и всички дрипльовци...

— Млади момко, едно стъпало още! Само още едно стъпало, и ти ще отмъстиш. Но аз винаги за това стъпало вземам двоен откуп: дай ми сърцето и паметта си.

Момъкът махна ръка:

— Сърцето ли? Не! Това е много жестоко!

Дяволът се засмя гърлесто, авторитетно:

— Аз не съм толкова жесток. Аз ще ти дам в замяна златно сърце и нова памет! Ако не приемеш, ти никога няма да минеш туй стъпало, никога няма да отмъстиш за братята си — тия, които имат лица като пясък и стенат по-зловещо от декемврийските виелици.

Юношата погледна зелените иронични очи на Дявола:

— Но аз ще бъда най-нещастният. Ти ми взимаш всичко човешко.

— Напротив — най-щастливият!... Но? Съгласен ли си: само сърцето и паметта си.

Момъкът се замисли, черна сянка легна на лицето му, по сбръчканото чело се отрониха мътни капки пот, той гневно сви юмруци и процеди през зъби:

— Да бъде! Вземи ги!

...И като лятна буря, гневен и сърдит, разветрил черни коси, той мина последното стъпало. Той беше вече най-горе. И изведнъж в лицето му грейна усмивка, очите му заблестяха с тиха радост и юмруците му се отпуснаха. Той погледна пируващите князе, погледна доле, дето ревеше и проклинаше сивата дрипава тълпа. Погледна, но нито един мускул не трепна по лицето му: то бе светло, весело, доволно. Той виждаше доле празнично облечени тълпи, стоновете бяха вече химни.

— Кой си ти? — дрезгаво и лукаво го попита Дяволът.

— Аз съм принц по рождение и боговете ми са братя! О, колко красива е земята и колко са щастливи хората!

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

dejo

Неутрално
  • 58
  • 15:13
  • 11 юни, 2009

Голяма теория, само не виждам къде е доказателството.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

GB-малко социолоия

Неутрално
  • 59
  • 15:42
  • 11 юни, 2009

Обърнете внимание на коментарите към предишните ми постери #33 и #41!
Първият изразява мнението,че като нация ние Българите сме боклук. Сто процентово съгласие +10 от десет мнения!
Вторият показва един прагматичен подход, проевропейски подход към нашите отговорности при едно гласуване, което би довело просперитет на тсраната. Резултатът е +4 при 14 мнения, което значи 9 мнения съгласие и 5 мнения несъгласие! Това означава 64.28% за прагматичния и отговорен подход и 35.72% несъгласие! Това би било обнадеждаващо ако всички масово гласуват! Така, че много моля всички от тези за прагматичния подход да гласуват! Не забравяйте, че по-голямата част от тези близо 36% са всъщност от чугунения партиен електорат на БСП и ДПС или гравитирщи корумпирани мутри, които със сигурност ше гласуват! Бъдете нащрек! Имаме потенциал! Не го пропилявайте!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Graovec

Разстроено
  • 60
  • 16:41
  • 11 юни, 2009

до 59 GB-малко социолоия
Сметката е вярна аритметично, за съжаление извадката тук не е представителна. Т.е. тя е вярна за група хора, които имат компютър, интернет и четата вестници от типа "Дневник". Само, че нали знаеш каква част от гласоподавателите отговарят на този профил.....пак казвам за съжаление.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

ОбЕКТИВЕН

Неутрално
  • 61
  • 17:39
  • 11 юни, 2009

Уважаеми Лазар Маджаров,
Познавам госпожа Кунева от малко повече от 25 години, и мога да кажа само най-добри неща- и в личен, и в семеен и в професионален план. Види се Куневи добре са възпитавали децата си. Здраво и обществено полезно възпитание, бих казал. Впрочем, ще вмъкна, че мъжът й е порядъчна обществена фигура, самодоказала дсе в живота без значение чие дете е. Види се и Пръмови са били добри във възпитанието.
На въпроса Ви защо тя се именува Кунева, а не Пръмова, има ясен отговор. Госпожата с право се гордее с баща си, който почина преди мноого години, във времето, когато бе обичан от цяла България. Неговото име е Щилиян Кунев, актьор, "буфосинхронист"...Възожно е за младите това име да не говори нищо, но славата на Трио "Буфосинхронисти" беше съпоставимо с това на Георги парцалев, Стоянка Мутафова, Енчо Багаров, Георги Калоянчев Апостол Карамитев...В днешните условия известността им бе съпоставима с тази на Биг брадър и Слави взети заедно. Тя силно обичаше беще си и се гордееше с него. Омъжи се през 80-те години, когато можеше само да спечели, ако се казва Пръмова. но не го направи. Чест й прави. Не и на Вас обаче, да търсите подобен ефтин ефект от твърдения, за които Ви липсва елементарна информация.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

doc.foster

Рейтинг: 0 Весело
  • 62
  • 18:26
  • 11 юни, 2009

На всякъде по света големият бизнес влияе върху политиката.Така е и в България. Просто капитализмът се случи в неговия олигархичен модел. Да говорим за разправа с олигарсите означава да говорим за смяна на системата. Струва ми се обаче, че от една страна липсва революционен потенциал, а и революциите не са доказали хуманната си същност. В случая става въпрос за подмяна на алчния обслужващ големия капитал(олигарските) "персонал" с хора, чиято жизнена стратегия не е да станат по-богати от своите патрони. вярвам, че никой олигарх не би имал нищо против хората, които реализират политическите му дела да бъдат по-малко алчни. поставена така, задачата изглежда по - решима.

Няма причина доброто да не победи злото, просто ангелите тряба да се организират като мафията.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

GeKon

Разстроено
  • 63
  • 11:49
  • 12 юни, 2009

Прост народ - слаба държава!
http://farm4.static.flickr.com/3405/3618388003_60d02b56e9_o.png

 
Преглед на профил

Nickname

Рейтинг: 944 Разстроено
  • 64
  • 19:12
  • 12 юни, 2009

Цялата горчива истина на едно място, браво г-н Минчев, поздравявам ви! Силно се надявам, колкото и малка да е тя, да има поне някаква възможност да не се стигне до един от споменатите варианти след тези избори. Защото тогава България може да забрави за хора като мен да се върнат някога и да работят за тази държава... Единствено можем да насърчаваме трезвомислещите хора да гласуват, за друго сме безсилни.

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.