Градският транспорт в София имал нужда от още 40 млн. лв.

Градският транспорт в София имал нужда от още 40 млн. лв.

© Юлия Лазарова



Градският транспорт в София има нужда от още около 40 млн. лв., за да не завърши отново годината със загуба, предупредиха директорите на общинските превозвачи. Миналата година двете транспортни дружества - "Столичен автотранспорт" и "Столичен електротранспорт", натрупаха обща загуба от 13 млн. лв., която беше основната причина цялата общинска икономика да е "на червено" през 2008 г. За тази година в бюджета на общината са предвидени 100 млн. лв., с които да се съфинансират транспортните фирми.


Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лицензиран одитор
    Лицензиран одитор
    Рейтинг: Неутрално

    "Столичен автотранспорт" = Кремиковци II

    Приемете го като факт и няма да сбъркате

  2. 2 Профил на Вуте
    Вуте
    Рейтинг: Неутрално

    Явно ватмана пак е пътувал без кондиктор, а деянов пак се вози с повишено внимание.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  4. 4 Профил на Пътник
    Пътник
    Рейтинг: Неутрално

    Цитат:

    "настоява да се увеличи цената на километър пробег от 2.68 лв. на 3.03 лв. "

    Въпросче:


    Защо частниците, които спечелиха концесии преди 5-6 години, си возят още на старите цени, доста по-ниски от споменатите 3.03 лева? При това с нови автобуси, вместо 40-годишни икаруси и мерцедеси 8-ма ръка?

  5. 5 Профил на Тотопункт
    Тотопункт
    Рейтинг: Неутрално

    Ако цената на билета се вдигне само още малко, това ще е краят за Градски транспорт. Ще се изравни с доста по-бързата маршрутка, а за повече от 2 пътника таксито ще е по-евтиният вариант.

    Фирмата е повече от лошо управлявана, няма да е зле да и се пусне малко пазарна конкуренция. Какво ще кажете за хонг-конгския вариант: по една линия да се движат автобуси на безброй компании, стига да се боядисат в определен цвят и да си сложат номера на линията. Таксуване: електронно на вратата или с кондуктор, както е сега в провинцията.

  6. 6 Профил на realist
    realist
    Рейтинг: Неутрално

    И СК"Градкси транспорт" е поредната фирма у нас,която храни явно доста фирмички около нея,нещо подобно на Кремиковци,само
    че явно всяко нещо си има край,там никой не се интересува от качеството на предлаганите услуги ,технологично развитие и др., все показатели свързани с доброто развитие на една фирма.

  7. 7 Профил на хаха
    хаха
    Рейтинг: Неутрално

    А ако влезе Делойт и туш да направят едно иситнско одитче ,какво ли ще излезе а. Бойко ако иска да му верваме требе да назаначи одит от Делойта ....всичко друго е порнография...

  8. 8 Профил на basist4ovek
    basist4ovek
    Рейтинг: Неутрално

    Аз не ползвам градски транспорт и така. Или поне не давам пари за него... освен когато ме свалят
    Няма смисъл от такова перо в бюджета.
    Нека подпомогнат малко такситата, да им увеличат бройката и намалят още малко цената на километър и повече няма да стъпя в градски транспорт

  9. 9 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: Неутрално

    Поредния вечен проблем на Шопландия.

  10. 10 Профил на хаха
    хаха
    Рейтинг: Неутрално

    Абе само одит от Делойта и всичко ще лъсне . Надутите разходи , несъбираните приходи ....кражбите и т.н , и тогава ще се окаже даже , че може да се намалят билетите за да имат сегашните приходи .100% гаранция ако има одит от Делойта ще лъснат всички бакии на СКГТ иначе имаме празно говорене.

  11. 11 Профил на Някои прилики
    Някои прилики
    Рейтинг: Неутрално

    "Столичен автотранспорт" = Софийска Топлофикация с директор Вальо Топлото





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах