Регистрация
08 окт 2009, 11:14

Трима членове на съдебния съвет са замесени в корупционен скандал

От Павлина Желева Всички статии на автора
Последна промяна в 14:36 на 08 окт 2009, 8515 прочитания, 106 коментара
Членовете на Висшия съдебен съвет (ВСС) Стойко Стоев, Иван Димов и Пламен Стоилов са засечени да контактуват с така наречения Красьо от Плевен - черничък с ланци, за когото през юни беше изнесена информация, че е предлагал на магистрати да ги уреди за шефове в системата срещу 200 хил. евро. Тази информация изнесе главният прокурор Борис Велчев, който каза, че разследването по случая още продължава.

Стойко Стоев и Иван Димов бяха избрани за членове на ВСС от парламента. Първият беше подкрепен от НДСВ, а вторият от ДПС. Пламен Стоилов е представител на следователите.

"Освен това Красьо е контактувал с 30 други действащи магистрати, но не мога да споделя имена. 15 от тях са били кандидати за шефове на съдилища и прокуратури, но много малко от тях са назначени на ръководен пост", каза още Велчев. Той допълни, че някои от съдиите и прокурорите са имали лични срещи с Красьо, други са говорили с него по телефона. За срещите има свидетелски показания, които потвърждават, че собственикът на дискотека в Плевен Красимир Георгиев се е виждал с магистратите.

Главният прокурор обясни, че въпреки доказателствата Красьо отрича контакт с магистратите и именно затова му е повдигнато обвинение за лъжесвидетелстване. "Явно е преценил, че отговорността за лъжесвидетелстване е по-малка, отколкото тази за другото деяние", коментира Велчев.

Велчев предложи ВСС да направи комисия, която да прецени дали е нарушена етиката на магистратите с тези контакти и да реши какви мерки да се вземат.

Веднага след него думата взе Иван Димов. Той разказа, че с Красьо го е запознал колегата му от съвета Стойко Стоев, с който били стари познайници. "Мога да кажа, че той никога не ми е повлиял. От телефонните разпечатки ще видите, че съм имал много позвънявания от него, но всичките кратки и явно съм му отговарял да не ме занимава или че в момента съм зает и не мога да говоря. Кадруването се превърна в наше ежедневие и всеки от колегите може да каже, че непрекъснато му се обаждат различни магистрати ежедневно. Мен дори майка ми от Сливен ми се е обаждала за назначение. Само тригодишната ми дъщеря не ме е занимавала с кадровата политика в системата", каза Димов.

Стойко Стоев, който е засечен най-често да разговаря с Красьо, каза: "Аз не се притеснявам от контактите си с това лице. Познавам го от 4-5 години. Той е икономист магистър и го знам, че е от София, не от Плевен." Той призова разследването да приключи максимално бързо, защото останалите членове на ВСС му споделили, че се чувстват омерзени от случилото се.

Другият уличен в контакти с Красьо Пламен Стоилов заяви, че се чувства много спокоен и няма за какво да се тревожи, тъй като неговият телефон е набран само веднъж от Красьо и разговорът е продължил 5 секундуи.

"Разговор с него не съм имал, прекъснал съм връзката. Предполагам, че този паразит е набарал моя номер, за да демонстрира контакти във ВСС пред някого, каза Стоилов. Той заподозря, че е жертва на "тежка провокация". "Може би съм накърнил нечии интереси в двете битки, които водя - борбата с престъпността и съдбата на следствието", каза Пламен Стоилов.
  • Зарче
106 коментара
 
Анонимен потребител

ХЕИ

Неутрално
  • 1
  • 11:27
  • 08 окт, 2009

Този път децинфекцията трябва да протече не с калиев перманганат, а по високотермичен метод - до температура на плазмата !

Оценка
-3 +92
 
Преглед на профил

HerrNY

Рейтинг: 468 Весело
  • 2
  • 11:30
  • 08 окт, 2009

Целите в бяло

Оценка
-2 +78
 
Анонимен потребител

гражданин

Неутрално
  • 3
  • 11:31
  • 08 окт, 2009

Спокойни са защото знаят, че "гарван гарвану око не вади". Истината е, че са за затвора, но по български ще бъдат порицани и след време издигнати на високи постове за да служат на покровителите си !

Оценка
-6 +88
 
Анонимен потребител

Какво слушат хората

Неутрално
  • 4
  • 11:33
  • 08 окт, 2009

Как да се почувства един случайно попаднал в компания на студенти-юристи човек, когато чува от устата на колегите планове за професионалното бъдеще със следното звучене:

"Кихааш на когот тряа кешовицата и той та праи прокурор. И после ти са точат онея с откраднатити коли. Нали са сещаш, че колата се задържа като доказателство до приключване на делото! И почват да ти са молат и ти им кааш само кихай както сам кихал и аз! Бал съм им майката в г.. тесен!"

ПС. " когот тряа " е някой от стотиците еквиваленти на Красо Черния

Оценка
-2 +108
 
Анонимен потребител

всс

Неутрално
  • 5
  • 11:33
  • 08 окт, 2009

Май ще се окаже вярно ,че циганчето Красьо с ланците кадрува съдебната система-но да кажена него кой му дърпа конците гоцето ли е,Коцето ли или Р5

Оценка
-1 +74
 
Анонимен потребител

Колега

Неутрално
  • 6
  • 11:35
  • 08 окт, 2009

Ако България не се справи с проблемите в "независимата" съдебна система нищо няма да се промени и я очакват тежки времена.
А тези хубостници от ВСС да не се правят на "невинни жертви" щото е публична тайна как стават назначенията на магистратите.

Оценка
-1 +68
 
Анонимен потребител

Жорко Сф

Неутрално
  • 7
  • 11:35
  • 08 окт, 2009

Във ВСС всички до един са за разстрел !!!

Оценка
-3 +61
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3076 Неутрално
  • 8
  • 11:38
  • 08 окт, 2009

Иван Димов..Хич не се учудвам. Сливенският "магистрат" е известен правопоборник. Бори се с правото активно и се в своя полза..
Та мафията, освен че си има държава си има и Косьовци с ланци. Де от Самоков, де от Пльеен...Абе, я кажете и другите 30, че това 10% ми писна. Давайте ги на светло, че да ги знаем. Щом си говорят с Косьо сигурно ще си говорят и с някой Граф... Баф маа му...

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-1 +51
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 236 Неутрално
  • 9
  • 11:38
  • 08 окт, 2009

Цирка наречен България явно няма край

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-2 +46
 
Анонимен потребител

Слушат, слушат

Неутрално
  • 11
  • 11:39
  • 08 окт, 2009

Те затова са и всичките вратички по законите - за да има хлЕб за всички, както беше казал Велизар Стоилов, когато нагласял условията на търга за автобуси в полза на определен кандидат

Оценка
-1 +45
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3076 Любопитно
  • 12
  • 11:48
  • 08 окт, 2009

До коментар [#11] от "Слушат, слушат":
Тие пък, от прокуратурата викат, че не било престъпление това на Велизарчо, щото не били настъпили вредни последици...И прекратили производството. Наказателното.
Ся чакам да му открият поощрително производство. За раздаване на линии, магистрали и други подобни дефицитни, но носещи пари за можещите. Колкото по-под масата толкова по-нормално....А Велизар директно да го назначават в някое по-богато министерство.
Бе той и при Черепа си е добре, ама все пак...

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +36
 
Анонимен потребител

Андрешко

Неутрално
  • 13
  • 11:48
  • 08 окт, 2009

Ебати наглите типове - Димов,Стоев и Стоилов!!!Аз също съм икономист магистър, защо не се запознахте с мен ??? Не само сте омерзени, Вие сте мерзавци и час по-скоро в затвора.

Оценка
+72
 
Анонимен потребител

българин

Неутрално
  • 14
  • 11:49
  • 08 окт, 2009

Не може черните овце, които ги има на всякъде да бъдат причина всичко да се отрича. Ако беше така, то ние БЪЛГАРИТЕ не трябваше да съществуваме. Има много достойни хора сред нас, но те не плюят, а се опитват да променят нещата реално. Спамерите, журналистите и безделниците са аналог на селските клюкарки седнали на пейки пред входа и без дори да си почистят къщите дават "мъдри" съвети, как точно трябва да се преодолеят проблемите в страната.

Оценка
-31 +12
 
Преглед на профил

mi6osp

Рейтинг: 1580 Неутрално
  • 15
  • 11:50
  • 08 окт, 2009

Нищо ново. Вероятно и нищо ново няма да последва.
Очевадно е,че в България магистратите професионално се занимават с частен бизнес,използайки властта си и неприкосновеността си. Затова съдебната ни система не е съдебна,а само система. Лови само дребните риби, едрите минават ,като си плащат на когото трябва. До влизането ни в Европейския съюз всичко бе съвсем скрито- покрито,сега под външен натиск започва да излиза кадруване,корупция...

Когато някой е глупав,то е за дълго!

Оценка
-1 +48
 
Анонимен потребител

Снежанка

Неутрално
  • 16
  • 11:52
  • 08 окт, 2009

Да почнат от кметовете и районните прокурори, регионалната корупция е страшна.

Оценка
-1 +42
 
Анонимен потребител

т м е - вълче

Гневно
  • 17
  • 11:53
  • 08 окт, 2009

във в с с до един са комунистически боклук

Оценка
-1 +39
 
Анонимен потребител

normalen

Неутрално
  • 18
  • 11:55
  • 08 окт, 2009

Концентрация на криминалните личности в БГ съдебната система може да се окаже много по-висока в сравнение с която и да е друга група от БГ население, може би само полицията ще ги конкурира.

Оценка
-2 +41
 
Анонимен потребител

bg

Весело
  • 19
  • 11:56
  • 08 окт, 2009

с такива съдии нямаме нужда от престъпници...

Оценка
-1 +55
 
Анонимен потребител

Иванчо

Неутрално
  • 20
  • 11:57
  • 08 окт, 2009

Защо се перчи онзи кмет от Пловдив. Нашата държава си е точен турски кенеф. Ненапразно си имаме и "пърдящ вълк"

Оценка
-1 +48
 
Анонимен потребител

Ха, ха

Весело
  • 21
  • 12:00
  • 08 окт, 2009

Само Трима членове на съдебния съвет са замесени в корупционен скандал

Оценка
-1 +42
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 236 Неутрално
  • 22
  • 12:01
  • 08 окт, 2009

"Сега" реши да провери с какво имотно състояние разполагат двадесет и двамата членове на Висшия съдебен съвет, натрупано докато са били съдии, следователи и прокурори. С изключение на Елена Митова, Марияна Дундова и Георги Гатев, които бяха адвокати, всички останали са заемали длъжности, които ги задължават всяка година да декларират имуществото си пред Сметната палата. "Сега" изиска от Публичния регистър декларациите им. Тримата адвокати ще подадат встъпителни декларации и тогава ще стане ясно и тяхното финансово състояние.
Двама от новите членове попаднаха във вихъра на скандал, още преди да са влезли в новите кабинети. Срещу Костадинка Наумова от Софийския градски съд е имало прокурорска проверка по сигнал за вписване на нови собственици на радио "Вива", за което има съдебен спор. Това обяви Павел Шопов от "Атака". От ВКП обясниха, че след проверката дело не е образувано, тъй като не са открити данни за престъпление.
А под ръководството на Иван Димов, който е и бивш депутат от СДС, окръжният съд в Сливен си спечели показателното прозвище "първи частен съд".
За 2006 г. Костадинка Наумова е декларирала единствено влог от 12 000 лв., придобити от заплати. Има и 5500 лв. заем от взаимоспомагателна каса. Декларацията й от 2005 г. показва същите спестявания - 12 000 лв. Първата й декларация - от 2002 г. сочи апартамент от близо 60 кв. м в столичния кв. "Младост" и 1/4 от земя и къща в София, наследени от майка й.
За м.г. Иван Димов е декларирал единствено банков заем от 20 000 лв. Първата му декларация за 2002 г. сочи, че със съпругата си от 1998 г. притежават апартамент на централната столична улица "6 септември", право на строеж в Сливен, дворно място в котелското село Кипилово, купено с кредит, и още едно, получено по наследство. Има и овощна градина край Сливен. Негови са и части от реституирани земеделски земи и гора в същото село. В различни банки има влогове за общо 5357 лв., но пък е изтеглил заем за 12 000 лв. Доходите от нотариална дейност на съпругата му са 110 178 лв.
Сравнението на всички декларации показва, че това, което обединява кадровиците, са заемите. Макар и да имат влогове и депозити, почти всички от тях имат и кредити. Шампион със сигурност е председателят на Софийския военен съд Стойко Стоев. През годините единствената промяна в декларациите му е в графата "задължения". До 2005 г. той има заеми за 12 000 лв. После в декларацията му се появява кредит от 210 900 евро. Не става ясно как и дали вече парите са вложени. Иначе Стоев и съпругата му са собственици на апартамент от 98 кв. м в столичния кв. "Овча купел". Притежават "Опел кадет" и бус "Мерцедес". Стоев е получил като дарение и 1/4 от жилище от 122 кв. м. на централната ул. "Денкооглу", а като дарение е получил къща с двор в ботевградското с. Елов дол и две дворни места в столицата от общо 3200 кв.м.
През миналата година Галина Захарова от Софийския апелативен съд е изтеглила два кредита от по 20 000 лв. Съпругът й, който е нотариус в София, е сключил договор за заем за 30 000 евро. Той е платил по предварителен договор за закупуване на недвижим имот 50 000 евро. Като нотариус м.г. е спечелил 49 158 лв., а като дарение е получил кантора от 12 кв. м в София. През 2002 г. той декларира и влогове и депозити в различни банки за общо 71 737 лв., които през следващата година са ликвидирани. Тогава семейството купува апартамент в "Люлин", където вече има един от 1996 г. (получен като дарение от родителите му), още едно жилище от 120 кв. м в район "Възраждане" за 30 900 долара и 4739 кв. м пасище в Лесидрен, община Угърчин за 500 лв. През 2005 г. съпрузите прехвърлят чрез дарение апартамента си в "Люлин", купен през 2003 г., на малолетния си син.
Не са малки задълженията и на Светла Данова от Софийския градски съд.
Декларацията й за 2006 г. сочи ипотечен кредит от 47 000 лв. и още 4500 лв. към взаимоспомагателната каса (ВСК) на Върховния касационен съд. Към 2002 г. тя и съпругът й притежават апартамент в столицата, купен със спестявания и заем през 1999 г. Имат още дворни места в самоковското село Мала църква и Доброславци - от 1015 и 850 кв. м. Второто е получено чрез дарение. От делба при наследство Данова е придобила и 8000 долара, които държи в сейф. Има и още три заема - два към банки - 20 000 лв. и 7000 лв, и 3000 лв. към ВСК. Семейството й купило и гараж към апартамента си.
Кредит за 29 000 евро в декларацията си за 2006 г. има и прокурор Радка Петрова, която оглавяваше окръжната прокуратура в Перник. Петрова няма много имоти. Притежава само апартамент в Перник и право на ползване върху 1/2 от друго жилище в града и вила в близко село. Има влог от 1000 евро и още 5000 лв. в наличност.
Стефан Петров от националното следствие и съпругата му м.г. са се сдобили с вила и парцел в свогенското с. Свидня. Декларацията му сочи, че парите за тях са дошли от заплати. Като директор на следствието в Силистра за 2002 г., Петров и съпругата му декларират 2 апартамента и таванска стая в града, "Фолксваген пасат", купен за 3000 лв. от спестявания, и 15 000 лв., придобити от продажба на земеделска земя. Съпругата му има заем от 15 900 лв. През 2003 г. Петров вече е следовател в НСлС. Заедно с жена си купуват апартамент от 111 кв.м. и гараж в София за 90 945 лв. Изтеглил е кредит от 60 000 лв. Имотите в Силистра са продадени за общо 42 000 лв. Същата 2003 г. от участия в различни фирми съпругата на Петров получава 50 927 лв. През 2005 г. семейството продава изгодно фолксваген - за 6000 лв. и си купува на лизинг "Тойота авенсис" за 13 796 евро.
Двама от членовете на съвета имат имоти и край морето. Иван Колев, който оглавяваше Софийския районен съд през 2003 г., е купил заедно с жена си парцел от 540 кв.м в с. Топола, община Каварна за 493 лв. Селото е край морето. В момента там се строят голф игрища.
М.г. Колев е взел заем от 11 000 евро. Има влог от 16 000 лв. от заплати и още 19 000 лв. в наличност, придобити от заплати и наеми. През 2004 г. Колев встъпва като шеф на съда с апартамент, гараж и 4810 кв. м дворно място в София, които притежава заедно с жена си. Собственик е и на 1/4 от къща с двор в Дряново и 1/3 от партерен етаж в София. Тези имоти са придобивани от 1993 до 2004 г. След продажбата на дворното място в столицата Колев декларира 45 000 лв. Единствената му придобивка за 2005 г. са 20 декара дарени ниви във великотърновското с. Ветренци.
Другият "морски" е следователят от НСлС Пламен Стоилов. Декларацията му за 2004 г. сочи, че семейството има 4 парцела земеделска земя в с. Божурец, община Каварна с обща площ малко над 2100 кв.м, за които са платени 6007 лв. от заеми. През 2006 г. семейството си купува със заем и ливада в с. Бойковец, община Етрополе за 4000 лв. Имат и два апартамента в София, един от които наследствен.
Влог от 25 750 лв. от спестявания е декларирал за м.г. Цони Цонев, който беше прокурор във Върховната административна прокуратура. През 2005 г. пък съпругата му е купила тойота за 25 000 лв., получени като хонорар по проект на ООН. Хонорарът от ООН е помогнал и при покупката на сглобяема дървена къща в смолянското с. Кутела, където от 2004 г. имат и ливада. Цонев е изтеглил и кредит от 10 000 лв. За участието си в работната група, която подготвя новия административнопроцесуален кодекс, е получил 12 060 лв. хонорари. Предходната година за същата дейност е получил 14 090 лв.
Като председател на окръжния съд в Пазарджик в графата "налични средства" Георги Шопов е вписал 4600 долара и 4750 лв. Произходът им е заплата. От заплати са и 12 300 лв., с които м.г. Шопов е купил "Фолксваген пасат". През 2005 г. съпругата му тегли ипотечен кредит от 22 000 лв. За 2002 г. Шопов е декларирал жилище от 130 кв. м в Пазарджик и вила от 60 кв. м в местността Цигов чарк. Същата година от заплати семейството има депозити в левове, евро и долари на стойност 15 888 лв.
Според декларацията от 2005 г. на Мая Кипринска, която оглавяваше следствието в Благоевград, тя и съпругът й притежават апартаменти в Благоевград (от 1985 г.) и София (купен през 2000 г.) и вила в Елин Пелин, купена през 1992 г. Кипринска има влог от 12 000 лв. и заем от 18 000 лв. от банка.
В първата си декларация от 1999 г. Сребрина Христова от Върховния административен съд е вписала етаж от къща, гараж и земя извън регулация във Велико Търново, които притежава заедно със съпруга си. Има и 1б6 от къща с двор и земеделска земя в с. Писанец, общ. Ветово. Към имотите си през 2001 г. семейството прибавя и апартамент от 61 кв. м в столичния кв. "Разсадника", купен за 32 000 лв., за който са взели ипотечен заем от 25 000 лв.
Колежката й Цветанка Табанджова взема заем от 20 000 лв. през 2006 г. Наследява и имот в Банкя. Семейството има право на ползване на къща в Банкя, което през 2002 г. получава непълнолетната им дъщеря. В Банкя имат и дворно място. Апартаментът им в столицата е придобит през 1997 г.
Шефът на Варненския военен съд Петър Стоянов е подавал 2 декларации - за 2002 и 2004 г. През останалите години няма движение в имотното му състояние. Според първата му декларация той и съпругата му притежават апартамент във Варна, купен с кредит, и наследствени къща с двор и земеделски земи в с. Ягнило. На кредит през 1998 г. е купена и семейната Лада 2107. През 2004 г. той се сдобива с рено "Лагуна" за 6500 лв., спестени от заплати.
За 2006 г. Божидар Сукнаров от ВКС праща само уведомление в Сметната палата. През 2005 г. декларира 15 000 лв., спестен от заплати депозит в банка. Предишната година със съпругата му са си купили "Фолксваген голф" за 16 500 лв. Сукнарови имат апартамент в кв. "Овча купел", купен през 1990 г. от държавата. Притежават и гараж в Сливен. От 1994 г. пък имат и лада "Самара". През 2001 г. купуват парцел от 750 кв.м в Етрополе.
Още от времето на зам. градски прокурор Пенка Маринова има жилище в столичния кв. "Младост" и парцел и земеделски земи, придобити с решение на поземлената комисия в правешкото с. Видраре. Там е наследила и част от паянтова къща с двор. Маринова не е декларирала нито спестявания, нито задължения.
За м.г. прокурорът от ВКП Вельо Велев е вписал два банкови влога от по 3000 евро и 5000 лв. в наличност. Произходът им е от заплата. Със заем и семейни спестявания през 2005 г. Велев и съпругата му се сдобиват с автомобил "Киа Cerato". От 1989 г. досега семейството не е купувало имоти. Имат апартамент в кв. "Младост" и още едно жилище в София, получено като обезщетение за учредено право на строеж върху имот.
В графата "налични парични средства" за 2006 г. шефката на парламентарната група на НДСВ Анелия Мингова е декларирала 75 000 лв. от хонорари по граждански договори, авторски възнаграждения и заплати. Предишната година хонорарите й са 15 000 лв., а заплатата - 24 000 лв. Съпругът й пък е получил общо 56 000 лв. Семейството има два апартамента - единият от 148 кв.м в столицата, купен през 1998 г. за 71 386 900 стари лв., а другият - в Гоце Делчев, получен като наследство.
По-интересни ще са декларациите на кадровиците след края на мандата на ВСС. Те ще са показателни за това дали престоят в "правителството" на третата власт ги е обогатил прекалено. Ако обаче това са едни от най-добрите юристи, те със сигурност знаят как това да не стане публично известно.
http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2792&sectionid=31&id=0001301

The biggest risk in life is not taking one.

Оценка
-4 +23
 
Преглед на профил

Читателят

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 23
  • 12:02
  • 08 окт, 2009

Съдебната система си работи добре но в своя полза.
Както всяка мафиотска организация тя си има правила на поведение, организация и методи на работа.
За да бъде унищожено едно такова чудовище е нужно подмяна на самите принципи на изграждане и контрол на съдебната система.
Идеята за самоконтрол е осъществена по възможно най-перверзния начин.
В България повечето съдии са честни и почтени хора, но не могат да се борят със системата.
Независимостта на съдебната система е пораснала в нещо вредно за народа и за управлението на държавата.

Оценка
-2 +38
 
Анонимен потребител

jean

Неутрално
  • 24
  • 12:04
  • 08 окт, 2009

Крас6о - да ти е.а ма...та !

Оценка
-10 +3
 
Анонимен потребител

Patriot

Неутрално
  • 25
  • 12:04
  • 08 окт, 2009

Ех, дали ще доживеем читава съдебна система? Там е заровено кучето за всичките ни беди!

Оценка
-2 +33
 
Анонимен потребител

NARODOT

Гневно
  • 26
  • 12:06
  • 08 окт, 2009

НЕ ВЕРВАМЕ!

В КАУША!

ДОКАТО НЕ УЛЕЗНАТ У КАУШОТ НЕ ВЕРВАМЕ!

Оценка
-4 +19
 
Анонимен потребител

a

Неутрално
  • 27
  • 12:18
  • 08 окт, 2009

бившият полицай №1 на Кърджали проговори. Фирма иска да открадне 11 милиона от обект "водно огледало" - 24rodopi.com

Оценка
-2 +20
 
Анонимен потребител

бабичката

Неутрално
  • 28
  • 12:25
  • 08 окт, 2009

Като прочетох целия коментар на ДЕСЕН се успокоих вече.То като вишите съдебни магистрати живеят от заеми и на вересия,аз няма да се тревожа за мижавата ми ипотека от 10 х. лв. и някой и друг бон от кредитни карти. И аз съм икономист, ама като не им знам телефоните на висшите магистрати като Косето да им звънна, ще си духам супата.

Оценка
-1 +23
 
Анонимен потребител

Васил

Неутрално
  • 29
  • 12:25
  • 08 окт, 2009

Само трима!!??

Оценка
-1 +31
 
Анонимен потребител

Добруджански

Неутрално
  • 30
  • 12:26
  • 08 окт, 2009

Хуморески, само трима от ВСС са корумпирани...
Останалите са честни като момина пазва!

Оценка
-1 +33
 
Анонимен потребител

NYtimes

Неутрално
  • 31
  • 12:28
  • 08 окт, 2009

А бе страхотна държава са си спретнали тия.

Оценка
-2 +32
 
Анонимен потребител

Профилактика

Неутрално
  • 32
  • 12:29
  • 08 окт, 2009

Съдебната система и прокуратурата отдавна плачат за тотално разчистване на авгиевите обори ! Защото прокурор или съдия, който веднъж е действал не по съвест, а в резултат на подкуп или на натиск, вече не може да се трансформира в принципен човек.

Оценка
-1 +35
 
Анонимен потребител

?!?!

Неутрално
  • 33
  • 12:31
  • 08 окт, 2009

Само трима?

Оценка
-1 +23
 
Анонимен потребител

ефрейтор о.р.

Неутрално
  • 34
  • 12:34
  • 08 окт, 2009

Напоследък като чуя нещо подобно и неволно посягам да заредя Калашника.
Добре че нямам...

Оценка
-1 +30
 
Анонимен потребител

песимист

Разстроено
  • 35
  • 12:41
  • 08 окт, 2009

Това не е новина,а гаргара за наивници.Ще бъде новина,когато има осъдени магистрати.

Оценка
-1 +35
 
Анонимен потребител

Стойков и ВСС

Неутрално
  • 36
  • 12:48
  • 08 окт, 2009

Щом тоя неграмотен мошеник кадрува съдиите, има да чакаме нормален съд!

Оценка
-1 +36
 
Анонимен потребител

Оптимист

Весело
  • 37
  • 12:48
  • 08 окт, 2009

За тия тримата на снимката ли става дума? Или за други с 6 етажни хотели и др.

Оценка
-1 +27
 
Анонимен потребител

ZEN

Неутрално
  • 38
  • 12:49
  • 08 окт, 2009

А с всички на снимката е добре да раговаря другаря Калшников.

Оценка
-1 +26
 
Анонимен потребител

Телефонист

Неутрално
  • 39
  • 12:50
  • 08 окт, 2009

Той само ми се обади пет-шест пъти на ден да се разберем къде да се видим на спокойствие. А веднъж за 5 секунди му казах на кой сигурен номер да ме търси. Ляля-ля-ла.

Оценка
-1 +29
 
Анонимен потребител

Инна

Неутрално
  • 40
  • 12:53
  • 08 окт, 2009

Прокурорите и съдиите трябва да се избират пряко от народа. Изборът им трябва да е обвързан само и единствено с професионализма и чувството за отговорност. Да няма никаква връзка между бизнес, политиката и поръчки. И да се следят всички техни решения - така както е в развитите западни страни. Никой не трябва да работи на тъмно. С камера, журналисти и отчети пред обществеността преди и след избора им - това трябва да е новия правов ред в България.

Оценка
-1 +29
 
Анонимен потребител

Спокойно

Весело
  • 41
  • 12:53
  • 08 окт, 2009

Взели сме мерки и останалите също ще корумпираме . Тия силно подкрепяме.С поздрав!

Представитель Торгово-промышленной палаты (ТПП) РФ
тел. (+359 2)973-35-06
факс (+359 2)971-36-35
Ростовский Григорий Григорьевич, представитель
Представитель Федеральной службы безопасности (ФСБ) РФ
тел. (+359 2) 963-09-14
факс (+359 2)963-41-03
Васильев Леонид Леонидович, представитель

Оценка
-1 +27
 
Анонимен потребител

Без увъртания

Неутрално
  • 42
  • 12:57
  • 08 окт, 2009

Цяла Европа сочи българската съдебна система като емблематичен случай на корумпираност !
Защо трябва да се доказва с години по съдебен път дали едно компрометирано лице подлежи на съдебно наказание, за да бъде отстранено административно ! Българските граждани не искат да ги съдят и обвиняват компрометирани лица !
Всеки компрометиран съдия и прокурор - незабавно вън от тази позиция !

Оценка
-1 +41
 
Анонимен потребител

гого

Неутрално
  • 43
  • 13:28
  • 08 окт, 2009

"Трима души от ВСС са замесени в корупция"-каква наглост!Дори да пишеше "Само трима души от ВСС не са замесени в корупция"пак нямаше да повярвам!Системата,пропита от корупция,произвеждаща непрекъснато корупция,не би допуснала в "семейството"чист човек! Това,дето го казва Велчев е опит да хвърли прах в очите на ББ,за съжаление,мисля-успешен! Ако с тия темпове се променя правосъдната ни система-нужни са столетия! Трябва нещо радикално да се случи!За съжаление,считам,че ББ няма да направи нещо подобно.Не,че не го иска!Просто или няма капацитет за това,или някой не му позволява!Което е едно и също!

Оценка
-2 +32
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 44
  • 14:00
  • 08 окт, 2009

ЕЛАТЕ ГИ ВИЖТЕ! (Рубрика в блога ми за съдебната система.)
http://kkabakciev.blogspot.com/2009/08/1.html
http://kkabakciev.blogspot.com/2009/08/2.html
http://kkabakciev.blogspot.com/2009/09/3.html
http://kkabakciev.blogspot.com/2009/09/4.html
Какво представлява съдебната система?
Моите данни за безобразия, беззакония, некадърност, корупция:
http://kkabakciev.blogspot.com
Не къде да е!
Дори във Върховния касационен съд!
Очаквайте още!

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
-7 +7
 
Анонимен потребител

тъ

Неутрално
  • 45
  • 14:01
  • 08 окт, 2009

Прокурорите и съдиите трябва да се избират пряко от народа.

Оценка
-2 +19
 
Преглед на профил

CIA Germany

Рейтинг: 1166 Весело
  • 46
  • 14:01
  • 08 окт, 2009

Късмет!!!

Hope is the first step on the road to disappointment.

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Момчил Добрев

Гневно
  • 47
  • 14:11
  • 08 окт, 2009

Отдавна заявих, че този ВСС е най-корумпирания, приложих и доказателства на Брюксел. Доказах и че съдии ипрокурори не само са корумпирани , но и са в една мафия с бандитите. Никой , даже и настоящият министър Маргарита Попова не предприема никакви мерки, даже срещу прокурори които прикриват извършени престъпления за десетки милиони от съдии. ТОВА Е МАФИЯ. ТОВА НЕ Е КОРУПЦИЯ. Съдът и прокуратурата в България СА МАФИИ. Курвенска и проститутска мафии, които изпълняват поръчки. Висши съдии получават рушвети от точно определени адвокатски къщи, ТОВА Е МАФИЯ.

Оценка
-1 +33
 
Анонимен потребител

Момчил Добрев

Гневно
  • 48
  • 14:15
  • 08 окт, 2009

Още през февруари 2007 представих доказателства на ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР ДОЦ.БОРИС ВЕЛЧЕВ кои прокурори прикриват престъпления извършени от съдии от СГС, СРС, ВОС,БОСъд,БАСъд БРСъд, ВКС, ТОЗИ ВЪЗДЕСЪЩ ЗАКРИЛНИК НА ПРАВОТО НЕ ПРЕДПРИЕ НИЩО. НИЩО НЯМА ДА ПРЕДПРИЕМЕ И НАСТОЯЩАТА МИНИСТЪРКА. ЗАТОВА ВЕЧЕ ЗАПОЧВА ДА ИМА СЪДЕБНИ ДЕЛА В ЛЮКСЕМБУРГ СРЕЩУ Р БЪЛГАРИЯ И ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ ЗА ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ ЕВРО. ВЕЧЕ СА ЗАВЕДЕНИ ТАКИВА ДЕЛА.

Оценка
+29
 
Анонимен потребител

гого

Неутрално
  • 49
  • 14:22
  • 08 окт, 2009

До Момчил Добрев/47/ абсолютно съм съгласен с Вас! Аз нарекох "правосъдната"ни система "корумпирана",а това е почти комплимент за нея! Наистина това е мафия,като под това понятие разбирам всепризнатото: "организирана престъпност"!

Оценка
-1 +25
 
Анонимен потребител

todor_kochev

Любопитно
  • 50
  • 14:31
  • 08 окт, 2009

Яяя,къде са миличките гъзолизници на др.Велчев,които го венцеславеха и пееха псалми за него?!?Нали още тогава ви казах,че по-голямо .... от него е само слонското!И пак ли ще продължавате да се правите на неразбрали - от кратуна може да стане само тиква,другарчета -чавдарчета,пионерчета и комунистчета!

Оценка
+19
 
Анонимен потребител

един от народа

Весело
  • 51
  • 14:39
  • 08 окт, 2009

Боже,колко честни и чисти българи-защото при съдиите ни няма цигани или пък турци или пък други низзвергнати нации,има само умни интелигентни и надарени български граждани с големи правни познания-толкова големи,че дори и на филм,пак съумяват да докажат,че са там случайно......Как само трима,как само 10,как само 20?-всичките ,само ако всичките бъдат осъдени-питам само как ще се случи това-само тогава имаме шанс,да си изградим държава от която да не се срамуваме.Другото е мечта,а с мечти само не се живее.Мечтите са за мечтатели,а ако всички станем мечтатели и живеем само с илюзиите на мечтите си?-т.е.само дишаме въздуха и пием водата,то тогава може да се окаже,че процеса КОРУМПИРАНЕ и КОРУПЦИЯ,ще умре,защото какво ще вземат от бедния мечтател.!!!!Чуесна идея мисля родих,може и на Вас да Ви хареса??????Ха-ха-ха.....

Оценка
-6 +5
 
Анонимен потребител

Мондиана

Неутрално
  • 52
  • 14:47
  • 08 окт, 2009

Какво падение! И сигурно считат себе си за елит, а всъщност са от най-вонящото дъно. А Дянков според един подобен на тях бил парвеню. Абсолютна липса на критерии и ценности има в нашето общество. И липса на обоняние.

Оценка
-1 +19
 
Анонимен потребител

БГ

Неутрално
  • 53
  • 14:50
  • 08 окт, 2009

Драги сънародници, все повече се убеждавам, че няма да стане по демократичен начин...Не и в Булгаристан...

Оценка
+20
 
Анонимен потребител

БГ

Неутрално
  • 54
  • 14:51
  • 08 окт, 2009

Драги сънародници, все повече се убеждавам, че няма да стане по демократичен начин...Не и в Булгаристан...

Оценка
+19
 
Анонимен потребител

xa-xa

Неутрално
  • 55
  • 15:01
  • 08 окт, 2009

Само трима??????

Оценка
+17
 
Анонимен потребител

xa-xa

Неутрално
  • 56
  • 15:01
  • 08 окт, 2009

Само трима??????

Оценка
+16
 
Анонимен потребител

*

Неутрално
  • 57
  • 15:08
  • 08 окт, 2009

ХЕИ, от научна и правописна гледна точка си се изсънил, но иначе си напълно прав. ВСС и цялата система трябва да се прочисти със замах.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

*

Неутрално
  • 58
  • 15:08
  • 08 окт, 2009

*издънил

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

Todo

Рейтинг: 390 Неутрално
  • 59
  • 15:09
  • 08 окт, 2009

Много са скромни от съдебната система, защо си мисля че са повече от трима )) а този Красьо е егати пича

Оценка
-3 +7
 
Анонимен потребител

Sonic Syndicate

Гневно
  • 60
  • 15:14
  • 08 окт, 2009

Какво свърши този съдебен съвет за повече от 20г. ? Кого хванаха? Кого осъдиха? Търтети и безхаберници това са те! по-добре да го закрият!

Оценка
+18
 
Преглед на профил

winnie

Рейтинг: 8 Весело
  • 61
  • 15:17
  • 08 окт, 2009

"Главният прокурор обясни, че въпреки доказателствата Красьо отрича контакт с магистратите и именно затова му е повдигнато обвинение за лъжесвидетелстване. "Явно е преценил, че отговорността за лъжесвидетелстване е по-малка, отколкото тази за другото деяние", коментира Велчев."

Смях в залата.

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

Трактора и ко

Весело
  • 62
  • 15:23
  • 08 окт, 2009

Комбайна, кравата , обора и...........

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

Неизвестен

Гневно
  • 63
  • 15:41
  • 08 окт, 2009

Къв бунак е този Велчев, те говорили за по 5 секунди, пък той го споменава на такова събрание, направо комсомолско!
Абе м'чета,
Стойко Стоев, Иван Димов и Пламен Стоилов.
Мноо добре знаете, че са ви и подслушали разговорите,
и направо положението ви е много трагично,
ама Велчев просто иска да си отидете без да ви осмърди,
че народа съвсем ще загуби уважение към съдебната система.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

KOMUNISTAN

Неутрално
  • 64
  • 15:42
  • 08 окт, 2009

Колкото и да е странно, др. Б. Велчев - внуче на член на Политбюро и главен прокурор на Републиката, се кани да започне да работи вече 3 /три!/ години. След още четири изтича пълният мандат, харизан му от агент Гоце.
Дай, боже, всекиму!
Що се отнася до самия гл. прокурор, най-точната му характеристика са думите: "Зад тази опърпана външност се крие пълната липса на характер".

Оценка
+21
 
Анонимен потребител

Сульо

Неутрално
  • 65
  • 15:42
  • 08 окт, 2009

Ебем ти и държавата. Съдебна система-разбойници, прокуратура-разбойници, полиция-разбойници, еврофондове-разбойници, финансово министерство-разбойници, данъчни-разбойници, митничари-разбойници и тн.

Оценка
+23
 
Анонимен потребител

Неизвестен

Неутрално
  • 66
  • 15:45
  • 08 окт, 2009

Тия гълъбчета приличат на оня депутат, дето гласува с чужда карта и обясняваше как случайно тя била там... и той случайно се навел.
Абе, братя българи, направо ни взимат за бунаци.
Време е да си спомним какво беше направил Крум.

Оценка
+25
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 67
  • 15:47
  • 08 окт, 2009

БЪЛГАРСКАТА ТАКА НАРЕЧЕНА СЪДЕБНА Е ТОТАЛЕН ПРОВАЛ И ЗАРАДИ ОЩЕ ЕДНО НЕЩО (СРЕД МНОГОТО), А ИМЕННО - УБИЙСТВОТО НА ГЕОРГИ МАРКОВ!
Благодарение на книгата на Христо Христов (журналист в "Дневник" целият свят знае, че убийството на светеца на българската демокрация Георги Марков, най-великият български писател, е извършено от Политбюро! А българската съдебна система не направи нищо съществено! Ако не се броят усилията на една шепа хора в нея, благодарение на които беше осъден един висш офицер от ДС (може би единственият осъден комунист за деяние през комунизма) - за унищожаване досието на Марков.
А във Великобритания вече редовно заявяват най-официално, че Марков е бил убит "от правителството". Ето доказателство (цитат) от днес:
"In 1978, the Bulgarian government killed the dissident journalist Georgi Markov by jabbing him with a ricin-tipped umbrella on Waterloo Bridge."
http://www.dailymail.co.uk/debate/article-1218882/Good-golly-brolly-jolly-significant.html#ixzz0TO2oXpQM

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
+13
 
Преглед на профил

conservoir

Рейтинг: 129 Неутрално
  • 68
  • 15:50
  • 08 окт, 2009

защо главният прокурор изнася данни от следствието, което още не е завършило? пред медиите ?!
пак да се харесаме, да предупредим и да набием обръчите на онези които не са ни удобни. а останалите 30 имена няма да ги споменем ПЪК!

http://criticae.wordpress.com

Оценка
+17
 
Анонимен потребител

Цецо Спецо

Весело
  • 69
  • 15:52
  • 08 окт, 2009

АМНИСТИЯ !АМНИСТИЯ!

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

гого

Неутрално
  • 70
  • 16:00
  • 08 окт, 2009

Браво Кабакчиев! От време на време имаш проблясъци!

Оценка
+13
 
Анонимен потребител

Искам да съм прокурор във ВСС

Неутрално
  • 71
  • 16:24
  • 08 окт, 2009

Питали Мара Отварачката какви планове има след като завърши юридическото си обрачзование.
Отговорът бил: "Прокурор във Висшия Съдебен Съвет"

Оценка
+16
 
Анонимен потребител

Lone Wolf

Неутрално
  • 72
  • 16:36
  • 08 окт, 2009

Велчев да провери дали тоя Красьо не е спонсор на "Патрона" Гоце!

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

Не е виц

Весело
  • 73
  • 16:41
  • 08 окт, 2009


Вицове за адвокати - опитен адвокат

Опитен адвокат изнася заключителната си пледоария в съда:

- Господин съдия, това, че човека е бил осъждан седемнадесет пъти до сега, не го прави престъпник!

- А какъв го прави това, според вас?

- Е как какъв - колекционер на присъди!

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

ВЕСЕЛИЯТ ГОРСКИ ЕЛФ

Неутрално
  • 74
  • 17:30
  • 08 окт, 2009

ДА ВИ .........СЪДЕБНАТА СИСТЕМА, АДВОКАТСКИТЕ КАНТОРИ И ПРАВОРАЗДАВАНЕТО. НИЕ БЪЛГАРИТЕ СМЕ КАТО ВИРУС ЗА ТАЗИ ЗЕМЯ, МАЛКО ЩЕ НИ Е ДА НИ ЗАТРИЯТ. МАЛКО ЩЕ Е ДАЖЕ ДА СИ ОТИДЕМ В БЕЗКРАЙНАТА АГОНИНИЯ НА НЕИЗБЕЖНОТО САМОРАЗРУШАВАНЕ...

ПРОСТО НЯМАМ ДУМИ ДА ОПИША КОЛКО МИ Е ГНУСНО ВСИЧКО ТОВА, НЕ ПОЗОР Е ДУМАТА, НЕ ЦИНИЗЪМ ...НЕ ЗНАМ КАКВА Е ТАЗИ ДУМА, С КОЯТО ДА ОПРЕДЕЛЯ ВСИЧКИ ТЕЗИ ГНУСНИ И НЕЧИСТОПЛЪТНИ, БЕЗДАРНИ И СЕБИЧНИ ИЗРОДИ ВЪВ ВСС!

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

СтанДим

Неутрално
  • 75
  • 17:47
  • 08 окт, 2009

"...реши какви мерки да се вземат."
Мерките са ясни: Първоначално по 100 тояги, а след това ...да се научат да редят тротоарни плочки, да почистват от боклуци, и вечер да ги отвеждат там от където сутрин ги извеждат ... срещу подпис....

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

Ivan

Неутрално
  • 76
  • 17:54
  • 08 окт, 2009

ВЪТРЕ В ЗАТВОРА ТЕЗИ ГАДОВЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

сс

Неутрално
  • 77
  • 17:57
  • 08 окт, 2009

дикато велчев е там никой няма да влезе в затвора

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

DIMA

Гневно
  • 78
  • 18:00
  • 08 окт, 2009

И ХОРАТА ИМ ВЯРВАТ......................БОЖЕЕЕ СМИЛИ СЕ НАД ТОЗИ ИЗСТРАДАЛ НАРОД

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

PLEVEN

Неутрално
  • 79
  • 18:04
  • 08 окт, 2009

КРАСИ Е СИН НА МИТКО КОМАРДЖИЯТА ОТ ПЛЕВЕН....ЦИГАНЕТО

Оценка
+12
 
Анонимен потребител

Таня

Неутрално
  • 80
  • 18:11
  • 08 окт, 2009

ОТВРАТ! Е, това вече ми идва в много. Съдии-съвестта на нацията- ужас!

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

MEГИ

Любопитно
  • 81
  • 18:35
  • 08 окт, 2009

Истината е,че Висшия Съдебен Съвет е мафията в България,а щефа и(приятеля на агент Гоце) е капо де тути капи...Във ВСС - са децата и внуците на бившата номенклатура. Трябва да има лустрация във всички етажи на властта,но нещо се потули този толкова важен за България Закон...Що ли?

Оценка
-1 +15
 
Анонимен потребител

ПРОЧЕТЕТЕ

Любопитно
  • 82
  • 18:38
  • 08 окт, 2009
Оценка
+2
 
Анонимен потребител

FOX

Любопитно
  • 83
  • 19:03
  • 08 окт, 2009

Вярвате ли,че внучето на Политбюро Велчев ще тръгне да повдига обвинения срещу съпартийците си???!!!. Неговите, на татко му и на дядо му. Дядо му, като член на Политбюро, е един от създателите на лагера на смъртта край Ловеч, както и на всички останали комунистически лагери. Внучето на Политбюро, пионката на Гоце, ще продължава да лъже и да маже, но няма да допусне и прашинка да падне върху главите на цялата сган от комунистически престъпници, во главе с пикаещия във фонтаните.

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

ИСТИНАТА Е ТАЗИ,че

Любопитно
  • 84
  • 19:06
  • 08 окт, 2009

Разследването трябва да започне от БОРИС ВЕЛЧЕВ и Президента на България - агент Гоце сиришника...

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

забърсващ

Гневно
  • 85
  • 19:16
  • 08 окт, 2009

Др. Борис Велчев е на път да преполови мандата си. Трета година внучето на Политбюро се кани да започне ударна работа. Още "само" 4 годинки и ще застреля цял мандат. Без да е свършило работа за пет пари. Всъщност, то затова е поставено. За да разкарва топката. И за него с пълна сила звучи епиграмата на Радой Ралин:
"Колтурен - неколтурен,
на посто я съм турен!"

Оценка
-1 +13
 
Анонимен потребител

АЗ

Разстроено
  • 86
  • 19:22
  • 08 окт, 2009

Ако това се беше случило в Япония - Главния Прокурор щеше да си направи сепуко,а в България - Главния Прокурор си прави секуро и се подиграва със системата....и народа!

Оценка
-1 +17
 
Анонимен потребител

истина

Неутрално
  • 87
  • 20:15
  • 08 окт, 2009

Защо не арестуват Крас60? Статията го представя като недосегаем играч вместо като престъпник.

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

така си е!

Любопитно
  • 88
  • 20:21
  • 08 окт, 2009

Да има някой осъден до сега? Хващат ги,следствени са - а после ги пускат...

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

.

Гневно
  • 89
  • 20:25
  • 08 окт, 2009

ВЕЛЧЕВ ТРЯБВА ДА СИ ПОДАДЕ ОСТАВКАТА ВЕДНАГА! ИЛИ НАРОДА ДА ГО СВАЛИ.

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

Фери

Неутрално
  • 90
  • 20:54
  • 08 окт, 2009

Не използвайте думата ЦИРК за щяло и не щяло! Обиждате творците в това красиво и трудно изкуство!

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

борисчовелчев

Неутрално
  • 91
  • 07:35
  • 09 окт, 2009

Може би съм накърнил нечии интереси в двете битки, които водя - борбата с престъпността и съдбата на следствието", каза Пламен Стоилов.
жесток майтап-направо да му се даде жълтата фланелка

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

kalin

Неутрално
  • 92
  • 08:23
  • 09 окт, 2009

До #44 Кабакчиев
Специално в случаите, които си посочил не виждам за какви безобразия говориш!?

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

Антоанета

Неутрално
  • 93
  • 08:28
  • 09 окт, 2009

Какви оставки? Какви затвори? Война е необходима и обезлюдяване на континенти.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

666! СУПЕР

Неутрално
  • 94
  • 09:50
  • 09 окт, 2009

...Кебапчиеев....дфн....!...ма ноо' си тъп...! Ф...ИЧКА ТИ Н..АИНА...!
...СТИГА СЪ ТОЯ Г. МАРКОВ.....БЕ...!

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Вимето на Розата

Неутрално
  • 95
  • 10:06
  • 09 окт, 2009

Тези гузни юридически недоразумения използват странни глаголни спрежения в минало несвършено незапомнено време:

"Бил съм се бил навел на този паразит и той ме бил... и т.н."

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Кофарджиев

Неутрално
  • 96
  • 10:17
  • 09 окт, 2009

"In 1978, the Bulgarian government killed the dissident journalist Georgi Markov by jabbing him with a ricin-tipped umbrella on Waterloo Bridge."

Ето с какво Правителство разполага България! То си е същото, независимо дали се "управлява" от Жан, Иван, Сергей, Бойко, Мухобойко, или С_танко...

И преди, и сега МС е... айде де!@

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

мунчо

Неутрално
  • 97
  • 10:28
  • 09 окт, 2009

каръкчиев, добре че си направил копи-пейст, иначе пишеш на анголски с грешки, пич

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

Dubai

Неутрално
  • 98
  • 10:29
  • 09 окт, 2009

Какво става в тази малка страна???????? Садебната система като фондова борса...........Които има пари има и власт

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 99
  • 11:17
  • 09 окт, 2009

http://kkabakciev.blogspot.com/
Заявление до г-жа Министъра на правосъдието с вх. № 94-КК-200/09.10.2009.
До: Министъра на правосъдието на Република България г-жа Маргарита Попова
ЗАЯВЛЕНИЕ
от: Красимир Янков Кабакчиев, д.ф.н.
Уважаема госпожо Попова,
Във връзка с текущите събития около така наречения Висш съдебен съвет и виждайки за пръв път от много дълги години във Ваше лице човек, който има желание за борба с корупцията и некадърността в съдебната система (в която работи и едно малцинство достойни и компетентни магистрати), си позволявам да обърна вниманието Ви на позицията си, че в мнозинството си ВСС представлява една групировка, чието предназначение е да прикрива драстичната корупция и широкообхватната некадърност в съдебната система!
Целият текст:
http://kkabakciev.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 100
  • 11:28
  • 09 окт, 2009

kalin (№ 92) пише: "До #44 Кабакчиев. Специално в случаите, които си посочил не виждам за какви безобразия говориш!?"
Трябва да вникнеш във фактите, kalin! Искането ми на отводите е продиктувано именно от факти. Факти, издаващи изключително правно невежество от страна на съдии! Факти, от които става ясно, че е налице драстична корупция в съда, че апелативни и върховни магистрати нямат базова подготовка в правото, че си позволяват да създават "нормативни клаузи" и да ги "прилагат"!!!!!
Един от фактите е, че три съдийски състава (на първоинстанционно, второинстанционно и касационно равнище) си позволяват да вписват в съдебни актове, че ЕДИН ПРАВИЛНИК НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ БИЛ СЛУЖЕЛ ВМЕСТО ДРУГ ПРАВИЛНИК НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ! Твърдението е толкова противозаконно, че не се побира в нормалния човешки ум!
Подробностите са тук ("СТАВА ИНТЕРЕСНО! СЪД СРЕЩУ СЪДА! ИСКАНЕ ДА ИЗТЪЛКУВАТ СОБСТВЕНОТО СИ БЕЗУМНО РЕШЕНИЕ!): http://kkabakciev.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

teo

Гневно
  • 101
  • 15:42
  • 09 окт, 2009

БОЙКО, НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО Е, ЧЕ БЪЛГАРИЯ Е ЗАГУБИЛА МИЛИАРДИ ЗАРАДИ ПРЕСТЪПНИТЕ ДЕЙСТВИЯ НА ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ДОГАН-сергей,сава,ангелов,СИМЕОН-крадеца ,СерГЕЙ-ибрика И СВИТИТЕ ИМ, А ДО СЕГА НЯМА ОСЪДЕНИ ЗА ДЪРЖАВНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ! ЯСНОООО С ТАЗИ ЧЕРВЕНОТУРСКА ПРОКУРАТУРА И СЪДЕБНА СИСТЕМА, ТЕЗИ МАФИОТИ БЕЗНАКАЗАНО СИ ВЪРШЕХА И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ВЪРШАТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ! ДОКОГА БЕ БОЙКО??? АКО ТАКА ВЪРВИ ВМЕСТО ТЯХ ТИ ЩЕ ОТИДЕШ ЗАД РЕШЕТКИТЕ, АКО ГИ ПРЕКРИВАШ ! СМЕНЕТЕ КОРУМПИРАНИТЕ ЧЕРВЕНОТУРСКИ СЪДИИ И ПРОКУРОРИ И ТОГАВА ГИ СЪДЕТЕ, ИНАЧЕ ТИ ЩЕ ПОПАДБОЙКО, НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО Е, ЧЕ БЪЛГАРИЯ Е ЗАГУБИЛА МИЛИАРДИ ЗАРАДИ ПРЕСТЪПНИТЕ ДЕЙСТВИЯ НА ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ДОГАН-сергей,сава,ангелов,СИМЕОН-крадеца ,СерГЕЙ-ибрика И СВИТИТЕ ИМ, А ДО СЕГА НЯМА ОСЪДЕНИ ЗА ДЪРЖАВНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ! ЯСНОООО С ТАЗИ ЧЕРВЕНОТУРСКА ПРОКУРАТУРА И СЪДЕБНА СИСТЕМА, ТЕЗИ МАФИОТИ БЕЗНАКАЗАНО СИ ВЪРШЕХА И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ВЪРШАТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ! ДОКОГА БЕ БОЙКО??? АКО ТАКА ВЪРВИ ВМЕСТО ТЯХ ТИ ЩЕ ОТИДЕШ ЗАД РЕШЕТКИТЕ, АКО ГИ ПРЕКРИВАШ ! СМЕНЕТЕ КОРУМПИРАНИТЕ ЧЕРВЕНОТУРСКИ СЪДИИ И ПРОКУРОРИ И ТОГАВА ГИ СЪДЕТЕ, ИНАЧЕ ТИ ЩЕ ПОНЕШ В ТЕХНИТЕ ДУГАНОВОСЕРГЕЕВИ КАПАНИ! ОК?

 
Анонимен потребител

teo

Гневно
  • 102
  • 16:07
  • 09 окт, 2009

БОЙКО, НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО Е, ЧЕ БЪЛГАРИЯ Е ЗАГУБИЛА МИЛИАРДИ ЗАРАДИ ПРЕСТЪПНИТЕ ДЕЙСТВИЯ НА ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ДОГАН-сергей,сава,ангелов,СИМЕОН-крадеца ,СерГЕЙ-ибрика И СВИТИТЕ ИМ, А ДО СЕГА НЯМА ОСЪДЕНИ ЗА ДЪРЖАВНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ! ЯСНОООО С ТАЗИ ЧЕРВЕНОТУРСКА ПРОКУРАТУРА И СЪДЕБНА СИСТЕМА, ТЕЗИ МАФИОТИ БЕЗНАКАЗАНО СИ ВЪРШЕХА И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ВЪРШАТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ! ДОКОГА БЕ БОЙКО??? АКО ТАКА ВЪРВИ ВМЕСТО ТЯХ ТИ ЩЕ ОТИДЕШ ЗАД РЕШЕТКИТЕ, АКО ГИ ПРЕКРИВАШ ! СМЕНЕТЕ КОРУМПИРАНИТЕ ЧЕРВЕНОТУРСКИ СЪДИИ И ПРОКУРОРИ И ТОГАВА ГИ СЪДЕТЕ, ИНАЧЕ ТИ ЩЕ ПОПАДНЕШ В ТЕХНИТЕ МАФИОТСКИ КАПАНИ! ВИЖДАШ, ЧЕ ТЕ ЗАПОЧВАТ ДА ТЕ АТАКУВАТ! БОЙКО, ДЕЙСТВАЙ БЪРЗО, ЗАЩОТО ТЕ СА ОПИТНИ МАФИОТИ И АКО НЕ ГИ ПРАТИШ ЗАД РЕШЕТКИТЕ ЗНАЕШ КАКВО ТЕ ОЧАКВА, РЕШЕТКИ, ВМЕСТО ТЕ ДА ПОПАДНАТ В ТЯХ!ОК?

 
Анонимен потребител

Кротко бе Кабакчиев

Неутрално
  • 103
  • 18:02
  • 09 окт, 2009

" целият свят знае, че убийството на светеца на българската демокрация Георги Марков, най-великият български писател, е извършено от Политбюро! А българската съдебна система не направи нищо съществено!"
Кабакчиев,яко те хапе кучето братле, мнооого яко! Какъв светец,какъв най-велик писател те гони момче? Ти изобщо не си в час, не познаваш нито човека ,нито житието му, така че намали малко патоса, че ставаш за смях!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

boyan

Неутрално
  • 104
  • 10:29
  • 10 окт, 2009

До #100
Човече, плати си на някой адвокат да ти обясни процеса и правата ти в него, защото си доста объркан според мен. Всеки може да иска отвод на съдия, съдията прецеява сам за себе си, дали да си направи (в противен случай няма да има завършен процес), основанията за отмяна на влязло в сила съдебно решение са изчерпателно посочени, това че решението не ти харесва НЕ Е ОСНОВАНИЕ за отмяна и т.н, но не ми се обяснява тук.

 
Анонимен потребител

SU

Неутрално
  • 105
  • 09:52
  • 14 окт, 2009

Да вкарат военен режим и да изметат всичко от замъците им заедно с тях.
член 303 и 304 ГПК...отмяна на влезли в сила решения...всеки може да ги види.

 
Анонимен потребител

гражданин

Гневно
  • 106
  • 14:48
  • 23 ное, 2009

Ние ще бъдем на този хал дотогава, докато Красьо е кадровик на ВСС и цялата Съдебна система и той подбира, назначава и уволнява магистрати, съдии и следователи с финикийски знаци, без да се съветва с нас, суверена.Истинска промяна може да настъпи само, ако ние променим правилата, Закона за изборите и Конституцията и ликвидираме безконтролната власт на магистратите по такъв начин, че сами да номинираме,избираме и отзоваваме депутатите, а те да избират и освобокдават магистратите,ако злоупотребят със своята независимост. По тази логика, ние можем да упражняваме ефективен граждански контрол върху всички държавни институции,включително президент, премиер,председателна Народното събрание и др., ако забравят кой ги е избрал и закъде бяха тръгнали.За съжаление, ние не можем да променим тези правила без обществен натиск върху депутатите, които доброволно никога няма да се съгласят да изпуснат кокала, благините, големите заплати.Нали, затова те измислиха понятието водач на листа в 10 града, за да бъдат избрани "на всяка цена", за да коват закони цели 20 години.За да променим тези правила е нужна обща организация на потърпевшите - Национално демократично движение за истина и справедливост-България с Национален съвет и местни структури в цялата страна. Само чрез частична промяна на Конституцията, може да бъде извършена реформа на Съдебната система, корумпираните магистрати да влязат в затвора заедно с крадците, а техните богатства конфискувани!

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.