Регистрация
23 окт 2009, 18:21

Френският посланик попита дали наказателният кодекс е писан от обвиняемите

От Дневник
Последна промяна в 18:21 на 23 окт 2009, 5787 прочитания, 135 коментара
Посланикът на Франция в София Етиен дьо Понсен реторично попита днес в интервю за БНТ дали българският Наказателен кодекс не е писан от обвиняемите и дали правата на престъпния контингент не са прекалено защитени. "Наказателният кодекс на България е много благоприятен за наказаните, ние се питахме дали той не е бил изготвен от тях, от хора, които са до такава степен защитени, че след като в пресата избухват афери те стават следствени и после нищо не се случва", каза френският дипломат. 

По думите му  фактът, че такива хора не получават обвинение и присъда, а напротив -  биват оправдани, прави положението бедствено.
Все пак според дьо Понсен политическата воля за промяна у управляващите се вижда, но все още не е ясно дали тя ще е достатъчна, за да стане реалност.

Посланикът на Франция изрази безпокойство от ставащото във Висшия съдебен съвет, защото то  "показва, че на най-високо равнище съществуват сериозни проблеми."  Сигнал за това, че нещата и там се подобряват, по думите му, е фактът, че тези казуси стават известни на обществото.

Интервюто на Етиен дьо Понсен е по повод негов текст, публикуван на блога му:

"Бих искал да споделя с вас впечатлението ми от една сцена, на която присъствах и която е част от българското всекидневие, пише авторът на текста. Излизайки пеш от един голям софийски хотел, попаднах лице в лице с пристигащ, впечатляващ кортеж. Пред входа се появиха четири луксозни лимузини, германска марка. Най-внушителната, твърде вероятно здраво блиндирана, бе непосредствено следвана от джип, снабден с много антени. Заинтригуван, ми обясниха, че те служат за смущение на вълните, за избягване на взривяване на бомба от разстояние. Всички тези
коли бяха с особени номера от рода на С за София 000 и още нещо.

От тях най-напред слязоха яки юначаги с късо подстригани коси, с ясно видими слушалки, ръце зад саката. После слязоха красиви и пъргави млади жени на високи токчета. Дължината на полите им явно не беше първата им грижа. Накрая с телефон на ухото и с отпусната походка слезе охраняваният човек. Не го познавах. Цялата тази компания влезе в хотела, като бодигардовете взеха позицията на стрелци в хола, както се казваше, по време на моята военна служба.

Държа да уточня, че не ставаше в никакъв случай въпрос за официален кортеж или охрана. За един миг при преминаването на тази гледка помислих, че се намирам в иракска афганистанска или ливанска обстановка. Къде другаде може да се страхуваш да бъдеш убит насред улицата или от бомби с дистанционно управление? Но, не, бях в България, страна членка на ЕС от две години. А кортежи като този се срещат редовно в София или другаде."
  • Зарче
Етикети
135 коментара
 
Анонимен потребител

k

Весело
  • 1
  • 18:25
  • 23 окт, 2009

поздрав с песента: Welcome to the Jungle

Оценка
-2 +128
 
Преглед на профил

noemis

Рейтинг: 56 Неутрално
  • 2
  • 18:25
  • 23 окт, 2009


Въпросът изобщо не е реторичен!
И даже не е въпрос, а констатация.

Оценка
-1 +166
 
Анонимен потребител

BEGETTO

Неутрално
  • 3
  • 18:29
  • 23 окт, 2009

ПРЕДПАЗНА КЛАУЗА ОТ Е.О. ЗА ПРАВОСЪДИЕТО НИ ...САМО ТОВА Е СПАСЕНИЕТО ОТ ЛИПСАТА НА ПРАВОСЪДИЕ В БГ !

Оценка
-7 +119
 
Анонимен потребител

Лаик

Неутрално
  • 4
  • 18:29
  • 23 окт, 2009

Този въпрос си задават и всички нормални работещи и плащащи данъци Българи. Дано някой някога отговори поне...

Оценка
+141
 
Анонимен потребител

чочо

Неутрално
  • 5
  • 18:30
  • 23 окт, 2009

МЕРСИ на Негово превъзходителство!В България престъпниците се толерират от държавата ,а българското правосъдие е най-хуманното в света.

Оценка
-1 +145
 
Анонимен потребител

чочо

Неутрално
  • 6
  • 18:30
  • 23 окт, 2009

МЕРСИ на Негово превъзходителство!В България престъпниците се толерират от държавата ,а българското правосъдие е най-хуманното в света.

Оценка
-4 +68
 
Анонимен потребител

proba

  • 7
  • 18:31
  • 23 окт, 2009

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Анонимен потребител

SIDDHARTHA

Неутрално
  • 8
  • 18:34
  • 23 окт, 2009

G-n POSLANNIК

У НАС НАКАЗАТЕЛНИЯ КОДЕКС Е ПИСАН ОТ БЪДЕЩИ ОБВИНЯЕМИ! КОИТО ЧУДЕСНО СА СЪЗНАВАЛИ , ЧЕ ЕДИН ДЕН ЩЕ ИМ СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ! ЗА КРАСИ,МАСИ И Т.Н.

Оценка
-3 +135
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5517 Весело
  • 9
  • 18:36
  • 23 окт, 2009

Ха, ха, ха. Вярно е, че един поглед отвън вижда по-ясно неща, които за българите са нормални вече от поне 18 години...

"Но, не, бях в България, страна членка на ЕС от две години." И ние смятаме, че сме там, но най-хуманното правосъдие ни доказва всеки ден, че не е така. Къде другаде наркотрафиканти и убийци излизат всеки уикенд от затвора (където са за по 2-3 години) на дискотека или на разходки и барбекюта?

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
-1 +103
 
Анонимен потребител

Соколов

Неутрално
  • 10
  • 18:38
  • 23 окт, 2009

Драги ми г-н посланик. Ние тук в блатото ви молим да разкажете това у Европата, белким ако поне там има некой на място да си размърда, щото тук се видя че и с и без Европа е пълна трагедия...

Оценка
-4 +91
 
Анонимен потребител

един

Неутрално
  • 11
  • 18:39
  • 23 окт, 2009

бреии за 50 години комунизъм и 20 год социализъм сега ли чак загря за кого са законите тоя посланник

Оценка
-20 +36
 
Анонимен потребител

ABV

Неутрално
  • 12
  • 18:41
  • 23 окт, 2009

Срам, срам, срам... Направо се срамувам, че съм българин!!!

Оценка
-8 +76
 
Анонимен потребител

Citoyen

Разстроено
  • 13
  • 18:42
  • 23 окт, 2009

Тая картинка не от вчера, а от 20 години. Толкова посланници са я виждали. Защо ни приеха в ЕС заедно с мутрите ? Май им беше през дядовия.

Оценка
-6 +61
 
Анонимен потребител

До горните

Неутрално
  • 14
  • 18:43
  • 23 окт, 2009

Имате ли идея от кого се "пишат" законите - т.е. кой е органът, който ги приема. Бас ловя, че повечето драскачи са убедени, че законите се пишат от съда. Може би по тази причина не сте уловили до кога е адресирано изказването на френския посланик. Щото за разлика от вас, той много добре знае, че причината за лошите закони е в ПАРЛАМЕНТА.

Оценка
-3 +77
 
Анонимен потребител

Гонзето

Неутрално
  • 15
  • 18:48
  • 23 окт, 2009

Все пак според дьо Понсен политическата воля за промяна у управляващите се вижда, но все още не е ясно дали тя ще е достатъчна, за да стане реалност.
Глупостти на търкалета!!!!!!! Ама много големи глупостти, слушаме ги точно 20 години - нещо да се е променило? Да бе!

Оценка
-2 +38
 
Анонимен потребител

Истината

Неутрално
  • 16
  • 18:48
  • 23 окт, 2009

бРАВО НА № 6!
Преписвам му констатацията!
У НАС НАКАЗАТЕЛНИЯ КОДЕКС Е ПИСАН ОТ БЪДЕЩИ ОБВИНЯЕМИ! КОИТО ЧУДЕСНО СА СЪЗНАВАЛИ , ЧЕ ЕДИН ДЕН ЩЕ ИМ СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ! ЗА КРАСИ,МАСИ И Т.Н.

Оценка
+57
 
Анонимен потребител

Въпрос

Любопитно
  • 17
  • 18:49
  • 23 окт, 2009

Колко красьовци има в Родината ? С тефтерчета, с джиесеми ? Има ли съдия, рефер, чиновник, кмет който да не е в тефтерчето на красьо № ен ? Министрите на ББ кой ги пробута ?

Оценка
-3 +43
 
Анонимен потребител

Гонзето

Неутрално
  • 18
  • 18:50
  • 23 окт, 2009

До коментар [#12] от "ABV":

Не се срамувай че си българин, срамувай се от тези които излагат България!

Оценка
-4 +54
 
Анонимен потребител

срам,срам

Разстроено
  • 19
  • 18:52
  • 23 окт, 2009

Голям срам ,Бойко!!! ви ж какви ни ги говорят французите а ние се правим ,че нищо не чуваме!!!

Оценка
-7 +42
 
Анонимен потребител

песимиста

Неутрално
  • 20
  • 18:54
  • 23 окт, 2009

Европа да ни изпрати английската полиция и немските съдии! С нашите още десетилетия ще бъдем на същото положение.
Предишните управници си дадоха амнистия за престъпленията, които извършиха. Мислите ли, че и тези няма да последват примера им?

Оценка
-5 +60
 
Анонимен потребител

izumen

Гневно
  • 21
  • 18:54
  • 23 окт, 2009

Защо този въпрос не езададен до сега от нито един правосъден министър,главенпрокурор и прочее главен магистрат в България ? Защото и те са част от статуквото , търсещо си алиби за бездействието на правосъдната система в Бандитска република България . Защото и те са част от същата бандитска шайка пиеща кръвчицата на оскотелия от безправие български народ .

Оценка
+58
 
Анонимен потребител

Citoyen

Разстроено
  • 22
  • 18:55
  • 23 окт, 2009

Тая картинка не от вчера, а от 20 години. Толкова посланници са я виждали. Защо ни приеха в ЕС заедно с мутрите ? Май им беше през дядовия.

Оценка
-5 +17
 
Анонимен потребител

Димитър

Неутрално
  • 23
  • 18:57
  • 23 окт, 2009

Срамът е за френския посланик,който така безцеремонно се намесва в деликатната свера,каквато е правосъдието за всяка страна.В библиотеките,а и мисля,че по книжарниците има една твърде интересна книга от френски автор за чудовищните грешки на френсккото правосъдие през последните 100 години,довело до екцекуции/последното смъртно наказание във Франция е изпълнено през 1987г./ и на впоследствие признати за невинно осъдени.

Оценка
-104 +16
 
Анонимен потребител

забежко

Неутрално
  • 24
  • 18:59
  • 23 окт, 2009

ВЪВ ВСЯКА ДЪРЖАВА ИМА ПРЕСТЪПНИЦИ, В БЪЛГАРИЯ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ СИ ИМАТ ДЪРЖАВА ! това да се препише по сто пъти от всеки ученик за да не откриват постоянно топлата вода , всеки да си го сложи на фланелката или на сакото

Оценка
-3 +62
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 25
  • 18:59
  • 23 окт, 2009

Ей го на, при беззъбите ни журналисти и политици трябва до дойде някой отвън за да каже публично няколко прости факта които всички хора виждат ясно и се възмущават...

браво на понсен

Оценка
+57
 
Анонимен потребител

rex

Неутрално
  • 26
  • 18:59
  • 23 окт, 2009

Абе френският посланик добре ги говори, ама на мафията в България и е през.....бронираните коли! Г-н посланик, бихте ли докарали и инсталирали на централно място едно изобретение на вашия уважаван сънародник д-р Гильотен! То би имало много голям ефект за заздравяване на връзките между двата братски народа!

Оценка
-5 +40
 
Анонимен потребител

Lili Kostova

Неутрално
  • 27
  • 19:00
  • 23 окт, 2009

И аз съм за английските полицаи и немските съдии.
Особено държа на немските съдии.
Нашите ги видяхме, че са за боклука.
Еххх, кога ще ги изринем?

Оценка
-7 +43
 
Анонимен потребител

Енчо

Неутрално
  • 28
  • 19:02
  • 23 окт, 2009

Това изказване на френския посланик не е направено с любов към България. То си е направо антибългарска пропаганда!!!
Къде е Гоце да ни защити?

Оценка
-46 +18
 
Преглед на профил

Само Левски

Рейтинг: 851 Неутрално
  • 29
  • 19:03
  • 23 окт, 2009

А КОЙ ОБВИНЯВАШЕ АМЕРИКАНСКОТО ПРАВОСЪДИЕ, ЧЕ БИЛО СУРОВО. СУРОВО, НО СПРАВЕДЛИВО.

Оценка
-7 +30
 
Анонимен потребител

понсен - персона нон грата!

Неутрално
  • 30
  • 19:03
  • 23 окт, 2009

Я го виж този Понсенчо, поискало му се да се почистим. Ама на нас ни е хубаво с мафията - ядем маслини, пици, домати!Хубаво е тук, колко пари спечелихме, да си направим България най-голямата сцена в света за снимане на екшъни и корлеонки! Целият Холивуд се изреди тук - вдигнаха ни и пенсиите!

Оценка
-32 +7
 
Анонимен потребител

!!

Неутрално
  • 31
  • 19:04
  • 23 окт, 2009

Уважаеми г-н посланик на Франция, законите в България са написани от дядовците и бабите на комунистите за да могат днес техните деца и внуци да грабят, убиват и изнасилват безнаказано и да могат да си създават изкуствени марионетни опозиционни партии чрез които имитират съществуване на "демокрация".
Г-н посланик Етиен дьо Понсен, защо не попитате реторично, защо България е приета в ЕС с комунистическата конституция на която само премахнаха Член първи, че Българската Комунистическа партия "уж" вече не фактор след едно преименуване от БКП в БСП?
Къде г-н посланик го има това - за 20 години от 1989 година до днес така наречената "уж" БСП - Българска Социалистическа партия да има 47 конгреса в рамките на 20 години!?! Българската Комунистическа партия си остава безнаказана за престъпленията си и съдебната система си остава комунистическа.
Преименуването на БКП в БСП е като вълка да се наметне с овча кожа, но нрава си не мени.

Оценка
-9 +62
 
Преглед на профил

ь

Рейтинг: 3559 Неутрално
  • 32
  • 19:04
  • 23 окт, 2009

Сутринта го гледах.Този е голям сладур! Не знам дали е обеспокоен какви ги върши ВСС, но си прозвуча 1 към 1, че за никакъв х.й не стават

Простотията ходи по хората! Затова обичам животните!

Оценка
-3 +38
 
Анонимен потребител

Горкият Понсен

Неутрално
  • 33
  • 19:13
  • 23 окт, 2009

Подиграли са се с горкия френски посланик - заблудили са завалията! Просто е гледал, как Мосфилм снимка филм за мафията! Не знае ли понсен че тук живеем живот като на кино! Хубаво е в България, хубаво е - долу ръцете, не ни завиждай, Понсене!

Оценка
-4 +21
 
Анонимен потребител

Po-goliam pesimist

Разстроено
  • 34
  • 19:14
  • 23 окт, 2009

До песимиста от още по - голям песимист ! За германският съд и наказателен кодекс съм съгласен , но английските полицаи ще бъдат изтрепани от нащите бандюги най-много за месец ! Обамата да помогне и да ни прати щатски полицаи . Само тогава за родните мафиоти ще настъпят черни дни . И тъй като това си е жива утопия - незабавен мораториум и предпазна клауза въху глава правосъдие за България от ЕС. Българският народ не вярва на правосъдната система в България . Не и вярват и мафиотие които решават споровете по между си чрез саморазправа , отвличания и отстрел .

Оценка
-1 +34
 
Анонимен потребител

Дойрян

Неутрално
  • 35
  • 19:18
  • 23 окт, 2009

Хич не обичам франсетата. Но посланикът е прав в случая. Даже нещо повече - законите ги гласуват депутатите под диктовката на мутрите. Всъщност и едните и другите са престъпници.

Оценка
+44
 
Анонимен потребител

floy

Неутрално
  • 36
  • 19:19
  • 23 окт, 2009

Какавата ни държавата,такова и правосъдието

Оценка
-2 +24
 
Преглед на профил

Читателят

Рейтинг: 415 Неутрално
  • 37
  • 19:21
  • 23 окт, 2009

Съществуването на съдебна мафия е заложено още в Конституцията.
Желание за промяна на тази недомислица не е проявил нито един парламент.
Така че да се надяваме ЕС че ще ни оправят. Ако сме живи.

Оценка
-5 +26
 
Преглед на профил

Phips

Рейтинг: 328 Неутрално
  • 38
  • 19:25
  • 23 окт, 2009

Все пак вероятно Понсен се е объркал (или преводачът, или авторът на статияат) и се касае за Наказателно-ПРОЦЕСУАЛНИЯ кодекс (НПК), а не Наказателния кодекс (НК).

Оценка
-2 +15
 
Анонимен потребител

SD

Неутрално
  • 39
  • 19:27
  • 23 окт, 2009

НК не писан от обвиняемите, от престъпниците е писан, пардон от депутатите.

Оценка
-1 +23
 
Анонимен потребител

gogo

Неутрално
  • 40
  • 19:27
  • 23 окт, 2009

Ваше Превъзходителство,разберее че всички полицаи,следователи,адвокати,прокурори,СЪДИИ,нямат желание да се променят! Та тая престъпност ги храни/и то как?/ Ние сме малка страна,всичко във нея се знае,но ако тикнат във затвора всички престъпници няма да имат работа! Затова и законите са ни такива мъгляви,винаги има вратички/за рушвети и престъпления/!

Оценка
-3 +31
 
Анонимен потребител

SD

Неутрално
  • 41
  • 19:28
  • 23 окт, 2009

НК не писан от обвиняемите, от престъпниците е писан, пардон от депутатите.

Оценка
-3 +14
 
Анонимен потребител

градски пътник

Неутрално
  • 42
  • 19:28
  • 23 окт, 2009

Добър шамар за бандитската власт в Бг.
Но си е едно нищо, не стига - налапали са цялата държава.
И едни предпазни клаузи ще спасят Европа, не нас от мръсната душманска сган.
Освобождението е възможно, но не отвън, а с едно мирно, кротко всенародно бунтче, което да вкара всички граждани с всички възможни права и средства във всички власти.
Не викай "Амин", ами се включи в мрежата на бунта - преди всякакви партии! Освободители няма да има.

Оценка
-2 +23
 
Анонимен потребител

SD

Неутрално
  • 43
  • 19:29
  • 23 окт, 2009

НК не е писан от обвиняемите, от престъпниците е писан, пардон от депутатите.

Оценка
-2 +13
 
Анонимен потребител

Филия

Неутрално
  • 44
  • 19:33
  • 23 окт, 2009

До коментар [#23] от "Димитър":

Браво, бе Димитре! Приказката за сламката в чуждото око и за гредата в твоето знаеш ли я? Франция ли ти е проблемът? От това ли те боли г..ът?

България - френски департамент! А не турски вилает!

Оценка
-2 +31
 
Анонимен потребител

patriot

Гневно
  • 45
  • 19:36
  • 23 окт, 2009

В България депутатите ,или са избрани с парите на мафията , или сами са мафиоти . Как може да очаква френският посланник при това положение мафиотския парламент да приема закони срещу самия себе си ? Няма оправия у нас ! За това ако Европа иска да помогне на нас и на себе си незабавно да вземе възможно най - крайната мярка спрямо България в сферата на правосъдието и общественния ред ,

Оценка
-2 +31
 
Анонимен потребител

хххх

Неутрално
  • 46
  • 19:37
  • 23 окт, 2009

И НК и НПК са писани от адвокати,които са си правили сметката да вадят големи печалби от засуканите и свръх формализирани процедури.

Оценка
-1 +28
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 47
  • 19:41
  • 23 окт, 2009

Merci, Monsieur l'Abassadeur d'avoir poser cette question.

Оценка
-5 +13
 
Преглед на профил

дедко

Рейтинг: 293 Неутрално
  • 48
  • 19:45
  • 23 окт, 2009

Ваше Превъзходителство, мосю Посен, Вашето изказване е тре биен, баш хорошо, но едва ли някой ще го вземе впредвид, уважаеми - навързани са като свински черва- полиция, прокуратура, съд и адвокатура! Навярно сте чули и това- за кокошка няма прошка, за милион- няма закон! Се лави бюлгари уже двадцать лет!

Оценка
-1 +36
 
Преглед на профил

Karla Miyagi

Рейтинг: 1211 Неутрално
  • 49
  • 19:48
  • 23 окт, 2009

Две неща. Първо , очевидно е , че франсето не е чело кодекса , иначе нямаше да формулира така въпроса , кодекса си е много даже строг. И второ , всичките тези неща , които описва са самата истина , но проблема е , че законите които той съдържа НЕ се прилагат. Какъвто и закон да напишеш , когато няма воля за изпълнението му , той е абсолютно безполезен. Когато има съдии-мафиози , полицаи-мафиози , прокурори-мафиози и адвокати-мафиози , ако ще и кодекса на Сталин или Торкемада да имаш - все едно.

Klaatu Barada Nikto!

Оценка
-9 +37
 
Анонимен потребител

бг-мафия

Весело
  • 50
  • 19:49
  • 23 окт, 2009

"Добър шамар за бандитската власт в Бг. "

Ще си го преместим!

Оценка
-2 +19
 
Анонимен потребител

Никаква милост! Никаква давност за престъпниците!

Гневно
  • 51
  • 20:01
  • 23 окт, 2009

Благодаря на французина! Благодаря и на всички други високопоставени хора по света, които биха ни помогнали и принудили да вкараме в затвора всички негодници: продажни политици, властници, олигарси, безпричинно забогатели митничари министри, съдии и. т. н. Трябва да се построят нови и по-големи затвори. Много хора трябва да бъдат осъдени и с по-високи наказания и за назидание. Престъпници, които сами си пишат наказателните закони /Ванко 1 и неговата шайка/ следва да няма давност за тях, а по-строги наказания с оглед вредното влияние сред обществото ни. Никаква милост! Никаква демокрация, а строго и точно спазване на законите от всички.

Оценка
-3 +26
 
Анонимен потребител

EE

Неутрално
  • 52
  • 20:01
  • 23 окт, 2009

Посланичето се прави на интересен, ама всичките им служебни коли могат да си заминат по реда)))). Навремето чешкият посланик се беше направил на интересен в едно заведение (помолил едни мутри да говорят по-тихо), ама май беше изхвърчал през прозореца)).
Всъщност нашите бизнесмени са истински - всеки все още жив е преживял поне два атентата и три взрива.
Защо не казва, че западния бизнес си прави врътките с нашите бизнесмени назначени от Партията и ДС ? Че тия с охраната не са паднали от небето. Тоя не знае ли откъде са произлезли ?

Оценка
-30 +8
 
Анонимен потребител

Karl Marks

Весело
  • 53
  • 20:02
  • 23 окт, 2009

Що е престъпност и има ли тя почва у нас ? Има , как да няма , ако Европа не я напръска с хербецид - Свършени сме !

Оценка
-1 +14
 
Преглед на профил

Karla Miyagi

Рейтинг: 1211 Неутрално
  • 54
  • 20:06
  • 23 окт, 2009

До коментар [#51] от "Никаква милост! Никаква давност за престъпниците!":

"Никаква демокрация, а строго и точно спазване на законите от всички."

Ми то това е есенцията на демокрацията , бе драги , строгото и точно спазване на законите от всички.

Klaatu Barada Nikto!

Оценка
-3 +24
 
Анонимен потребител

########

Неутрално
  • 55
  • 20:06
  • 23 окт, 2009

Triumph des Willens (Full movie - English subbed)
http://www.youtube.com/watch?v=GcFuHGHfYwE
Бойко Борисов е надеждата, Бойко Борисов е човекът който ще сложи в държавата ред.
http://www.youtube.com/watch?v=GcFuHGHfYwE
Triumph des Willens (Full movie - English subbed)

Оценка
-13 +3
 
Анонимен потребител

Българин

Неутрално
  • 56
  • 20:14
  • 23 окт, 2009

Всички "недоразумения" в законодателството идват от адвокатското лоби, което изобилства във всяко НС. Когато приемат законите никога не се интересуват от мнението на тези, които ще ги прилагат - съдиите, а им се натриса един "матриал", който ако се спазва накрая нищо няма да излезе, а адвокатите потриват доволно ръце. Сега в това НС разбрахме покрай видимата отвсякъде Фидосова, че и нотариусите са се уредили с лоби, та нали първата поправка, гласувана от новото мнозинство беше на Закона за нотариусите и нотариалната дейност. Пък вие обвинявайте съдиите и гласувайте да ви представляват всякакви тарикати, които ще ви напишат "хубавите" закони.

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

bulfgarinvstranstvo

Неутрално
  • 57
  • 20:16
  • 23 окт, 2009

55,
откъде се извади такъв балкански нацист?
то на балканите и нацистите са били втора категория

Оценка
-5 +7
 
Анонимен потребител

Коста

Неутрално
  • 58
  • 20:17
  • 23 окт, 2009

Аз досега съм влизал само веднъж в съда и не мога да кажа нищо лошо. За три месеца решението ми влезе в сила и сега е образувано изпълнително производство. Яво бакиите са по наказателните дела, щото закона дава възможност обвиняемите да се "разболяват", когато поискат и така, докрая на света.

Оценка
+12
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5517 Весело
  • 59
  • 20:19
  • 23 окт, 2009

Айде бе, поне на Доган барбекюто и зида съборете, то се е видяло, че друго няма да направите.

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
-5 +16
 
Анонимен потребител

дипломация втора употреба

Неутрално
  • 60
  • 20:21
  • 23 окт, 2009

И кво - големи Яйца снесъл мусюто
Смаяни сме от новината и даже падаме
Преповтаря преповторени хилядократно всеизвестни на цял свят хълти новини Да беше изкоментирал последния цирк в ЮНЕСКО можеше случайно и да намери топла връзка с това което го е впечатлило в София
Ама мусюто е голЕм дипломат де
И още по-голем европеец

Оценка
-27 +7
 
Анонимен потребител

sofia

Неутрално
  • 61
  • 20:30
  • 23 окт, 2009

до 28
А защо очаквате един дипломат да ни обича, достатъчно е НИЕ да си обичаме Родината

Оценка
-6 +8
 
Анонимен потребител

Филия

Неутрално
  • 62
  • 20:32
  • 23 окт, 2009

До коментар [#52] от "EE":

"Навремето чешкият посланик се беше направил на интересен в едно заведение (помолил едни мутри да говорят по-тихо), ама май беше изхвърчал през прозореца..."

Това е казано с голяма, бай-ганьовска, гордост - виж колко сме готини ние и какви пичове са ни мутрите (бизнесмените, де)! Разни цивилизовани педерасти ще ни кажат на нас как да се държим!

Проститийо, простотийо! Няма спасение от теб!


Оценка
+40
 
Преглед на профил

ь

Рейтинг: 3559 Неутрално
  • 63
  • 20:33
  • 23 окт, 2009

До коментар [#54] от "Karla": Така си е. Българинът реве като "буга", когато не се спазват законите и ги нарушава, при първа възможност, стига да падне "келепирец". Границата между анархия и демокрация, е точно в безусловното спазване на законите от всички.


Простотията ходи по хората! Затова обичам животните!

Оценка
+18
 
Анонимен потребител

Обективен

Неутрално
  • 64
  • 20:37
  • 23 окт, 2009

До коментар [#49] от "Karla":

Кое му е строгото на закона - безчетните условни присъди, като например на шофьор убил на пътя в пияно състояние ли (вж случая "Стависки" да кажем)? Бойко що иска 30год за отвличане като са строги законите?

Но посланникът не е юрист и нормално говори за НК и НПК накуп. Какво да кажем за НПК?!

Отделно е, че няма воля за прилагането им, но и за това франсето говори изрично - тук твоето мнение само потвърждава думите му, поне да му беше отдала кредит.


Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 1244 Любопитно
  • 65
  • 20:48
  • 23 окт, 2009

Строги са законите друг път - почти винаги за първо провинение е условна присъдата без значение какво е престъплението. Едва ли има друга страна с толкова "строг" наказателен кодекс, в която може да получиш условна присъда за убииство!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

Ралица

Неутрално
  • 66
  • 20:53
  • 23 окт, 2009

Навремето като председател на тогавашното Народно събрание дядо Петко Рачев Славейков е поискал да се забрани достъпа на юристи в сградата на НС. Толкова те са му били омръзнали с празното си и мремегубно дърдорене. Има го в избраните му съчинения в раздел "Речи".

Оценка
+19
 
Анонимен потребител

Аман

Неутрално
  • 67
  • 20:57
  • 23 окт, 2009

Да направят чисто нов наказателен кодекс с драконови мерски и това е спасение. Предпазните клаузи от ЕС са нищо не значат за БГ народ. Моите родители ги обираха циганори над 20 пъти. Няма ли наказание, гаврата ще продължи.

Оценка
+15
 
Преглед на профил

Karla Miyagi

Рейтинг: 1211 Неутрално
  • 68
  • 21:00
  • 23 окт, 2009

До коментар [#64] от "Обективен":


До коментар [#65] от "nqma zna4ka koi":

Наказанията са "от - до" , иначе казано най-малкото може и да е условна , но горната граница да е до пет години и тук вече влиза в ролята си съдията , който по разбираеми причини дава доланата граница на платежоспособните подсъдими... Прокурорите също могат да искат различни наказания , според същите (вероятно) критерии , ченгетата могат да "губят" доказателства , да получават амнезия и т.н.
Това имах пред вид.

Klaatu Barada Nikto!

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

Мани

Рейтинг: 2405 Неутрално
  • 69
  • 21:01
  • 23 окт, 2009

До коментар [#49] от "Karla":
Това е самата истина! А " Когато има съдии-мафиози , полицаи-мафиози , прокурори-мафиози и адвокати-мафиози", значи няма политическа воля. Или е съвсем анорексична. Тогава никаква правна уредба не помага.

One Man** Show

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5517 Весело
  • 70
  • 21:06
  • 23 окт, 2009

Какво искате от съдии, които в сградата на съда, забравих в кой град беше, отварят фолк-кръчма "Мале, мале"?

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
-3 +23
 
Преглед на профил

Reveal

Рейтинг: 1209 Неутрално
  • 71
  • 21:12
  • 23 окт, 2009

Още при онази история с амнистията стигнах да извода, че се приемат закони, които да узаконят беззаконието. И щом беззконието е законно, то истинския закон реално не съществува за нарушителите му, а съществува само за тези които го спазват и излиза, че законотворците само са имитирали работа.

Le Reve Always |||

Оценка
-1 +15
 
Преглед на профил

ь

Рейтинг: 3559 Неутрално
  • 72
  • 21:13
  • 23 окт, 2009

До коментар [#67] от "Аман":И "шо файда", ако няма воля никой да ги прилага. Има вариант, да дойде на власт някой диктатор - патриот - идеалист Да ги метне на ешафода наред! Историята обаче показва, че и много невинни глави падат зян Не става. В Европа няма да им хареса, защото има и доста техни глави за рязане!

Простотията ходи по хората! Затова обичам животните!

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

извън лудницата

Неутрално
  • 73
  • 21:17
  • 23 окт, 2009

тоз човек,тоз френски католик! уж харен чиляк,уж от нашта вяра пък...Не знае ли че в България съществува от години най-висшия тип християнство??? как не е разбрал това..не може да стигне до тия висоти ли,какво?!
Където редовия българин и народа като цяло подлага и дава не само бузи,но и дупе на разбойниците невярващи...тез езичници непревъзпитани!! Дава ги,но си мисли че е над тях..а всъщност се къпи в ексрементите на разбойническите банди.Българският народ е най-най -християнския в света за всички времена! гаранция!
Човек за човека е ..светец в България!
Народът се състои от светци...
А свети хора без изстъпления и поругавания над тях няма! Следователно всичко е пожелана и харесвана ситуация-както от едните,така и от другите!
А отстрани за нормалните-от Франция или откъдето и да е,изглежда като висша,да но...висша лудница!!

Оценка
-6 +3
 
Анонимен потребител

WhatTheFuck

Неутрално
  • 74
  • 21:21
  • 23 окт, 2009

Dehumanizer #70
Градът не беше ли София ?

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Иван

Неутрално
  • 75
  • 21:22
  • 23 окт, 2009

Вероятно има някакво объркване по отношение на твърдяното от френския посланик относно нашия НК.В НК не се решават проблемите с правата на обвиняемите,с ролята на обвинението и защитата,действиеята на съда.Тези въпроси се решават в НПК.А по мнение на специалисти отг западните страни нашият НК е един от най-суровите в ЕС.

Оценка
-7 +4
 
Анонимен потребител

Колев

Неутрално
  • 76
  • 21:28
  • 23 окт, 2009

Браво!Ще разберем сега дали френският посланик ще разбие престъпните червени бетонени глави или още този народ ще носи робският си кръст на бедност и престъпност.

Оценка
-3 +10
 
Анонимен потребител

tosho

Весело
  • 77
  • 21:29
  • 23 окт, 2009

ЛАИНИАНА ПОЗАРНИКАРСКА ДАРЗАВА!!!!!

Оценка
-9 +3
 
Анонимен потребител

Асен

Неутрално
  • 78
  • 21:38
  • 23 окт, 2009

Нека да се поучим от бързината на американското правосъдие.Следващата седмица предстои екзекуция на осъден на смърт в Тексас през "близката"1987г!?!!През пролетта на тази година Върховният съд на САЩ оправда осъден на доживотен затвор и излежал "само" 27 години в един от най-строгите затвори в САЩ.

Оценка
-16 +3
 
Анонимен потребител

Vlad

Неутрално
  • 79
  • 21:48
  • 23 окт, 2009

Ако немските съдии си вършеха работата, г-н Хелмут Кол щеше да е с доживотна присъда...

Оценка
-13 +2
 
Анонимен потребител

андрешко

Неутрално
  • 80
  • 21:48
  • 23 окт, 2009

Господин дьо Понсен вие огледахте ли се може би наистина сте бил в АВГАНИСТАН, Ливан или ивицата ГАЗА. Да вярвам ви а на колко километра мярнахте ФУРАЖКА ?
Не се страхувайте това са наши МЕСТНИ ТАЛИБАНИ, които редовно ходят на ЦъРкВа а после си броят паричките Не Се страхувайте за вас няма опасност личните им ЛАКЕИ от власта ще ги предупредят да ви не закачат.

Питате кам живеем ли? НЕ ЖИВЕЕМ живуркаме ЗАЩО ли ЗАПУШВАТ ни устите ТЕ БАРАБАР с със слугите им от ПРЕСАТА.
Накратко обират ни ТАКА както ТУРЧИН не го е правил и какво правим ние ли БЯГАМЕ в БЕЛИТЕ държави.

И един въпрос към вас господин дьо Понсен КОГА ПАРИЖКИЯ съд ще реши делото БОРИЛСКИ за да разбере и Африка, че тук е като в СОМАЛИЯ само дето всичко е скрито покрито и съдебната система е само името на организацията позеща момчетата. И още решете делото БОРИЛСКИ и ги обявете тези ХУБОСТНИЦИ за издирване от ИНТЕРПОЛ да видим дали ще ви ги открият тук НЕ тези пак ще се измъкнат в ПАЛМА де МАйорка или някъде другаде .
Какво става в нашта РОДИНА ли ето това

Продадоха РОДИНАТА за шепа жълтици,
в Мароко на черния робски пазар,
и купиха я местни момчета,
за утеха и блудства пред погледа НАШ.

ЗАКОНА ли?

ЗАКОНА го няма-отиде той да спи
и КАспийска любов там да върти
А когато падне мрак
момчетата ще са на крак.

Оценка
-1 +18
 
Анонимен потребител

Бени

Неутрално
  • 81
  • 21:51
  • 23 окт, 2009

На комплексирания злобен и неграмотен българин все някой друг му е виновен за Андрешковите хитрости като някои по-горе.

Оценка
-9 +3
 
Анонимен потребител

еБански

Неутрално
  • 82
  • 22:19
  • 23 окт, 2009

До коментар [#55] от "########":

От фашист сапун не става бе, ########. Кво са прайш на "Кристиан Диор"?

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

bulgarinvstranstvo

Неутрално
  • 83
  • 22:23
  • 23 окт, 2009

Влад,
знаете ли за какво бе скандала около Кол изобщо?
Чул недоЧул . и тръгнал да се обажда -

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

albert v. dicey

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 84
  • 22:27
  • 23 окт, 2009

Всъщност Наказателният кодекс е писан през 1968 г. по времето на комунизма и е пропит от духа на хупанизма и демократизма.

Government is the great fiction through which everybody endeavors to live at the expense of everybody else.

Оценка
-5 +7
 
Анонимен потребител

ПЕШО ФИЛИБЕТО

Неутрално
  • 85
  • 22:28
  • 23 окт, 2009

БРАВО НА ФРАНСЕТО !!! А БОЙКО И НЕГА ЛИ ГУ ПАЗАТ ТАКА ОТ НАРОДНАТА ЛИБОФ ?? ЖИЖЕ ЛА ФРАНЦЕ

Оценка
-3 +6
 
Анонимен потребител

марика

Разстроено
  • 86
  • 22:30
  • 23 окт, 2009

ехх А ндрешко ние от Андрешковски номера ,ама на едро сме на това ДЕРЕДЖЕ!Закона е писан не от обвиняеми,а от ГЛАВНИТЕ БАНДИТИ в Републиката-РАБОТОДАТЕЛИТ НА "ОБВИНЯЕМИТЕ" нашите славни български "политици".СРАМ!!В очите да ти го кажат и пак ние долу"простолюдието" да берем срам ....

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

ПИЧА ОТ МАРОКО

Неутрално
  • 87
  • 22:30
  • 23 окт, 2009

ВИВЕ ЛА ЕУРОПЕЙСКА ДЕМОКРАТИОН !!

Оценка
-6 +4
 
Анонимен потребител

Гоген

Неутрално
  • 88
  • 22:32
  • 23 окт, 2009

Петък вечер е и има по-интересни неща от дивотиите на г-н Дипломата.
"...Дължината на полите им явно не беше първата им грижа..."
Как тогава ще коментира мислите на първата дама на Франция? Не само не я е грижа за дължината на полата и, а и всякаква грижа за дрехи липсва...Загрижил се той за България, а кой ще мисли за проблемите, които Франция е докарала на хората от Полинезия с над 100 ядрени опита? Сигурно е ред на ББ да покаже малко кураж и да каже, че ние Белене имаме ама чак такива грехове не сме натрупали та да търпим да ни черни тоя "дипломат"... Ако Франция имаше ПРАВОСЪДИЕ да осъди причинилите екологичната катастрофа и да търси отговорност! Май законите и там ги пишат бъдещите подсъдими... Пардон ама малко се самозабравиха весниците в желанието си да угаждат на този който поръчва музиката!

Оценка
-19 +4
 
Анонимен потребител

ПИЧА ОТ МАРОКО

Неутрално
  • 89
  • 22:34
  • 23 окт, 2009

НЕ Е ПЪРВИЯ ФРАНЦУЗИН КОЙТО ГОВОРИ В ЗАЩИТА НА БЪЛГАРИЯ !! ,,,,,,,,,,,, ВИКТОР ЮГО ТАКАВА ПЛАМЕННА РЕЧ Е ДРЪПНАЛ В ФРЕНСКИЯ СЕНАТ СЛЕД АПР. ВЪСТАНИЕ , ЧЕ НА РУСКИЯ ЦАР МУ ПЛАМНАЛИ УШИТЕ ОТ СРАМ !!!

Оценка
-1 +19
 
Анонимен потребител

BIG AL ::)))))

Весело
  • 90
  • 22:34
  • 23 окт, 2009

До коментар [#79] от "Vlad":

Великият КОл - койти изрина руснаците от Германия , си отиде за ради 1 , един милион марки- дарение за партията му - но неосчетоводени !!??/ ,
,Един милион , а НЕ като Вальо топлото или спонсорите на Гоце..) Горкият Кол, НЕ може да се "мери " с..нашите другари..))

Оценка
-4 +19
 
Анонимен потребител

bulgarinvstranstvo

Неутрално
  • 91
  • 22:35
  • 23 окт, 2009

Гоген,
май с художника общо0 нямаш, а си Гого от село Долно Мъгуреле.
Знаеш ли изобщо какъв проблем е за Еверосъюза една страна с правосъдие подобно на българското, ако няма предпазни клаузи.
Само дето българите са глупаци и не могат да използват всиЧки възможности на ситуацията.
А ако продължава България с такова правосъдие, по-добре да я изклюЧат.

Оценка
-2 +13
 
Анонимен потребител

bulgarinvstranstvo

Неутрално
  • 92
  • 22:41
  • 23 окт, 2009

до Биг Ал,
сумата бе малко по-голяма, милион и половина но Кол бе глобен с 300 000 марки тогава.
по параграф 153 на наказателно-процесуалната наредба (СтПО).

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

bok

Гневно
  • 93
  • 22:41
  • 23 окт, 2009

Г-н посланик, А Вие защо подкрепихте др. Бокова?

Законите се пишат от хора като Бокови!

Оценка
-4 +17
 
Анонимен потребител

az

Неутрално
  • 94
  • 22:44
  • 23 окт, 2009

бок,
Франция не бе ли против Бокова при гласуването?

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

BIG AL ::)))))

Весело
  • 95
  • 22:46
  • 23 окт, 2009

Господин посланник, както вече се отбеляза от Карла, тук, /поздрави ..). проблемът е малко "по- сложен"..Материалният закон -НК - не е толкова лош..Липсват някои "нови" престъпления , но върши работа..
Проблемът е : червена съдебна система-потомствена , корумпирана, по наказателните дела /включвам-следствие-прокутатура и съд /, която "използувайки" перфектно НЕДОСТАТЪЦИТЕ на процсуалния НПК- закон , НЕ прилага материалния -НКодекс..
Умишлено и поради СТРАХ,корумпираност и взаимосвързаност, избягва да ПРИЛАГА ЗАКОНА или почти винаги "слиза" под минимума на НАКАЗАНИЯТА...
Т.е. опираме до умишлени действия на корумпирана , НЕГОДНА и аморална ЧЕРВЕНА система или до нейния ЛИЧНОСТЕН СЪСТАВ..) Това е проблема, български...
Хем НЕ искат да бачкат , хем не искат да се пуснат от КЛОНА - да подадат оставки , за да си ползуват ПРИВИЛЕГИЙТЕ,,)
НЕГОДНИЦИ, червени , с две думи....Българско наслество ни е, поради липсата на ..ЛУСТРАЦИЯ..!!!!
Нов бардак- със стари курви - НЕ СТАВА>>)))

Оценка
-3 +16
 
Анонимен потребител

bok

Любопитно
  • 96
  • 22:49
  • 23 окт, 2009

До коментар [#94] от "az":

az, във френската преса имаше голямо "облекчение", че египтянинът загуби и спечели "правилната" кандидатка

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

Б.Б.

Неутрално
  • 97
  • 22:51
  • 23 окт, 2009

Има решение.Тотално разнищване на охраняваните.Откъде са им парите за лимузините и огромната охрана?Имат ли толкова печеливш легален бизнес,който да финансира тези фукни.Платени ли са данъците за всеки харчен лев и придобит имот-и така 10 за години назад.Пък току виж тръгнат и пеша(или към затвора).Проблема е никакъв,ако има политическа воля.А такава се задава със страшна сила.Всичко по реда си.

Оценка
+17
 
Анонимен потребител

az

Неутрално
  • 98
  • 22:52
  • 23 окт, 2009

бок,
в сравнение с египтянина може би е по-малко лошото.
интерсно защо фереро валднер не успя изобщо.
явно еврейското лоби не може да одобри една австрийка.

Оценка
-6 +6
 
Преглед на профил

raylight

Рейтинг: 1488 Неутрално
  • 99
  • 22:53
  • 23 окт, 2009

10 години за убийство, пробация за блудство с малолетна. Кое му е строгото на кодекса? Карла, да не сте блудствали, че смятате за строга пробацията?

Истината е висша ценност

Оценка
-4 +11
 
Анонимен потребител

Арсен Люпен

Неутрално
  • 100
  • 22:57
  • 23 окт, 2009

Франсето се прави на новоизлюпено.

Сигурно си мисли, че щом Горби рече "Да бъде Демокрация"
бе е Демокрация.

Без Обезтоталитаризиране на СССР как да стане тая работа??

Karla
* 49

Две неща. Първо , очевидно е , че франсето не е чело кодекса , иначе нямаше да формулира така въпроса , кодекса си е много даже строг.

И второ , всичките тези неща , които описва са самата истина , но проблема е , че законите които той съдържа НЕ се прилагат. Какъвто и закон да напишеш , когато няма воля за изпълнението му , той е абсолютно безполезен.

Когато има съдии-мафиози , полицаи-мафиози , прокурори-мафиози и адвокати-мафиози , ако ще и кодекса на Сталин или Торкемада да имаш - все едно.

Оценка
-7 +5
 
Анонимен потребител

bok

Весело
  • 101
  • 22:59
  • 23 окт, 2009

До коментар [#98] от "az":

az, съгласе боку, че може би (др.Бокова) и да е по-малкото зло в сравнението в сравнение с Фарук ага.

НО Г-н Посланика да не реве и се оплаква от нашето кривораздавето,

ЗАЩОТО между кривораздаването и ПОДКРЕПАТА на пост-комунистическат номенклатикура у нас от страна на някои "свободни " страни има ПРЯКА ВРЪЗКА!!!

Оценка
-2 +11
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 102
  • 23:14
  • 23 окт, 2009

Моите данни за корупция и некадърност в съда.
Не къде да е, дори и във Върховния касационен съд:
http://kkabakciev.blogspot.com/
Очаквайте още данни! Още по-умопомрачителни!

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
-3 +5
 
Анонимен потребител

stoyan

Неутрално
  • 103
  • 23:18
  • 23 окт, 2009

Тази зараза съществува още преди 1989г.Ченчаджиите / днешните мутри/ ,като тероризираха чужденците и изкарваха по шейсет долара дневно двадесет долара получаваха полицаите ,другите двадесет утиваха при хората от правораздаването и двадесет оставаха за самата мутра.Този нерушим с нищо съюз разяжда тъкънта на държавноста откъдето идва бедноста ,липсата на справедливост,и тоталната обезвереностна хората за каквато и да е надежда.

Оценка
+19
 
Анонимен потребител

Deep Blue

Неутрално
  • 104
  • 23:25
  • 23 окт, 2009

прав е посланникьт
след 1944 година така беше и след 1989 сьщото
трябва да се отмени конституцията и всицките закони и да се вьрне тьрновската конституция
вив льо франс от преди френската революция

Оценка
-2 +8
 
Анонимен потребител

Deep Blue

Неутрално
  • 105
  • 23:29
  • 23 окт, 2009

разни некви нови Боико Татовци Борисовци не вьрвят

Оценка
-4 +1
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 106
  • 23:34
  • 23 окт, 2009

Моите данни за корупция и некадърност в съда.
Не къде да е, дори и във Върховния касационен съд:
http://kkabakciev.blogspot.com/
Очаквайте още данни! Още по-умопомрачителни!

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
-6 +3
 
Преглед на профил

Красимир Кабакчиев, дфн

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 107
  • 23:35
  • 23 окт, 2009

Съжалявам. Неволно повторение.

Красимир Кабакчиев, дфн

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

Deep Blue

Неутрално
  • 108
  • 23:40
  • 23 окт, 2009

виктор юго понмерси

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

Американчо

Неутрално
  • 109
  • 23:41
  • 23 окт, 2009

Така е господин Етиен, защото преди 20 години всичките затворници в България, според вашите "демократични" стандарти, бяха политически. Даже наредихте на фракомана Желев да обяви всеобща амнистия. Така и стана

Оценка
-13 +5
 
Анонимен потребител

poslanie

Неутрално
  • 110
  • 23:56
  • 23 окт, 2009

Боико, Гоико, Мухобоико!!!, Как след написаното не те е срам да ходиш в Елисеискиа Дворец да се срещащ със Саркози, да го потупваш фамилиарно по рамото и да плещиш глпости за някакви си съвместни операции в миналото??? Толкова ли бързо забрави че светкавичното едноднечни посещение на Саркози в качествоти му на вутрешен министър по това време беше да убеди органите да задуржат Ванко 1 и подобните на него сутениори които убиват и вилнеят из Франция! А какво направихте вие? Гласувахте си закон и има-няма година, въпросният Ванко се здоби с индивидуален по поръчка с индивидуален закон. Каквото и да правиш, и от злато да беше, Гоико, където и да отидеш в чужбина ще разговариат с теб само при протоколна необходимост и ще ти стискат ръката с огромно отвращение. Но ти и подобните на теб неандертали управлявали и упраяляващи България и неиниа капитал нямате и 2 пръста чело за да осъзнаете колко сте галко и колко злини нанасяте на българскиа народ, които обаче маи ви заслжава.

Оценка
-6 +7
 
Анонимен потребител

Ужас

Разстроено
  • 111
  • 00:00
  • 24 окт, 2009

Щеше да е смешно ако човека не излеждаше вцепенен и уплашен за нас.

Оценка
-2 +7
 
Анонимен потребител

До Американчо

Неутрално
  • 112
  • 00:02
  • 24 окт, 2009

осподинчо, не са ли те учили в Америка че работа на давещия е да се спаси от удвяне! Не очакваи че суверенна страна ще доиде да вади от блатото друга суверенна страна без покана! А в този свят е така, които няма желание и воля да се научи да плува тои се дави. Ти какво, искш някои да повика танковете да доидат ли? Не очакваи "танкове" даже и "хуманитарни" (по Вацлав Хавел или не) от цивилизована държава.

Оценка
-5 +8
 
Анонимен потребител

Американчо

Неутрално
  • 113
  • 00:08
  • 24 окт, 2009

"А в този свят е така, които няма желание и воля да се научи да плува тои се дави."

Много си мъдър.

Браво.

Само не разбрах за какво става на въпрос в твоя коментар.

На колко години си бе келеш?

Оценка
-7 +2
 
Анонимен потребител

ААААААААА

Неутрално
  • 114
  • 00:24
  • 24 окт, 2009

До коментар [#113] от "Американчо":
Откога възрастта стана мерило на разум?
Или ти като си бил квартален по линия - много си умен?
Дървеняк.

Оценка
-3 +7
 
Анонимен потребител

Merci

Неутрално
  • 115
  • 00:44
  • 24 окт, 2009

Merci, Monsieur l'Abassadeur d'avoir poser cette question.

Браво на посланника че задава такива въпроси.

Добре че има и посланници в България на чужди страни че да кажат високо това което в ВСС, Прокуратурата и т.н. премълчават.

Оценка
-3 +9
 
Анонимен потребител

Комунист

Неутрално
  • 116
  • 00:54
  • 24 окт, 2009

Голяма бъркотия и разруха дойде с тая демокрация, вече 20 години. При комунизма всичко беше толкова сигурно, просто, надеждно, подредено. ББ няма да свърши работата, вече е ясно. Ще останат само хубавите му идеи. Да се връщаме в комунизма, това е изхода!!!

Оценка
-14 +5
 
Анонимен потребител

ААААААААА

Неутрално
  • 117
  • 01:00
  • 24 окт, 2009

До коментар [#116] от "Комунист":
Толкова просто - та чак се скапа от простотия

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

Лаик

Неутрално
  • 118
  • 01:07
  • 24 окт, 2009

АААААААА, Tях майка не ни е раждала, червеното знаме ги роди, така че трай и им гледай сеира

Оценка
-6 +5
 
Анонимен потребител

хохо

Неутрално
  • 119
  • 01:22
  • 24 окт, 2009

То в България юристите вече няма къде да видят истинско правосъдие, аз съм шашнат от начина по който мислят много от тях.

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

EPEKTИPAЛ

Неутрално
  • 120
  • 01:24
  • 24 окт, 2009

Прост народ...

Оценка
-5 +4
 
Преглед на профил

cyivanov

Рейтинг: 11 Гневно
  • 121
  • 01:49
  • 24 окт, 2009

А не се ли замисля никой, че точно тези, които най-много критикуват "защитеността" на обвиняемите от закона, са написали Европейската конвенция за правата на човека, по която ни съдят в Страсбург тогава, когато се вържем на приказките на някой устат европейски политик и вземем, че пипнем малко по-твърдо. Каквото и да правим, все сме в издънка - нарочени сме и това си е!

Оценка
-8 +6
 
Анонимен потребител

FanFan le tulip

Неутрално
  • 122
  • 01:58
  • 24 окт, 2009

Аа! Добро утро мосю дьо Понсен. Сигурно миналата година си пристигнал я от афганистан,ирак или ливан та не си разбрал все още че: В БЪЛГАРИЯ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ СА В ПАРЛАМЕНТА. Това че по няква странна ирония на съдбата и законите се изработват там си е чисто съвпадение. Дай да не драматизираме сега ,ами да те попитам само кой третокласник те светна в тази работа?Я?

Оценка
-1 +10
 
Анонимен потребител

ha nai posle

Неутрално
  • 123
  • 02:00
  • 24 окт, 2009

някой го каза на висок глас.

интересна и забавна игра на водка абсолут ето тук http://www.nolabels.ch

Оценка
-5 +1
 
Анонимен потребител

OTGOWOR

Неутрално
  • 124
  • 04:23
  • 24 окт, 2009


Г-Н ПОНСЕН - ПИСАН Е ОТ КОМУНИСТИ И ТЕХНИТЕ СЛУГИ-
А ТЕ КАКТО ЗНАЕТЕ ОТ 1918 Г. СА СИ ВИНАГИ ОБВИНЯЕМИ!

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

мнение -

Неутрално
  • 125
  • 04:27
  • 24 окт, 2009

И сега какво - дошъл някакъв от Франция, казал няколко думи и ние ще се изпотрепеме да му ръкопляскаме?
Къде беха всички българи през тия последните 20 години, да не говорим за преди това...
Затворили се в черупките си, прости свидетели на всичко, и всеки се надява на него да не му се случва...
Какъв е тоя та да се намесва във вътрешната политкика на друга страна? Това не е негова работа - това е НАША работа. И така ще бъде. Който и да дойде, какъвто ще да е - нищо няма да се промени. ЗА ДА НАСТЪПИ ИСТИНСКА ПРОМЯНА В ТАЯ ДЪРЖАВА - ПЪРВО ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНИ РОБСКАТА ДУШИЦА НА ВСЕКИ ЕДИН БЪЛГАРИН. Кога най-после ще осъзнаете, че всички сме част от тая държава - и така както всеки гледа да подреди собствения си живот и тоя на семейството (евентуално) така трябва да се гледа и за държавата. Така както крадец влиза в къщата ти и ти го изхвърляш - така като някой започне да краде от държавата трябва да отидеш и да го изхвърлиш (защото държавата - това сме всички ние, и крадейки от държавата - краде от нас).

И какво - ще идва някакъв французин да ми обяснява колко сме заспали и единственото което ще направиме е да му изръкопляскаме?

Оценка
-11 +7
 
Анонимен потребител

Случаен...

Неутрално
  • 126
  • 06:03
  • 24 окт, 2009

Karla (Номер 49) ,

думите на г-н дьо Понсен в частта им за НК вероятно са преведени неточно. Упрекът му е насочен към процесуалните норми, а основният правен източник, в който се съдържат е НПК. Ако не греша френските материални и процесуални наказателни норми се съдържат в един акт - Наказателен закон. Може би от там идва объркването.

Колкото до твърдението, че законите не се спазват, съгласен съм отчасти. Големият проблем са изключенията в прилагането на закона. Там където има изключения справедливост няма, а общото усещане за ред и законност се накърнява.

Що се отнася до строгостта на предвидените наказания, има цели групи престъпления, чиято значимост по времето на приемане на НК е била далеч по-малка, отколкото е днес и съответно наказанията са останали занижени, с нисък минимум или без да е предвиден такъв (длъжностно присвояване, престъпления против стопанството, против финансовата и кредитната система и т.н.). Други норми са имали квалифицирани състави за "социалистическото имущество", "имущество на социалистически организации" (визиращи някаква форма на публична собственост и публичен интерес) и които механично са отменени без да бъдат заместени с други адекватни на настоящата ситуация текстове.

В повечето случаи става дума за норми, третиращи наистина сериозни към днешния момент икономически престъпления, увреждащи сериозно обществения интерес, но които умишлено са пренебрегнати откъм размер на наказанието. Пример:

Противозаконно отнемане на вещ (кражба) в основния си състав - до 8 г. (отсъства минимум) като за маловажни случаи съдът може да постанови глоба. Длъжностно присвояване (основен състав) - отново до 8 г.

Кое престъпление е с по-голяма обществена опасност в настоящата ситуация? Кражбата или длъжностното присвояване?

Друг пример: широко дискутираният покрай закона за амнистията текст за безстопанственост (основен състав) , който е толкова сладък в описателността си, че си струва да го цитирам:

"Длъжностно лице, което не положи достатъчно грижи за ръководенето, управлението, стопанисването или запазването на повереното му имущество или за възложената му работа и от това последва значителна повреда, унищожение или разпиляване на имуществото или други значителни щети на предприятието или на стопанството, се наказва с лишаване от свобода до три години и глоба до пет хиляди лева."

За кражба - до 8 г затвор, за безстопанственост - до 3 г или глоба.

Е?

Има и по-фрапиращи случаи, но не ми се рови в момента. Основната част от престъпленията, по които обществото се надява да има ефективни присъди се наказват с лишаване от свобода до 3 г. или ако е предвидена по-тежка санкция, то нейният минимум е нисък (от 1 до ...) или въобще отсъства минимално наказание - напр. до 10 г. звучи стряскащо, но напрактика означава, че наказанието може да е 1 г, а осъждането да бъде условно и далеч не е задължително съдът да определи максимума от 10 г.

Веселяшко само дето смехът е горчив

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

ГУМАТА

Неутрално
  • 127
  • 07:46
  • 24 окт, 2009

До *49 Наказателният кодекс е един от най- добрите в Европа и вие право пишете, че е въпрос на прилагане. Всъщност Френският посланик би трябвало да има предвид Наказателно процесуалният кодекс, но той е само един дипломат , който говори наизуст, без да е запознат.
В България законодателството взаимства от ЕС всички норми на Западното наказателно прави и ги приема в един кодекс- наказателният кодекс в особената си част определя кое претъпление и какво е наказанието за него, посочва ралични по степен на обществена опасност престъпления и наказанията за тях. Французинът ни обижда, защото в България има наказателноправна наука, която и да не ми харесва се развива от сто години. Тя възниква след освобождението от ТУРСКО РОБСТВО и продължва до днес.
Проблемите с престъпността започват от полицаите, които залавят престъпниците и не могат да съберат доказателства, които да полсужат в съда, за да се докаже обвинението. Французинът, обаче привлича вниманието и оказва дипломатически натиск. Изказването му, обаче е неприемливо и просташко. Ако беше поработил малко наказателноправна материя , нямаше да дърдори и да се излага. У нас престъпността получава подкрепата на ЗАПАДА, ЗАЩОТО ЗАПАДНИТЕ ДЪРЖАВИ ПООЩРЯВАТ НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ И ЯДАТ И ПИЯТ С ТЯХ. Западът няма грам морал и също е виновен за претъпността у нас. Да не се правят на луди!

Оценка
-6 +4
 
Анонимен потребител

АБФК

Неутрално
  • 128
  • 07:54
  • 24 окт, 2009

За възмутените от интервюто на дьо Понсен:
Прочетохте ли текста (под статията, на италик) от блога му? Прочетете го, и задайте въпроси на Цветанов, Г. Велчев и компания.
Защото въпросния охраняван мъж със сигурност е бил някой от спонсорите я на червените, я на ГЕРБ-ерите.
И защото подобно нещо в ЕС се вижда само в Булгаристан - най-бедната страна на Съюза!

Оценка
-2 +11
 
Анонимен потребител

BG

Любопитно
  • 129
  • 08:46
  • 24 окт, 2009

До коментар [#23] от "Димитър":
Ако някога си ходил в Париж или някъде във Франция може би щеше да говориш съвсем различно!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

bok

Весело
  • 130
  • 09:32
  • 24 окт, 2009

До коментар [#116] от "Комунист":

Куманисче,

условно готов съм да се върна в кУманизЪма - да имам някаква мизерна , но сигурна заплата, да чакам 10 г за разтракана жигулка, да ходя най-много до ГДР-то,

но това е невъзможно: защото целият преход бе започнат и воден от ЧЕРВЕНИТЕ БОНЗИ се цел да присвоят общонародното богатство.

И именно те - ЧЕРВЕНИТЕ БОНЗИ по никакъв начин няма да допуснат връщане към старото статукво!!!

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

размисли

Неутрално
  • 131
  • 10:22
  • 24 окт, 2009

АБЕ ЩОМ НЕЩАТА НЕ ВЪРВЯТ И ПРОДъЛЖАВАТ ПО ТОЗИ ГНУСЕН НАЧИН - С МУТРИ, МУТРЕСИ КОРТЕЖИ И ДРУГИ ЗНАЧИ ТРЯБВА ДА СЕ ВЗЕМАТ ПОД ВНИМАНИЕ ВСИЧКИ НЕГАТИВНИ КОМЕНТАРИ НА ПОСЛАНИЦИТЕ У НАС ВКЛ И НА ФРЕНСКИЯ
ЕБАТИ И ЗАКОНИТЕ КАТо НЕ ВЪРШАТ РАБОТА - АМА ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ ЧЕ СЕ ПРИЛАГАТ ОТ ХОРА, ПАРДОН - МАГИСТРАТИ
МАЙ ТИЯ КАМЪНИ НА ПОСЛАНИКА СА В ТЕХНИЯ ДВОР - НА СЪДИИТЕ
А!?
АБЕ ВЕРНО ЧЕ НАКАЗАНИЯТА СИ ГИ ИМВА Н НАКАЗАТЕЛНИЯ АМА ОБВИНЯЕМИТЕ ЛИ ДА СИ ГИ ПРИЛОЖАТ БЕ?

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Американчо

Неутрално
  • 132
  • 11:34
  • 24 окт, 2009

Ако бях на мястото на Бойко, щях да го изхвърля от страната като мръсно коте, заради злорадство, заедно с корветите.

Оценка
-5 +1
 
Анонимен потребител

Фаетон

Неутрално
  • 133
  • 16:36
  • 24 окт, 2009

Дали да не се откажем доброволно от суверенитет за,да речем,следващите 20 г.?

Да преминем доброволно под юрисдикцията на ЕС?

Само местната изпълнителна власт да остане българска.

Доката се поуредят нещата и се научим да мислим и работим като хората!

Ако хората вярват и знаят,че има правосъдие сами ще погнат бандитите!

А сега ги пускат на 72 ч.и се почват едни дела...
Той с 15 висящи присъди,ама пак го съдим!

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

!!!

Неутрално
  • 134
  • 16:41
  • 24 окт, 2009

Матряла, г- дьо Понсен, матряла-а-а!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Ivailo

Неутрално
  • 135
  • 04:22
  • 25 окт, 2009

искам да споделя впечатленията ми от една сцена в Париж. Излизах от един ресторант в Латинския квартал и се изправих лице в лице с двама полицаи, които бяха притиснали кьм стената един арабски младеж. Викаха му и го бльската в стената. Помислих, че се намирам в Саудитска Арабия. Но това беше Франция, дьржава от ЕС от 1952 година насам.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент