Регистрация
10 ное 2009, 11:35

Работи се по версия, че Красьо е контактувал с магистрати, за да ги компрометира

От Лора Филева Всички статии на автора
Последна промяна в 12:28 на 10 ное 2009, 2979 прочитания, 70 коментара
Работи се по версията, че Красимир Георгиев-Красьо е контактувал с магистрати, за да ги компрометира. Това заяви градският прокурор на София Николай Кокинов, като уточни, че трябва да се работи по всички версии. Той каза още, че изникват нови разпечатки с телефони, които се анализират.

Кокинов уточни, че е много вероятно списъкът с магистрати, които са контактували с плевенския бизнесмен, да се увеличи. За момента най-интересни на прокуратурата са магистратите.

В края на миналата седмица сред "приятелите" на Красьо се появиха още имена на магистрати. Така официално известните станаха 20, сред които имаше и такива от София.

Градският прокурор не коментира изявленията на президента за това, че прокуратурата не работи върху ключови лица от организираната престъпност. "Аз не съм политик, нито социолог да коментирам изказванията на президента. Аз съм прокурор", заяви още Кокинов.
  • Зарче
Етикети
70 коментара
 
Анонимен потребител

Джони

Неутрално
  • 1
  • 11:52
  • 10 ное, 2009

този пък!!!!!!!!!!!!!!!!!!
остава и така да го врътнат. подегравка с цяла България

Оценка
-1 +55
 
Преглед на профил

Zoon Politikon

Рейтинг: 1541 Неутрално
  • 2
  • 11:58
  • 10 ное, 2009

Накрая ще се окаже, че магистратите нарочно са се правели на корумпирани, за да улепят Красьо в даване на подкуп и нещата ще заспят. С внука на Борис Велчев за Главен прокурор, някой очаквал ли е нещо различно?

Идиотът muncho каза: Ако линейките закъсняват в цигански квертал, това е расизъм. Но ако банда цигани убие българин, това НЕ Е расизъм.

Оценка
-1 +77
 
Анонимен потребител

Въпрос

Неутрално
  • 3
  • 11:58
  • 10 ное, 2009

Това Красьо ли го каза?

Оценка
-1 +35
 
Преглед на профил

Анонимен

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 4
  • 11:59
  • 10 ное, 2009

Какви са тези глупости-Красьо искал целенасочено да ги компрометира-това са приказки от хиляда и една нощ.Шстината е,че по-голямата част от вагистратите се самозабравиха-решиха,че правораздаването е частен бизнес.Докараха ни до там,че да се радваме,ако някое дело се промуши и се реши правилно,защото никой не е дал рушвет...

Оценка
-1 +58
 
Анонимен потребител

Дон Кретено

Неутрално
  • 5
  • 11:59
  • 10 ное, 2009

Затова някой от магистратите са говорили по 120 пъти с Красю, или е било сериййна телефонна грешка или 120 пъти случайно не са знаели какво правят

Оценка
-1 +60
 
Анонимен потребител

Гоце СърГейков Доган Борисов 2-ри

Весело
  • 6
  • 11:59
  • 10 ное, 2009

ама разбира се, че е така ...само подривате авторитета на честните съдии - по един орден от Гоцето веднага

Оценка
-1 +46
 
Анонимен потребител

Черньо

Неутрално
  • 7
  • 12:00
  • 10 ное, 2009

Костов е виновен! Той го е пратил.
А тия "магистрати" защо ли са му отговаряли и са си приказвали надълго и нашироко?

Оценка
-5 +31
 
Анонимен потребител

m

Неутрално
  • 8
  • 12:00
  • 10 ное, 2009

И магистратите поради същата причина поддържали контактуването голям смях днсеска във всяка статия почти

Оценка
+44
 
Анонимен потребител

qwerty

Неутрално
  • 9
  • 12:05
  • 10 ное, 2009

Да, да! Как ще го извъртят сега, като че не са яли и пили заедно. Що не добавят и нещо, че се е представял под друго име; че уреждал концерти на певачката... Магистратите са кадърни в далаверите, ще измислят още много неща.

Оценка
+25
 
Анонимен потребител

ММ

Неутрално
  • 10
  • 12:07
  • 10 ное, 2009

Работи се по версията, че Красимир Георгиев - Красьо е контактувал с магистрати, за да ги компрометира..

МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ НОРМАЛЕН ДА МИ ОБЯСНИ, КАКЪВ МУ Е ИНТЕРЕСА НА КРАСЬО ДА КОМПРОМЕТИРА ЕДИН ИЛИ ДРУГ. ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЧЕ КОГАТО Е КОНТАКТУВАЛ НИКОЙ НЕ ЗНАЕШЕ ЗА ТЕЗИ ТЕЛЕФОННИ РАЗГОВОРИ И ЗА НАШ КРАСЬО. ЕБАТИ ГЛУПОСТИТЕ ПРИКАЗВА ТОЯ.

Оценка
-1 +40
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2601 Весело
  • 11
  • 12:08
  • 10 ное, 2009

Бия тревога.
Красьо е пратен от Бога!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-7 +11
 
Анонимен потребител

Интересно става

Неутрално
  • 12
  • 12:09
  • 10 ное, 2009

Да не би и Велчев да е разговарял с Красьо десетина пъти, без да го познава и без да иска?

Оценка
+40
 
Анонимен потребител

Пламен

Гневно
  • 13
  • 12:13
  • 10 ное, 2009

Ясно е че се защитава организираната престъпност от олигарси бандити футболни босове , СЪДЕБНАТА НИ СИСТЕМА Е КУПЕНА ОТ ОЛИГАРСИТЕ.

Оценка
+31
 
Анонимен потребител

АБФК

Неутрално
  • 14
  • 12:13
  • 10 ное, 2009

А сигурно магистратите са търсили Красьо за да го компрометират пред някой все още неизвестен !?
Ей, не си правете ташак с нас! Защото магистратите вече станаха за ташак. Както и Гоце.

Оценка
+30
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 15
  • 12:16
  • 10 ное, 2009

Тази версия се налага от факта, че Красьо е оставен на спокойствие. Чудесен начин за прочистване на магистратурата и назначаване на свои хора. А своите хора са много необходими. И да гонят противника и да ти пазят гърба.

Оценка
-1 +11
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 16
  • 12:20
  • 10 ное, 2009

До коментар [#14] от "АБФК":
Не, те са му звъняли да му теглят една, пет или 120 майни задето ги тормози и комопрметира.

Оценка
+15
 
Анонимен потребител

горките магистрати

Неутрално
  • 17
  • 12:20
  • 10 ное, 2009

невинни, наивни, беззащитни агънца и един лош, ама много лош кумчо вълчо, преоблечен като Красьо

Оценка
+30
 
Анонимен потребител

то е ясно

Неутрално
  • 18
  • 12:23
  • 10 ное, 2009

Доста дела са решили и доста пари са пребрали , то е ясно борбата е била кой по голям дял от парите ще вземе.Много хора са изгоряли от това правораздаване ИМАШ ПАРИ -НЕОСЪДЕН ,НЯМАШ ПАРИ -ОСЪДЕН , това е то само тук в България го има .Нека ни говорят те сега ,то е ясно едни големи свнски черва откадето и да ги бутнеш все мирише .

Оценка
+13
 
Анонимен потребител

VB

Неутрално
  • 19
  • 12:29
  • 10 ное, 2009

Това май е версията на магистратите
Откъде този мерак от страна на магистратите да си общуват с него?

Оценка
+16
 
Анонимен потребител

abv

Любопитно
  • 20
  • 12:29
  • 10 ное, 2009

И каква му е "далаверата" на този Красьо да дискредитира магистратите?
Защото основен принцип при разследване е да си отговориш на въпроса " Кой има полза?".

Оценка
+22
 
Анонимен потребител

axa

Весело
  • 21
  • 12:37
  • 10 ное, 2009

Абе тези хора вярват ли си?!

Оценка
+20
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 863 Любопитно
  • 22
  • 12:38
  • 10 ное, 2009

До коментар [#20] от "abv":

Абе какви ползи - те повечето признаха, че били бизнес партньори, а на други жените им му ходили на гости! Повечето дори нищо не можаха да измислят!

Не не, не са се преплели линиите!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
+21
 
Анонимен потребител

Член на ВСС

Неутрално
  • 23
  • 12:44
  • 10 ное, 2009

Ама аз този номер го набрах по-погрешка. видях, че някой ме е търсил и върнах обаждането..

И така - 120 пъти

Оценка
+32
 
Анонимен потребител

Красчо е виновен

Неутрално
  • 24
  • 12:45
  • 10 ное, 2009

Защо бе Красчо,защо бе пиле шарено, петниш чистото и свято име на магистратите.Хората толкова безкористно и смело се борят да възтържествува справедливостта в милата ни татковина.Да не излезе,че и с прокурор Кокинов си контактувал.Този истински радетел за честност и дълг.

Оценка
+29
 
Анонимен потребител

nauchen ot Gospod

Неутрално
  • 25
  • 12:52
  • 10 ное, 2009

До 200 хиляди лева са давали на най-успешния руски разузнавач в областа на вербуването с пари на наша територия.
Никой не коментира ,как се избиват тези пари и печалбата след компенсацията.Назначените от георгиев съдии и прокурори са получавали и гаранция за продължителна работа във времето.
Никой не коментира механизма за назначаване на тези ,които са си платили.Прозрачно е ,че стремежът да се обезверят хората загубили дела при тези съдии е стремеж към обезверяване на хората към правова българска държава.На кого от българските олигарси му трябва толкова голямо осигуряване ? За да станеш олигарс се иска талант и смелост.Още повече ,че в европейският съюз кражбите са гигантски и се приемат като неизбежност,но успяват малцина, най- силните .

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

&&&

Любопитно
  • 26
  • 12:58
  • 10 ное, 2009

Ланците на Красьо са се вързали за един стожер и сега отвръзване няма

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

Aneri

Неутрално
  • 27
  • 13:00
  • 10 ное, 2009

Дискредитиране означава да се опетни името на свестен човек. При магистратите това не е възможно!!!
Но напълно възможно е тези търбуси така да са оплетени като свински черва, че да са използували г-н К. за взаимно изнудване и манипулиране.
Крайно време е да се осветли дейността на г-н К. Да се види какво е спечелил от цялата комбинация, да се чуят неговите обяснения за тези многобройни телефони разговори. Би трябвало той отдавна да е набелязан от ченгетата по борба с корупцията.

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

Тони

Неутрално
  • 28
  • 13:09
  • 10 ное, 2009

Ебаси помийната кофа е тази България! Всички прокурори в затвора, а по-тежките случаи обесени по дърветата!!!

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

stoiank

Рейтинг: 1486 Весело
  • 29
  • 13:16
  • 10 ное, 2009

Говорете такива идиотщини и после се чудите, защо някой събира пари преди заседание в съдебната палата.
Сигурно затова и те са го набирали от собствените си телефони, да го "компроментират" със сто -двеста хиляди евро.
Вече ни взехте съвсем за будали. По добре си мълчете, създайте една комисия и бавно и славно в небитието, не са ли Ви обучавали партийните другари.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

З

Неутрално
  • 30
  • 13:18
  • 10 ное, 2009

Някой ми бърка в гащите, за да ме компроментира

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

гого

Неутрално
  • 31
  • 13:19
  • 10 ное, 2009

Значи вече се работи "по версията",че Красьо е говорил с магистрати,с цел да ги дискредитира...Еба си наглостта!Вместо да потърсят онзи високопоставен служител на Темида който си е поделял подкупите с Красьо и е назначавал платилите си, на отговорни места,те "работили" по едно свръх- идиотско предположение,че циганинът е изнамирал телефоните на почтените хора и им е звънил,с цел един ден, като стане известен,да ги компрометира...Мръсници,идиоти,боклуци!

Оценка
+24
 
Анонимен потребител

а1

Неутрално
  • 32
  • 13:20
  • 10 ное, 2009

Ако и това стане, трябва да настояваме за Велико НС и тотална промяна на съдебната система с 10-годишен преходен период и с германско/скандинавски съдии, прокурори, следователи и висши полицаи. Все пак сме в ЕС - ще помогнат!

Оценка
+19
 
Анонимен потребител

мишо

Гневно
  • 33
  • 13:33
  • 10 ное, 2009

Олигарсите и червените куфърчета командват Главният прокурор, те са мафията и организираната престъпност на България

Оценка
+12
 
Анонимен потребител

ахмед

Гневно
  • 34
  • 13:35
  • 10 ное, 2009

А1:Съгласен съм.Само ВНОС на съдии и прокурори ще оправи тази ПОМИЯ!!!!!!!!

Оценка
+11
 
Преглед на профил

Orda

Рейтинг: 125 Неутрално
  • 35
  • 13:36
  • 10 ное, 2009

Започнаха шикалкавенията, долна корумпирана пасмина.

Orda

Оценка
+13
 
Анонимен потребител

Сони

Любопитно
  • 36
  • 13:37
  • 10 ное, 2009

А какво казва Красьо по тази версия? Няма ли да го поразпитат най-после?!

Оценка
+9
 
Преглед на профил

Хи-хи

Рейтинг: 1879 Неутрално
  • 37
  • 13:39
  • 10 ное, 2009

Т.е.: Работи се по оневиняването на красьовите магистратите...

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

Яне Войводата

Неутрално
  • 38
  • 13:43
  • 10 ное, 2009

Сега Красю ще излеще сподвижник на Яне и борец за ред и законост заедно с другия другар на Яне-Алексей

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

Всио е ясно

Неутрално
  • 39
  • 13:47
  • 10 ное, 2009

Значи Красьо е говорил с тях за да ги ДЕСкредитира,тоест те са теглили кредит и са му платили така са се ДЕСкредитирали.Само да казат как ще вращат крадитите.

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

с

Весело
  • 40
  • 13:51
  • 10 ное, 2009

Накрая ще го изкарат телефонен измамник, който е досаждал на магистратите!

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

а1

Неутрално
  • 41
  • 14:01
  • 10 ное, 2009

А-ха...прозрях - които са говорили повече с него са били подложени на продължителен тормоз и ще бъдат предложени за орден "Стара Планина" директно от Гоце, за това че са устояли на изкушението.

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

aa

Неутрално
  • 42
  • 14:03
  • 10 ное, 2009

умират си за пари магистратите, алчни верни синове на ком.партия и супер продажни, те в такова време са расли и така са възпитани, цялата съдебна система е прогнила, а и законите са такива, няма оправия

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

антибербенков

Неутрално
  • 43
  • 14:05
  • 10 ное, 2009

До коментар [#11] от "berbenkov":

аре млъкни бе малоумник

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

utopist

Гневно
  • 44
  • 14:08
  • 10 ное, 2009

Внос на чужди магистрати ни е спасението ! Колкото повече се бави премиерът , толкова по безнадеждно става положението му . Държава без реално действаща съдебна система не е държава !

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

meir

Весело
  • 45
  • 14:20
  • 10 ное, 2009

А пък "магистратите" си говорили с Красьо, но не защото са корумпирани, не не и пак не, а защото бидейки възпитани и вежливи не им било удобно да му затворят.По същите причини и колегиалност преценили, че не си струва да се оплачат от наглото келеме, във връзка с телефонния терор на който били подложени упражнявайки професията си с чест и достойнство, но виждайки с какъв простак си имат работа решили да си бъбрят надълго и широко с мерзавеца- провокатор за да го набутат със сметката.

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

slk

Гневно
  • 46
  • 14:32
  • 10 ное, 2009

Олигарсите със червените куфърчета футболни босове командват България ТОВА Е МАФИЯТА - ВСИЧКИ ВЪВ ЗАТВОРА.

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

гого

Гневно
  • 47
  • 14:34
  • 10 ное, 2009

Наистина тоя Кокинов и всичките му "събратя"са еба ти кухите лейки.Елементарната логика показва,че Красьо би могъл да компрометира едикой си,едва след като стана известен с факта,че е приемал подкупи,за да врежда некадърни юристи на отговорни постове! Как би могъл един неизвестен циганин от провинцията да компрометира когото и да било от съдебната система?Значи тези,които търсят начин да замажат поредния изобличаващ ги скандал, умишлено предпоставят нещата-използват популярността на Красьо и я прехвърлят в минало време,когато тий е бил неизвестен и дори да е искал,не би могъл да компрометира когото и да било,камо ли магистрат.Страшно тъпо и обидно за нормално мислещи хора!

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

иво

Неутрално
  • 48
  • 14:39
  • 10 ное, 2009

А стига бе. Дотам ли сте се на.....ли , че да работите и по подобна следа.Мили мой, след 20 год. мисля ,че в България и липсва - държавността.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Кокинов..

Любопитно
  • 49
  • 14:46
  • 10 ное, 2009

Нема никак да се учудя, ако от някоя разпечатка изскочи и номера на Президенто..)))))))))))))))))

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

Enchev,Iliya

Рейтинг: 428 Гневно
  • 50
  • 15:00
  • 10 ное, 2009

Докога бе разумни БЪЛГАРИ ще търпим тази гавра с нас, данъкоплатците да ни крадат Мажоритарно, и Бюджет-Кампанийно, конструктивно.

КРАДЕ днес една ПОЛИТИЧЕСКА Култ-групоровка , утре започва да кражба друга по-мажоритарна и най-вече по-САМОИМУНИЗИРАНА такава !!

ДОКОГА ЩЕ ТЪРПИМ ТОЗИ АМАТЙЬОРСКИ ПОЛИТ ПРЕСТЪПЕН АВАНТЮРИЗЪМ СРЕД НАС И ЩЕ БРЪЩОЛЕВИМЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ??

ДОКОГА ЧОВЕКЪТ ЩЕ Е ПОДВЛАСТЕН И РОБ НА АМАТЙОРСКИТЕ СИ КУЛТОВИ Групирани УВЛЕЧЕНИЯ;
КУЛТ-ПОЛИТИКАТА,
КУЛТ-РЕЛИГИЯТА И
КУЛТ-ЕТНОСА В ОБЩЕСТВОТО-ГРУПИРАНО, когато става дума за общо държавни ПРОФЕСИОНАЛНИ ОТНОШЕНИЯ.

Нямали да се разбере най-после че тези три наши човешки, АМАТЙОРСКO-КУЛТОВИ УВЛЕЧЕНИЯ, са в разрез с ИСТИНСКАТА ДЕМОКРАЦИЯ, още повече в държави с многонационално общество, каквато е и БЪЛГАРИЯ?
ЕТО ТУКА ПРОЧЕТЕТЕ ЗА ИСТИНСКИТЕ БЪЛГАРИ!
АЗ ЧЕТА И СЕ ЗАСРАМИХ НЕ МАЛКО!!

http://www.bulgarlar.com/Pravda/Vostok/Gruz_Bulgar.html
http://novred.narod.ru/
http://novred.narod.ru/bankrut.htm
http://web.hit.bg/bgsviat/
http://po-sveta.hit.bg/osetia.htm
http://web.hit.bg/bgsviat/KREML.htm
http://web.hit.bg/bgsviat/Materiali/anti_eu.html
http://web.hit.bg/bgsviat/vrazki/vruzki.htm
http://www.bulgarlar.com/index.html
http://www.bulgarlar.com/Iskusstvo/Victor/foto/foto.html

С уважение:
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg

"За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

Ало,Ало

Неутрално
  • 51
  • 15:06
  • 10 ное, 2009

Моля ако някой знае телефона на Гоце президента, да го каже,аз ще му се обадя 20-30 или 100 пъти,за да го компромирам.Пък може и да снеси някоя хилядарка,като магистратите ни.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Kоки

Весело
  • 52
  • 15:09
  • 10 ное, 2009

Предлагам да кръстим съдебната палата в София на името на ТИТАНА НА ПРАВОРАЗДАВАНЕТО КРАСЬО ! Ееех, защо Темида не беше мъж....

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

Ало,Ало

Неутрално
  • 53
  • 15:11
  • 10 ное, 2009

Имам ланси и сам мургав па и на лов ходя.телефону на президенто

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Разбиращ

Неутрално
  • 54
  • 15:26
  • 10 ное, 2009

Версията за дискредитиране на магистрати от Красьо е несериозна, но цялото разследване е несериозно освен ако част от информацията не е станала обществено достояние, тъй като прословутия Красьо фактически служи единствено за отклоняване на вниманието на обществеността. Той е само посредник, търговец на влияние, който обслужва определени политически или бизнес среди, заинтересовани от определено статукво в магистратурата, а за тези среди изобщо не се споменава в разследването сякаш единствената оперативно "интересна" фигура е Красьо, поръчител на магистратски постове.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Разбиращ

Неутрално
  • 55
  • 15:26
  • 10 ное, 2009

Версията за дискредитиране на магистрати от Красьо е несериозна, но цялото разследване е несериозно освен ако част от информацията не е станала обществено достояние, тъй като прословутия Красьо фактически служи единствено за отклоняване на вниманието на обществеността. Той е само посредник, търговец на влияние, който обслужва определени политически или бизнес среди, заинтересовани от определено статукво в магистратурата, а за тези среди изобщо не се споменава в разследването сякаш единствената оперативно "интересна" фигура е Красьо, поръчител на магистратски постове.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Разбиращ

Неутрално
  • 56
  • 15:27
  • 10 ное, 2009

Версията за дискредитиране на магистрати от Красьо е несериозна, но цялото разследване е несериозно освен ако част от информацията не е станала обществено достояние, тъй като прословутия Красьо фактически служи единствено за отклоняване на вниманието на обществеността. Той е само посредник, търговец на влияние, който обслужва определени политически или бизнес среди, заинтересовани от определено статукво в магистратурата, а за тези среди изобщо не се споменава в разследването сякаш единствената оперативно "интересна" фигура е Красьо, поръчител на магистратски постове.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Разбиращ

Неутрално
  • 57
  • 15:27
  • 10 ное, 2009

Версията за дискредитиране на магистрати от Красьо е несериозна, но цялото разследване е несериозно освен ако част от информацията не е станала обществено достояние, тъй като прословутия Красьо фактически служи единствено за отклоняване на вниманието на обществеността. Той е само посредник, търговец на влияние, който обслужва определени политически или бизнес среди, заинтересовани от определено статукво в магистратурата, а за тези среди изобщо не се споменава в разследването сякаш единствената оперативно "интересна" фигура е Красьо, поръчител на магистратски постове.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Разбиращ

Неутрално
  • 58
  • 15:27
  • 10 ное, 2009

Версията за дискредитиране на магистрати от Красьо е несериозна, но цялото разследване е несериозно освен ако част от информацията не е станала обществено достояние, тъй като прословутия Красьо фактически служи единствено за отклоняване на вниманието на обществеността. Той е само посредник, търговец на влияние, който обслужва определени политически или бизнес среди, заинтересовани от определено статукво в магистратурата, а за тези среди изобщо не се споменава в разследването сякаш единствената оперативно "интересна" фигура е Красьо, поръчител на магистратски постове.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Разбиращ

Неутрално
  • 59
  • 15:27
  • 10 ное, 2009

Версията за дискредитиране на магистрати от Красьо е несериозна, но цялото разследване е несериозно освен ако част от информацията не е станала обществено достояние, тъй като прословутия Красьо фактически служи единствено за отклоняване на вниманието на обществеността. Той е само посредник, търговец на влияние, който обслужва определени политически или бизнес среди, заинтересовани от определено статукво в магистратурата, а за тези среди изобщо не се споменава в разследването сякаш единствената оперативно "интересна" фигура е Красьо, поръчител на магистратски постове.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Haha

Неутрално
  • 60
  • 15:30
  • 10 ное, 2009

То бива, бива, ама да се правиш на безпристрастен и обективен по такъв невъобразимо нагъл начин е твърде много дори за овчедушните българи!!!

Що за версия проверявате годподин прокурор??? Що не проверите и версията, че Красьо е андроид, пратен от извънземна цивилизация? Има ОЧЕВИДНИ неща, които не се нуждаят от проверка. Едно от тях е повсеместно корумпираните магистрати на всякакви позиции. Дано не се окаже, че и вие сте от тях!!!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

динозавър

Неутрално
  • 61
  • 15:39
  • 10 ное, 2009

Е и какво като някои са си говорили по телефоните,кво пък толкова е станало.Абе вие хора откачихте ли,милиционерска работа,щели да вадят от тефтера на Красьо списъка с граждани говорили с него!!!!!!!!!!Е тук селяните се обиждат,защо и тях няма да ги вадят??????
Само отвличат вниманието на народа от важните неща-например какво ще се яде и как ще се плащат сметките за лекарства,ток,парно и т.н..А те замазват очите на народа с разговорите на Красьо,докладите на ДАНС и още куп подобни идиотщни.
Бат'Бойко хващай се вече да работиш,че много работа те чака ,а ти още не си почнал.
И вземете пуснете един списък с кой може да се говори и с кой не!

Оценка
-2
 
Анонимен потребител

гого

Гневно
  • 62
  • 15:47
  • 10 ное, 2009

"Николай Кокинов уточни,че трябва да се работи по всички версии" По кои всички,бе,аланкоолу?На Красьо пломбите в устата няма ли да броите?Щом ни мислите за малоумници,значи,че вие съвсем не сте наред!Има даван подкуп.Нямам предвид Черния.Нали платилите си съдии са назначавани от някой!Защо това не ви е основна версия?Нима не се знае кой ги е назначавал боклуците,кой е организирал "конкурсите"!Щяли да проверяват дали Красьо не е компрометирал магистрати..по-нагло няма как да се измисли!В една правова държава,още след първия подобен случай виновникът щеше да е на подсъдимата скамейка! И ние се хвалим наляво и на дясно,че сме с 1300-годишна история,че сме били на незнам колко морета,че сме процъфтявали...Осрахме всичко!50-годишно комунистическо робство превърнаха българина в роб завинаги!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

ДО КРАСЬО

Неутрално
  • 63
  • 15:50
  • 10 ное, 2009

Я по-добре да видим списъка с депутатите ЕЙ, Красенце, ти им ...мамата,бе Брех,брех... Гений

Оценка
+2
 
Преглед на профил

rents

Рейтинг: 397 Неутрално
  • 64
  • 16:00
  • 10 ное, 2009

Вахахаха, добре, че поддържат тонуса на народонаселението! Аз пък предлагам да прекръстим Съдебната Палата на Телефонна Палата

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Сълзица Иванова

Неутрално
  • 65
  • 16:09
  • 10 ное, 2009

Да ви обясня целата работа--Красьо дава на тези които успеят да му звъннат над 50 пъти по 1000 э на позвъняване на неговия мобилен № За това е тая история нещо като Ники Кънчев а вие дигате шум за нищс!

 
Анонимен потребител

plevenski da go eba

Неутрално
  • 66
  • 16:10
  • 10 ное, 2009

Стига плюхте по Краси нали тои и простна кирливите задници да,ге

 
Преглед на профил

Анонимен

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 67
  • 17:25
  • 10 ное, 2009

Моля, българските магистрати да престанат да носят до решаването на казуса тоги в знак на мълчалив протест към разразилия се скандал по лобистката сага. Така ще дадат знак на обществото, че се срамуват.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

тъжно за България

Разстроено
  • 68
  • 19:56
  • 10 ное, 2009

Всичко в съдебната система е ГНУСНА ГНИЛОЧ

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

дали пък

Неутрално
  • 69
  • 16:52
  • 11 ное, 2009

зад краси не стои самата министърка на правосъдието от плевен като поръчител,че ще трябва да се съди серджо пък преди това да се сменят съдии за да има кой да го осъди,при което пък маша е бил друг пък вече партиен противник на сс - рп....

 
Анонимен потребител

идея

Неутрално
  • 70
  • 10:07
  • 12 ное, 2009

Нека журналистката разрови случая и попита в Плевен, Свищов, Шумен и т.н. хората, какво се говори за Красьо и за неговите подвизи по места. Това момче е подкрепяно от политици и за да бъдат магистрати, лекари, ректори, преподаватели, полицаи толкова "наивни" и "респектирани" от Красьо, явно е, че респектът е идвал не от ланците му, а от имената на тези политици. На обикновените хора нещата са им ясни, но явно на ВСС и на Гл. Прокурор не им изнася да се стигне до "вдъхновителите" и покровителите на Красьо. Предлагам да се направи проучване и на грежданите, които не им пука и имат подобна информация да я изнесат. Масово. Тогава няма как да бъдат преследвани поединично. Белким правораздаващите се засрамят. Белким също се засрамят и в системата на полицията и на висшето образование. Защо не направите една статия специално за академичните подвизи и за голямата научна кариера на Красьо?

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.