Регистрация
17 ное 2009, 12:08

Задържана е служителка на МВР за злоупотреба с информация

От Дневник
Последна промяна в 12:32 на 17 ное 2009, 2562 прочитания, 32 коментара
Задържаха служителка от "Криминална полиция" в София, съобщиха от МВР. Силвия Петрова е задържана за 72 часа. Тя е съхранявала в служебния си компютър над 200 екземпляра сканирани материали, които имат отношение към водени досъдебни производства и предварителни проверки. 32-годишната служителка предавала информация на заинтересувани лица, срещу които са водени тези производства, или ги е манипулирала с цел лична облага.

В хода на операцията са намерени компютър, флаш карта, CD носители и дискети.

Петрова е оперативен работник от 2004 г., като до момента е сменяла няколко структурни звена в системата на МВР. Поддържала е висок стандарт на живот, неотговарящ на доходите й като държавен служител - притежава два апартамента, вила и мезонет.

Със заповед на министър Цветан Цветанов по случая е започнало дисциплинарно производство и служителката е отстранена от длъжност.
  • Зарче
Етикети
32 коментара
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 863 Любопитно
  • 1
  • 12:17
  • 17 ное, 2009

Конфискация, затвор, доживотно лишаване от право за упражняване на професията и най-важното - БЪРЗО ПРОИЗВОДСТВО!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-1 +73
 
Анонимен потребител

rodoskia drebosyk

Неутрално
  • 2
  • 12:17
  • 17 ное, 2009

Стига с тия отстранявания бе, дреме и на тутурутката с тия апаратаменти и вили!
В ареста няколко дни и оттам - в съда. До 2 седмици да е в Сливен и готово!

Иначе ще почне да ми се разболява, криза с апендисита, хронични бъбречни болки, операция в Германия, болни от грип адвокати...
А точно такива гнили звена в дъългата и със симнителна здравина верига на разследването на престъпленията у нас, трябва да се унищожават бързо и безкомпромисно.

Оценка
-1 +62
 
Анонимен потребител

Рашо

Гневно
  • 3
  • 12:19
  • 17 ное, 2009

То е ясно колко колко пари са и дали босовете на групировки мафиоти за да работи за тях.

Оценка
+40
 
Анонимен потребител

тотев

Разстроено
  • 4
  • 12:24
  • 17 ное, 2009

Олигарсите милионери които станаха за една нощ те командват и сега България за жалост, мястото им е във панделата

Оценка
+35
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2601 Разстроено
  • 5
  • 12:29
  • 17 ное, 2009

Сегашното МВР-е
навсякъде се вре!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-15 +8
 
Анонимен потребител

vesko

Разстроено
  • 6
  • 12:34
  • 17 ное, 2009

хванали са я,за6тото не е ДЕЛИЛА.то е ясно.
за олигарси и мутри е тварде малка.има 2 апартамента само,някаде на маината си. не два дворци в лозенец или на вито6ка.
за сажаление тя и такива ,като нея 6те обират парсата в следва6тите 4 години.
или някои си мисли, 4е боико 6те пипне неговите приятели:маджо,маргин и сие?ако си мисли,6те последва садбата на патката...

Оценка
-8 +18
 
Анонимен потребител

vesko

Неутрално
  • 7
  • 12:36
  • 17 ное, 2009

е,ок.по-добре дребни риби,отколкото никакви...

Оценка
+22
 
Анонимен потребител

ама, че го написали

Неутрално
  • 8
  • 12:39
  • 17 ное, 2009

"...32-годишната служителка предавала информация на заинтересувани лица,..."
не е предавала, а е продавала

Оценка
+36
 
Анонимен потребител

Криминале

Неутрално
  • 9
  • 12:42
  • 17 ное, 2009

Ето това Сергишката дето не му става пишката, не можеше да го направи.Защото се опасяваше че и него могат да го хванат- беше солидарен с крадците.

Оценка
-3 +23
 
Преглед на профил

outside

Рейтинг: 798 Гневно
  • 10
  • 12:48
  • 17 ное, 2009

А сега на тези хора с новите промени на ЗЕС, ще получат достъп до цялата ни кореспонденция. Тогава ще падне такава злоупотреба, че не ми се мисли. Дай на ченгето информация и той започва да я изнася.
Не трябва ли малко да се изчака?

Оценка
+39
 
Анонимен потребител

Музар

Гневно
  • 11
  • 12:54
  • 17 ное, 2009

Точно така, outside!

Първо да си разчистят собствените авгиеви обори!

После - после изобщо няма да има нужда да подслушват гражданите.

Далаверите се въртят в службите (държавни, общински). Там като се резне - 2/3 от работата е свършена.

Оценка
+25
 
Анонимен потребител

Савов

Гневно
  • 12
  • 12:58
  • 17 ное, 2009

Стига с тези отстрянявания!Незабавно одиране на кожата, т.е. съд по съкратена процедура с утрояване на присъдата за деянието по наказателния закон без право на амнистия, пълна конфискация на имуществото и лишяване от правото до живот да заема държавна служба.

Оценка
-2 +20
 
Анонимен потребител

Точно така

Неутрално
  • 13
  • 13:02
  • 17 ное, 2009

Още един довод против пълното и безконтролно следене на комуникациите от страна на мвр.

Оценка
+19
 
Преглед на профил

Ментор

Рейтинг: 1169 Неутрално
  • 14
  • 13:07
  • 17 ное, 2009

ясно е, че МВР е разграден двор където не са и чували за сигурност на информацията. Сигурно всеки може да си копира на флашка каквото му хрумне (разбира се, ако наоколо има компютър, те в МВР май не са много) и после да търгува с него.
А не е толкова трудно да се изгради система в която всеки има достъп само до информация за случаи по които работи, където всяко отваряне на документ се записва, и копиране по флашки е невъзможно.

И въпреки това трагично положение МВР, има наглостта непрекъснато да иска все по-безконтролен достъп до всякакви данни. Как да им разрешиш, като вътре в МВР достъпа до всичко е абсолютно безконтролен и всяка кака ходи с флашка?

Оценка
-1 +19
 
Преглед на профил

Orda

Рейтинг: 125 Неутрално
  • 15
  • 13:10
  • 17 ное, 2009

И на тази няма нищо да и направят, само се вдига пушилка.

Orda

Оценка
+15
 
Анонимен потребител

3,8 по скалата на корупция

Любопитно
  • 16
  • 13:10
  • 17 ное, 2009

Оценката на България за корупция 3,8 по 10 бална система-

http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=auto&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.nzz.ch%2Fnachrichten%2Finternational%2Fkorruptionsindex_1.4027614.html

Оценка
+8
 
Преглед на профил

outside

Рейтинг: 798 Любопитно
  • 17
  • 13:10
  • 17 ное, 2009

До коментар [#14] от "Ментор":
Как да им разрешиш, като вътре в МВР достъпа до всичко е абсолютно безконтролен и всяка кака ходи с флашка?
------------
До месец ще разбереш как ще има разрешат. Има така наречената политическа воля.
Разчитам само на СДС да вдигнат шум, че поне да се разбере колко е просташка тази идея. Но като ги гледам как са се заумилквали около ГЕРБ, не вярвам, че ще стане.

Оценка
-1 +12
 
Анонимен потребител

Музар

Неутрално
  • 18
  • 13:10
  • 17 ное, 2009

До коментар [#13] от "Точно така":

Нека си следят техните компютри. Те са на държавата, заплатите се плащат от данъкоплатците. Не виждам никакво накърняване на лични права - те са там да служат, а не да си въртят собствен бизнес.

От там ще изкочат ВСИЧКИ далавери. Или поне ще прекъснат.
Докато не почнат да си контролират собствените служители, всяко следене на обикновени граждани е опит за политическа полиция.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

ккк ?

Неутрално
  • 19
  • 13:24
  • 17 ное, 2009

Един въпрос - защо здравословното състояние на подсъдимия е толкова важно в БГ?
Навсякъде по света това няма значение по време на продеса. Подсъдимия не е необходимо да бъде през цялото време в залата. Затова си има адвокат! както и жертвата не е необходимо да е в залата (ако е убита ...) Прокурора говори от името на жертвата, адвоката от името на подсъдимия! Ако подсъдимия трябва да свидетелства - въпросите може да му се четат дори и в болницата и се стенографират от съдебен чиновник. После се четат пред съда. Лесно, просто ... , Ако не е в безсъзнание може да има процес и може да е осъдена, независимо колко е болна. И дори и да умира от нещо ако я осъдят ще я лекуват в болницата на затвора.
Мисля че само в България се отлагат дела по болест - това да не е 4ти клас? Тая кака да я съдят и всички пари които има над заплатата и да се конфискуват. Толкова е просто! Защо само в БЪлгария е сложно?

Оценка
+28
 
Анонимен потребител

Oт шопа

Неутрално
  • 20
  • 13:35
  • 17 ное, 2009

Крайно време е, хората между 60 и 65 години, хилядите бивши ченгета, “партократи“, бивши партийни функционери и др. да отидат в “заслужена пенсия“, за да не пречат и саботират европейското развитие на България. Това ще я прочисти страната като “рициново масло“.

Оценка
-2 +16
 
Анонимен потребител

TI

Любопитно
  • 21
  • 13:38
  • 17 ное, 2009
Оценка
+2
 
Анонимен потребител

StanDim

Неутрално
  • 22
  • 13:39
  • 17 ное, 2009

Освен "наши момчета" има и "наши момичета"...Пфу!

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

anonimen

Неутрално
  • 23
  • 13:47
  • 17 ное, 2009

Така е и в ощините.Решите да дадете "сигнал"за туй онуй срещу мастит олигарх например и току виж тоя те е пречукал.И защо мислите ,ами цялата поверителна кметска документация е при него.Какво сте писали,до кого и какво е отговорено.Това ,че има Закон за квалифицираната информация,дрън ,дрън. Дори наглостта на "ощинарката"че пишите на електронния сайт на общината да казва ,че е достъпна за всеки това е абсурд.Ако помитаме новата кметица на столицата ,тя ще отговори ,че това са глупости.И е така ,защото зоркото око на пострадалия вижда жалбите си и обяснениата си задно с подписи и печата на държавни и общински служители.Това не са "онлайн"информации.Тоа всичко като документация е преснемано от оригиналите заедно с подписа и печата на общините ,че дори и на гл.архитект на столичния ни град.Това за съжеление е факт и винаги може да бъде доказан,но ако сте жив до тогава.

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

от системата

Неутрално
  • 24
  • 13:49
  • 17 ное, 2009

Проблемите на МВР се наричат кадрова политика. За да станеш полицай, кандидатстваш в школата в Симеоново (известна като "магнаурската школа" .За да влезеш там трябва да минеш психотест и изпит проверяващ интелектуалното ниво. Тук е първото препятствие наложено от ДС олигархията пред интелигентните и мислещи хора, за да не влязат в редиците на МВР. Ако си мислите че критерият за постъпване на служба е мотивираност и психична годност, то горчиво се лъжете. Критерият е ПОСЛУШАНИЕ, РОБСКА ДУШЕВНОСТ И НИСЪК КОЕФИЦИЕНТ НА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ. Същият критерий се използва и когато се наемат хора незавършили Симеоновската школа. Ето защо кадрите се търсят сред бивши спористи- гюлетласкачи ,борци, щангисти и други признати светли умове Сега разбирате ли защо се прави всичко възможно, за да не се изпълни изискването на Европа разследващи полицаи да бъдат само юристи? След така проведената "кадрова политика" МВР се състои от 10 % корумпирани "началници" 80 % дебили и 10 % хора имащи нужда от работа, които са били достатъчно умни, за да успеят да убедят назначаващата комисия, че са достатъчно тъпи, за да станат полицаи. Целта на мероприятието е да се наемат най-послушните и сляпо изпълняващи заповедите хора. Причините са две: 1 тези "кадри" като им кажеш "бий жените и децата по главата и хич да не ти пука" те слушат и изпълняват и даже се забавляват. 2 такива "кадри" сляпо изпълняват нарежданията на принадлежащите към ДС олигархията полицейски началници и то без да претендират за парче от баницата. Правят го или от тъпота или за да запазят мизерната заплатка, която храни децата им. За да си изясните по ясно картинката, представете си една маса, на която дружно и приятелски хапват и пийват ДС олигархията, назначените от ДС олигархията "престъпни босове" и назначените от ДС олигархията "полицейски началници" ( под "началник "разбирайте всяка личност на длъжност зам. началник на РПУ, началник, на РПУ ,ръководител на група, сектор и така нататък, нагоре чак до регионалните дирекции и министерството) Всички тези хора на тази маса имат за цел да осигурят безпроблемното развитие на бизнеса на ДС олигархията, а именно продажба на наркотици, проституция, рекет,препродаване на крадени в Европа коли. "Босовете" организират кадрово нещата (дребни пласьори ,доставки ...) а "началниците" мачкат евентуалната конкуренция (това обяснява рядко случващите се успешни акции за залавяне на дрога, крадени коли и др. подобни) и пазят олигарсите от " народната любов". За да изпълняват тези свои задачи "началниците" имат нужда от най - дебилната част на населението- редовите полицаи. Ако се питате какво стана с 10 процента дето уж имаха нещо в главата и искаха да си хранят семействата честно, ще ви опиша някои от механизмите, с които тези хора се смачкват. 1 Раздават им се неимоверен брой дела и преписки по които да работят( в нормативната база на МВР няма норма уреждаща максималния брой дела, по които един разследващ полицай например може да работи) След като е затрупан с дела той няма физическо време да се занимае дори и с половината. Обаче по всяко дело има срок за разследване и неспазването на този срок представлява ПРЕСТЪПЛЕНИЕ СРЕЩУ ПРАВОСЪДИЕТО , следователно въпросния разследващ полицай ( ако е имал неблагоразумието да откаже да играе по гайдата на корумпирания си "началник" , не само ще бъде отстранен дисциплинарно , но и ПРЕДАДЕН НА СЪД за извършеното престъпление "забавяне и пречене на разкриването на обективната истина" Има и други способи , по- прости и по бързи напр.: началника бърка в касата на полицая ( не 4-5 полицая се пада една каса и всички каси могат да се отварят с един ключ, следователно дори всяка чистачка, във всяко районно има по всяко време достъп до всички дела. Не мислете че този пропуск в обезпечаването на материално техническата база е случаен) По този начин "началнико" може да открадне и изгори всяко дело заведено срещу "наш човек". Полицаят отговарящ за делото отива на съд , а "началникът" отива да си вземе заслужения подкуп. Още по лесно е да се накара някой обвиняем да напише лъжлива жалба срещу някой непослушен полицай,че е бил бит например и непокорният отива на военен съд и бива уволнен. Способите са хиляди, мисля, че схванахте принципа Ако питате защо никой от тези достойни 10% не се оплаква, отговарям веднага: оплакването става с докладна записка или рапорт, който за да не си изтрие началника гъза с него, трябва да бъде заведен в деловодството и да получи входящ номер. Но деловодителките по заповед на "началника", отказват да завеждат рапорти БЕЗ одобрението на " началника". Мислите ли , че някой ще позволи завеждането на рапорт в който има оплакване срещу самия него Друго интересно за данъкоплатеца нещо е как "началниците" оправдават съществуването на подобна язва наречена " полиция"? Оправдават я чрез куха статистика. Позволяват си да убеждават обществеността че разкриват50- 60 % от престъпленията заведени в полицията, като на практика разкриват 1 % и то на престъпления извършени от конкурентите на техните ДС покровители. Как става това : хваща се някой беден човек клошар или ром ( за да са сигурни, че не може да си позволи адвокат) пребива се и се принуждава да подпише един бял лист на който после "началниците" дописват десетки престъпления, за които подписалият се изобщо не е чувал. Според БГ наказателното право , никой не може да бъде осъден само въз основата на самопризнание, следователно човекът не бива осъждан. Сега изясни ли ви се откъде идва разликата между "разкритите "престъпления на МВР и реално осъдените лица. Някои "началници"не си правят дори и този труд. Те просто нареждат на подчинените си ( тия послушните с празните глави да напишат в графата извършител на престъплението (върху бланката съпътстваща всяко заведено престъпление) името на някое живо лице ( някой който е минал през районното, било като свидетел било като заподозрян ,по което и да е производство) Ако някой случайно потърси отговорност от такъв " разкривач" за подобно " разкриване ", "разкривача" гори, ако никой не потърси отговорност от него, "началникът" почва да лъже обществото подкрепяйки се с кухи цифри, колко много престъпления е разкрило неговото РПУ,дирекция , група и т.н. Ако се питате защо ви обяснявам всичко това ето и отговора. ДНЕС ПРОТЕСТИРАТ ДЕСЕТТЕ ПРОЦЕНТА ПОЧТЕНИ ХОРА В МВР СИСТЕМАТА. РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ ПРОБЛЕМЪТ Е В 'НАЧАЛНИЦИТЕ", А НЕ В ТЕЗИ ДЕТО МРЪЗНАТ ПО УЛИЦИТЕ. АКО НЕ ИСКАТЕ ДА ИМ ПОМОГНЕТЕ (ИЛИ НЕ МОЖЕТЕ) ПОНЕ НЕ ГИ МРАЗЕТЕ ТОЛКОВА МНОГО.


Проблемите на МВР се наричат кадрова политика. За да станеш офицер от полицията, кандидатстваш в Академията на МВР, известна като "школата в Симеоново" или направо като "магнаурската школа". Единствената цел на тази школа е да се промият мозъците на "учащите" в нея, за да се превърнат в безропотни изпълнители. След завършването си тези момчета и момичета, имат едно единствено умение: да вият като полицейска сирена в случай , че тази в патрулката е развалена. Но те не са виновни. Това е целта на въпросната Академия. За да влезеш там трябва да минеш психотест и изпит проверяващ интелектуалното ниво. Тук е първото препятствие, наложено от ДС олигархията пред интелигентните и мислещи хора, за да не влязат в редиците на МВР. Ако си мислите, че критерият за постъпване на служба е мотивираност и психична годност, то горчиво се лъжете. Критерият е ПОСЛУШАНИЕ, РОБСКА ДУШЕВНОСТ И НИСЪК КОЕФИЦИЕНТ НА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ. Същият критерий се използва и когато се наемат хора, незавършили Симеоновската школа. Ето защо кадрите се търсят сред бивши спортисти: гюлетласкачи ,борци, щангисти и други признати светли умове Сега разбирате ли защо се прави всичко възможно, за да не се изпълни едно от основните изисквания на Европа, а именно разследващи полицаи да бъдат само юристи ?(обясняват ви , че няма желаещи юристи, а е факт , че България има най-много юридически факултети и безработни юристи на глава от населението в СВЕТА. ) След така проведената "кадрова политика" МВР се състои от 10 % корумпирани "началници" 80 % дебили и 10 % хора имащи нужда от работа, които са били достатъчно умни, за да успеят да убедят назначаващата комисия, че са достатъчно тъпи, за да станат полицаи. Целта на мероприятието е да се наемат най-послушните и сляпо изпълняващи заповедите хора. Причините са две: 1 тези "кадри" като им кажеш "бий жените и децата по главата и хич да не ти пука" те слушат и изпълняват и даже се забавляват. 2 такива "кадри" сляпо изпълняват нарежданията на принадлежащите към ДС олигархията полицейски началници и то без да претендират за парче от баницата. Правят го или от тъпота или за да запазят мизерната заплатка, която храни децата им. За да си изясните по ясно картинката, представете си една маса, на която дружно и приятелски хапват и пийват ДС олигархията, назначените от ДС олигархията "престъпни босове" и назначените от ДС олигархията "полицейски началници" ( под "началник "разбирайте всяка личност на длъжност началник на РПУ, зам. началник на РПУ, ръководител на група, сектор и така нататък, нагоре чак до регионалните дирекции и министерството) Всички тези хора на тази маса имат за цел да осигурят безпроблемното развитие на бизнеса на ДС олигархията, а именно продажба на наркотици, проституция, рекет, препродаване на крадени в Европа коли, джебчийство. "Босовете" организират кадрово нещата (дребни пласьори ,доставки
, пренасяне на печалбите до ДС олигархията...) а "началниците" мачкат евентуалната конкуренция (това обяснява рядко случващите се успешни акции за залавяне на дрога, крадени коли и др. подобни) и пазят олигарсите от " народната любов". За да изпълняват тези свои задачи "началниците" имат нужда от най-дебилната част от българското население, която ТЕ са назначили на работа в полицията. Ако се питате какво стана с 10-те процента, дето уж имаха нещо в главата и искаха да си хранят семействата с честен труд, ще ви опиша някои от механизмите, с които тези хора се смачкват. 1 Раздават им се неимоверен брой дела и преписки по които да работят( в нормативната база на МВР няма норма уреждаща максималния брой дела, по които един разследващ полицай например може да работи) След като е затрупан с дела той няма физическо време да се занимае дори и с половината. Обаче по всяко дело има срок за разследване и неспазването на този срок представлява ПРЕСТЪПЛЕНИЕ СРЕЩУ ПРАВОСЪДИЕТО , следователно въпросният разследващ полицай ( ако е имал неблагоразумието да откаже да играе по гайдата на корумпирания си "началник" , не само ще бъде отстранен дисциплинарно , но и ПРЕДАДЕН НА СЪД за извършеното престъпление "забавяне и пречене на разкриването на обективната истина". Има и други способи , по-прости и по-бързи напр.: началникът бърка в касата на полицая ( на 6-7 полицая се пада една руска каса от 60-те години и всички каси могат да се отварят с един ключ, следователно дори всяка чистачка, във всяко районно има по всяко време достъп до всички дела...и служебно оръжие). Не мислете че този пропуск в обезпечаването на материално- техническата база е случаен). По този начин "началнико" може да открадне и изгори всяко дело заведено срещу "наш човек". Полицаят отговарящ за делото(на чието име делото е записано в деловодството) отива на съд , а "началникът" отива да си вземе заслужения подкуп. Още по лесно е да се накара някой обвиняем да напише лъжлива жалба срещу някой непослушен полицай, че е бил бит например и непокорният отива на военен съд и бива уволнен. Друг вариант е да се изпрати непослушният на реподбор (да му се направи нов психо-тест). В Психо-центъра на МВР, пристигне ли изпратен от "началнико" полицай за реподбор, на всички е ясно, че този човек се опитва да вкара прът в добре смазаната машина за мръсни пари. Следователно " психолозите" след обстоен и задълбочен 20 секунден психо-анализ стигат до извода, че лицето е негодно да изпълнява служебните си задължения и ако не го уволнят, то го изпращат да пази честта на кокошката Минка от набезите на петела Геновев в общинския курник на село "Ръгни Колец". Друг способ са веществените доказателства. Ако сте гледали по филмите как ВД-тата ( веществените доказателства) се съхраняват от специални хора в специални стаи, то в турския кенеф на Европа не е така. Помещения няма, каси още по-малко. ВД-тата се съхраняват ...на пода, под бюрото, в коридора... и всеки може да си отмъкне каквото му трябва. Когато става дума за гуми или джанти - добре , но когато става дума за златни накити пари в брой или мобилни телефони и друга техника- лошо. Нали се сещате кой носи отговорност за изчезването,( въпреки, че не е виновен за това , че УМИШЛЕНО не е осигурена материална база и помещения)- водещият разследването полицай. Между другото изчезне ли ВД почти е сигурно , че делото ще остане недоказано в съда и обвиняемия ще бъде освободен. Ето ви още един начин за "припечелване" от началниците. Способите за смачкване на читавите служители са хиляди, мисля, че схванахте принципа. Ако питате защо никой от тези достойни 10% не се оплаква, отговарям веднага: оплакването от "началника" става с докладна записка или рапорт, който се дава на... "началника".(ако се опиташ да го прескочиш отивайки при по-голям началник, става страшно на тема военна субординация) Пред такава жалба има два пътя: 1 "началникът " я хвърля в кофата. 2 "началникът" първо си избърсва гъза с нея и чааак след това я хвърля в кофата. Следователно жалбата трябва да бъде заведена в деловодството и да получи входящ номер. Но деловодителките по заповед на "началника", отказват да завеждат рапорти БЕЗ одобрението на " началника". Мислите ли , че някой ще позволи завеждането на рапорт, в който има оплакване срещу самия него. Друго интересно за данъкоплатеца нещо е как "началниците" оправдават съществуването на подобна язва наречена " полиция"? Оправдават я чрез куха статистика. Позволяват си да убеждават обществеността че разкриват 50- 60 % от престъпленията заведени в полицията, като на практика разкриват 1 % и то на престъпления извършени от конкурентите на техните ДС покровители. Как става това : хваща се някой беден човек клошар или ром ( за да са сигурни, че не може да си позволи адвокат) пребива се и се принуждава да подпише един бял лист на който после "началниците" дописват на пишеща машина десетки "самопризнания" за престъпления, за които подписалият се изобщо не е чувал. Според БГ наказателното право , никой не може да бъде осъден само въз основата на самопризнание, следователно човекът не бива осъждан. Сега изясни ли ви се откъде идва разликата между "разкритите" престъпления на МВР и реално осъдените лица. Някои "началници" не си правят дори и този труд. Те просто нареждат на подчинените си ( тия послушните с празните глави) да напишат в графата извършител на престъплението (върху бланката съпътстваща всяко заведено престъпление) името на някое живо лице ( някой който е минал през районното, било като свидетел, жалбоподател или като заподозрян, по което и да е производство) По този начин, няма защо да се учудвате, ако баба Ви Гицка дето се е жалвала някога си в полицията, че са и откраднали саксията, фигурира в полицейските бази данни , като извършител на въоръжен грабеж срещу чуждестранен гражданин , на магистрала "Тракия". Сега виждате ли колко тъпо звучат в ушите на един професионалист изказвания от сорта " Ние ги хващаме, те ги пускат ". Ако някой случайно потърси отговорност от такъв " разкривач" за подобно " разкриване ", "разкривача" гори, ако никой не потърси отговорност от него ( както обикновено става), "началникът" почва да лъже обществото, подкрепяйки се с кухи цифри, колко много престъпления е разкрило неговото РПУ, дирекция , група , хайдушка дружинка и т.н. Целта е "министъро" да може да се изтъпани по телевизията, да размаха листче с фалшива статистика и да каже:" Гледай, данъкоплатецо, колко много престъпления сме разкрили, значи ако ни няма нас ти си загинал, я торбалан ще те отмъкне, я баба Меца ще те изяде, я Ламята Спаска ще ти се изтропа на главата...но ние с "началнико" сме тук , за твое щастие, така че плащай данъци, целувай ръка и ТРАЙ ". Като казах "министъро" та се сетих...не е вярно, че няма пари за МВР. Пари има, но неправилно разпределени. Напр. по районните почти няма бензин. Полицаите слагат бензин със собствени пари, защото напр. не може да се транспортира задържано лице с градски транспорт, трябва кола, служебна. Ако не го транспортираш в определен срок получаваш обвинение за противозаконно задържане, следователно по добре да сложиш бензин за 5 лева отколкото тия от Вътрешния отдел да пълнят тяхната си статистика с тебе. Полицаите нямат радиостанции, тези които ги виждате да носят, са си техни и струват горе - долу една заплата. Защо си купуват ли? Ами за да си осигурят връзка с дежурните, за тяхната лична сигурност по време на дежурствата. Полицаите си купуват компютри , принтери, хартия. Ако откажат да работят по липса на средства ,биват наказвани за неизпълнение на служебните задължения. На фона на тази мизерия на всеки редови полицай се падат по един статистик по един администратор и половин началник. Сега ясно ли ви е, защо нищо хубаво не се случва и няма да се случи в България.

Оценка
+12
 
Анонимен потребител

vesko

Неутрално
  • 25
  • 14:03
  • 17 ное, 2009

до 24.
благодаря. вицдам , 4е си се потрудил ,оценявам. явно си в 4ас

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

Россия -2,2

Весело
  • 26
  • 14:05
  • 17 ное, 2009

Голямото джудже два пъти по корумпирано от БГ джуджета-
Конвенцията на ООН срещу корупцията все още не са ратифицирани. "Въпреки че имаме конвенция, подписана през 2003 г., но все още не са го ратифицирали, което е много неудобно." Досега само чисто купуване на гласове е престъпление, а останалите не. Федералният съд вече поиска от законодателя да действа.

Италия най- много корумпирани .

Сред 25-те държави-членки на ЕС са България, Гърция и Румъния, с рейтинг от 3,8 за тая причина. Tranparency изрази загриженост, особено за положението в Гърция, се срина поради недостатъчни усилия в борбата с корупцията и серия от скандали, в рамките на годината с 0,9 пункта до стойност от 3,8. Също така Италия се смята за особено корумпирани: С една десета докосване на 4.3, страната е зад кандидатки за ЕС Турция (4.4).

Като леко подобрение от TI, писано на руския президент Дмитрий Медведев започнал закони срещу корупцията е на стойност от 2,2, и е само 146 място в списъка. Проблемът в Русия е ,че преди всичко правителството прекомерно влияние върху икономиката и бизнеса. Положителни организиране на репресиите в Китай срещу корумпирани държавни служители, за да оценява министри, че са допринесли за създаването на стабилна стойност от 3.6 (ранг 79) за страната.


Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Тасо

Гневно
  • 27
  • 14:12
  • 17 ное, 2009

Доживотен затвор и пълна конфискация на имуществото на нея и нейните роднини до девето коляно.

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

За двайсе години това което другите народи за век

Неутрално
  • 28
  • 14:51
  • 17 ное, 2009

До коментар [#27] от "Тасо":

Недейте така моля Ви, как до десето коляно? Ми родителите ако не са мелиционер баща и личен състав майка, са барем баща шафиор на гаулайтер на окръжен комитет, майка профсъюзен деятел или дълбоко законспирирана земеделка. Дедовци и баби - шумци.
Защо толко секретно другари? Къде са шок, мок, лична драма, знахарка, новия парцал на другарката зоя и старата шафрантия от месалите на другаря блъсков? Защо не участва другарката млада мелиционерка в танцовите упражнение по втори и трети канал? Какъв е този ръсизам? Не я канат даже да стане богата. какъв исход има това младо ефирно саздание?
Младата другарка от мелицията с флашката може да е имала нужда от силикон, а всички знаем здравната каса я цицат други другари на другарката и е в окаяно положение, така че мелицията требе сама да се погрижи за цицата.

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Василев

Неутрално
  • 29
  • 14:51
  • 17 ное, 2009

Името и напишете! Да не се появи след време на по-висок пост...

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

123

Неутрално
  • 30
  • 15:29
  • 17 ное, 2009

До коментар [#29] от "Василев": Силвия Петрова. Пише го на 3 ред

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Шопе, шопе-е

Неутрално
  • 31
  • 15:49
  • 17 ное, 2009

До коментар [#20] от "Oт шопа":

И що ке праите вий останлите? Сите - министри?
Загубеняк.

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

PAPI

Неутрално
  • 32
  • 17:02
  • 17 ное, 2009

А КАКЪВ ТРЯБВА ДА Е СТАНДАРТА НА ЖИВОТ НА ДЪРЖАВНИЯ СЛУЖИТЕЛ.СКАПАНА ДЪРЖАВА.

Оценка
-5 +1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.