Регистрация
20 ное 2009, 16:38

Кирил Добрев: Ами ако и премиерът е разговарял с нерегламентирани субекти ?

От Дневник
Последна промяна в 11:00 на 23 ное 2009, 3348 прочитания, 66 коментара
Депутатът от БСП Кирил Добрев е получил две съобщения на мобилния си телефон от бизнесмена Красимир Георгиев от Плевен и те са били с пожелания за Коледа и Нова година. Това съобщи Добрев пред журналисти в парламента.

Той показа отговора от Върховната касационна прокуратура, че към негов мобилен телефон са регистрирани две съобщения, изпратени от Георгиев на 25 декември 2008 г. и на 1 януари 2009 г. 

Председателят на парламентарната комисия за борба с корупцията и конфликт на интереси и парламентарна етика Яне Янев изнесе преди дни данни за контакти на Красимир Георгиев с депутатите Кирил Добрев от левицата, както и с Лютви Местан, Ердоан Ахмедов, Касим Дал от ДПС.

Оказа се, че е допусната малка грешка - съобщенията не са изходящи, а входящи и са за празниците с пожелателен характер, коментира Добрев. Въпросът е кой носи отговорност и защо името ми беше вкарано в скандал, попита депутатът. Означава ли това, че държавата се управлява от жълтата преса, къде отидоха темите за бюджета и безработицата, попита Добрев.

"Какво ще правим, ако, просто хипотетично, се докаже, че бившият кмет и настоящ премиер също е водил кореспонденция и телефонни разговори с нерегламентирани субекти, каза още Добрев и допълни: "Щом е ясно кой е Черничкия, аз имам един такъв въпрос - кой е Стенли и какви са му връзките с управляващите? Ако до петък нямате отговор, в петък ще ви го дам".
  • Зарче
Етикети
66 коментара
 
Анонимен потребител

ПИТАЩ

Неутрално
  • 1
  • 16:58
  • 20 ное, 2009

И аз това питам.И какво значи регламентирани контакти,обяснете ми.
Контактите по някакъв закон ли се правят,защото се чудя сега Красьо като ми звънне дали да вдигам телефона или не.
Нали вече се криминализира говоренето по телефон и направо не знам какво да правя!

Оценка
-34 +21
 
Анонимен потребител

Reveal

Неутрално
  • 2
  • 17:02
  • 20 ное, 2009

БСП и ДПС захранваха медийното жълто и сега Добрев иска да замажат следите.

Оценка
-7 +27
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 3
  • 17:04
  • 20 ное, 2009

Тъпунгер червен, в нормална държава с нормални хора когато си съдия/прокурор и тн. когато мутрафон ти звънне за далавера веднага трябва да отидеш при полицията а не на кръчма с него. Това е нерегламентиран контакт.

Оценка
-12 +54
 
Анонимен потребител

Гочо

Весело
  • 4
  • 17:05
  • 20 ное, 2009

Красьо,обади се на всички 240 депутати,обещаваме ти паметник ...и голяма пица...

Оценка
-1 +37
 
Анонимен потребител

добрев

Неутрално
  • 5
  • 17:05
  • 20 ное, 2009

Аман от тоя автокрадец! Колкото баща му беше свестен-толкова това нефела!

Оценка
-9 +28
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 6
  • 17:06
  • 20 ное, 2009

костов е виновен, че не говорил с красьо

Оценка
-3 +18
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 1244 Гневно
  • 7
  • 17:07
  • 20 ное, 2009

До коментар [#1] от "ПИТАЩ":

ДА бе аз съм сигурен, че Красьо специално на теб е звънял.... Странно защо обаче мен ме е пропуснал! Също така е странно, че аз нямам примерно имената на 100 съдии в телефона си при положение, че не работя в съдебната ситема и също така не за мен се носи слъх, че раздавам постове за 200 бона!

И като почнете с комунистическата наглост, която 20 години ни пробутвате! Никой не ти вярва! Да не говорим, че написаното е типично комунистичско нагъл стил, с който е невъзможно да убедиш и малко дете, но въпреки това настояваш как случйно се е случило всичко! Такива наглеци като теб и господарите ти, трябва да служат за назидание вместо да наглеят по медиите!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-4 +36
 
Анонимен потребител

Безработен

Неутрално
  • 8
  • 17:09
  • 20 ное, 2009

Седя и се чудя,защо не ми се обажда Красьо.

Оценка
+35
 
Анонимен потребител

Kulturen

Весело
  • 9
  • 17:11
  • 20 ное, 2009

Ама то от учтивост си пишат, просто ние сме от село и не разбираме...

Оценка
+23
 
Преглед на профил

коколино

Рейтинг: 383 Неутрално
  • 10
  • 17:13
  • 20 ное, 2009

Да бе тоя скандал вече стана латино сериал.

кому е изгодно?

Оценка
-1 +20
 
Анонимен потребител

svoi

Неутрално
  • 11
  • 17:34
  • 20 ное, 2009

То и станишката се обаждаше на непознати да гласуват за червените боклуци ама народа не го послушà и ето ти сега сккандала с красьо.Другия път като ви кажат нещо слушаите и изпълнявайте защото останахте един файтон и трябва в сибир да се преселите.

Оценка
-5 +9
 
Анонимен потребител

Цайса

Любопитно
  • 12
  • 17:41
  • 20 ное, 2009

Ах този невинен мушморок той никога и за нищо не е виновенБаща му беше читав човек ама това малко човече е нефелно

Оценка
-2 +10
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 13
  • 17:42
  • 20 ное, 2009

Чу Янев натопи и Добрев и Местан е самата истина. Но в България истината не се обича. Тук ние само мразим и на истини не вярваме. Няма истина! Щом един лъжец каже че някой е виновен в Булгаристан това най-хваща дикиш. Пък ти си доказвай с документи, че си получил входящи, а не изходящи. В нашия град кметът поздрави за Нова година гражданите с СМС. Забравих да питам за каква далавера го получих. Герберската простотия е отвратителна и войнстваща. Как ги тресе от страх, че с простотията си може да паднат от власт и се напъват да оплюват, но им лъснаха краставите задници. Казано е: на лъжата краката са къси!

Оценка
-16 +11
 
Анонимен потребител

Автокрадец

Неутрално
  • 14
  • 17:45
  • 20 ное, 2009

До коментар [#5] от "добрев":
Има автокрадец и той не се казва Добрев. Той вземаше насила автомобилите на хората в периода 1992 - 1994 година. Можете ли да кажете името му от първия път ?

Оценка
-4 +12
 
Анонимен потребител

интересно

Любопитно
  • 15
  • 17:48
  • 20 ное, 2009

интересно що ли племенника на ген.василев - кр.черното не ми е пратил на мен есемес за празниците... а, да, вероятно щото НЕ МЕ ПОЗНАВА! а е пратил на тези, които познава... начело с касим дал и к.добрев, все мафиоти достойни само за разстрел

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

Руслан 21

Неутрално
  • 16
  • 17:50
  • 20 ное, 2009

Тоя нещастник осра името на баща си отвсякъде.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 1244 Гневно
  • 17
  • 17:52
  • 20 ное, 2009

До коментар [#13] от "кико":

ПРиятелю свърши едно добро дело за децата, внуците си и цяла България - застреляй се!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-2 +8
 
Анонимен потребител

Мариан

Неутрално
  • 18
  • 18:01
  • 20 ное, 2009

Кирца, пичка майчина, заври се в кучи гъз!

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

Боби Колев

Неутрално
  • 19
  • 18:01
  • 20 ное, 2009

Аз също съм съгласен с #1 - кое, аджеба, е регламентиран и кое е нерегламентиран контакт?

Щото какво пречи да натопя когото искам като просто накарам някой от моите хора да му прати един СМС?

Или просто да подготвя по този начин потенциален капан за бъдещето?

Тея работи с изходящите СМС-и не са нищо повече от една медийна пукотевица, от гнусния тип.

Прокуратурата , едно че цялата е за смяна, щото не може при предишните да си траеше, а сега да заработи изведнъж и ние да вярваме, че е независима....а едно, че е за смяна и второ, която и прокуратура да е ще трябва да намери по-стойностни доказателства от изпратен СМС.

Иначе от пра-комунистическа ще станем модерно-авторитарна република.

Оценка
-6 +10
 
Анонимен потребител

`o`o

Неутрално
  • 20
  • 18:04
  • 20 ное, 2009

Прословутата комунистическа арогантност и наглост!За кой ли път.Няма ли кой да им каже на тези хора да си седната най-после на задниците и да млъкнат!Веднаж завинаги.Мръсна паплач....

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

До № 20 от Руслан 21

Неутрално
  • 21
  • 18:08
  • 20 ное, 2009

Споко. До година, две всички от тях ще се светнат, че далаверата свърши и ще се нароят поне 3-4 партийки /без никаква стойност/ от сегашното бсп и ще спрат да се чуват на общия фон.

Оценка
-3 +5
 
Анонимен потребител

До №13 от Руслан 21

Неутрално
  • 22
  • 18:09
  • 20 ное, 2009

Послушай №17 моля те!

Оценка
+6
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2667 Весело
  • 23
  • 18:21
  • 20 ное, 2009

ооо, Добрев май ще стане новата водоноска в БСП, наред с Кутев

low riders team

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 24
  • 18:22
  • 20 ное, 2009

До коментар [#22] от "До №13 от Руслан 21":


До коментар [#17] от "nqma zna4ka koi":

Защо да се застрелям? Защото не лижа гъзовете на гербаджиите? Защото една лъжа трябва да приема като истина? Без значение, че истината е доказана. В телефона на Добрев има два СМС-а входящи, на които той не е отговорил. Янев твърди обратното, т.е. лъже най-нагло. И след като лъжата му лъсва аз не трябва да я приемам като истина? Управление, изтъкано от лъжи! Отвратително! А вие плювачи не ми давайте съвети. Изплюйте акото от устата си щот много насрани гъзове лижете и продължавайте, мен вашето лизане не ме бърка.

Оценка
-9 +8
 
Анонимен потребител

Доки док

Неутрално
  • 25
  • 18:28
  • 20 ное, 2009

Оп па

Оценка
+4
 
Преглед на профил

vdaskalov

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 26
  • 18:29
  • 20 ное, 2009

Усещам, че на господин Добрев в най-скоро време ще му бъде припомнено от къде влиза пениса, когато го оправят. Гнусен нещастник.

Оценка
-4 +6
 
Анонимен потребител

Т34

Гневно
  • 27
  • 18:29
  • 20 ное, 2009

Самият факт че Черничкия Красьо с ланците от Плевен има GSM номерата на господа-другарите Кирил Добрев, Лютви Местан, Касим Дал и други от "отбора" ВЕЧЕ СИ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, КОЕТО ТРЯБВА ДА СЕЗИРА ПРОКУРАТУРАТА, която да разнищи откъде и как тези номерата на техните мобилни телефони са се озовали в "списъка" на Красьо. Имам и още един въпрос:ТОЗИ , ЧЕРНИЧКИЯ КРАСЬО С ЛАНЦИТЕ ОТ ПЛЕВЕН О Щ Е Л И Е Н А С В О Б О Д А? К О Г А Н А Й-П О С Л Е Щ Е Б Ъ Д Е С Л Е Д С Т В Е Н, И Т А М Д А О Б Я С Н И К А К С Е С Д О Б И Л С Н О М Е Р А Т А Н А В С И Ч К И З А М Е С Е Н И В А Ф Е Р А Т А Н А 2009 Г О Д И Н А???

Оценка
-3 +8
 
Анонимен потребител

ххх

Весело
  • 28
  • 18:31
  • 20 ное, 2009

Е то бива лява партия, бива, ама се напълни само с педерасчета.........

Оценка
-4 +8
 
Анонимен потребител

mutra

Весело
  • 29
  • 18:34
  • 20 ное, 2009

МУТРАТА Е СЪДРУЖНИК ДАЖЕ С ПОДОБНИ ЛИЦА.

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

До кико от Руслан 21

Неутрално
  • 30
  • 18:34
  • 20 ное, 2009

Лизането на гъзове, както казваш го има единствено при бсп/дпс. Дори наглеците от ндсв правят изключение, така че не съди за другите по себе си. Да, вярно че СМС-те са входящи и че е грешка, но помисли - тази грешка май е единствената в цялата история. Виж колко съдии ще си отидат и как се разклати цялата система. Само касим дал ли беше откровено си призна, че си говорят, защото няма как да не го признае. Яне и аз не го харесвам, но ако си спомняш той не е от ГЕРБ.

Оценка
-3 +7
 
Анонимен потребител

ядосан

Гневно
  • 31
  • 18:35
  • 20 ное, 2009

Спомням си, преди години това комунистче което драпа нагоре по партийната стълбица,беше задържан с огрома сума валута,на един граничен пункт. Когато беше Юго ембаргото.Интересното е, какво стана с разследването.

Оценка
-3 +9
 
Анонимен потребител

Руслан 21

Неутрално
  • 32
  • 18:42
  • 20 ное, 2009

ядосан

Ако говориш за Кирил Добрев, случи се същото, което се случи с малкото "боковче" като крадеше коли по много. Нищо не се случи.

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 2988 Неутрално
  • 33
  • 18:45
  • 20 ное, 2009

Не са компютри, а са компоти и не ги изнасяме, а ги внасяме(връщат ни ги щото бомбирали)...
Кирил Добрев е виновен, щото е син на баща си. А Яне Янев успя да нахрани публиката с поредната доза истини омешана с немалко неистина. Тъй, тъй..Ще храним публиката със всякакви зрелища, докато и натрескаме новите акцизи, новия устроствен план за София, новите обръчи и новите канали на контрабандата тръгнат още по-печеливши...
А, онова признание на Милен Велчев, че е подпомаган в кампанията от Красьо стои в тишината още по-безобразно на фона на целия цирк. "Първият политик, който призна, че познава Красьо и дори е бил подпомаган от него в предизборната си кампания, беше зам.-председателят на НДСВ Милен Велчев." За Велчев това не е първия специфичен контакт със специфичен контрагент. Да си спомним за снимките от мерцедеса на Доктора. Дето бяха на една яхта и дето после днешния премиер обяви за нещо нормално. Да ви припомня ли как? Ей тъй: "Борисов обяви, че Велчев, Петров и депутатът Мирослав Севлиевски са били заведени на яхтата в Монако от приятел на царя. Те не знаели защо са там. "Нормално е, ние сме съвременни хора. Ако те поканят да отидеш да гледаш Формула 1, всеки ще приеме", бе категоричен кметът. Той бил убеден в невинността им, защото изчел доста материали по въпроса. Схемата била да се съберат на едно място перачът на пари Петър Петров-Амигоса, Иван Тодоров-Доктора, министрите, които отговарят за митниците и транспорта, за да се гарантира контрабандният канал." Зашеметяващо, като го чета и сега.Какъв слог само и колко достоверно...
Иначе, в същият материал на в "Сега" се казва, че в битийността си на главен секретар на МВР, ББ си е правил и срещи с контрабандиста... Но това едва ли е укоримо..

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-4 +8
 
Анонимен потребител

Змей Горянин

Весело
  • 34
  • 18:50
  • 20 ное, 2009

Стенли, a.k.a. Stanley, е един бивш колега, който се премести да работи за софийска фирма.
Връзката му с управляващите е точно никаква, инак нямаше да бъде умеренозаможен програмист, който още няма кола.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 2988 Неутрално
  • 35
  • 18:51
  • 20 ное, 2009

До коментар [#31] от "ядосан":

Питай Костов, Муравей Радев и Емануил Йорданов - министър на МВР през 2000 г.
Сагата с парите може да бъдена проследена в нета до тук : http://www1.parliament.bg/kns/Pkontrol/38-EI-p/38-EI-p429.htm
И после... Тишина. Гробовна тишина..

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

Pesho

Разстроено
  • 36
  • 18:53
  • 20 ное, 2009

До коментар [#27] от "Т34":

Абе вие нормалнили сте да криминализирате получаването на СМС-и???

Нали идеята на ТОЗИ обществен строй е НЕВИНЕН до доказване на противното!!!

Кога най-накрая ще се отърсите от остатъците ВИ на върло КОМУНИСТИЧЕСКО самосъзнание?

До кога всеки ще бъде ВИНОВЕН и да трябва да доказва НЕВЕННОСТА си?

До кога ДОНОСНИЧЕСТВОТО пред бащицата ще се смята за национална гордост?

Кога най-сетне ще има разделение на властите НАРОДНО СЪБРАНИЕ, ИЗПЪЛНИТЕЛНА ВЛАСТ И СЪДЕБНА ВЛАСТ?

Опитайте се малко да погледнете нещата ОТСТРАНИ и направо ще останете ИЗУМЕНИ какво се слечва тук!!!

Оценка
-3 +7
 
Анонимен потребител

За неврокопския бек

Гневно
  • 37
  • 18:55
  • 20 ное, 2009

Добрев е срам за баща си, алчен селяндурин.

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 3599 Весело
  • 38
  • 19:00
  • 20 ное, 2009

На Бат Бойко от нищо не му пука.
Той е господарят тука!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

Бай Коста

Любопитно
  • 39
  • 19:06
  • 20 ное, 2009

Очуден съм,че при наличието на толкова много въоръжени до зъби мераклии за подкупи,този черничък дивеч още не е прецизно отстрелян,след което прокуратурата да се натопорчи към неизвестен извършител и всичко да се забрави до 6 месеца!

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

Бай Коста

Весело
  • 40
  • 19:08
  • 20 ное, 2009

(Дивечът Красьо)

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

Руслан 21

Неутрално
  • 41
  • 19:18
  • 20 ное, 2009

Бай Коста - "УЧУДЕН"

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Бай Коста

Весело
  • 42
  • 19:20
  • 20 ное, 2009

До коментар [#41] от "Руслан 21":

Хилене, плезене и извиняване!

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

lol

Весело
  • 43
  • 19:32
  • 20 ное, 2009

До коментар [#35] от "Graf":

хахаха браво тоя път изкарахме до 35 коментар преди костов да се окаже виновен

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

БОНИ М

Неутрално
  • 44
  • 19:34
  • 20 ное, 2009

На тоя баща му се обръща в гроба.

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

Бай Коста

Весело
  • 45
  • 19:35
  • 20 ное, 2009

А колкото до Кирил Добрев,
дано се е метнал на баща си и да има генетично придопито чувството за:"българщината над партизанщината !"

Оценка
-5 +3
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 2988 Неутрално
  • 46
  • 19:46
  • 20 ное, 2009

До коментар [#43] от "lol":

Де видя да кажа "виновен" ? Само пратих въпросите към правилните адресати. С линк. Официална стенограма на дебатите в парламента по случая Кирил Добрев.
Ако трябва да съм точен, Костов няма вина. Някои не са си свършили работата от МВР и ако прочетеш внимателно обясненията на Мими Йорданова, ще видиш че няма за какво да се хванат. Та ровят из приходни и разходни касови ордери с усърдие, белким намерят административно нарушение...

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

БКП/ КПСС

Неутрално
  • 47
  • 19:49
  • 20 ное, 2009

Като всяко дете на партиен номенклатурчик и тоя е пълен Б О К Л У К

Оценка
-1 +5
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 48
  • 20:00
  • 20 ное, 2009

До коментар [#30] от "До кико от Руслан 21":

Нямам връзка нито с БСП, нито с ДПС, нито с която и да е политическа партия. Отвратен съм от политиците, но когато една истина се докаже не трябва да се обвинява човека, който е невинен. Ето това е! Няма значение от коя партия е той! Това е недопустимо и може да се случи както с Добрев, така и с всеки обикновен човек! Тук се погазват всякакви граждански права и свободи. За какво приветствахме демокрацията, да живеем в ченгеджийски сценарий? Не, не съм съгласен и няма да мълча!

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

Николай Цолев

Рейтинг: 864 Неутрално
  • 49
  • 20:14
  • 20 ное, 2009

Ситуацията е "Ама другарко, пък вижте го него пък". Ето в това се превърна едновремешния комсомол. Вижте го добре, и го запомнете.

http://ntzolev.blogspot.com

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

CITIZEN

Неутрално
  • 50
  • 20:15
  • 20 ное, 2009

Имайки в предвид, че изпращането на SMS в този момент е дискредитиращо, какво бихте казали за това: "За изпълнение на предизборните обещания от движение” Нашият град” за пълна прозрачност в управлението общинският съвет на община Кричим е взел решение да се изпратят до жителите на общината SMS с доклад за свършената от него работа за 2 години управление"

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

Бай Коста

Весело
  • 51
  • 20:18
  • 20 ное, 2009

А колкото до Кирил Добрев,
напълно вероятно е да се е метнал на майка си!

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Бай Коста

Весело
  • 52
  • 20:21
  • 20 ное, 2009

Декларирам,че само неговата майка не познавам лично !

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2902 Гневно
  • 53
  • 20:55
  • 20 ное, 2009

До коментар [#48] от "кико":
Виж какво, червените като не знаете какво означават думичките "морал" и "достойнство" нямате право да претендирате за демократично отношение. Като започнете да прилагате в живота си правилата на тези две думички - тогава ще има демокрация и за вас.

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

mi6osp

Рейтинг: 1561 Неутрално
  • 54
  • 21:46
  • 20 ное, 2009

Случаят с Краси Черничкия излезе наяве доста случайно. Просто съдии и прокурори се чувстваха недосегаеми,богоравни и загубиха чувство за самосъхранение. И скандалът тръгна ,наедря,но вероятно ще отмине с оставки на най-фрапиращите случаи.
Проблемът е ,че такъв вид бизнес е разпространен в България и много косьовци си действат. Казват,че царят и неговите юпита,освен да превъртат външния дълг и да продават БТК за стотинки, са създали този бизнес. И косьовците са само бушоните. Мозъкът е друг.

Когато някой е глупав,то е за дълго!

Оценка
+6
 
Преглед на профил

Orda

Рейтинг: 181 Неутрално
  • 55
  • 09:04
  • 21 ное, 2009

А бе Кириле, абе Добрев акото цапа гащите и мирише.Ако знаеш нещо кажиго а не се умирисвай.

Orda

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

А се борихме за свобода

Неутрално
  • 56
  • 10:46
  • 21 ное, 2009

Преди година във вестник Уикенд бяха публикувани телефонните номера на абсолютно всички депутати. Всеки можеше да ги използва. Най тъпото нещо е да се бъркат в личните контакти на хората и политиците. Ако някой е нарушил закона, нека го съдят и коментират. Това, което се случва е погазване на личната свобода. Обидно е, че ние сме участници в тази мръсотия.

Оценка
-4 +1
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 57
  • 11:04
  • 21 ное, 2009

До коментар [#53] от "skara":

Адресирай това до червения си премиер Борисов, до неговия малоумен финансов министър, до всички ченгета, които в момента плетат мрежи за усвояване на парите. Аз не съм червен, само защото не харесвам комунистичуския член Б.Борисов.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 1244 Весело
  • 58
  • 11:18
  • 21 ное, 2009

До коментар [#57] от "кико":

Ясно! Както добре те познавам, ти си пръв радетел за БСП, Гоце Първанов и СерГЕй, но не харесваш Борисов, не защото им сви сърмите, а защото бил долен комунист!
Ей това сте червените - нахални плазмодии, които си мислят, че всички са природно тъпи, а само те природно надарени! Комунизма е болест приятелю - лекувай се!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

^,,:)))))))))))

Весело
  • 59
  • 12:52
  • 21 ное, 2009

До коментар [#1] от "ПИТАЩ":

Ами , като бивше ченге, в пенсия и ниско в 'класацията" , ЗАЩО един червено -черен да си хаби "импулсите "??..))

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Добрев, кво прайм ?

Любопитно
  • 60
  • 14:04
  • 21 ное, 2009

Ами ако и Гоце е разговарял с нерегламентирани субекти ?))))))

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 61
  • 15:39
  • 21 ное, 2009

До коментар [#58] от "nqma zna4ka koi":

Ти, който нямаш никакво значение, а за мен пък изобщо никакво не си достоен да ти отговарям. С едногънкови кратуни имам принцип да не споря.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 62
  • 15:40
  • 21 ное, 2009

Нямам принцип да споря

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

кико

Неутрално
  • 63
  • 15:40
  • 21 ное, 2009

Нямам принцип да споря

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

?

Неутрално
  • 64
  • 16:05
  • 21 ное, 2009

Дъ съ ни чува.

 
Анонимен потребител

ex-premier

Гневно
  • 65
  • 19:02
  • 21 ное, 2009

Ти кой си да коментираш президента! или като ви сгащиха сега се чудите как да се измъквате !!!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Евгени Василев

Неутрално
  • 66
  • 12:53
  • 22 ное, 2009

Нещата са разположени много по-дълбоко, отколкото изглеждат- пример Красюю е прост сводник, голяма част от телефонните обаждания към него са били за поръчки на момичета и .....момчета; кой от депутатите ще изгърми като новия Кузов?

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент