21 ное 2009, 16:45

Осем души пострадаха при пожар в университет в Бургас

От Дневник
Последна промяна в 11:07 на 22 ное 2009, 3326 прочитания, 49 коментара
Пожар е възникнал малко след 11 часа днес в Бургас в корпуса по неорганична химия на университета "Проф. д-р Асен Златаров" (бивш ВХТИ). Пострадали са осем души, предава агенция "Фокус", позовавайки се на  Националния медицински координационен център в града.

Един човек е приет с обгазяване в болницата след инцидента. В момента пострадалият е в шокова зала. Други седем са в болницата за преглед, но не са в тежко състояние.

Всички прегледани са с различни степени на интоксикация от горелите газове. Всички са преподаватели и студенти - 61-годишен мъж, 33-годишен мъж, 57-годишен мъж, 57-годишна жена, трима 24-годишни мъже. Тридесетгодишна жена е с нервна криза.

Изпратени своевременно към мястото на инцидента са два противопожарни автомобила с осем огнеборци и екипи на Спешна медицинска помощ, които установили, че запалването е възникнало вследствие на извършвани строително-ремонтни дейности, вероятно от искри на флекс при рязане на входна метална врата.

От пресцентъра на полицията заявиха, че не е имало взрив, а огънят е овладян за 15 минути в резултат на действията на бургаските огнеборци.

Стойността на нанесените от пожара материални щети е в процес на установяване от служители на Второ районно управление на МВР - Бургас.
49 коментара
 
Анонимен потребител

Алонсо

Разстроено
  • 1
  • 13:01
  • 21 ное, 2009

смятай смятай- къде е тоя универссситет че не се сещам само по името? тоя в славейков, учителския ??

Одобрение -4
от 16 гласа
 
Преглед на профил

Alien

Неутрално
  • 2
  • 13:02
  • 21 ное, 2009

Какво точно са правили в събота там? Упражнения? Или частен бизнес?!?

Одобрение 4
от 20 гласа
 
Анонимен потребител

Gonzalo

Неутрално
  • 3
  • 13:14
  • 21 ное, 2009

До коментар [#1] от "Алонсо":


На разклона (кръговото) за София - срещу бензиностанцията на ОМВ - след ОМВ в посока София е МЕТРО и Баумакс, а в посока С.Бряг/Варна е Карефур.

Одобрение 5
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

ЯУУУУУУУУУУУ

Любопитно
  • 4
  • 13:16
  • 21 ное, 2009

Явно са подготвяли бомби!

Щом са се гръмнали!


Много дръти студенти!

Явно са от уния измислените!

Одобрение -9
от 17 гласа
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Любопитно
  • 5
  • 13:18
  • 21 ное, 2009

Корпуса по неорганична химия.... Какво са правили наистина е интересно... Бомби

Най-наложащо за реформа е болното българско соц съзнание!

Одобрение -3
от 13 гласа
 
Анонимен потребител

До Alien

Весело
  • 6
  • 13:18
  • 21 ное, 2009

Явно са от уния измислените!

Дето ходят само в събота

А после размахват дипломите

Одобрение 0
от 18 гласа
 
Анонимен потребител

Познавач

Весело
  • 7
  • 13:21
  • 21 ное, 2009

Това са пишман студентите,

дето стават после
пишман
инжинери
дето не стават за нищо!

Те учат само в събота!

Одобрение -5
от 15 гласа
 
Анонимен потребител

Алонсо

Разстроено
  • 8
  • 13:37
  • 21 ное, 2009

да да сетих се, мерси

Одобрение 1
от 7 гласа
 
Преглед на профил

nureto

Неутрално
  • 9
  • 13:45
  • 21 ное, 2009

Дянков - "Хайде да ги затворим! Наука правели! Само цапат и гърмят! Я да ходят да копат, ще ми работят и в събота! Глупаци! И какви са тия феодални старци стед тях?!"

Одобрение 1
от 11 гласа
 
Анонимен потребител

аз

Неутрално
  • 10
  • 14:38
  • 21 ное, 2009

тъпаци трябваше да сте вътре на мое място да видите

Одобрение 6
от 10 гласа
 
Анонимен потребител

аз

Неутрално
  • 11
  • 14:42
  • 21 ное, 2009

Да ви питам аз вие какво образование имате че се изказвате така за инцидент? Университета е държавен има го повече от 40 години не знам да ли сме пишман инженери ама не мисля 4е нито един от вас не може да ми стъпе на малкия пръст по знания??

Одобрение 1
от 19 гласа
 
Преглед на профил

skara

Любопитно
  • 12
  • 14:52
  • 21 ное, 2009

До коментар [#11] от "аз":
Жертви няма.
А тези "стъпЕлите" със знания знаели ли са какво има в лабораторията? Че точно като мангали тръгнали да режат метална врата със флекс? Мнооого знания, много разсъдък.
Кандидати за Дарвинова премия.

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Одобрение 1
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

az-1

Неутрално
  • 13
  • 14:53
  • 21 ное, 2009

Неграмотни многознайници.

Одобрение 7
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

аз

Неутрално
  • 14
  • 14:54
  • 21 ное, 2009

хахахха точно в тоя университет приемат с диплома 3.00 особено в химическите специалности...няма желаещи и групите са им по 10-11 човека....не ми разправяй че е много реномиран.... учат идиоти вътре

Одобрение 1
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

student

Неутрално
  • 15
  • 15:02
  • 21 ное, 2009

Този университет е пълна пародия на български ВУЗ!Трета световна да има ние пак ще сме там.Пълен смях!!

Одобрение -1
от 9 гласа
 
Анонимен потребител

rado

Неутрално
  • 16
  • 15:12
  • 21 ное, 2009

Как може да сте толкова елементарни и простовати. Личи си, че акълът ви стига за коментар на някоя чалга или тъпа мутра.Тъпаци. Личи си, че университет сте виждали само по новините. До коментар [#7] от "Познавач":

Одобрение 5
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

bebo

Неутрално
  • 17
  • 15:19
  • 21 ное, 2009

До коментар [#15] от "student": Изглеждаш озлобен - навярно си поредната жертва на собственото си незнание. Тъй като трябва да ти се обяснява нашироко и бавно - излиза, че си поредният малоумник, който търси вината в другите, а не причината в себе си. Отиди в друг ВУЗ, където се заплаща и завършва много по-лесно, елементарнико....

Одобрение 3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

някой

Неутрално
  • 18
  • 15:29
  • 21 ное, 2009

Явно писалите по-горе не са и чували за правопис на български. Ето някои "бисери" :
уния - Ония
инжинери - инженЕри
университета - университетЪТ, когато е подлог!
да ли - дали, една дума!
4е - Че , в кирилицата има буква Ч!
със флекс - с флекс, със само пред с и з

Одобрение 2
от 10 гласа
 
Анонимен потребител

Toshko

Неутрално
  • 19
  • 15:33
  • 21 ное, 2009

Аз специално съм завършил Университет "проф. д-р Асен Златаров" - Бургас и съм много доволен. Спомням си, че бях от хората, които искат да научат нещо и научих. Имаше, както навсякъде, и много като тези, които са писали по-горе, но те си отидоха безславно още в първи или втори курс. Днес съм добре реализиран бизнесмен и ако трябва ще помогна на Университета с каквото мога. Иначе, българската злоба, невежест и простотия, казали хората, край нямат. Та университета е най-големият и единствен ВУЗ в Югоизточна България, с над 40 год. история и огромна материална база.

Одобрение 6
от 10 гласа
 
Анонимен потребител

Waker

Весело
  • 20
  • 15:35
  • 21 ное, 2009

Много е вероятно да са били нормални стутенди.
В доста университети се ходи и събота на редовни лекции.

Одобрение 12
от 12 гласа
 
Анонимен потребител

-

Неутрално
  • 21
  • 15:42
  • 21 ное, 2009

къде се вписва рязането на метална врата събота сутрин в университет не разбирам.

Одобрение 1
от 5 гласа
 
Преглед на профил

skara

Весело
  • 22
  • 15:45
  • 21 ное, 2009

До коментар [#18] от "някой":
Умнико, едно време е нямало дъма, завършваща на съгласна буква - накрая винаги са слагали по едно "ъ". И ти сигурно говори непрекъснато "с", "в" без никакъв отенък от "ъ"? Представям си изопачения ти говор

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Одобрение -6
от 10 гласа
 
Анонимен потребител

бря

Неутрално
  • 23
  • 15:55
  • 21 ное, 2009

До коментар [#11] от "аз":

вах, курназ, вах. Че какви знания имаш ти бе ? Химични ! Боже, бетер Оксфорд. Крайно време е такива измислени университети да ги закрият. Сетила се Мара и в Бургас университет. А в Карнобат има ли ?

Одобрение -7
от 11 гласа
 
Анонимен потребител

bebo

Неутрално
  • 24
  • 15:56
  • 21 ное, 2009

До коментар [#1] от "Алонсо": Глупако, ти навярно се сещаш само за БСУ - само тук биха те приели и само тук можеш да завършиш някой друг курс. Смятай до къде се простира информираността ти.

Одобрение 3
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

тоше

Неутрално
  • 25
  • 15:56
  • 21 ное, 2009

До коментар [#19] от "Toshko":

не е вярно, имате и филиал в Малко Търново и Царево, дойстойни съперници сте на свободните университети.

Одобрение 1
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

алонсида

Неутрално
  • 26
  • 15:57
  • 21 ное, 2009

До коментар [#24] от "bebo":

а ти бе умният, кой университет си завършил ?

Одобрение 2
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

ккккк

Неутрално
  • 27
  • 16:00
  • 21 ное, 2009

До коментар [#21] от "-": То ти няма как и да разбереш. Навярно са решили да правят ремонт извън работно време. А що се отнася до студентите, сигурно са задочници. И ние във Варна учим в почивни дни.

Одобрение 3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

и аз

Неутрално
  • 28
  • 16:00
  • 21 ное, 2009

До коментар [#14] от "аз":

абсолютно си прав, че ги приемат с 3.00, но това става след четвъртото класиране, когато вече и единиците са преправили на тройки, само и само студенти да има и да не закрият специалности. Че държавните пари , наречени издръжка на студенти са сладко нещо.
Този университет е не само прост, той е примитивен.Блазе му който го завърши.

Одобрение 2
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

Щурчо

Неутрално
  • 29
  • 16:06
  • 21 ное, 2009

До коментар [#23] от "бря": Рогач, там няма само химични специалности. А що се отнася до знания можем да премерим академични сили, но на олимпиада, а не в чата. Съгласен съм, ти си силен във второто. Пожелавам ти да си останеш там во веки веков. Амин!

Одобрение 4
от 8 гласа
 
Анонимен потребител

Алонсо

Любопитно
  • 30
  • 16:08
  • 21 ное, 2009

АЕ БЕБОо бахти нещасника дето си значи... буквално търсиш с кой да се заядеш ве, какво ти преча просто питах а и освен свободния се сещам за всички съществуващи но не му е мястото да се спрори на тази тема , защото едва ли на хората им пука за това какво знам аз или какво подяволите се опитваш да направиш ти като пишеш безумни коментари...

Одобрение 3
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

ники

Неутрално
  • 31
  • 16:11
  • 21 ное, 2009

До коментар [#28] от "и аз": Здравейте. Аз съм от Бургас и искам да ви кажа че отзивите за У-т Асен златаров са доста добри. Имам приятели които го завършиха миналата година и са останали доста доволни. Признават обаче че трудно се завършва особено в икономическите специалности.

Одобрение 5
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

вря

Неутрално
  • 32
  • 16:16
  • 21 ное, 2009

До коментар [#31] от "ники":


До коментар [#29] от "Щурчо":

ве си спомням да съм се запознавал с теб, но не ми и трябва. Щом си от този бургаски университет, то е ясно - ТЪП ГЪЗ !

Одобрение -1
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

bebo

Разстроено
  • 33
  • 16:18
  • 21 ное, 2009

До коментар [#30] от "Алонсо": Извинявай, явно не съм те разбрал, но се ядосах, защото станало е пожар, пострадали са хора, а тук се пишат някакви недоумици от чули-недочули, знаещи и незнаещи, вежи и невежи и т.н. Прави ли ти впечатление каква пумия са склонни да изсипят върху българското висше училище "пишещите тук братя". Те са компетентни по същия начин и към държавни реформи, строеж на пътища, преструктуриране на болници, почистване на коритата на реките и т.н.

Одобрение 4
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

щурчо

Любопитно
  • 34
  • 16:25
  • 21 ное, 2009

До коментар [#32] от "вря": Тъп е гъзът от който си излязъл и навярно в който влизаш, ако влизаш, рогачо. Бъди по-културен и не давай свобода на речника си - винаги е бил, е, и ще бъде беден, простоват и крайно елементарен. Всъщност, той е отражение на личността ти. Въпрос за домашна: Замислял ли си се някога дали обществото има нужда от такива като теб? Аз мисля, че няма, а ти?

Одобрение -2
от 8 гласа
 
Анонимен потребител

щурчо

Неутрално
  • 35
  • 16:47
  • 21 ное, 2009

До коментар [#32] от "вря": Гайдо, чакам отговор на поставения въпрос. Ако ти е трудно да четеш и мислиш помоли накой до теб да ти помогне. Ако не можеш, запиши се в някой свободен университет да те "научат". Бъди ако обичаш откровен с мен- познах ли, че си комплексар.

Одобрение 0
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

Алонсо

Гневно
  • 36
  • 16:52
  • 21 ное, 2009

ами такива много, никога няма да се оттървем от такъв тип хора, няма да ги коментирам даже, те си изпъкват с простотиите с които се обиждат и говорят !

Одобрение 2
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

ей-ей-ей

Неутрално
  • 37
  • 16:56
  • 21 ное, 2009

Щурчо кефиш ме. Защо млъкнаха всички. защото щурчо ви показа за 5 минути какво значи да можеш да защитаваш позицията си.А? много е прав

Одобрение 2
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

щур

Неутрално
  • 38
  • 16:56
  • 21 ное, 2009

До коментар [#35] от "щурчо":

единственото което позна е - ТИ СИ ПЪЛЕН ВЪЗДУХ ! ПРОСТАК !

Одобрение 0
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

до щурчо

Неутрално
  • 39
  • 16:57
  • 21 ное, 2009

До коментар [#34] от "щурчо":

я се погледни, бе примитив !Първичен на обществото

Одобрение -3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

до щурчо

Неутрално
  • 40
  • 16:58
  • 21 ное, 2009

щурчо показа че е поредния простак завършил на 4-то крадиране и 15-то явяване в Бургаския ХТИ "Асен Златаров "

Одобрение -3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

studenta

Неутрално
  • 41
  • 17:07
  • 21 ное, 2009

колко ясно - веднага си пролича кои са завършили този елементарен институт и сега се избиват да го хвалят - Щурчо и компания. Институт, където от години променят двойките от входящия тест на тройки, само и само да имат студенти. Но така е масово и в други набедени и изкуствени институти в страната. Нормалните хора не учат тук, хващат самолета и се махат. Дори и най-елементарния колеж в Африка е за предпочитане пред такива институти, като ХТИ Бургас.

Одобрение -2
от 4 гласа
 
Преглед на профил

berbenkov

Разстроено
  • 42
  • 17:21
  • 21 ное, 2009

Няма го Станишката, Дянков го няма
и чешат се езиците при такава драма!

Петелът така се унесе, че снесе.

Одобрение 2
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

щурчо

Любопитно
  • 43
  • 17:59
  • 21 ное, 2009

Вие сте жива трагедия бе хора. Едно е да хвалиш, друго е да споделяш. Как може да сте толкова невежи и елементарни. Как може да не можете да излезете от черупката на собствената си простота, некомпетентност и злоба. Та в този ВУЗ - Асен Златаров - Бургас има академични традиции. Знаете ли, че там преподават световно известни учени, на които обществото им е длъжно поне с едно благодаря. Вие знаете ли колко малко знаете, и знаете ли, че това което знаете е никому непотребно.Знаете ли? За радост на всички, знаете. А що се отнася до мен - аз не сам завършил У-т Асен Златаров. Аз просто коментирам истината такава, каквато е.

Одобрение 3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

firebold

Неутрално
  • 44
  • 19:43
  • 21 ное, 2009

Много глупости изписахте за коментари.
Станал е инцидент от външна фирма подменяща дограмата на входа. От немърливост или незнание не са премахнали складирани горими материали/течности и др. Причината е в неграмотните работници и липса на знания.
Къде се отплеснахте с неуместни коментари без да сте стъпали в този университет.
Благодаря на преподавателите които ми дадоха знания и сега прилагам наученото, работя в чуждестранна фирма и получавам прилична заплата.

Одобрение 0
от 4 гласа
 
Преглед на профил

skara

Неутрално
  • 45
  • 20:02
  • 21 ное, 2009

До коментар [#44] от "firebold":
Хе, хе - какво съм написал по-горе? И за първи ден работят, а. Какви знания, каква организация - да знаят че ще има такива работи и да си оставят химикалите на средата на стаята. Палячовци

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Одобрение -3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

firebold

Неутрално
  • 46
  • 20:22
  • 21 ное, 2009

Skara мисля че не разбираш какво пиша.
Това е да създадеш безопасни условия на работа при извършване на ремонти дейности.
А знания наистина има. Който е отишъл за купона ( с преписване да си вземе диплома) и после да се хвали че има диплома ама е прост като цървул си е за негова сметка.
Там се преподават основни знания и къде да си намериш нужжното - демек вратата на библиотеката и интернет порталите.

Одобрение 1
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

до щурчо

Неутрално
  • 47
  • 21:17
  • 21 ное, 2009

До коментар [#43] от "щурчо":

и кои са тези световно извести преподаватели в Бургаския Университет ? Откъде са ? От Молдова или от Скопия, а може би и от Кишинев. Супер международници ! Да са ви честити !

Одобрение 1
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

Анкета

Неутрално
  • 48
  • 11:04
  • 22 ное, 2009

Какво е вашето образование? http://polls.bg/poll/id/kakvo_e_vasheto_obrazovanie-70

Одобрение 0
от 0 гласа
 
Анонимен потребител

дор

Неутрално
  • 49
  • 08:57
  • 23 ное, 2009

Пожарът е възникнал от неспазване на елементарни правила по противопожарна охрана.
Не трябва да се бърка ТУ"Проф.д-р Асен Златаров",с дългогодишна история (аз също съм негов възпитаник и реализиран инж.химик) с университетите,които се нароиха напоследък и много от тях са със съмнителна репутация.
А пък студентите,които са били там - задочници,също добре реализирани машинни инженери.Просто изискванията към заеманата от тях длъжност е да имат и химическо образование.
Иначе простотиите,които прочетох за случая са велики.И жалкото е,че са повечето на млади хора,които нямат елементарния интелектуален"багаж".ой няма много общо със степента на образование,а е или го имаш, или го нямаш. А по второто нищо не може да се направи...за съжаление....

Одобрение 1
от 1 глас
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

Вход Регистрирайте се и запазете името, с което коментирате.

Кирилица: ?

ЗатвориРегистрирайте се за да имате снимка, запазено име и персонализация.
Инструменти
Споделяне във Facebook
Шрифт Печат Facebook Twitter
Каталог

ASUS UL20A е специално проектиран за продължителна работа - до 8 часа без прекъсване със захранване от батерията.

от Most Computers & Дневник