Регистрация
06 дек 2009, 10:58

Бойко Найденов: Нуждаем се от нов наказателен кодекс

От Дневник
Последна промяна в 11:21 на 06 дек 2009, 2312 прочитания, 37 коментара
България се нуждае от нов Наказателен кодекс, защото сегашният е писан при други обществени условия. Това заяви зам.-главният прокурор Бойко Найденов в предаването "Неделя 150" по БНР.

Сега срещаме трудности при разследването на престъпления като стопанските такива, уточни той. Но създаването на един кодекс е тежка работа, която трябва да започне сега, допълни зам. главният прокурор.

Използването на СРС е един частен случай. Трябва да наблегнем на доказателствените средства. Генерално трябва да се търси такъв вид съдебна система, която максимално да защитава обществения интерес, коментира Найденов.

На практика сега следователите са въвлечени в работата, която им се полага – да разследват най-важните дела. Те оказват и методическа помощ на разследващите полицаи, разясни той.

Смятам, че е намерена добрата връзка между разследващия прокурор и разследващите органи, допълни Найденов. Промени в НПК редовно се обсъждат, но не трябва да се преминава от едната в другата крайност. Законодателите са тези, които трябва да намерят баланса, заяви зам. главният прокурор.
  • Зарче
Етикети
37 коментара
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 863 Весело
  • 1
  • 11:07
  • 06 дек, 2009

"Генерално трябва да се търси такъв вид съдебна система, която максимално да защитава обществения интерес"

А може би трябва да потърсима таква, която въобще защитава този интерес?!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
+41
 
Преглед на профил

nqma zna4ka koi

Рейтинг: 863 Весело
  • 2
  • 11:07
  • 06 дек, 2009

"Генерално трябва да се търси такъв вид съдебна система, която максимално да защитава обществения интерес"

А може би трябва да потърсима таква, която въобще защитава този интерес?!

Вие искате капиталистически заплати и социалистически харчове, защото сте хибриди между двата строя, а истината е че не ставате нито за единия, нито за другия.

Оценка
+24
 
Анонимен потребител

От Комин

Неутрално
  • 3
  • 11:34
  • 06 дек, 2009

Най-хубавата система е, било сдебна, било за хранене, когато може да си крадем и то колкото може повече, но никой да не ни закача. Та и затова гласуваме за БеКаПеТо, ама и то напоследък нещо не се справя с системата. Крадът само големите около Гоце и СерЧо, а за нас, по-малечките нищо не достига. Сега се надяваме на Бат Бойко, дано той ни разбере.

Оценка
-4 +13
 
Анонимен потребител

анонимен

Разстроено
  • 4
  • 11:46
  • 06 дек, 2009

България трябва да се въведе КРУМОВА ЗАКОНОДАТЕЛНА СИСТЕМА Всички крадци убийци изнасилвачи мутрагени съдии депутати министри и т.н ЛИНЧ НА ПУБЛИЧНО МЯСТО Само това е истината

Оценка
-4 +23
 
Анонимен потребител

Вещо лице

Неутрално
  • 5
  • 11:50
  • 06 дек, 2009

Простете, а защо някои вещи лица имат по 20-30 дела, а понякога и над 70 броя гидишно, а други, уви, нито едно? Няма ли нещо гнило в цялата тази работа, и при условие, че в Наредба № 1/2008 година еказано, че назначаването на вещите лица става на случаен принцип ... Ха, ама каква е тази случайност? Защо някои вещи лица с години (!..) не им се възлагат дела, при условие, че те са страхотни професионалисти в своята област?

Оценка
+27
 
Анонимен потребител

BIG AL ::)))))

Весело
  • 6
  • 11:51
  • 06 дек, 2009

И понеже се нуждаем от НОВ Кодекс- спираме всички наказателни дела - да си починем малко и да ..изчакаме "новия " кодекс..))

Колкото повече десетилетия си говорим за "нов" кодекс -толкова по-добре и..по- бързо ще се пенсионираме...С всички "магистратски" привилегий, разбира се ..)

Оценка
+20
 
Преглед на профил

Enchev,Iliya

Рейтинг: 428 Разстроено
  • 7
  • 12:05
  • 06 дек, 2009

Уважаеми сънародници,

Моля СПРЕТЕ с кръпките по законитени!!
Моля СПРЕТЕ с тези ежедневни допълнения, изменения и постановления към ибезтова всъвсем остарялата ми законодателна система.
За да се подготвим ние БЪЛГАРИТЕ КЪМ ИСТИНСКИЯТ ПРЕХОД НА ИСТИНСКАТА ДЕМОКРАЦИЯ, трябва преди всичко не да закърпваме старите си и неактуални закони а да ПРЕРАБОТИМ ОСНОВНО КОНСТИТУЦИЯТА СИ!!

Българите като най-стара нация в Европа сме дарили Славяно-Езичните народи със Писменност, а все още нямаме твърда и демократична Конституция.
Да,
Конституция, не подлежаща на никакви постановления, изменения и допълнения към нея поне за период от 150г.
Нямаме и закон който да гарантира и самата КОНСТИТУЦИЯ от умишлената и системна пренагласа от Бизнес-Марионетните ни и Политико-Престъпни правитeлства.
Закон закрилящ и Конституцията ни, и вътре-социалните ни честни отношения, живот и работа.
А не ежедневните и пренагласи чрез допълнения, изменения и разпоредби към законите и, създаващи спънка в Икономиката и спънка на цялостното развитие на Държавата.

Да,
Време е да се гарантира Конституционно, Пълна Трансперантност и участие на Обществената Сфера в решаването на всички Финансови и Законодателни процеси в Парламентарните решения, лежащи в основата на Юридическия Професионализъм и далновиден контрол!
Да,
Време е;
Парламентаристите – Депутати и Народни представители в Народното Събрание, да влизат вече в Парламента не като добре платени и самооцветени Администратори-«защитници на отделни Идеологически или Религиозни Групирани Култови фракции, партии и коалиции, а като представители-ЗАЩИТНИЦИ на НАРОДНИЯ ГЛАС, НУЖДА, Призив и ИНТЕРЕС!!
Да,
Време е;
l Президентът не трябва вече да има връзки и допир с групираните Идеолого-политически култови сили, които обаче трябва да бъдат локализирано-запазени и със Строг закон да cе гарантира, Ненамесата им в Общо-Държавните Въпроси и Държавно-Социална дейност!!
Да,
Време е;
l Избирателната система на Ръководните кадри в България да не се извършва от основата на Идеологичния-Личен-Култов фактор и политически поляризиран Групиран превес, а на основата на Субективния талант, дарби и възможности за ефективност на Кандидат-членовете за съответните длъжности.
Да,
Време е;
l Крайното изборно решение на победител за поста, да се провежда по метода на Умерения Мандаринат (както е във Франция), чрез изпитна Тестовка за лоялност на поста, без мандатност и без иммунитет.

"Истината за проблемите не престава да съществува, само защото сме я игнорирали." Фактите са неоспорими!

С уважение:
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg

"За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Enchev,Iliya

Рейтинг: 428 Разстроено
  • 8
  • 12:13
  • 06 дек, 2009

"За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество"
Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.
Драги сънародници,

"Преходът на комунизма към Европейския КАПИТАЛИЗЪМ беше извършен само в пазарно-икономически аспект без да се засегне ни най-малко до сега Социалната реформа.

А именнo, факторът на печалбата, Oбществото!
"
Нищо не се направи а и все още не се прави за Вътре-Социалната Реформа ( перестройка) на етническите общности и отношения!

На основата на старите конституции се започна тази пазарно-икономическа (Горбачевска) реформа, беза да се планират НОВИТЕ Конститруционни закони и етапите на прехода, като се започне не с БАНКИТЕ и парите, а с факторът койтро произвежда средствата-Човекът и неговото социално устройство и положение В ДЪРЖАВИТЕ.
Така е и досега.
Срамота е на основа на тези лични, групирани убеждения да строим държави и отношения, ПОЛЯРИЗИРАЙКИ СЕ ЕДИН ДРУГ а ГОВОРИМ ЗА МИР И ДЕМОКРАЦИЯ!
Жалкото обаче е, че всеоще ние хората не сме се ОСЪЗНАЛИ че за да има ИСТИНСКА ДЕМОКРАЦИЯ трябва вече да строим вътре и вън-Държавни отночения не на основата на МАЖОРИТЕТА от групираните Частни, Култови-Политрически или Религиозни увлечения ( които са аматйорски ), а на основата на Талантите между нас.
Дойде време щом искаме Демокрация, да забраниме КОНСТИТУЦИОННО НАМЕСАТА на тези наши лични Политически, Религиозни и Етнически ( най-вече групирани ) увлечения, и чрез нови закони, да преустроим Конституциите си първо, създавайки нов вътре-социален по-хуманен ред и чак след това да се Конгломерираме за да създадем един ИСТИНСКИ ДЕМОКРАТИЧЕН Съюс!

Какво e Истинска Демокрация и Демократична Свобода?
Ще кажа само 3 най-важни условия за Демокрацията;

1/ Toвa e Правото на Производителя-Работник!
Конституционнoтo Правото на Производителя-Работник да бъде активен участник не само в Производството, но и в Пропорционалното Разпределение на Печалбите от товa Производство!

2/ Правото на гаранция за Несъдимост!
Конституционното юридичеческо, гаранционно Право за Несъдимост на честната част от обществото, а не третирана наравно с престъпната, и заставяна лично да доказва невинността си, чрез свидетелства за Съдимост.

3/ Toвa e ПРИЕМСТВЕНОСТТА!
Конституционно Узаконената ПРИЕМСТВЕНОСТ на Разликите в
1/ Убеждения-ИДЕОЛОГИИ, И ПОЛИТИКА,
2/ Вери-РЕЛИГИИ и
3/ Произход-ЕТНОС.
Конституционна Забрана на намесата на тези 3(три) КУЛТОВО-Аматйорски фактора да се месят в Общо-Държавните вътре-Социални а също и външно-Държавни професионални отношения, е основата на истинската Демокрация !!

Коя Държава в света е гарантирала това, Конституционно??
Никoя!!
Тогава нямa и Демокрация никъде !!

"Истината за проблемите не престава да съществува, само защото сме я игнорирали." Фактите са неоспорими!

С уважение:
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg

"За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

KOBOLD

Рейтинг: 1158 Неутрално
  • 9
  • 12:15
  • 06 дек, 2009

.

... за станат някакви промени България май се нужде от друг вид хора....

.

When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.

Оценка
-2 +14
 
Анонимен потребител

Сашо

Гневно
  • 10
  • 12:16
  • 06 дек, 2009

Докато не видя мутра със бяла якичка бос на групировка осъден и за дълго във затвора начело със НАГЛИЯ Череп, няма да вярвам на правосъдието

Оценка
-1 +22
 
Анонимен потребител

Бг

Неутрално
  • 11
  • 12:20
  • 06 дек, 2009

Нови хора ви трябват преди всичко не свързани с ДС Русия и с мафията.По възможност шефовете да са чужденци.
Иначе като се завишат наказанията само ще се вдигнат подкупите.

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

NPaine

Рейтинг: 3247 Неутрално
  • 12
  • 12:23
  • 06 дек, 2009

Верно ли се нуждаем г-н Найденов? Айди бе, иб&вате ме?
Да не би да няма достатъчно вкарани престъпници в затвора? Да не би всеки ден контрабандисти, наркобарони и сводници да се возят на свобода в Г класите си?
От друга страна питайте Фонтана Пиш , по неговата стъкмистика веднага ще излезе че сме на първо място в ЕС по брой успешно приключени съдебни процеси и вкарани в панделата престъпници.

"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

НК на РБ

Неутрално
  • 13
  • 12:31
  • 06 дек, 2009

Сега действащия НК е писан от адвокати, чиято цел е винаги да има вратичка за имъкване на подсъдимите им богати клиенти. Този НК е вреден за народа.

Оценка
+17
 
Преглед на профил

KOBOLD

Рейтинг: 1158 Неутрално
  • 14
  • 12:32
  • 06 дек, 2009

Знаете ли, че германското законодателство е пълно с тъпотии от преди стотици години, които тогава са били важни.

Например Гражданският Кодекс детайлирано разглежда казуса на собствеността върху пчели, които са напуснали кошера. Докато пчеларят ги гони - до тогава са си негови. После ако ги загуби от поглед и друг ги намери - другият печели.

Друг казус: Ако след обявен годеж не се стигне до женитба, годеникът трябва да плати обезщетение на жената, че е спал с нея.

Германия добре си фунционира....

В Англия също има подобни смехори: "Ако видиш шотландец с лък събота или неделя, е резрешено да го убиеш"

When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

BIG AL ::)))))

Весело
  • 15
  • 12:36
  • 06 дек, 2009

КЪМ днешна дата , всички в България сме добре..Е, някои са по- добре..Разбрахме, че ВЕЧЕ щяло да има „Етична комисия „ във ВССъвет и сме спокойни..Вече нямало да си говорят по телефоните с Красьо, а само на четири очи..)Някакъв окръжен съдия – шеф-по стар навик , се обаждал на добревчето и Р.петков- да пита , все пак - КОЙ на кого е човек по дадено дело..Така де, старите асоциации са в действие-както Партията нареди- така се ‘присъжда”..Като при Тошо и ЦК на БКП-то..
Разбрахме и, че за да върви България НАПРЕД , трябвало да сме в „нормални” отношения с ДС-Гоцетата, шефовете им и ..изобщо ДС- другарите..Обраха няколко пъти България, но това изглежда е ‘нормално” и в нормални отношения ,трябвало да бъдем с тях..Така каза б.борисов..- за Гоцето. Понеже бяхме „нормални” с Гоцетата- затова и България през последните 20 години се развива ‘блестящо”..)
.Нормално е и шеф на БНБ- да е човече на Гоцев..Нормално е и шефа на НАП – да не сменяме ..И в ДАНС е нормално- само 2-3-ма да се изхвърлят..Другите били „нормални”..
Всичко е наред- каза и градския прокурор- „ДЕЛА” влизали в „СЪДА”, вече..))) Като че ли НЕ сме свикнали –и ДА ПРЕСЕДЯВАТ с ГОДИНИ в ‘съда”..) Влизат в прокуратура и съд –и НОРМАЛНО си седят там- с години / маргини, галеви,.държавен резерв ,стойковци и николовци ./ ..Е, някои и излизат , после – Р.петков-ци и сие ..И това е нормално..
Нормално е и доста от колите по София да са по- блестящи ,от тези ,в гаража на Бил Гейтс или Бъфет..Нормално добре са и ТИМ..Откриват си варненски кръстовища, но :”нормално”- си режат декари от Морската градина..Нормално добре е и слугата им – кмета на Варна..
Не зная друга цивилизована държава, в която „нормално” да се държиш с криминалните..т.е. , да НЕ ги вкарваш в пандиза..)
НО НИЕ сме НОРМАЛНА държава за ПРЕСТЪПНИЦИТЕ и НЕ- нормална за нормалните ГРАЖДАНИ..) Нормално , пак от ТЯХ ще напълним бюджета с нови акцизи, данъци, осигуровки..и НОРМАЛНО няма да закачаме другарите от ДС-БКП...
ЗА слепите, всичко е нормално , в НЕ-нормална България..)

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

читател

Неутрално
  • 16
  • 12:39
  • 06 дек, 2009

До коментар [#5] от "Вещо лице":
Много просто. ЗлоВещите лица са в сянка и така могат да преиначат действителността чрез манипулиране на цифри,факти и др., че Съдът подпомогнат / често подпирайки се/ чрез експертизите, може да произнесе присъди - по желание , по внушение или по убеждение, напълно противоположни една на друга.
Да сте чували от някое "вещо" лице да е потърсена съдебна отговорност за преиначаване на факти или за цифрена стъкмистика /въпреки че по Закон-такива прояви се наричат "престъпление против правосъдието"/ ?

Оценка
+6
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2601 Разстроено
  • 17
  • 12:51
  • 06 дек, 2009

При наште съдии и адвокати
и Господ НК да ни прати -
пак никакви резултати!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

Petar

Неутрално
  • 18
  • 13:00
  • 06 дек, 2009

Всъщност достатъчно е да се измени и допълни един закон, а не просто да се създава нов закон/кодекс. Поради простата причина, че когато се прави нов закон, този закон винаги е по-зле създаван. Като пример ще посоча Семейния кодекс от 1985 и новия СК от 2009. Във Франция и Германия действат 200- и 100-годишни закони, естествено с многократни изм. и доп., но никой там не си мисли за нов закон.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Вещо лице

Неутрално
  • 19
  • 13:08
  • 06 дек, 2009

До коментар [#16] от "читател":

И представете си има даже здружения, Асоциации, Алианси и какво ли не още на вещите лица! Има хора които са се отказали да ходят на работа за да бъдат в Съдилищата в ролята на вещи лица; явна някои доста прилично им плаща, и то за определени дела ...
А каква е статисниката относно колко от вещите лица само с това се занимават, или пък колко от тях са навършили възрастта и не могат да изпълняват дейността "вещо лице", но по стара утъпкана тратиция на някои съдилища на подобни хора продължават да им се дават дела за изготвяне на Експертни заключения ... Странно ..?

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Ha

Неутрално
  • 20
  • 13:18
  • 06 дек, 2009

До коментар [#9] от "Кремена":

Няма друг вид хора... за съжаление трябва даработим с това с което разполагаме.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 21
  • 13:21
  • 06 дек, 2009

Наказателен кодекс

"Чл. 151. (1) Който се съвъкупи с лице, ненавършило 14-годишна възраст, .... , се наказва с лишаване от свобода от две до шест години"

Досега няма НИТО ЕДИН СЛУЧАЙ не само да са осъдени
но и да заведено дело по този член
срещу заплодителите на 11-годишните Кортези

Ако някой знае за такова заведено дело да пише

http://lambo.blog.bg/politika/2009/10/23/11-godishna-romka-rodi-vchera-tazi-vecher-se-jeni.421577



Оценка
+5
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 22
  • 13:29
  • 06 дек, 2009

НК- Чл.416. КОЙТО С ЦЕЛ ДА УНИЩОЖИ изцяло или отчасти определена национална, етническа, расова или религиозна група: б) ПОСТАВИ ГРУПАТА В ТАКИВА УСЛОВИЯ НА ЖИВОТ, които водят към нейното пълно или частично физическо унищожение; в) предприема мерки, насочени към ВЪЗПРЕПЯТСТВАНЕ РАЖДАЕМОСТА сред такава група; ... СЕ НАКАЗВА с лишаване от свобода от 10 до 20 години или с доживотен затвор без замяна.

Кой ще осъди по тоя член управниците Кобурга-Доган-Станишев-Борсов и Седефчо

които спряха детските на над 540 000 бели деца

а на циганчетата вместо по 35 дават по 59 лв детски

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 23
  • 14:08
  • 06 дек, 2009

Чл.31. (1) Наказателноотговорно е пълнолетното лице - навършило 18-годишна възраст, което в състояние на вменяемост извърши престъпление.
(2) Непълнолетно лице - навършило 14 години, но не навършило 18 години - е наказателноотговорно, ако е могло да разбира свойството и значението на деянието и да ръководи постъпките си.

Разбрахте ли сега защо дъртите цигани - трайно безработни

пращат напред да крадат малките циганчета

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

edin

Неутрално
  • 24
  • 14:09
  • 06 дек, 2009

Когато съдиите са без морал, какво значение има закона!? И сега законите позволяват да бъдат осъдени мафиотите, но правосъдието изчезва в мига в който се появят пачките! Вижте как действат същите тези закони , когато се съдят хора без пачки.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

???

Весело
  • 25
  • 14:19
  • 06 дек, 2009

А какви да са съдиите - нали знаете как се влизаше право преди '89?
По същия начин след 89!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Диян

Неутрално
  • 26
  • 14:28
  • 06 дек, 2009

Бербенков, браво! Много точно си го казал! Съгласен съм и с читател за вещите лица.
Нов НК писан от рабфака ЦЦ и от Фидосова си представям какво недоносче тъпо ще бъде. Освен това правосъдната министърка също е куха лейка, днес я слушах по БНР и потръпнах от отвращение. Трябва много добре премислен състав да напише нещо такова, че да е работещо. Моля се сегашните да не седнат да го направят, защото ще сбъркаме света и Европа с глупостите, които бясната Попова ще напише. Тя си дойде преди месец от ЕС и каза, че съдът ще бъде разтоварен от леките дела, които по Европа се решават извън съда с глоба. Но така и нищо не стана. Тези кокошкарски истории минават през съда, много сладки са, щот можеш да дремеш и да съдиш, адвокатите също добре печелят от тях, но този, който го съдят плаща за една глоба солени разноски. А голямата престъпност си стои на сянка, недосегаема, непипната, непритеснявана. И ако в Европа това е практика защо Попова не го направи? Ами как ще лъжем Европа, че съдебната ни система работи? Нали статистически броя на делата ще падне с две трети? Тогава? Тлъстите съдийски заплати, тлъстите адвокатски хонорари са чиста загуба.А съдебната система не гледа ЕС, тя ще си брани статуквото, защото така е лесно да се изхранва.

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

Чаплин

Неутрално
  • 27
  • 15:21
  • 06 дек, 2009

А не може ли да бъде пренесен - едно към едно , един изпитан европейски наказателен кодекс , немски или френски , а да не се опитваме отново да побългаряваме нещата ??

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

BIG AL ::)))))

Весело
  • 28
  • 15:46
  • 06 дек, 2009

# BIG AL :)))) 6 декември 2009

Будалкането на гражданите продължава..)
Въпросът е дали Б.Б.разбира това и е съгласен , или няма кой да му каже- за “юридическите” номера на червените мошеници..))
Според правните мошеници, деянията “масларови и сие” - са “галактически” престъпления и няма норма за тях в НК..::)))))
Което , разбире се ,са червени лъжи на ДС-бандата.., начело с Гоце и главния МУ прокурор..))

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

1300

Неутрално
  • 29
  • 16:17
  • 06 дек, 2009

13

Сегашния НК е писан с вратички от адвокати. Измененията и допълненията се пишат с вратички от адвокати. Бъдещия НК също ще бъде написан с вратички от адвокати. Сегашните властващи, след като се клеха най-напред да напишат Избирателен кодекс, така и не го написаха. А той е много по-лесен от НК. Юристите (не само адвокатите) може да са много неграмотни, но компенсират това с много алчност.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Гелето

Рейтинг: 23 Весело
  • 30
  • 16:20
  • 06 дек, 2009

Каква мислъл, какво прозрение, каква мъдрост. Бойче, може ли да попитам, аз простият човечец, до това велико заключение как стигна- може би щото наровете търкат вече почти 20-ет годинки само кокошкари. Ебаси циркът ...

http://facebook.com/angelizotope

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

1301

Неутрално
  • 31
  • 16:25
  • 06 дек, 2009

Навремето сме взели почти едно към едно белгийската конституция. И добре сме направили. По-късно като председател на НС дядо П.Р.Славейков така се е отвратил от нашите юристи, че в една от речите си е поискал да се забрани достъпа им в сградата на НС. Ако сега действащата ни Конституция беше оставена само в ръцете на юристи, те щяха досега да я пишат. Добре, че са надделели другите членове на Комисията та все пак си имаме Конституция. Добра или лоша - а каква щеше да е, ако за 30 години юристите все пак я бяха написали? Много закъсняла, с вратички и неграмотна.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Трапец

Неутрално
  • 32
  • 16:26
  • 06 дек, 2009

Не обиждайте цирка и цирковите артисти!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Вещо лице

Неутрално
  • 33
  • 17:39
  • 06 дек, 2009

До коментар [#26] от "Вещо лице":

голямата престъпност си стои на сянка, недосегаема, непипната, непритеснявана.
направил съм експертизи по дела преди 8-9 години, дела които нака и не са влизали още в съдебната зала; става дума за нанесени щети от порядъка 40-90 хил. лева, а дела където Гражданския иск е 200 или 300 лева минава за 2-4 месеца ...
Извода: Колкото повече крадеш, толкова е по-малка вероятността да те осъдят, следователно ...
Простете, а защо ние Българските данакоплатци не атедтираме всяка година съдиите, та нали ние им даваме парите от нашият джоб ... Не се справяш, хайде на вън ..! Марш ..!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

bat-plamen

Гневно
  • 34
  • 18:16
  • 06 дек, 2009

Добър ден!Те от ЕС от много време насам ни казвахара после взеха да ни натискат под наѝ-различни форми за да си оправим НК!!!А сега се намериха наши родни мислители за тази работа!!!

 
Анонимен потребител

офаа

Неутрално
  • 35
  • 19:07
  • 06 дек, 2009

Някой се нуждае от един уй отзад!
престъплението каквото и да е няма значение при каква общ.система е извършено...важното е има ли воля да се наказва и то здраво!!
тъй че и при някакви племена които са мнООго назад според вас(били в древността или сега в Африка!)има подобаващи закони и присъда!!А вий напредналите нямате??? не било подходящо !! Требе една подходяща тояга по гърбина и по главата!напреднали сте в лъжата,в кражбата и в гаврата!!
(и белгийска и марсианкса конституция и закони да вземете-няма файда!! кой ще ги спазва и прилага??? За Крумови закони сте ама не ви стиска на дупцето лоясало ,страхливци!!)
Нуждае се някой от един уй отзад,уйчовци!!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

ПОРНОТО РАДВА НАРОДА

Весело
  • 36
  • 19:16
  • 06 дек, 2009

Според днешния НК порнографията е 100% забранена - няма развита държава извън резняшките в които да е така. Порнографията трябва да е ЛЕГАЛНА с изключение:
1. Лица по 18
2. Насилие или унижение на хората
3. Животни

Както и да се продава така че да нямат лица под 18 достъп (макар че децата на 15 вече могат да преподават кама сутра)

 
Анонимен потребител

neutral

Неутрално
  • 37
  • 14:04
  • 27 яну, 2010

До "ЛАМБО" № 21
Има такъв случай на дело в СРС ... пострадалата е била на 13 години и е правила секс с подсъдимия и е заявила това пред полицията ... но както се сещате пред съда отрече категорично да е имала сексуални контакти с подсъдимия - били приятели, съдът поиска да прочете показанията й от досъдебната фаза, но защитата възрази и не даде съгласие (и те не могат да се четат) ... последва оправдателна присъда ....

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.