Регистрация
22 яну 2010, 15:50

"Атака" даде безусловна подкрепа за промените в кабинета на Борисов

Последна промяна в 19:59 на 22 яну 2010, 4178 прочитания, 163 коментара
Управлението на ГЕРБ е без алтернатива и парламентарната група на "Атака" ще продължи да подкрепя кабинета на Бойко Борисов, заяви след среща с премиера Волен Сидеров, цитиран от агенция "Фокус". На срещата Борисов и лидерът на "Атака" са обсъдили предложените от министър-председателя промени в правителството. Премиерът e получил подкрепата на Волен Сидеров относно кандидатурите на Кристалина Георгиева за еврокомисар, Николай Младенов за министър на външните работи, Аню Ангелов за министър на отбраната и Илиян Михов за вицепремиер.

"Атака" не участва в управляваща коалиция. Ние сме партия, която само в парламента дава своята парламентарна подкрепа. Често се прави грешката, че ГЕРБ, "Атака" и Синята коалиция едва ли не имат общо правителство – това не е така. Ние нямаме участие в изпълнителната власт, преките решения и отговорностите са изцяло на премиера, посочи Волен Сидеров.

Борисов е бил запознат от Сидеров с декларация от 19 януари, подписана от всички народни представители от парламентарната група на партия "Атака", с която те декларират подкрепата си за правителството на ГЕРБ.

Среща от същия характер за консултиране на промените в кабинета премиерът проведе и със съпредседателя на Синята коалиция Мартин Димитров, съобщи БТА. Лидерът на СДС отказа коментар след разговора си с министър-председателя и обясни, че във вторник ще се състои среща на ръководството на СДС, на която ще бъдат обсъдени предложените от Бойко Борисов структурни и персонални промени в правителството и позицията на партията при гласуването им в парламента.

Синята коалиция подкрепя промените в кабинета, заяви в сутрешния блок на БНТ Иван Костов. Той смята че Николай Младенов е показал кураж и компетентност, а Аню Анев ще притежава чистота и достойнство. Лидерът на ДСБ обаче приема с известна тревога и недоверие кандидатурата на Илиян Михов,който показвал непознаване на българската действителност.

Костов отново отправи критики към ГЕРБ, че държи настрана "сестринските си партии" от решаването на процеси в икономиката.
  • Зарче
Етикети
163 коментара
 
Анонимен потребител

schutzengel

Неутрално
  • 1
  • 16:27
  • 22 яну, 2010

С това политическо поведение партия "Атака" вместо "България на три морета" е крайно време да започне да използва "Волен на три гърнета". Предлагам още ново лого на партия "Атака" - досегашната версия на Начупен кръст да се замени с Разгънато килимче. А лично на Волен Сидеров му препоръчвам да прочете разказа на Чудомир - "Де оня глас момински".
Тъжно, тъжно..........

Оценка
-26 +68
 
Преглед на профил

WOI

Рейтинг: 932 Неутрално
  • 2
  • 16:27
  • 22 яну, 2010

Бойко: инструмент за политическо легитимиране на Болен.

This is your Captain-and we are going down. We are all going down, together.

Оценка
-28 +40
 
Анонимен потребител

Хан Крум

Неутрално
  • 3
  • 16:28
  • 22 яну, 2010

Рублите и съветско-правешкият Лукойл са скрити зад паравана на днешната милиционерска власт. Затова и "Атака", руското произведение, лоялно върти опашка пред любимия охранител на Живков, гласен десетина години за днешния контра-демократичен милиционерски завой .

Новото в еволюцията на ченгеджийския преход, така старателно извъртян в полумъртвото туловище на българското население, по хегеловски се завъртя там, откъдето тръгна.

Милиционерите, репресивното съсловие на омразната комунистическа сган, служещо единствено за вездесъщото господство на другарите, днес взе властта в свои ръце и затяга винтовете. И то как ги затяга!

ГЕРБ не били комунисти, че те и самите комунисти никога не са криели лицемерно наглата си разбойническа същност, за тях идеологическото перде беше просто начин да узаконяват престъпленията си в името на някаква утопия. Днес утопията е ненужна, комунистите я захвърлиха като мръсна пачавра и ето ти на - ново завъртане, днес милиционерско-Путинската марионетна власт здраво държи каиша, всички "частни честни" медии внезапно и послушно притихнаха.

А "Атака" ? Егати...

Оценка
-21 +61
 
Анонимен потребител

Божо

Любопитно
  • 4
  • 16:28
  • 22 яну, 2010

Ще дадът каде ще ходят , иначе идва станиГЕЙ , Лудото Яне и доганБЕЙ да разпределят порциите на ПРОМОЦИЯ.

Оценка
-28 +22
 
Анонимен потребител

Сокола

Неутрално
  • 5
  • 16:35
  • 22 яну, 2010

До коментар [#3] от "Хан Крум":

Бравос! Много точно! България така и не можа да се отърве от руската проклетия.

Къде си Стамболов, къде?!

Оценка
-14 +38
 
Преглед на профил

muncho

Рейтинг: 1186 Весело
  • 6
  • 16:41
  • 22 яну, 2010

АХАХАХАХХАХАХА
Тия безмозъчни нацистки свине само се чудят как да лижат пожарникарския задник, даже без да го искат от тях..

Good night, white pride ;-)

Оценка
-25 +44
 
Анонимен потребител

Elena

Неутрално
  • 7
  • 16:41
  • 22 яну, 2010

Събраха се - както в оная реклама! Пък и какво да ги разделя?!

Оценка
-9 +41
 
Преглед на профил

Weingro

Рейтинг: 1186 Любопитно
  • 8
  • 16:43
  • 22 яну, 2010

Хм, щом Болен е доволен, не е на добре работата...

Оценка
-18 +33
 
Анонимен потребител

иванка81

Неутрално
  • 9
  • 16:43
  • 22 яну, 2010

много е затъпял народа, коментара е свързна сисказванията малко ппеди моето. хора вии сте се побъркали! има едни хора дето нищо не им е наред и само излизат лайна от устата им..

Оценка
-26 +10
 
Анонимен потребител

коколино

Неутрално
  • 10
  • 16:43
  • 22 яну, 2010

Ей Сидеров ,малко достойнство бе човече.
Много ти омекна кръста.

Оценка
-13 +41
 
Анонимен потребител

Celta na podkrepata

Любопитно
  • 11
  • 16:45
  • 22 яну, 2010

Атрактивно Такти4ески Активизирани Комунисти да
Грабят Еденственни Ресурсите на България!!!

Оценка
-11 +15
 
Анонимен потребител

иванка81

Неутрално
  • 12
  • 16:47
  • 22 яну, 2010

щото моя лиюбим екс премиер който правеще паешки работи, и исхарчеха мръсните пари свалени от гарба на баба ми и майка ми , по добре се справяше, аре тиху малко, че сте смешни.

Оценка
-24 +3
 
Анонимен потребител

Ники

Неутрално
  • 13
  • 16:48
  • 22 яну, 2010

Волен поема всяка пръдня на Бойко с такова наслаждение и веднага започва да ни убеждава какъв балоговонен аромат е това. Пфу, гади ми се от този гном.

Оценка
-15 +46
 
Анонимен потребител

Celta na podkrepata

Любопитно
  • 14
  • 16:49
  • 22 яну, 2010

Атрактивно Такти4ески Активизирани Комунисти и Анархисти да
Грабят Еденственни Ресурсите на България!!!

Оценка
-9 +11
 
Анонимен потребител

иванка81

Неутрално
  • 15
  • 16:49
  • 22 яну, 2010

До коментар [#4] от "Божо":

много точно казано :Р

Оценка
-11 +3
 
Анонимен потребител

иванка81

Неутрално
  • 16
  • 16:51
  • 22 яну, 2010

а пук относно лукойл тва е един от енергийните лидери на световно ниво, кви паравани кви 5 лева, Хан Крум ти си много уграничен брато, КУМУНИС недодялан

Оценка
-23 +4
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2601 Разстроено
  • 17
  • 16:57
  • 22 яну, 2010

Подлогата Волен -
противно долен!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
-13 +37
 
Анонимен потребител

Хан Крум

Неутрално
  • 18
  • 16:59
  • 22 яну, 2010

от "иванка81":
Бабо Иванке, един Дедо Иван ни стига, не се тикай и ти
До коментар [#16]

Оценка
-6 +19
 
Преглед на профил

веселин драгов

Рейтинг: 141 Неутрално
  • 19
  • 17:16
  • 22 яну, 2010

Този лисунгер, ще подкрепя безорекословно Б.Б. във всичките му глупости, та дано по-бързо дойде неговият ред...

веселин

Оценка
-8 +25
 
Анонимен потребител

а-ха

Неутрално
  • 20
  • 17:19
  • 22 яну, 2010

а бе вече ми се струва,че евродепутатите изритаха Желева,защото единствените силно подкрепящи я бяха "Архонта" и кретенчето на Капка?Нормално е при тия обстоятелсва да се усъмнят хората в искреноста й за конфликта на интереси!

Оценка
-7 +28
 
Анонимен потребител

Волен поема

Неутрално
  • 21
  • 17:22
  • 22 яну, 2010

Ха ха ха ха ха

Волен поема всяка пръдня на Бойко с такова наслаждение и веднага започва да ни убеждава какъв балоговонен аромат е това. Пфу, гади ми се от този гном.

Оценка
-9 +34
 
Преглед на профил

Pavlik Morozov

Рейтинг: 3423 Неутрално
  • 22
  • 17:27
  • 22 яну, 2010

от водевилен революционер сидеров се превърна в съвсем обикновен корумпиран, бездействащ и увъртащ политик, като всички други в абсурдистан. той вече е утвърдена част от проблема и няма кой да му повярва, че е част от решението. още едно грухтящо прасе в калната локва, борещо се да е по-близо до копанята и по-далеч от последната коледа.

впрочем време е атака да се влее в герб. и без това атака остана една фамилия хора и сидеров козирува на всяка бойкова приумица - що па не вземат да се вземат и официално? то съюза така или иначе вече беше изконсумиран многократно, нека бойко да направи волен "честна" политическа невестa

Оценка
-8 +47
 
Анонимен потребител

тодор

Неутрално
  • 23
  • 17:39
  • 22 яну, 2010

Може да се учите от бате Болен как се правят пожарникарски федерки!!!

Оценка
-9 +25
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3076 Неутрално
  • 25
  • 17:49
  • 22 яну, 2010

А в страната весело та весело. На границата премиерът слънце огрял и гръцките трактористи. Зер, бива ли да стоят капо в студа. Клиентът на психодиспансера, волният модел се вие като глист и вика "ние не сме, ама подкрепяме". Костов ръмжи нещо нечленоразделно, а Мартин край него подлайва куражлийски. Тетка Цачева се скарала с другият пациент. С бенката. Не точно с него, а с бившия ДСБ-ар Тодор Великов, ама тая е същата...
Борисов рекъл и за гърците че са братски народ. За македонския, иди-дойди да го рече, ама и елините да са ни братя... За БоКо това е подробност от пейзажа. Да не му се връзвам толкова.
Междевременно, Фокус вика, че се бил снимал с децата на Кулата, а некакви Европейски мотоциклетисти му връчили плакет.
Тоя човек ще се убие от работа. Га успява да свърши всичко туй? И журналистите около него - и те. Тях даже повече ги съжалявам.
Президентът рекъл, че мислят с премиера в една посока и гледат еднакво. Нещо такова беше.. Ама се застраховал и той, че не е в коалицията. Като същи Болен. Нещо много зеха да си приличат тия от властта. И други работи рекъл, ама на Гоце му е лесно.
Бе веселба. Чакам га ще се върне и Михов, та да седнат заедно с Дянков да бистрят икономиката. Тогаз манежът на цирковата трупа ще е завършен. Сал Желева ще липсва, ама па нейната част от програмата бе изпълнена блестящо. Не ли?

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-6 +37
 
Анонимен потребител

гадно

Неутрално
  • 26
  • 17:52
  • 22 яну, 2010

Един голям мошеник излезе този Волен. Лъга избирателите си. Нахъсва ги. И накрая успя да уреди семейството си. Сега служи за тоалетна хартия на Бойко. Този човек е по гаден и от гадните комунисти.

Оценка
-9 +38
 
Анонимен потребител

Ганю

Весело
  • 27
  • 18:33
  • 22 яну, 2010

"...Управлението на ГЕРБ е без алтернатива и парламентарната група на "Атака" ще продължи да подкрепя кабинета на Бойко Борисов,..."
макар и нелицеприятно, твърдението отговаря на реалността. Има ли предложения? молим .... айде да ги чуем, а?

Оценка
-24 +11
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 28
  • 18:58
  • 22 яну, 2010

Някой може ли да ми посочи 10 разлики между Волен Сидеров и Ахмед Доган?

Оценка
-8 +23
 
Преглед на профил

НАУМОВ

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 29
  • 19:09
  • 22 яну, 2010

Атака свири отбой. Атакистите полегнаха като биволици в гьол, кой в София, кой в Брюксел. Строевата подготовка свърши, стига крясъци по улици и площади, ,време е големия кеф. Ашколсун, юрушлар, машалла!

Оценка
-5 +31
 
Анонимен потребител

Бибитко

Неутрално
  • 30
  • 19:14
  • 22 яну, 2010

До № 3 "хан Крум": Отново на ниво! Браво!
До № 22 "Павлик...": що не смениш тъпия си ник! Въпреки него - прав си!
До № 24 "волен": нямаш проблем! Както и нямаш с какво! Не понасям Яне, ама той беше по-гаден (и по- точен) от мен
До № 26 "гадно": Здрасти! Какво още трябваше да сътвори напналият се за фюрер, та да ти светне?
До № 28 "...": На мен 5 биха ми били достатъчни!

Оценка
-7 +16
 
Анонимен потребител

ГЕро

Неутрално
  • 31
  • 19:31
  • 22 яну, 2010

Никога не съм харесвал Волен Сидеров. Не защото това , което говореше не беше вярно - напротив беше и е, а защото не предлагаше разумни решения на същите тези проблеми , които маркираше. Той за мен си беше чист популист. Но вече почвам да го уважавам, защото виждам че вече поулегна, а и действа като сериозен политик, като мъжкар. Не като оная курва яне , който след като му избяга Тагарински, обърна плочата точно на 180 градуса и за една нощ от поддръжник на Бойко стана твърд противник - политически мъртвец. Това е за мен яне янев. Да не мислите, че някой ще му се хване на него на въдицата на следващите избори - след като всички видяха, че той и неговата смешна партия не са нищо повече от един (полу)успял бизнес проект. рсз бяха създадени с една единствена цел - да крадът гласове от ГЕРБ на изборите и в действителност успяха - да откраднат толкова , колкото ГЕРБ да няма 50%+1 глас.
Иначе евала на Волен - човека каза: Ние сме с Бойко. ТОЧКА! И според мен Бойко не ги разочарова! Не знам дали Волен няма да е следващият президент.

Оценка
-23 +16
 
Анонимен потребител

убиден

Весело
  • 32
  • 19:38
  • 22 яну, 2010

Политическия труп Сидеров тотално си продаде задните части само и само да взема държавните субсидии, които в миналия мандат не взимаше защото беше в коалиция !
А сигурно и допълнително възнаграждения взима за да продаде ВСИЧКИ точки от програмата си - една по една.
Жалко че гласувах за него, но поне знам за каква програма гласувах ... само какво говореше по скат за ББ и Цв. Бориславова и СИБАНК !!!
Сега по скат го дават какво е говорил преди за ГЕРБ и какво говори сега

Оценка
-7 +24
 
Анонимен потребител

комсомолец

Гневно
  • 33
  • 19:49
  • 22 яну, 2010

Болен да си пие редовно хапчетата, гадната фашистка свиня!

Оценка
-11 +23
 
Анонимен потребител

al

Неутрално
  • 34
  • 19:59
  • 22 яну, 2010

Евала на Атака!!! Разказа играта на ДСБ, СДС и т.н. мижитурки.

А на ББ - браво че не направи коалиция, тогава СДС и ДСБ щяха да изнудват ГЕРБ за щяло и нещяло. А, че Атака са националисти какво от това, важното е, че помагат. Както се казва - няма вечни приятели има вечни интереси

Оценка
-33 +12
 
Анонимен потребител

...

Неутрално
  • 35
  • 20:02
  • 22 яну, 2010

Волен - фашист ???
А червените и сините фашисти дето ни управляват вече 20 години ???

Оценка
-19 +12
 
Анонимен потребител

опа

Неутрално
  • 36
  • 20:05
  • 22 яну, 2010

Държанието на СДС е като на руски алкохолик - "пия с отвращение"

Оценка
-3 +23
 
Анонимен потребител

убиден

Неутрално
  • 37
  • 20:07
  • 22 яну, 2010

До коментар [#33] от "комсомолец":

За съжаление Българите след 44-та година бяха окончателно кастрирани от национализма и достойнството които преди това са имали. Щом стигнахме до там да си кръщаваме децата Инджи по пример на турските сериали (турска пропаганда) значи малко ни остава !
Както казва Симеон Дянков след кратко замисляне в отговор на въпрос в какви сфери на икономиката ще се развива България ?
той отговаря: "услугите".

Абе аланколу няма какво да ядеш а викате: бат Бойко ще ги спипа

Хавал да Ви е ГЕРБ и ББ.

Оценка
-6 +14
 
Анонимен потребител

ДО УБИДЕН

Неутрално
  • 38
  • 20:07
  • 22 яну, 2010

До коментар [#32] от "убиден":

НЕ ЧЕ НЕЩО, АМА НИК УБИДЕН НЕ МИ ЗВУЧИ ДОБРЕ. ПО ДОБРЕ ЩЕ Е ОБИДЕН ИЛИ УБЕДЕН. И ДВЕТЕ СА ПРАВИЛНО НАПИСАНИ.

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

обиден

Неутрално
  • 39
  • 20:13
  • 22 яну, 2010

До коментар [#38] от "ДО УБИДЕН":

Аз съм този от 37 но и аз също го обърках като след като го видях от 32. Извинения

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

4-ти километър

Неутрално
  • 40
  • 20:20
  • 22 яну, 2010

До № 34 "al":"Както се казва - няма вечни приятели има вечни интереси"! Идиотче мамино (татова грешка след 6-тата мастика): нали затова се цунахте с ББ! А има и едни дебели хартиени купове (книги), казват се "енциклопедии", вземи, та се сбъркай да попрочетеш нещо, белким ти светне на молекулярно ниво що е то патриотизъм, национализъм, шовинизъм, фашизъм и пр. прекалено сложни за малката ти главица термини. А ако случайно след 3-тата руска шльокавица се напънеш, та вденеш какво са казвали и/или написали Г.С.Раковски, В.Левски, Хр.Ботьов, Стоянов и др. (др. значи тдруги, те другарите), може и да обменим някоя и друга мисъл, ако въобще са ти останали от тоя вид. Хайсе - със здраве!

Оценка
-3 +14
 
Анонимен потребител

обиден

Неутрално
  • 41
  • 20:29
  • 22 яну, 2010

До коментар [#40] от "4-ти километър":

Съгласен съм за това че има сериозна разлика между термина фашизъм (Италия), Нацизъм (германия и др.), Национализъм и за останалото. Но ако се обиждаме един друг само показваме че и нашето ниво е ниско.

Оценка
-3 +7
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 42
  • 20:40
  • 22 яну, 2010

Голямото гомно, не гомно а ...
голямото борец срещу Юдо-Масоните
ВоляЛенина-ВоЛен Сидер

подкрепя храненицата на еврейската световна банка
Кръстина - вече Кристалина Георгиева,
и еврейчето Младенов - служил в Израелската армия

за новите им постове ...

Нищо няма какво да добавя, освен дано
на някой от ония 400 000 баламурници,
дето гласуваха за Амболското сигане,
му светне нещо накрая в зелената тиква

http://lambo.blog.bg/politika/2009/07/13/bg-kartoons-exhibition-iii.363066

Оценка
-6 +11
 
Анонимен потребител

обиден

Неутрално
  • 43
  • 20:42
  • 22 яну, 2010

До коментар [#34] от "al":

Според мен скоро групата на Атака ще започне да се разпада. По много причини.

Оценка
-5 +9
 
Анонимен потребител

анти-волен

Неутрално
  • 44
  • 20:53
  • 22 яну, 2010

До коментар [#24] от "волен":

Тъй като и ти си се изказал предполагам знаеш какво трябва да напраш и ти, нали ?

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 45
  • 21:52
  • 22 яну, 2010

До коментар [#31] от "ГЕро":

"Но вече почвам да го уважавам, защото виждам че вече поулегна, а и действа като сериозен политик, като мъжкар."

И задник се научи да целува , ха ха ха ха

Оценка
-4 +16
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 46
  • 21:54
  • 22 яну, 2010

Волен Сидеров е гей, прикрит

Оценка
-6 +17
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 47
  • 22:05
  • 22 яну, 2010

Болен направи пачка.
Преди 5 години беше гол като пушка, сега вече не слиза от мерцедеса.
Евалата, оправи се!
И жената уреди, и сина отиде в депутат в Брюксел за 15 000 лева заплата.
Оправи се.

Оценка
-6 +23
 
Анонимен потребител

сидеров

Неутрално
  • 48
  • 22:50
  • 22 яну, 2010

Не знам сидеров да има първороден син. Това му е доведен син.

Оценка
-2 +6
 
Анонимен потребител

СК (същите крадци)

Разстроено
  • 49
  • 23:32
  • 22 яну, 2010

Е сега какво ще правим?
Не може да сме балансьор и да извиваме ръце.

Оценка
-2 +7
 
Анонимен потребител

off

Разстроено
  • 50
  • 00:05
  • 23 яну, 2010

ех атака ,ех нещастни тъпи 4енгета кой мислите 4е заблуждавате ?

Оценка
-5 +8
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 51
  • 00:49
  • 23 яну, 2010

До коментар [#46] от "Малката Пица":

Според мен ДПС е политическа К-ва, а
Волен Сидеров от скрит стана открит политически ГЕЙ.

И сега няма Кой да вкара (оправи) политическата К-ва ДПС и да ги вкара в панделата за политическата и проституция !

Извинявам се за изразните средства но "Малката Пица" ми даде над какво да мисля и не се сдържах

Оценка
-4 +10
 
Преглед на профил

Васко де Гама

Рейтинг: 194 Неутрално
  • 52
  • 01:01
  • 23 яну, 2010

До коментар [#5] от "Сокола":

Диктаторчето го убиха, не търпим ние такива педерунгели кат него!

Оценка
-7 +2
 
Преглед на профил

Васко де Гама

Рейтинг: 194 Неутрално
  • 53
  • 01:03
  • 23 яну, 2010

До коментар [#47] от "Малката Пица":

Много завист, бе байно! Направи си и ти партия, вкарай я в Народното събрание .....

Оценка
-9 +5
 
Преглед на профил

Meir

Рейтинг: 325 Неутрално
  • 54
  • 01:12
  • 23 яну, 2010

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"

Samuel Johnson

Оценка
-5 +5
 
Преглед на профил

Meir

Рейтинг: 325 Весело
  • 55
  • 01:14
  • 23 яну, 2010

До коментар [#46] от "Малката Пица":

Волен Сидеров е гей, прикрит

Защо прикрит? Жив пед#%$ст си е!

Оценка
-6 +9
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 56
  • 01:43
  • 23 яну, 2010

До коментар [#5] от "Сокола":

Стамболов ли, който вкарва в затвора войводите Панайот Хитов и Петко войвода. Стамболов ли, който тръгва към Турция - доскорошния ни поробител срещу Русия!

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 57
  • 01:49
  • 23 яну, 2010

До коментар [#24] от "волен":

Каква ти е сексуалната ориентация та ще го ... на хората тук!?
Обратен ли си?

Оценка
-3
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 58
  • 01:56
  • 23 яну, 2010

До коментар [#31] от "ГЕро":

С Бойко е, защото чрез него се чувства управляващ, а и постигнатото го устройва - няма друга мечта освен да бъде във властта, неговите син - в европейския парламент, падат кинти, той е вече в крепостта на мафията и това му харесва. Имитира мъжественост, която незнам защо я споменава, като че ще ни убегне нещо. Няма политика, загърби принципи, ако ги е изповядвал някога. Ще спра тук.

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

Васко де Гама

Рейтинг: 194 Неутрално
  • 59
  • 01:57
  • 23 яну, 2010

АТАКА и Волен са най-близо до народа на България и най-далеч от олигарси и комунета сбръчкани! Да живее Волен!

АТАКА юбер алес! И малко Бойко!

Оценка
-17 +9
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 60
  • 02:00
  • 23 яну, 2010

До коментар [#32] от "убиден":

винаги са взимали субсидиите, но разликата е в това, че не са получавани от председателя на парламентарната група - Волен, а от всеки един народен представител в групата на атака. Не е могъл сам да определя за какво да се разходват тези средства, но парите за 11-тте народни представители са получавани!

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 61
  • 02:03
  • 23 яну, 2010

До коментар [#59] от "Щутгарт":

На думи да, но в действителност - НЕ!
Имаше в началото тези усещания, но Волен не целеше нищо повече освен ПР - акции.

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

неизненадан

Весело
  • 62
  • 02:07
  • 23 яну, 2010

До коментар [#23] от "тодор":

Много силно но много точно изказване !!!!!!!!!!!!!

Оценка
-5 +1
 
Анонимен потребител

факт

Неутрално
  • 63
  • 02:11
  • 23 яну, 2010

Помияр с помиярите!

Оценка
-4 +5
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 64
  • 02:18
  • 23 яну, 2010

До коментар [#60] от "Анонимен":

Да знам но понеже са били коалиция и явно не се е сетил да изнуди с поръчителство за кредит лидерите на другите една или две партии които бяха в коалицията.
Но имай в предвид че дори и сега ако се разпадне групата му под 10 човека (според мен има така вероятност),
тогава може да стане ХИТРАТА СВРАКА - С ДВАТА КРАКА

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 65
  • 02:23
  • 23 яну, 2010

Незнам защо имам чувството че Валери Симеонов много хитро се е заиграл с разпадналата се РЗС и като нищо да се готвят да правят нова партия и покрай това да приберат останалите кадри на СКАТ които са в ПГ-то им. Но май те са само 2-3ма останалите са парашутисти спуснати от Сидеров.

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

ГЕРБ

Неутрално
  • 66
  • 02:36
  • 23 яну, 2010

ГЕРБ и Атака имат мнозинство от 137 депутата. другите ако щат да подкрепят Правителството....

Оценка
-11 +4
 
Анонимен потребител

до шугарт

Неутрално
  • 67
  • 06:00
  • 23 яну, 2010

За това което казваш може да те подкрепя , но целта на всяко БГ правителство е да се скопи армията.Нашата е толкова скопена ,че е даже е нещо като излишната курва.
Винаги и първата задача,че от 20г Демократично правителство е да прецакаи ,отстрани армията за да Не пречи на
Демократичните процеси,като краденето,Винаги демократите се притесняват от армията и винаги я ликвидират докато не започнат да духат на чуждата армия. Някой смятат , че с много жандарми решават проблеми но историята казва друго.
А други обичат да духат.
































в

Оценка
-2
 
Анонимен потребител

моможе ли личното гън закон

Неутрално
  • 68
  • 06:16
  • 23 яну, 2010

като в бругите евро такива

Оценка
-2
 
Анонимен потребител

до шугарт

Неутрално
  • 69
  • 06:17
  • 23 яну, 2010

За това което казваш може да те подкрепя , но целта на всяко БГ правителство е да се скопи армията.Нашата е толкова скопена ,че е даже е нещо като излишната курва.
Винаги и първата задача,че от 20г Демократично правителство е да прецакаи ,отстрани армията за да Не пречи на
Демократичните процеси,като краденето,Винаги демократите се притесняват от армията и винаги я ликвидират докато не започнат да духат на чуждата армия. Някой смятат , че с много жандарми решават проблеми но историята казва друго.
А други обичат да духат.
































в

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

nevazmojna_sum

Рейтинг: 13 Весело
  • 70
  • 09:54
  • 23 яну, 2010

Напоследък си мисля, че много сбъркаха с оная реклама преди изборите. Трябваше да бъде - "Искаш Бойко - получаваш Волен!"
Единствено той досега го покрепя безрезервно.
На какво се дължи тая безрезервна "обич" на Волен?
Преди изборите доста неща изрече против Борисов, пък сега му пръв поддръжник...направо Атака да се прелее в ГЕРБ и готово...ха.ха..

Оценка
-3 +7
 
Анонимен потребител

Търпелив

Неутрално
  • 71
  • 10:44
  • 23 яну, 2010

Има една партия,която обяви преди близо 5 години,че неин приоритет са българите,защото се казваме България.В други страни всички партии са първо националистически,защитавт интересите на своите си нации и народи,а вие тук какво искате? Появи се една партия,която се обяви за пробългарска и не спряхте да пръскате отрова.Дано завистта и злобата не ни погубят като народ.Защото този процес отдавна вече си върви с голяма сила.

Оценка
-8 +3
 
Анонимен потребител

Йорданов

Неутрално
  • 72
  • 11:05
  • 23 яну, 2010

Подкрепата на Атака за ГЕРБ е стратегически правилна. Тъжно Ви е , че Атака Ви издърпа килимчето и не можете да изнудвате премиера. Не забравяйте, че всички освен Атака и ГЕРБ сте управлявали, провалихте се и продадохте България

Оценка
-8 +8
 
Анонимен потребител

Търпелив

Неутрално
  • 73
  • 11:10
  • 23 яну, 2010

Много точно казано:изнудвачи за власт и пари.АТАКА ги блокира,отряза мераците и на Янка Янева и на Костов.Хайде Костов да се радва че има 1-2 зам.министри.Да не вземе да ни се обиди,че какво ще правим после? Ще трябва по цял ден да гледаме само Цвятко Цветков от ДС по телевизията,не че сега не го канят да ни обяснява политиката и живота.Тъпанар с тъпанар от шести отдел.

Оценка
-7 +3
 
Анонимен потребител

Кубрат 99

Неутрално
  • 74
  • 11:13
  • 23 яну, 2010

Кой критикува Атака и ГЕРБ ?

Иван Костов - разбил фатално българската икономика чрез приватизация по две за лев и съгласил на абсолютно всякакви отстъпки, включително и АЕЦ "Козлодуй". Реализирал програмата на червената олигархия, която дори Виденов отказа да реализира и затова сринаха България 1997 г.

Мартин Димитров - отрочето на евреина Сорос, който срина българския лев 96-97 г.. Мартинчо се изучи на гърба на фондацията на еврейската клика и сега дойде да си връща борча в България към тях, като им предложи нещо на безценица от нашата родина.

Оценка
-7 +7
 
Анонимен потребител

Жоро

Неутрално
  • 75
  • 11:13
  • 23 яну, 2010

Сидеров се оказа държавник и ви натика всичките в ъгъла. Сега Борисов няма оправдание и си носи цялата отговорност. Молете се ГЕРБ да издържи, защото после идва ред на Атака, а това ще е страшно за всички бокуци. Сидеров ще ви натика където ви е мястото, по абсолютно спокоен и законен начин. Папките за всички стоят готови и чакат достоен български премиер.

Оценка
-8 +8
 
Анонимен потребител

Кубрат 99

Неутрално
  • 76
  • 11:19
  • 23 яну, 2010

Новото правителство е в пъти по-добро от старото. Започна се разследването на бившите управляващи и то министри и премиера, кадрите на БКП и ДПС започнаха да се подменят, много от забатаченото с години законодателство се приема ускорено.
Започна и безпрецедентна акция срещу престъпността, еврофондовете се отпушиха и т.н.

Оценка
-5 +7
 
Анонимен потребител

Депутат

Неутрално
  • 77
  • 11:20
  • 23 яну, 2010

Костов и Мартинчо фъфлека не можеха да се нарадват в изборната нощ че влизат в парламента,влязоха всеки с по 3 %.И си мислят че някой ги бръсне за слива...

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 78
  • 11:21
  • 23 яну, 2010

номер 72 - Йорданов написа :

"Не забравяйте, че всички освен Атака и ГЕРБ сте управлявали, провалихте се и продадохте България "

Сега е ред на ГЕРБ и Атака да ни довършат.
- замразяване на заплати и пенсии
- вдигане на всички видове данъци
- пенсионна възраст - 67 години
- доживотни помощи за циганите

Хак ни е. Пък то и нямахме избор ...

http://lambo.blog.bg/politika/2009/12/28/surva-surva-godina-po-gyrbina-ot-gerbina.462467

Оценка
-6 +1
 
Анонимен потребител

Българин

Неутрално
  • 79
  • 11:23
  • 23 яну, 2010

Да не забравяме, че ГЕРБ управлява самостоятелно. Повечето критики към Атака са изцяло манипулативни като това за войниците в чужбина, които се изпращат от Министерски съвет, а уж Атака била съгласна. За новините на турски си заявихме позицията, за Турция но премиера се дърпа, това е българите избраха него.

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

Фалконе

Неутрално
  • 80
  • 11:36
  • 23 яну, 2010

Нихилизма насаден от социализма и усъвършенстван от Костов ще ви пречи винаги българи,разберете го.Престанете да вървите срещу себе си,срещу същността си на българи.
Като искате давайте минуси и това е.

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 81
  • 11:36
  • 23 яну, 2010

Имаме нова Тричленка, какво се правите на ударени ?!
Бойко, Сидер и Мавъра - и тримата с цигански произход

И ето резултатите :
1) - оставиха с в сила Прагът в БРУТО,
с който са спрени детските на над 500 000 бели деца и на нито едно циганче

2) - замразиха всички заплати и пенсии на белите работещи

3) - направиха временните помощи на циганите доживотни

4) - увеличиха всички данъци и такси, които се плащат само от белите

5) - готвят пенсионна възраст от 67 години

6) - готвят данък върху земята

7) - забраниха митингите около трите сгради на управляващите. Нещо, което не се осмели да направи нито една власт досега

Какво още да ви напомня, за да разберете че на власт са цигани-фашисти

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

Тъп седераст

Неутрално
  • 82
  • 11:39
  • 23 яну, 2010

Малоумни седерасти, яд ви че вие не сте с Бойко и че нямате хора в првителството и така не можте да грабите България. Казах ли ви, че никога повече няма да сте на власт.
Пръскайте се от злоба и яд вие сте с 2% подкрепа, АТАКА с 10% жалки прости малоумни седерасти.
Малко пари ви дават напоследък от американското посолство и сега ви остава да се ръфате като бесни псета.
Прости малоумни седерасти!!!

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 83
  • 11:43
  • 23 яну, 2010

Защо аз трябваше да пиша до Европейския парламент, за расисткия анти-бял Праг в Бруто, с който са спрени детските на над 500 000 бели деца ?! И на нито едно циганче !

Нали ултра-националистите на Атака имат евро-депутати - Архонта, Митко ... Знае ли някой тези "националисти" какво правят в Брюксел ?!

Ето накрая получих отговор на запитването си от Евро-парламента. Ето го:

http://lambo.blog.bg/politika/2010/01/22/pristigna-quot-otgovora-quot-ot-briuksel-otnosno-pragyt-v-br.477851

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

Бимбо

Неутрално
  • 84
  • 11:47
  • 23 яну, 2010

До коментар [#81] от "ЛАМБО":

е Бойко и той ли е циганин? Костов вероятно да,ами Гоце с бащино име Седефчов? Турчин или циганин е Седефчов?Ламбо кажи!

Оценка
+6
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 85
  • 11:51
  • 23 яну, 2010

Колко беше държавната субсидия на Атака за 2010?
Нещо като 2-3 милиона ли, или се бъркам...

Как ще му дойдат на Волен дюшеш тия пари
Ох, майка...

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

Търпелив

Неутрално
  • 86
  • 11:56
  • 23 яну, 2010

Малката пица ела ще ти дам 2-3 компота.Е пари нямам но пак ти са аванта пък какво а? Да не гледаш поне един ден в чуждата паница,а малка пица?

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 87
  • 11:58
  • 23 яну, 2010

До коментар [#83] от "ЛАМБО":
Ламбо ти си циганин , нали?
И те е срам от рода си.Нема лошо.

Оценка
-5 +1
 
Преглед на профил

Малката Пица

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 88
  • 12:03
  • 23 яну, 2010

Мласия Сидеров го слушам сега по Дарик радио.
Той нали е евродепутат от 2007, май месец.
Значи:
30 месеца * 15к = 450 000 лева е гушнал досега Димитър Стоянов.
Оправи се. Половин милион. Добре е, добре е.
450 000 за младия Сидер.

Оценка
-3 +4
 
Анонимен потребител

Търпелив

Неутрално
  • 89
  • 12:06
  • 23 яну, 2010

Пица кажи де.Да дам ли компотите на друг? Или ще ги вземеш?
После ако искаш ги продай де.

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Тъп седераст

Неутрално
  • 90
  • 12:12
  • 23 яну, 2010

Седерасти, пукайте се от яд, че не сте на власт.
Вие 3%, Атака 10%. Няма аванта, няма Сорос, няма въшливи долари на сметка.
За антибългарската си дейност сте за затвора или най-добре за Белене, където са изпращали вашите бащи и дядовци-престтъпници.
Тъпи прости седерасти!!!

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

Дърт Седерас

Неутрално
  • 91
  • 12:39
  • 23 яну, 2010

Аз абичах сдс но то к..ра ми взе,аз уважавах всички седесари но те се окзаха просто лайнари

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Националист

Неутрално
  • 92
  • 12:47
  • 23 яну, 2010

Който не скачал бил червен,бахти тъпаците сдс-ри.Като започнеш от Жельо турчина и свършиш до сегашните.Лигльо до лигльо-това е СДС.

Оценка
-4 +2
 
Анонимен потребител

ЛАМБО до 84-БИМБО

Неутрално
  • 93
  • 13:15
  • 23 яну, 2010

БИМБО написа :

"е Бойко и той ли е циганин? Костов вероятно да, ами Гоце с бащино име Седефчов? Турчин или циганин е Седефчов? Ламбо кажи! "

Бащата на Седефчов се е казвал Седефчо, бил много кротък човек и не се занимавал с никаква политика, както и семейството му. Така че Първанов не е от комунистическо потекло. Това намерих в мрежата. Нищо друго, за снимки пък- саакън. Даже и снимката на прочутия им кенеф не намерих.

Веднъж обаче попаднах на изказване на самия Първанов, в което той твърди че те са по произход от родопското село Давидково - разбирай помаци, ислямисти. Той и сега влиза в църкви без да е кръстен !

Но скоро получих сведение, че пред 10 Ноември помашкото семейство на Седефчо, за някакви "заслуги" е били изселено за известно време, в село Костанденец, община Цар Калоян, Разградско.

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

ЛАМБО до 90-Тъп Седераст

Неутрално
  • 94
  • 13:26
  • 23 яну, 2010

Номер 90 - Тъп Седераст написа :

"Седерасти, пукайте се от яд, че не сте на власт.
Вие 3%, Атака 10%. Няма аванта, няма Сорос, няма въшливи долари на сметка."

Ама ти воистина си тъп !!!
Я ми кажи кой назначи Дянков - Хер Флик, сега и Кристалина, важни персони в еврейската Световна банка ?
Я ми кажи кой води тук Илиян Михов за 3-ти вицепремиер, че нали той е от ФЕД (Федералния резерв) ?
Ами зам-министъра на социалното министерство - Валентина Симеонова, бивш служител в "Отворено общество"

То цялото правителство е назначено от Доган и Сорос, ти се правиш на сляп !

Оценка
-4 +2
 
Анонимен потребител

хомохомо

Неутрално
  • 95
  • 13:41
  • 23 яну, 2010

малката пица е един неприкрит гей

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Българин та дрънка

Неутрално
  • 96
  • 13:56
  • 23 яну, 2010

АТАКА е единственият избор.
Който е против АТАКА е с ДПС.
Който плюе АТАКА да си признае, че е с фес и обрязан.

Оценка
-5 +5
 
Анонимен потребител

неизненадан

Весело
  • 97
  • 14:12
  • 23 яну, 2010

До коментар [#96] от "Българин та дрънка":


Според мен ДПС е политическа К-ва, а
Волен Сидеров от скрит стана открит политически ГЕЙ.

И сега няма Кой да вкара (оправи) политическата К-ва ДПС и да ги вкара в панделата за политическата и проституция !

Извинявам се за изразните средства но "Малката Пица" ми даде над какво да мисля и не се сдържах

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

ЛАМБО

Неутрално
  • 98
  • 14:39
  • 23 яну, 2010

Разгледайте добре фейсовете на тримата от ХА-така,
и единия от ГРЕБ ....
на горното фото.

Има ли и една бяла не-ромска физиономия ?

Просто питам ...

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

Човек, а не резняк

Неутрално
  • 99
  • 15:19
  • 23 яну, 2010

Нормално е резняците да мразите АТАКА. Мненията на хора с изрязани пишки не важат. Волен прави необходимото, за да не допусне ДПС отново на власт и това дразни много резняци, но свиквайте.

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

РЕЗНЯК до 99

Весело
  • 100
  • 15:29
  • 23 яну, 2010

Че ние сме си на власт. Нашите хора са на власт

Нашият Доан Зия, прикрит като съветник на Борисов,
командва социалното и здравно министерства

Нашият Мирослав Найденов, който Доган по-рано назначи за секретар на Ветеринарната служба, сега е земеделски министър

И горите ни върнаха. Сега са към нашето Министерство на земеделието, а не към премиера

И нашия Драшков го върнаха в ДАНС

Еййй че сте слепи, гяуриииии

Оценка
-5 +1
 
Преглед на профил

Пешо Атома

Рейтинг: 299 Весело
  • 101
  • 15:54
  • 23 яну, 2010

Новата тройна коалиция е железна. Особено с участието на А-така.....

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 102
  • 15:57
  • 23 яну, 2010

До коментар [#99] от "Човек, а не резняк":

По скоро ти си резня защото сега Ердоган като пръдне
вие се НАСИРАТЕ !
Справка 1 новините на Турски по БНТ
а какво стана с брилянтната иде на Сидеров за референдум, А ?
Справка 2, защо Божидар Димитров получи предупреждение за уволнение отново след обаждане на Ердоган ?

Отивай и ти да правиш федерки на Ердоган !

Оценка
-3 +1
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 103
  • 16:20
  • 23 яну, 2010

До коментар [#100] от "РЕЗНЯК до 99":

Вие пък сте толкова добре че освен в саудитска арабия една ислямска страна няма, където да не живеете като скотове в мизерия !!!

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

иво

Неутрално
  • 104
  • 16:38
  • 23 яну, 2010

Безпристрастен.
А ако Борисов бърка. Нистна ли лидерите на Атака и Синята коалиция са готови да поемат подобна отговорност без да участвуват и да им се изслуша и вземе мнението при управлението?Жалко. За избирателите им, естествено.

Оценка
-4
 
Анонимен потребител

OFF

Весело
  • 105
  • 18:48
  • 23 яну, 2010

атака са големи олигофрени а по4итателите им са още по големи

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Памет българска

Неутрално
  • 106
  • 19:18
  • 23 яну, 2010

"Управлението на ГЕРБ е без алтернатива, защото ни носи на мен и моята семейна партия 4,748,796 лв. годишна субсидия (395,733 гласа х 12 лв.) или 395,733 лв. месечно... (не е зле)... и парламентарната група на "Атака" ще продължи да подкрепя кабинета на Бойко Борисов, заяви след среща с премиера Волен Сидеров, цитиран от "Памет българска"...

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

Стоян Костов

Неутрално
  • 107
  • 19:21
  • 23 яну, 2010

На някои хора много им липсват комуняги, турци и жълти. Свиквайте, защото те никога повече няма да се върнат. Антибългарите ще бъдете изринати така, както беше изрината чешмата в Трънак. Чака ни дългогодишно управление на ГЕРБ и АТАКА, което е в полза на българите и във вреда на антибългарската измет.

Оценка
-5 +3
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 108
  • 19:32
  • 23 яну, 2010

До коментар [#107] от "Стоян Костов":

Браво с чешмата спряхте турската експанзия, с нещо друго да се похвалите ?


За тая чешма обаче не забравяйте че само СКАТ говори преди да я съборят, а всички видяхме как бойко с доган заедно поднасят цветя на паметника на чешмата !
Сидеров пък цяло предаване посвети на далаверите на ББ и цветелина със СИБАНК, много ви е кратка паметта на такива като вас !!!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Памет българска

Любопитно
  • 109
  • 19:34
  • 23 яну, 2010

ГЕРБ - 20,143,692 лв. годишна субсидия
Атака - 4,748,796 лв. годишна субсидия

2 милиона лева суха народна пара си поделят тия двамина юнака всеки месец. Как мислите дали когато Бойко плаши с предсрочни избори казва истината?

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 110
  • 19:47
  • 23 яну, 2010

До коментар [#109] от "Памет българска":

Аз досега на всички избори гласувах и дори агитирах за атака а сега трябва да бера срам сред хората около мен.
Но да ти кажа в тоя дух на международни скандали Мутрата много бързо ще я пратят в небитието. А както вече знаем според проучванията Атака и синята коалиция (костов) изобщо няма да влязат в следващия парламент, което си беше ясно !!!

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

Реално разсъждаващ

Неутрално
  • 111
  • 20:01
  • 23 яну, 2010

Тия приказки за държавната субсидия са много смешни. Толкова ли сте тъпи, че не знаете, че държавната субсидия не зависи от това дали подкрепяш управлението или си в опозиция. Парите от субсидията Волен щеше да си ги получава и без да подкрепя. Причината да се подкрепя ГЕРБ е ясна - да не се върнат предишните. Сидеров е достатъчно умен за да знае, че ако паднат ГЕРБ няма да дойде АТАКА, а БСП и ДПС, така че човека избира по-малкото зло. И аз бих направил така на негово място.

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

Венелин

Любопитно
  • 112
  • 20:03
  • 23 яну, 2010

Не бих се изненадал, ако Бойко държи волен с някое компроматче и го използва за да не е зависим от никого!
Пълно тържество на мильовщината!!

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Памет българска

Неутрално
  • 113
  • 20:03
  • 23 яну, 2010

До коментар [#110] от "неизненадан":

Казано честно на социологически "проучвания" не вярвам. От числата, които съм цитирал по-горе става ясно, че никой от тези които са на власт, че и от тези в опозиция няма да има желание да бута правителството през следващите 3 години. Всички са наясно, че стигне ли се до нови избори никой (дори Доган с наглите си и точно премерени провокации) не е в състояние да изкара нови 4 милиона и 200 хиляди до урните. Т.е. никога вече държавната субсидия няма да бъде 4 158 000 лв. месечно както е сега... Но управляващи ще са отново същите - ГЕРБ и Атака, с мълчаливата подкрепа на ДПС... Отвратен народ, ниска избирателна активност, печелят кои - основните "търговци" с гласове (ГЕРБ, Атака, ДПС, РЗС и Ковачки).

Големият въпрос е дали българското общество за следващите 3 години ще узрее за прозрението КОЙ ИЗБРАХМЕ НА 5 ЮЛИ? Колцина ще проумеят това, което е написал по-горе "Хан Крум" [#3] ? Колцина ще се ядосат на ПОДМЯНАТА, която се извърши на 5 юли, така както се "ядосаха" на умишлената провокация сътворена от Доган? Не съм оптимист!

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Калоян Христов

Неутрално
  • 114
  • 20:08
  • 23 яну, 2010

До Венелин


До коментар [#112] от "Венелин":

Ако Волен можеше да бъде изнудван с нещо, не мислиш ли, че и тройната коалиция щеше да го прави? Ако Волен беше продажник, щеше да се продаде още през 2005, когато НДСВ ще дърпаше, а на БСП и ДПС им трябваха няколко гласа, за да прекарат правителство без Симеон. Тогава Сидеров не се продаде, макар, че имаше тази възможност. Когато някои хора още не са били родени, Волен се е борил срещу комунистическата власт преди 89 г.

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

Гей

Неутрално
  • 115
  • 20:19
  • 23 яну, 2010

черния викаше че само от ск зависи Правителството, без тях аууу не може, ГЕРБ обаче избра АТАКА и черния не може да изнудва повече,жалко че съсипа СДС, докара СДС до 10 депутата

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Гей

Неутрално
  • 116
  • 20:21
  • 23 яну, 2010

тоест АТАКА избра ГЕРБ

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

Гей

Неутрално
  • 117
  • 20:26
  • 23 яну, 2010

в следващия Парламент ще са
ГЕРБ
ДПС
КБ
Атака

всички други боклуци няма да додрапат и ще има управляващи - ГЕРБ и Атака
и опозиция дпс и кб

Оценка
-3 +3
 
Анонимен потребител

Аспарух Иванов

Неутрално
  • 118
  • 20:29
  • 23 яну, 2010

Седерасти и десеебари са политически трупове. И при АТАКА има спад, но те си имат 250 000 - 300 000 талибани, които гласуват за тях, каквото и да става. Това е причината ГЕРБ да предпочита АТАКА, просто те имат повече потенциал. Очаквам скоро време и ЕНП да приеме АТАКА в редиците си и сините съвсем ще останат с пръст в уста. Не виждам кой може да бутне ГЕРБ и АТАКА от властта - БСП изчезва, Първанов няма нужното одобрение от избирателите и новият му проект ще се провали. Така, че сегашното управление ще остане за доста дълго време, а това е много добре.

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

Румен_30

Неутрално
  • 119
  • 20:35
  • 23 яну, 2010

Бъдещето е в АТАКА. България се турцизира и циганизира, това ще прави българите все по-радикално настроени. Дори тези, които не харесват АТАКА, ще се обърнат към нея когато се стигне до етнически сблъсъци, а те са необратими.

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

Иво

Неутрално
  • 120
  • 20:39
  • 23 яну, 2010

Да живее Волен Велики. Само АТАКА ще ни изкара от батака.

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

off

Весело
  • 121
  • 20:41
  • 23 яну, 2010

До коментар [#118] от "Аспарух Иванов":

не искам да се повтарям ама ...атака са големи олигофрени а по4итателите им са дори още по големи !

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Аспарух Иванов

Неутрално
  • 122
  • 20:45
  • 23 яну, 2010

До коментар [#121] от "off":

Това не променя факта, че казаното от мен е абсолютен факт.

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 123
  • 20:47
  • 23 яну, 2010

До коментар [#114] от "Калоян Христов":

Не спекулирайте, тогава беше ясно че ДПС ще очаства както винаги в управлението. През 2005 и БСП и НДСВ и ДПС яростно анатемосваха АТАКА, а тази коалиция на всеки мислещ човек му беше ясно, че ще стане точно в този си вариант в който се и състоя.
И нещо още по важно, тогава имаша Коалиция "АТАКА" и Сидеров не взимаше сам решенията и субсидиите!
Валери Симеонов е много прав като в края на 2009 каза, че от разговорите си със Сидеров е останал с впечатлението, че Сидеров е уморен от това да е опозиция, а моментът е бил удобен, защото сега вече Сидеров лично разпределя субсидиите в ПП "АТАКА".
вижте и за субсидиите на атака по това време в wikipedia:
http://bg.wikipedia.org/wiki/Атака_(партя)
Жалко жалко, много лесно се предаде волене...

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Петър Кр.

Неутрално
  • 124
  • 20:49
  • 23 яну, 2010

АТАКА ни показва правилния път, ние трябва само да го следваме безпрекословно, а не да се правим на дървени философи.

Оценка
-3 +2
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 125
  • 20:52
  • 23 яну, 2010

До коментар [#122] от "Аспарух Иванов":

Много малко хора подкрепят в момента Атака и тя по всяка вероятност няма да влезе в следващия парламент по последните проучвания на всички агенции. Това с талибаните не ти прави чест.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 126
  • 20:57
  • 23 яну, 2010

До коментар [#124] от "Петър Кр.":

Ако правилния път е например ЗА членство на турция в ЕС тогава хавал да ти е Сидеров !
Сидеров лееше много помия по бойко постоянно, трябва да си мазухист за да ги подкрпяш. И аз не съм за ДПС ама с тези позиции които атака подкрепя то на Турция не и трябва ДПС вече, защото си има Бойко.
Много съжалявам аз не съм сляп и имам очи да виждам.

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Калоян Христов

Неутрално
  • 127
  • 20:57
  • 23 яну, 2010

До коментар [#123] от "неизненадан":

Не може да се изтъкват субсидиите като причина за подкрепата. Те не зависят от това дали си управляващ или не. Волен ще получава същата субсидия, дори да е най-яростна опозиция на Бойко. Ако парите са били цел на Сидеров, той щеше да си подкрепя и тройната коалиция, както искаха другите партии от коалиция "Атака" - Нова Зора и Защита и щеше да си спести много неприятности, включително и загубата на детето му.
Недей да говориш за Валери Симеонов, нямаш представа какви кръгове стоят зад СКАТ. Точно подкрепата на АТАКА за ГЕРБ задвижи кукловодите на Валери Симеонов, разбира се там има и несбъднати лични амбиции.

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

Тъп седераст

Неутрално
  • 128
  • 21:00
  • 23 яну, 2010

Седерасти, емигрирайте в САЩ, вашата свещена замя, за да миете чинии на воля. Може и отходните места на великата нция да зачиствате, нямам против.
Следващите 50 г. няма да помиришете власт, т.е. положението ви е сериозно, няма крадене, бордове, аванта, Сорос, Костов и останалите подобни да ви хранят.
Тъпи малоумни седерасти!

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Аспарух Иванов

Неутрално
  • 129
  • 21:03
  • 23 яну, 2010

До коментар [#125] от "неизненадан":

Талибаните на АТАКА са факт. Много пъти се предсказваше изчезването на АТАКА, но това не се случваше. Спомни си Кузов, магистрала Тракия, непрекъснатото цепене и отлъчване на хора от АТАКА, въпреки всичко няма особено голяма в промяна в подкрепата за АТАКА. Те имат достатъчно твърдо ядро, което в близко бъдеще винаги ще им осигурява влизане в парламента.

Оценка
-2 +2
 
Анонимен потребител

Петър Кр.

Неутрално
  • 130
  • 21:06
  • 23 яну, 2010

До коментар [#126] от "неизненадан":

Къде пък чу, че АТАКА е за Турция в ЕС. Това е нагла лъжа. Турция никога няма да бъде допусната в ЕС и това не зависи от това дали АТАКА е за или против. А тя е против.

Оценка
-3 +1
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 131
  • 21:15
  • 23 яну, 2010

До коментар [#127] от "Калоян Христов":

В момента АТАКА реално не участва в управлението, каквито и да са причините, няма оправдание че наруши повечето точки от програмата си.
А ако зад Валери Симеонов седят кулкловоди Сидеров не знаеше ли това, след като работи там толкова години и разчиташе на тази телевизия.
И не излизайте с това че СКАТ се възползва от популярността на АТАКА, 2004-2005 постоянно гледах как зрители се молят на всички водещи (включително и Сидеров) в телевизията да направят партия. Ако не беше СКАТ, Сидеров беше НИКОЙ и никой нямаше да гласува за него, всички клеймяха и СКАТ заради атака.
Сидеров само даваше формални поводи за тази критика с непремерените си изявления на расова основа и постъпки, дори си спомни за напускането на студиото в Панорама и то нямаше НИКАКВА причина да го прави !

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 132
  • 21:26
  • 23 яну, 2010

До коментар [#131] от "неизненадан":

Заради подкрепата си за АТАКА, СКАТ беше изключена от половин България. СКАТ има същите предавания и позиции и в момента, заразлика от Сидеров.
Аз не виждам нищо лошо по СКАТ да дават откази от изказванията на Сидеров, ПРЕДИ и СЕГА. Направо ми призлява като ги гледах. ПОЗОР и всички го виждат !

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 133
  • 21:34
  • 23 яну, 2010

До коментар [#129] от "Аспарух Иванов":

Съгласен съм че имаше и талибани, но ще видиш на следващите избори. Сидеров няма да влезе, защото МНОГО СКОРО ще се появи друга партия надявам се по-стойностна и ще запълни вакуума на АТАКА.

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

МЕТКО ДОГАН

Неутрално
  • 134
  • 22:15
  • 23 яну, 2010

ЕЙ ПРОСТИ БЪЛГАРИ И ТУРЦИ

НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ЧЕ НИЕ ЦИГАНИТЕ КОМАНДВАМЕ ТАЯ ДЪРЖАВА

АЗ, СЕДЕФЧО, КОСТОВ, СИДЕР , БОЙКО и т.н.

65% от помощите и 85% от детските в държавата,
заделяме за нашите малолетни циганки,
за да раждат по 10-20 чавета

Огризките са за вас, въпреки че вие белите, плащате всички данъци, такси и осигуровки. Превърнали сме ви в бели роби

Затова на всяко родено бяло дете (българче или турче) се падат по 3-4 родени циганчета

Затова изгонихме турците през 89 г. , а след това и младите българи. Тая държава е само за нас - циганите.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 135
  • 22:25
  • 23 яну, 2010

До коментар [#134] от "МЕТКО ДОГАН":

Схващам иронията, но това всички го знаем..

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 136
  • 22:27
  • 23 яну, 2010

До коментар [#81] от "ЛАМБО":

Към това да добавим: липса на проект за предсрочно прекратяване на правомощия на народни представители, които не работят в интерес на народа;
- подкрепиха проекта за подслушване на телефони и интернет;
- проекта за нотариусите;
- закриване на болници;
- изпращане на военни части извън страната;
- изоставяне на идеята за допитването до народа по всички важни въпроси и едновременно с това - подкрепиха новото недоносче за т.нар. участие на гражданите в управлението и т.н.;
- за отношението на Волен към чужди военни бази на българска територия да не говорим - важни са вече парите;
- за дипломатическите паспорти, командировката на министъра на здравеопазването в САЩ на сметката на чужди физ.л. и американската администрация,яростната подкрепа за Желева и мн.др.

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 137
  • 22:39
  • 23 яну, 2010

Преди два дни забраниха протестите пред държавните институции и то с участието на Атака. Какво правеха миналата година - 4 месеца правеха ПР акция пред президентство, НС и МС, а подписките ... знае ли някой кога и къде ги внесоха или може би са в к.....о.

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

неизненадан

Гневно
  • 138
  • 22:44
  • 23 яну, 2010

До коментар [#136] от "Анонимен":

Нека и аз добавя 1
1. подкрепиха проекта за забрана на протестите около Президентството и МС.
Та нали до преди 6 месеца точно Атака имаха протестен "караул" ако не се лъжа пред "Президентството"
...
- подкрепиха проекта за подслушване на телефони и интернет;
- закриване на болници;
...

На това аз му викам талибанизъм !!!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

неизненадан

Весело
  • 139
  • 22:47
  • 23 яну, 2010

Атакисти, вече се броите на пръсти, и да намаляте одобрението нашите post-ве, на следващите избори няма кой да вдигне вашето !!!

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 140
  • 22:50
  • 23 яну, 2010

До коментар [#137] от "Анонимен":

извинявай че практически ти доблирах post-a,
но не го видях

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Уравновесена личност

Неутрално
  • 141
  • 23:07
  • 23 яну, 2010

Който е против АТАКА е рязан мангал.
КУР резняциииииииииииииииииии.
Куууууууууууууууууууууууууууур.
АТАКА ще пребъде, а вие ще лапате един голям Куууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууур.
Кви избори, кви пет лева, бат Бойко и бат Волен ще управляват дотогава, докогато си пожелаят, яка диктатура ще има, вие тва не го ли схванахте, дано схванете това, дето се задава за вас обрязани свине, а именно един голям Кууууууууууууууууур.
Кви протести, каква свобода на Интернет и телефонните комуникации, тва е шибана толерастия и педерастки либерализъм, само яка диктатура ще я оправи тая държава, а за рязаните пишки Кууууууууууууууууууууууууууууууур. Няма по-добро управление от диктатурата, а най-вече фашистката диктатура, която се задава, а за толерастчетата и либералчета, които реват, че няма да могат да протестират(все едно до сега са го правили) и че щели да ги следят, имам една новина за вас, а именно: чака ви Куууууууууууууууууууууууууууур.
ДИКТАТУРА МУ Е МАЙКАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка
-4 +1
 
Анонимен потребител

off

Неутрално
  • 142
  • 23:16
  • 23 яну, 2010

До коментар [#141] от "Уравновесена личност":

пак да повторя пък дано да разберете този път..атака са големи олигофрени а по4итателите им са дори още по големи !!!! и ти "уравновесения" си ярко доказателство на тази моя теза !!!
.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Уравновесена личност

Неутрално
  • 143
  • 23:29
  • 23 яну, 2010

До коментар [#142] от "off":

Куууууууууууууууууууур.

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

Илиев

Неутрално
  • 144
  • 23:34
  • 23 яну, 2010

Станишев лягай си, не стой до късно. МамаДо коментар [#3] от "Хан Крум":

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

SS

Неутрално
  • 145
  • 23:35
  • 23 яну, 2010

Воленчо стана дупе и гащи на празната тиква Боко оти гушна париците дето му ги пусна Сашко Дончев - оня с Овергаза та да може националистчето да си плати кредитчетата и заемчетата дето беше вземал. В замяна на париците Сашко Дончев си вкара депутатчета в парламента от името на Атака.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Гергана Беловодска

Неутрално
  • 146
  • 00:03
  • 24 яну, 2010

Тези дни излизат разкрития за Сайдеров - за жена му и за синчето. Как смучат пари от субсидията чрез обеди и вечери в най-скъпи заведения а разходите се оформят като представителни. Това е законно но е долно. При това само тримката си пълнят стомахчетата в рибни ресторантчета. А един депутат от партията ще напусне НС до 10 дни.Ще си тръгнат и други, за да не бъдат изнудвани с подписаните договори за гаранти за 150 000 евро. Болен е бита кауза. Битката му е да избута 4 години за да взема субсидията.

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Гном

Неутрално
  • 147
  • 00:06
  • 24 яну, 2010

Парите се изнасят в Кипър. Има имот там на името на офшорка. Къща на две нива и трето под земята с изглед към брега.Не го мислете.

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

неизненадан

Весело
  • 148
  • 00:13
  • 24 яну, 2010

До коментар [#143] от "Уравновесена личност":

Мерси !
Сега ще си легна спокоен, че съм прав в предположенията си за малкото останали талибани - ревностни привърженици на Волен и ББ.

Хайде Волене продължавай с пожарникарските ФЕДЕРКИ, на "Уравновесена личност" явно също му харесва правенето федерки и е готов да те наследи !

Ние пък нормалните хора ще си изберем други на следващите избори...

Оценка
-1 +2
 
Анонимен потребител

Красимир-27

Неутрално
  • 149
  • 00:19
  • 24 яну, 2010

До коментар [#148] от "неизненадан":

На другите избори ще си изберете тези, които винаги сте избирали - ДПС.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Мама

Неутрално
  • 150
  • 00:20
  • 24 яну, 2010

Илиев, не ти става течение в разтегнатия анален отвор? Вигенин ли те опъна?

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 151
  • 00:22
  • 24 яну, 2010

До коментар [#146] от "Гергана Беловодска":

Точно !

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 152
  • 00:28
  • 24 яну, 2010

До коментар [#149] от "Красимир-27":

Съжалявам ама аз от 2005 до сега винаги съм гласувал за Атака, и имам доста свидетели които лично агитирах, но главата ви ще го осъзнае чак след като Волен ви зареже окончателно...

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 153
  • 00:29
  • 24 яну, 2010

До коментар [#140] от "неизненадан":

Няма защо!

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Анонимен

Неутрално
  • 154
  • 00:47
  • 24 яну, 2010

Атака няма тези подръжници, които се отчетоха на последните избори. Вероятно бройката е вследствие на друга система. Системата е такава, каквато се приложи към НДСВ на изборите за европарламент - гласове се преляха от ДПС и БСП към НДСВ, за да имат партньорите им свои лица. На следващите избори - за НС резултатът бе друг - НДСВ не успя да прескочи 4 % - та бариера.
Да припомним, че и Атака подпомогна БСП за 31 мажоритарни и вдигане на бариерата на 8 %, за да елиминира конкуренти. Недостойно и безпринципно. Къде е морала и демократизма, плурализма и свободата да избираш и повечето наши сънародници да имат свои представители. Да дадеш възможност на хората сами да изберат кого да подкрепят. Борба на идеите без дискриминационни действия в последния момент. Какво би станало, ако БСП във времето бе организирало за Атака бариера от 5% дали щяха да я прескочат /2005/.

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Бакалов

Неутрално
  • 155
  • 01:57
  • 24 яну, 2010

Някои хора доста ще се изненадат, когато АТАКА вземе повече гласове на следващите избори. От личен опит забелязвам, че доста умерени хора, които до този момент не са харесвали АТАКА, вече започват да гледат с друго лице на нея. Вярно, че някои крайни типове и червени бабички, които гледат СКАТ може и да се отдръпнат, но партията привлича все повече млади хора, които досега не са били изкушени от политиката. Като човек от структурите мога да уверя недоброжелателите на АТАКА, че парите от субсидията текат по посока на местните организации и тече сериозна работа. АТАКА влиза в нов етап, вече не е плашилото, от което се плашеха много хора, а нормална политическа сила с патриотична насоченост. Предстоящето влизане на партията в ЕНП или при консерваторите ще позволи пълноценна коалиция с ГЕРБ и реално влизане във властта, а добрите последици от това за България веднага ще се усетят. Апропо, очаква се Борисов да подкрепи Волен за президент.
Атаката продължава!

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

неизненадан

Неутрално
  • 156
  • 04:16
  • 24 яну, 2010

До коментар [#155] от "Бакалов":

Между другото "Атаката продължава!" е израз на човек, който Сидеров изгони от Атака малко преди изборите.
А иначе, на изборите ще видим.

Оценка
-2 +1
 
Анонимен потребител

лили

Неутрално
  • 157
  • 09:17
  • 24 яну, 2010

Атаката продължава--Доган в Сараите се излежава Мятото му е СОФ Ц ЗАТВОР!!!!!!

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Либертака

Неутрално
  • 158
  • 09:55
  • 24 яну, 2010

Волен Сидеров ПРЕЗИДЕНТ !!! ГОЦЕ в ЗАТВОРА -желанието на много хора !

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Ах, как мирише

Неутрално
  • 159
  • 10:58
  • 24 яну, 2010

"Атака? Тия пък кои бяха? Болен? Тоя пък кой беше? Аааааааа, пуделите на Мухобойко!" А пуделите на Доган и Първан, не пудели, а станаха слуги, мръсниците им с мръсници от ТВ Скат, начело с овчаря Валери Симеонов, злото куче Валентин Касабов и кавала Велизар Енчев, припяват на червените си зяпачи приспивната си песен. Хм, кои бяха ли, не те винаги са си били предатели за едните пари са готови и майките си да продадат. А що се отнася до стойката, тя е винаги надупена на Доган и Първан. Плужеци недни.

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

Алтернатива

Неутрално
  • 160
  • 11:12
  • 24 яну, 2010

А какви са Валери Симеонов, Велизар Енчев и Валентин Касабов? Безочие ли, тези предадоха българския национализъм и се съюзиха с БСП, ДПС, Първанов, Доган, Я. Янев и в момента ТВ Скат работи с всички сили против България, за връщането на БСП и ДПС на власт, а Първанов в политиката. Атака задължително трябва да подкрепя ГЕРБ, иначе Доган и Първан отново ще бутат България към Босфора и Чанак кале. Вижте им гостите в предаванията по Скат, все наши момчета, както казва Цвятко Цветков. Вервайте им на мафията.

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

Бакалов

Неутрално
  • 161
  • 12:31
  • 24 яну, 2010

До коментар [#156] от "неизненадан":

Атаката продължава е израз, с който Волен закриваше своето предаване в СКАТ, още преди да влезе в политиката.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Уравновесена личност

Неутрално
  • 162
  • 12:33
  • 24 яну, 2010

Който е против АТАКА е рязан мангал.
КУР резняциииииииииииииииииии.
Куууууууууууууууууууууууууууур.
АТАКА ще пребъде, а вие ще лапате един голям Куууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууур.
Кви избори, кви пет лева, бат Бойко и бат Волен ще управляват дотогава, докогато си пожелаят, яка диктатура ще има, вие тва не го ли схванахте, дано схванете това, дето се задава за вас обрязани свине, а именно един голям Кууууууууууууууууур.
Кви протести, каква свобода на Интернет и телефонните комуникации, тва е шибана толерастия и педерастки либерализъм, само яка диктатура ще я оправи тая държава, а за рязаните пишки Кууууууууууууууууууууууууууууууур. Няма по-добро управление от диктатурата, а най-вече фашистката диктатура, която се задава, а за толерастчетата и либералчета, които реват, че няма да могат да протестират(все едно до сега са го правили) и че щели да ги следят, имам една новина за вас, а именно: чака ви Куууууууууууууууууууууууууууур.
ДИКТАТУРА МУ Е МАЙКАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Роки

Любопитно
  • 163
  • 17:37
  • 24 яну, 2010

Ето какво направи правителството -
безработните да подават декларация и да плащат месечно 16.80 лв здравни осигуровки. Повече тук: http://deeronbradley.blogspot.com/2010/01/1680.html

Оценка
-1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.