Регистрация
12 мар 2010, 14:52

ЕВН не очаква допълнителен приход от новата такса мощност

Тя ще покрива част от разходите на компанията за поддържане на електропреносната мрежа, включвани и досега в крайната цена. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

68 коментара
 
Анонимен потребител

Nora

Весело
  • 1
  • 14:55
  • 12 мар, 2010

ЕВН не очаква допълнителен приход от новата такса мощност

така си, обещаха на мен да ми ги привеждат!

Оценка
+34
 
Анонимен потребител

т4х

Неутрално
  • 2
  • 15:10
  • 12 мар, 2010

"Мижи да те лажем..." ФАК! Мислят ни за будали... ама явно сме, щом още търпим...

Оценка
+33
 
Анонимен потребител

Чемширов

Неутрално
  • 3
  • 15:12
  • 12 мар, 2010

Чемширов, що не се занимаваш с чемшири, ами разправяш врели - некипели.... Що не включите поддържането на електрическата мрежа като стойност в цената на тока, ами карате хората по адреси да ви стават акционери... Има потребление, има амортизация ! Какви са тия мангизи по партиди??? Стига с тия износени номера....

Оценка
-1 +34
 
Анонимен потребител

elektromer

Неутрално
  • 4
  • 15:16
  • 12 мар, 2010

Да, и ние пасем трева! Тогава защо толкова искат да я въвеждат?! Да не би да са почнали да мислят за клиентите на първо място?! Докато държавата не разбие този монопол, който им осигури разделяйки държавата на три, за всяко електроразпределително д-во, нещата няма да се подобрят за клиентите (нас). Това е, когато 99% от клиентите са недоволни от услугата, която получават и не могат да сменят доставчика си. Аз ако не съм доволен от продукт/усулга отивам при конкуренцията, а тук нямам избор. Трябва да стане като в Западна Европа.

Оценка
+28
 
Анонимен потребител

Коки

Гневно
  • 5
  • 15:25
  • 12 мар, 2010

БЕЗУМИЕ! НАГЛОСТ! Когато подават захранване С НЕСТАНДАРТНО НАПРЕЖЕНИЕ НАПРИМЕР 180 Волта КЪМ СЪЩИТЕ ТЕЗИ ВИЛИ, ЩЕ ПЛАЩАТ ЛИ НА КЛИЕНТИТЕ СИ НА КОНСУМИРАН КВЧ "МЕЧЕШКАТА УСЛУГА"? А КОГАТО СПИРАТ ЗАХРАНВАНЕТО ЗА ЧАСОВЕ? АЙ СИКТИР БЕ, ИДИОТИ МАЛОУМНИ!

Оценка
+34
 
Анонимен потребител

пешо

Неутрално
  • 6
  • 15:35
  • 12 мар, 2010

А НИЕ ДА ОЧАКВАМЕ ЛИ КАЧЕСТВЕНА УСЛУГА

Оценка
+21
 
Анонимен потребител

пешо

Неутрално
  • 7
  • 15:41
  • 12 мар, 2010

това е май да компенсираме малко за тока на мангалите ... оня ден минавам с колата през циганската махала във Варна и гледам 1 мангалка се изтеднала пред колибата, извадила едно калориферче на вънка и се грее, тоя ток ние ли да го плащаме

Оценка
+26
 
Анонимен потребител

бобо

Разстроено
  • 8
  • 16:00
  • 12 мар, 2010

слушайте бе алоумници от ЕВН на кого ги разправяте тези приказки след като няма ефект защо тогава въвеждате такса мощност доставяли енергия на вили идруги ами ще доставяш щом съм ти абонат ти какво искаш да ми светят крушките денонощно без да съм там само и само да имам ток ами откачи ги когато не съм там и ела да ги закачиш когато съм там по евтино ли ще ти бъде направи го ада видим вие сте едни мошеници български под и мето на чуждата компания и си правите каквото си искате кой плаща дървата за огрев 10 кубита на всеки служител на вашата компание ние редовите абонати но това се знае от много малко хора публикувайте вашите заплати в сравнение със заплатите на редовите българи направете го а този плъх ангел семерджиев да не го усуква и мънка а направо да ви отреже мераците за такса мощност нняма такава патка господа или лочите от едно корито ЕВН и ДКВЕР ти на мене аз на тебе няма нужда от такава институция парите за издръжката ги дайте на здравната каса

Оценка
+34
 
Анонимен потребител

hah

Разстроено
  • 9
  • 16:09
  • 12 мар, 2010

Аман от олигопол в българия... А такса въздух не щете ли? Защо навсякъде в нормалните страни се правят регулярни търгове за концесия на 5-6 години а тука "нашите" фирми имат право да дерат крепостните за вечни времена

Оценка
+28
 
Анонимен потребител

бай Гочо

Гневно
  • 10
  • 16:40
  • 12 мар, 2010

Замразяване на заплатите за тази година ,но няма замразяване на цените на тока и водата ,които сами си произвеждаме.Сега не увеличаваме цената на тока но пък слагаме такса мощност....... На ей това му се вика популизъм ,много работи щяхме да правим но в крайна сметка пак дерем кожата на бедния народ ,която вече е по тънка цигарен целофан .Интересно , е че винаги се намират инструменти да се одере още един пласт.....вместо да се одерат кръвопийците ,които изпиха кръвта на държавата ни то става точно обратното .Оная Масларка нямала пари да си плати гаранцията та я свалиха на 5 бона ,ми тя преди носеше обувки за 2 бона ....
Само тя да е ...докато поне стотина гада не влязат в зандана за грабежите които са направили няма да се оправим.....атмосферата за безнаказаност е довела до сегашното ни състояние ,това между другото и американците го казаха преди някой ден.

Оценка
+25
 
Преглед на профил

Orda

Рейтинг: 181 Неутрално
  • 11
  • 16:54
  • 12 мар, 2010

Ама защо още не сме ги изгонили с тояги тези мошенници?

Orda

Оценка
+32
 
Анонимен потребител

глупавите

Неутрално
  • 12
  • 16:54
  • 12 мар, 2010

Стига правихте хората на будали бе!
Кати нямате сметка, ами просто не я въвеждаите тази такса.

Оценка
+27
 
Анонимен потребител

Гневно

Гневно
  • 13
  • 17:01
  • 12 мар, 2010

Искам да се наложи такса раждане, такса живот и такса умирачка. Ражда се човек веднага такса какви са тия, ще мре пак такса иначе никакво умиране, за всичко такси.

Оценка
+26
 
Анонимен потребител

EVN

Неутрално
  • 14
  • 17:02
  • 12 мар, 2010

До коментар [#6] от "пешо":

Не, разбира се!

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

Тъп

Неутрално
  • 15
  • 17:06
  • 12 мар, 2010

Живея в блок. Като не ползвам ток, какво остава да ми поддържат тези нахалници? Трите метра жица от електромера да апартамента ли?

Оценка
+24
 
Анонимен потребител

добронамерен

Неутрално
  • 16
  • 17:11
  • 12 мар, 2010

Не е би същото да се въведе гакса хранителен магазин.Даже там е по основателно защото собственика дакопува стоката а не всички клиенти редовно копуват.Същото се отнася за подържането на магазина, колата с който доставят стоката и т.н.
Може да претендират че се налага да отчинтат енергията и това е разход, но нека кажат за колко време се отчита един електромер и ще разберат че цената е символична. Но въпросът е тези който ползват енергие в голямите жилищни сгради по 100 клиента за колко време ги отчитате и колко ще искате да ви платят. Ако сложат 4 лева то излиза че 400 лева колкото е средната заплата ще се изкарат за няколко часа. Ако го пресметнем за месец,какво излиза.А отнесено към милион потребители каква сума ще стане и ни убеждават, че не очакват печалба.Разбира се монополиста винаги добри си е направил сметката.

Оценка
+26
 
Анонимен потребител

Марко Тотев

Неутрално
  • 17
  • 17:41
  • 12 мар, 2010

Цената на тока е платената сметка върху употребената енергия...
всички останали алхимии,по повод на които получаваме по един
линеен метър сметка са елементи на играта "Тука има -Тука нема",с която циганетата обират наивните мераклии за печалба!
Играта е същата само дето тук ни обират електропреносните компании,не без помощта на органите за държавно регулиране!
Сложни регламенти,подвеждащи тарифни планове,непрекъснати
безсмислени нововъведения...познайте за какво става дума!

Оценка
+25
 
Анонимен потребител

Абсурдистан

Неутрално
  • 18
  • 17:52
  • 12 мар, 2010

Чудя се кога и мобилните оператори ще се усетят и ще искат такса от всички ни, защото вълните им минават през къщите на 99% от българите.

Оценка
+25
 
Анонимен потребител

за революция

Неутрално
  • 19
  • 17:52
  • 12 мар, 2010

ДКЕВР са безмислени. ДКЕВР обслужва интересите на монополите!!! Тази комисисия трябва да се закрие. Закриването на ДКЕВР ще донесе няколко милиона икономии на Дянков.
Смърт на монополите! МОНОПОЛИТЕ са ВРАГОВЕ на народа. Монополите са най-удобния инструмент на правителството да ни ограбва! България е страната на МОНОПОЛИТЕ и втората родина на МАФИЯТА.

Оценка
+28
 
Анонимен потребител

axa

Гневно
  • 20
  • 18:16
  • 12 мар, 2010

Аз пък очаквам допълнителен РАЗХОД от моя страна за новата такса мощност!

Оценка
+22
 
Анонимен потребител

прост

Неутрално
  • 21
  • 18:39
  • 12 мар, 2010

Мутрата включва и електроразпределителните дружества в дрането.

"Електроразпределителното дружество ЕВН не очаква икономически ефект от евентуалното въвеждане на предложената от него такса мощност." Аз си го обяснявам с това, че тези пари са за някой друг.

Оценка
+21
 
Анонимен потребител

007

Неутрално
  • 22
  • 18:43
  • 12 мар, 2010

Може би наистина няма да спечелят нищо от тази нова такса. Но целта им в момента не е печалба. Целта е да пробият, да я има някаква макар и мъничка такса, която те бързо ще надградят. Сега започват скромно от левче и 50ст., постепенно за 4-5 години, таксата ще отиде на 10-15 лева. Затова даже и една стотинка да е - не трябва да се допуска такса електромер.

Оценка
+24
 
Анонимен потребител

много прост

Неутрално
  • 23
  • 18:45
  • 12 мар, 2010

ЕВН не иска пари..., дрън, дрън, .... лами ненаситни и нагли, борци за правда, закривайте държавата.

Оценка
+16
 
Анонимен потребител

бараков

Неутрално
  • 24
  • 18:49
  • 12 мар, 2010

Ами водопроводната мрежа, нали като не живея в бараката си и не жарча ток от ноември да юни, не ползвам и вода? Къде спите ВиК снабдители та не ни спретните и вие една такса

Оценка
+17
 
Анонимен потребител

Bas lowq

Неутрално
  • 25
  • 19:26
  • 12 мар, 2010

Такса водопровод?да,сигурно има,и такса електромер,такса за мрежа,за стълб,за кабели...Електроразпределиелните дружества,които нищо не са построили и ползват социалистическото наследство скоро ще поискат още веднъж да електрифицираме страната-финансово.Учените от БАН да се размърдат и да измислят домашна електроцентрала,че загиваме!

Оценка
+16
 
Анонимен потребител

Major Major

Неутрално
  • 26
  • 19:31
  • 12 мар, 2010

ЕРП-та са една маймуна повече на клона. Те са едни прекупвачи на ток: купуват от НЕК по 6 ст. на кв/ч и препродават на 16-17 ст. на кв/ч. Каква услуга предоставят? На кого? Поддържат ли си мрежите НН и СрН? Един електромер имат да отчетат на месеца, ама и това не искат да правят...

Оценка
+17
 
Анонимен потребител

Хммм

Неутрално
  • 27
  • 19:56
  • 12 мар, 2010

Според логиката на ЕВН аз пък искам да се въведе месечна такса "краставица". Произвел съм краставиците, доставил съм ги на пазара и когато някой поиска може да си ги ползва. Ако иска да ги яде, ако иска да си ги слага отзад. За служители на ЕВН - намалена такса.

Оценка
+18
 
Анонимен потребител

Желязко Желев jelev1@abv.bg

Неутрално
  • 28
  • 20:09
  • 12 мар, 2010

Да им е........... м....................на ЕВН,ЧЕЗ, Регулатори ,чемшири и т.н. А забравих ВиК .

Оценка
+16
 
Анонимен потребител

василев

Неутрално
  • 29
  • 20:12
  • 12 мар, 2010

така ще е докато имаме монопол на една компания в един район.
защо например евн не броят крушките в едно жилище, и живущите там да си плащат такса фасунка.така ще е по справедливо, за тия които имат само по една крушка да им свети . да му мислят тия с абажурите.

Оценка
+19
 
Анонимен потребител

Пенчо

Гневно
  • 30
  • 20:15
  • 12 мар, 2010

Защо бе тъпънари от скапаната ЕВН вече за трети месец след като получите пари от разплащателната ми сметка изпращата съобщение да платя и на каса? Защо за 3 години 4 пъти ми изключвате захранването, като вашите служители не могът да изпратят искане за сумата до банката, която обслужва разплащателната ми сметка? Защо лъжете, че няма да получите допълнителни доходи? При вас главното условие за получаване на работа изглежсда е доказано малоумие, но това не означава, че и клиентите са ви такива!

Оценка
+18
 
Анонимен потребител

Deep Blue

Неутрално
  • 31
  • 20:25
  • 12 мар, 2010

евн трябва да намали тока защото ние 365 дни в годината сме готови да вклюцим един уред в повеце в контакта и да си повишиме потреблението за да има приходи дружеството през годината
както ние сме готови да вклюцваме уреди 365 дни така ЕВН трябва да е готова да обслужва електрицеската мрежа 365 дни

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

F

Неутрално
  • 32
  • 21:31
  • 12 мар, 2010

Защо България е най-бедната страна в Европа: http://borsi.dir.bg/_wm/library/item.php?did=498187&df=8&dflid=3

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

питам

Неутрално
  • 33
  • 21:52
  • 12 мар, 2010

Кога ще осъдят някой от продажните политици които извършиха криминалната приватизация и продали електроразпределителните дружества на ненаситните мошенници от ЕВН ,ЧЕЗ и ЕОН.

Оценка
+15
 
Анонимен потребител

ruga

Неутрално
  • 34
  • 21:53
  • 12 мар, 2010

тези нахалници нямат мярка ами какво да кажат всички тези които влагат пари в някаква друга стока и чакат някой клиент да я купи. Значи ли това че всекий от нас трябва да плаща налог на всекии магазин или сергия защото продавача е доставил до там стоката

Оценка
+13
 
Анонимен потребител

платено

Любопитно
  • 35
  • 22:29
  • 12 мар, 2010

Това е платена статия?

Оценка
-2 +4
 
Анонимен потребител

schutzengel

Неутрално
  • 36
  • 23:08
  • 12 мар, 2010

Господи, живея във виц..........................
"Алоу , ЕВН ли сте - Не!
Да не би да сте ЧЕЗ - Не!
Може би ЕОН - Не! не сме ВиК....
ААААААААААА - и на Вас ДА ВИ ...................Верваме! "
Господи , защо се смееш?????????????

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

ссс

Неутрално
  • 37
  • 23:20
  • 12 мар, 2010

Мутрата каза, че добре си говорел с бизнеса.
През есента се договори с ГБС да се намали цената на спортната зала в София със 17% и строителните работи с една трета. И двете страни били доволни. За третата страна - държавата - нищо не каза.
Та имам подозрения, че мутрата добре се договаря и с електроразпределителните монополи. Едва ли е случайно са се сетили за тази иначе безумна такса. Но като има кой да я узакони. И двете страни пак ще са доволни, а публиката ще плати сметчицата.
Сещам се и за още едно подобно искане, вероятно пак в резултат на добрата работа на мутрата с бизнеса. Турската фирма, строяща магистрала Люлин, иска още 70 млн. За тази фирма упорито се твърдеше, че била близка с предишните управляващи, но при тях за две години исканията за допълнителни плащания стигнаха едва до в 3 млн. Сега за 6 месеца добра работа на мутрата с бизнеса, очевидно решиха че могат да направят удара и си поискаха 70 млн.
А бе борба с корупцията. Нали за това си избрахме мутра за премиер.

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

WhatTheFuck

Неутрално
  • 38
  • 23:41
  • 12 мар, 2010

Някои хора трябва да бъдат разстреляни показно и да се надяваме следващите 20 години подобни "стратегически инвеститори" повече да не се вясват, а наистина такива, които могат да правят нещо. Не да дават смешни за на запад пари на някой продажен българин който в знак на благодарност да дере кожи от своите (нас). Левски е бил предаден от българин. В съдебния състав който го осъжда е имало българи, които са гласували "Да се обеси".

Няма ли да се намерят малко адвокати с морал и да атакуват всякакви такива долнопробни мераци да прецакат хората и то точно в тези времена ??? Или мечтата на адвоката да е нает от мутра е по-силна от морала му ?

Оценка
+13
 
Анонимен потребител

брада

Неутрално
  • 39
  • 23:59
  • 12 мар, 2010

Спира ме бръснаря и вика - дай 5 лева, пплащам наем за бръснарницата, ток, вода, машинка, поддържам мрежата. Ама мен жена ми ме подстригва, му отговарям, а той ми бърка вече в джеба и казва: Ами такса ел. мрежа що ти начисляват, що да не съм и аз като ЕВН, Семерджиев на тях дава, ще даде и на мене по същата логика! Прав е бръснаря, но докато стигна до вкъщи, бяха ме подгонили и аптекаря, зарзаватчията, лелката с вестници, таксиджията и т.н. Къде си Алеко?

Оценка
+12
 
Анонимен потребител

ОЛЕ!

Неутрално
  • 40
  • 00:21
  • 13 мар, 2010

Никой не ги е молел да идват в България! Щом твърдят, че няма да спечелят нито лев от промяната в ценообразуването или да приемат българските правила и традиции в този отрасъл, или да си ходят. Държавата ще намери пари да им изкупи обратно дела за приватизационната цена. Пък и нали твърдяха, че цената "била справедлива"-цитат! Ако искат ценообразуване като в Германия-да си ходят там! Имало било там 10-ина компоненти на цената. Е да, целта е ЕДНА! Човек да не може да разбере кога са му надписали фактурата! А това се случва!
ИМА САМО ЕДНО НЕЩО ПО-ЛОШО ОТ ДЪРЖАВНИЯ МОНОПОЛ-това е частният монопол!

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

чезаджия

Неутрално
  • 41
  • 00:29
  • 13 мар, 2010

В моя двор са си раположили техния стълб на който закачиха моя електромер и сега всеки месец да им плащам по 1,50 . Аз пък искам по 1, 99 всеки месец щото техния стълб стърчи в моя двор .

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

Алооо

Неутрално
  • 42
  • 01:11
  • 13 мар, 2010

абе тия бъзикат ли се с нас? хем, въшливи с пари, хем ни смучат яко - нямало, видиш ли да има приходи отновото ценообразуване - ами тогава защо го искат????
ако от моя джоб излизат повече пари - те къде точно си ги слагат, та не отчитат приход??????
що за простотия - баси и кретените!!

Оценка
+11
 
Анонимен потребител

prinuden

Неутрално
  • 43
  • 02:22
  • 13 мар, 2010

наглеци, да не би затова че от много хубаво, ходим да работим в чужбина и като се връщаме отвреме на време да плащаме за пускане на тока, защото ще имаме задължения! Като не им харесва да го продават и в Австрия!

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

SOBSTVENICI NA VSCHKO SA KPMPANIITE ILI POTREBITELITE

Неутрално
  • 44
  • 02:25
  • 13 мар, 2010

ТЕЗИ СА СЪщИТЕ КАТО ТЕЦ-А, КАТО НИКОЙ НЕ ПОТРЕБЯВА НИКОЙ НЕ ТРЯБВА ДА ПЛАщА. АМА НАЛИ ИМАЛО ТРЪБИ, АМИ И ЖИЦИ НАЛИ ИМА, СЕГА ТЕЗИ УМСТВЕНИ ИНВАЛИДИ ЕДВА ЛИ РАЗБИРАТ ,чЕ ТАКА ЦЯЛАТА МРЕЖА.щЕ Е СОБСТВЕНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, КАКТО И ЕЛЕКТРОМЕРИТЕ СА СОБСТВЕНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - ТАКОВА чУДО НИКЪДЕ НЯМА ПО СВЕТА, ЗА ТЯХ ОСТАВАТ КАТО СОБСТВЕНОСТ САМО БюРАТА И СТОЛОВЕТЕ В СКАПАНИТЕ ИМ ПОДЕЛЕНИЯ ДА ХОДЯТ ДА ОБИКАЛЯТ ЗА ПАРИ, НЕщАСТНИ ТИКВИ.

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Basta

Неутрално
  • 45
  • 02:25
  • 13 мар, 2010

http://borsi.blog.bg/biznes/2010/03/13/zashto-e-mnogo-veroiatno-otnovo-da-ne-vlezem-v-evrozonata.509969

Дори сега, въпреки кризата, огромната безработица и спада на заплатите и доходите в частния сектор, който на много места е над 50 %, инфлация не само има, но и тя расте с обезпокоителни темпове.
Защо се получава така, че България отново учудва света с това, че преобръща всички закони на икономиката и пазара и докато всички цени в чужбина спадат, тук се качват?
Отговорът е ясен - Това са както винаги цените на електроенергия, горива и интересите на енергийната мафия които държавата защитава на всяка цена, в ущърб на икономиката на страната.

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

отврат

Неутрално
  • 46
  • 03:50
  • 13 мар, 2010

Не е луд тоя дет ядзе баницата!!!Като лешояди са ,усетили са мършата и клюцат и финансиста и токаджиити и каналджии и парнаджии.....РАЗБРАХА ГО ЧЕ ТОЯ КАБИНЕТ ЗА НИЩО НЕ СТАВА,И СА СИ ПРАЯТ ПРИШКИ С НЕГО НА ГЪРБА НА НАРОДА.

Оценка
+9
 
Анонимен потребител

AAA

Неутрално
  • 47
  • 07:14
  • 13 мар, 2010

Защо не въведат такса кантар и такса касов апарат в магазина!За всяко измерване по 1лев и 50 стотинки без ДДС!Как не се е сетил Дянков!Простаци !!! Защо никой не пита консуматора ,дали желае да се променят съществуващите условия по доставката на ел. енергия!И защо като имаше дефлация ДКВЕР не намалиха цената на тока и парното!Аман от продажни администратори!

Оценка
+12
 
Преглед на профил

ulian123

Рейтинг: 64 Неутрално
  • 48
  • 08:10
  • 13 мар, 2010

Съгласни сме с ЕВН нека ни вдигнат здравните осигуровки нека ни замразят заплатите нека Дянков се поразмисли за още някой данък ,пък ние добрите отзивчиви граждани ще си мълчим ще си плащаме .

Оценка
-4 +2
 
Анонимен потребител

време

Неутрално
  • 49
  • 09:34
  • 13 мар, 2010

време е вече шефа на комисията да бъде затворен без съд

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Major Major

Неутрално
  • 50
  • 09:39
  • 13 мар, 2010

..Дружеството предлага поскъпване на тока с 3% от юли..
Мамка ви!
Преди престъпната приватизация на ЕРП-та от Дедо Симеон имахме най-ефтиния ток в Европа. Сега е един от най-скъпите. ЕРП-та купуват тока от НЕК по 6 ст на кв/ч и го препродават за 17 ст. на кв/ч. ТРИ ПЪТИ ПО-СКЪПО! Къде го има това. Печелят милиарди евро годишно. А електромерите и тарифните превключватели са незаконни, защото не са минали задължителната метрологична проверка. Масовите електромери са настроени да отчитат във вреда на абонатите!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

дедо Андро

Неутрално
  • 51
  • 10:04
  • 13 мар, 2010

Това е невиждано!!!

Не, не говоря за абсурдните твърдения и искания на ЕВН, а за факта, че само на два от постовете до момента (9:54) са цъкнати минуси, и то малко, докато във всичките други се установява единомислие на коментиращите във връзка с постоянно нарастващата вълна от желание на народа да бъде смъкната и последната кожа!

Господа от ДКЕВР,

дали някой от вас си прави труда да посещава това място, където ще установи тенденциите, зараждащи се в народа?

Не сте ли призовани вие да защитавате интересите на "таксоплатците" и да съзирате несъстоятелността на исканията на водните и енергийните разпределители, за които народът мисли единствено и само, че са ПЛАДНЕШКИ РАЗБОЙНИЦИ, скрити зад разни законови вратички?

И изобщо има ли някакъв смисъл от съществуването ви, щом като вие постоянно откликвате на исканията на пладнешките разбойници (нека да отчетем тук, че понякога незначително смъквате по малко от абсурдните им искания, но пък нека си направим и аритметиката, че при искането си те са пресметнали с колко ще ги орежете и че в края на краищата тяхната програмирана печалба ще се осъществи)?

БАМ ЗА ВАС, ДКЕВР!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

позната

Неутрално
  • 52
  • 12:14
  • 13 мар, 2010

До коментар [#50] от "Major Major": До деде ти Симо тока беше евтин защото НЕК си беше единствен купувач и си правеш микса от енергия и за вътре и за навън. Сега има едни дето се наричат "търговци" и искат да купуват само евтин ток за
да го продават, където трябва и да пълнят джоба на когото трябва. А ЕРП изпълняват инвестиционни програми с разходи по указания и нищо не можеш да им кажеш, защото
деде Симо го е казал преди тебе. Аеде остни си със здраве......

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

баба Здравка

Неутрално
  • 53
  • 12:29
  • 13 мар, 2010

До коментар [#51] от "дедо Андро": Те момчетата от ДКЕВР не са лоши, ама са между чука и наковалнята. Правят каквото могат
или по друг начин казано- толкова могат. Те и М.К. и икономиста от Варна, като ставаше напечено с цените- ДКЕВР им беше бушона. А иначе и ДКЕР-ци плащат и ток и вода и газ, а и мястото го посещават! Така, че твойте щения по отношение на законовите вратички трябва да ги чуят законотворците. А те дали посещават това място, не е ясно!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

e-on

Неутрално
  • 54
  • 12:52
  • 13 мар, 2010
Оценка
-1
 
Анонимен потребител

Major Major

Неутрално
  • 55
  • 13:49
  • 13 мар, 2010

До коментар [#52] от "позната":
Здр,
Стига ги защитава! Имам някаква представа за "инвестициите" им... Такова прахосничесто го няма никъде по света... Дори инкасото си са аутсорснали на чужди фирми. Ти ще дадеш ли на някокой друг да ти държи парите? Че ида му плащаш за това... В какво инвестират? В поставяне на "щъркобрани"... Билбордове и платени публикации и реклами. Като инвестират, защо авариите и прекъсванията по мрежите им се увеличават главоломно. Качеството пада, а цените се увеличиха със 100% за 5-те години, откак са собственици...

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

позната

Неутрално
  • 56
  • 15:58
  • 13 мар, 2010

До коментар [#55] от "Major Major": Не мисля, че на теб трябва да обяснявам защо цените са тези каквито са в момента. Чета ти коментарите и съм убедена,че си от бранша. Прочети Указанията за ценообразуване на страницата на ДКЕВР и ще разбереш колко ще ти бъде и това увеличение от 01.07.2010 г. Аварии има защото съкратиха техническия персонал в ЕРД и направиха клиентски центрове, та да може сега и дядо ти от Долно Нанагорнище да види по- големия град. Аутсорсването го правят всички фирми в Европа. Лошо нема, ама у нас всичко се прилага изкривено и то от самите нас-българите. Инвестиции правят, но там където се налага за разширяване на мрежите. Друг е въпроса как се калкулират и как влизат в цените им- погледни само допълнителните им услуги, които не са под регулация! Много можем да си говорим, и с цифри и без цифри, но това не променя нещата. Иска се воля и то от когото трябва.

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Мария

Гневно
  • 57
  • 19:18
  • 13 мар, 2010

НЕ НА ТАКСА ЕЛЕКТРОМЕР !!! Н Е Н А Я Л И С Е...Да пукнете дано кръвопийци !

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Петър Крумов

Гневно
  • 58
  • 19:24
  • 13 мар, 2010

ДА ГИ ИЗГОНИМ ОТ БЪЛГАРИЯ всичките ел.разпрд.дружества!!! М А М И Ц А Т А им ! Чужди и наши мутри-енергийна мафия ! Г-н премиер къде си -ето Ги наглите, май не търсите там където трябва !!!!!!!!!!!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Иво

Гневно
  • 59
  • 19:27
  • 13 мар, 2010

МАЙКА ВИ МРЪСНА, ГАДНА ! ПРИИСКАЛО ИМ СЕ НЕМЪЧЕНА ПЕЧАЛБА НАГОТОВО !!! ЕНЕРГИЙНА М А Ф И Я ВЪН !!!!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

Георги Дженев

Гневно
  • 60
  • 19:29
  • 13 мар, 2010

ВЪН НА ЧУЖДЕНЦИТЕ НА ЕЛ.РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА !!!

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

ЯНКО

Гневно
  • 61
  • 19:32
  • 13 мар, 2010

Е V N - Вън от България ! Мошенници !!!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Кирил Гатев

Гневно
  • 62
  • 19:37
  • 13 мар, 2010

НЕ НА ТАКСА ЕЛЕКТРОМЕР !!! ВЪН от България !!!!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Мая

Гневно
  • 63
  • 19:39
  • 13 мар, 2010

Не на Енергийната Мафия !!! В Ъ Н !!!!!!!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Петранка

Гневно
  • 64
  • 19:40
  • 13 мар, 2010

Селата пустеят !!! НЕ НА ТАКСА ЕЛЕКТРОМЕР !!!!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Мима

Разстроено
  • 65
  • 19:41
  • 13 мар, 2010

НЕ НА ТАКСА МОЩНОСТ !!! ВЪН от България !!!

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

Гергана

Разстроено
  • 66
  • 19:44
  • 13 мар, 2010

Отивайте си откъдето сте дошли: Чехия, Австрия и на майната си! ВЪН от България !

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

КАЛОЯН ИВАНОВ

Гневно
  • 67
  • 19:45
  • 13 мар, 2010

НЕ НА ТАКСА ЕЛЕКТРОМЕР ! В Ъ Н ! МАМИЦАТА ВИ ПЕДЕРАСКА !

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

ТЪП

Гневно
  • 68
  • 15:48
  • 31 мар, 2010

Тъпаци гадни от ЕВН, в крайната цена на тока ви е включена и "достъп до разпределителна мрежа", и "пренос по ел.мрежа". Колко пъти да ви плащаме за това, че сме ви абонати, нагли копелета? Монополни ненаядени прасета, защо не въведете такса ЕГН? Така ще смучете от всеки,независимо ползва,не ползва. Защо не си изградихте конкурентна преносна мрежа, а купихте за стотинки, тази на народа? Нашата, строена с парите на дедите ми, родителите ми, моите. В бонус получихте абонатите и правото да ги клатите,както ви харесва. НИКОГА НЕ СТЕ СЕ БОРИЛИ ЗА КЛИЕНТИ. Продадоха ни като говеда. Колко от прийомите си използвате в Австрия??? Тук може. Благодарение на ДКЕВР продажниците. От мангалите пак ще вземете само черните им патки за камшик. Да пукнете, дано!!!

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Абонамент
Аонамент за Капитал Daily
Абонирайте се и получавате ПОВЕЧЕ
  • Допълнителни издания
  • Остъпка за участия в събития
  • Отстъпка за реклама
Абонамент