Регистрация
14 апр 2010, 21:04

Кола на НСО с министър Аню Ангелов катастрофира, пострада дете

Последна промяна в 11:50 на 15 апр 2010, 8442 прочитания, 109 коментара
Кола на Национална служба "Охрана" (НСО), в която е пътувал министърът на отбраната Аню Ангелов,  катастрофира на кръстовището на бул. "България" и ул. "Тодор Каблешков" в София. При инцидента пострада дете, пътувало в другия автомобил, участвал в сблъсъка.

Инцидентът е станал тази вечер около 19:30 близо до кръстовището при хипермаркет "Билла".

Детето е настанено без опасност за живота в Правителствена болница, по информация на БТА то е с прехапан език. Военният министър също е престоял в болницата,  но около 22 ч. е бил изписан, информира БТА.

Trud.bg допълва, че детето е било в джип, управляван от баща му, както и че според очевидци виновен за катастрофата е водачът на служебния автомобил на НСО, който минал на червено. Според други очевидци, цитирани от БНТ обаче, на червено е минала колата, в която е пътувало детето.

Шефът на НСО ген. Димитър Димитров съобщи в късните новини на БНТ, че в службата предстои вътрешна проверка на това как се е стигнало до инцидента. Преди това обаче компетентните органи трябва да се произнесат  за това чия е вината за катастрофата.
  • Зарче
109 коментара
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4306 Неутрално
  • 1
  • 21:21
  • 14 апр, 2010

Тия НСО и мен щяха да ме пребият един път.
Карат като пълни мутри.
Уволниение до крак им трябва и пълно разформироване. Има си полицаи за охрана, кви са тия НСО?
Винаги се мятат като риби на сухо по пътя, а никой не смее да им каже нищо - държавни мутри ей това са НСО.
Сега който е бил виновен - дисциплинарно да го разкарат. Със снимка по медиите и да му отнемат книжката.
До живот.

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
-9 +196
 
Преглед на профил

J.J.

Рейтинг: 1387 Неутрално
  • 2
  • 21:22
  • 14 апр, 2010

Мхм, НСО карат като луди наистина... Добре казано Десен, наказание до живот!

Оценка
-4 +120
 
Анонимен потребител

1

Неутрално
  • 3
  • 21:23
  • 14 апр, 2010

Дневник, не че това е важно, но информацията ви еподвеждаща. Истината е че колата на НСО е минала на червено и е станала катастрофа. "Блъснала дете" означава да удари човек който е пешеходец. Сблъсъка между две коли е съвсем друго нещо. Иначе става дума за "България"и "Тодор Каблешков", където минването на червено е често срещано за мутрафоните, а когато се случи и от двете страни (единия тръгва малко преди да се смени, другия кинава на червено-жълто) е опасно. Дано детето е добре

Оценка
-3 +145
 
Анонимен потребител

НСО

Неутрално
  • 4
  • 21:24
  • 14 апр, 2010

До коментар [#1] от "Десен":

Епа, ние сме си мутри и най-големия шеф в държавата е и най-голямата мутра. А вие го избрахте ББ и пак недоволни?!?!?

Оценка
-32 +59
 
Анонимен потребител

Точно като едно време

Неутрално
  • 5
  • 21:24
  • 14 апр, 2010

Някои са по-равни от другите...

Добре, че няма жертви и дано детенцето се оправи бързо.

Оценка
-1 +65
 
Анонимен потребител

Didi

Неутрално
  • 6
  • 21:25
  • 14 апр, 2010

Въпреки идиотския начин на поднасяне на тая информация - "Кола на НСО блъсна дете", но всъщност "детето е било в джип, управляван от баща му", България е известна с наглостта и безнаказаност на "шофьорите на големците". Докога ще търпим и едните и другите!?

Оценка
-2 +82
 
Анонимен потребител

Аз

Неутрално
  • 7
  • 21:26
  • 14 апр, 2010

Е, живи и здрави! Ще им платят щетите на пострадалите и това е! Ваоното е, че няма фатални последици.

Оценка
-8 +12
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1490 Неутрално
  • 8
  • 21:30
  • 14 апр, 2010

Май е време да се промени ЗДП в частта му за МПС със специален режим на движение. Линейки, пожарни коли, полиция - това са. Всичко друго да си знае мястото на пътя!!! А горните да се наказват за необосновано възползване от специалния режим.

Депутатчета, министърчета и други подбни другаре - ако имат зор да бързат да си организират полицейски ескорт само че не и без достатъчно солидна обосновка.

ИЗБОРИ - 1997: Комунизмът е мъртъв! 2011: Да живее комунизма!!!

Оценка
-3 +74
 
Преглед на профил

ARRI

Рейтинг: 4821 Любопитно
  • 9
  • 21:36
  • 14 апр, 2010

до Дневник

Защо не ни информирате,какво стана със онова пиянде,зам.пред.на нс,който уби човек...сещате ли се?за кой ви питам?Не мога и именцето да му напиша...подсказка-депутата от ндсв....

АФРОКОМУНИСТИТЕ (ТЪМНО ЧЕРВЕНИТЕ) ГЕРБРЕИ , ПРЕКРЪСТИХА БЪЛГАРИЯ НА тиквостан ЕООД! И това с помоща на над 1,5 млн. мат'рял(ятаци).

Оценка
-6 +68
 
Анонимен потребител

e tva e istinata !!!

Неутрално
  • 10
  • 21:52
  • 14 апр, 2010
Оценка
-17 +1
 
Анонимен потребител

НСО

Гневно
  • 11
  • 21:56
  • 14 апр, 2010
Оценка
+16
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1490 Неутрално
  • 12
  • 21:56
  • 14 апр, 2010

До коментар [#1] от "Десен":

Да ме извиняваш, че ти опонирам, но... спорде мен човека си върши работата. За това са го обучавали и затова му плащат. Изпълнява заповеди без да се замисля вероятно. Не мисля, че е бързал да минава на червено за кефа си. Питай Аню Ангелов за последното. Отговорността е преди всичко в този, който издава съответната заповед.

ИЗБОРИ - 1997: Комунизмът е мъртъв! 2011: Да живее комунизма!!!

Оценка
-29 +11
 
Анонимен потребител

УУУУУУУУ

Гневно
  • 13
  • 21:58
  • 14 апр, 2010

Да изсъхнат дано! Тъпи гербери милиционери.

Оценка
-17 +25
 
Преглед на профил

kkamelia

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 14
  • 22:09
  • 14 апр, 2010

Ежедневно, ежечасно стават пътни инциденти. След като и това стана повод за политиканстване.................ккво да коментираме. Или от пишещите няма шофьори ?

Оценка
-15 +8
 
Анонимен потребител

дракон

Неутрално
  • 15
  • 22:09
  • 14 апр, 2010

за Шофъора на НСО съд както нас съдят обикновените шофъори а за Ген Димитров ;мъмрене; Гологлавите от НСО да отидат на дискотека да гонят ку----- ида се правят на велики

Оценка
-1 +17
 
Анонимен потребител

мария

Неутрално
  • 16
  • 22:11
  • 14 апр, 2010

Какво толкова е станало?Катастрофи стават всеки ден.Важто ,че няма пострадали сериозно.Не само НСО и големците с големи коли карат опасно,нека не бъдем черногледи.Всеки ден се срещаме с млади мъже карайки като луди.От виско правите някакви големи умозаключения.Много е къса паметта на българина,тройната коалиция да не би да ни управляваше по-добре?По-добре крадяха,та сега да им сърбаме попарата поне още 2-3 години.

Оценка
-19 +9
 
Преглед на профил

Yard

Рейтинг: 3155 Любопитно
  • 17
  • 22:15
  • 14 апр, 2010

Да, заглавието е много подвеждащо. Впрочем като известния инцидент с Волен Сидеров на магистрала Тракия, за който цял ден телевизиите гърмяха, как Сидеров е спрял кола на магистралата и е набил възрастен дядо и внучето му, а после се оказа, че "внучето" било на 20 и няколко години и всъщност карало колата. Стига търсене на сензации.

Оценка
-13 +12
 
Анонимен потребител

Spas

Гневно
  • 18
  • 22:18
  • 14 апр, 2010

Дано безсмъртните от УБО и министър Аню да са карали без колани по старе комунистическа традиция

Оценка
-1 +14
 
Анонимен потребител

Ами

Гневно
  • 19
  • 22:23
  • 14 апр, 2010

И мен вчера щеше да ме отнесе едно БМВ със светещи лампи на Цариградско шосе! Да ги е.а в боклуците скапани. Това не е държава, а кочина!

Оценка
-2 +36
 
Анонимен потребител

Боби

Неутрално
  • 20
  • 22:28
  • 14 апр, 2010

Кола на НСО блъсна дете... детето е било в джип... браво, това заглавие пасва на доста жълти вестници, а?

Оценка
-2 +17
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 21
  • 22:30
  • 14 апр, 2010

Ами ако е вярно, че автомобилът на НСО е преминал на червен съгнал, Аню трябва да се извини на софиянци и да помисли дали не е редно да си подаде оставката. Ако не си в състояние да респектиряаш обслужващия персонал и той си позволява да нарущи правилата, докато ти служи ... Или ако е нарушил правилата именно, защото ти е служил ... Каквато и да е причината от двете, това което се е случило никак не се вписва в представите за министър. Борисов нали твърди, че е различен - хайде сега да го докаже! Но аз очаквам до утре службите да измият ръцете на министъро с прислугата или с чрезвичайни обстоятелства, наложили брауновото им движение по улиците на София.

Оценка
-5 +17
 
Анонимен потребител

Незначителен

Неутрално
  • 22
  • 22:32
  • 14 апр, 2010

Заради боклуците, возени в коли на НСО, може всичко!
Да блъснеш дете, старец, майка с количка, или даже нормален гражданин е нищо за тези боклуци.
Никога не можем да разберем, дали и как ще бъде наказан шофьорът на "привилигированите".
Така е било, така ще бъде!
Прав беше Радой Ралин с написаното стихче "Граждани, качете се на тротоарите, да минат колите на другарите".

Оценка
-4 +33
 
Анонимен потребител

Аз

Неутрално
  • 23
  • 22:33
  • 14 апр, 2010

Аню, то и името му такова..!

Оценка
-4 +7
 
Анонимен потребител

Дневник???

Разстроено
  • 24
  • 22:34
  • 14 апр, 2010

Какво правите???
Та това заглавие е съвсем като "България уби дете"!

Недейте така!!!

Ако имате да критикувате - нека е по същество.

С вече опорочени лафове само се излагате.

Оценка
-9 +9
 
Анонимен потребител

Джо

Неутрално
  • 25
  • 22:35
  • 14 апр, 2010

Следващия път да го блъснат яко, за да не го бъскат повече.
За Аню де!

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

Питащ

Неутрално
  • 26
  • 22:36
  • 14 апр, 2010

Дали Кралят-слънце ще му иска сметка?

Оценка
-3 +8
 
Анонимен потребител

Хммм

Неутрално
  • 27
  • 22:37
  • 14 апр, 2010

Много с джипове карат като че ли са безмъртни. Жалко е, че покрай тях гинат и нормални хора.

Оценка
-7 +11
 
Анонимен потребител

1

Неутрално
  • 28
  • 22:37
  • 14 апр, 2010

Щом е ГЕРБер, значи е боклук!

Оценка
-18 +11
 
Анонимен потребител

Хммм

Неутрално
  • 29
  • 22:39
  • 14 апр, 2010

Много с джипове карат като че ли са безмъртни. Жалко е, че покрай тях гинат и нормални хора.

Оценка
-5 +11
 
Анонимен потребител

Хммм

Неутрално
  • 30
  • 22:40
  • 14 апр, 2010

Много с джипове карат като че ли са безмъртни. Жалко е, че покрай тях гинат и нормални хора.

Оценка
-6 +10
 
Анонимен потребител

..

Неутрално
  • 31
  • 22:40
  • 14 апр, 2010

Чл. 159. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може:

1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак Б2, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

Хммм

Неутрално
  • 32
  • 22:45
  • 14 апр, 2010

Много с джипове карат като че ли са безмъртни. Жалко е, че покрай тях гинат и нормални хора.

Оценка
-5 +6
 
Анонимен потребител

Музар

Неутрално
  • 33
  • 22:56
  • 14 апр, 2010

Ако колата със специален режим на движение е имала и е пуснала съответната сигнализация - нейният шофьор не е направил нарушение. Това е по ЗДП.

А останалото - по онзи виц за джигитите...

Оценка
-4 +4
 
Анонимен потребител

мислещ

Неутрално
  • 34
  • 22:57
  • 14 апр, 2010

До коментар [#12] от "NK":

Няма такова нещо "човека изпълнява заповеди".

Всеки е *лично* отговорен за спазване на законите, дори да е полицай или военен, и дори да е по време на служба/работа.

Никъде в никоя страна - дори в България - не можеш да се оправдаеш с "така ми каза/заповяда началника".

Оценка
-2 +9
 
Анонимен потребител

Дневник

Неутрално
  • 35
  • 22:58
  • 14 апр, 2010

До коментар [#24] от "Дневник???":

Благодаря за нормализирането на заглавието.
Моля, изтрийте и двата коментара.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 36
  • 23:00
  • 14 апр, 2010

До коментар [#31] от "..":

При това трябва да сигнализира своевременно, т.е да е включил поне буркан. Никъде в пресата не е посочено. че е имало светлинен или звуков сигнал. А и ми писна тия да се правят на VIP. За къде се е разбързал по това време! Днес по БТВ показаха и ония небъдник #царя# как излезе от служебния вход на полицията, докато гражданите се блъскаха и искаха някой да им обясни до кога ще си чакат документи. Аман!!!

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

БързаСмърт

Неутрално
  • 37
  • 23:01
  • 14 апр, 2010

Бърза смърт за лумпена, пресякъл пътя на кола на НСО возеща VIP и с пуснати специални светлини! Че и шофьора ще напада, мръсния терорист, РАСТРЕЛ!

Оценка
-6 +6
 
Анонимен потребител

nn

Неутрално
  • 38
  • 23:09
  • 14 апр, 2010

Джипа - мерцедес е ударил другия мерцедес, на НСО странично, кой е виновен не знам ...

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Трубадурите

Рейтинг: 247 Неутрално
  • 39
  • 23:10
  • 14 апр, 2010

току що минах оттам, пълно е с мерцедеси, черни, се едно мутра е катастрофирала

Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets.

Оценка
-1 +21
 
Анонимен потребител

lol

Неутрално
  • 40
  • 23:23
  • 14 апр, 2010

"Trud.bg допълва, че детето е било в джип, управляван от баща му,"

само човек който не карал в София не знае какво е лумпен с джип в 99% от случаите... и не че НСО са нормални но...

Как да е все пак Костов уби малкия Петьо след далеч повече прегрешения пред бг "медиите"...

Оценка
-3 +6
 
Анонимен потребител

hah

Неутрално
  • 41
  • 23:24
  • 14 апр, 2010

Г-н Ангелов е министър от правителството на ГЕРБ и е нормално да пътува със специален режим! Цървулът, който му е пресякъл пътя трябва да бъде наказан.

Оценка
-14 +2
 
Анонимен потребител

Господичооо

Неутрално
  • 42
  • 23:27
  • 14 апр, 2010

До коментар [#36] от "potrebitel1":Много си подранил с коментара за Царя и паспорта му, господинчооо. Трябваше само да отбележиш, че подобна персона изобщо се е появила в паспортното гише и е чакама дори 45 минути....заедно с лузърите на опашка. А ако си любител на истината щеше да отбележиш че само Симеончо веднъж нахока НСО да спазват знаците, когато пътуват из страната и да се двежат с допустимата скорост. Да си чувал такова нещо за Бойко, Станишев или Костов?

Оценка
-5 +4
 
Анонимен потребител

хеи

Гневно
  • 43
  • 23:32
  • 14 апр, 2010

БОКО пак згафихте- твоите министри маи сте тръгнали и хора да трепете .пак несте виновни нали вие сте богове-лаина. поне да бяхте прочистили и улиците за вас няма закони няма правелник като чели сте хванали госпот за израстака....

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 44
  • 23:42
  • 14 апр, 2010

До коментар [#42] от "Господичооо":

Господинчооо, подобната персона се е явила лично, защото системата го налага. На място се правят снимките и се снемат биометричните данни. Затова, а не поради друга причина ония се яви в полицията. Но не е чакал на опашка с гражданите, нито си е проправял път през тълпата. Мина и замина през служебния вход, който между другото и аз мога да използвам, но не бих го направил. Имам чувство за приличие и то не ми позволява. Чакал 45 минути, полу,ил си паспорта и отпраши за Мадрид. А че Симеончо бил казал на службите да се държат прилично не е заслуга и не бих го подчертавал като достойнство. Това трябва да е в реда на нещата.

Оценка
-2 +5
 
Анонимен потребител

Нямао да се регистрирам

Гневно
  • 45
  • 23:46
  • 14 апр, 2010

Истината никога няма да сме сигурни че е казана. Естествено, че ще се появят поставени лица за свидетели, които ще изиграят не за първи път постановката , колко невинен е държавния шофьор и неговите началници. Не може да се очаква друго от една държава в която само в един ден се случват две новини, които биха учудили света. Първата е факта че учителка на средна възраст въоръжена с воден пистолет прави обир на банка и прибира 20000 лв. Втората супер новина е че общински съвет в малък град взима решение да затвори официален вход на огромно училище , за да не пречи на хазартен дом в непосредствена близост. Такова било изискването на комисията по хазарта.

Оценка
-1 +7
 
Анонимен потребител

Ганю

Гневно
  • 46
  • 23:51
  • 14 апр, 2010

чИкиста Цецкю и известен мутрафонския защитник ДА БЪДЕ УВОЛНЕН! Незабавно!

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1490 Неутрално
  • 47
  • 00:03
  • 15 апр, 2010

До коментар [#34] от "мислещ":

Когато на този зад волана по закон му е разрешено да кара така ... кой закон нарушава?!

Освен това според мен тея момчета ако не са "пердета" няма да са за на такова място. Предполагам че трудовата им характеристика изисква доста други качества преди безопасното движение по улиците. За това такива лица са по принцип изпълнителски състав - от тях не се очаква да мислят много, а да изпълняват и да пазят хрантутника на задната седалка. Друга тема на разговор е, че се чувстват като царе на пътищата заради тази ненаказуемост.

От една страна причината е в закона, който им дава възможност за щяло и нещяло да карат така, а конкретно в случая Аню Ангелов трябва да си носи отговорността, защото е наредил или допуснал подобно поведение от страна на шофьора. В случая няма законово нарушение, но може да се носи политическа и морална отговорност.

Докато не стане това, което съм писал в коментар [#8] оправия няма да има. Със или без смъртни случаи - всичко ще си остане законово. :S

В тая връзка - дайте да направим една група във FB "За ограничаване на безмислените смъртоносни правомощия на автомобилите със специален режим". Май БамБам директно се влияе от подобни работи...

ИЗБОРИ - 1997: Комунизмът е мъртъв! 2011: Да живее комунизма!!!

Оценка
-5 +1
 
Анонимен потребител

Ганю

Любопитно
  • 48
  • 00:04
  • 15 апр, 2010

В малкото дни, в които посещавам Бл'ьхарията, все ми е правило впечатление... По Магистрала Тракия се носят нек'ви лимузини (често със скрит син фенер) поне с 180 км/час .. .. та си викам ... "Еейй па тоя ... закъснява за чевермето тоз следобяд" .. ама к'во прайл в Пловдив целия ден - не са' знай ..ха-хахаха ... и да ви кажа .. по света почти не сам вид'ял так'виз работни министри и политици (под НСО) дет' са шматкат насам-натам, да уреждат рушветя, де_.. Майната им!!

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

инж.Бъчваров

Неутрално
  • 49
  • 00:05
  • 15 апр, 2010

По закона на КАРМАТА и Този случай би могъл да се обясни: И двамата шофъори имат ЕДНАКЪВ ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПРОФИЛ, може би са получили и сходни "дози" на възпитание , въпреки че са расли в различни семейства . Възможно е и образованието и спецефичното обучение като Охранител да е сходно - може и да са учили заедно по някое време. Следователно , Те имат сходни ценностни системи и техники за справяне в екстремални ситуации: имат свръх ценност, че возят "пътник" с приоритет: Първият вози МИНИСТЪРЪТ, а Вторият - ДЕТЕ ! ....Тогава? Винаги има момент на отключващ механизъм , в случаят това е чувството ГНЯВ. Физиологически, означава че по някаква причина /СТРАХ, УМОРА, СТРЕС, АЛКОХОЛ, НАРКОТИЦИ и др./ в момента на катастрофата имат ХОРМОНАЛЕН ДИСБАЛАНС , който Им е попречил да вземат адекватни управленчески решения като шофъори ...Всичко е в главите им предварително, като план, "Установка"/по Унадзе/: "да нападнеш или да избягаш" .И ТЕ правят своят "разумен " избор: "когато човек изпитва ГНЯВ , Той се приготвя за БОРБА"!....Другата линия на ръсъждение е , че Този който предизвиква сблъсъка,...,в същност се стреми към САМОУБИЙСТВО , поради някакви свои сакрални причини....но това е вече в сферата на ДЪЛБИННАТА ПСИХОАНАЛИЗА....Лошото е , че с личният си "Пример" такива ВИП "Персони" действат негативно на възпитанието на МЛАДИТЕ по психологическата верига "ИДЕНТИФИКАЦИЯ С АГРЕСОРЪТ": " ако Те могат безнаказано да правят Това , Аз мога да Го правя " по-добре "/арогантно,безкруполно,..,като прегазя всичките закони"! Да! /с почит: инж.Бъчваров,Казанлък/

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Ганю

Разстроено
  • 50
  • 00:08
  • 15 апр, 2010

До коментар [#47] от "NK":

Написал си една камара глупусти, брат'чет!! Само в Булгаристана и Русия си мислят, че като са в правителствени возила (шофьори и пасажери) са извън закона!
Избледнявам, когато чета колко често линейки са "прегазени" на кръстовища в БГ ... !!!
Булгарситана = страната на Чудесата!!

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4306 Неутрално
  • 51
  • 00:12
  • 15 апр, 2010

До коментар [#47] от "NK":

Да ме извняваш че ти искам фактология, ама ...

КОЙ ЗАКОН?

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

onzi

Неутрално
  • 52
  • 00:15
  • 15 апр, 2010

абе киртаци а вие колко броихте да си купите книхки и да се търкаляте по Софето и да не е..... бавате държавните автомобили ?То стана ... оня е виневен ,че не го ие пуснял да го зясече ,и да си прост не е лесна работа! Българина като се качи у голема кола и има парво и си вика ше му е ....мта ясъм супер а па тоя да си е --мата ся ше го......... и после ко стана ламарината се угъна и си маата е---а ! Я се замислете колко пъти самите вие сте дали път на служебна кола ,не какси не естествено, значи има нещо за което да пищи тая колица .... а колко от вас са дали да се пристрои пред него на някой който по някаква причина е подал мигач за нещо и се опитва да зястане пред ВАС?Бърза Помощот или кола с бурканче....черна със затъмнени стъкла , независимо къква ...щом е пуснала нещо там да мига и светка и да пи пдава някъкви сигнали .... Ама ние сме си такива .....Всеки си викатоя па на къв се прави.....сега ше му.е......мата АМАН ОТ ГАЗАРИ ПО ПЪТИЩАТА !УВАЖАВАЙТЕ КОЛАТА ДО ВАС! УТРЕ ВИЯ ЩЕ СТЕ НА НЕЙНОТО МЯСТО И ЩЕ СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ПРИСТРОИТЕ И НЯМА ДА ВИ ПУСНАТ! ИКАТО СИ КОПУВАТЕ КНЕЖКИ ПРОЧЕТЕТЕ ЗДП за ОБЩА КУЛТУРА!.

Оценка
-5 +1
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4306 Неутрално
  • 53
  • 00:17
  • 15 апр, 2010

До коментар [#47] от "NK":
"В случая няма законово нарушение, но може да се носи политическа и морална отговорност."

Ооо, не, не си разбрал.
Има. И то сериозна. Може да иде до убийство по непредпазливост.
Дано само детето да е добре че тоя сега ще му сцепят халката - който се сети ще му пише актове за каквото му дойде наум, ще го уволнят и ще го карат да си плати и той обезщетението от неговия си джоб защото НСО не застрахова нищо!

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
+1
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 54
  • 00:19
  • 15 апр, 2010

До коментар [#51] от "Десен":

Има предвид ЗДвП, но в случая никъде не се споменава дали автомобилът на НСО е сигнализирал и останалите участници са възприели, че трябва да осигурят предимство.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 55
  • 00:22
  • 15 апр, 2010

До коментар [#52] от "onzi":

Какъв път на служебна кола!? В първоначалната информация се сочи, че е преминал на червен сигнал на светофара. Това са го посочили очевидци. Никой от тях не споменава, че служебният автомобил е сигнализирал при преминаване през кръстовището. Като не му свети буркана, кой да знае, че трябва да му осигури предимство!

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 4306 Неутрално
  • 56
  • 00:24
  • 15 апр, 2010

За сигнализаирани такива и със специален режим си има наредба и там пише - и звуков и светлинен.
Тия обаче са над тая наредба. Самите им светлини са от вътре- под огледалото за обратно виждане и сирените имникога не ги пускат освен като минават на червено
Там през работно време има полицай - диагонално през кръстовището от билла, ама смятай как ще го обработят и него какво да каже. Ще излезе че не е видял нищо.
Именно защото не е бил в специален режим.
Тия по България не влизт на червено само ако пред тях има друга кола. И това е в 100% от случаите

"Any fool can make a rule, and any fool will mind it." - Henry David Thoreau, 1853

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

ахха.

Неутрално
  • 57
  • 00:26
  • 15 апр, 2010

Кола на НСО с министър Аню Ангелов катастрофира, пострада дете!
А СЕГА ДА ВИДИМ!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 58
  • 00:34
  • 15 апр, 2010

Но понеже НСО са над тези неща и са със специален режимр следващият път като возат Аню по маршрута, да теглят направо по трамвайната линия! Батмана като ги забележи ще даде с пълна газ назад, за да им осигури предимство. Иначе, някой неграмотен шофьор, който си е купил книжка, ще вземе да спазва знаците и светлинните сигнали - и пак произшествие!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

възмутен ия

Неутрално
  • 59
  • 00:38
  • 15 апр, 2010

До коментар [#48] от "Ганю":
стой си в държавата от която идваш в Булгарстан! И като видиш по магистралата автомобил с някакви светлинки го засечи и ми разкажи кво ти с е случило после....В Америка също можеш да пробваш да се ебаваш с Полицията или Съкрет Сървис - което е със статута на НСО!
Аман от тъпации и тарикати у тая държава...
И такива като тбе са ми много забавни как в Чужбина могат да си разхождат кучето и да му събилат ЛАЙНАТА в торбичка , а като се приберат в БУЛГАРИСТАН забравят как са го вършили това ТАМ!?????????

Оценка
-7 +1
 
Анонимен потребител

Сергей Доганов Първанов II

Гневно
  • 60
  • 00:40
  • 15 апр, 2010

Тия от НСО са ГОЛЕМИ Г*ЗОВЕ! Винаги съм се чудел как държавни служители могат ПОКАЗНО да нарушават всякакви правилници и наредби.
ЦИГАНСКО-СЕЛСКА работа, такива простотии няма никъде в ЕС.
Бат Бойко?

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

вор в законе

Неутрално
  • 61
  • 01:03
  • 15 апр, 2010

До коментар [#56] от "Десен":

дано да не попадаш в ситуация .........Независимо къква! Бъди здрав! ЗДП е за всички независимо дали са си купили книжки или са карали курс! А това че в БУРГАРИя всички сми БЕЗСМЪРТНИ давна е доказано! Гробищните паркове са пълни с мбадежи и неебавки на пътя!!!?!?!?!?!? БЕзМЪРТНИТЕ!!!!

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Не сте прави

Любопитно
  • 62
  • 01:04
  • 15 апр, 2010

Виновен в случая е шофьорът на джипа, защото не е дал предимство и пропуснал кола със специален режим, на която светлините са били пуснати (novinar.net). Тогава преминаването на червено е разрешено, както е и за линейките, полицаи и др. Много злоба, много мъст у вас, хора, съвземете се.

Оценка
-14
 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 650 Неутрално
  • 63
  • 01:14
  • 15 апр, 2010

До коментар [#62] от "Не сте прави":

Да, пише че бил с пуснати буркани. Това малко променя нещата, но въпросът е - имал ли е другият водач възможност да възприеме своевременно сигнала, за да осигури предимство. Тъй като е навлизал в кръстовището перпендикулярно, може би сигнализацията не е била достатъчна и е трябвало да пусне и звуков сигнал. Светлинният е бил достатъчен за попътно движещите се, но като предприема подобна маневра - преминава през кръстовище при забраняващ сигнал, е следвало да пусне сирената. А това оправдание на Аню - минахме на червено, понеже премиерът ме извика спешно, е направо смешно. като е било толкова спешно, да бяха отцепили района или да бяха осигурили на автомобила "зелена вълна"! Кое е по-важно - да иде навреме при премиера, прегазвайки някой-друг участник в движението или да съблюдава безопасността на всички участници в движението! Прав е бил бащата, като е видял детето да изхвърча от автомобила ...

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

Ганю

Любопитно
  • 64
  • 01:20
  • 15 апр, 2010

А бе к'во стана с ония бившия шеф от НДсВ-то, дето мина в насрещното и погуби човек??!! Това беше преди 1-2 месеца, журналята май заспаха .. и не ни информират!!?? Тази наглост от БГ-политици - никъде по света в няма!! А те, щом са такива, какво да се мисли за гражданите на страната?
Нали е казано? - "Всеки Народ си Заслужава Управниците!!!"

Оценка
-1 +9
 
Анонимен потребител

старшина

Неутрално
  • 65
  • 01:21
  • 15 апр, 2010

уволнение

Оценка
+4
 
Анонимен потребител

..

Неутрално
  • 66
  • 01:24
  • 15 апр, 2010

чететте ЗДП бре.

Имат право да преминават на червено САМО СЛЕД КАТО намали скоростта достатъчно, за да извърши това БЕЗОПАСНО !!!;

т.е. да - могат да минават на червено НО С НАМАЛЕНА СКОРОСТ И С ГРИЖА ЗА БЕЗОПАСНОСТТА.

Което 100% не се е случило - пишман-шофьора от НСО нито е намалил, нито пък го е било грижа за безопасността (нали той е брониран , кво му пука)

Всеко , който се е засичал с НСО , знае какви ги вършат - каране по осевата , изтласкване към банкета и т.н. Преди 1-2 години пометоха жена с КОЛИЧКА С БЕБЕ !

Оценка
+8
 
Анонимен потребител

..

Неутрално
  • 67
  • 01:27
  • 15 апр, 2010

През 2007 г. шофьор на НСО удари леко с кола майка с дете в количка, докато пресичали на пешеходна пътека в столичния квартал "Свобода".

През 2002 г. зъболекарката Евгения Алексиева и двете деца пострадаха в катастрофа след удар на тяхната "Хонда" с колата на тогавашния шеф на НСО ген. Димитър Владимиров.

Пак през 2002 г. шофьор на НСО помля със служебен "Хюндай" две таксита и рани трима души до столичния хотел "Принцес". През 2001 г. шофьор на НСО уби на място жена на изхода на летище София.


ДОКОГА ?

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

Веселин

Неутрално
  • 68
  • 01:32
  • 15 апр, 2010

Светлинният сигнал на тези автомобили е някъде долу, зад решетката. В изпитните листовки много ясно е нарисувано кое се счита за светлинна сигнализация на МПС със специален режим - буркан, поставен над автомобила. Този буркан трябва да свети и сирената да е постоянно пусната, а ако не свети и свири - няма специален режим.

Според мен колите на НСО са неправилно обозначени и единствената причина да получават предимство са вулгарното им отношение на пътя и страхът на останалите шофьори от застрашително движещите се двойки 7-ци. Законът не им дава право да вършат това.

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

Handu

Неутрално
  • 69
  • 01:42
  • 15 апр, 2010

Приятелски съвет към читателите на Дневник: Когато видите кола на НСО отпред отзад или отстрани прекръстете се, стиснете здраво волана, спомнете си най-хубавите моменти с близките хора, а като се отдалечат, ако всичко е наред пушете една цигара и се отпуснете.

Оценка
+14
 
Анонимен потребител

Ганю

Весело
  • 70
  • 02:32
  • 15 апр, 2010

До коментар [#59] от "възмутен ия":

А бе просто бугаристанче, дори и да си от УСА-ту ... за 25 г. по магистрали и други пътища, там и другаде не съм видял да фучат правителствени лимузини повече от 10на пъти (и то съвсем съвсем по правилата, бай д'уей).... Имам над 500,000 км пробег с кола по Америка... Но в Бугаристаня за едно пътуване София-Пловдив от 1-2 часа... поне 5-6 "пръдлюфци" с правителствени лимузини профучават и притесяват другите участници на пътя. ... Ееейй така, щот си им е кеф !! ... т'ва си ви е простототията! ... а като погледнеш, колко са катастрофите в БГ заради навлизане в насрещното движение - ела ми пръдни на грездия ! Почти няма такива катастрофи тъдява! И да знайш, .. "Сикрет Сървиз-а" на УСА-то не прай таквиз' цигании ... водещата се обозначава поне 30-на м. напред ... !!

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

Ганю

Разстроено
  • 71
  • 03:08
  • 15 апр, 2010

И още нещо в Америка (предполагам и по ЕС) има сигнализация: "Имърдженси" (много очебийна), от другата в предната решетка на специалния автомобил, мигаща синя, което се разчита от страничните... "стой настрани", но не дава "привилегия" .. тия от НСО по Бугаристана я карат през просото, това е повече от сигурно (високо в йерархията, но все пак лингурчета, кат' наш Цецко-трътката) .. Ситуацията прилича на видио-клиповете по арестите с разпореждане на Цецко-масовика-милиционер. И ,за това е редно да се каже: "Оставка за Цецко", под чието управление са НСО!

Оценка
+6
 
Анонимен потребител

Гражданин

Неутрално
  • 72
  • 03:22
  • 15 апр, 2010

Преди известно време телевизиите показваха как селянчето от Сирищник отиде в болница, за да се види някаква блъсната жена от колата му. От това той се опита да си вдигарейтинга, вместо да сескара на говедото си шофьор.
Всъщност какво си е НСО -тъпи милиционери-животни с манталитет от комунистическо.
НСО са си изроди-говеда, но каквото и да пишем за тях, не им пука, получаватси 2-3 бона заплата, пенсионират ги на 42 години с един куп заплати, а след това си работят при някоя червена мутра като охранител, и това си е.

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

мислещ

Неутрално
  • 73
  • 03:26
  • 15 апр, 2010

1) Доколкото има информация, която чета оттук у други източници, и НСО (като иснтитуция), и шофьора, са *нарушили очевидно закона*:
а) не е имало задължителна *звукова* сигнализация
б) светлинната сигнализация *не* е била според закона
в) вероятно (уговорка защото не знаем със сигурност) шофьора не е спазил закона да *намали* и така да мине на червено

2) Министъра трябва да докаже - може не пред нас, а пред съдия или пред съвета за наципнална сигурност, че бързането му е било заради непосредствен проблем с националната сигурност. Иначе няма никакво оправдание да се движи така.

За съжаление, нашего брата стане ли "клечка" в държавата , дори довчера да се е възмущавал (с основание) точно на тези неща, изведнъж се "променя". Почва да гледа на другите хора като на "плебеи", които трябва да се съобразяват изцяло с него. И не им държи "обяснение".

Оценка
+5
 
Преглед на профил

SeoKungFu

Рейтинг: 1500 Неутрално
  • 74
  • 03:29
  • 15 апр, 2010

А аз па немам мнение по въпроса и мое само една удивителна .!.. по случая за тъпака дето е блъснал детенцето.

~ Happy people are loving. Fearful people are busy with other things. ~ >>> Using governmental force to impose vision on others is intellectual sloth ! <<<

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Ганю

Любопитно
  • 75
  • 03:47
  • 15 апр, 2010

До коментар [#73] от "мислещ":

Brawo! Та и макар, скромно да си се нарекал "мислещ". Всеки нормален човек (навярно само освен по Ориента), ще си постави (за себе си поне) същите въпроси. Но ще те облекча! В т.н. "нормални" държави тези неща са решени - ЗАКОНОВО! Как и кога специални автомобили имат "привилегия". Чикиста, Цекю-Трътката .. да подава оставка ! (не знам, дали знаеш?) Неговият баща е шофьор от УБО (днес НСО) и по-специално бодигард на Григор Шопов, шеф на КДС (Комитет на Държавна Сигурност), който е също отявленен съветски агент и най-верният комунистически агент на Т. Живков .. ай, наздраве от бай ти Ганя, екс-Балкански

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

мислещ

Неутрално
  • 76
  • 06:06
  • 15 апр, 2010

Изричната разпоредба на алинея 4 от ЗДвП казва достатъчно ясно:

/ със "звездички" съм отбелязал нещата, които искам да подчертая /

Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение **може**:
1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, **но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно**;
2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, **доколкото няма да застраши нечий живот или имущество**;
3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления;
4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлинни сигнали.
(2) **Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.**

 
Анонимен потребител

мислещ

Неутрално
  • 77
  • 06:27
  • 15 апр, 2010

До коментар [#75] от "Ганю":

Закона го има.

"Дявола" е в "наредбата" към него. Някой милиционер специално е "уредил" автомобилите със специален режим да НЕ бъдат наказвани.

Ето я наредбата: http://www.moto.bg/files/downloads/Library/Naredbi/narI_141.pdf

А ето как са "уредили" въпроса със свтлинния сигнал така, че никой да не може да бъде подведен под отговорност:

Чл.3, Ал.2, т.1 е смислена и разумна:

"1. синя и/или червена пробляскваща светлина - устройствата се монтират върху тавана на автомобила или на специална стойка на мотоциклетите, така че светлината да бъде добре забележима от всички страни;"

Аха, надявайте се! Ето какво казва обаче т.4 от *същия* член/алинея:

"3. (изм. - ДВ, бр. 80 от 2006 г., в сила от 03.10.2006 г.) на автомобилите и мотоциклетите със специален режим на движение от НСП, НСО и НС се допуска монтиране на устройства за специален светлинен сигнал >>на достатъчно видимо място<< на автомобила за осигуряване на по-добра видимост при движение със специален режим на движение."

На "достатъчно видимо място" - ето как ще оправдаят някого със светлинен сигнал, който обаче не се вижда от останалите водачи достатъчно ясно.

А пък чл.4 слага тотален капак на всичко:

"Чл. 4. В зависимост от пътната обстановка специалният звуков сигнал временно може да не се ползва по преценка на водача на превозното средство."

Това на практика отменя задължението за звуков сигнал, което идва от закона. Всеки водач на МПС със специален режим спокойно може да бъде оправдан по тази точка, ако не е пуснал звуков сигнал.

Забелязахте ли датите на наредбата (като цяло) и специално на отменящата на практика задължението за видим светлинен сигнал ? Царя + "срамната" коалиция.

Честито!



Оценка
+2
 
Анонимен потребител

smotaniq

Неутрално
  • 78
  • 06:48
  • 15 апр, 2010

Бъди пич,пиши на кирилица(ако си грамотен),защото не е смешно,а е трагично-показва начина ти на мислене!Когато мислиш неправилно недей да говориш(пишеш) т.е. не се изказвай!Извинявай НК за допълнението

Оценка
-1
 
Анонимен потребител

smotaniq

Неутрално
  • 79
  • 06:55
  • 15 апр, 2010

Добро утро на присъстващите!А "Мислещият'' е мислещ-НЕ МОЖЕ С РАЗПОРЕДБА ДА СЕ ПОПРАВЯ ЗАКОН

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Ганю

Гневно
  • 80
  • 07:13
  • 15 апр, 2010

До коментар [#79] от "smotaniq":

Никога, не бих спрял пред някой, който ми мига в решетката (естествено бих го наблюдавал к'ва магария ще напрай) ! Още повече, в случая "водещата" е минала далеч напред без сигнал! Бугаристнски хватки! Цецко-чикиджията да си дава оставката !

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

сартр

Неутрално
  • 81
  • 07:15
  • 15 апр, 2010

незабавна отмяна на всички привилегии по пътищата! Единственото изключение да бъде за линейките! Че то и тиквата даде буркан на кюрда!

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

баба

Неутрално
  • 82
  • 07:16
  • 15 апр, 2010

Детето ще се оправи! Ние няма да се оправим! Имаме си боко и от него надолу само некадърници и комплексари! Тоя министър е циганин и си прави циганските работи! Само, че тук лужат повече журналисти и куки! Имал среща в 20 часа удари се в 19.30! В софия има преоритетно селяндури, но аз съм роден тук и цял живот карам кола пак тук! За 30 минути можеш да стигнеш от всякъде до всякъде, камо ли от Била до Бояна там е 3 минути! Кого лъжете малоумници! Имал среща!!!

За убо или както се казват слугите ще кажа :" Закъснява не този който върви бавно, а този дето тръгва късно".

На нормалните БЪЛГАРИ (не разбирай български граждани) приятен ден!

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

сартр

Неутрално
  • 83
  • 07:19
  • 15 апр, 2010

И пожарните,де!

 
Анонимен потребител

s

Неутрално
  • 84
  • 07:44
  • 15 апр, 2010

Ганю,имах предвид за поправянето на писаните правила за всички(законите),които ,дори и лоши трябва да се спазват,а не да се ''разпореждат''.Някой си папук поправя писаните правила-Е.. ГО и на мене ми писва,дай да ги приложим.Има си инструменти на държавата,ние си плащаме,но те не функционират адекватно

 
Анонимен потребител

Иван

Неутрално
  • 85
  • 07:48
  • 15 апр, 2010

Не знам кой е виновен в случая, но шофьорите, каращи хора на високи постове се движат МНОГО нагло. Или поне аз не съм се срещал на пътя с други.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Хи-хи

Рейтинг: 1545 Неутрално
  • 86
  • 07:49
  • 15 апр, 2010

Две мутраджийски коли се блъснали. Ами кофтито е, че нема жертви.....

Оценка
-4 +3
 
Анонимен потребител

Лошо

Неутрално
  • 87
  • 07:56
  • 15 апр, 2010

Този бързал да мине на червено, друг миналата седмица се опита да кацне в мъглата. Припряни шефове.

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

баба

Неутрално
  • 88
  • 08:07
  • 15 апр, 2010

до #84 - Ей какво значи - законите са лоши, но трябва да се спазват! Нищо не трябва да правим! Ако са лоши законите ( за кого?) да ги сменят! Стига с тия руски меми (ако не знаеш какво е това питай). Еврейско бръщолевене - трябва това, трябва онова - нищо не трябва! Даже в уставите на ВС пише, че ако заповетта (която е закон) е явно грешна или злонамерена не се изпълнява, а там могат да те обесят за такова нещо и пак! Ако всички не спазват един закон той не е закон - това е!

Всеки малоумник взел властта си мисли, че променяйки нормативната база ще ни тъпче без да спре! Защо бе ? Защо му давате? Примери ли? Добре:
1. Общините не подлежат на санкция от съдия изпълнител!
2. Несъобразена скорост - кое , как, кога, защо, с какво - с вижданията на кат и другите копои.
3. Връщането на ддс ? Какво стана?
4. Държавата може да не ти плати работата!
5. Ако се оплачеш от прокурор жалбата отива при него!
6. Ако някой мръстник те е натопил - нямаш право да знаеш кой е!
7. Ако някой чифут те лъже и наглее по телевизията ти нищо не можеш да направиш, защото - ти избираш Боко а той довлича чифутите и ти разгонва фамилията! Не чувате ли призивите да се топим един друг! Всеки ден! Защо?
8. Детето не ходи на детска щото няма градини и парко места няма и боко ти иска още пари за това, че имаш кола и живееш в софия!
9. Евреите изкупуват държавата - никой не казва или не прави каквото и да е!
10 . Плащате винетки - е и? Някой да пуши дупките? Не? А какво обеща боко па и кметове? Карай защото лъжата закон не я лови!

А вие - закона трябва да се спазва! Я се спрете!

Оценка
-2 +3
 
Анонимен потребител

Отегчен

Неутрално
  • 89
  • 08:16
  • 15 апр, 2010

Няма какво да разследват компетентните органи. Всичко е ясно - виновно е детето! А бе тоя Аню да не е некой Батман, Спайдърмен, Айрънмен, БеБе-тоСупермен... или всички накуп? В 19:30 прави катастрофа, примат го в балница, престоява там и в 22:00 вече го изписват. В София за два часа и половина само патрулката не идва...

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

мислещ

Неутрално
  • 90
  • 08:26
  • 15 апр, 2010

Наредбите НЕ са "закони". И ако въвеждат нещо което ПРОТИВОРЕЧИ на закон, то имаме пълно право да НЕ ги спазваме.

Или обратното: да НАКАЖЕМ някого, защото е спазил наредбата, но тя противоречи на закона, и следователно е нарушил закона.

В конкретния случай:

1) за сигналната светлина: закона НЕ специфицира къде да се сложи, така че тук няма нарушение на закона (друг е въпроса, че самата наредба си противоречи и самообезсисля в рамките на няколко съседни точки!)

2) за звуковия сигнал: закона е НАРУШЕН, няма значение какви пилешо в наредбата (че можело по усмотрение на водача поради условия и т.н. ...)
Закона е ИМПЕРАТИВЕН - явно и еднозначно казва, че звук ТРЯБВА да има.

Ето какво казва закона:

Чл. 34. (1) Моторно превозно средство със специален режим на движение подава едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя или червена светлина >>и<< специален звуков сигнал.

Казва И ДВЕТЕ (сигнал и звук) са задължителни.

Ако е нямало звук - и причината е водача да не го е пуснал, а не да речем повреда (друг въпрос че това би било друго нарушение!) - водача трябва да бъде наказан според закона.

Оценка
+3
 
Анонимен потребител

мислещ

Неутрално
  • 91
  • 08:28
  • 15 апр, 2010

И още: водача е ДЛЪЖЕН да се подчинява ПЪРВО на закона, и СЛЕД това - ако нареденото му не противоречи на закона - който и каквото и да било друго.

Няма никакво значение дали вози министър, президент, или папата.

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

бг

Неутрално
  • 92
  • 09:03
  • 15 апр, 2010

През последните години, поради вина на служители на НСО загинаха няколко човека на пътя. Безрасъдството и усещането за безнаказаност водят до случаи като днешния. Проблемът е, че практиката в НСО си остава същата - арогантни шофьори, които не се притесняват от силата на Закона и неговото прилагане.

Кога все пак ще завалят и оставки в НСО?

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

бг

Неутрално
  • 93
  • 09:06
  • 15 апр, 2010

През последните години, поради вина на служители на НСО загинаха няколко човека на пътя. Безрасъдството и усещането за безнаказаност водят до случаи като днешния. Проблемът е, че практиката в НСО си остава същата - арогантни шофьори, които не се притесняват от силата на Закона и неговото прилагане.

Кога все пак ще завалят и оставки в НСО?

Оценка
-1 +3
 
Анонимен потребител

л

Неутрално
  • 94
  • 09:58
  • 15 апр, 2010

До коментар [#14] от "kkamelia":

Силно се надявам да няма шофьори, които да минават на червено.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

Paste

Неутрално
  • 95
  • 10:18
  • 15 апр, 2010

Часове след инцидента, пред Правителствена болница се събра почти цялото цивилно ръководство на военното министерство, за да се увери, че министърът не е пострадал сериозно.

 
Анонимен потребител

правонямащ

Неутрално
  • 96
  • 10:58
  • 15 апр, 2010

До коментар [#80] от "Ганю":

Явно вобще не си наясно коя служба на чие разпореждане е .
Ама нали си от АМЕРИКА ,не ти и трябва................НСО не към МВР. Както и Сикрет Сървис не са полицаи...а към една друга американска структура...

 
Анонимен потребител

Един

Неутрално
  • 97
  • 11:02
  • 15 апр, 2010

Да припомня на Ганю, че НСО не е на подчинение на Цецко, а на Гопе (оня, агента на ДС).

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

глупак

Неутрално
  • 98
  • 11:34
  • 15 апр, 2010

"Граждани, приберете си колите на тротоарите, да минат колите на другарите".

Оценка
+3
 
Преглед на профил

biss Mark

Рейтинг: 1583 Любопитно
  • 99
  • 12:35
  • 15 апр, 2010

Сега да видим ще има ли оставки. Нали вече сме цивиливизована страна

Crede quod habes, et habes

Оценка
+4
 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1490 Неутрално
  • 100
  • 13:27
  • 15 апр, 2010

До коментар [#78] от "smotaniq":

Много съм далеч от мисълта да го защитавам шофьора.

Въпросът е, че него в момента не можеш да го закачиш за нарушение на закона - все ще се намери начин да се измъкне. Колкото и да ни се иска да осъждаме хората според емоциите си - законите определят кое е допустимо и кое не е. Такива произшествия показват, че законът има нужда от промяна.

Ако не промениш причината (закона) - пак ще се случва!!! Ако в него е написано, че без полицейски ескорт нямаш право да нарушаваш правилника за движение и без основателна причина не можеш да ползваш подобен ескорт - при следващото подобно ПТП водача ще лежи на топло и ще има на какво основание.


А ако имаш нещо против кирлицата и правописа... по-зле за теб!!!

P.S. Емоцията носи много енергия, но рядко е добър съветник...

ИЗБОРИ - 1997: Комунизмът е мъртъв! 2011: Да живее комунизма!!!

 
Анонимен потребител

Pavkata

Гневно
  • 101
  • 13:33
  • 15 апр, 2010

Аз бях свидетел на катастрофата и ще ви кажа, че две неща се набиваха на очи: пълната неадекватност на присъстващия полицай, който се луташе като персонаж от филм с Луи дьо Финес с радиостанция в ръка и пълната незаинтересованост на министъра, който се беше свил на седалката на колата като мишле в дупката си... Слезе едва когато дойде друг автомобил, който да го превози. По собствените му думи той сам бил виновен, но много бързал, защото имал среща с премиера!?! На червено мина колата на НСО, модел S с рег.№ СА 9723 АА. Караше много бързо и въобще не намали при навлизане в кръстовището. Шофьорът на джипа нямаше никакво време и възможност за реакция. Това са фактите и никак не разбирам какво точно МВР трябва да изяснява в този случай...

Оценка
+7
 
Преглед на профил

biss Mark

Рейтинг: 1583 Гневно
  • 102
  • 15:18
  • 15 апр, 2010

До коментар [#101] от "Pavkata":

Дневник, четете ли? Ако има истински журналисти, да намерят още свидетели и .... активна гражданска позиция. Тоя фатмак да си ходи, то че няма да го осъдят няма ама поне да го махнат.

Crede quod habes, et habes

Оценка
+5
 
Анонимен потребител

джигити

Неутрално
  • 103
  • 19:08
  • 15 апр, 2010

Нали знаете вица за джигита? Минава все на червено и когато е зелено заковава спирачки. "Защо спря нали е зелено?" го питат, отговаря "Другой джигит".

Лошо е когато два джигита пресичат по едно и също време.

Оценка
-1 +1
 
Анонимен потребител

Клуб НЛО

Весело
  • 104
  • 19:23
  • 15 апр, 2010

Шофьорът на НСО си помислил, че карал НЛО...

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

знаещ

Гневно
  • 105
  • 21:15
  • 15 апр, 2010

1/ разпадът на държавност & общество се развива като метастази.
2/ офицерът (о.р.) ангелов, улисан в реформите е забравил задълженията на старши на машина.

Оценка
+1
 
Анонимен потребител

захарин

Гневно
  • 106
  • 22:41
  • 15 апр, 2010

Да им вземат лампите,Коли със специален режим са пожарна.полиция и линейка това са спешните коли а всички други да си знаят мястото,няма министри,няма кметове няма Бойко,има правила за движение,за кво бързат за поредната кръчма?Тя БЪЛГАРИЯ за това ли цъфна?Който бърза да лови самолета.А какво щеше да стане ако беше пострадало лошо детето и бащата грабва една бухалка и ебава майката на тоя лумпен от нсо а ?Тогава кои ще са НЕДОСЕГАЕМИТЕ?Бащата или боклуците?На българина вече му идва много и ще избива на някъде-тия помиари всичките в тоя парламент не го ли разбират че ще стане страшно..........

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

еди кои си

Гневно
  • 107
  • 22:44
  • 15 апр, 2010

има си полиция за охрана,даже какво ще ги охраняват тия говеда,те днеска не моа да изкарат за хлеба само.Да не би като се качат в рейса да ги изнасилят

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

захарин

Неутрално
  • 108
  • 23:01
  • 15 апр, 2010

до коментар **101**-Pavkata

Приятел,този човек с джипа ми е роднина а ти си свидетел нали разбираш че сега ще се опитат да оправдаят оня лумпен от нсо,ако си истински Българин свържи се с мен,явно ще съдим тези говеда и ще имаме нужда от свидетели zaharinp@mail.bg и във вестник ТРУД търсят свидетели свържи се с тях МОЛЯ ТЕ?.Благодаря предварително

Оценка
+2
 
Анонимен потребител

Протест срещу сините лампи

Неутрално
  • 109
  • 12:28
  • 19 апр, 2010

Ето така се протестира срещу сините лампи. И в Русия го имат проблема:

http://www.fishki.net/comment.php?id=68209

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.