Регистрация
18 юни 2010, 08:18

Първанов ще пусне актуализацията на бюджета, иска референдум за "Белене"

Президентът Георги Първанов обяви в ефира на Би Ти Ви, че ще подпише указа за актуализацията на бюджета, след като законът бъде приет от Народното събрание, защото именно премиерът и правителството трябва да формират политиката. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

114 коментара
 
Преглед на профил

Кецалкоатъл

Рейтинг: 791 Разстроено
  • 1
  • 08:24
  • 18 юни, 2010

Айде от него да мине... Лицемер...

"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)

Оценка
-32 +97
 
Преглед на профил

prodanov_

Рейтинг: 377 Неутрално
  • 2
  • 08:26
  • 18 юни, 2010

Гоцето чак сега започна да се прави ,че му пука за нацията. Предишните 4 години дремеше.

До 9. ІХ. 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст! След девети той направи съдбоносната крачка напред! - Тато

Оценка
-44 +116
 
Преглед на профил

svoboden

Рейтинг: 1504 Неутрално
  • 4
  • 08:31
  • 18 юни, 2010

До коментар [#2] от "prodanov_":

Предишните 4 години управлението се справяше доста по добре.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2syZ4YpRkrE

Оценка
-127 +35
 
Преглед на профил

boris88

Рейтинг: 344 Неутрално
  • 5
  • 08:32
  • 18 юни, 2010

Пак Иван Костов е виновен нахалството на комунистите няма край...

Успех е колко на високо ще отскочиш след като удариш дъното.

Оценка
-42 +112
 
Преглед на профил

ck

Рейтинг: 441 Неутрално
  • 6
  • 08:32
  • 18 юни, 2010

Референдумът за Белене ще е преброяване на русофилите и туркофилите у нас. Защото Русия и Турция са в един отбор по отношение на България - Русия иска енергийна зависимост, а Турция - жизнено пространство за 70 - млионното си население. БСП и ДпС ще действат еднопосочно.

Оценка
-32 +94
 
Преглед на профил

Цезар

Рейтинг: 1840 Разстроено
  • 7
  • 08:35
  • 18 юни, 2010

Гоце като си толкова ... отворко ... извади от твоя джоб ... 10 милиарда .., имаш сметка във Швейцарска банка имаш приятели мутри на групировки ... мафиоти ... като Черепа , Златев , Ковачки , Гергов и други крадливи оригарси ........ Всичките сте за панделата ........ за много години ....

Оценка
-34 +108
 
Преглед на профил

Коки

Рейтинг: 319 Гневно
  • 8
  • 08:37
  • 18 юни, 2010

Ауууу, референдум му се приискало...нима?!? А когато слагаше воденичния камък за милиадри евро на шията на изстрадалия народ, събиращ стотинките за хляб и храна, НЕ СЕ СЕТИ ЗА РЕФЕРЕНДУМИ! Гадна кокоша тор!

Оценка
-25 +149
 
Преглед на профил

Боги

Рейтинг: 570 Разстроено
  • 9
  • 08:38
  • 18 юни, 2010

боже господи, каква наглост...

два незабравими шлагера - приземяване, приземяване, приземяване и партизан за бой се стяга: www.vbox7.com/play:1356c939 | www.youtube.com/watch?v=REPbxIYDHKs

Оценка
-25 +96
 
Преглед на профил

Whiskey&Gunpowder

Рейтинг: 641 Весело
  • 10
  • 08:46
  • 18 юни, 2010

Референдум!!!! Отчаянито е голямо, другари...

Оценка
-21 +123
 
Преглед на профил

Торбеш

Рейтинг: 446 Неутрално
  • 11
  • 08:47
  • 18 юни, 2010

"...нарече новата АЕЦ важен инструмент за излизането на страната от кризата чрез новите работни места...."
...
Строителите и експлоатиращите АЕЦ Белене са РУСКИ РАБОТНИЦИ! За тях строят или се канят да строят г-а-р-а-д-о-к (точно така пише на Генералния план) от къщи типпа "котэдж" с дворчета, с непознати за Русия стандарти на обитаване, щото е с наши пари, естествено.
Българските работни места са за строители на г-а-р-а-д-о-к-а, пътищата, оградите, докато работните места за АЕЦа са за руснаците. Кого адвокатства наш Гоцэ? Руските работни места, естествено. Щото Русия му е по-мила дори от Сирищник.
моля напишете кода, за да докажете, че не сте спам-робот. този позорен надпис се появява тогава и само тогава, когато статията е свързана с Гоцэ.

торбешите са богомили

Оценка
-24 +139
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 2218 Весело
  • 12
  • 08:55
  • 18 юни, 2010

Еййййй не се сдържа душата ченгеджийска - да си затрае та да не става за резил. Късно Гоце , късно. България вече е в ЕС и НАТО и на никого не му пука ,че си давал обещания в русия за трянски кон. Хората гласуваха точно за това за дясно управление , като дадоха и квалифицирано мнозинстов на десните партии:
за да маргинализираме ченгетата
за да не ставаме енергийно зависими от русия
за да сме част от западната ,а не от източната цивилизация

Късно Гоце , късно

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-20 +112
 
Преглед на профил

pag

Рейтинг: 739 Любопитно
  • 13
  • 08:56
  • 18 юни, 2010

А за "Тройния Член" защо не поиска референдум?
Нали беше голяма далавера, целокупния народ щеше да одобри?

Оценка
-16 +103
 
Преглед на профил

concept

Рейтинг: 647 Неутрално
  • 14
  • 08:58
  • 18 юни, 2010

Днес започнах деня с половинчасова псувня, егати толкова не бях псувал от мач м/у Спартак Варна и Черно Море!

Тоя е нагъл до безкрайност и още 2 пъти по толкова!

Гоце, Гоце, Гоце, да ти е-- м-----а, Гоце!!!

Оценка
-16 +106
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3542 Любопитно
  • 15
  • 09:00
  • 18 юни, 2010

Гоцко, гоцко...

Да ти припомня ли че конституцията която вие комунягите си гласувахте НЕ ти дава законодателна инициатива??!!
Така че какви референдуми ти се привиждат, не знам...

Много си се притеснил за това Големият Шлем да не се превърне в друго голЕмо... пък и да не се наложи да връщаш комисионните...? Мда, скоро не си бил на отчет при Путкин, нещо българо-съветската дружба започва да пресъхва и пусто този Костов е виновен...

Мъка, мъка, издание от Сирищник! Трагедията е че това нищожество е "попаднало" (че и преизбрано) на такъв висок държавен пост!

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-17 +103
 
Преглед на профил

qwertzz

Рейтинг: 567 Неутрално
  • 16
  • 09:00
  • 18 юни, 2010

Защо не, може и референдум за Белене! Но нека първо да се покажат черно на бяло сметките - колко ще струва целия обект, на каква цена ще произвежда и кой ще купува тока!

Оценка
-10 +82
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 2218 Весело
  • 17
  • 09:01
  • 18 юни, 2010

"Първанов каза, че няма никаква приемственост в политиката в областта на енергетиката" - те за това хората дадоха квалифицирано мнозинство на десните партии

"Ако анализираме "Бургас - Александурполис" - можехме да поискаме смесена фирма за транспортиране на петрола през Черно море, каза Първанов" - що чак сега се сети бе душо ченгеджийска. Защо се сети чак като се каза , че проекта няма да го бъде. Защо не ги договори тия отстъпки като бяхте на власт ? Или тогава се надявахте да можете да дадете повече на руските ви господари

"каза Първанов и нарече новата АЕЦ важен инструмент за излизането на страната от кризата чрез новите работни места' - за чие излизане от кризата става дума ? Твоето лично или това на русия ? Щото 100% не става дума за България

"Той предупреди, че с политиката, която кабинетът води, България може да бъде изолирана и от важен проект с руско участие - газопровода "Южен поток", където ще бъде заместена от Румъния." - Искрено се надяваме това да стане

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-14 +80
 
Преглед на профил

kr

Рейтинг: 1016 Неутрално
  • 18
  • 09:02
  • 18 юни, 2010

Ако трябва Първанов и на челна стойка ще застане пред БТВ за тези един милиард консултантски комисионни за Белене.
Много пара е това, ей!

Оценка
-14 +77
 
Преглед на профил

Hristo Hristov

Рейтинг: 1417 Неутрално
  • 19
  • 09:04
  • 18 юни, 2010

Навремето имаше един комикс за Чоко и Боко. Ех, как оживяват отново децките спомени в мен всеки път като гледам новини )

http://economistbg.blogspot.com/

Оценка
-37 +18
 
Преглед на профил

kakawida

Рейтинг: 681 Весело
  • 20
  • 09:04
  • 18 юни, 2010

Гъзе Пърданов пак се изказа. Няма ли кой да у каже, че предизвиква само погнуса у народонаселението? Лъжи, лицемерие, отявлено прокарване на проруските интереси (за сметка на българската изгода), подляшки номерца и демегогия навсякъде и във всичко... - това е президента на България. Какво се разбира от позицията му??? Че трябва да се надупим на Русия (за пореден път), та да могат неговите авери пак да прибират стотиците проценти надценка и да скубят нас, децата ни, внуците ни и прочие. Че трябва да се отдадем на всичко друго, но не и на работата си. Така, като обеднеем още повече, ще се отчаем съвсем и ще ни е безразлично кой урод и как ще ни управлява. Гъзе иска още поне 50 годинки хора от неговата семка да унищожават системно нацията ни. 1944-та първо са изтребили интелигенцията и елита на България и са оставили овчари и недоносчета да "строят живота нов". 1989-та - пуснаха спортисти, мутри, далавераджии, отявлени престъпници, връчиха им капитал и ни заробиха финансово. Ограбиха банките, та да не може никой (който не е от "техните" да преуспее. Наложиха навсякъде прогнили практики: корупция, кражби, далавери, измами, лъжи..., та да може всеки да се облажва по-мъничко, но системата никъде да не работи истински. Полиция, съд, общинска власт, лекари, министерски чиновници... има ли някой, който да е доволен от фунционирането на тези "обслужващи населението системи"?
И сега... говори и защитава принципи някакви?! Вижте какво са направили, как са ни заробили, как са ни мачкали и унищожавали и се замислете какви ли пък са принципите на Гъзе Пърданов и компания.

:)

Оценка
-14 +91
 
Преглед на профил

kr

Рейтинг: 1016 Неутрално
  • 21
  • 09:05
  • 18 юни, 2010

Явно е настанал Бой последен щом Първанов и помощника му Краси Гергов са на барикадата

Оценка
-12 +90
 
Преглед на профил

Yankee

Рейтинг: 769 Неутрално
  • 22
  • 09:07
  • 18 юни, 2010

Махни се бе безсрамна червена свиньо! Как може да си толкова безочлив селски нужник!!!

Червената чума затри България! Вижте какви дебелооки престъпници драпат да стоят начело!!!

Оценка
-13 +85
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 2218 Весело
  • 23
  • 09:07
  • 18 юни, 2010

"С един удар ликвидираме три проекта" - ДА!

"държавен глава - балансиран и мъдър, баща на нацията" - това като мъдрата мисъл ,че сталин е баща на всички народи. Молодец Гоце , молодец си , личи си ,че имаш добра партийна закалка , личи си и от къде е

" какво може да работи човек, който е изкарал два мандата като държавен глава" - ДА КЪРТИ КАМЪНИ В ЗАТВОРНИЧЕСКАТА КАРИЕРА

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-15 +77
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 2218 Весело
  • 24
  • 09:09
  • 18 юни, 2010

До коментар [#21] от "kr":

Ооо да - но и него ще изгубят. Ще се похвърлят малко по амбразурите и след туй ще си отидат. Естествен подбор. 1% от младото поколение гласуваха за БСП(к). Природата си знае своето

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-14 +54
 
Преглед на профил

Пловдивски

Рейтинг: 1877 Неутрално
  • 25
  • 09:09
  • 18 юни, 2010

[quote]Големият проблем на актуализацията е, че тя идва заради несъбраните приходи, каза Първанов и допълни: "На тази база трябва да търсим решенията".[/quote]
Майната му на Гоце, но има нещо такова. Днес от вкъщи до офиса (4 минутно пътуване с автомобил) преброи нарушения за около 2000лв. И то при липса на трафик...

Чисто и просто - току-що изкъпан полицай.

Оценка
-18 +12
 
Преглед на профил

kmanolov

Рейтинг: 13 Гневно
  • 26
  • 09:11
  • 18 юни, 2010

Бива наглост, ама това безочие е просто скандално. Жалко, че се докархаме дотам в парламента да влезнат партии като РЗС за да осигурят поста на този Енергиен президент. Няма едно негово изказване в последните4години без да лобира за строежа на Белене. Срам. Нека всеки си помисли колко ще ниструва участието в Централатана Руският Партньор (забележете НЕ ИНВЕСТИТОР- строител) 8 млрд. евро или на 2 млн. работещи се падат по 4 000 евро. Ха сега да извадим 500 хил. държавна администрация и стават по 6000 евро на работещ в частния сектор. Колко евро имате спестени? Колко деца има във вашето семейство? Колко ще вземе Гоцко за строежа на това безумие? Та нали Турция са започнали строежа на своята централа. Къде му е пазара на тоя Енергетик? Срам.

Оценка
-13 +86
 
Преглед на профил

Alien

Рейтинг: 1032 Весело
  • 27
  • 09:13
  • 18 юни, 2010

"По думите му така България отстъпва позиции на Румъния, Турция и Чехия, които ще осъществят подобни проекти именно с Русия." - я пак? Кои са тия проекти?

Оценка
-13 +76
 
Преглед на профил

BBC

Рейтинг: 595 Неутрално
  • 28
  • 09:15
  • 18 юни, 2010

Нали има общи спонсори и приятели с ГЕРБ ...

Инфантилните народи се изтребват сами!

Оценка
-37 +9
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 2218 Весело
  • 29
  • 09:19
  • 18 юни, 2010

Всъщност и аз искам референдум за Белене. Обаче не да гласуваме и след Х или У години да направим 5-та първа копка. Бойко каза ,че иска да се замрази. Сега ако Гоце иска да свикат референдум , но ако народът каже не - край забравяме за това място завинаги.

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-9 +32
 
Преглед на профил

liolio

Рейтинг: 465 Неутрално
  • 30
  • 09:20
  • 18 юни, 2010

До коментар [#6] от "ck":не , ще се броят глупаците , но за съжаление те у нас са като въшките и бързат да излезат начелото да ги видят бързо и всички , и като гледам колко бързо изпълзяхте от кочините си се сещам за Ботев и стихотворението му Борба - "Свестните у нас считат за луди,
глупецът вредом всеки почита:"

Оценка
-29 +13
 
Преглед на профил

Jivago

Рейтинг: 11 Неутрално
  • 31
  • 09:26
  • 18 юни, 2010

Първанов е политически труп. Трябва да лежи дълго в затвора за национално предателство. Селски кенеф в средата на двора - такава е визията му и за България.

Оценка
-11 +66
 
Преглед на профил

liolio

Рейтинг: 465 Неутрално
  • 32
  • 09:28
  • 18 юни, 2010

айде , преброяването върви нещо слабо, щракайте минуси , доп сега само две кухи лейки са се обозначили

Оценка
-36 +9
 
Преглед на профил

Comandante Marques

Рейтинг: 2437 Весело
  • 33
  • 09:31
  • 18 юни, 2010

не бих го коментирал дори, но само да попитам? дали наистина Гоце си мисли, че има млади лидери с потенциал, които биха си губили времето с него? аз по-голям дефицит на лидерски качества не съм виждал никога...

low riders team

Оценка
-10 +55
 
Преглед на профил

dosetliv

Рейтинг: 503 Любопитно
  • 34
  • 09:32
  • 18 юни, 2010

Че защо отеднъж 8 милиарда евро? Нали беха само 3,990 ?

Оценка
-8 +48
 
Преглед на профил

Дон Кихот

Рейтинг: 1817 Разстроено
  • 35
  • 09:39
  • 18 юни, 2010

Първанов се проявява като ярък представител на едно динозавърско племе- издънка на плебейската част от комунистическата номенклатура. Представителите на това племе не бяха богопомазани още от пелените да бъдат чадо на "голям човек". Те си пробиваха път нагоре в партийната иерархия с ритници, юмруци, лакти, със зъби и нокти, с подлост и доноси, губейки по този път изконни човешки качества, превръщайки се в съвременни Фаустовци. Резултатът е очеваден!

Оценка
-10 +59
 
Преглед на профил

kanev

Рейтинг: 0 Гневно
  • 36
  • 09:40
  • 18 юни, 2010

Какво ли вижда този човек, като се погледне в огледалото? Как ли спи? Дрогира ли се или е се е изкривил до толкова, че е загубил реална представа за това кой е всъщност - "баща на нацията" ???!!!! - изкукала работа! Мъж ли е ? Жалка работа, само че за неговото предателство плащаме ние - дали пък не са го зомбирали в Русия? Психопат ли е, лъжец ли е, безсрамен крадец ли е ?? Как е възможно този индивид да е президент на Българите?

Оценка
-9 +60
 
Преглед на профил

tedif

Рейтинг: 467 Весело
  • 38
  • 09:40
  • 18 юни, 2010

*Първанов отрече... банкер Емил Кюлев и... Манол Велев да са били негови съветници*,така също категорично не знае и познава Мима Жълтата триперо-подводница,не е зовял да се изселят всички турци от Кърджали и страната,няма пушка и не е ловец,не е получил мезонет ей така,за черните си очи,и т.н. и прочие!Ай сиктир бре,пезевенк,все пак се водиш президент на този народ,засрами се!То от комунист чест и срам не чакай,ама нейсе...

Оценка
-9 +60
 
Преглед на профил

Николай Цолев

Рейтинг: 808 Неутрално
  • 39
  • 09:42
  • 18 юни, 2010

Ето това е типичното поведение на гнусната свиня, която се подиграва с населението което го е "избрало". Не поиска референдум за стотиците важни за страната въпроси, а иска референдум за да запази съветското влияние. И как да не ме е срам после от тоя безподобен добитък, който се бара мой президент?!

http://ntzolev.blogspot.com

Оценка
-8 +59
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 53 Неутрално
  • 40
  • 09:46
  • 18 юни, 2010

Бойко в Прага - ние трябва да сме активни за ПРО, Обама в писмо -спомни си Прага

Дори в самата Прага след разговорите си с Обама той обяви, че България трябва да е активната страна в такива преговори Защо България не е активна както сам подсказа в Прага Борисов??? Докато се ослушваме друг н взе под носа инвестициите на американците! Дори се говори че Молдова ще е третата страна с Румъния и Полша! Една такава система ще докара целия икономически и политически елит в съответната страна тоест милиарди долари инвестиции от най-големите корпорации в света в дългосрочен план. ИЗПУСКАМЕ ЗЛАТЕН ШАНС! За падане на визи и други подобни благинки да не говорим! Дано станем активни и участваме заедно със САЩ! Само ще спечелим като държава

Румъния и САЩ са започнали преговори за американския ракетен щит
17 юни 2010 | 18:39 |

Оценка
-11 +20
 
Преглед на профил

Димитър Димитров

Рейтинг: 1299 Гневно
  • 41
  • 09:48
  • 18 юни, 2010

Не съм чувал Чехия и Румъния да имат съвместни ядрени проекти с Русия. Нали затова ние трябваше да бъдам троянското магаре в ЕС.
Лъжец беше Гоцэ, лъжец си остана.

http://dimiterd.blogspot.com

Оценка
-9 +53
 
Преглед на профил

скруч

Рейтинг: 420 Неутрално
  • 42
  • 09:52
  • 18 юни, 2010

а за козлодуй що мълчиш-седефчов

за чиста и свята република

Оценка
-7 +34
 
Преглед на профил

moreto

Рейтинг: 1014 Неутрално
  • 43
  • 09:55
  • 18 юни, 2010

"Трябва да се види кой вкара Петров в Националната служба сигурност, после в ДАНС, призова Първанов.."
Ами добре! Даже трябва да се види и кой изпрати помачето в милиционерското училище, а?

Оценка
-6 +37
 
Преглед на профил

BlaGo

Рейтинг: 234 Неутрално
  • 44
  • 09:58
  • 18 юни, 2010

В кой момент точно е предлагал "3 % дефицит" ? До колкото си спомням при приемането на закона за Бюджет 2010 комунистите дори обвиниха Дянков , че ще има 2% разтеж , а той/Дянков/ умишлено залага на 0 разтеж за да "има излишък , който да раздаде на наши и ваши"/практика , която им е съвсем ясна на другарите/ , единствено Костов алармираше , че икономиката май ще върви надоло , като при приемането на закона за бюджета предложи да има 2% дефицит ... Но за пореден път Гоцето си приписва неща и постижения на Костов ...

Всичко е добро, което е добро за България

Оценка
-12 +37
 
Преглед на профил

liolio

Рейтинг: 465 Неутрално
  • 45
  • 10:06
  • 18 юни, 2010
Оценка
-22 +7
 
Преглед на профил

Ahab

Рейтинг: 231 Неутрално
  • 46
  • 10:07
  • 18 юни, 2010

#първанов Станишев изсрасна много, но с времето изтърва нещата - оценка на Първанов за експремиера
– anna_hristova, 08:45

аххааххаха :Д Станишев верно изСрасна много! После изтърва нещата и изСрасна още повече.

Оценка
-7 +19
 
Анонимен потребител

****

  • 47
  • 10:10
  • 18 юни, 2010

Този коментар беше изтрит в 10:15 на 18/06/2010 от неговия автор.

 
Преглед на профил

NK

Рейтинг: 1500 Неутрално
  • 48
  • 10:10
  • 18 юни, 2010

Колко много радва всенародната любов към Гоцэ 3 Пэра!


QUOTE [#11] от "Торбеш": моля напишете кода, за да докажете, че не сте спам-робот. този позорен надпис се появява тогава и само тогава, когато статията е свързана с Гоцэ.

ИЗБОРИ - 1997: Комунизмът е мъртъв! 2011: Да живее комунизма!!!

Оценка
-6 +22
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 53 Неутрално
  • 49
  • 10:15
  • 18 юни, 2010

ИМА АБСОЛЮТНА ПОДМЯНА НА ИСТИНСКИТЕ ТЕМИ ЗА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК! На никой не му пука за руските енергийни проекти! Обикновения българин се интересува защо в ЕС се говори за зелена инфраструктура а нашата обикновена такава никаква я няма а дупките са по-големи отвсякога! Това е пробелам и призовавам Борисов да не се хваща на въдицата на Гоце! ИНФРАСТРУКТУРА ИНФРАСТРУКТУРА И ПАК ИНФРАСТРУКТУРА! Да се направят магистралите и пътищата за да носят добавена стойност, бизнес и работни места!

пп Идеята определени проекти да се поставят на референдум не е лоша! В САЩ често се прави. Но проекта се поставя на гласуване от обществото с цялата сметка. В смисъл ако говорим за Белене с колко ще се увеличат данъците на обикновения човек за да се реализира Белене! Чисто математиците си смятам и после политиците казват на обществото за да се реализира този проект вие ще плащате плосък данък еди колко си, ДДС еди колко си корпоративен данък еди колко си повече! Съгласни ли сте? И ние като гласуващи казваме да или не на по-високите данъци за даданеия проект! И това е! Мнозинството печели!

НО ПАК КАЗВАМ ТОВА Е ПОДМЯНА НА ТЕМИТЕ! ИСТИНСКАТА ТЕМА Е ИНФРАСТРУКТУРАТА!!!

Оценка
-8 +32
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 53 Неутрално
  • 50
  • 10:17
  • 18 юни, 2010

Като ще има референдум изборите да са 3 в 1 за да не се троши допълнително и без това липсващата държавна пара! Тоест изборите да са местни, за президент и референдум по много въпроси но основният да е:

България с 6 области, по-малко общини, либерализация и децентрализация!

Ако приемем че на следващите избори ще са 3 в 1 местни президентски и референдум е идеалния момент ГЕРБ да предложи новото административно деление с много по-малко администрация!
А именно както предложи Мишо Константинов Б-я да се раздели на 6 големи окръга нещо като щатите в САЩ с областни управители избирани директно от гражданите и централната власт да предостави част от правомощията си и да има реална ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЯ! Тоест съответната област ад се грижи за селското стопанство образование здравеопазване и т.н. Както са отделните щати в САЩ!

А либерализацията за да може както в Турция за 1 ден се регистрира чужда фирма която иска да инвеситра и тука да е така! Турция 3 пъти увеличи БВП за 8 години!

Оценка
-10 +11
 
Преглед на профил

Раз печки, раз кюнци

Рейтинг: 1603 Неутрално
  • 51
  • 10:21
  • 18 юни, 2010

Гоце айде по-леко с тия референдуми! Преди няколко месеца сме гласували една партия да ни представлява в парламента и от където и да го погледнеш матряла все още не е достатъчно грамотен за референдуми. И да има референдум Гоцка няма да е на твоето въпреки, че твоя електорат ще те подкрепи без дори да знае какво Е Аец Белене. Спечели си изборите след 3г и си строй руски Аец. Тъп комунист - очаквам дори в предизборната му програма догодина да обещае строенето на 2-3 Аеца и да превърне България в енергиен център на Европа.

" Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "

Оценка
-13 +32
 
Преглед на профил

Distributed

Рейтинг: 2337 Неутрално
  • 52
  • 10:26
  • 18 юни, 2010

Аз искам референдум дали да правим референдум за АЕЦ"Белене"!

Баси безсмисленото нещо. Това ли е най-важния въпрос, който трябва да се постави на референдум.

Защо не е нещо дето да оправи бакиите околко конституцията ни и в частност съдебната система.

Оценка
-6 +26
 
Преглед на профил

Станишко

Рейтинг: 402 Гневно
  • 53
  • 10:27
  • 18 юни, 2010

Референдум, а? А защо преди 3 години не поиска референдум, бе Гоце? Като слушкаме руските таварищи, няма референдум, а нещо като не ни изнася, референдум. Лицемер долен!

Оценка
-8 +41
 
Преглед на профил

mdaa

Рейтинг: 319 Весело
  • 54
  • 10:29
  • 18 юни, 2010

Мъка, мъка сирищенска.
Готвехме се за голям шлем, и вече бяхме уредили савецките реактори на конкурс спечелен от единствен участник... и сега каква стана тя?
А всичко вървеше толкова добре. Уредил беше "наши" хора, да краднат от скъпия проект, два милиарда вече се "усвоиха", другите също бяха разписани за спонсорите, Гоцко раздаваше ордени с килограми и вече се виждаше на някоя синекурна длъжност в Газпром като награда за тихата заслуга.... И изведнъж... Удар с копие в гъза. Белене няма да има. Аууу..
Късно се сети за референдум. Ама нека преди това да каже къде изчезнаха ония 500 000 подписа по другия референдум - срещу затваряне на реакторите в Козлудуй. Защото именно в президентството изчезнаха.

Оценка
-10 +38
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1999 Неутрално
  • 55
  • 10:32
  • 18 юни, 2010

При направената проверка всички глупаци се оказаха налице .

Оценка
-15 +8
 
Преглед на профил

Rage Against

Рейтинг: 1424 Неутрално
  • 56
  • 10:33
  • 18 юни, 2010

Гоцькоооо, Гоцькоооо,

хващай гората, долна комунистическа сланино!

какви енергийни проекти на Русия, какви големи шлемове, какви дефицити?!?

толкова презряно същество в политиката ни, заедно с Виденов, скоро не е имало.

стой си на село и не се меси в голямата политика, селски плеймейкър. искал да изработва головете?!? малоумна мезонетска свиня си ти, Гоцько!

ГОЦЕ, ЯЖ КАФЯВА СЛАНИНА !

Оценка
-8 +34
 
Преглед на профил

BIG AL

Рейтинг: 3166 Весело
  • 57
  • 10:39
  • 18 юни, 2010

От доста време искам да го напиша- за руските агенти и нормалните граждани ..)) Не съм го прочел никъде досега )
НИЕ сме членове на ЕС.....СЛЕД 10-15 години ЦЕНИТЕ на почти ВСИЧКО ще вървят към ИЗРАВНЯВАНЕ !!! НЯМА да има големи разлики..ТОВА е пътят на ЛОГИКАТА..Портокали, ток, газ , леки коли, сирене и фасул..постепенно ще се изравнят - ЦЕНОВО !!! ЗАЩОТО сме в една общност !!! Това и сега се ЧУВСТВА !!! Така че, от тази гледна точка, НЯМА да има ЕВТИН или по-евтин ТОК ,в ЕС )
С други думи, които мисли за България, трябва да работи за ВДИГАНЕ СТАНДАРТА на всички граждани - заплати, пенсии и т.н., с ПОМОЩТА на БЕЗВЪЗМЕЗДНИТЕ пари от ЕС- за различните проекти..Всички приказки за "евтин " ток и т.н. са ПРАЗНИ, червени приказки и пропаганда!! НЯМА да има такъв.!!! Пак повтарям-в една о...

Прочитане на целия коментар бщност сме )) И след като това ще бъде така -без значение е ОТКЪДЕ ще си купуваме ТОКА , след 20 години !!!! Без ток- ЕС няма да остане )) Тогава , защо са ни "евтините" атомни, руски гробници-на малка България ?? Нашата сила ще бъде другаде) А и дори да е "евтин" тока - на руската МАФИЯ - НИМА ТЯ ще ви го продава евтино !!?? Ей, така ..) ЗАЩО бензинът ни не е евтин ??- с най- ниските заплати за работниците, най- малки разстояния на доставка и най-лоша екология ?? Нима си мислите , че Р.Овч. и руските агенти тук- ще ви продават евтино ??..??? Айде бе..Ами нали тогава НЯМА да си имат олигарси и те , и ние ..))
С две думи: Проблемът е УВЕЛИЧАВАНЕ доходите, стандарта на българите , а НЕ- 'цената " на бъдещ, след 20 години , руски ток , от стара технология )) Дотогава, ще има НОВИ енергийни технологии..Всичко друго е елементарна руска пропаганда на червената МАФИЯ - тук и оттатък Черното море ..)))

BIG AL

Оценка
-8 +41
 
Преглед на профил

barcelona

Рейтинг: 289 Любопитно
  • 58
  • 10:40
  • 18 юни, 2010


ЯДРЕН ПЪРЦУЛ - ОЩЕ СЕ ПЪНЕ

РЕФЕРЕНДУМА ДА Е ЗА >
ЧЕРВЕНАТА ПРОСТИТУЦИЯ - В РАЙОНА НА ПОЗИТАНО
И пРЕЗИДЕНТСТВОТО

ОТ ТАКИВА НЕЩАСТНИ МИСЛИТЕЛИ
ОЩЕ ОПРАВЯМЕ КРЕМИКОВЦИ
ЯРКА ЧЕРВЕНА ПЪРЦУЛАНЩИНА

ТОЯ СЕ ПЪНЕ ДА СТАНЕ ЖУРНАЛИСТКА !!!
КАСА БИРА !!!!!!
затова е гороренето, интервюта, записите ...

- ШРЬОДЕР НЕ БИДЕ
- В ГЪЗПРОМ ЩЕ ГО СКЪСАТ: ШМАТКО; ЦИГАНЬОВ; ПУТИН; РАЗПУТИН; ЧУРКИН ... ЩЕ ГО СПУКАТ .. ДА ГО'Е


<>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<

Оценка
-8 +19
 
Преглед на профил

Боги

Рейтинг: 570 Разстроено
  • 59
  • 10:45
  • 18 юни, 2010

едва издържах да го изслушам този жалкия плъх до 35тата минута, когато започна да си отпуска душичката и да обяснява колко топла е връзката му с бсп и колко романтични моменти го свързвала с тази уникална партия го спрях... преди това пък обясняваше как станишев му предлагал да стане министър председател 2005та - що за наглост пък е това, да си прехвърлят постове и то след избори като някакви трофеи!?

два незабравими шлагера - приземяване, приземяване, приземяване и партизан за бой се стяга: www.vbox7.com/play:1356c939 | www.youtube.com/watch?v=REPbxIYDHKs

Оценка
-9 +27
 
Преглед на профил

bubana

Рейтинг: 161 Неутрално
  • 60
  • 10:47
  • 18 юни, 2010

Той - Гоце, е еманация на лукавостта, коварството и покварата. Оприличи се на Меси, иска да е плеймейкър - да подава топката на всички бандити, които го заобикалят. Говори за прозрачност, а самият той конструира непрестанно в зловещите си президентски лаборатории сценарии за провал на България. Толкова е мазен и подмолен, че всеки нормален човек трябва да разбере какво уродливо явление е. Лъжата за агент Гоце е неговата жизнена среда, неговият кислород. Той даде широка улица на старата комунистическа номенклатура, реабилитира доносниците, какъвто е и самият той. Обрачът от медии, който стои зад Гоце, не позволява на оскотелия от битови проблеми народ да разбере, че Сирищника е прокобата на България!

Оценка
-8 +40
 
Преглед на профил

Jivago

Рейтинг: 11 Неутрално
  • 61
  • 10:58
  • 18 юни, 2010

До коментар [#57] от "big_al":

Браво! Изключително точно и смислено изказване. Настина, след като бензинът ни не е по-евтин, каква е логиката да се надяваме, че токът ще е?

Оценка
-7 +21
 
Преглед на профил

barcelona

Рейтинг: 289 Весело
  • 62
  • 11:01
  • 18 юни, 2010

До коментар [#57] от "big_al":

БРАВО "big_al" !!!!!

<>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<

Оценка
-8 +19
 
Преглед на профил

Zoon Politikon

Рейтинг: 2040 Любопитно
  • 63
  • 11:02
  • 18 юни, 2010

"На въпрос дали ще участва при определянето на бъдещата лява кандидатура за държавен глава, посочи, че би се въздържал заради деликатността на ситуацията... Запитан дали има конкретно някого предвид, Първанов отговори, че ако е имал, би го казал "където трябва""

Доносникът от ДС си е такъв до последен час. Ако има да казва нещо и то такъв голям обществен интерес, като следващият кандидат-президент на левицата, го казва не публично, а "където трябва" - пред отбрана компания висши ченгета. По конспиративен път заграбихте властта, другари комунисти, по конспиративен път управлявахте и следяхте хората 45 години и конспиратори срещу собствения си народ ще си умрете!

Идиотът muncho каза: Ако линейките закъсняват в цигански квертал, това е расизъм. Но ако банда цигани убие българин, това НЕ Е расизъм.

Оценка
-11 +29
 
Преглед на профил

barcelona

Рейтинг: 289 Неутрално
  • 64
  • 11:05
  • 18 юни, 2010


ДАЙ ДА СИ ОПРАВИМ МАГИСТРАЛИТЕ
ЧЕ ЩЕ СЕ УТЕПАМЕ ПО ПЪТИЩАТА .......

ДА ЗАТВОРИМ ТЕМАТА С РАДИАЦИЯТА >

ЕДНО БЕЛЕНЕ ПРЕЖИВЯХМЕ ... ЧУДНО БЕШЕ
НА ПРОКЪЛНАТО МЯСТО .. - НИЩО НЕ НИКНЕ
В КОМБИНА С РАШЪНИТЕ .. Е ТРАГЕДИЯ ..
КАТАСТРОФА .... ИЛИ СЕ БЪРКАМ ???





<>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<

Оценка
-9 +18
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1870 Неутрално
  • 65
  • 11:06
  • 18 юни, 2010

В случая Гоце е прав, аз искам референдум освен за АЕЦ Белене, за американските ВОЕННИ бази, за членството в НАТО, за ПРО и т.н. за да се види какво ИСКА НАРОДА !!!
Нека да видим какво дават руснаците и какво американците - едните строят мащабен проект на производствено енергийно предприятие (даващо евтин ток и работа на хиляди висококлвалицирани специалисти за години напред), петролопровод и газопровод, другите - военни бази и ПРО отбрана, даващи работа на стотина чистачки, готвачки и сервитьорки - т.е. нискоквалифирана раб. ръка !! Като прибавим и това, че с енергийните проекти руснаците гарантират националната сигурност на България, а американците с базите и про увеличават риска от падане на вражески (анти-САЩ) ракети на територията на България ... става ясно кое е по-изгодно на България!

Оценка
-41 +8
 
Преглед на профил

Живко Якимов

Рейтинг: 14 Весело
  • 66
  • 11:07
  • 18 юни, 2010

Много ми е интересно, ако все пак се проведе референдум за АЕЦ "Белене", и резултатът е централата да не се строи, тогава какво ще прави Първанов? Точно затова едва ли някога ще има референдум по този въпрос, точно колкото Симеон Сакс-Кобурготски искаше референдум дали да сме монархия или република ...

Насилието е последното средство на некомпетентния.

Оценка
-8 +25
 
Преглед на профил

Zoon Politikon

Рейтинг: 2040 Весело
  • 67
  • 11:08
  • 18 юни, 2010

До коментар [#65] от "_dan_":

"с енергийните проекти руснаците гарантират националната сигурност на България"

Хааахахахаххахаххахахааааааааххахахахаахахахаааааааааааааааааааааа

Идиотът muncho каза: Ако линейките закъсняват в цигански квертал, това е расизъм. Но ако банда цигани убие българин, това НЕ Е расизъм.

Оценка
-8 +26
 
Преглед на профил

...

Рейтинг: 105 Неутрално
  • 68
  • 11:13
  • 18 юни, 2010

Димитър Димитров
"Не съм чувал Чехия и Румъния да имат съвместни ядрени проекти с Русия."
---------------------------
Е, след като не си чул, значи не съществуват, /според теб и Кант/.
Само за останалия свят чешките машиностроители правят турбини за АЕЦ- овете, включително и нашите.

http://www.domogid.ru/novosti_stroitelstva/680-stroitelstvo-ayes-temelin-startovalo.html
АЕЦ Дуковани също май е в Чехия.
Обаче ние да се мерим с Чехия е смешно - те, който и да прави централите, 80 процента го локализират в Чехия, ...

Оценка
-16 +12
 
Преглед на профил

Бай Иван

Рейтинг: 452 Любопитно
  • 69
  • 11:15
  • 18 юни, 2010

Абре Гоцка ,че ми каеш ли? каде е твойто место и на Олигарсите дека ги кичиш с ордени какъв им е кяра от 'Белене',инак то за Кремалските мужици ми е ясно????

Капиталистите са готови да ни продадат и въжето, на което ще ги обесим!Владимир Илич Ленин (1870 — 1924)

Оценка
-9 +20
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 53 Неутрално
  • 70
  • 11:15
  • 18 юни, 2010

Борисов за пръв път пропусна да бие тъпана и да се похвали с писмото на Обама, както той си знае. Беше повече от смирен. Писмото на Обама напълно потвърди тезата ни, че „реже Борисов за АЕЦ „Белене” и го хвали за „военните ангажименти”. Дипломатичните думички за приноса на България под управлението на Борисов за „енергийната сигурност” казват всичко. Но Борисов разду напоително за руските приятели, братя и християни. Очевидно се е договорил с янките за това упражнение...

А Г.П. много се изложи с „грандиозната” си идея за референдум за АЕЦ „Белене”. Нещо повече – отряза си главата като „плеймейкър” на бъдещия негов „граждански проект”. Когато го ударят евроатлантическите партньори, ще му стане безпощадно ясно за какво иде реч. (Ще му се наложи да слушка като на Рамзан Кадиров Дмитрий Медведев преди дни, когато руският президент се вбеси от многословието на чеченския лидер.)
Колкото до прословутия Консултативен съвет при президента през 2002 г. „чаршафът” на Борисов няма как да е пропуснал някои от онези, които не били „съветници” на Г.П. А Цветан Цветанов тутакси може да разпореди подготовката на акция „Олигарсите на „Гоце”. Легендирането на отношенията на Г.П. с такива като Емил Кюлев и Манол Велев чрез някакви дискусии е повече от лицемерно.
Любомир Живков версия

Оценка
-14 +11
 
Преглед на профил

Николай Ангелов

Рейтинг: 15 Весело
  • 71
  • 11:17
  • 18 юни, 2010

Ей това българските президенти са кухи лейки.Тоя не видя до къде стигнаха Жельо И Петя, опс и Петър Стоянов че и той по техния път. А за експертите му съм убеден че са последния или препоследния випуск на АОНСУ.

аман от комунисти

Оценка
-8 +18
 
Преглед на профил

sentinel

Рейтинг: 15 Гневно
  • 72
  • 11:18
  • 18 юни, 2010

Аз пък искам специална извънредна комисия за разследване престъпленията срещу страната ни извършени от Първанов, Станишев и Доган.

Оценка
-8 +24
 
Преглед на профил

ndsbg

Рейтинг: 332 Неутрално
  • 73
  • 11:19
  • 18 юни, 2010

само за 1 е прав - оня смешник от пицарията демек дянков трябва да вземе да се махне от поста си и от България. Сергейчо като беше на власт викаше на черното бяло (демек няма криза) сега тоя комар - кризата си отива първо беше април сега края на лятото. Що не си ходи той че наистина да си отиде кризата. И казва има повишение на заплатите дори - и то кои на държавните служители, демек ние им го плащаме това. а там където извира хляба демек данъкоплатците им намалят заплати и ги гонят от работа.

Оценка
-22 +7
 
Преглед на профил

Бай Иван

Рейтинг: 452 Весело
  • 74
  • 11:22
  • 18 юни, 2010

Ой штех да забрава,Гоцие.....да не земеш да опуснеш 'Люси' ...(така му викаха по времето на покойния Васко Илиев)-Людмил Стайков бе....да земе да отскочи до Немечко,че го окошарат веднага и тогаз штъ на Наимпичат отзади,ама тоя пат яко.

Капиталистите са готови да ни продадат и въжето, на което ще ги обесим!Владимир Илич Ленин (1870 — 1924)

Оценка
-8 +19
 
Преглед на профил

Боги

Рейтинг: 570 Любопитно
  • 75
  • 11:24
  • 18 юни, 2010

До коментар [#57] от "big_al":

да наистина е точно така - няма вече аванти, няма евтин ток от 'братската' електроцентрала ... това, че е на българска територия и си залагаме собствените за*ници не означава, че ще правим огромни печалби или ще спестяваме ... то само като се замислиш все едно да дадем на една банда български чиновници 8 милиарда и да се надяваме, че ще правят луди печалби за всички нас, а тези пари няма да изтекат в канал ... тези, които ръководят атомната енергетика нито са по-чисти, нито по-кадърни нито по-надъхани от средния български чиновник ... даже обратното, защото когато става дума за толкова пари там до последният човек са подставени лица на енергийната мафия - българия сме...

два незабравими шлагера - приземяване, приземяване, приземяване и партизан за бой се стяга: www.vbox7.com/play:1356c939 | www.youtube.com/watch?v=REPbxIYDHKs

Оценка
-7 +27
 
Преглед на профил

BlaGo

Рейтинг: 234 Неутрално
  • 76
  • 11:25
  • 18 юни, 2010

До коментар [#65] от "_dan_":

"за да се види какво ИСКА НАРОДА !!!"

185 рейса с "българи" + 385 цигански махали + 3 000 000 умопомрачени възрастни хора/нищо лично против тях/ . Това ли ти е народа ??!?! Тях ли ще попиташ ? Другари комунисти ВИЕ неможахте да си построите комуниЗЪМЪТ сега СТЕ тръгнали да строите демокрацията ...
Престанете с този евтин популизъм и тотална демагогия !

Всичко е добро, което е добро за България

Оценка
-10 +27
 
Преглед на профил

ot4eto

Рейтинг: 280 Неутрално
  • 77
  • 11:25
  • 18 юни, 2010

Особено тъжно е когато толкова компроментиран и провалил се политик дава акъл и получава такава трибуна.
Референдум за инфраструктурен проект ? Абе тоя нормален ли е? Така отчаяно брани руските интереси че е направо безсрамен. Не с референдум се решават тези проект а с икономически и инженерен анализ.

Оценка
-8 +29
 
Преглед на профил

Боги

Рейтинг: 570 Разстроено
  • 78
  • 11:27
  • 18 юни, 2010

До коментар [#65] от "_dan_":

"с енергийните проекти руснаците гарантират националната сигурност на България"

До коментар [#67] от "Zoon Politikon":

"хахахахах......."

ти се смееш, но то не е смешно - точно ето такива са 1/3 от електората, грам представа си нямат от реалността и обиграни милиционерски мишки като гоце ги лъжат и мамят с някакви грандомански проекти, все едно като влезеш в болниците и няма пари дори за марли, като набухаме 20 милиарда в атомна централа това ще се оправи ... просто българия = пълни безумия...

два незабравими шлагера - приземяване, приземяване, приземяване и партизан за бой се стяга: www.vbox7.com/play:1356c939 | www.youtube.com/watch?v=REPbxIYDHKs

Оценка
-10 +26
 
Преглед на профил

mikewolf

Рейтинг: 610 Весело
  • 79
  • 11:29
  • 18 юни, 2010

До коментар [#65] от "_dan_":

А искам да започнем референдумите с този "да напусне ли Първанов президентския пост веднага с целия си екип".
И го искам веднага, най късно август.

Veritas non semper nos liberi

Оценка
-7 +35
 
Преглед на профил

Zoon Politikon

Рейтинг: 2040 Неутрално
  • 80
  • 11:37
  • 18 юни, 2010

До коментар [#78] от "Боги":

"ти се смееш, но то не е смешно - точно ето такива са 1/3 от електората"

За едната-трета за съжаление си прав: 12% бесепедерасти + 10 процента електорат на ДПС, 10% на Атака и 3% на НДСВ дават даже малко повече от 1/3 българи, дето са ги научили да слагат интересите на Русия над тези на собствената си държава. Съгласен съм, че този факт е нелицеприятен, но пък твърдението на другарчето само по себе си беше доста смешно. А и като помислиш, че около 10.11.1989 г. русолюбците сигурно бяха около 80%, тенденцията за намаляване на броя им е окуражителна...

Идиотът muncho каза: Ако линейките закъсняват в цигански квертал, това е расизъм. Но ако банда цигани убие българин, това НЕ Е расизъм.

Оценка
-10 +18
 
Преглед на профил

Сгугню

Рейтинг: 527 Весело
  • 81
  • 11:45
  • 18 юни, 2010

Кво се разревахте сините маргинали, бе? Имаше ли референдум за нефтопровода -имаше. Сега ще има за Белене. Обаче много добре знаете, че народът ще гласува ЗА. И ще ви спрат парите от пиндосляшкото посолство...

Оценка
-33 +11
 
Преглед на профил

BlaGo

Рейтинг: 234 Неутрално
  • 82
  • 11:53
  • 18 юни, 2010

До коментар [#80] от "Zoon Politikon":

Приятелю , нали се сешташ , че има и около 1/3 та даже и повече "свободни електрони" , който ще бъдат облъчени от "българските медии". Много добре познаваме способите на другарите и предположение , че са САМО едва 1/3 си е направо КРАЙНО ОПТИМИСТИЧНО ...

Всичко е добро, което е добро за България

Оценка
-5 +14
 
Преглед на профил

bubana

Рейтинг: 161 Неутрално
  • 83
  • 11:54
  • 18 юни, 2010

За това какъв титаничен мръсник и лъжец е Гоце Седефчов - Сирищника могат да се приведат хиляди доказателства. Ето едно - писмото му до
Слободан Милошевич по време на операцията на НАТО.


Др. Първанов

до др. Милошевич

—————————————-

До Слободан Милошевич

председател

на Социалистическата

партия на Сърбия

Уважаеми

другарю Милошевич,

Бих искал да доведа до Ваше сведение позицията на БСП относно последните събития в Косово. Ние отхвърляме подхода на двоен стандарт и едностранно обвиняване на Югославия за създалата се ситуация в Косово…

Парламентарната група на Демократичната левица декларира желание Народното събрание да приеме решение за неучастие на България във войната – нито пряко, нито косвено. Ние разглеждаме предложението за предоставяне на въздушен коридор на НАТО през България като много опасно за националната сигурност и за Балканите. Наивно и безотговорно е да се смята, че приобщаването към НАТО е гаранция за националната сигурност. Това би било авантюристично решение, което създава трайни предпоставки за застрашаване на националната сигурност на страната.
лошевич по време на операцията на НАТО.

Оценка
-6 +24
 
Преглед на профил

apollo

Рейтинг: 375 Неутрално
  • 84
  • 11:59
  • 18 юни, 2010

По скоро дали да съществува президентска институция внасяща разделение между народа,особено с безотговоронно дрънкащ "президент",откровенн защитаващ чужди интереси,
би трябвало да се проведе референдум.
Другарю историк Първанов от 01.01.2007 година България мина в нормалния свят и е член на Европейския съюз ,а не е
колония на червената империя,а както обичат да се изразяват вашите хора,вие сте за бунището на историята.

Оценка
-5 +24
 
Преглед на профил

Zoon Politikon

Рейтинг: 2040 Весело
  • 85
  • 11:59
  • 18 юни, 2010

До коментар [#81] от "Сгугню":

И пак излъга, сговньо. На референдума за нефтопровода народът не е гласувал "за" - просто не се събра нужният кворум. Опитай пак, че днеска май няма да има порцион от руската амбасада

Идиотът muncho каза: Ако линейките закъсняват в цигански квертал, това е расизъм. Но ако банда цигани убие българин, това НЕ Е расизъм.

Оценка
-8 +22
 
Преглед на профил

chavez

Рейтинг: 22 Неутрално
  • 86
  • 11:59
  • 18 юни, 2010

Ще бъде престъпление ако Първанов пусне новия бюджет. Това ще означава, че предава БКП и се е спазарил с мошениците Бойко Борисов и Иван Костов.

Оценка
-28 +4
 
Преглед на профил

nixanbal

Рейтинг: 793 Весело
  • 87
  • 12:10
  • 18 юни, 2010

А референдум за Първанов?

Оценка
-6 +28
 
Преглед на профил

pelagia

Рейтинг: 236 Неутрално
  • 88
  • 12:11
  • 18 юни, 2010

много пари е получил този човек и още са му обещани

Оценка
-6 +26
 
Преглед на профил

_dan_

Рейтинг: 1870 Неутрално
  • 89
  • 12:12
  • 18 юни, 2010

До коментар [#78] от "Боги":

Нито съм комунист, нито подкрепям БСП - там останаха най-големите боклуци, но във случая заблудените са хора като: BlaGo, Zoon Politikon и т.н. дясно ориентирани субекти, хора които не мислят рационално (за години напред), а локално - като коне с капаци - каквото каже вожда (в случая американското посолство) - това е и друго не съществува!
Я направете една сметка колко милиона долара е загубила България от отказа на Костофф Син Поток да мине през България??? Със всяка година загубите нарастват!!!

Оценка
-27 +5
 
Преглед на профил

Минувач

Рейтинг: 629 Неутрално
  • 90
  • 12:13
  • 18 юни, 2010

Първанов:
"Постигнали сме санитарния минимум на резерва. "
Резерва ЕВЕНТУАЛНО ще се пипа. Първанов, както винаги лъже.
Ако държавата не намери инвеститор за АЕЦ-Беляне, Първанов лично ще я финансира със собствени средства.
Президента беше на екскурзия в Антарктида, от където е договорил доставката на лед, с който да реши въпроса с глобалното затопляне (в България!).
Президента похвали общините, че са си увеличили заплатите с 20%, което предизвика ответна реакция да им се намалят бюджетите с толкова.
Той каза, че и предишните правителства са рекетирали кметовете от другите партии.
Като пенсионер, щял да инвестира в подготовката на млади лидери. Очевидно, няма да разчита само на голямата си пенсия...
Като футболист играел опорен халф и не вкарвал голове. На полето само съвети е давал.
Не смятал да работи по професията си като учител по история.

Оценка
-8 +18
 
Преглед на профил

цаки

Рейтинг: 965 Весело
  • 91
  • 12:14
  • 18 юни, 2010

До коментар [#81] от "Сгугню":

"Сега ще има за Белене. Обаче много добре знаете, че народът ще гласува за"
Когато референдума сеу зададе по правилния начин , например "съгласни ли сте да отделите в близките няколко години по 3-4 хил. евро от доходите си , за да може Путин да си построи централка за влияние и Сгугни да получи комисионни", дори и дядовците от твоя пенсионерски клуб, ще им затракат кастанетите и познай как ще гласуват.

Оценка
-7 +30
 
Преглед на профил

Бай Иван

Рейтинг: 452 Разстроено
  • 92
  • 12:28
  • 18 юни, 2010

Гоцие....ко'шъ каиш да реставрираме 'БЕЛЕНЕ'? не централата бе, остров-Белене дека .. ранихте прасеата с пребити до смърт не'споделяшти болшевизма почтени люде.
па да въ сберем тамка сите медалисти 'стара-планина' оххх-мамооо и майор Газдов шъ ви 'слогува'!

Капиталистите са готови да ни продадат и въжето, на което ще ги обесим!Владимир Илич Ленин (1870 — 1924)

Оценка
-8 +20
 
Преглед на профил

Петър Иванов

Рейтинг: 1587 Любопитно
  • 93
  • 12:29
  • 18 юни, 2010

Предложение към Президента на Републиката за някои примерни въпроси в референдума за "Белене"?

-Съгласни ли сте Белене да бъде собственост на страна -стратегически противник на съюзите в които България членува?
-Съгласни ли сте Белене да бъде продадена на страна, която в световния рейтинг на корупция заема челни места?
-Съгласни ли сте България да зависи енергийно от страна която открито е обявила в политическота си доктрина че използва природните си ресурси като геополитическо оръжие?



Оценка
-8 +28
 
Преглед на профил

4itatel

Рейтинг: 748 Неутрално
  • 94
  • 12:33
  • 18 юни, 2010

В предаването на Георги Коритаров по "ТВ+" "Свободна зона" със събеседник господин Веселин Бончев, представен като експерт по ядрена енергетика, гостът заяви неколкократно, че местността около Белене, не е земетръсна зона, а водещият не му възрази.

Подобно твърдение е просто нагла лъжа.

През 1977 г. земетръсната вълна с епицентър Вранча в Румъния тежко засегна град Свищов, разрушени бяха много къщи, два големи блока се срутиха изоснови и бяха дадени 250 души жертви.

Аз отидох в Свищов заради дядовата къща, която беше пострадалаq и присъствах на погребенията. Поради многото мъртъвци, погребението се извършваше в двойни ковчези. Разбира се, по онова време не се вдигна никакъв шум около трагичните събития.

Може би господин Бончев не знае всичко това или не знае, че от Свищов до Белене разстоянието е по-малко от десетина километра по въздушна линия.

Когато се заговори и се започнаха подготвителни работи по АЕЦ "Белене", обществеността в двата града категорично възропта срещу това строителство и беше поканена комисия от ядрени специалисти, между които беше шефът на Катедрата по атомна физика проф. Цветан Бончев, проф. Иван Узунов, специалист по радиацията, заедно с други експерти.

И аз участвах в заседанието, защото навремето работех заедно с Цветан Бончев в неговата катедра. Заключението единодушно беше против строителството.

Дори съм запазил някъде изложението на Иван Узунов до Народното събрание, в което той излага всички съображения против.

Разбира се, Чернобил беше в близкото минало. Именно Цветан Бончев беше човекът, който доблестно се престраши и разпространи каква е радиационната обстановка в страната. Нашите управници си мълчаха и се запасяваха с чисти продукти!

Една малка лъжа е в състояние да подкопае доверието в едно голямо начинание. А тази, за която става дума, е точно в стила на Жорж Ганчев, към чиято група принадлежеше въпросният експерт.
--------------------------------------
Писателят Георги Данаилов е завършил химия и физика в Софийския университет "Св. Климент Охридски", работил е като учител по химия и асистент във ВХТИ - София.

Оценка
-8 +18
 
Преглед на профил

Петър Иванов

Рейтинг: 1587 Любопитно
  • 95
  • 12:37
  • 18 юни, 2010

Още въпроси :
-Съгласни ли сте "Белене" да бъде продадена на страна, която според собственото си законодателство има право да праща специални войски за охрана на собствеността си в чужбина?
-При положение че досега за строителството на Белене са похарчени един милиард евро само за изкопа на центрлалата,
колко от тях са отишли по корупционни схеми?
-Съгласни ли сте България да даде 10 милиарда евро, за централа която в Китай ще струва 3 /три/ милиарда долара?

Оценка
-5 +20
 
Преглед на профил

konanvarvarina

Рейтинг: 15 Неутрално
  • 96
  • 12:47
  • 18 юни, 2010

БТВ се изложиха тотално. По същото време по Нова г-н Борисов обра зрителския интерес.Предлагам на г-н Гергов БТВ да стане официална телевизия на Гоцевата партия. И да има поне още 3 турски сериала.За каква национална телевизия ми се пишат БТВ? Тях ги гледат само циганите,кърджалиите и тям подобна паплач.Сега ,когато тече световното по футбол,този ахмак Г. Първанов ни занимава с поредните си напъни да задържи властта в свои ръце. За какъв референдум говори този идиот,ние гласувахме преди година,ясно и точно.

Оценка
-7 +21
 
Преглед на профил

uzur

Рейтинг: 446 Неутрално
  • 97
  • 13:02
  • 18 юни, 2010

Президентът заплаши премиера с референдум.Двамата водиха задочен диспут чрез редакторите на БТВ и НОВА,които ретранслираха в слушалките на водещите.

http://yphalachev.blogspot.com/2010/06/blog-post_4741.html

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

...

Рейтинг: 105 Неутрално
  • 98
  • 13:09
  • 18 юни, 2010


За съжаление България върви към тотално затъпяване и оциганяване. /Справка - постовете /
Действително интелекта ни вече е нулев, не стига за Белене.

Оценка
-11 +4
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 53 Неутрално
  • 99
  • 13:10
  • 18 юни, 2010

НЕ РУСКИТЕ ПРОЕКТИ, А ИНФРАСТРУКТУРАТА Е ПРОБЕЛМЪТ НА БЪЛГАРИТЕ!

ИМА АБСОЛЮТНА ПОДМЯНА НА ИСТИНСКИТЕ ТЕМИ ЗА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК! На никой не му пука за руските енергийни проекти! Обикновения българин се интересува защо в ЕС се говори за зелена инфраструктура а нашата обикновена такава никаква я няма а дупките са по-големи отвсякога! Това е пробелам и призовавам Борисов да не се хваща на въдицата на Гоце! ИНФРАСТРУКТУРА ИНФРАСТРУКТУРА И ПАК ИНФРАСТРУКТУРА! Да се направят магистралите и пътищата за да носят добавена стойност, бизнес и работни места!

пп Идеята определени проекти да се поставят на референдум не е лоша! В САЩ често се прави. Но проекта се поставя на гласуване от обществото с цялата сметка. В смисъл ако говорим за Белене с колко ще се увеличат данъците на обикновения човек за да се реализира Белене! Чисто математиците си смятам и после политиците казват на обществото за да се реализира този проект вие ще плащате плосък данък еди колко си, ДДС еди колко си корпоративен данък еди колко си повече! Съгласни ли сте? И ние като гласуващи казваме да или не на по-високите данъци за даданеия проект! И това е! Мнозинството печели!

НО ПАК КАЗВАМ ТОВА Е ПОДМЯНА НА ТЕМИТЕ! ИСТИНСКАТА ТЕМА Е ИНФРАСТРУКТУРАТА!!!

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

popai

Рейтинг: 53 Неутрално
  • 100
  • 13:21
  • 18 юни, 2010

Писмото на Обама напълно потвърди тезата ни, че „реже Борисов за АЕЦ „Белене” и го хвали за „военните ангажименти”. Дипломатичните думички за приноса на България под управлението на Борисов за „енергийната сигурност” казват всичко.
Георги Пъравнов много се изложи с „грандиозната” си идея за референдум за АЕЦ „Белене”. Нещо повече – отряза си главата като „плеймейкър” на бъдещия негов „граждански проект”. Когато го ударят евроатлантическите партньори, ще му стане безпощадно ясно за какво иде реч.Колкото до прословутия Консултативен съвет при президента през 2002 г. „чаршафът” на Борисов няма как да е пропуснал някои от онези, които не били „съветници” на Г.П. А Цветан Цветанов тутакси може да разпореди подготовката на акция „Олигарсите на „Гоце”. Легендирането на отношенията на Г.П. с такива като Емил Кюлев и Манол Велев чрез някакви дискусии е повече от лицемерно.

Оценка
-5 +4
 
Преглед на профил

pesho_

Рейтинг: 510 Гневно
  • 101
  • 13:22
  • 18 юни, 2010

Какъв референдум, какви 5 лева?
За какво му е на този народ АЕЦ, ядрени физици и всякакви такива учени "боклуци"?

Нали новата модерна макро-икономическа рамка са охранителчета, таксиджии, кръчмари, рентаджии и к*рволъка!!!

Дайте нещо по-интересно - Биг Брадър, Волен Сидеров, Юлиан Вучков, Слави Темето, Бойко Борисов, Хер Флик, Цвъцко, Трактори, Репи, Маргини, Гоцета, Хамстери и още много други...

Дайте някаква битова интрига да се върти, маневри да се правят, да се псува и да се жули мастика.... Някакви такива интересни неща да се случват.

Да ви е честита Втората българска тоталитарна държава! Свалихме бай Тошо, да живее бат Боко

Оценка
-11 +7
 
Преглед на профил

umoren

Рейтинг: 355 Неутрално
  • 102
  • 13:41
  • 18 юни, 2010

Сирищника си остава селяндурин-ама като се е налапал с комисионни,пардон спонсори, като пате с топли лай....,то какво да прави-ще се гърчи и ще се излага,вече и на децата им е ясно,че е бита карта ама срама,че ни е президент си е наш,нали?

Оценка
-4 +11
 
Преглед на профил

barcelona

Рейтинг: 289 Весело
  • 103
  • 14:13
  • 18 юни, 2010


ХИТРО Е СЕЛЯНЧЕТО АНДРЕШКО

ДА СЕ ВДИГА ШУМ ....

АЗ ВИ КАЗАХ ЧЕ ИСКА ДА СТАНЕ ЖУРНАЛИСТКА ДА ГА'Е ....

ДЖАБАЛА ДА ИМА

<>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

dalila13

Рейтинг: 11 Неутрално
  • 104
  • 14:30
  • 18 юни, 2010

сега се сети за референдум.ь къде беше като се решаваше съдбата на козлодуй

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

davinchi007

Рейтинг: 8 Весело
  • 105
  • 14:36
  • 18 юни, 2010

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК ЕНЕРГЕТИЦИ !

мисли глобално , действай локално ;)

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

Гюндеркиндер

Рейтинг: 705 Гневно
  • 106
  • 14:53
  • 18 юни, 2010

Тоя Първанов си е ясно, че си работи за руснаците. Кога преди иначе щеше да инициира референдум ?! А ?

http://is.gd/m8kTqA

Оценка
-4 +12
 
Преглед на профил

barcelona

Рейтинг: 289 Неутрално
  • 107
  • 16:41
  • 18 юни, 2010


ПРЕДИ ТРЕТАТА БИРА:

КАЖЕТЕ ПО КОЯ МАГИСТРАЛА
ДА СТИГНА ДО МОРЕТО ... ЧЕРНОТО
ДО БЯЛО МОРЕ ЗНАМ ....

ЧЕ МНОГО ОБИЧАМ ШАРАН И БАЛЪЦИ ДА ЯМ ...
ТУКА МНОГО ТРИПЕР В СОФИЯ - ОТ ПОЗИТАНО - ОТ бТВ - ОТ пРЕЗИДЕНТСВОТО

<>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

Karelson

Рейтинг: 2218 Весело
  • 108
  • 18:20
  • 18 юни, 2010

Ех Гоце гоце .... боклук си беше , боклук си остана

Курт Деликуртев 22:47 27 яну, 2012 Половинатa Черноморие вече е руско, след 20 години ще станем част от Русия!

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

bette

Рейтинг: 1716 Неутрално
  • 109
  • 18:42
  • 18 юни, 2010

До коментар [#49] от "popai":

е каква цяла сметка? с тея похарчени досега тя не е 8 млд както твърди Гоце, тя е 10 млд. И откъде бг народ да ги извади тея 8 млд повече? Правителството тука се чуди откъде да ореже, тоя иска да ни нахака с 8 млд? Щели да се върнат? Ами ако не се върнат? И като чуя Гоце да заговори за "кадрова политика" - да си погледне собствения екип, после да дава акъли за чуждите.

Аз пък не изпитвам нужда да ходя да гласувам на референдум за Белене. То ако за всяка глупост се гласува на референдум, по средата на кризата ...електроцентрали, еврото непрекъснато гони ню лоус, Сорос се пита дали ще го бъде съюза въобще (други говорят за гонене на 2-3 и 4 страни от еврозоната), кви електроцентрали? То населението сигурно ще почне да не ползва почти ток за да пести (и с увеличенията му ?)..., ма не знам, явно завоят на запад тревожи доста някои хора и Гоце се реши на ход, който иначе не му е любим, да се появява по тв предавания, и половинчас за енергопроектите ъъъ геопроектите.

Имало било нужда от нови лица в политиката, е как не, старите от БСП са се поизхабили с корупции, с какво ли не,

И колко ще струва един референдум? И кой ще се бръкне за пари за референдум? Що не го добавим и него към сметката... "текущи разходи" по нещо, което нито го има, а най-вероятно и изобщо няма да го бъде.

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

myvoice

Рейтинг: 60 Весело
  • 110
  • 00:56
  • 19 юни, 2010

До коментар [#104] от "margot5511":

Е тогава Костов - Неинска (по старому Надежда) вземаше решенията. Затова затвориха АЕЦ-а. Айде да не вменяваме на вина и АЕЦ-а на г-н Първанов. Малко не е честно...

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1999 Неутрално
  • 111
  • 08:50
  • 19 юни, 2010

До коментар [#65] от "_dan_":
Както писах по- горе - всички глупаци се разписаха. Видя ли в референдума на Дневник колко минуси ти тракаха ? Иди , че прави референдум с такива ! Те само с инат живеят. " Я не сакам на мен да ми е добре. Сакам на Вуте да му е зле"

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1999 Неутрално
  • 112
  • 09:07
  • 19 юни, 2010

До коментар [#89] от "_dan_":
Няма никакъв смисъл да пишеш. Аз май ще се откажа въобще да отварям коментариите. Толкова злоба и мръсотия по адрес на държавен глава няма по света. Ходил съм тук-там. Зад всеки началник на държавна служба виси портрета на държавния глава. Тук не съм го видял никъде. Тук всеки идиот си е президент на себе си.

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1999 Неутрално
  • 113
  • 09:14
  • 19 юни, 2010

До коментар [#94] от "4itatel":
Не е ! Земетресението се усети и в София. В Свищов се срутиха сгради, дето местните тарикати им избили колоните на партера да си правят клубове. Два блока такива рухнаха . Други големи щети нямаше. Ако броиш далечните епицентрове, цяла Европа е земетръсна. София лежи на много по-опасния Маришки шев , но това не значи, че трябва да живеем на палатки.

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1999 Неутрално
  • 114
  • 09:19
  • 19 юни, 2010

До коментар [#95] от "Петър Иванов":
Ей, ей - по-полека. ! Какво ще кажеш за страна която си праща войските по цял свят без да има никаква собственост там и после си присвоява правото да насажда свой, американски, модел на управление ? А това , за милиардите е стилът на Бойко , той ги хвърля така на едро. Явно е заразно.

Оценка
-2 +1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.