Wizz Air спира полетите София - Варна

Wizz Air спира полетите София - Варна


Нискобюджетният авиопревозвач "Уизеър" (Wizz Air) прекратява полетите си от София до Варна. Новината все още не е официално потвърдена от авиокомпанията, но от пресцентъра на варненското летище съобщиха, че "Уизеър" не е заявила полети до София за зимния период. Справка в сайта на "Уизеър" също показва, че в момента не могат да бъдат резервирани билети за пътуване между София и Варна след 1 ноември.


Ключови думи към статията:

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galinchetop
    galinchetop
    Рейтинг: 500 Неутрално
  2. 2 Профил на ivoapostolov
    ivoapostolov
    Рейтинг: 393 Разстроено

    Много странно решение. Тези полети винаги бяха пълни, макар и да бяха в неудобни часове.

  3. 3 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 694 Любопитно

    Тъй като полетите им пряко се конкурират с полетите на Балкан, най-много някои момчета да са им намекнали да се омитат.

  4. 4 Профил на pmet
    pmet
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защо? Това беше чудесно решение за пътуване до варна? Супер неприятно. Дали това ще бъде само за зимния период или окончателно преустановяват полетите?

  5. 5 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Подобни полети на къси разстояния са абсурдни. В случая с България реално няма нито качествена жп мрежа нито магистрала свръзваща София и Варна, но при една налична инфрастуктура бих избрал да пътувам на първо място с влак, на второ с кола, все пак 400км са не повече от 4 часа.
    При самолета трябва да тръгнеш 1,5ч преди полета, да те пребъркат на летището, да се редиш на скенери, гишета и т.н., след това да пътуваш половин час и след кацането цялата история с чакането по гишета и на багаж да се повтори. Сумарно не би излязло по бързо... стига да имаше адекватна жп и пътна инфраструктура разбира се...

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  6. 6 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 551 Разстроено

    Мда, не е лесно да се конкурираш с ТИМ Еърлайнс.

    Damnant quod non intellegunt.
  7. 7 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3834 Неутрално

    Изразявам само предположение, че това решение може да има общо с промените в транспортната схема на страната. Министърът каза, че от хаос ще се въведе ред. А в случая, както пише в статията, основен конкурент на полета са автобусните линии. Няма пазарна логика печеливша дейност да бъде закрита ей така.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията.
  8. 8 Профил на Морски
    Морски
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Така, преди тях ТИМ-овите компании летяха на 180 лв еднопосочен билет Варна - София, сега се сетете защо при положение че самолетите са пълни се махат.

    колкото повече,толкова повече
  9. 9 Профил на Fanetti Mazakura
    Fanetti Mazakura
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Боко Тиквата и френдовете от ТИМ вероятно ще спрат и полетите от София на Уизеър.

    BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)
  10. 10 Профил на nearvana
    nearvana
    Рейтинг: 223 Неутрално

    хм, цъкнах + на NPaine а резултата беше че получи два минуса??? е верно меже други 3ма в същия момент да са цъкнали минусчета ама едва ли

    nearvana
  11. 11 Профил на Владимир Великов
    Владимир Великов
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#5] от "NPaine":

    До Варна за 4 часа с кола означава никъде да не караш в ограниченията, ако колата ти харчи 8 на сто извънградско и не е на газ, това са поне 180 лв в двете посоки, ако не смятаме амортизация - гуми, масло и т.н. Като сложиш и един акт при карането, което описваш, вероятно с два двупосочни билета за самолет ще си доста по на сметка отколкото с кола.

  12. 12 Профил на ogidogi
    ogidogi
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#10] от "nearvana":
    и при мен се случи същото, според мен е дефект в системата за коментари

  13. 13 Профил на woody
    woody
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Ужас, ще трябва пак да се лашкаме 6ч в автобус...
    Дано да е само за зимния сезон.

  14. 14 Профил на #43c6dB
    #43c6dB
    Рейтинг: 1401 Разстроено

    Ще минат доста години, преди инфраструктурата (разбирай пътища, жп трасета, широки и удобни автобуси, както и сравнително чисти влакове) да се оправят толкова, че да има смисъл да се пътува с тях. До тогава.. я камилата, я камиларя.
    Жалко за Уизеър..

    Fail With Honour Then Succeed By Fraud
  15. 15 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Не мисля, че е неизгодно, за Уиз това си беше сезонна линия. Най-вече разчитаха на пътници пристигащи на летище София и оттам с Уиз до Варна, най-вече заради близостта до морето.
    Уиз просто ще пренасочат полетите от тази линия в други дестинации...

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  16. 16 Профил на str2sarcasm()
    str2sarcasm()
    Рейтинг: 806 Неутрално

    До коментар [#12] от "ogidogi":

    Никакъв дефект не е, NPaine изразява много непопулярна (и според мен) позиция. Както някой описа по-горе, тези полети бяха най-лесният начин за придвижване до София, а в резултат на централизацията на държавните институции там това е повече от необходимост. Моята теория е, че или живее в София и му е през оназ' работа как ще пътуват разни иноземци, или го е яд, че не живее във Варна.

    Гоце ~ Gotse ~ Goatse
  17. 17 Профил на gvaley
    gvaley
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Вероятно ще ги подновят за следващия летен сезон.

  18. 18 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#5] от "NPaine":

    Дори при добра инфраструктура, от 400 км нагоре има достатъчно хора, които биха предпочели да летят. Ето пример за пътуване на подобно разстояние: Милано-Рим, където опциите са: евтин полет, шофиране по отлична магистрала или пътуване с високоскоростен влак.

    С кола:
    Време: 5 часа и половина
    Цена: около 90€ за бензин и магистрални такси (т.е. ако пътуват 5 души - по 18€ на човек, без да броим амортизацията на автомобила)

    С влак:
    Време: 3 часа
    Цена: около 90€ (бързо и стилно, ама скъпо)

    Със самолет:
    Време: 5 часа (като включим път от/до летище и висене по опашки)
    Цена: около 20€

    Damnant quod non intellegunt.
  19. 19 Профил на Морски
    Морски
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#15] от "VaKY":

    Пътници м/у Варна и София за самолет на нормални цени (до 70-80 лв.) винаги ще има. За сведение над 10 000 моряци от Варна ходят минимум 2 пъти до София(отиване и връщане) като масово използват автобусен транспорт.

    колкото повече,толкова повече
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1573 Разстроено

    Жалко Беше много хубаво и удобно
    И сега какво - ще се мандахерцаме с автобуси 7-8 чАса до Варна?

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  22. 22 Профил на ra4ko
    ra4ko
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Предполагам, че е само за зимата. Повечето авиокомпании имат сезонни линиии, които не оперират извън активния сезон.

    Горното мнение не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
  23. 23 Профил на т
    т
    Рейтинг: 466 Неутрално

    И Cimber Sterling спират да летят между София и Копенхаген от март следващата година.

  24. 24 Профил на icf
    icf
    Рейтинг: 388 Разстроено

    Линията при месец планиране на пътуването до София/Варна нямаше никаква ценова конкуренция,а и беше в пъти по удобна защото огромен процент от хората не обичат да прекарват 7 часа по пътищата.....не виждам логика да бъде спирана

  25. 25 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Морски, съгласен съм с теб но до някъде.
    първо Уиз не могат да си позволят заради 10 000 моряци пътуващи от София да поддържат тази линия, таксите в София са скъпи. Зимата си има други дестинации. Това си беше една чисто "курортна" линия според мен.

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  26. 26 Профил на ana_ni
    ana_ni
    Рейтинг: 523 Неутрално

    много жалко!Полетът трае 35 минути, а и цените при предварителна резервация бяха разкъртващи!пътувах с билет отиване и връщане за 38.00 лева!!!!28 до Варна и 10 лева до София!

  27. 27 Профил на igeorge71
    igeorge71
    Рейтинг: 394 Неутрално

    До коментар [#5] от "NPaine":

    Не си съвсем прав. Подобни полети на късо разстояние същесвуват и по други дестинации, където алтернативния транспорт е на изключително високо ниво. Женева-Цюрих е една от тях. Разстоянието е около 260 км. Магистралата, която ги свързва, е чудесна. За железопътната връзка да не говорим. И въпреки това има редовни полети по няколко на ден. Всичките са пълни и не съм чул да има разочаровани от наличието и на авиотранспорт.

  28. 28 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Може да не е било печевиша линията. Как да направят печалба при 20лв билет? 60 - 80 е по възможно, но предполагам за тази цена се изисква определено число пътници за всеки полет.
    Предполагам че понеже зимно време няма достатъчно пътници, за да не работят на загуба са решили да спрат полетите за няколко месеца.

  29. 29 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Мнооого жалко.Точно се заклех след последното дуднуркане с автобуса ,че никога вече ... ..и виж новина

  30. 30 Профил на Минаващ
    Минаващ
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Става и с влака, 1 класа спален, ако можеш, плащаш и другите спални в купето. Спиш в легло, не седнал и с дрехите. На сутринта се измиваш и си почти ок.

    "На нож препасан и на звяр, на тиха бара, на женски поглед и на цар да нямаш вяра." - Панчатантра
  31. 31 Профил на pioneer
    pioneer
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Миналата година имах удоволствието да пътувам с немския бърз влак от Кьолн до Щутгарт - около 400км, които влака взе за около 2часа като имаше три спирки, а скоростта достигаше над 250км/ч.

    Мечтая за такъв влак София-Варна,
    София-Бургас!

  32. 32 Профил на Turkuaz
    Turkuaz
    Рейтинг: 225 Весело

    Като ви гледам написаното-сякаш тва булгарите не слизате от тейаретата!Бре,богати европейци бре!

    Tuna nehri akmam diyor...
  33. 33 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Жалко аз редовно ползвах този полет.

  34. 34 Профил на acexe
    acexe
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Владимир Великов,

    Говориш глупости. Човека ти казва ако има адекватен магистрален път. Тогава при ограничение 130км/ч за какво "извън ограничение навсякъде" ми говориш с 100км/ч ?!

  35. 35 Профил на netolleraliya
    netolleraliya
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#15] от "VaKY":

    Колкото и пъти да съм опитала да измисля нещо подобно, не проработваше..ако пристигаш от чужбина - от повечето държави доколкото знам, връзка с Варна няма как да се направи, защото просто полетите са цял един ден по -късно.. Абсол*тно никаква координация..

  36. 36 Профил на zumm
    zumm
    Рейтинг: 612 Разстроено

    Жалко! Беше много удобно, особено за такива, като мен, които много отрано знаят кога ще пътуват.

    Който е готов да отстъпи първородството за паница леща, не заслужава нито първородство, нито леща.
  37. 37 Профил на zumm
    zumm
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#32] от "turkuaz":

    Не четеш внимателно. Ако бяхме богати щяхме да се метнем на Бългериа еър и нямаше да мрънкаме.

    Който е готов да отстъпи първородството за паница леща, не заслужава нито първородство, нито леща.
  38. 38 Профил на Valentina Chelebieva
    Valentina Chelebieva
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В интерес на истината този въпрос въобще не ме засяга.При нужда до СФ или ВН мога да ползвам ЖП или автобусен транспорт.В моя град има няколко бивши и настоящи военни летища ,които тревясват.Ще е много хубаво ако поне едно започне да се използва по предназначение, ама не.Правителството не се интересува от Прованса-там хора не живеят...Но идат нови избори!Ще си мисля за кого да гласувам този път.Мисля си ,че най-правилно е за Терминал2.Детето ми вече гласува за него и не сгреши.

  39. 39 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#32] от "turkuaz":

    Господине, любопитно е вашето вярване, че въздушният транспорт е привилегия на богатите. За ваше сведение, поне в Европа вече не е така - ако вие пишете от Анадола, това е друг въпрос.

    Damnant quod non intellegunt.
  40. 40 Профил на Turkuaz
    Turkuaz
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#39] от "chernobyl":

    Аркадаш,там именно в Анадола се бият рекорди по бройки пътници които пътуват със самолет.4-5 фирми си късат дупетата да превозват Анадолците...Ама ти с тоя про-славянски мироглед виждаш само гроздова и луканка!

    Tuna nehri akmam diyor...
  41. 41 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 447 Любопитно

    До коментар [#40] от "turkuaz":

    А защо има толкова пътници? Бягат, понеже е кофти, или отиват щото там е супер?

    По темата, през зимата няма толкова хора пътуващи от ЕС за морето, а при €20 на билет не е рентабилно да се плащат летищни такси ако самолета не е 80%+ (примерно) зает...

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  42. 42 Профил на Turkuaz
    Turkuaz
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#41] от "el_duderino":

    Разстоянията са дълги пък и цените сносни,даже някои фирми на шега ги съпоставят с маршрутни минибуси!

    Tuna nehri akmam diyor...
  43. 43 Профил на B-dot
    B-dot
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#5] от "NPaine":

    Това е по-скоро за международните полети. За София - Варна е все едно да се качиш и да слезеш от влака. Всичко става доста бързо. Няма чак такива проверки. (един път само съм пътувал и беше много удобно - трябваше да стигна навреме за Левски - Киево )

    Успех е колко на високо ще отскочиш след като удариш дъното.
  44. 44 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#42] от "turkuaz":

    При 2 евро за литър бензин, съпоставката на вашите фирми не ме учудва Ама какво пък, ние като сме бедни, ни се налага да пътуваме евтино И с риск да ви затрупам с твърде много новости, ще споделя, че гроздовата присъства доста бегло в светогледа ми, а луканката - хич. Хайде, със здраве!

    Damnant quod non intellegunt.
  45. 45 Профил на shumkarov
    shumkarov
    Рейтинг: Неутрално

    Все пак тези полети бяха свързани с туристическия сезон.
    А защо ли Дневник не се позаинтересува от таксите на двете ТИМ-аджийски летища? (на Химимпорт де)

  46. 46 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До ,,issunboshi" № 14 ,,До тогава.. я камилата, я камиларя."

    И камиларя и камилата паднаха в ямата !!! Лека им пръст !

  47. 47 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    Абе какво си чешете езиците? Явно им е неизгодно да хвърчат зимата. Пълни били, празни били - те си имат мениджъри, тяхна си е компанията - те си решават. Като не ви харесва решението - купете си самолет и си хвърчете

  48. 48 Профил на ReniD
    ReniD
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ТИМ пак са се намесили !

  49. 49 Профил на Яра
    Яра
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Еее как можаха, аз няколко пъти съм летяла зимата и то не по празниците ами февруари-март и полета беше винаги пълен.
    Досега за доста дестинации използвах Уиз, но от сега нататък бойкот - само Еasy Jet и чартърните!

  50. 50 Профил на Владимир Великов
    Владимир Великов
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#34] от "acexe":

    Човекът не ми е ясно с какво допринася към дискусията след като казва това. Освен това моята точка е че плюсът на този полет не е само времето, а и спестените пари.

  51. 51 Профил на Йордан Калъчев
    Йордан Калъчев
    Рейтинг: 222 Неутрално

    София - Истанбул, Варна, Бургас, Букурещ, Белград и Скопие са натоварени дестинации и имаше пътникопоток.
    Специално за Варна наплива е огромен. Явно България Еър ги е натиснал за да си промотира билетите на по 30 евра, или 15 да бяха. Хубаво де, ама ги няма, от тяхния сайт на промоция тия.
    Не разбирам защо ги спират, явно под 100 лв с превишаващо търсене над предлагането не е рентабилно...

  52. 52 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#5] от "NPaine":
    Не повече от 4 часа Варна-София??? Да ама с 3 снимки от трите камери-радари, с приготвени двадесетолевки в документите и със съзнанието, че си потенциален убиец когато преминаваш с неразумна скорост през 2 областни града и още 7 населени места по пътя. За да преминеш разстоянието със средна скорост от 112 км/ч ще трябва да се стремиш да поддържаш поне 150 км/ч. Както и да е, разумното времетраене на пътуване с кола по маршрут София-Варна е 5 часа и това пак е по-скоро бързо. Повечето хора го пътуват за време между 5 и 6 часа.
    Сега за самолетите. Пътят до летище София е около 30 минути. За вътрешен полет не е нужно да се ходи по-рано от един час преди полета. Полетът е 30 минути. И пътуването да Варна - не повече от 30 минути. Общо - два часа и 30 минути, от които един час возене в превозно средство на колела, 30 минути полет и един час разходки из аерогарата. Възможността за хващане на хемороиди е значително намалена в сравнение с 5-6 часа стоене в кола. Пък и възможността да не стигнеш никога да крайната точка на пътуване, при въздушния транспорт е много по-малка, отколкото при колесния. Защото при колесния се срещат индивиди, които се опитват да преминат разстоянието София-Варна за 4 часа.

  53. 53 Профил на Йордан Калъчев
    Йордан Калъчев
    Рейтинг: 222 Неутрално

    И нещо в допълнение - за зрели възрастни хора с кола е що годе поносимо, но я за майка с две деца 6 часа на път е просто кошмар.
    За такива самолет е единствения изход с който може да пътуват, защото влаковете реално пътуват поне 8 часа, а най-често 12, което е смешно за дистанция от 500 км, а с автобус е тотално непригодно за деца.

  54. 54 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 778 Неутрално

    4 часа с кола до Варна е 'постижение' на идиот. При по-бързо каране е 5ч. , а при нормално е 5.5. При самолета реално е около 3.5 часа с пътуванията до/от летището и висенето там, не се печели кой знае колко време. А и като отидеш във Варна, си без кола

    Иначе при тия цени полетите трябва да са запълнени сигурно поне 80% за да е рентабилна линията. Очевидно извън летния сезон това не е така, и я спират - съвсем нормално. Това да не е Кремиковци, да работи десетилетия на загуба

  55. 55 Профил на Йордан Калъчев
    Йордан Калъчев
    Рейтинг: 222 Неутрално

    Само че с кола е поне 100 лв в гориво и винетки, а със самолет е 38 лв на човек ако си вземеш билет отрано.

  56. 56 Профил на stoilkov
    stoilkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Имам чувството, че никой от хората които пишат тук, не е пътувал въпросната отсечка. 3-4 часа ?!?! ето как беше преди няколко седмици: 6:00 ме взима таксито от центъра на София. По това време почти няма задръстване, пътуването до летището е между 10 и 20 мин. 6:20 до 7:00 - минаване през проверката за сигурност (нямам нужда от чек-ин, направил съм го онлайн), чакане и настаняване в самолета. 7:00 до 7:35 - полет. 7:45 вече в таксито към Варна. Тук задръсването вече си казваше думата. Но до автогарата съм сигурен, че нямаше да е повече от 15 мин. В гръцката бях в 8:20.

    Извод: София Варна с Уизеър - 2 часа!

  57. 57 Профил на rayo
    rayo
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Другият превозвач по линията е "България Еър".Той се контролира от авиационния холдинг на "Химимпорт"

    ---------------------------------

    "България еър" не я ли създадоха като държавна авиокомпания по времето на Милен Велчев? Кога успяха да я продадат и нея?

    un buen dia empieza con un solo rayo
  58. 58 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 2974 Неутрално

    До коментар [#3] от "rainbou1":

    Твърде български милите.Бих казал пубертетски.
    "Уиз" е голяма компания едва ли се влияе от "момчета".

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  59. 59 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    До коментар [#55] от "Йордан Калъчев":
    "...Само че с кола е поне 100 лв в гориво и винетки..."

    Софиянец?
    Само вие нямате винетки по колите си и си слагате само като пътувате из провинцията...
    Аз в нашия град кола без винетка (годишна) не съм виждал.



    Никъде без кола не тръгвам аз. Самолети, автобуси, влакове? И като пристигна в другия град, с какво ще се придвижвам? Пеш? С таксита? С рент-а-кар? И колко ще ми излезе с градския транспорт? Чакане по спирки, мъкнене на багаж... Не, мерси.
    Ако ще и 24 ч да се пътува с кола - без нея не тръгвам. А в нея мога и да спя, ако се наложи.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  60. 60 Профил на Венета
    Венета
    Рейтинг: 392 Неутрално

    С влак пътуването е ужасно!
    Уж влаковете трбява да са по - бързи, а то какво се получава? Дневните линии - 8 часа, без времето в трафика в София и Варна, нощните със спалния вагон - бият към 1о-12 часа.
    То е все едно тръгваш да пътуваш на края на света.
    За спане и дума не може да става. Просто е кошмар.
    А би трябвало да е не-повече от 4 часа. Все пак само 450 км са до тая Варна.
    Влак дето не може да поддържа едни 110 км/ч що за влак е?
    С автобус пък е неудобно. Седиш като наказан, ни кенеф, ни удобства, пътищата кофти, задръствания, лошо разписание и спират вече на всяко кьоше.
    С кола си е най-добре, но пък както каза човека горе - 100 лв е поне горивото. Отделно и риска.
    Време е да осъзнаем че мобилността ни е представена пред ограничения и то непреодолими - инфраструктурата ни е под всякаква критика.
    Нямаме магистрала. Ами вижте Бургас. Защо няма самолет до Бургас - защото магистралата е в по-голямата си част завършена.
    На тая страна и трябват инвестиции и то масирани в инфраструктура ако се иска да стане нещо от нея. Ако не, и ще си живеем като досега - изобщо няма какво да си говорим за луксове, самолети и прочее. То самолети ще има като има кой да им плаща билетите. А те по себестойност дори не са 38 лв.

  61. 61 Профил на todolino
    todolino
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Аз искрено се надявам това решение на Уиз Еър да не е взето под какъвто и да е натиск , и да е временно. Обратното ще говори много лошо за положението в българската авио действителност.

  62. 62 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    До коментар [#60] от "Венета":
    Има самолет до Бургас, как да няма? Не е на Wizz air, но има!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах