Регистрация
24 ное 2010, 20:07

Новата конфискация може да удари до 400 000 семейства

От Павлина Желева Всички статии на автора
Между 100 хил. и 400 хил. български домакинства могат да попаднат под ударите на новия проектозакон за отнемане в полза на държавата на имущество, придобито от престъпна или друга незаконна дейност. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

14 коментара
 
Преглед на профил

RED MAFYA

Рейтинг: 1615 Весело
  • 1
  • 21:17
  • 24 ное, 2010

Няма такава опасност. Всичко е известно кой е крал и той ке връща и в пандела.

ГОРЕЩО СЪРЦЕ, СТУДЕНА ПРЕСМЕТЛИВОСТ И ЗАГРАБВАЩИ РЪЦЕ И ГЕНОЦИД НА НЕУДОБНИТЕ

Оценка
-18 +12
 
Преглед на профил

Славена

Рейтинг: 2238 Любопитно
  • 2
  • 21:41
  • 24 ное, 2010

Комисията "Кушлев", която досега е изхарчила много повече пари за издръжката си, отколкото е събрала от дейността си, няма ли намерение да се самосезира по случая на Цвъ.Цвъ.?!

"Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът

Оценка
-8 +19
 
Преглед на профил

КУМЧО ВЪЛЧО

Рейтинг: 342 Неутрално
  • 3
  • 22:17
  • 24 ное, 2010

400000 са доста повече от необходимите граждански единици за елеминиране и на ЕС и на ГЕРБ!
Управляващите с глупостта си предизвикват края си.

Оценка
-5 +22
 
Преглед на профил

kitaec__

Рейтинг: 1017 Неутрално
  • 4
  • 22:39
  • 24 ное, 2010

Циганските семейства са двапъти повече

Оценка
-5 +15
 
Преглед на профил

charlyb

Рейтинг: 990 Неутрално
  • 5
  • 04:24
  • 25 ное, 2010

Ще стане както с незаконните строежи - събориха бараките и етажите на дрипльовците, които само това имаха. Нито един от палатите, които мошениците своевременно бяха узаконили или сега спешно узаконяват, не е съборен. Няма и да съборят.

Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!

Оценка
-2 +28
 
Преглед на профил

Гражданин

Рейтинг: 1754 Неутрално
  • 6
  • 07:10
  • 25 ное, 2010

До коментар [#5] от "charlyb":

Е много плюсове от мен++++++++++, повече няма какво да се каже. Само баламурниците си мислят, че в "Булгурия" нещо се случва.

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

Михал Мишкоед

Рейтинг: 252 Разстроено
  • 7
  • 08:45
  • 25 ное, 2010

Изумен съм от наглостта на властта! Първо, държавата поставя едни никакви условия, които са хем така, хем иначе, спазваш ги що-годе и извъднъж се сеща, че може да прочете закона така, както на нея й изнася и хоп! в чувала. Второ, има си давностен срок за публичните задължения, който е 5 години от изтичане на годината, в която задължението е станало изискуемо. Ако държавата не си е потърсила парите в този срок, просто ги губи /ако въобще има някакво измислено през 2010 г. право да събира със задна дата/ Трето, до кога се ни го вкарват със задна!! прашка, пардон, дата - нима съм могъл да зная какво ще им хрумне след няколко години? Четвърто, и от това нищо няма да излезе, тъй като икон. и юридически мозък на ГЕРБ е изключително слаб и невеж! Доказателства? - колкото щеш. Извод - това, което правят ежедневно, НЕ Е право, а простичко завръщане на тоталитарен потиснически режим в неговата най-унищожителна за обикн.човек форма.

Истината е някъде там ...

Оценка
-2 +19
 
Преглед на профил

sting

Рейтинг: 305 Неутрално
  • 8
  • 09:06
  • 25 ное, 2010

Не се плашете-нас обикновените хора няма да ни засегне,защото сме на една заплата и имаме по една кола и един апартамент.Насочено е срещу баровците без един ден трудов стаж и с къщи и хотели за милиони.Тях също няма да ги засегне-само ще ги прищипят,щеим кажат какво може да им се случи и те сами ще се разделят с част от имуществото в нечия полза-познайте в чия.Ако мислите че е нещо ново-прочетете история на древния Рим-правили са го постоянно с нарочените за врагове на определен човек на власт.

Оценка
-14 +2
 
Преглед на профил

petarpountchev

Рейтинг: 443 Неутрално
  • 9
  • 13:18
  • 25 ное, 2010

Аз пък съм изумен от това, че повечето пак сте против! Аз съм от мацината българи, които се радват на всеки достойно замогнал се у нас. Не съм беден и мразя мизерията във всичките й проявления и вярвам, че всички ще живеем по-добре, ако заможните стават повече и повече. Същевременно ненавиждам кражбата във всички проявления, затуй ще се радвам и на най-малката възстановена справедливост. Подкрепям възможно най-строгия закон за отнемане на несправедливо добитото имущество! Никаква милост за тарикатите с черни доходи и крадците! Да им взимат всичко крадено и стига вой в защита на отрепките и андрешковците!

Оценка
-4
 
Преглед на профил

Златин Златев

Рейтинг: 1352 Любопитно
  • 10
  • 15:30
  • 25 ное, 2010

"дадено имущество автоматично ще се счита за придобито от престъпна дейност, ако то се разминава с доходите на собственика му с 60 000 лева."
А кои доходи? Текущите, доходите по времето когато е придобито, доходи по друго време? Как точно ще се смятат тези доходи и от кого?

"Конфискацията ще се постановява от съд, но по време на делото гражданинът ще трябва да докаже, че доходите му са законни, а не комисията "Кушлев", че са получени в нарушение."
Виновен до доказване на противното. Интересно...

We do not inherit the Earth from our ancestors: we borrow it from our children.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Златин Златев

Рейтинг: 1352 Неутрално
  • 11
  • 15:34
  • 25 ное, 2010

До коментар [#9] от "petarpountchev":

Ти хубаво ще се радваш, въпросът е кой ще се смее последен и за чия сметка. Доста съм скептичен по отношение на това което чета че ще бъде в закона.

We do not inherit the Earth from our ancestors: we borrow it from our children.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Златин Златев

Рейтинг: 1352 Неутрално
  • 12
  • 15:37
  • 25 ное, 2010

Значи примерно семейна двойка пенсионери, има месечни доходи да кажем 500 лв. от пенсиите на двамата. (годишно 6 000 лв.)
Да кажем че притежават наследствено жилище, с пазарна оценка 300 000 лв.
Ще им бъде ли отнето това жилище?

We do not inherit the Earth from our ancestors: we borrow it from our children.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

petarpountchev

Рейтинг: 443 Неутрално
  • 13
  • 16:33
  • 25 ное, 2010

Няма да бъде отнето. Пазарната оценка се променя всекидневно и не може и моментната така няма да бъде критерий. Те, вероятно спокойно ще могат да докажат, че към времето на покупката през 1955 година са получавали по 160 лева заплата, а стоойността (цената) е била 11 000 лева и е платима реално от тях... Златине, Вие самият разбирате, че никой няма време и намарение да се занимава с пенсионерите с 500 лева месечен доход... Идеята е добра, приветствам я и подкрепям опитите на вносителя да въведе минимален порядък в тези неща. Не очаквам чудеса, но молко повече морал и ред - със сигурност.

Оценка
-4
 
Преглед на профил

newmind

Рейтинг: 751 Неутрално
  • 14
  • 16:45
  • 25 ное, 2010

Съвсем скоро очаквайте и да ви искат строителните книжа за усвоените балкони и за това дали сте ги декларирали и плащате по-високи данък сгради и такса смет! В противен случай ако нямате документи и Разрешително за строеж следва разрушаване като незаконно строителство....
И най-важното е да не викаме защото нали все сме тръбяли,че не се спазват законите у нас е вече ще ги спазват от държавата, и ще ни удрят всеки ден с нови простотии под знаменателят - че това е законът и че ние сме незаконни.
Питам се може ли да има законна държава при 7 милиона граждани все с нещо незаконно в живота си....очаквам корупцията зверски да нарастне като следствие!

Оценка
+3
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.