Регистрация
08 фев 2011, 08:36

Депутати обсъждат дали да криминализират жестокостта към животните

Въпреки че от миналата година правителството внесе такъв законопроект в парламента ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

64 коментара
 
Преглед на профил

KEFBOOK

Рейтинг: 861 Неутрално
  • 1
  • 08:45
  • 08 фев, 2011

Да криминализират жестокоста над хора, че като гледам не е криминално!

Kойто търси, той знае нещо!

Оценка
-18 +35
 
Преглед на профил

Naschenec

Рейтинг: 298 Весело
  • 2
  • 08:48
  • 08 фев, 2011

Като виждам какво представляват някои "хора ", все повече се влюбвам в кучетата !

Ненавиждам цензурата , мразя цензурите !

Оценка
-14 +32
 
Преглед на профил

Perfanov

Рейтинг: 472 Неутрално
  • 3
  • 08:50
  • 08 фев, 2011

До коментар [#2] от "Naschenec":

Аз пък не - не ми харесва псетата да ме лаят и стряскат иззад оградите, всеки път като си вървя по улицата.

.

Оценка
-34 +26
 
Преглед на профил

Кецалкоатъл

Рейтинг: 838 Неутрално
  • 4
  • 08:57
  • 08 фев, 2011

...затвор до 1 година и глоба до 3000 лв. за садизъм...

Това и за ритуала "да заколим прасето" ли?

Един малко тъжен паралел, впрочем:

...Many animal killers in Russia avoid criminal persecution and punishment. Igor Shmidt, a lawyer, told Pravda.Ru that such a sad situation becomes possible because of the imperfection of Russian laws.

"Unfortunately, according to the Russian civil law, animals are equated to things - possessions, owned by either a natural person or a legal entity. Article 245 of the Penal Code of the Russian Federation stipulates a prison term of up to two years and financial penalties for animal abuse. However, in practical terms, such penalties are applied rarely," the lawyer said.

http://english.pravda.ru/society/stories/07-02-2011/116807-animal_cruelty-0/

"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)

Оценка
-9 +11
 
Преглед на профил

rnerkel

Рейтинг: 342 Весело
  • 5
  • 09:07
  • 08 фев, 2011

До коментар [#3] от "Perfanov":

Проблемът си е твой ! Щом се стряскаш иди да ти леят куршум ...

ИЗГОНЕТЕ БОЙКО -СПАСЕТЕ БЪЛГАРИЯ!

Оценка
-17 +21
 
Преглед на профил

Мастър Йода

Рейтинг: 1599 Неутрално
  • 6
  • 09:08
  • 08 фев, 2011

А ние от обществото на хлебарките какво да кажем!? Еми, омръзна ни от тоя "Райд", да си признаем! Хлебарки, хлебарки, ама и ние сме белтъчнонуклеинови. И ние искаме дял в конституцията!

Аз не остря моливи, аз руша империи!

Оценка
-15 +30
 
Преглед на профил

Мастър Йода

Рейтинг: 1599 Неутрално
  • 7
  • 09:14
  • 08 фев, 2011

А-а-а, цъкнали сте ми минусчето! Значи помияри може, а хлебарки не може! Ей сегичка ще ви влезем в тенджерата с яхнията!

Аз не остря моливи, аз руша империи!

Оценка
-15 +30
 
Преглед на профил

botzko

Рейтинг: 86 Неутрално
  • 8
  • 09:22
  • 08 фев, 2011

До коментар [#7] от "master_yoda":

Може да добавим и комарите... А за плъховете и мишките не ми се мисли! Те също са бозайници, а и разнасят по-малко болести и паразити от уличните псета.

Оценка
-9 +17
 
Преглед на профил

кинти

Рейтинг: 2566 Неутрално
  • 9
  • 09:24
  • 08 фев, 2011

До коментар [#4] от "Кецалкоатъл":

В съда ще трябва да се докаже дали е умъртвено прасето по садистичен начин или просто са му теглили ножа. Дебат един вид, между електрическия стол и смъртоносната инжекция..

http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8

Оценка
-7 +12
 
Преглед на профил

Yotce

Рейтинг: 1085 Весело
  • 10
  • 09:25
  • 08 фев, 2011

До коментар [#6] от "master_yoda":

Вие, хлебарките, просто изчакайте още малко... Рано или късно ще станете господстващ вид на планетата.

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

dgd

Рейтинг: 2139 Неутрално
  • 11
  • 09:28
  • 08 фев, 2011

Е, ако пияно лайно с кола блъсне дете и го убие или осакати за цял живот - слаба работа, но ако виж отношението към помярите трябва да е на ниво.
Всички които реват и се оплакват от скотския си животец - заслужавате си го, заслужавате да си живееете в кочината още 100 години. Докато не разберете, че грижата и отношението към хората и човешкия живот би трябвало да е на първо място, ще си останете същите сиви малки човечета с глави в лайната и с нещастен празен живот.

Пролетарии от всички страни...вие си знаете :)

Оценка
-20 +17
 
Преглед на профил

issunboshi

Рейтинг: 1516 Гневно
  • 12
  • 09:28
  • 08 фев, 2011

Разбира се, че трябва да се криминализира!
Това, че не могат да говорят езика ни не ги прави по-долни!
Освен това не слагайте всички животни под един знаменател, както не можете да слагате всички хора под един!

Оценка
-15 +17
 
Преглед на профил

gripen

Рейтинг: 708 Неутрално
  • 13
  • 09:29
  • 08 фев, 2011

Някак ми е трудно да разбера защо да убиваш овци, телета или мишки не е престъпно, а виж да посегнеш на някой осиращ градовете ни разносител на тения е нещо ужасно и наказуемо?

FIROM delenda est

Оценка
-14 +20
 
Преглед на профил

Мастър Йода

Рейтинг: 1599 Неутрално
  • 14
  • 09:34
  • 08 фев, 2011

До коментар [#13] от "gripen":

Мириканска мода.

Аз не остря моливи, аз руша империи!

Оценка
-8 +9
 
Преглед на профил

dgd

Рейтинг: 2139 Неутрално
  • 15
  • 09:36
  • 08 фев, 2011

До коментар [#13] от "gripen":

Защото има х комисии, които лапат пари по разни проекти за защита на псетата и трябва да си оправдаят дейността.
За убийство на овци, телета или мишки, няма едни пари за усвояване, затова и се приема, че избиването им е нещо което не се случва наистина

Пролетарии от всички страни...вие си знаете :)

Оценка
-7 +25
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Любопитно
  • 16
  • 09:46
  • 08 фев, 2011

кастрацията на уличните псета ще се счита ли за насилие и ако да то как ще се бори съвестната общинска управа с тази чисто наша европейска действителност ???
кой ще бъде наказван - чичо с ножа или кмета който е издал заповедта ???
няма ли да изпаднем в нонсенс ??? или пак ще има правоимащи и правонямащи ???

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-7 +9
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Любопитно
  • 17
  • 09:47
  • 08 фев, 2011

"хайка за вълци" ще бъде ли забранена като възхваляваща насилието

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-5 +7
 
Преглед на профил

Тони!

Рейтинг: 4201 Неутрално
  • 18
  • 09:48
  • 08 фев, 2011

Общо взето проблема е ясно разказан в пост 15, браво за което. Иначе има една чисто човешка гледна точка - убийството на овцете обикновенно става в домашна обстановка, пред хора, които са доброволно там. Убийството на куче стана преди два месеца пред училище, пред деца, които едва ли са очаквали и искали такава гледка.

Оценка
-11 +5
 
Преглед на профил

Raina Radkova

Рейтинг: 1449 Гневно
  • 19
  • 09:48
  • 08 фев, 2011

А жестокостта на животните към хората........С какво организациите, защитаващи животните ще компенсира раните и уплахата в децата - нещо с което ще живеят завинаги. Защо не си позволим да живеем като хора и тогава да имаме човешко отношение и към останалия свят. Обичам животните, но не искам да ходя по улиците със страх и да се оглеждам с ужас, за да не ме нападне поредната глутница подивяли кучета.

Оценка
-13 +14
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Весело
  • 20
  • 09:50
  • 08 фев, 2011

До коментар [#4] от "Кецалкоатъл":

що не пишеш на руски като цитираш " правда" или не можеш да го преведеш точно ?

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-9 +4
 
Преглед на профил

gripen

Рейтинг: 708 Неутрално
  • 21
  • 09:52
  • 08 фев, 2011

Добре е в закона да се дадат напътствия как примерно е редно да се отнесем със заловен в капан плъх.

FIROM delenda est

Оценка
-6 +9
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 22
  • 09:52
  • 08 фев, 2011

когато кучетата се изхождат в детските пясъчници кой кого насилва???

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-9 +11
 
Преглед на профил

Ogiigo

Рейтинг: 5982 Неутрално
  • 23
  • 09:57
  • 08 фев, 2011

Тези се справиха с проблемите на хората, че започват да се занимават с бедомните псета. Браво на този парламент!

Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.

Оценка
-8 +6
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Весело
  • 24
  • 09:59
  • 08 фев, 2011

До коментар [#21] от "gripen":

като към тъща или като към свекърва или като към имитатор на държавна ясла

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-4 +2
 
Преглед на профил

against

Рейтинг: 546 Разстроено
  • 25
  • 10:00
  • 08 фев, 2011

Не ги разбирам тия кретени, дето като чуят за защита на животно от САДИЗЪМ и веднага ревват. Какво ви пречи бе?

В цяла Европа е така, само тука раята е недоволна. Недай си боже утре като отреже краката на на някое куче, да му наложат глоба.

Българино, измет си и измет ще си останеш!

Оценка
-12 +9
 
Преглед на профил

Кецалкоатъл

Рейтинг: 838 Неутрално
  • 26
  • 10:04
  • 08 фев, 2011

До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":

...или не могат да Ви го прочетат точно?


До коментар [#21] от "gripen":

Е, как? Да го пуснем жив и здрав... на котката или кучето, та да видим на какво основание ще ги подведат под съдебна отговорност
Всъщност кметълът може да каже повече по въпроса - обкръжението му го позволява, нали, уважаеми?

"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Мария Антова

Рейтинг: 271 Любопитно
  • 27
  • 10:05
  • 08 фев, 2011

Нека сме толерантни с издевателствата над животните и не им обръща внимание, после ще спрем да обръщаме внимание и на издевателствата над деца, след това ще върнем и концлагерите и колко хубаво ще си живеем тогава! Ех че хубаво звучи нали ...

"Това което съм, сам си избрах..." eko-exo.com

Оценка
-11 +9
 
Преглед на профил

Graf

Рейтинг: 3076 Неутрално
  • 28
  • 10:07
  • 08 фев, 2011

Мисля си, че текстът е пряка заплаха за некои у властта. Примерно, за оня с блата. Предвид психопатията му и омразата му към пенсионери, цигани и други домашни животни, която е документирана с редица текстове , опитът им да ги умори от глад и нескритата радост от ефектите, такъв текст категорично би му навлякъл беди.
Не. Не е моментът в криза да се проявява хуманност към местната фауна. Трябва да се поизчака малко.

Указание за гербери: "Всяко нещо трябва да се прави толкова просто, колкото е възможно. Но не по-просто! "

Оценка
-6 +5
 
Преглед на профил

marina1733

Рейтинг: 273 Неутрално
  • 29
  • 10:10
  • 08 фев, 2011

Трябва да се криминализира! Жестокостта към живо същество, каквото е животното, е стъпка към жестокост и към хората.

Оценка
-7 +10
 
Преглед на профил

dgd

Рейтинг: 2139 Неутрално
  • 30
  • 10:11
  • 08 фев, 2011

До коментар [#25] от "against":

Ще ти обясня какво пречи - бавно и внимателно.
Едно е да направиш нещо отвратително като да отрежеш краката на куче, друго е да нариташ помяр, който се хвърла на детето ти на улицата - защото детето има сандвич в ръката или просто си играе и бяга.
Талибаните-кучкари не правят разлика между двете неща. За тях е недопустимо каквото и да е посегателство над помяра - дори за да се защитиш или да защитиш детето си. И с такива закони ще се криминализира и обикновената самозащита от подивелите глутници. На кучкарите не им пука, те си имат кауза и гладки мозъци. Но на останалите ни пука. Никой нормален човек не иска да реже крака на кучета за кеф. Но всеки би трябвало да може да се защити , нали?

Пролетарии от всички страни...вие си знаете :)

Оценка
-8 +12
 
Преглед на профил

dyy

Рейтинг: 8 Гневно
  • 31
  • 10:12
  • 08 фев, 2011

по-горните коментари доказват наистина нивото на матр'яла в България. Естествено, че трябва да се криминализира безпричинното убийство над животните, както и че трябва да има зоополиция както е в САЩ. Какъв човек трябва да си, за да осакатиш умишлено някое беззащитно животно, или да отглеждаш кучета за боеве помежду им. Долните линкове говорят достатъчно:
http://arsofia.com/bg/no-to-animal-cruelty-bg
http://www.vbox7.com/play:5d05886c

Оценка
-6 +11
 
Преглед на профил

Perfanov

Рейтинг: 472 Неутрално
  • 32
  • 10:18
  • 08 фев, 2011

До коментар [#5] от "rnerkel":

Освен куршум ще ми трябва и пушка

.

Оценка
-4 +2
 
Преглед на профил

against

Рейтинг: 546 Неутрално
  • 33
  • 10:26
  • 08 фев, 2011

До коментар [#30] от "dgd":

Ама никой не говори за наритване на помияр, който ти напада детето. Става въпрос за безпричинен садизъм, само защото на някой му прави готино да измъчва животни.
Като това да обесиш куче в парка и да го оставиш да виси на дървото, че да го гледат майки с деца, както имаше един случай наскоро. Извратено е бе....

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

Stavrogin

Рейтинг: 919 Неутрално
  • 34
  • 10:26
  • 08 фев, 2011

"садизъм" - нямам спомен от това, което съм чел, Великия маркиз да е имал нехуманно отношение към животни, ама то има ли нормален човек в парламента, та да е чел Маркиз дьо сад !

I'm saying nothing But I'm saying nothing with feel

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

exit13

Рейтинг: 1002 Неутрално
  • 35
  • 11:09
  • 08 фев, 2011

вие оправихте хората и останаха само животните така ли

Оценка
-6 +4
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Разстроено
  • 36
  • 11:32
  • 08 фев, 2011

До всички, които се преструват, че не разбират какъв е проблемът и каква е разликата между кучетата и прасетата: на съседа ми на село кучката стои вързана на 1 метър верига, два пъти годишно ражда по 7-10 и той ги хвърля в дерето, а кучето отказва да го кастрира, въпреки, че му се предлага безплатно - това го наречете садизъм , простотия или каквото искате. В същото време гледа прасета, кози, зайци, кокошки, грижи се за тях добре, храни ги, извежда ги, накрая ги коли и ги изяжда - няма проблем, съвсем нормално, никой няма нищо против, няма садизъм и безмислени убийства. Какво не ви е ясно не мога да разбера?

Оценка
+9
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 37
  • 11:38
  • 08 фев, 2011

До коментар [#36] от "gecheto":

В този смисъл адекватна мярка е да се забрани много строго развъждането на кучета, това да се прави само от лицензирани лица и организации и затова да се плаща такса. Тогава ще се развъждат само породисти кучета със стопанска цел, което не е проблем за обществото и ще се пресече безразборното раждане на непородисти кученца, които после никой не иска и се изхвърлят на улицата, или направо в реката. в дерето, в казана и къде ли още не.

Оценка
-4 +4
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Любопитно
  • 38
  • 11:40
  • 08 фев, 2011

До коментар [#36] от "gecheto":

кастрацията не е ли садизъм ?

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 39
  • 11:42
  • 08 фев, 2011

До коментар [#37] от "gecheto":

и каква точно е стопанската цел - мляко или вълна или месо или спорт?

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Любопитно
  • 40
  • 11:42
  • 08 фев, 2011

До коментар [#37] от "gecheto":

и само кучетата ли са животни или са с нещо по-особени???

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-4 +2
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 41
  • 11:43
  • 08 фев, 2011

До коментар [#30] от "dgd":

Да, затова става дума за "садизъм", тоест непровокирано насилие над животни, което добре би трябвало да се дефинира в закона. Аз сам съм хапан от кучета няколко пъти, последно оня ден, и доста лошо съм отъвръщал на някой агресивни, но съм абсолютно против каквото и да е непровокирано насилие.

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Весело
  • 42
  • 11:46
  • 08 фев, 2011

До коментар [#41] от "gecheto":

помисли с какво ги привличаш или пък провокираш.
и да знаеш че кучките са по-злобни

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 43
  • 11:47
  • 08 фев, 2011

До коментар [#38] от "КМЕТ В СЯНКА":

Не знам дали кастрацията е садизъм, но е по-малккото зло. Популацията трябва да се контролира, особено, когато става дума за животни, които живеят заедно с хората. Въобще не е радостно да гледаш как кастрирано животно се мъчи да излезе от упойка, но още по-нерадостно е да видиш малките му в найлонова торба в контейнера или ухапано дете или стара жена после.

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 44
  • 11:50
  • 08 фев, 2011

До коментар [#43] от "gecheto":

като не знаеш ти би ли се подложил доброволно на кастрация ?

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-5 +3
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 45
  • 11:51
  • 08 фев, 2011

До коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":

Организация, която развъжда породисти кучета и ги продава после за по няколкостотин лева и печели от дейността си - това е стопанската цел. Такива организации трябва да бъдат лицензирани за това и да плащат съответните такси, докато на частни лица развъждането на кучета трябва да бъде забранено, тъй като това обезмисла всички усилия на институциите за регулация на популацията.

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 46
  • 11:53
  • 08 фев, 2011

До коментар [#44] от "КМЕТ В СЯНКА":

Не, не бих се подложил, защото аз знам какво е семейно планиране, когато не искаме жена ми да забременее използваме презервативи и т.н. С хората е различно.

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 47
  • 11:57
  • 08 фев, 2011

До коментар [#40] от "КМЕТ В СЯНКА":

Определено кучетата са по особени животни: питомни животни, които обаче биват оставяни отново да подивяват и то в градска среда. След като хората са ги опитомили и са заживели заедно с тях, трябва да носят отговорност за тях и да имат някаква програма. Все пак аз не съм виждал по улиците на градовете нито мечки, нито диви прасета, или пък лъвове. Така че кучетата са по особени, доколкото живеят съвместно с хората в градовете.

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 48
  • 11:58
  • 08 фев, 2011

До коментар [#47] от "gecheto":

а котки виждал ли си

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 49
  • 12:01
  • 08 фев, 2011

До коментар [#46] от "gecheto":

говориме за садизъм а не за семейно планиране и прочети дефиницията за стопанска цел. освен това знаеш ли какво се прави с дефектната продукция в развъдниците ?

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 50
  • 12:03
  • 08 фев, 2011

До коментар [#47] от "gecheto":

а в селата не живеят ли съвместно

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

gecheto

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 51
  • 12:20
  • 08 фев, 2011

До коментар [#48] от "КМЕТ В СЯНКА":

Да виждал съм.
Понеже сигурно досадихме на хората, това е последното, което ще напиша: аз съм за кастрацията, защото с жена ми лично сме спасили повече от 20 улични кучета като повечето от тях сме занесли в Германия и сме им намерили дом там и на малко сме намерили дом в България. Едно просто спасяване на улично куче включва обикновено, но не само това: 1)прибирането му в къщи с кола, където то повръща и се изаква на задната седялка; 2) настаняване в къщи, на тераса, в стая, в коридор, където може, там то се храни и му се дават таблетки против глисти в резултат на което то няколко дни ака кафява каша с червеи, ти ги чистиш; 3) Ако кучето е порастнало го извеждаш и го учиш да върви на каишка; 4) купуваш му храна и го храниш; 5) търсиш му дом, ако е в България, разпечатваш обяви, ходиш и лепиш, звъниш на хора и най-често нищо не става; 5) търсиш му дом в чужбина, в нашия случай в Германия - първо го носиш на ветеринар за да го ваксинират, да му сложат чип и да му издадат паспорт, плащаш от джоба си. На този етап може и да не се кастрира, но в Германия със сигурност ше го кастрират; 6) Взимаш го със себе си със самолет, трябва да купиш клетка, която струва пари, да му платиш билет. Или пък пътуваш с кола, два дни с куета в колата, акат, пикаят, повръщат, спираш на час-два да ги разхождаш, гониш ги да не излязат на пътя и да не ги сгазят. 7) по границите показваш паспортите, понякога митничарите се заяждат, може би искат да им дадеш нещо; 8) В Германия или в която и да е страна трябва да ги заведеш в дом, където ще ги кастрират и ще им търсят дом, или трябва да пускаш обяви по интернет и сам да им търсиш дом и да ги разнасяш със собствената си кола на няколко стотинкилометра, през това времве ги държиш в къщи и се грижиш.

Равносметка: Ако сме спасили 2-3 кученца,през това време на съседа кучката е забременяла с още 7, и на другия съсед също , и в другото село също и всички само чакат да се родят и да бъдат изхвърлени на грижите на такива балами като нас.

Така че ако си направил всичко това само веднъж, тогава ми пиши, че кучетата не трябва да се кастрират и че искаш да си ги спасяваш ей така за удоволствие.

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3374 Неутрално
  • 52
  • 12:47
  • 08 фев, 2011

следващият път спаси човешко дете - може да се почувстваш по-добре. АМИН

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

email

Рейтинг: 560 Неутрално
  • 53
  • 14:25
  • 08 фев, 2011

"Депутати обсъждат дали да криминализират жестокостта към животните"

То това няма и какво толкова да му се мисли и обсъжда. Отговорът на всеки нормален човек е ДА бъде. Жестокостта и насилието към животни само по себе си е еднакво с жестокостта и насилието към деца... за извършващия го съществена разлика няма, освен тази че едното се извършва съвсем безнаказано. Трябва да ти има нещо (да си дефектен) за да го вършиш. Следователно от моя гледна точка трябва да се криминализира. В крайна сметка мисля, че на повечето от нас вече им е ясно, че човек склонен да извърши такова нещо срещу животно не би имал никакъв проблем при определени обстоятелства да го извърши и срещу човек.

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

email

Рейтинг: 560 Неутрално
  • 54
  • 14:31
  • 08 фев, 2011

До коментар [#xx] от "gecheto":

Де да бяха повече такива като теб...

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6611 Неутрално
  • 55
  • 15:58
  • 08 фев, 2011

Не одобрявам излишен садизъм спрямо животните. Но това не означава, че градовете трябва да са пълни с улични кучета. Има си напълно цивилизовани и хуманни методи за тази цел. Не върви някакси из центровете на градовете на държава от ЕС да е пълно с глутници кучета. Което, пак повтарям, не означава, че излишните животни трябва да бъдат тровени, осакатявани, малтретирани или избиване по най-зверски начин.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
+2
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6611 Весело
  • 56
  • 16:00
  • 08 фев, 2011

До коментар [#21] от "gripen":

Какъв капан? Нямаш право да използваш такова средновековно оръдие за мъчения.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
+1
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6611 Неутрално
  • 57
  • 16:02
  • 08 фев, 2011

До коментар [#25] от "against":

Вярно е, че в цяла Европа има такива закони, но там няма улични кучета. Да ти кажа ли и защо няма такива кучета? Ми не, не защото са ги гледали като писани яйца и не са позволявали и прашинка да им падне на главата.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Събина

Рейтинг: 1384 Разстроено
  • 58
  • 16:05
  • 08 фев, 2011

Крайно време е! Как може въобще да има дебат да или не! Естествено, че трябва да е криминализирано! Всеки, който може да направи това http://www.facebook.com/entelegentno?ref=ts#!/album.php?aid=39096&id=108482009173242 няма да има проблем да посегне и на дете!

http://www.sabinap.com/

Оценка
-1
 
Преглед на профил

VеnRus 2008

Рейтинг: 6611 Любопитно
  • 59
  • 16:07
  • 08 фев, 2011

До коментар [#33] от "against":
Става въпрос за безпричинен садизъм
***************

Проблемът е в един такъв закон много добре да бъде дефинирано какво точно е садизъм, за да не страдат хора, опитващи се да защитят себе си или децата си. Защото, ако за теб садизъм е да отрежеш краката на куче (и наистина е) то за някой малоумен кучкар самозащитата може да му се стори като излишен садизъм и да те съди, защото си ритнал псе, да предпазиш детето си.

"Давайте другари от Ал-Кайда, целият български народ е с вас и ви подкрепя" - цитат на "tupaja__obezyana"

Оценка
+1
 
Преглед на профил

registrac

Рейтинг: 461 Неутрално
  • 60
  • 16:40
  • 08 фев, 2011

Опасно е жестокостоките индивиди да бродят безнаказано.
жестокост Синоними
* свирепост, кръвожадност, жестокосърдечие, коравосърдечие, варварство, безчовечно, безсърдечие, безсърдечност, коравосърдечност, безпощадност, сатрапия, зверство, зверщина, садизъм
* суровост, ярост, ожесточение
* грубост, простащина, грубиянство, бруталност
* войнственост, агресивност
* дяволска работа, лошотия, злоба
* невъздържаност, прекаляване, прекаленост, ексцес
* скотщина, диващина, гнусотия, гадост
* строгост, неотстъпчивост, безмилостност, нечувствителност

Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.

Оценка
-2
 
Преглед на профил

Събина

Рейтинг: 1384 Разстроено
  • 61
  • 17:16
  • 08 фев, 2011

До коментар [#19] от "Raina Radkova":

Райна, децата ги е страх, не защото кучетата са страшни, а защото родите им внушават страх от тях. Мен повече ме е страх от деца, които са способни да извадят око на коте или друго животно, от колкото от което и да е куче!

http://www.sabinap.com/

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

omega

Рейтинг: 1021 Неутрално
  • 62
  • 17:32
  • 08 фев, 2011

Само ми е много интересно под "жестокост" какво ще се има предвид, защото това е много широко понятие. Както се каза по-горе за едни и един ритник е жестокост, за други е рязането на лапи.

Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.

 
Преглед на профил

omega

Рейтинг: 1021 Неутрално
  • 63
  • 17:36
  • 08 фев, 2011

Събина, имам пресен пример от преди два часа - охранения пред един ресторант помияр почти не ухапа детето ми, което няма никакъв страх от кучета. Просто се засякаха на един ъгъл.

Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

email

Рейтинг: 560 Неутрално
  • 64
  • 18:48
  • 08 фев, 2011

До коментар [#59] от "VеnRus 2008":

Не разбирам защо "зорлем се правите на улави"?! Или в действителност не схващате нещата, ако е така то ви трябва образоване. С ритване на куче за да защитиш детето си наистина ли мислиш, че го защитаваш по някакъв начин и това ли е което то трябва да попие от теб? Да подритва кучетата?! Децата трябва да се обучават към разбиране на животните и никога не биха имали проблеми, но уви... ние нямаме култура на общуване помежду си камо ли да общуваме с друг вид! Ние не желаем да се разбираме един друг камо ли да разбираме различния!

Мога да ви уверя, че ако имате желание да опознаете животните и се научите да общувате с тях повече никога няма да срещнете куче което да ви застрашава по някакъв начин.

Оценка
-2 +2
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.