Регистрация
24 фев 2011, 18:36

ВАК не откри диплома за професор на Стоян Кушлев

Председателят на комисията за отнемане на незаконно придобито имущество Стоян Кушлев няма диплома за професор. Това става ясно от писмо на Висшата атестационна комисия (ВАК) ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

84 коментара
 
Преглед на профил

lz2

Рейтинг: 4240 Неутрално
  • 1
  • 18:40
  • 24 фев, 2011

Ха!

ПравописА е поле за изява на неграмотните!

Оценка
-5 +91
 
Преглед на профил

Alexander97

Рейтинг: 564 Неутрално
  • 2
  • 18:41
  • 24 фев, 2011

Още една "Калинка"! Направо са ни налазили всякакви безочливи типове-самозванци!

Оценка
-4 +165
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 3
  • 18:43
  • 24 фев, 2011

Г-н Кушлев, "немо дат куот нон хабет" - никой не може да даде това, което няма

Оценка
-4 +79
 
Преглед на профил

Цезар

Рейтинг: 1853 Любопитно
  • 4
  • 18:43
  • 24 фев, 2011

И тоя е един измамник ,... язък за голямата заплата кадето я взима , ...... на нито един олигарх мафиот Бос на групировка не е прибрал милионите ...... се малки дребни риби лови ..... за заблуда на обществото ....

Оценка
-4 +102
 
Преглед на профил

Станишко

Рейтинг: 382 Неутрално
  • 5
  • 18:44
  • 24 фев, 2011

нагло деденце

Оценка
-3 +91
 
Преглед на профил

NPaine

Рейтинг: 3461 Весело
  • 6
  • 18:46
  • 24 фев, 2011

Поредният измислен милиционерски скандал.

Защо милиционерски?

Еми Кушлев е председател на комисията от далечната 2006та. Ако е имало да се знае нещо за него, то се е знаело още тогава - което пък ни вкарва в добрите стари номенклатурни и милиционерски тактики, да се назначават хора на отговорни позиции, които по някакъв начин биват "държани" с информация която ще им навреди директно.

По този начин назначеният, под заплахата да бъде уронен престижа му, се превръща просто в кукла на конци.
Очевидно Кушлев е сбъркал някъде с нещо в скоро време и затова бива атакуван със старите си прегрешения.

А кой го атакува не знам...но не е това важно. По важното е че дебилно на такъв отговорен пост да се назначи човек който може да бъде манипулиран и контролиран.

"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."

Оценка
-10 +95
 
Преглед на профил

Минувач

Рейтинг: 652 Неутрално
  • 7
  • 18:48
  • 24 фев, 2011

В западните атестационни категории на научните длъжности няма точен еквивалент на званието "Старши научен сътрудник". Приема се еквивалента му "Associate professor". Когато научен работник си дава визитките с това звание, обръщат се към него с "Г-н професор" или Г-н доктор".
Подобен е и статута на проф. Божидар Димитров.
Професорите четат лекции, а научните сътрудници се занимават с изследователска работа (извинете ме за елементарното обяснение).
Впрочем, какви професори са Стефан Данаилов, Иван Славков или Юлиян Вучков?

Оценка
-3 +118
 
Преглед на профил

jetchev

Рейтинг: 453 Неутрално
  • 8
  • 18:48
  • 24 фев, 2011

какъв професор какви пет лева

Оценка
-3 +54
 
Преглед на профил

muad

Рейтинг: 298 Неутрално
  • 9
  • 18:51
  • 24 фев, 2011

Абе четете статията преди да коментирате. Човека е кандидат и прочие, никаква Калинка не е. Страх витае....

ALL IS WELL

Оценка
-35 +24
 
Преглед на профил

Athanatos

Рейтинг: 1779 Неутрално
  • 10
  • 18:53
  • 24 фев, 2011

Старши научен сътрудник втора степен се приравнява на доцент, при постъпване на преподавателска работа.
На професор се приравнява ст.н.с. I степен, каквато Кушлев очевидно няма.

Adam-е zendeh, zendegi mikhad (آدم زنده، زندگی می‌خواد) / Живият човек се нуждае от живот

Оценка
-2 +68
 
Преглед на профил

Дедо Либен

Рейтинг: 2444 Гневно
  • 11
  • 18:56
  • 24 фев, 2011

Освен Кушлев и Сергей Игнатов не е професор, но това не му пречи да бъде министър на Образованието. Калинка Илиева и тя няма диплома за висше образование, но това не и пречеше да бъде Директор на Агенция, оперираща с пари от ЕС. Това показва, че българинът е простодушен и че него може да го управлява дори и магарето на Настрадин Ходжа. Като го прее.. обаче, надава кански вой и писъци до Бога, но след това пак заспива и картината се повтаря!

Оценка
-5 +68
 
Преглед на профил

dnewnik

Рейтинг: 628 Неутрално
  • 12
  • 18:58
  • 24 фев, 2011

До коментар [#9] от "muad":
Ауууууууууууу отчаянието ми няма граница.
Нямах представа, че и сиви мишки, като Стефан Данаилов и Иван Славков со професори!!!!!!!!!
Юлиян Вучков е просто клоун извън арената?
Добре, че не съм в Б-я.
Започва да ми става ясно защо сие я докарали до кривата круша.

Оценка
-9 +29
 
Преглед на профил

kndmv

Рейтинг: 189 Неутрално
  • 13
  • 19:03
  • 24 фев, 2011

Кохортата на некадърниците...
Щом физкултурник може да е министър на вътрешните работи, защо се учудваме...

Оценка
-6 +60
 
Преглед на профил

Zdravko Z.

Рейтинг: 405 Неутрално
  • 14
  • 19:03
  • 24 фев, 2011

Той проблемът не е дали е професор или не е, а дали е вземал надбавки към заплатата които му се присъждат на база научна степен.
От там е целият проблем.

Оценка
-3 +56
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 15
  • 19:07
  • 24 фев, 2011

До коментар [#14] от "Zdravko Z.":
Е, да де- проблема е на какво основание получава пари за професорска титла, след като няма данни във ВАК за издадена на Стоян Кушлев диплома за научно звание "професор"

Оценка
-4 +27
 
Преглед на профил

dhk13

Рейтинг: 1170 Весело
  • 16
  • 19:08
  • 24 фев, 2011

До коментар [#13] от "kndmv":

E, това не го разбрах... Може един треторазреден актьор да е един от най-успешните президенти на САЩ е (Рейгън) и един седморазреден джудист да е един от любимите президенти на Русия (Путин)... Защо "физкултурник [да не] може да е министър на вътрешните работи"? Пък и в България професионален безработен ни беше премиер министър (СтаниШеф).

"Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън

Оценка
-16 +31
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3038 Неутрално
  • 17
  • 19:10
  • 24 фев, 2011

До коментар [#15] от "dqdomart":

Надали е вземал пари за професорство.

Пък и надали се е натискал като знаем какъв му е надникът в комисийка му.

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3038 Неутрално
  • 18
  • 19:12
  • 24 фев, 2011

До коментар [#12] от "dnewnik":

Иван Славков е ясен - по съребрена и събутилническа линия.

Но Ламбо си водеше клас в Натфиз дълги години.

Оценка
-3 +21
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 19
  • 19:14
  • 24 фев, 2011

До коментар [#17] от "xm...":
Аааа, не мога да твърдя нищо- не съм му гледала ведомостта, на която се подписва. Но самият факт, че използва титлата "професор", а няма научно звание "професор" вече ми прави негативно впечатление.

Оценка
-3 +23
 
Преглед на профил

georgi1957

Рейтинг: 315 Разстроено
  • 20
  • 19:14
  • 24 фев, 2011

Александър Федотов от КОЯ държава е и НА КОЯ ВАК е председател, не ми стана ясно. Нещо като че ли ми се повдига!!!!

Оценка
-11 +17
 
Преглед на профил

Johnnie

Рейтинг: 414 Весело
  • 21
  • 19:17
  • 24 фев, 2011

Какъв професор, бе?!? - Тоя дядка сигурно се напикава - цял живот шеф на Ловно-рибарския съюз... професор.. пфу

Johnnie says:

Оценка
-6 +14
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 22
  • 19:17
  • 24 фев, 2011

До коментар [#18] от "xm...":
За бат'Ламбо- знаем При него поне има реална преподавателска дейност...И неприятното при Кушлев е, че той е юрист - знае, точно какво е ВАК , правомощията му и какво зависи от ВАК- имал е достатъчно време да си приведе научните титли в съответствие със закона.

Оценка
-5 +12
 
Анонимен потребител

****

  • 23
  • 19:21
  • 24 фев, 2011

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 24
  • 19:21
  • 24 фев, 2011

До коментар [#20] от "georgi1957":
http://vak.acad.bg/

Оценка
-2 +1
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3038 Неутрално
  • 25
  • 19:23
  • 24 фев, 2011

До коментар [#19] от "dqdomart":

Че то професурата не е научно, а университетско звание

Оценка
-3 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 26
  • 19:25
  • 24 фев, 2011

Този коментар беше изтрит в 19:29 на 24/02/2011 от неговия автор.

 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3038 Неутрално
  • 27
  • 19:26
  • 24 фев, 2011

До коментар [#21] от "Johnnie":

Вас такива дето за университетите познанията са ви само от някоя чалготека в Студентски град що ви тегли да се изказвате по такива теми само за да ръсите простотии?
Че то и във ВИФ даже има "дърти" професори.
Аман от лумпени!

Оценка
-7 +4
 
Преглед на профил

VIVA_BG

Рейтинг: 989 Неутрално
  • 28
  • 19:28
  • 24 фев, 2011

Има ли нещо нормално и почтено в тази държава. До гуша ми дойде да чета само за простотии и мърсотии.

БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ БЪЛГАРИЯ !

Оценка
-2 +12
 
Преглед на профил

renegat

Рейтинг: 1266 Неутрално
  • 29
  • 19:29
  • 24 фев, 2011

... аз също познавам много хора, които ползват титлата, а и много хора смятат, че я притежаат и самите те са ги признали, такаче какъв е проблема, друго е когато я имаш, а никой не тия признава - тогава си само си набедн за това и реално я имаш без да я залужаваш...Както има и обратното подигравателно отошение, звание за такъв който само си мисли,че може да бъде, а хората смятат,че не е и му я прикачет отвреме на време хей така към изявите му...

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3038 Неутрално
  • 30
  • 19:29
  • 24 фев, 2011

До коментар [#26] от "dqdomart":

ОК.
Но смисълът е същият.

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

Хи-хи

Рейтинг: 1545 Неутрално
  • 31
  • 19:29
  • 24 фев, 2011

Абе и ний имаме един познат - професора му викаме, ама си е със средно образование.... И крайно време, маймуните, които постъпват на държ. постове, предварително да бъдат "преглеждани" за всякакви документи, псих. здраве и старческа деменция.....

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Stream

Рейтинг: 3004 Неутрално
  • 32
  • 19:30
  • 24 фев, 2011

Ха ОТНОВО КАЛИНКА!
Този път ДЪРТА!

Голям смях еполитиката на Балканите!
Оше от времето на Алеко Константинов, Бранислав Нушич и др.цари едно веселие без край!

Хитростта пречи на мисълта!

Оценка
-4 +19
 
Преглед на профил

renegat

Рейтинг: 1266 Неутрално
  • 33
  • 19:30
  • 24 фев, 2011

До коментар [#28] от "VIVA_BG":

НЕ НЯМА ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА А ТЕРИТОРИЯ И ТОВА НЕ Е НАЦИЯ, А НАСЕЛЕНИЕ...ВЕчЕ 66 ГОДИНИ.

Оценка
-3 +13
 
Преглед на профил

ppopov_67

Рейтинг: 793 Неутрално
  • 34
  • 19:31
  • 24 фев, 2011

Абе щом имаме доктор-пожарникар, който в "дисертацията" си се позовава на десетки източници на немски и английски, без да знае и бъкел на двата езика, няма страшно.

Оценка
-5 +16
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 35
  • 19:31
  • 24 фев, 2011

До коментар [#25] от "xm...":
ЗАКОН за развитието на академичния състав в Република България
Обн., ДВ, бр. 38 от 21.05.2010 г.; изм. с Решение № 11 на Конституционния съд на РБ от 5.10.2010 г. - бр. 81 от 15.10.2010 г.; изм. и доп., бр. 101 от 28.12.2010 г.
Чл. 2. (1) Академичният състав включва заемащите академични длъжности във висшите училища и научните организации, както и други лица по Закона за висшето образование.
(2) Научните степени са:
1. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2010 г.) "доктор" (образователна и научна);
2. "доктор на науките".
(3) Академичните длъжности са:
1. "асистент";
2. "главен асистент";
3. "доцент";
4. "професор".

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

zviara3

Рейтинг: 276 Неутрално
  • 36
  • 19:34
  • 24 фев, 2011

През 1928 г. Рейгън постъпва в Еврика Колидж в Илинойс, където изучава икономика и социология и завършва през 1932 г.
Путин завършва право в Ленинградския държавен университет през 1975 г.
За всеки любознателен - виж уикипедия.
Но България определено има богата традиция с необразовани премиери. Едва ли в момента има премиер и вътрешен министър в ЕС с образование на нивото на нашите герои.

Оценка
-4 +23
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 37
  • 19:35
  • 24 фев, 2011

До коментар [#30] от "xm...":
Условия и ред за заемане на академичната длъжност "професор"
(Загл. изм. - ДВ, бр. 101 от 2010 г.)
Чл. 29. (Изр. първо от ал. 1 обявено за противоконституционно от КС на РБ - ДВ, бр. 81 от 2010 г.; изм. - ДВ, бр. 101 от 2010 г.) (1) Кандидатите за заемане на академичната длъжност "професор" трябва да отговарят на следните условия:
1. да са придобили образователната и научна степен "доктор";
2. да са заемали академичната длъжност "доцент" в същото или в друго висше училище или научна организация не по-малко от две академични години или не по-малко от пет години:
а) да са били преподаватели, включително хонорувани, или членове на научноизследователски екип в същото или в друго висше училище или научна организация, или
б) да са упражнявали художественотворческа дейност, или
в) да са били специалисти от практиката и да имат доказани постижения в своята област;
3. да са представили публикуван монографичен труд или равностойни публикации в специализирани научни издания или доказателства за съответни на тях художественотворчески постижения в областта на изкуствата, които да не повтарят представените за придобиване на образователната и научна степен "доктор", на научната степен "доктор на науките" и за заемане на академичната длъжност "доцент";
4. да са представили други оригинални научноизследователски трудове, публикации, изобретения и други научни и научно-приложни разработки или художественотворчески постижения, които се оценяват по съвкупност.
(2) Ако кандидатите не са заемали академичната длъжност "доцент", те трябва да представят още един публикуван монографичен труд или равностойни публикации в специализирани научни издания или съответни на тях доказателства за художественотворчески постижения в областта на изкуствата, които да не повтарят представените за придобиване на образователната и научна степен "доктор" и научната степен "доктор на науките".
(3) Академичната длъжност "професор" се заема въз основа на конкурс и избор.
(4) Конкурс за заемането на академичната длъжност "професор" се открива, ако може да се осигури съответната преподавателска или изследователска натовареност съгласно правилника на висшето училище или научната организация.

Оценка
-4 +4
 
Преглед на профил

the_flea

Рейтинг: 835 Неутрално
  • 38
  • 19:35
  • 24 фев, 2011

Да се предаде на Комисията за отнемане на незаконно придобити дипломи...

Оценка
-2 +24
 
Преглед на профил

georgi1957

Рейтинг: 315 Разстроено
  • 39
  • 19:39
  • 24 фев, 2011

до коментар№24. Ти ли не ме разбра или аз лошо попитах? Може би по добре ще разбереш на Руси? С какого перепуга Федотов Ал. Викторвич из Новосибирска является председателем болгарской "ВАК". Там что болгарские ученые померли что ли???

Оценка
-6 +10
 
Преглед на профил

tur671

Рейтинг: 335 Неутрално
  • 40
  • 19:42
  • 24 фев, 2011

дори да не е професор или доцент ,то научното му звание е одобрявано от БКП ,така ,че нещата са ясни ,креатура на комунистите

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

Боби Колев

Рейтинг: 1283 Неутрално
  • 41
  • 19:44
  • 24 фев, 2011

До коментар [#36] от "zviara3":

Да, ама нашият премиер в момента ПОНЕ не лъже, че е професор

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

berber4e

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 42
  • 19:44
  • 24 фев, 2011

Това бащата или дядото на Калинката ли е! То е цяло котило!

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4324 Неутрално
  • 43
  • 19:46
  • 24 фев, 2011

До коментар [#39] от "georgi1957":
Откъде да знам?! Да не би аз да съм го избрала на това председателско място?! Не съм рускиня, българска гражданка съм , с етнически български произход, съпруга ми - също Щом сте наясно за такива факти, защо Вие не се поразровите малко и не ни информирате за нещата?

Оценка
-4 +8
 
Преглед на профил

dhk13

Рейтинг: 1170 Неутрално
  • 44
  • 19:51
  • 24 фев, 2011

До коментар [#36] от "zviara3":

Приемам, че реплеката ти е към мен. "Еврика Колидж в Илинойс" е известен предимно с това, че го е завършил Рейгън...
"Ленинградския държавен университет през 1975 г.", ако си бил жив тогава, го завършваха всички кадри на КГБ!
"Но България определено има богата традиция с необразовани премиери." Съвсем вярно: Стамболов, Стамболийски...
Е, имахме и образовани: Сергей Дмитриевич е завършил "с отличие Историческия факултет на Московския държавен университет"...
"За всеки любознателен - виж уикипедия."

"Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

radioham

Рейтинг: 584 Неутрално
  • 45
  • 19:54
  • 24 фев, 2011

С тази аграрна физиономия и лексикон ,даже и да бяха намерили доказателство ,че е професор,много малко хора реално биха повярвали на този факт!!

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

georgi1957

Рейтинг: 315 Любопитно
  • 46
  • 19:55
  • 24 фев, 2011

до коментар №43. Уважаема "dqdomart"! Ако знаех, че сте жена нямаше да бъда толкова рязък! Не ви упреквам в нищо, просто някои неща които се случват в БГ ме тревожат. http://lik.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/29/stanishev-se-izgavri-s-naukata-za-posledno.371548

Оценка
+2
 
Преглед на профил

teni

Рейтинг: 364 Неутрално
  • 47
  • 19:56
  • 24 фев, 2011

До коментар [#14] от "Zdravko Z.":

Че не знете ли че надбавките му са за генералисимус-9000 лв.

Оценка
+8
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1808 Неутрално
  • 48
  • 20:00
  • 24 фев, 2011

До коментар [#7] от "Минувач": Ст.н.с втора степен не е равна на професор. Само първа степен се смяташе за професорска. Тук трябва да добавиш и Евгени Дайнов. И той е калинка.
Нали за това драскаха толкова да махнат ВАК , че да могат да се пишат професори от изгорелите "университети". Едно време имаше един университет , останалите бяха вузове, институти. Дончо Цончев пише , че сварил езна циганка да краде царевица , пък тя му рекла ,че сега е демокрация. Е, Дончо и рекъл "Сваляй гащите тогава 1".

Оценка
+5
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1808 Неутрално
  • 49
  • 20:03
  • 24 фев, 2011

До коментар [#14] от "Zdravko Z.": Научната степен доктор я има. За нея се полагат добавки. Той няма научното звание "професор".

Оценка
+7
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1808 Неутрално
  • 50
  • 20:06
  • 24 фев, 2011

До коментар [#16] от "dhk13": Нещо си забравил. Въпросният Рейгън преди това е бил шеф на синдиката на актьорите и два мандата губернатор на щат Калифорния.

Оценка
+8
 
Преглед на профил

sorens

Рейтинг: 301 Неутрално
  • 51
  • 20:07
  • 24 фев, 2011

Хайде сега бойко мутрата да изнуди академиците от БАН да издадат на кушлев квот му трябва.

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

ahasver

Рейтинг: 1808 Неутрално
  • 52
  • 20:12
  • 24 фев, 2011

До коментар [#41] от "Боби Колев": Нашият премиер е генерал с две звезди, демек професор.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

Ивайло Йосифов

Рейтинг: 577 Неутрално
  • 53
  • 20:13
  • 24 фев, 2011

Хм, може и професор Вучков да не е професор.

http://5starhospitality.weebly.com/

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

dhk13

Рейтинг: 1170 Весело
  • 54
  • 20:16
  • 24 фев, 2011

До коментар [#50] от "ahasver":

Не съм забравил! И Шварценегер, с цялото му обрзование, е бил около два мандата губернатор на Калифорния? (злите езици твърдят, че е бил и порноартист. Това го уточнявам, за да не ме обвиниш, че пропускам нещо).
Просто, има примери, които показват, че човек без специално обучение може да е успешен политик. Може и да не е... Не бива да се обобщава ан гро!

"Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

Чардо

Рейтинг: 2351 Неутрално
  • 55
  • 20:16
  • 24 фев, 2011

До коментар [#7] от "Минувач":

Не ти оспорвам нищо , само за уточнение :
Божидар Димитров е ст.н.с. -=- това на времето бе приравнено на професор , но сега не е !
Стефан Данаилов е професор в НАТФИЗ и преподава на студентите за да станат артисти .
Ижан Славков в неговата книга пише САМ , че е Доктор хонориус на не знам какво си в У К Р А Й Н А и затова се титулова проф.
А Юлиян Вучков е професор от много отдавана като театрален изкуствовед

Но не знам дали си спомняте ВИФ като титулова един световно иьвестен футболист с титлата Доктор хориус кауза , и в същото време немските вестници ни скъсаха от майтап , че макар и световен шампион и като футболист и треньор НО той НЯМА и средно образование За Бекенбауер иде реч

А иначе в българия първата "калинка" след 10.11.89 е Христо Дерменджиев , който се самотитулова Професор по хералдика , но не можа да ми отговори на какво е символ КОРОНАТА ( не е на монархията)

Чардо

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

biss Mark

Рейтинг: 1583 Весело
  • 56
  • 20:22
  • 24 фев, 2011

Според мен не търсят където трябва. Сигурно не са питали пернишкия университет със звучното съкращение.

Crede quod habes, et habes

Оценка
+8
 
Преглед на профил

inerave

Рейтинг: 12 Неутрално
  • 57
  • 20:26
  • 24 фев, 2011

още един лъжец...

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

teni

Рейтинг: 364 Неутрално
  • 58
  • 20:30
  • 24 фев, 2011

До коментар [#57] от "inerave":

най-точниая коментар

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

farner

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 59
  • 20:34
  • 24 фев, 2011

Кушлев е от измислените професори, които се възползваха от една промяна в Закона за научните степени и научните звания през 1990г., която даде възможност академичните съвети към университетите, а не само научните комисии на ВАК, да дават званието "професор" при определени обстоятелства - минимум брой хабилитирани лица в съвета, доктори на науките и т.н.. Та нашият владайски дедо е професор към Бургаския свободен университет от 1991г. по тази линия. Не го търсете във ВАК, никога не е утвърждаван там, а и не би могъл.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

скруч

Рейтинг: 409 Неутрално
  • 60
  • 20:47
  • 24 фев, 2011

До коментар [#28] от "VIVA_BG":има-една много малка част от народа.тази която работи и отглежда с много любов децата си.

за чиста и свята република

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

into the wild

Рейтинг: 379 Весело
  • 61
  • 21:06
  • 24 фев, 2011

Човека може да не лъже."Професор" може да му е прякора.И аз имах един съученик на който викахме професора,защото беше тъп.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

capitalist

Рейтинг: 1227 Весело
  • 62
  • 21:17
  • 24 фев, 2011

До коментар [#55] от "Чардо":

но не можа да ми отговори на какво е символ КОРОНАТА ( не е на монархията)
=====================================
короната символизира властта на монарха и неговата божественост ,която произтича от кръвната връзка на монарха с бог ,тоест той не просто е владетел ,а неговата власт е дадена от бог за да управлява и налага волята на бог на земята ,затова и исус е носил венец от тръни за да го подиграят ,защото не го признават за цар на юдеите и връзката му с бог...затова е толкова важна кръвта и не се дава смесване с простолюдието ....
все пак монархия означава управление на един човек ,но това което ние разбираме под монархия е неразривно свързано с короната като атрибут...

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

извинявам се

Рейтинг: 184 Неутрално
  • 63
  • 21:54
  • 24 фев, 2011

Председателят на комисията за отнемане на незаконно придобито имущество Стоян Кушлев няма диплома за професор....

да го ева

 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 64
  • 21:58
  • 24 фев, 2011

Професор е преподавателска,а не научна степен.Но Кушлев успешно опровергава наличието и на двете в неговия случай. Комисията "Кушлев", Комисията за защина на личните данни, Държавната комисия за защита на класифицирана информация - всички да се влеят в ДАНС е да се сведат до отдели с по няколко чиновника. Така мисля.

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 65
  • 22:04
  • 24 фев, 2011

Кушлев е горски плод от горите на царя. Неговата комисия в условията на криза да се влее в ДАНС,барабар с ДКСИ и Комисията за защита на личните данни. Националната сигурност включва и личната, а отнемането в полза на държавата може да се извършва от единен административен апарат. Ето десет-двайсет милиона спестени за бюджета.

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 66
  • 22:09
  • 24 фев, 2011

Цветанов и Кушлев се оказаха юристи.

Оценка
+2
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 67
  • 22:17
  • 24 фев, 2011

Защо Кушлев не е академик?

Оценка
+3
 
Преглед на профил

ПАСТОРА

Рейтинг: 1194 Неутрално
  • 68
  • 22:57
  • 24 фев, 2011

До коментар [#37] от "dqdomart":

Браво! Пост точно на място.
Като бивш преподавател съм добре запознат с текста и ми е чудно докога в медийното пространство ще се бълват безсмисленни словоизлияния.
Разбира се, че няма да има диплома за професор. Такава не се издава, защото "професор" не е звание или научна степен, а длъжност която се заема при определени условия. Човек е професор докато заема съответната длъжност.
Както е видно от условията, те не могат да бъдат покрити от 25 годишен младеж. Почти още толкова са необходими за покритие на критериите. Затова обикновенно професорите са професори до пенсионирането си. След това от уважение продължаваме да се обръщаме към тях както преди това.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Чардо

Рейтинг: 2351 Неутрално
  • 69
  • 23:02
  • 24 фев, 2011

До коментар [#62] от "capitalist":

Хубаво си писал , има нещо което е близо до истината, но не е истината .

Всички християни знаем , че когато Христос е тръгнал към Голгота той бил с ТРЪНЕН ВЕНЕЦ НА ГЛАВАТА ! ! !
Вземи който и да е един добър каталог по фалеристика или по хералдика и ще видиш класацията на короните :
На първо място са една до друга короните на Патриарсите и на Папата
На второ място са на Императорите и Царете
След това идват владишките и кардиналските , после на кралете и така до най-ниските корони на графовете , защото и те са монарси , макар и васали на някой по-горен.

Обърни внимание , че САМО МОНАРСИТЕ НА ДЪРЖАВИ С ПРЕОБЛАДАВАЩА ХРИСТИЯНСКА РЕЛИГИЯ НОСЯТ КОРОНА НА ГЛАВИТЕ СИ , НО КОРОНЯСАНИ ОТ ЦЪРКВАТА ! ! !

Мислиш ли че Султаните , емирите или китайски и японски императори нявга или сега носят корони ?

Нима мислиш ,че когато сключваш църковен брак и попа те коронясва с короната СИ СТАНАЛ МОНАРХ ?

А иначе си прав , че за монарсите се смята че власта им е дадена от Бог .

Чардо

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Realistka

Рейтинг: 3655 Весело
  • 70
  • 23:04
  • 24 фев, 2011

До коментар [#68] от "ПАСТОРА":

Пасторе,
не си наясно!
"Професор" (според Закона за степените и званията) е звание.
За това звание (както и за всички останали) ВАК издава диплома! Много красиви са дипломите!
Да знаеш!

The best way out is always through R. Frost

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

ПАСТОРА

Рейтинг: 1194 Неутрално
  • 71
  • 23:10
  • 24 фев, 2011

До коментар [#70] от "Realistka":

Не знам! От 8 години съм извън системата. По мое време самата ВАК се тресеше от вътршни междуособици. Тази може и това да е измислила. То в България вече всичко е възможно.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Realistka

Рейтинг: 3655 Неутрално
  • 72
  • 23:14
  • 24 фев, 2011

До коментар [#71] от "ПАСТОРА":

Това положение е много отдавна! Предполагам, че нашите са преписвали Закона от руснаците. Два вида са дипломите. Диплома за звание и Диплома за степен.

The best way out is always through R. Frost

Оценка
+1
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 73
  • 23:23
  • 24 фев, 2011

Не открих научни публикации на професора. Ровя в интернет... На кое горско дърво е професор той самият?

Оценка
+2
 
Преглед на профил

ПАСТОРА

Рейтинг: 1194 Неутрално
  • 74
  • 23:25
  • 24 фев, 2011

До коментар [#70] от "Realistka":
Диплома (или сертификат) доказва, че сте се явили и успешно сте доказали професионалните си знания или умения в определена област.
Това е най общото определение в терминологичния речник на всеки международен стандарт. Ако явяването на конкурс вече се счита за защита на съответните критерии, и затова издават красиви дипломи за да стоят в рамка, значи интелектуалното ниво на нацията неотклонно се стреми надолу.
Какво ли за учудване може да има, щом генерала станал доктор след като прочел Винету.


Оценка
+2
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 75
  • 23:28
  • 24 фев, 2011

Ако Кушлев е професор, в България такова звание не бива да има.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Realistka

Рейтинг: 3655 Весело
  • 76
  • 23:29
  • 24 фев, 2011

До коментар [#74] от "ПАСТОРА":

Не! Не става за рамка!
Не е като Майсторско свидетелство...
Такава една книжчица е...с хубави корици и с надпис

The best way out is always through R. Frost

Оценка
+1
 
Преглед на профил

petkan

Рейтинг: 308 Неутрално
  • 77
  • 23:50
  • 24 фев, 2011

Пак пускат партенка, за да злепоставят човек, който им бърка в джобовете. Какво значение има дали е доцент или професор? Лично мен ме интересува колко имота и колко пари е конфискувал в полза на държавата. На "Позитано" 20 не спят, непрекъснато измислят компромати за хората във властта и за тези на отговорни длъжности. А какво ще кажат господата от БСП или от АБВ за титлата доцент на Омеров? За какви особени приноси към науката е получил той тази научна степен? В Пазарджишкото училище ли раздават тези научни степени и звания? Или за особените услуги, които прави на партията-кърмилница?

Оценка
-1
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 78
  • 00:12
  • 25 фев, 2011

Моля, посочете ми поне една научна публикация. Нищо не намирам...
Как професор без публикации...

Оценка
+1
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 79
  • 00:13
  • 25 фев, 2011

Проверете как е назначен. Да не е поредната Калинка...

Оценка
+1
 
Преглед на профил

kensiko

Рейтинг: 462 Весело
  • 80
  • 00:19
  • 25 фев, 2011

До коментар [#36] от "zviara3":

В България не трябва образование а трябва Д И П Л О М А - по това ценят!

Оценка
+1
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 81
  • 00:32
  • 25 фев, 2011

Ама това е скандално! Този "професор" има ли висше образование изобщо? И как е избран на тази длъжност?

Оценка
+1
 
Преглед на профил

moon74

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 82
  • 00:43
  • 25 фев, 2011

Нещата ще се променят, когато "професор" Кушлев направи проверка на Висшата атестационна комисия!

Оценка
+1
 
Преглед на профил

0nzi

Рейтинг: 872 Любопитно
  • 83
  • 01:27
  • 25 фев, 2011

До коментар [#44] от "dhk13":
Стамболов необразован? Ти тва сериозно ли?. Учил е в духовна семинария в Одеса. Е верно не я е завършил, ама ти някога виждал ли кво се учи в духовна семинария и КАК се учи? Аре стига шегаджии.

Реалността е състояние на духа, предизвикано от липсата на алкохол.

 
Преглед на профил

uran

Рейтинг: 1953 Весело
  • 84
  • 08:08
  • 25 фев, 2011

Голем смех.

Yet another blue planet.

Оценка
+2
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.