Регистрация
18 сеп 2011, 18:21

КАТ София най-после отваря (видео) очи

От Лора Филева Всички статии на автора
Приятели на М., които наскоро се завърнаха от пътуване из Европа, всеки път, когато са в колата й, разказват една и съща история: "За четири хиляди километра път първите пътни полицаи, които видяхме, бяха в България, малко след границата. Стоят и сякаш дебнат. В чужбина и по магистралите, и в градовете навсякъде всичко е с камери." ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

49 коментара
 
Преглед на профил

Чардо

Рейтинг: 3315 Неутрално
  • 1
  • 18:36
  • 18 сеп, 2011

""" редовно има полицай, който стои в нещо като караулка """
==============================
==============================

До кога тези МАВЗОЛЕИ (караулките )

ще съществуват ? ? ?

Тези МАВЗОЛЕИ , край които трябва да намаляваме скорост (има знак за ограничение) и ДА ИМ ОТДАВАМЕ ЧЕСТ -=- продължава да ги има САМО В БЪЛГАРИЯ ! ! !

Даже и румънците ги премахнаха преди близо 15 години !

Не съм ходил по съветска земя отдавна , а може би и у тях си стоят още , защото те са по СЪВЕТСКИ МОДЕЛ !

Айде баста !

Чардо

Оценка
-3 +106
 
Преглед на профил

КМЕТ В СЯНКА

Рейтинг: 3424 Неутрално
  • 2
  • 18:36
  • 18 сеп, 2011

има камера и на Тодор Александров с Христо Ботев

ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ ! ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!

Оценка
+43
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 3
  • 19:06
  • 18 сеп, 2011

Отново глупост след глупост родени от хора с манталитет на милиционери които благоворлят да дозволят да се качиш на автомобил.
Все още не разбрали че автомобила е необходимост, особено в България, където обществения транспорт е една неефективна химера, те отварят гуреливи очи и осъзнават че хората биха карали и без книжки. Напълно спокойно, а те - в КАТ са напълно безпомощни да направят каквото и да е против това.
Защото реално КАТ са неизрядната страна. Точно КАТ искат да продължава корупцията. Инак щяха да махнат отдавна фуражките от храстчетата.
Защо има все още вишки? Защо трябва да намалявам от 80 на 40 на излизане от София? Защо КАТ не са направили нищо за осигуряване на пътната обстановка? Зиме и лете.
Само кесят и се оправдават с общината. Последните били отговорни за пътя, улици и маркировки, а те видиш ли - само контролирали спазването. Спирането трябва да е само с кола отзад с пълен запис и безспорно доказано и документирано нарушение. И такова да не се актува само върху шофьора, ами и върху сбоственика на пътя, булеварда, улицата, моста и т.н.
Не може да карам аз по една излъскана улица дето не отговаря на нито един стандарт, пък като питам как ми пише акт за неправилно престрояване да не може да ми покаже къде е хоризонталната маркировка. Просто откъдето и да ги хванеш КАТ са в тотална издънка. Не знам как ще се опоравят но няма да е лесно със сигурност, а новите нещо не демонстрират кой знае колко ищах за радикална смяна на статуквото.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-10 +88
 
Преглед на профил

.dru

Рейтинг: 664 Неутрално
  • 4
  • 19:12
  • 18 сеп, 2011

Какви "видеоочи" отваря КАТ като днес видех с очите си, как черен джип мина с над 100 км/час покрай дежурния на карулката, идвайки от Пловдив, дежурния се направи, че не го забелязва и спре един микробус, който караше след него.

Видеоочи...

Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.

Оценка
+109
 
Преглед на профил

Танас

Рейтинг: 5287 Весело
  • 5
  • 19:14
  • 18 сеп, 2011

има камера и на Тодор Александров с Христо Ботев- цитат на коментар #2 от “КМЕТ В СЯНКА”


Не само там има и на Сточна гара, Раковски и Сливница, Лъвов мост и Сливница тези ги слагаха през април 2009 година и снимат само неправилно престрояване и преминаване на ервен сигнал но в КАТ ли се водят или Видеонаблюдение само Бай Брадър знае
По едно време бяха пуснали по БУС лентата автомобили с камери без обозначителни знаци и попрочистиха малко но след това пак същото то нали има приказка, че с шофьорите и Сталин даже не се е справил

<< Морето живите обича, мъртвите ги изхвърля на брега.>> / Хр. Фотев /

Оценка
-1 +45
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 6
  • 19:30
  • 18 сеп, 2011

И спрете "рутинните проверки" такова животно няма никъде в ЕС, САЩ, Канада, Израел, Австралия, и още 50-60 страни.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-7 +75
 
Преглед на профил

Георги Иванов

Рейтинг: 87 Неутрално
  • 7
  • 19:30
  • 18 сеп, 2011

Я да кажат като близо половината коли в Бг се водят на баба или дядо от Горно нанадолнище и хабер си нямат за собственика,сещате се за номера с инвалидите, кой ли ще плаща фиша.

Оценка
-4 +38
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Гневно
  • 8
  • 20:39
  • 18 сеп, 2011

Хмммм, ще се молите за катаджия на пътя, но няма да го има!!!!
Ще има само камери!
И чипове във гръбначния мозък Това като екстра, де.

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-44 +22
 
Преглед на профил

kimba3

Рейтинг: 3173 Гневно
  • 9
  • 21:04
  • 18 сеп, 2011

Пари за простотии има - за стационарни и мобилни камери,спасяващи човешки живот-няма!!! Хайде бе-няма!!! Точно за това пари има, ама къде мутрите ще се изшиват безнаказано с над 200 км/ч.???

Оценка
-4 +50
 
Преглед на профил

Finland

Рейтинг: 1225 Неутрално
  • 10
  • 21:21
  • 18 сеп, 2011

За това, е оправдано, дори и да се вземат пари от фискалния резерв или приходи от приватизация за техническа модернизация (стационарни и мобилни камери в цивилни автомобили), т.к. ако системата работи като хората, те ще се изплатят за 1-2 месеца.

Оценка
-7 +15
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 11
  • 21:36
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#10] от "Finland":

Ще се изплатят защото има неделни шафиори, дето само знаят да ривът!
Що като карам насам-натам жена ми ми се подиграва, че като вляза в Бълария пак ме "ужилили". Явно всички съседи са по-калпави шафиори от булгаристанците
А който вярва в последното е незапознат с проблема!

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-28 +2
 
Преглед на профил

Donix

Рейтинг: 889 Любопитно
  • 12
  • 21:53
  • 18 сеп, 2011

Когато има зверски глоби, един калпав закон за налагане и събиране на глобите и един адекватен съд, всяка една камера ще се изплати за един ден. А след един месец ще имаме движение и паркиране като в Германия! Шофьор съм и не съм голям привърженик на технологиите за следене на хората, но селянията по улиците в София, наред с опасното каране е време да спрат и само видео наблюдението ще им сложи бърз край!

Боян Р.

Оценка
-7 +44
 
Преглед на профил

Donix

Рейтинг: 889 Неутрално
  • 13
  • 21:55
  • 18 сеп, 2011

Корекция - "един не много калпав закон"

Боян Р.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

hitmana

Рейтинг: 8 Любопитно
  • 14
  • 22:00
  • 18 сеп, 2011

даааа, бе, в сърбия и румъния нямало катаджии.. може - ама нямат и камери (пхахахА) А ко стаа ако сложат насекъде само камери?
-Излизам на междуградско слагам два парцала на номерата и - как ше ма изловят, кат няа и катаджии да ма спрат.. Нека така да стане, да живей Европейския съюз!!!!!!!!

Нашата верност е нашата чест!!

Оценка
-28 +7
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 15
  • 22:18
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#14] от "hitmana":
Правилно решение!
Ще се възползвам.

Между другото: едно време имах един приятел, сириец, който точно това правеше - цяла вечер караше със един парцал на номера по Вапцаров - сигурно има 10 албума снимки у КАТ. Но и той беше тарикат - утре колата минаваше на кап.Андреево

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-19 +2
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 16
  • 22:23
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#14] от "hitmana":
Бе няма Я да стане нещо - за 5мин максимум са на място!
Пък тук - хем не можем да караме от катовци, хем ги няма, когато ти потрябват! Но има и друго: при един невинен инцидент на Околомръсното (кола не можа да влезе на детелината) веднага се появи ПАТРУЛКА! Нищо у нас не се случва без знанието на родната полиция!

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-6 +4
 
Преглед на профил

t5eyes

Рейтинг: 235 Неутрално
  • 17
  • 22:23
  • 18 сеп, 2011

тази снимка е от гнусния частен светофар на входа на София на Ботевградско шосе.
ако камери сменят ченгетата на пътя в българия пак нищо няма да се промени. Ще ти ги слагат като тази горе, зад завои, на пътища с 3 ленти и ограничение 40км/ч все тая, такива ограничения не са за хора а за магарета и каруци

"Кирил Рашков на всеки километър" от Стефан Данаилов (наследството на ДС)

Оценка
-6 +41
 
Преглед на профил

Батков-вън

Рейтинг: 982 Неутрално
  • 18
  • 22:57
  • 18 сеп, 2011

камери с радари са ненужни в софия
проблемът тук е неспазване на всякакви други правила на движението, но не и скоростта, която в трафика и да искаш не можеш да превишиш
така че камерите от видеонаблюдението са съвсем достатъчни, а те струват смешно малко пари

Оценка
-4 +13
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 19
  • 23:12
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#18] от "Батков-вън":
Е, ще дойде време да си доволен, че няма камери у спалнята!
Но вече ще имаш камера у банята!
Кротушки

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-15 +4
 
Преглед на профил

Dr_Doolittle

Рейтинг: 3442 Неутрално
  • 20
  • 23:15
  • 18 сеп, 2011

Радарът на Орлов Мост ( в посоката към стадион В.Левски) си изби цената с бързопревключващо жълто на червено и липса на насрещен светофар по който да видиш ,че навлизаш на сменен сигнал. От двете ти страни често има високи автомобили най-често автобуси и също не се вижда смяната на зеленото с жълто и светкавично червено за 2 секунди. Сигурен съм ,че има много ужилени от нечестните момченца на КАТ. Внимавайте там !
И не е лошо някоя телевизия да застане там с тяхна камера...

http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/

Оценка
-3 +36
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 21
  • 23:21
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#20] от "Dr_Doolittle":
Хранилка, а? Понеже всички знаят за камерата на 50км/час дай сега друго. Тарикати!
Вместо да направят всички улици еднопосочни, те се занимават със левия завой. Лефчовци!

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-5 +12
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 22
  • 23:24
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#20] от "Dr_Doolittle":
Вместо да направят нормалното: зелено пада без жълто.
И тогава ще хванат такива тарикати като мен - тръгвам на червено, защото знам ритъма на светофара!

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-3 +5
 
Преглед на профил

sospecha

Рейтинг: 387 Неутрално
  • 23
  • 23:45
  • 18 сеп, 2011

До коментар [#14] от "hitmana":

Има камери за следене на трафика по всички извън населени места.Ако ти направиш това само след няколко километра ще си спрян и тогава дупе да ти е яко.Одавна е минало времето на селските тарикати и колкото по се правиш на тарикат толкова по ти влиза.Аз съм за камерите защото при тях няма манипулиране и фалшифициране за да се взимат подкупи.събирането на парите става много лесно след като отидеш на ГТП и неможеш да минеш тъи като превозното средство дължи на държавата пари.Същото се получава и при плашане на пътния данък.Просто някой трябва да направи програмата и да се синхронизира между различните ведомства.В Мадрид дори има коли които с камери следят номерата на колите и сигнализират кой не са си платили задължителната застраховка и имат повече от пет неплатени глоби и веднага ги спират и ги санкционират и предупреждават че следващия път колата ще бъде арестувана.Навсякъде по света манталитета на хората е един и същ и само законите и тяхното спазване правят живота на хората приятен и спокоен.

Оценка
-7 +14
 
Преглед на профил

skara

Рейтинг: 2273 Весело
  • 24
  • 00:20
  • 19 сеп, 2011

До коментар [#23] от "sospecha":
Аман от законопослушни!
Като си толкова отворен има видеорегистартори - слагаш си един в колата и го оборудваш със 8-16 камери! Като те джусна - ти винаги си прав, защото имаш доказателства!
Защо искате ние за плащаме за вашите страхове? Слагай си видеорегистаротар и си защитен от такива като мен А не аз да плащам за твоята сигОрност!

Прави каквото трябва, да става каквото ще.

Оценка
-23 +8
 
Преглед на профил

VitaminX

Рейтинг: 497 Неутрално
  • 25
  • 06:29
  • 19 сеп, 2011

Камери навсякъде! Само това ще спре джигитите.

Missão dada é missão cumprida!

Оценка
-8 +6
 
Преглед на профил

Цайко

Рейтинг: 919 Неутрално
  • 26
  • 07:38
  • 19 сеп, 2011

Там, където има камери, няма часовници, които отчитат смяната на светофара. Защо? Мисля, че това се прави умишлено, за да се качи оборота от камерите. Нормалните държави помагат на своите граждани да спазват законите, а тук май не е така.

Оценка
-1 +31
 
Преглед на профил

liubopitkovski

Рейтинг: 245 Неутрално
  • 27
  • 08:32
  • 19 сеп, 2011

Странно е, че многото камери ха кръстовището на Софийския университет не се ползват от КАТ. Ако не са за това за какво са там? А че не се ползват съдя от това освен по това, че не са споменати тук а и от това че на всеки светофар поне 6-5 коли се престрояват в нарушение от лентата за ляв завой за направо.

Оценка
+10
 
Преглед на профил

jvoyn

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 28
  • 08:41
  • 19 сеп, 2011

Този човек говори доста умни неща. Дано успее да ги осъществи по правилния начин.

Оценка
-3 +9
 
Преглед на профил

piper4o

Рейтинг: 358 Неутрално
  • 29
  • 09:47
  • 19 сеп, 2011

До коментар [#26] от "Цайко":

Абсолютно съм съгласен! Няма никаква индикация кога ще се смени светофара на местата с камера.
Толкова ли е трудно да се направи зеленото да мига последните 3 - 4 секунди примерно? Няма нужда от броячки.

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Weingro

Рейтинг: 1199 Неутрално
  • 30
  • 10:15
  • 19 сеп, 2011

Първо, не е вярно, че в другите държави ИЗОБЩО няма катаджии по пътищата. Два примера:
- близо до Мюнхен кола на Пътна полиция спря колата пред нас, предполагам, защото беше с един къс и един габарит.
- на първокласен път (не "скоростен", къдеот ограничението е 110 и има камери) в Умбрия, Италия, имаше полицаи с радар и със спрян пациент, на когото пишеха каквото трябва.

Освен това, след като по улиците не спират нЕкои автомобили, не си правя илюзии, че стопаните им ще получават каквито и да са честитки от системата, колкото и електронна и компютризирана да е. Щото нейде в началото седи нЕкой с нЕкакви съображения в главата и се прави на "Музикална стълбица" - това ДА, това НЕ.

Оценка
-1 +11
 
Преглед на профил

issunboshi

Рейтинг: 1534 Неутрално
  • 31
  • 10:22
  • 19 сеп, 2011

Пътните полицаи не трябда да изчезват, а просто да станат едно общо с другите полицаи и да патрулират за всякакви нередности. А шофьори, които карат опасно трябва да се спират и задържат веднага, независимо, че това ще наруши моментния трафик.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Deepdish

Рейтинг: 1523 Неутрално
  • 32
  • 10:43
  • 19 сеп, 2011

Българинът е странно животно. Когато е навън, спазва всички правила, кефи се на факта, че пешеходец само да се доближи до платното и от сто метра от двете му страни почват да спират автомобилите, в които седят едни търпеливи и гледащи дружелюбно хора.
Премине ли Калотина обаче, нашенеца надява зверския израз на лицето си, отваря джама, хвърля фаса през него, маха колана и почва един джигитлък. Имам чуството, че доближаването на пешеходна пътека е като сигнал за шофьора за старта на електронна игра в стил Гранд Тефт Ауто, при която отнемането на всякакво право на пешеходеца носи яко бонус-точки. А за полицаите въобще ни ми се и пише...

Оценка
-6 +20
 
Преглед на профил

snafuracer

Рейтинг: 934 Неутрално
  • 33
  • 11:35
  • 19 сеп, 2011

Цитат от акт (обжалван успешно) от колега: "Обвиняемият / прегрешилият беше сама кола на околовръстното в 09:30 сутринта, понеделник" - Съдията им се изсмя.

Журналист пита полицай от караулката на България при Била: "Тези хора са в нарушение, от крайна дясна в крайна лява и обратен завой? Защо не ги санкционирахте?" Полицаят: "Е ти знаеш ли колко много го правят днес? Аз не мога да им насмогна"

Има ли нужда от коментар, или от оставки? Вие преценете.

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 34
  • 12:30
  • 19 сеп, 2011

В САЩ и Англия има много полиция по пътищата.
Докато в Англия се случва да те спре полицай без причина, в САЩ това е невъзможно да се случи.
Свирне ли ти отзад - значи си сгрешил, съзнателно, преднамерено и много лошо. В Германия актове не се пишат по правило, в Италия също.Те изобщо нямат такава система на актуване като в България. Само във Франция имат нещо подобно доколкото знам.
Но никъде няма - спри за "рутинна проверка"

No one is taller than the last man standing.

Оценка
+12
 
Преглед на профил

Борис

Рейтинг: 216 Неутрално
  • 35
  • 13:02
  • 19 сеп, 2011

В Белгия (а и в други държави от ЕС) с взиманията от нарушителите на правилата за движение по пътищата (глобите, включително и за неправилно паркиране) се занимават частни правни фирми (по договор с държавните институции - полиция, община и т.н.), които получават като възнаграждение процент от взиманията. Те пращат съобщенията за глоби, обикновено няколко напомняния като сумата нараства с всяко напомняне. Ако след поредното напомняне глобата не се плати преписката се предава на съд и се действа по бързата процедура - общественополезен труд или съдия-изпълнител. Оправдания като "не съм получил съобщението 'щото адресът ми е друг" - не важат. Актуализирането на адреса пред държавните институции е задължение на данъкоплатеца. Системата работи безотказно. Няма обикаляне по адреси, оправдания, че не бил актуален адресът и т. н. хитрини. Малки камери има на всяко кръстовище. За неправилното паркиране следят общински служители, които си имат райони и ги обикалят пеш периодично през цялото време, когато важат ограниченията. Слагат съобщението за глоба под чистачките (в найлоново пликче - за предпазване от дъжд) като в него е посочено времето и мястото на неправилното паркиране, както и размера на глобата и начините на плащане.

Оценка
-4 +5
 
Преглед на профил

Weingro

Рейтинг: 1199 Гневно
  • 36
  • 13:45
  • 19 сеп, 2011

До коментар [#34] от "Десен":

Парадоксът е, че у нас
1. повече от половината колеги са в някое сигурно нарушение дори да не се движат (няма ГО, минал или очевидно "платен" ГТП, повече от износени гуми, няма пожарогасител, неизправни светлини, пет винетки...) или извършват тонове "дребни" нарушения (напр. без мигачи), или са откровени престъпници,

2. полицията - особено по тъмно - спира наред, значи дори и според теорията на вероятностите трябва на вечер само Н-ското РПУ да окошари поне 10-тина;

3. обаче няма заловени, задържани, обвинени, поне не и пропорционално на извършваните проверки;

4. МВР има най-голям "персонал" и бюджет, че и "дарения".

"— Важното е — честно продължи Виктор, — че господин Диблър може да продаде наденички дори на хора, които вече са ги купували от него." Тери Пратчет

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Clap

Рейтинг: 199 Неутрално
  • 37
  • 14:47
  • 19 сеп, 2011

Хаха, камерата от снимката е на влизането в софия от към Хемус. Е да, там сложиха светофар заради Джъмбо, сложиха и 20тина знаци за ограничение на скоростта, но всъщност в кутията за камерата камера няма...
Всяка седмица минавам оттам, досега не съм засекъл записващо устройство.

Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

Иван А.

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 38
  • 15:53
  • 19 сеп, 2011

В София да не е пускат регистрации, различни от "С" и "СА", и готово.

Оценка
-21 +5
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 39
  • 17:11
  • 19 сеп, 2011

Аз пък искам да има камери за да спра да виждам простотията на полицаите. Седи и си бърка с палката в носа. После вика, ма ти що не ми спазваш указанията!

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

issunboshi

Рейтинг: 1534 Неутрално
  • 40
  • 20:37
  • 19 сеп, 2011

До коментар [#32] от "deepdish":

приятел, обяснението е много просто. тези, дето се кефим на това, какво е в чужбина не си хвърляме фасовете през прозореца и даваме път на пешеходците.

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

p_s

Рейтинг: 232 Неутрално
  • 41
  • 11:43
  • 20 сеп, 2011

Мой приятел вчера катастрофира в ясен, слънчев, сух ден. Причината - в завой, насреща в неговото платно изкача бясно движещо се БМВ Х6. Той се хвърля в канавката да си спаси живота, обажда се на 112. Пристигналите полицаи му пишат акт за несъобразена скорост "щото кой ся ще плати мантинелата" (реплика от полицай, при положение, че човека е още в шок, че едва си е спасил живота).
На въпроса, как да съобрази скоростта си човек, че ще му изкочи някой насреща.. те му казват "ти си длъжен да можеш да спреш във всяко едно време".
Та да знаете.. всички ние които се движим в ограничението на скоростта, но не можем да избегнем някой , който изкача срещу нас със 160 в завой, се движим с несъобразена скорост.

Оценка
+22
 
Преглед на профил

dreamboxer

Рейтинг: 756 Неутрално
  • 42
  • 21:10
  • 20 сеп, 2011

До коментар [#38] от "Иван А.":

Много си тъп, 99% от лизинговите коли в цялата страна са с такава регистрация.

Оценка
+7
 
Преглед на профил

dreamboxer

Рейтинг: 756 Весело
  • 43
  • 21:18
  • 20 сеп, 2011

"Повечето устройства са вандало- и куршумоустойчиви.".

Ами ако някой маняк просто насочи относително мощен лазер към "очичките" какво ли ще стане с въпросната камерка и с 300-тата метода на защита които КАТ имат. Нищо не предлагам ...само размишлявам.

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

Коки

Рейтинг: 412 Неутрално
  • 44
  • 11:53
  • 21 сеп, 2011

До коментар [#38] от "Иван А.":

Много си тъп иване! А може ли селски талибани с рег.номера С и СА ДА НЕ ГИ ПУСКАТ ИЗВЪН софия ?! Защото повечето катастрофи стават с такива "велики" автомобили......

Оценка
+8
 
Преглед на профил

dtd

Рейтинг: 469 Неутрално
  • 45
  • 17:45
  • 21 сеп, 2011

"Липсват обаче данни по колко от тези нарушения са платени глобите." Типично за България, иначе как ще се оправдават, че нямат пари за камери.
А някой да е казал къде отиват парите от глобите и примерно колко пари е събрал КАТ от глоби за 2010 г. и за какво са похарчени.

Sofianec

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Moxito

Рейтинг: 72 Неутрално
  • 46
  • 19:21
  • 22 сеп, 2011

Доколко камерите са непогрешими може да се спори:
Миналата седмица ме снимат на безумно ограничение от 40 км на околовръстното от с 61 км в час. Идва фиш, на снимката е моята кола, на глобата обаче пише друга марка и друг регистрационен номер, обаче другата се води все пак и тя на мое име. Отивам в КАТ и какво ми отговарят: системата се сбъгясала))))
Коментара е излишен

Оценка
+2
 
Преглед на профил

бАрни

Рейтинг: 803 Гневно
  • 47
  • 08:41
  • 23 сеп, 2011

Закриване на КАТ е решението а не карулки и камери.
Тъпото мутро-милиционерско правителство кога ще вземе да махне идиотските знаци от 30,40,50км/ч с които е натъпкана държавата?

Оценка
+3
 
Преглед на профил

kostadyn

Рейтинг: 330 Неутрално
  • 48
  • 20:14
  • 24 сеп, 2011

Оххх, то колко неща са просто и перфектно уредени "на Запад"
Бавно. почти незабележимо се променяме

 
Преглед на профил

potrebitel1

Рейтинг: 620 Неутрално
  • 49
  • 10:44
  • 25 сеп, 2011

До коментар [#7] от "Георги Иванов":

Ако собственика не може да посочи ползувателя - той отнася глобата.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.