Регистрация
15 яну 2012, 21:22

Борисов събра в кабинета си сестрата на убитата Мирослава и шефа на полицията в Перник

Сестрата на убитата в Перник Мирослава Николова - Елеонора и премиерът Бойко Борисов се срещнаха в сградата на Министерския съвет. След срещата тя каза пред журналисти, че е приела извиненията на премиера. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

112 коментара
 
Преглед на профил

NPaine

Рейтинг: 3312 Любопитно
  • 1
  • 21:51
  • 15 яну, 2012

А кучето къде го?

"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."

Оценка
-26 +98
 
Преглед на профил

aptana

Рейтинг: 81 Неутрално
  • 2
  • 21:53
  • 15 яну, 2012

Микро мениджмънт в действие. Борисов открива 2км път, играе говорител на пернишкото РПУ, ей такива ги умее

Оценка
-17 +140
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5221 Разстроено
  • 3
  • 21:57
  • 15 яну, 2012

Още веднъж - съболезнования на близките на Мира.
И съжаление, че сестра й пътем към премиерския кабинет не е намерила удобно поставен пищов.

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-31 +141
 
Преглед на профил

greenhrast

Рейтинг: 2457 Неутрално
  • 4
  • 21:57
  • 15 яну, 2012

очна ставка

Оценка
-13 +46
 
Преглед на профил

Стенли1

Рейтинг: 428 Неутрално
  • 5
  • 21:59
  • 15 яну, 2012

До коментар [#2] от "aptana":
Просто отдавна е подминал нивото си на некомпетентност! Но ТВ и магаре може да направи премиер!

Оценка
-16 +83
 
Преглед на профил

zg

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 6
  • 21:59
  • 15 яну, 2012

"Двама мъже бяха задържани за убийството й."

Кога? Името на адвоката на задържания Стойчо Стоев. Моля.

Оценка
-7 +97
 
Анонимен потребител

****

  • 7
  • 21:59
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

noway

Рейтинг: 466 Неутрално
  • 8
  • 22:03
  • 15 яну, 2012

палячо.....

Оценка
-18 +75
 
Анонимен потребител

****

  • 9
  • 22:04
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

zg

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 10
  • 22:07
  • 15 яну, 2012

Има две неща, които безспорно свързват Мирослава Николова и Стойчо Стоев.

а) И двамата за познавали замесените в отвличането.
б) И двамата са мъртви.

Както гласи милиционерската версия, момичето е нямало никакъв шанс. Безспорно. Поради точка а). А на Стойчо не му е станало ясно, че след а) следва б).

Оценка
-8 +78
 
Преглед на профил

Музар

Рейтинг: 3455 Неутрално
  • 11
  • 22:11
  • 15 яну, 2012

"Двама мъже бяха задържани за убийството й"

Рекапитулация:
Единият вече е мъртъв,
Другият е на 4-ти километър, но не дискотеката.

Всъщност, този от 4-ти километър изобщо не е арестуван!

Както няма никаква информация, че самоубитият е бил арестуван!

Поредната лъжа!

Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут. "Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд

Оценка
-8 +104
 
Преглед на профил

pi314_

Рейтинг: 1063 Разстроено
  • 12
  • 22:14
  • 15 яну, 2012

Да се чудиш кое е по-голям ужас - да убият детето ти, или да те водят в кабинета на картофопроизводителя-кучкр, бивша мутра и охранител на диктаторът да се срещаш с главен милиционер, за да те убедят да спреш да разпитваш как неарестуван за нищо твой роднина се е самоубил със скрит от претърсване пистолет в банята си, докато барети са го охранявали...

Добре дошли в България!

Оценка
-13 +160
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5221 Гневно
  • 13
  • 22:16
  • 15 яну, 2012

До коментар [#9] от "BGman1":
Малка препратка към "самоубийството" на главния виновник за смъртта на Мира.
Колко е лесно да опълчиш едно семейство срещу цяла система, а? Да ги накараш да се чувстват виновни, за това, което им се е случило... И после да им се извиниш???
Сега разбра ли ме?

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-13 +96
 
Преглед на профил

B52

Рейтинг: 3139 Неутрално
  • 14
  • 22:18
  • 15 яну, 2012

и то същите простотии както и в останалите материали по темата - цитат на коментар #7 от “Dorian Gray”

Не знам какво според вас са простотии.
Знам че чукча не е читател, ами е писател...
Но Петя Владимирова зададе истинските въпроси по случая "Мирослава" ако някой ги е чел...

Много оставки следва да "валят" ако бяхме нормална държава.
Не сме обаче, поради ред особености.
А на вас явно ви харесва да живеете в кочина, или някой ви хвърля мръвки, или вонята ви е приятна...
Та разни хора, разни идеали. Явно намирате нормално тези изяви на Главния Маркуч!??

He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.

Оценка
-11 +110
 
Анонимен потребител

****

  • 15
  • 22:20
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

НИКОЛА ГЕШЕВ

Рейтинг: 6004 Неутрално
  • 16
  • 22:23
  • 15 яну, 2012

Цялата работа е, че сестрата на Мира е бясна на някакъв си бопаджия от Пеуник - финци, и е била получила подкрепа единствено от шефа на отдел терор от София - Вальо Цоновски. Та може и за тва да е била срещата, тиквоча да парира напрежението м/у роднините на Мира и бопаджията - финци.....

Политиката е новото средство след религията за зомбиране на нациите.Дали ще разчиташ и вярваш на бог,или на политик,ти ще си прдаден.Поздрави ARRI!

Оценка
-17 +29
 
Преглед на профил

А БЪ В

Рейтинг: 5034 Разстроено
  • 17
  • 22:24
  • 15 яну, 2012

"...е приела извиненията на премиера..." - ВРЕМЕ е простоиите на ББ и КО да спрат - все едно сме в някакъв долнопробен филм...

А БЪ В –СБЛИЖАВАТ и ОТЛИЧАВАТ в един глобален свят...

Оценка
-6 +68
 
Преглед на профил

anonimen

Рейтинг: 1368 Неутрално
  • 18
  • 22:26
  • 15 яну, 2012

Днес някой му е бил инжекция мозък. Първо археолозите, а сега се извинява лично на опечаленото семейство. Жалко, че утре ефектът вече ще е преминал.

Оценка
-9 +61
 
Преглед на профил

BGman1

Рейтинг: 8440 Неутрално
  • 19
  • 22:26
  • 15 яну, 2012

До коментар [#13] от "ПАВЛА":

Не, не разбрах защо съжаляваш че сестра и трябва се се самоубива...
Съжаляваш че едно момиче е живо...???

الرجل الكبير

Оценка
-62 +9
 
Преглед на профил

AzDebil

Рейтинг: 2128 Гневно
  • 20
  • 22:30
  • 15 яну, 2012

Ескалация на пошлостта и безчовечността.
Подло до край.
Жестоко!
Чудовищно!
Дори думите свършват …
Къде е границата на едно падение?!
Какво още трябва да се случи, за да отприщи нормалният човешки гняв?!
Явно ще накарат това семейство да се извини. Ще ги мачкат докато се загърчат от унижение. Докато станат роби. Докато се превърнат в зомбита на мутромилиционерщината.

Пържолите за кучето са били само върхът на айсберга.
Техниките за смазване започват да приличат на онези, използвани от Менгеле!
Като концлагерен експеримент.
Докато жертвите запеят в прослава на мъчителите си.
Какво още трябва де се случи, за да се отвратим и да се противопоставим?!
Има ли какво да губи още един нормален човек?!
Останаха ли нормални хора?!
Или всичко е затлачено от бойкоборисовщина …

Оценка
-13 +115
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5221 Неутрално
  • 21
  • 22:34
  • 15 яну, 2012

До коментар [#19] от "BGman1":
И сега , като любимеца ББ, трябва да ти обяснявам, че думите са извадени от контекста.
Или да ти кажа в прав текст, образно, разбира се, че Ели е пропуснала да гръмне когото трябва...

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-9 +67
 
Анонимен потребител

****

  • 22
  • 22:37
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

SeoKungFu

Рейтинг: 1469 Неутрално
  • 23
  • 22:38
  • 15 яну, 2012

Дано не се "самоубият" само !

~ Happy people are loving. Fearful people are busy with other things. ~ >>> Using governmental force to impose vision on others is intellectual sloth ! <<<

Оценка
-2 +42
 
Анонимен потребител

****

  • 24
  • 22:41
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

kepler

Рейтинг: 254 Неутрално
  • 25
  • 22:44
  • 15 яну, 2012

Редно е майката да занесе пържолите за кучето.
Борисов нама за какво да се извинява, той е длъжен да даде тон в поощренията.
Сега заради всички популисти и лицемери кучкаря ще се засегне и обиди.

Оценка
-33 +14
 
Анонимен потребител

****

  • 26
  • 22:45
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Анонимен потребител

****

  • 27
  • 22:47
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

zeer_streng

Рейтинг: 2347 Неутрално
  • 28
  • 22:54
  • 15 яну, 2012

Във Валония хората слагат на покривите си наперени ламаринени петли, които се въртят от ветровете. Най-отгоре, наперени и врътливи...

Оценка
-2 +36
 
Анонимен потребител

****

  • 29
  • 22:54
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

omega

Рейтинг: 1032 Неутрално
  • 30
  • 22:55
  • 15 яну, 2012

"След като повече от час разговаряха с премиера, близки на Мирослава излязоха от срещата, без да коментират какво точно са обсъждали с Бойко Борисов, съобщиха агенциите."

Замазали са им очите.

Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.

Оценка
-8 +37
 
Анонимен потребител

****

  • 31
  • 22:59
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

omega

Рейтинг: 1032 Неутрално
  • 32
  • 23:02
  • 15 яну, 2012

До коментар [#26] от "merkel":

Ей го пак, колко пъти един и същи коментар, чак пък толкоз да си го харесвате!!??

Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.

Оценка
-4 +38
 
Преглед на профил

focusnik

Рейтинг: 1209 Гневно
  • 33
  • 23:02
  • 15 яну, 2012

Смрад! Целофановата опаковка на ла-то май взе да сдава багажа.

Оценка
+38
 
Преглед на профил

zg

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 34
  • 23:06
  • 15 яну, 2012

До коментар [#32] от "omega":

Не че го харесва. Норма гони.

Оценка
-3 +28
 
Преглед на профил

comandante

Рейтинг: 3711 Неутрално
  • 35
  • 23:06
  • 15 яну, 2012

Какво унижение ... премиерът ако има нещо да каже на семейството защо ги привиква на Дондуков???

Оценка
-2 +49
 
Преглед на профил

omega

Рейтинг: 1032 Неутрално
  • 36
  • 23:07
  • 15 яну, 2012

До коментар [#34] от "zg":

За надницата ли?

Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.

Оценка
+25
 
Преглед на профил

faq

Рейтинг: 350 Весело
  • 37
  • 23:08
  • 15 яну, 2012

"Тук има една постоянна група от писачи, които " смятат, че партията никога не греши!
Имало някакви милиционери. Те просто не разбрали какво се е случило.
Животът продължава.

Оценка
-3 +26
 
Преглед на профил

Курт Деликуртев

Рейтинг: 8716 Неутрално
  • 38
  • 23:11
  • 15 яну, 2012

Полицията е с кадри от Народната милиция! Повечето шефове са били комуняги винаги, от тях не можеш да чакаш нов тип отношение към населението на България.

Бойко изчисти много кадри на БСП от ДАНС, но не можа всички авгиеви обори да изчисти! Ще има нови чистки!

http://natribu.org/de/

Оценка
-55 +10
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 3039 Неутрално
  • 39
  • 23:11
  • 15 яну, 2012

До коментар [#16] от "ARRI":

Нищо чудно да си прав!
Цялата работа вече, не може да се прецени като безпристрастна!
Толкова интереси и то на хора заинтересовани!

Целият следствен процес е опорочен!
Ама от милиционери, какво друго може да се очаква!?

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-3 +27
 
Преглед на профил

Dehumanizer

Рейтинг: 5811 Неутрално
  • 40
  • 23:13
  • 15 яну, 2012

Пражоли, кифтета... Шибани гробари. Милиция.

«Акъл море, глава кофпомпа.»

Оценка
-3 +36
 
Преглед на профил

deepdp

Рейтинг: 3310 Неутрално
  • 41
  • 23:13
  • 15 яну, 2012

Цялата работа е, че сестрата на Мира е бясна на някакъв си бопаджия от Пеуник - финци, и е била получила подкрепа единствено от шефа на отдел терор от София - Вальо Цоновски.- цитат на коментар #16 от “ARRI”


Това е едно от смислените неща дотук ... като за начало ...

До коментар [#16] от "ARRI":

Комунизмът е най-човеконенавистническата теория и практика

Оценка
-13 +9
 
Преглед на профил

Танас

Рейтинг: 5287 Весело
  • 42
  • 23:15
  • 15 яну, 2012

Смрад! Целофановата опаковка на ла-то май взе да сдава багажа.- цитат на коментар #33 от “focusnik”

Не е така а целофановата опаковка е тънка за дебело л##но.
Настроението ми е весело защото няма бесно. >:=)

<< Морето живите обича, мъртвите ги изхвърля на брега.>> / Хр. Фотев /

Оценка
+25
 
Преглед на профил

deepdp

Рейтинг: 3310 Неутрално
  • 43
  • 23:18
  • 15 яну, 2012

До коментар [#38] от "Курт Деликуртев":

Съгласен ... но, за негов ужас, трябва да реже много близо край себе си ... и сигурно го разбира, защото поведението му от последните дни е показателно какво преживява ... и май за пръв път не знае какво да прави ... и как

Комунизмът е най-човеконенавистническата теория и практика

Оценка
-16 +9
 
Преглед на профил

kratuncho1

Рейтинг: 265 Неутрално
  • 44
  • 23:20
  • 15 яну, 2012

Обяснил им е всичко, само и само да не се вдига шум в Перник. Горките хора, такава трагична загуба, а после и среща с бб, първо задочно, после и на живе. Дано да могат да преодолеят загубата.

Оценка
-1 +32
 
Анонимен потребител

****

  • 45
  • 23:22
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

zg

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 46
  • 23:26
  • 15 яну, 2012

За надницата ли? - цитат на коментар #36 от “omega”


Да. Намалили му ставката.

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

Lemmy

Рейтинг: 2775 Неутрално
  • 47
  • 23:26
  • 15 яну, 2012

Ах, как придворните медии лижат и мажат светлия лик на социопата от Банкя! Вярвам само от невнимание е пропуснато, че почерненото семейство също е поднесло своите извинения заедно с тава мазни пържоли за награда на изморените и недоспали уроди.

Мутрата ако беше искрен, вече щеше да е уволнил дисциплинарно Флоров и Цоновски и ги предал на прокуратурата, а Цвръко щеше да е заминал аташе в Узбекистан. Чак тогава имаше право да иска прошка от
майката. Изрод!

Оценка
-4 +58
 
Преглед на профил

stasi8

Рейтинг: 672 Неутрално
  • 48
  • 23:26
  • 15 яну, 2012

" е приела извиненията на премиера. "
Да бе, да не би да е имала друг избор.След всичко, което се случи никой не може да бъде сигурен за живота и здравето си в присъствието на Борисов или на някой от правителството на ГЕРБ, дори и в Министерския съвет.
Бойко, доволен ли си, България е заприличала на ИПОН- страх, насилие,рекет,убийства ....

Оценка
-3 +47
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 49
  • 23:33
  • 15 яну, 2012

На полицаите са направени "натривки", за да се изясни дали някой е стрелял по време на "самоубийството" на Чочо. Резултатите се крият. Този път обаче натискът е голям. Трябва да се излезе с някаква версия. Ако се окаже/както е сигурно за около 90%/, че някой от хората на Флоров е стрелял, тогава всички досегашни версии отиват "на кино"...Бойко знае, затова проведе разговор със сестрата на Мира. Искаше да чуе потвърждение, че Мирослава наистина е казала по телефона, че има замесени полицаи. Въпросът е: Зетят на семейството ли е виновен и дали отвличането е свързано с негов дълг от 500 000 лева към братя Галеви...момичето просто е било изкупителна жертва в случая, май? Да видим..

Оценка
-1 +34
 
Преглед на профил

Танас

Рейтинг: 5287 Весело
  • 50
  • 23:34
  • 15 яну, 2012

Аудиенция ли е дал наш Боце или що ?
Като какъв се взема е редно да го запитат всички Българи ако е като некоронован Цар то трябва да докаже, че не е Крал ?

<< Морето живите обича, мъртвите ги изхвърля на брега.>> / Хр. Фотев /

Оценка
+29
 
Анонимен потребител

****

  • 51
  • 23:34
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 52
  • 23:40
  • 15 яну, 2012

Психопати има навсякъде по света но никъде медиите не ги правят герои! - цитат на коментар #26 от “merkel”

Точно така. Трябва редовно да се вземат хапчетата. Часът е 23.40..

Оценка
-3 +18
 
Анонимен потребител

****

  • 53
  • 23:42
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Daj Ribu

Рейтинг: 1545 Гневно
  • 54
  • 23:45
  • 15 яну, 2012

Жалък циркаджия !

Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай

Оценка
-3 +24
 
Анонимен потребител

****

  • 55
  • 23:48
  • 15 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

shumkar

Рейтинг: 2520 Неутрално
  • 56
  • 23:50
  • 15 яну, 2012

Добре би било "Дневник" да поместят малко повече статии от европейски медии за България и българските политици, защото е добре да можем да се погледнем отстрани!
А Борисов, Цветанов и Флоров не са случайни мъже. Те не са някакви селски пъдари, а хора, които са начело на държавата!
С манталитет на селски пъдари.

Оценка
-1 +31
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 57
  • 23:53
  • 15 яну, 2012

До коментар [#53] от "aron25":
Ароне, ядосана е почти колкото мен. Щом управлението на това правителство съумя и мен да радикализира, представям си какво си мислят другите хора...Обещах, че няма да коментирам действията/ бездействията на тези псевдо хомосапиенс- 240 тте национални предатели на "хранилка" в НС. То не бяха настройване на обществото срещу определени професии, то не бяха СРСта, послушвания, промяна на основни закони през 15 денонощия, цъбитията в Катуница; "царосването" на един рецидивист...Върхът на цинизма е поводът за написването на настоящата статия и решенията на парламента в 1вият им работен ден за 2012г. ТРЯБВА ДА СИ ОТВОЮВАМЕ ОТНОВО ДЪРЖАВАТА ОТ МУТРОПОЛИТИЦИТЕ- НОВИТЕ ЧУДОВИЩА, КОИТО ИЗЯЖДАТ МАЙКА БЪЛГАРИЯ.

Оценка
-3 +39
 
Преглед на профил

laundromat

Рейтинг: 528 Любопитно
  • 58
  • 23:56
  • 15 яну, 2012

Уау! Вождът се намесва! Понеже тия под него, очевидно са некъдърни, той, като най-къдърен и един истински Гордий, ще "развърже" възелът на загадката!

Оценка
-1 +22
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 59
  • 23:58
  • 15 яну, 2012

ТРЯБВА ДА СИ ОТВОЮВАМЕ ОТНОВО ДЪРЖАВАТА ОТ МУТРОПОЛИТИЦИТЕ- цитат на коментар #57 от “dqdomart”

Изобщо нямам възражения по този въпрос, госпожо! Приветствувам идеята! Борбата, обаче ще бъде много, много продължителна, защото вече са овладяни всички финансови лостове на държавата в полза на мафията....

Оценка
-1 +25
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 60
  • 00:04
  • 16 яну, 2012

Борбата, обаче ще бъде много, много продължителна, защото вече са овладяни всички финансови лостове на държавата в полза на мафията....- цитат на коментар #59 от “aron25”

Това е така. Все пак, винаги има фактор, който просто не се взема предвид- човешкият фактор. В крайна сметка, до следващите избори има някакво време - не е зле всички да помислим как да изгоним и ГЕРБ, и БСП, и ДПС, и СДС, и АТАКА и всички други мутри от властта.

Оценка
-2 +22
 
Преглед на профил

rizzo_the_rat

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 61
  • 00:07
  • 16 яну, 2012

Щом управлението на това правителство съумя и мен да радикализира, представям си какво си мислят другите хора..- цитат на коментар #57 от “dqdomart”


+++

Оценка
+17
 
Преглед на профил

Лора

Рейтинг: 304 Неутрално
  • 62
  • 00:13
  • 16 яну, 2012

Още сега го обявявам за Почетен гробар на годината и на Родината!((

potoche

Оценка
-1 +14
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 63
  • 00:15
  • 16 яну, 2012

До коментар [#60] от "dqdomart": Присъединявам се. Аз, обаче съм привърженик на Кунева и отсега си признавам, че ще гласувам за нея. просто не виждам за кого другиго бих гласувал, като анализирам обстановката към днешна дата? Вие на какво мнение сте? Как ги виждате нещата от тук до изборите? Между другото, чеки ти се похваля - чета статията на Петя Владимирова, виждам нещо много познато в нея.. после пак я чета и виждам, че тя е взела моя постинг..много бях горд, защото не можех да си представя, че някой ще ми обърне внимание. http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/01/12/1743967_borisov_sujaliavam_ako_ne_sa_me_razbrali_pravilno_za/?p=0&ref=id#comment-130

Оценка
-8 +10
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1837 Неутрално
  • 64
  • 00:19
  • 16 яну, 2012

Здраво комунизъм лъха, та чак духа от Министерския съвет!
Извикали са семйеството, за да си поговорят, ама не казват и думичка за какво точно цял час са си хортували.
Можем сами да се досетим.
Ще видим след разговора какви ще са исканията на семейството относно делото.
Не бих се учудила, ако вземат, та се извинят и на полицията!

Оценка
+18
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 65
  • 00:20
  • 16 яну, 2012

Аз, обаче съм привърженик на Кунева и отсега си признавам, че ще гласувам за нея. просто не виждам за кого другиго бих гласувал, като анализирам обстановката към днешна дата?- цитат на коментар #63 от “aron25”

Не съм привърженик на Кунева - когато човек има минало, все някога то го застига и обикновено не му прави добра услуга. Като се замисля, не съм привърженик на никоя сегашна политическа партия. Трябва да се появи нова партия, която да постави ясна политическа платформа. Какво пречи да се регистрира нова политическа партия, в която хора, необвързани до сега с политическите процеси в България, да представят друго политическо лице на България?

Оценка
-2 +13
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 66
  • 00:22
  • 16 яну, 2012

Трябва да се появи нова партия, която да постави ясна политическа платформа. - цитат на коментар #65 от “dqdomart”

Много е малко времето, не мислите ли? Клубове по места, финансиране...

Оценка
-3 +6
 
Преглед на профил

Вени Г.

Рейтинг: 3987 Неутрално
  • 67
  • 00:23
  • 16 яну, 2012

До коментар [#63] от "aron25":

И аз така. Досега винаги гласувах за ДСБ, но на последните избори си дадох гласа за Кунева (за кмет и общинари си пуснах за ДСБ, разбира се). Не виждам друг нормален политик освен нея.

Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил

Оценка
-8 +9
 
Преглед на профил

stasi8

Рейтинг: 672 Неутрално
  • 68
  • 00:33
  • 16 яну, 2012

До коментар [#57] от "dqdomart":

Подкрепям, Борисов повече никога не бива да е дори и на километри от властта, но до изборите има ужасно много време.Както са ни подкарали ГЕРБ не знам какво ще е останало от България до тогава.Искам да кажа, не съм сигурна дали можем да си го позволим, да чакаме.

Оценка
-1 +17
 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 69
  • 00:34
  • 16 яну, 2012

НАСТОЯЩО СЛУЧИЛОТО СЕ ЗА СЕТЕН ПЪТ ПОКАЗВА, ЧЕ НА КОРМИЛОТО СТОЯТ ХОРА ГОТОВИ НА ВСИЧКО ЗА ДА ПРИКРИЯТ НЕУДОБНА ИСТИНА.

ХОРА БЕЗ ДОСТОЙНО ПОВЕДЕНИЕ, ХОРА ОПАСНИ В НАМЕРЕНИЯТА И ЕГОЦЕНТРИЗМА СИ.

НИЩО НОВО.

БЪЛГАРИЯ Е ПРЕЖИВЯЛА МНОГО ПО-ТЕЖКИ СЛУЧАИ ЩЕ ПРЕЖИВЕЕ И ТЕЗИ.

Оценка
-1 +19
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 70
  • 00:36
  • 16 яну, 2012

Досега винаги гласувах за ДСБ- цитат на коментар #67 от “Вени Г.”

Аз също

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

red_rose

Рейтинг: 1625 Неутрално
  • 71
  • 00:37
  • 16 яну, 2012

"Двама мъже бяха задържани за убийството й."...

Постоянно чета това изречение. И в същото време се оказва, че всъщност е бил задържан само Чочо, а другият бил се оказал в психиатрията на 4-ти километър, за да го освидетелстват по друго дело. Тоест, не е бил задържан!!! Последно, каква е истината?

И за чий чеп Боко ще привиква почерненото семейство в кабинета си и ще ги събира на едно с оня глупак, който твърдеше, че детето им е в чужбина? За да им замаже очите? За да им затвори устите? Дано хората да са казали в очите на мухльото Флоров, че е некадърник и трябва да си подаде оставката. Аз поне бих му го казала.

Тиквата не разбира ли, че колкото повече се обяснява, извинява, съжалява, организира "другарски срещи" и т.н., толкова повече л.йната се разхвърчават и разсмърдяват? Поне за ден да млъкнат, нещата може и да започнат да отшумяват, ама те - не, та не, продължават да рият с копита като говеда. А народът е казал: Биволът като рие с копита, си го хвърля на гърба.

Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!

Оценка
+22
 
Преглед на профил

interesen1

Рейтинг: 568 Любопитно
  • 72
  • 00:44
  • 16 яну, 2012

Да бе, така и не разбрах какъв беше смисълът на дългогодишната медийна конфронтация пре-зи-дент срещу пре-ми...
Но е много важно да знаем, че някой си бивш шеф на мвр-то лично се е срещнал със сестрата на жертва на криминален случай.

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 73
  • 00:47
  • 16 яну, 2012

Явно ще накарат това семейство да се извини. Ще ги мачкат докато се загърчат от унижение. Докато станат роби- цитат на коментар #20 от “AzDebil”

Лош сценарий. Ако това стане, ще съм безкрайно ядосан..

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

red_rose

Рейтинг: 1625 Неутрално
  • 74
  • 00:51
  • 16 яну, 2012

Какво пречи да се регистрира нова политическа партия, в която хора, необвързани до сега с политическите процеси в България, да представят друго политическо лице на България? - цитат на коментар #65 от “dqdomart”


До коментар [#65] от "dqdomart":

Принципно съм съгласна с това да има нова партия от нови лица. Обаче си спомням как 2001 г- се регистрира чисто нова партия (НДСВ), с нови лица, после всякакви кариеристи от другите съществуващи партии се вляха в нея и каква я свършиха най-накрая. После помня и 2007 г. (ако не се лъжа), когато отново се пръкна нова партия спасителка - ГЕРБ, пак с нови уж лица и как към нея се присламчиха отново разни кариеристи от всякакъв цвят и резултатът го виждаме в момента. Нещо повече, изпитваме го на гърба си.
Та, дори и да се пръкне нова партия, пак ще се присламчат стари муцуни и кариеристи. Вижте в парламента - има хора, които са минали през всички цветове на дъгата, т.е., през всички партии.
Затова аз лично бих предпочела надпартийно правителство, с високообразовани експерти, които да ни извадят от тая дупка, в която сме попаднали. Ако трябва и служебен кабинет да е, и да управлява толкова години, колкото ще са ни необходими да се оправим.
Ако трябва обаче да се избира от наличните политици в Бг, вероятно бих гласувала за Кунева. Знам ли, нищо, че има минало, може би е крайно време жена да ни ръководи, може да се окаже по-оправна от мъжете.

Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 75
  • 01:09
  • 16 яну, 2012

До коментар [#67] от "Вени Г.":


До коментар [#70] от "aron25":

БКП-ДС никога не играе напразен ход - КУНЕВА е тяхната пета колона и бе пусната пробно на президентските избори, за да се види подръжката.

Играта е дали да се коалират с Борисоу или да не се коалират.

Първанов би подкрепил евентуално коалиция БСП-ГЕРБ, ако бъде помолен, като гравитира и подкрепи Кунева.

Докато Станишев е против коалиция с ГЕРБ.

Засега е много рано за изводи но истината е една

ГЕРБ няма да може да управлява без коалиционни партньори, а към които и да се обърне "ТЕ" както и "ТОЙ" са:

"КОМУНОИДИ-ПАРЕКСЕЛАНС&quot;

Оценка
-3 +8
 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 76
  • 01:15
  • 16 яну, 2012

До коментар [#74] от "red_rose":

Всички, които се регистрират и имат материална подкрепа, трябва да знаят, че тя идва от комуноидни ДС подмолно внедрени , които веднага се прилепват към ядрото.

Това е принцип.

А другите или им се пречи или се саморазтурват, докато шанса им падне под 0.003%

Оценка
+10
 
Анонимен потребител

****

  • 77
  • 01:22
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5221 Гневно
  • 78
  • 01:24
  • 16 яну, 2012

До коментар [#53] от "aron25":
Да, ядосана съм, защото ми е писнало милиционерските простотии да се замитат под черджето!

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-2 +23
 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 79
  • 01:25
  • 16 яну, 2012

До коментар [#74] от "red_rose":

НДСВ е абсолютна разработка за да се отклони енергията на хората от СДС към нещо желано. Дсе унищожи Костов завинаги полият с тонове пропагандна помия.

Лично Доган отговаря за разработката на Симеон, обещавайки му пълна подкрепа.

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 80
  • 01:28
  • 16 яну, 2012

На практика Кунева ще осъществи Първановото АБВ, кето той също пусна пробно , "уж" само като идея...

Те ще играят заедно на следващите избори.

Оценка
-2 +13
 
Преглед на профил

red_rose

Рейтинг: 1625 Неутрално
  • 81
  • 01:29
  • 16 яну, 2012

До коментар [#79] от "convince":

Може и да си прав, не споря. Просто като чуя за нова партия и леко изтръпвам.

Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!

Оценка
-1 +8
 
Анонимен потребител

****

  • 82
  • 01:42
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 83
  • 01:42
  • 16 яну, 2012

До коментар [#77] от "emil":

Скъпи, по-голяма измет от българските невярващи в нищо комуноиди, няма и не е имало никъде другаде по планетата. Това са групи от хора обединени от егоизъм, обхванати от маниакални цели за преразпределение с цел лични облаги и преживяване на чужд гръб.

Аморалноста , нагаждането и недостойното поведение са превърнати в постулати за кариеристичните им мании за техните поколения напред.

Живков опростачи нарочно с държанието и с действията си вся и все във всички посоки, нахално създавайки ежедневни аморални ипрестъпни порочни съвети и принципи. И така стана апологет за подръжание, стил на живеене и възпитание в най-новата история на България.

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5107 Неутрално
  • 84
  • 01:45
  • 16 яну, 2012

май потуши скандала

Оценка
-6 +2
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5221 Весело
  • 85
  • 02:28
  • 16 яну, 2012

До коментар [#84] от "bta":
Скандал е, когато Човекът-пържола се изправи пред обществото да лае!

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
-1 +16
 
Анонимен потребител

****

  • 86
  • 03:37
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

bеrjerak

Рейтинг: 1432 Неутрално
  • 87
  • 04:25
  • 16 яну, 2012

Ей го пак, колко пъти един и същи коментар, чак пък толкоз да си го харесвате!!?? - цитат на коментар #32 от “omega”

Толкова може!

Ако спориш с глупак,всъщност спорят два глупака.(When you argue with a fool, two fools are arguing in fact.)

Оценка
+7
 
Анонимен потребител

****

  • 88
  • 04:52
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Анонимен потребител

****

  • 89
  • 05:04
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Mickey

Рейтинг: 1525 Неутрално
  • 90
  • 05:22
  • 16 яну, 2012

з пък съм 100% сигурен, че убийството не е заради откуп!!!!
От къде на къде ще отвличат Мирослава, а не примерно брата на Борислав! На брата маршрута не бил предвидим- ха-ха ! Или дори сестрата Мирослава да отвлечат! С която Борислав не е бил в добри отношения! И за какво да дава милиони? Същито с бели конци.
Туй с отвличането за наследство, са го мислили 2месеца в милицията! С оня Стойчо нещата са се пропукали нещо та затуй и са го самоубили!
Дали сестрата е замесена не е твърдя нищо(факта, че разпространяват журналята усмихната снимка, говори за поръчение обаче), но ПРИЧИНАТА и УБИЕЦА са други а не тези! И Милицията и Боце го знаят ("наш човек" както винаги при подобни ситуации) затуй са и всичките тези жалки лупинги!

Изгони ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай БСП пак ! )

Оценка
-4 +7
 
Преглед на профил

kaka_ginka

Рейтинг: 2687 Неутрално
  • 91
  • 05:28
  • 16 яну, 2012

До коментар [#35] от "comandante":

Къде да ги привика?

Оценка
-5 +1
 
Преглед на профил

Lemmy

Рейтинг: 2775 Неутрално
  • 92
  • 05:35
  • 16 яну, 2012

Постановките на Мутрата и придворните малоумници от МВР поразяват със своята извратеност на истински маниакални убийци. Единият извратеняк съобщава, че детето е избягало в чужбина щото не му харесвал живота в семейството. Друг извратеняк обвинява сестрата че лъже. Трети извратеняк вика, че това зобщо не е отвличане. В това време друга група извратеняци хващат Стойчо и започват да го мачкат чрез заплахи, лъжи и полиграфи, че ще го правят "защитен свидетел" докато изплюе камъчето. Информацията, добита по незаконен начин от Стойчо (Чочо), разбира се, е невалидна заради отсъствието на прокурор по време на милиционерските изпълнения. Когато най-после идва прокурор на обиска, своевременно самоубиват свидетеля-обвиняем. От цялата работа остава само психопрофила, който казва, че лицето е болезнено нарцистичен, егоцентричен и садистичен човек. От останалите живи само Мутрата Боко отговаря на картинката.

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

Mickey

Рейтинг: 1525 Неутрално
  • 93
  • 05:38
  • 16 яну, 2012

НЯМА КАК ДА Е ЗАРАДИ ОТКУП!

Няма никаква логика! И вони отвсякъде!

Изгони ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай БСП пак ! )

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

Вени Г.

Рейтинг: 3987 Неутрално
  • 94
  • 06:22
  • 16 яну, 2012

Кунева ще осъществи Първановото АБВ,- цитат на коментар #80 от “convince”


Съмнявам се. Кунева е доста по-сложно явление.

Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил

Оценка
-5 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 95
  • 06:40
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Активист

Рейтинг: 79 Разстроено
  • 96
  • 07:32
  • 16 яну, 2012

Не може премиерът да е идиот/извинение,пържоли/,а избраният от него милю в Перник да не е...Идиотиии.

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

interesen1

Рейтинг: 568 Любопитно
  • 97
  • 07:56
  • 16 яну, 2012

Кунева да ходи да се реализира там, където й върви - в Брюсел.
Искам Жалкото Жалево да се изкаже жалейно по случая - нали той отмени смъртното.
Много, много, много грешки прави бъ-бъ-то. Лостофф му каза ПРАВО: занимава се с дреболии, рязане на ленти и глупости, които го отклоняват от занимаване със сериозните проблеми!!
Ами - с Това ще го запомнят бедните в бг, а не с магистралите за турските тирове!!

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

lone_wolf

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 98
  • 07:58
  • 16 яну, 2012

"Под въпрос е отношението на полицията в Перник към роднините й и вярно ли е, че представителят на ГДБОП в града се е обърнал към сестрата на убитата Мирослава с думите "взимай пистолет и си я търси сама." "

-------
От всякъде вони!
Какво е необходимо на всички малоумници в полицията да разберат че получават заплатата си от точно тия, на които се репчат?
Това е сила и за Борко-бърборко, дето на пъп и под път се пеняви: "Ще дам пари..." Кои пари? Неговите или на Цветелина? Кога ще проумее че той е разпределител на тия пари?
Версията за пуснат (Стойчо) до тоалетната, а виждате ли, той влязъл в килера и взел пистолет е ама много меко казано наивна.
Или пък в системата на полицията работят наивитети?

Оценка
+9
 
Преглед на профил

lone_wolf

Рейтинг: 693 Неутрално
  • 99
  • 08:01
  • 16 яну, 2012

До коментар [#94] от "Вени Г.":

Кое и е сложното? И тя е от котерията на дядо Симо крадеца.

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

z82

Рейтинг: 494 Неутрално
  • 100
  • 08:32
  • 16 яну, 2012

До коментар [#69] от "convince":

България не е имала по-нечистоплътен премиер и по-нечистоплътни медии, които му слугуват.

Когато в миналото си един човек се е занимавал с трафик на наркотици и не е отглеждал и собственото си дете, той може да се държи като Борисов - да се радва за това, че отвлечено дете е открито убито, да се обижда на близките преживявящи най-голямата човешка трагедия, че са засегнали крехкото му его и да се чуди как да замаже поредното потресаващо разкритие за начина на работа на полицията.

В съседна Румъния хората протестират масово заради несъгласие със здравната политика на правителството. У нас нямаме елементарно чувство за самосъхранение.

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

Вени Г.

Рейтинг: 3987 Неутрално
  • 101
  • 08:35
  • 16 яну, 2012

До коментар [#99] от "lone_wolf":

Не е оттам. Тя постъпва на работа като юридически експерт в Министерския съвет през 1991 г. Поканена е от вицепремиера на СДС Димитър Луджев след като му отказва политически пост в СДС или правителството. Само този факт си заслужава да се замислим дали еднозначно е такава или онакава.

Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил

Оценка
-5 +2
 
Преглед на профил

dodge_ram

Рейтинг: 3835 Неутрално
  • 102
  • 08:44
  • 16 яну, 2012

Ако бях на мястото на поканената сестра, бих влязъл в кабинета на тоя човек, само колкото да му се изхрача в лицето. После, ако съм в настроение, бих му обърсал и два шамара. Щях да си спестя един час ценно време - какво имам да си ГОВОРЯ с него?!

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

erinka

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 103
  • 08:53
  • 16 яну, 2012

Много е нагъл, какво има да им каже на близките...той най-елементарно не можа да си изкаже съболезнованията, а сега ги привиква, все едно, че може нещо да направи или да помогне! Колкото повече мажат около тази история, толкова по-зле!

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 104
  • 09:35
  • 16 яну, 2012

Павла, ти си човешка измет! В България се народиха и отгледоха прекалено много кретени. - цитат на коментар #77 от “emil”

Ако Павла е представата ти за този род характеристики, то значи, че 99% от народа ни е измет! Значи и ти си кастриран като Боко от чувство за срам, съвест и човещина! Добре е, че в скоро чреме България ще осъзнае какви изроди се нароиха в последните три години, та веднъж завинаги да ги измете догодина. Амин!

Оценка
-1 +6
 
Анонимен потребител

****

  • 105
  • 09:37
  • 16 яну, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Любопитно
  • 106
  • 09:40
  • 16 яну, 2012

Кунева да ходи да се реализира там, където й върви - в Брюсел.- цитат на коментар #97 от “interesen1”

ОК, ама трябва да предложите алтернатива някаква, господине? Хайде, кажете какво да правим на парламентарните избори? Какво ще се случи, според Вас?

Оценка
-2 +2
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 107
  • 09:44
  • 16 яну, 2012

трябва и служебен кабинет да е, и да управлява толкова години, колкото ще са ни необходими да се оправим.- цитат на коментар #74 от “red_rose”

Как обаче да се "облече" това законово? Има ли изобщо възможност за осъществяване на подобен вариант? Иначе го приветствувам!

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

berbenkov

Рейтинг: 2646 Разстроено
  • 108
  • 09:54
  • 16 яну, 2012

След като семейството обиди,
трябваше сам в Перник
да отиди!!!

www.berbenkov.hit.bg

Оценка
+7
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 109
  • 10:08
  • 16 яну, 2012

Затова аз лично бих предпочела надпартийно правителство, с високообразовани експерти, които да ни извадят от тая дупка, в която сме попаднали- цитат на коментар #74 от “red_rose”

Съгласна на 100%!

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1837 Неутрално
  • 110
  • 11:05
  • 16 яну, 2012

Затова аз лично бих предпочела надпартийно правителство, с високообразовани експерти, които да ни извадят от тая дупка, в която сме попаднали- цитат на коментар #74 от “red_rose”
Съгласна на 100%!- цитат на коментар #109 от “dqdomart”


Аз също, обаче правителството на НДСВ не беше ли такова? С високообразовани млади юпита, които се очакваше да работят професионално, в името на България.
Резултатът го видяхме всички-плачевен до немай къде....

Аз лично съм много песимистично настроена, защото не виждам откъде ще дойдат тези експерти за ново правителство. Истинските такива са в чужбина. Тези, които са в България са увредени от покварата на цялото общество.
Новото правителство трябва да е съставено от необременени личности. Ще трябва да изчакаме някоя и друга десетилетка, докато се подмени състава на човешкия материал изцяло....

Оценка
+1
 
Преглед на профил

comandante

Рейтинг: 3711 Неутрално
  • 111
  • 11:25
  • 16 яну, 2012

До коментар [#91] от "kaka_ginka":

Къде да ги привика? - цитат на коментар #91 от “kaka_ginka”

Аз ако искам да се извиня на някой отивам при него с наведена глава а не го привиквам като редови милиционер на инструктаж!





Оценка
+10
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 112
  • 20:59
  • 16 яну, 2012

И тя па майка и отишла. За какво - да си напудри с нея Боце размазния медиен имидж ли? И приела извиненията му? Е как бе, как майка може да приеме извинения от тоя? И за какво той и се извинява конкретно? За чужди грешки ли? Че цветанов уста няма ли да каже той - извинете? Ами явно май не.

No one is taller than the last man standing.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.