Регистрация
04 фев 2012, 13:22

Парламентът ще реши проблема с ACTA, обяви Вежди Рашидов

По думите на министъра на културата дискусията по темата е космясала и излишно шумна ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

90 коментара
 
Преглед на профил

erinka

Рейтинг: 347 Неутрално
  • 1
  • 13:28
  • 04 фев, 2012

Не знам как не го срам да говори подобни неща и постоянно да се излага! Това е характерно за целия кабинет на ГЕРБ - нагли до неподозирана степен, некомпетентни и арогантни! Просто са върха! Начело с големия творец Вежди!

Оценка
-9 +172
 
Преглед на профил

Zdravko Z.

Рейтинг: 447 Неутрално
  • 2
  • 13:30
  • 04 фев, 2012

Да се "крещи" по улиците остава основен инструмент за упражняване на пряка демокрация в България, след като дебелокожите ни "народни представители" не желаят да използват референдумът като такъв!

Оценка
-5 +173
 
Преглед на профил

БЕЗПАРТИЕН

Рейтинг: 1608 Разстроено
  • 3
  • 13:32
  • 04 фев, 2012

С такива министри бъдещето на ГЕРБ е ясно ! Лошото е, че освен партията си, той излага и България !

Калинки, желевки и харизанки от всички градове, села и паланки !

Оценка
-3 +127
 
Анонимен потребител

****

  • 4
  • 13:32
  • 04 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Нефертити

Рейтинг: 4034 Неутрално
  • 5
  • 13:32
  • 04 фев, 2012

ха ха ха ха ха, този кабинет искренно ме забавлява! Може да нямам хляб да ям ама поне смях - колкото искаш!

Оценка
-4 +101
 
Преглед на профил

mashine

Рейтинг: 1214 Неутрално
  • 6
  • 13:34
  • 04 фев, 2012

излажгане сте написали ) излажгате се )

Quid est veritas ?

Оценка
-5 +25
 
Анонимен потребител

****

  • 7
  • 13:35
  • 04 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

zg

Рейтинг: 917 Неутрално
  • 8
  • 13:35
  • 04 фев, 2012

Този наглец има късмета, че улицата само "крещи". Предвид заробването, което се опитват да ни спретнат, улицата може да започне да действа и с невербални средства.

Оценка
-3 +116
 
Преглед на профил

ръпончо

Рейтинг: 3483 Неутрално
  • 9
  • 13:35
  • 04 фев, 2012

То и Миглена Кунева и Милко Ковачева за 3-и и 4-и блок на АЕЦ-а разправяха, че няма да има проблем да ги отворим след влизането ни в ЕС, а след това същите друга песен запяха.

Много народ тук се е взел на сериозно! :)

Оценка
+102
 
Преглед на профил

someeeee

Рейтинг: 260 Неутрално
  • 10
  • 13:35
  • 04 фев, 2012

Няма да реши парламента, а ще реши ръководството на ГРОБ. Защото там се решава всичко, а тези в парламента нямат мнение, позиция и акъл, само гласуват каквото им се нареди ! И тъй като са мнозинство всичко си остава зависещо от ББ, ЦЦ и 2-3 други тиквеника. Така, че парламента няма НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ!

Оценка
-2 +86
 
Преглед на профил

Георги

Рейтинг: 569 Неутрално
  • 11
  • 13:36
  • 04 фев, 2012

Стига сте ни правили на идиоти!!! Споразумението е международно и или сме част от него или не сме, но нямаме право да си го редактираме сами както ни е угодно!!! Стига лъжи!!! За толкова кухи ли ни имате???!!!

АЕЦ БЕЛЯ-НЕЕЕЕЕЕ

Оценка
-3 +127
 
Преглед на профил

DIDI8

Рейтинг: 340 Неутрално
  • 12
  • 13:36
  • 04 фев, 2012

Че и нагъл. Крещяло се.
"Когато пеем химна всички, ако са платени авторските права на автора на българския химн, няма проблем, посочи той."
И внимавайте като пеете за родната полиция, че Веско потния е аврече на Цвъчко

Оценка
-2 +88
 
Преглед на профил

Читателят

Рейтинг: 434 Неутрално
  • 13
  • 13:36
  • 04 фев, 2012

Вежди да внимава.
Някои марки пури са със спорни права - Давидоф, кохиба и др.
Освен това винаги съществува вероятност в бара да ти пробутат фалшиво уиски.
И на базата на АСТА наш Вежди може да влезе в затвора.

Оценка
-2 +82
 
Преглед на профил

Dorian Gray

Рейтинг: 1667 Весело
  • 14
  • 13:37
  • 04 фев, 2012

Бас ловя, че Вежди няма никаква представа за какво става дума в АСТА.

МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!

Оценка
-2 +119
 
Преглед на профил

Хриси

Рейтинг: 2830 Любопитно
  • 15
  • 13:37
  • 04 фев, 2012

К'во му е лошото на крещенето по улиците? Или може би е време да вземем гьостериците?

Купуването и продаването на овце не е престъпление.

Оценка
-1 +93
 
Преглед на профил

teridan

Рейтинг: 3406 Гневно
  • 16
  • 13:39
  • 04 фев, 2012

Хора, лъжат ни! Парламентът не може да промени текстовете на споразумението. Тези текстове се договарят преди сключването и подписването му. Парламентът ратифицира, т. е. потвърждава или не полагането на подписа под споразумението. Всичко, което ни приказват за "резерви" или "несъгласие с някои текстове" е предназначено да хвърли прах в очите ни. Резервите ни след ратификацията са просто празни приказки.

Оценка
-1 +122
 
Преглед на профил

christofor

Рейтинг: 321 Неутрално
  • 17
  • 13:40
  • 04 фев, 2012

Когато пеем химна всички, ако са платени авторските права на автора на българския химн, няма проблем, посочи той.
---

Другите глупости не ме изненадват, но тази просто ме вцепени. Чета на глас и не вярвам на ушите си.

Оценка
-2 +89
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Весело
  • 18
  • 13:41
  • 04 фев, 2012

Или може би е време да вземем гьостериците?- цитат на коментар #15 от “Хриси”

"Сирма воевода", хайдутка такава)))) Присъединявам се!

Оценка
-1 +49
 
Преглед на профил

Музар

Рейтинг: 3455 Неутрално
  • 19
  • 13:43
  • 04 фев, 2012

Някой може ли да ми разясни какво е казал министърът с това:
"Когато пеем химна всички, ако са платени авторските права на автора на българския химн, няма проблем, посочи той."

А на него няма ли кой да му обясни, че подобно споразумение се ратифицира "като е" и не се дебатира по отделни негови клаузи, подобно на вътрешните ни закони.

И в крайна сметка - кога ще има мнение на депутат от мнозинството, а не фунционери от изпълнителната власт да ни обясняват какво ще направи Парламента? Тяхната наглост минава търпимите граници - онзи ден Слънцето се подписа под ангажимент, засягащ дейността на Парламента и някои го нарекоха "джентълменско споразумение", въпреки очевАдна измама в него.

ACTA НЕ ТРЯБВА ДА СЕ РАТИФИЦИРА от българския Парламент.
А правителството трябва да се извини, че са се подписали под него. Има такива европейски политици.

Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут. "Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд

Оценка
-1 +79
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 20
  • 13:43
  • 04 фев, 2012

мнозинство всичко си остава зависещо от ББ, ЦЦ и 2-3 други тиквеника. Така, че парламента няма НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ!- цитат на коментар #10 от “someeeee”

Изключително точно. Това е положението в момента. Никакви мерки, освен уличен натиск не може да им повлияе на тези...

Оценка
+61
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3041 Неутрално
  • 21
  • 13:43
  • 04 фев, 2012

Абе, Вежди, кой Парламент, бе?
Този на Цацка и Фидоска? На Лъчко Мозъка? На онези, които вкупом повтаряха не чак толкова отдавна "Той, Премиерът, знае най добре"?
Оня Парламент, с извинение , който е с потресаващият рейтинг къде 5% одобрение?

И улицата му "крещяла" на Веждито?
Ех, мутроманталитетний, не си видял още нищо.
Както чувам ... на 11 доста здраво ще ви изкрещят в ухото.
Белким се събудите ...

Оценка
-1 +77
 
Преглед на профил

Daj Ribu

Рейтинг: 1545 Весело
  • 22
  • 13:44
  • 04 фев, 2012

На "Машинката за гласуване на Мутрата", вече Парламент ли й казват

Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай

Оценка
-1 +57
 
Преглед на профил

teridan

Рейтинг: 3406 Неутрално
  • 23
  • 13:44
  • 04 фев, 2012

И внимавайте като пеете за родната полиция, че Веско потния е аврече на Цвъчко - цитат на коментар #12 от “DIDI8”

Той Веско вече е предявил претенции за неплатени права върху песните му, използвани по време на предизборната кампания на ГЕРБ. Така че и те могат да попаднат по ударите на АСТА, ако намерят в компютрите им някое МР3 на "Родната полиция ни пази". Още повече, че не става въпрос за лично ползване на музиката.

Оценка
-1 +53
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Весело
  • 24
  • 13:45
  • 04 фев, 2012

А правителството трябва да се извини, че са се подписали под него. Има такива европейски политици.- цитат на коментар #19 от “Музар”

Е, да. Има, съгласен съм. Но..какво от това? В книгата, която 'чете" премиерът не са упоменати подобни подобни персонажи))))

Оценка
-1 +42
 
Преглед на профил

БамБам

Рейтинг: 799 Весело
  • 25
  • 13:46
  • 04 фев, 2012

Бас ловя, че Вежди- цитат на коментар #14 от “Dorian Gray”


Бас ловя, че същото важи и за теб!

Оценка
-57 +5
 
Преглед на профил

Музар

Рейтинг: 3455 Весело
  • 26
  • 13:48
  • 04 фев, 2012

До коментар [#24] от "aron25":

Че той още ли не я е дочел? Бре, бре... верно от рязане на лентички не Му остава време за интелектуална дейност

Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут. "Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд

Оценка
-3 +31
 
Преглед на профил

Вени Г.

Рейтинг: 3987 Неутрално
  • 27
  • 13:51
  • 04 фев, 2012

То и Миглена Кунева и Милко Ковачева за 3-и и 4-и блок на АЕЦ-а разправяха, че няма да има проблем да ги отворим след влизането ни в ЕС, а след това същите друга песен запяха. - цитат на коментар #9 от “ръпончо”

Кунева никога не е твърдяла това. Тя поне не лъжеше за разлика от други свои колеги.

Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил

Оценка
-25 +24
 
Преглед на профил

Руританец

Рейтинг: 127 Весело
  • 28
  • 13:55
  • 04 фев, 2012

"С музея "Роден" също се водят разговори да се покажа български скулптори там. Рашидов се надява и самият той да може да покаже свои творби на престижното място."

Яко!!!

Оценка
-1 +44
 
Преглед на профил

propaganda

Рейтинг: 665 Неутрално
  • 29
  • 14:00
  • 04 фев, 2012

"улицата е станала един парламент, започнало е много да се крещи у нас"

ГЕРБ за пореден път закопаха демокрацията.
Улицата ти е работодател и е в правото си не само да крещи но и да те уволни!

Civil disobedience becomes a sacred duty when the state has become lawless or corrupt. - Mohandas Karamchand Gandhi

Оценка
-2 +81
 
Преглед на профил

Dorian Gray

Рейтинг: 1667 Весело
  • 30
  • 14:03
  • 04 фев, 2012

До коментар [#25] от "БамБам":

Не ме тролвай Въпреки че мен ми е ясно в общи линии само, аз не съм министър на културата

Оня ден изпитваха Трайчо Трайков по този предмет и нищо не знаеше. Съмнявам се Вежди да е по-запознат, въпреки че тва е в неговия ресор. Него не го питат за АСТА, за да не се излага

МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!

Оценка
-2 +49
 
Преглед на профил

ръпончо

Рейтинг: 3483 Неутрално
  • 31
  • 14:03
  • 04 фев, 2012

До коментар [#27] от "Вени Г.":

Казано е три дена след влизането ни в ЕС
http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2007/01/03/302709_vuprosut_za_3-ti_i_4-ti_blok_na_aec_kozlodui_moje_da/

Много народ тук се е взел на сериозно! :)

Оценка
-2 +20
 
Преглед на профил

propaganda

Рейтинг: 665 Неутрално
  • 32
  • 14:10
  • 04 фев, 2012

"Когато пеем химна всички, ако са платени авторските права на автора на българския химн, няма проблем, посочи той."

Този преди да прави изявление, трябва задължително да мине прези изтрезвителното.

Civil disobedience becomes a sacred duty when the state has become lawless or corrupt. - Mohandas Karamchand Gandhi

Оценка
+59
 
Преглед на профил

petya_dimitrowa

Рейтинг: 551 Неутрално
  • 33
  • 14:10
  • 04 фев, 2012

Ъ?????? Искрено се съмнявам, че и на него му е ясно какво иска да каже за АCТА, ама за другите работи да си беше мълчал

Оценка
-2 +35
 
Преглед на профил

d levakova

Рейтинг: 238 Разстроено
  • 34
  • 14:11
  • 04 фев, 2012

"Когато пеем химна всички, ако са платени авторските права на автора на българския химн, няма проблем, посочи той."

Нямам думи...

Когато искаш да останеш, където си трябва да бягаш, а когато искаш да стигнеш някъде трябва да бягаш два пъти по-бързо!

Оценка
-2 +55
 
Преглед на профил

pantyshot

Рейтинг: 217 Неутрално
  • 35
  • 14:26
  • 04 фев, 2012

Много се викало било. Тоя малоумник да е благодарен, че не е пребит в някоя пресечка или обесен с целия кабинет по витошка.
"Османска култура" Хахахаха Явно разрушаването на чужди паметници от тая азиатска хорда е култура.

Оценка
-2 +47
 
Преглед на профил

Постовете на някой друг

Рейтинг: 1131 Неутрално
  • 36
  • 14:29
  • 04 фев, 2012

Защо ли си мисля, че ако не се уточни кои предмети да се показват, може и изобщо да няма такива?

Колкото до ACTA, какви проблемни текстове - аз мисля, че цялото е проблемно. Защо не се говори и за семената и храните, и лекарствата, които ще поскъпнат?
Колкото до творците, трябва преди всичко да се мисли за интересите на обществото. Никой никого не задължава да бъде творец. Ако на някой доходите му като творец не го устройват, да се преквалифицира. Смятам, че от това обществото ще спечели.
Когато сложиш прекалено висока цена или изобщо цена на културата, тя се замества с чалга, от което обществото не печели. Ще има ли кой да създава култура ако цената е ниска - да, смятам, че ще има.

Оценка
-3 +38
 
Преглед на профил

Dorian Gray

Рейтинг: 1667 Разстроено
  • 37
  • 14:35
  • 04 фев, 2012

"Благодарение на османската империя, е е дошла тука имаме и предмети на османската култура, обясни министърът."

Това......как.... да.... го разбираме.... г-н Рашид?

Да приемем благодарствена декларация за културното им наследство ли? Ем то жалко, ако османлиите бяха поостанали още малко и всички днес щяхме да сме Рашидовци, Догановци и Местановци.

Защо бе, г-н Борисов, търпите такива недоразумения в правителството ????

МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!

Оценка
-2 +45
 
Преглед на профил

ПАСТОРА

Рейтинг: 1413 Весело
  • 38
  • 14:43
  • 04 фев, 2012

"Той, Премиерът, знае най добре"? - цитат на коментар #21 от “xm...”


"Жираф большой, ему видней"

В.Висоцки

Оценка
-2 +26
 
Преглед на профил

grajdanin1

Рейтинг: 325 Гневно
  • 39
  • 14:50
  • 04 фев, 2012

"Парламентът ще реши проблема с ACTA, обяви Вежди Рашидов"
А защо изобщо този проблем беше създаден?
Което ми напомня в малко изменен вариант следния виц:
"Какво е политик? Човек, който много добре решава проблемите, които сам създава".

Оценка
-2 +37
 
Преглед на профил

dart

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 40
  • 14:51
  • 04 фев, 2012

мултак!

Оценка
-2 +34
 
Преглед на профил

paco31

Рейтинг: 185 Неутрално
  • 41
  • 15:00
  • 04 фев, 2012

"...Рашидов посочи, че за България е важно да се прилага стриктно европейския закон за авторското право..."
За българското правителство е важно на ПЪРВО място да защити интересите на народа си, така както направи Полша.
Абе нали като Меркел говори вие слушахте? Сега, като Меркел не подписа това споразумение вие защо не слушате бе!?

Оценка
-2 +54
 
Преглед на профил

ПАСТОРА

Рейтинг: 1413 Неутрално
  • 42
  • 15:02
  • 04 фев, 2012

До коментар [#37] от "Dorian Gray":

Аз пък не виждам нищо освен джамии и някой друг ятаган

Оценка
-3 +29
 
Преглед на профил

ПАСТОРА

Рейтинг: 1413 Неутрално
  • 43
  • 15:04
  • 04 фев, 2012

До коментар [#41] от "paco31":

Защото да слушаш и да чуваш са две различни неща!

Оценка
-2 +20
 
Преглед на профил

agent0range

Рейтинг: 489 Весело
  • 44
  • 15:17
  • 04 фев, 2012

като прочетох думата творец се сетих за един виц за Веселин Маринов:

Ако получите email с обещание за два безплатни билета за концерт на Веселин Маринов, не го отваряйте, това е измама! Билетите са четири, а не два!

rm -rf /bin/laden

Оценка
-1 +43
 
Преглед на профил

joshuatee

Рейтинг: 1358 Неутрално
  • 45
  • 15:43
  • 04 фев, 2012

С музея "Роден" също се водят разговори да се покажа български скулптори там. Рашидов се надява и самият той да може да покаже свои творби на престижното място." - цитат на коментар #28 от “Руританец”


Е, това би било безусловно излагане.

yet another sockpuppet, http://www.youtube.com/watch?v=mfzqK5XZa-E

Оценка
-1 +23
 
Преглед на профил

Петър Белоречки

Рейтинг: 214 Неутрално
  • 46
  • 16:23
  • 04 фев, 2012

Веждито ще остане завинаги в българското изкуство. В политиката обаче за него ще се носят вицове. Не се сещам освен с пушенето на пури и закриване на обекти на културата и най-вече с изцепки като тази с АСТА. Не познава материята, но решил да подкрепи събратята гербери. Туй за химна също е изцепка- на кого да платим авторските права, ами тогава кога ще платим авторските права на Христо Ботев, на Иван Вазов и т.н. ами колко други има по света...а за каква Османска култура говори....Ще види не само властващите гербери в момента и опозицията ще види кво става на 11 февруари....

Star Life

Оценка
-2 +30
 
Преглед на профил

07

Рейтинг: 1328 Весело
  • 47
  • 16:42
  • 04 фев, 2012

Дебил!

Помня, помня как с гордост се наричаше Първи Мултак на БГ и лапаше свински пържоли, а отвън гладни пенсии тъжно гледаха.

Прост, прост и пияница.

ВЪН, смешник нечистоплътен!!

Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.

Оценка
+44
 
Преглед на профил

agenciagruh

Рейтинг: 476 Неутрално
  • 48
  • 16:56
  • 04 фев, 2012

Не може ли медиите в събота и неделя да почиват!Временно ,докато това правителство е на власт!Моля ви, тия са събрани такъв отбор кратуни ,че нямат почивка в бисерите!

Оценка
+31
 
Преглед на профил

xm...

Рейтинг: 3041 Любопитно
  • 49
  • 17:09
  • 04 фев, 2012

Хм ... пак погледнах и снимката ме подсети ...

Плевнелиев защо мълчи по въпроса?

Оценка
+38
 
Преглед на профил

monarchist

Рейтинг: 1593 Неутрално
  • 50
  • 17:38
  • 04 фев, 2012

Интересно Веждичката като скулптор какво толкова е направил, че да му бъде откраднато!?
И къде са му компетенциите свързани с информационните технологии, че да взема участие в дискусията на такива въпроси.

"Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян Венев

Оценка
+29
 
Преглед на профил

kardinalat

Рейтинг: 3476 Весело
  • 51
  • 18:05
  • 04 фев, 2012

Относно АСТА - само министрите на здравеопазването и околната среда и водите още не са се изказали, но има време - и неделя предстои

за другото - похвално, но да припомним на Рашидов, негов предшественик вече е откривал българска изложба в Лувъра в далечната 1980 година. Името й бе Людмила Живкова

Оценка
+31
 
Преглед на профил

e.lady

Рейтинг: 584 Неутрално
  • 52
  • 18:17
  • 04 фев, 2012

Омръзна ми да слушам глупостите на измислените ни политици. АCTA не може да бъде ратифицирана с резерви. Не може да се правят корекции в съдържанието. Или се подписва или се отхвърля.

Из интервю с г-н Vital Moreira за ACTA, (С&Д), председател на комисията по международна търговия. :
" ЕП не може да промени текста на споразумението, но може да го одобри или отхвърли, или да използва други възможности."
Не може да се разчита на нашия парламент. Подписвайте петицията http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/

Оценка
+27
 
Преглед на профил

dosetliv

Рейтинг: 868 Весело
  • 53
  • 18:20
  • 04 фев, 2012

"Когато пеем химна всички, ако са платени авторските права на автора на българския химн, няма проблем, посочи той. "

Че то точно туй е и целта на занятието - да кихаме кинти на юдеите от АСТА. Иначе песни - йок!

"Когато през 1964 г. е свикана комисия, за да приеме „Мила Родино“ за химн, на решението се противопоставя композиторът акад. Петко Стайнов, който твърди, че мелодията е еврейска, като това не дава основание тя да бъде химн на българите.
Акад. Добри Христов също споменава, че мелодията е заимствана от еврейската музика"

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 54
  • 18:44
  • 04 фев, 2012

Кунева никога не е твърдяла това. Тя поне не лъжеше за разлика от други свои колеги.- цитат на коментар #27 от “Вени Г.”

Вени, ще съм ти фен за цял живот заради КУНЕВА!

Оценка
-2 +3
 
Преглед на профил

leti_at

Рейтинг: 508 Гневно
  • 55
  • 18:54
  • 04 фев, 2012

Благодарение на османската империя, е е дошла тука имаме и предмети на османската култура, обясни министърът.

Този нормален ли е?
Какви предмети, каква османска култура?
Та те са ни върнали 5 века назад!
Ако не е било турското робство Възраждането в България щеше да е първото в Европа, преди да го има Ренесанса в Италия.
То, бива-бива..ама Вежди Рашидов да не говори глупости,че съвсем се излага. Че то още малко ще излезе,че трябва да сме благодарни за турското робство и че благодарение на "османската култура" сме приети в Лувъра!

Оценка
-1 +27
 
Анонимен потребител

****

  • 56
  • 19:13
  • 04 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

 
Преглед на профил

greshite

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 57
  • 19:14
  • 04 фев, 2012

ГЕРБ крадци на авторски права, долни изедници, оставящи творците да гладуват

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

greshite

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 58
  • 19:15
  • 04 фев, 2012

Аз като разправях, че тая мафия е по-силна от държавата ....

Оценка
-1 +18
 
Преглед на профил

greshite

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 59
  • 19:16
  • 04 фев, 2012

При Веско, авторското право трябва да се нарича Потно Право.

Оценка
+16
 
Преглед на профил

aldy

Рейтинг: 1222 Любопитно
  • 60
  • 19:19
  • 04 фев, 2012

"...Стана ясно, че има неща, които трябва да се оправят и въпросът ще бъде решен в парламента. Това заяви министърът на културата Вежди Рашидов по скандалното търговско споразумение ACTA, което подписа и България..."

Не му вярвам нито на тоя брадатко, нито на мъглявите обещания на ГРОБарската дружинка. Апетитите им за контрол на трафика в Интернет не са от днес или от вчера. И както на повечето овчарчета, та и на тях сега Съдбата им дава ШАНС, който скоро може и да не се повтори. Не вярвам да си го пропилеят, като се повлекат по акъла на презряната тълпа. Просто не вярвам...

Оценка
+17
 
Преглед на профил

НАДЕЖДА ИСКРОВА

Рейтинг: 530 Неутрално
  • 61
  • 19:24
  • 04 фев, 2012

Първо, ако Вежди е "изръсил" бисера, че "благодарение на османската култура сме имали толкова артефакти... (дано е извън контекст, както предполагам да е), не знам на колко чаши водка е било. Второ, че "на чаша вино е сключил споразумение с Лувъра" и води преговори с музея "Роден" е наистина много добре. И има едно трето, с което трябваше да започна - Anti-Counterfeiting Trade Agreement (ACTA) не засяга само и единствено авторските права, а и други права и свободи. В Културно министерство имаме добри преводачи - да му преведат текста.

http://en.wikisource.org/wiki/Anti-Counterfeiting_Trade_Agreement

НАДЕЖДА ИСКРОВА

Оценка
+23
 
Преглед на профил

Тояга

Рейтинг: 1280 Разстроено
  • 62
  • 19:29
  • 04 фев, 2012

И това - на фона на следните факти:
Полша замрази ратифицирането на АСТА.
http://www.dnevnik.bg/sviat/2012/02/03/1759303_polsha_zamrazi_ratifikaciiata_na_asta_sled_masovi/
Хелена Дърновшек-Зорко, посланик на Словения в Япония, публично се извини, че е подписала АСТА.
http://metinalista.si/why-i-signed-acta/

Гьостерица Дрянова

Оценка
+21
 
Преглед на профил

dreamboxer

Рейтинг: 756 Неутрално
  • 63
  • 19:38
  • 04 фев, 2012

А тези тиквеници от Министерството на Културата са най-големите подлоги на разните АУТОР-и, ФОНИ и АКТ-ове. Ако не е послушното им слугинстване към въпросните организации сега нямаше разни наглеци и пишман адвокатчета да рекетират всички с дебели тарифи, измислени закони и АСТА. Въпросните правозащитници започнаха рекета отдалеч - първо с международните вериги, навлизащи в България, после с едрия бизнес (хотели, ресторанти, магазини), следват малките бизнеси и накрая обикновените хора. Да скочим на протест и да ги пратим там, където им е мястото. Да не забравяме - през тях минават милиони които се изсмукват от реалната икономика и потъват незнайно къде.

Оценка
+23
 
Преглед на профил

nemeria

Рейтинг: 370 Гневно
  • 64
  • 19:40
  • 04 фев, 2012

проблемните текстове ще бъдат изчистени

Да не ни правят на идиоти! Нищо не може да се измени от тях, те могат само да го ратифицират или отхвърлят! Нагъл нещастник

Протести се организират на 11 в много градове, присъединете се!

Оценка
+32
 
Преглед на профил

biba_jaba

Рейтинг: 753 Разстроено
  • 65
  • 19:42
  • 04 фев, 2012

Добре ВеждЮ, нека Парламента реши.
Не е сефте Парламента да приема закони които .......не касаят спазването им от приелите ги.

Пребиваването в социалните мрежи от служебния компютър е по-голяма заплаха за капитализма от пролетарска революция.

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

Musashi

Рейтинг: 654 Неутрално
  • 66
  • 19:45
  • 04 фев, 2012

"Стана ясно, че има неща, които трябва да се оправят и въпросът ще бъде решен в парламента."

Стана ясно? Как така "стана ясно" ? И на кого точно и какво му "стана ясно", че се правят такива изявления? Защото, май на никой от вас, все още нищо не му е ясно!

"....по скандалното търговско споразумение ACTA, което подписа и България."

Не може да се казва, че България е подписвала нещо, след като някакъв си Трайков го подписва, а Тя разбира, след като се беше случило вече!
Събрали сте се от малоумник нагоре!

Оценка
+18
 
Преглед на профил

Тояга

Рейтинг: 1280 Любопитно
  • 67
  • 19:46
  • 04 фев, 2012

"Благодарение на османската империя, е е дошла тука имаме и предмети на османската култура, обясни министърът."
А това изказване, предвид кой го казва, е много по-скандално и обидно за всички етнически българи, отколкото цитата за гейовете, не мислите ли?

Гьостерица Дрянова

Оценка
-2 +15
 
Преглед на профил

fonzauer

Рейтинг: 276 Неутрално
  • 68
  • 19:48
  • 04 фев, 2012

По думите му дебатът за ACTA е малко "космясал" и улицата е станала един парламент, запоНЧало е много да се крещи у нас.

Парламентът няма да реши проблема с АСТА. Самият парламент има сериозен проблем - може би е прекалено "космясъл"(олигофреняъл, далаверясъл, алитерасъл, изпростясъл, аморясъл, въздухясъл, наглясъл, обезсмислясъл, изродясъл и т.н). А когато това се случи улицата наистина запоНЧва да крещи.

Оценка
+19
 
Преглед на профил

Цецо

Рейтинг: 1975 Неутрално
  • 69
  • 19:59
  • 04 фев, 2012

Едно добро начало би било въпросният министър-мултак да бъде пратен обратно в кръчмата. Ега ти кретена. Хората били виновни. Абе самозабравил се кретенино. Властта принадлежи на народа. Не на спонсорите ти.

Оценка
-1 +24
 
Преглед на профил

kalcho

Рейтинг: 206 Любопитно
  • 70
  • 21:16
  • 04 фев, 2012

определено е смешен ..... този предполага ли до какво може да доведе този подписан вече акт АСТА?
остава и дУпЕтатите да го ратифицират и направо ще цъфнем и завържем!!!
е дали някой ще има смелостта веднъж да направи един референдум и да се допита до народа - едва ли не им стиска

и нека нета си остане свободен и достъпен за всеки и всички!!

НЕ НА АСТА!!!!

няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!

Оценка
+11
 
Преглед на профил

nemoest

Рейтинг: 326 Неутрално
  • 71
  • 21:38
  • 04 фев, 2012

"Целият този дебат е на ръба на бръснарския нож - на границата между престъпление и свобода, коментира Рашидов. "
Ето кой говори за законност
http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs&feature=player_embedded

Maxime crudelis castigati peccatum of Dominus est stultitia попадайки сред чудовища,за пръв път се почувствах човек…

Оценка
+7
 
Преглед на профил

ръпончо

Рейтинг: 3483 Неутрално
  • 72
  • 21:46
  • 04 фев, 2012

До коментар [#47] от "07":

И аз го помня този репортаж по телевизията преди 15-ина години. Беше много грозно.

Много народ тук се е взел на сериозно! :)

Оценка
+6
 
Преглед на профил

nelly_alexieva

Рейтинг: 77 Неутрално
  • 73
  • 22:09
  • 04 фев, 2012

Уважаеми господин Министър Рашидов, уважаеми дами и господа политици!
АСТА е геноцид срещу населението, АСТА е нов "Възродителен процес" срещу всички.
Единственият достоен начин за излизане от създалото се положение не е с частични мерки , а изцяло оттегляне подписа на България от споразумението и отказ за ратификация от всички депутати в Народното събрание. Няма място за партийна вярност и пристрастия.

Надявам се ще прочетете моето отворено писмо, в което ясно и недвусмислено изразих мнението си.

http://nellyalexieva.wordpress.com/

"Улицата ще крещи докато управляващите тайно ни предават"
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО МИНИСТЪР ВЕЖДИ РАШИДОВ

Оценка
+12
 
Преглед на профил

юноша бледен

Рейтинг: 1030 Неутрално
  • 74
  • 22:11
  • 04 фев, 2012

ACTA или как се обират човешки права

Боян Юруков

Едно от най-ужасяващите неща може би е да се събудите сутрин и да осъзнаете, че крадци са обрали дома ви докато спите. Разхождали са се, тършували са и са ви наблюдавали на един дъх разстояние. Прочетете това и може би ще се почувствате по същия начин.

Вероятно не знаете какво e ACTA. На български акронимът би се превел „Търговско споразумение за борба с фалшифицирането„. Много за него е забулено в тайна. В основите си би трябвало да защитава интелектуалната собственост и да спре ментета на световен мащаб. Такъв механизъм срещу фалшивите стоки в известна степен наистина е нужен. Всичко би било наред, ако обаче три очевидни заплахи не бяха налице:

ACTA далеч не се ограничава само до ментетата, а възприема доста широка дефиниция на „кражба“ в интернет;

ACTA практически не позволява на отделните държави да формират собствени закони и предвижда затвор за дребни нарушения като слушане на пиратска музика;

ACTA се обсъжда изцяло в тайна като части от него са строго секретни;

Надали сте чули нещо за това в медиите – просто всички си мълчат очаквайки официална реакция на кабинета. След подробен анализ си проличава, че възможностите за ограничаване на свободното изразяване в мрежата са дори по-сериозни от тези на SOPA и PIPA. Това бяха проектите, срещу които се надигна огромен отпор както в щатите, така и по цял свят. Кой би предполагал, че зад ъгъла дебне „Големият Брат“ на тези проекти – ACTA.

Тук не говорим просто за спиране на торенти! Този договор задължава всички държави да предоставят на мултинационалните корпорации всякаква лична информация за предполагаеми престъпници и действа извън всякаква легална рамка и разбирания на отделните страни. Наказуеми са както тези, които „крадат“ интелектуална собственост, така и онези, които пренасят информацията – като интернет доставчици и hosting компании.

Дефиницията какво е интелектуална собственост е доста общо описана и може да засегне дори блогъри, които споменават търговска марка в критична статия. Същото важи за иновации на малки компании, по-евтини алтернативи и generic лекарства, които не се нравят на големите корпорации. Повече за последствията на ACTA ще намерите в блога на Нели, която следи случая отдавна.

Ето и лошата новина – България вече е подписала споразумението. Това стана вчера в Токио, като посланика ни е бил упълномощен от кабинета на 11. януари. За жалост, не съм запознат с процедурата на одобрение, но се надявам да трябва ратификация от парламента, за да имаме шанс да го спрем. Европейският парламент вече е излязъл с резолюция против ACTA, но въпреки това Комисията е сложила подписа си в Токио.

През юни се очаква да бъде внесен за ратификация в Европарламента и точно там ще трябва да бъде отхвърлен, за да спрем това безумие. Пейо съобщи, че дори докладчикът им днес е подал оставка в знак на протест срещу тайното придвижване на всички решения и умишленото избягване на всякаква прозрачност.

Не знам всички факти. Не съм изчел цялото споразумение, защото май имаме само части от него. Анализите се базират предимно на изтекла информация. Това не е просто търговско споразумение, а над-правителствен и извън-съдебен пакт. Без да навлизаме в конспиративни теории, можем спокойно да го наречем и таен, тъй като почти никакви детайли около дискусиите не са известни. В Полша имаше масови протести срещу това, че страна им подписва ACTA.

У нас, както и в много други държави, дори не сме чували за него. Приоритетът сега е да проверим дали не късно да го спрем, как можем да го спрем, кой и защо е решил да се подпише това от името на България. До няколко седмици трябва да започнем да пишем на депутатите и евродепутатите ни да гласуват против споразумението. Ако си мислите, че отпорът срещу SOPA е бил пресилен, то той въобще няма да бъде достатъчен за това, което ни готвят сега.

И не, въобще не съм параноичен. Просто чета, виждам и се опитвам да разбера. Пробвайте го докато ви е още позволено.

http://e-vestnik.bg/13756/v-desetkata-acta-ili-kak-se-obirat-choveshki-prava/

Оценка
+11
 
Преглед на профил

convince

Рейтинг: 3116 Неутрално
  • 75
  • 22:59
  • 04 фев, 2012

РАШИДОУ Е НОВИЯТ БОЖИДАР ДИМИТРОУ...

ЕКСПЕРТ, ТА ДРЪНКА!

Матряла за пореден път е обявен за завистлив.
Обявява на всеослушание, че ще променя международно споразумение, защото било "космясало", това нито е възможно, нито има способни парламентаристи и комисии.

КАКТО И НЯКОЙ ДЖОН НЯКОГА БИ МОГЪЛ ДА КАЖЕ, ЧЕ Е БЪЛГАРСКИЯТ ИВАН, КАКТО НЯКОЙ БЪЛГАРСКИ ПЕТЪР МОЖЕ ДА КАЖЕ, ЧЕ Е АМЕРИКАНСКИЯТ ПИТ, НО НЕ И ОБРАТНОТО.

Ден да мине друг да дойде...това е!

Оценка
+8
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 3039 Гневно
  • 76
  • 23:34
  • 04 фев, 2012

"Министърът посочи, че проблемните текстове ще бъдат изчистени, за да се успокои обществото."

Сlean... И тоя не е в час какво говори!
Дори и не знае за какво става въпрос!
Е, то от мутро-чалга, какво да се очаква!

Оня ден Бойко спаси интернета, сега мултака го изчисти!
Абе що ни мислят за идиоти!?
По неадекватни министри не сме имали след Нейчо Неев:
„Егати държавата, щом аз съм й вицепремиер“

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
+9
 
Преглед на профил

Г-н D.

Рейтинг: 1098 Гневно
  • 77
  • 00:28
  • 05 фев, 2012

Този човек що не си гледа водщката, ами се коси за такива сложни неща?
Позор е този "министър".

Оценка
+5
 
Преглед на профил

fonzauer

Рейтинг: 276 Неутрално
  • 78
  • 00:44
  • 05 фев, 2012

Тази вечер , тъй както си лежа в хола и ми звънна телефона-ама някакси межудународно ми звънна. Вдигам аз и както е редно - "Добър вечер, кой е? " А оттатък се представят "Начи, тук е Цецо Хихоня" Как продължи разговорът ли? Е, те така:

" Начи кво да кажа, ебати - положение.
Искам да намажа със моето сдружение-
на хората със кинти, работещи по такта-
много ни харесва появата на АКТА.

Не че знаем баси, какво е туй закони,
обаче сме си кинтили да правим милиони.
Да кесим леко в нета - да редим далавери
кога и как ни падне и който как намери.

Ма някой ще изписка, че требе да си плаща,
за нещо що не иска, за джоба да се хваща.
Така е със правата на хора с милиони.
Затуй и се приемат днешните закони.

Поне сме си спокойни, че наш`те политички,
кат чуят за парици и стават умни всички.
И водени от мисъл, и искащи да папкат,
ха познайте начи, кво ще стане с АКТА?"

Оценка
+5
 
Преглед на профил

ПАВЛА

Рейтинг: 5221 Неутрално
  • 79
  • 01:42
  • 05 фев, 2012

Надявам се, да тече правилна мисъл -
http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/?fUqeHcb&pv=293

Като не яде кучето кокала, кокалът ще си намери друго куче.

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Sharky the Shark Dog

Рейтинг: 24 Неутрално
  • 80
  • 03:15
  • 05 фев, 2012

"Благодарение на османската империя..."
Добре че бяха турците, та да имаме културно наследство! За какво ли са се борили нашите предци... един бог знае...

Защооо, защо трябва да ги чета тези неща и да си късам нервите, защо...

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

zoricek

Рейтинг: 5 Неутрално
  • 81
  • 03:53
  • 05 фев, 2012

Дневник, оправете си правописните грешки!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

bobop77

Рейтинг: 1397 Неутрално
  • 82
  • 06:25
  • 05 фев, 2012

това за "ръба на бръснарския нож" е бисер!

Оценка
+8
 
Преглед на профил

niki_m

Рейтинг: 1229 Неутрално
  • 83
  • 08:52
  • 05 фев, 2012

Обществото ще се успокои, когато това правителство с пагубната си политика си замине! Кратуни и тикви!

Оценка
+11
 
Преглед на профил

mitkobomb

Рейтинг: 2126 Любопитно
  • 84
  • 08:58
  • 05 фев, 2012

Дано парламентът реши нещата по най-добрия начин ,щото иначе може да получи същия ритник ,като на 4 февруари 1997 г.!!!!

Оценка
+8
 
Преглед на профил

mitkobomb

Рейтинг: 2126 Любопитно
  • 85
  • 09:00
  • 05 фев, 2012

До коментар [#83] от "niki_m":Съгласен съм с теб ,обаче кого ще изберем в крайна сметка ,да ни управлява ,след като всички показаха че са маскари !!!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

dilive

Рейтинг: 269 Неутрално
  • 86
  • 12:08
  • 05 фев, 2012

Много хубав коментар на Кошлуков по темата - http://www.youtube.com/watch?v=p4F0g3aknqo

Оценка
+5
 
Преглед на профил

КДС

Рейтинг: 1174 Неутрално
  • 87
  • 12:27
  • 05 фев, 2012

"Парламентът ще реши проблема с ACTA, обяви Вежди Рашидов"

Разбира се, то има ли нещо, което този парламент ("парламент" произлиза от "парлама" не е решил?

Последното велико решение беше за шистовия газ.

Проклета да е Русия!

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1837 Неутрално
  • 88
  • 12:50
  • 05 фев, 2012

Наскоро писах, че очаквам бисерите на Вежди по повод АСТА и си ги получих. Не можа да ме изненада хич, което, обаче, не ми донесе и радост.
Това е поредния политик, който презира народа си и има наглостта да го каже на глас!
Няма нужда да питаме в чий интерес работи, и дали изобщо разбира какво прави.
Трябва почистване, трябва махане на ГЕРБ от властови позиции...че иначе тоталитаризма ще ни се види като златен век спрямо туй, що предстои.....

Оценка
+6
 
Преглед на профил

allwynd

Рейтинг: 5 Неутрално
  • 89
  • 13:01
  • 05 фев, 2012

българия още се управлява от гадните комуняги и докато това не престане, свиквайте с такива лайна всеки ден

на мен даже не ми прави впечатление, че тъп пожарникар като бабойко е премиер .. или какъвто там се води, даже не го знам какъв е

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1837 Весело
  • 90
  • 13:08
  • 05 фев, 2012

До коментар [#86] от "dilive":
Наистина, хареса ми. Ще го разпространя, докато все още имаме право на това)

Оценка
+4
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.