- 07:51
Съмнителен пакет беше взривен в падока на Формула 1 в Монако
- 07:38
Защо трусовете удариха точно Италия и България?
- 00:42
Стойчо Младенов остава в ЦСКА и ще инвестира в играчи, започва с Христо Янев
- 00:07
И Софи Маринова не успя да класира България на финал на "Евровизия" (допълнена)
- 00:06
Конте подписа нов договор с "Ювентус" с най-висока заплата в Серия А
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Ho Re Mag • Регал • Градът.bg • Одит • Foton.bg • Онлайн магазин • Блог
Новини: Дневник • Европа • Foreign Policy - България
IT: IDG.BG • Computerworld • PC World • CIO • Networkworld
Развлечение: Бакхус
In English: The Sofia Echo




























Търсене
Към началото
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
jetchev
Рейтинг: 584 Неутралнода зле е положението
+13
maniask
Рейтинг: 1031 НеутралноАми нека кандидатстваме, в крайна сметка членуваме в тоя съюз.
+21
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноНека Европа да помогне на всички тия хора , а правителството да ги компенсира - доколкото е възможно.Няма нещо по - нормално и човешко от това данъците ни да помогнат на наши сънародници в беда , някои от които сигурно са останали без нищичко!!!!
+39
pavelsilistra
Рейтинг: 658 Неутрално"..."Най-лошото предстои, в следващите две седмици ще има още студ и снеговалежи, а след това и голямо затопляне и натрупалият се сняг, ще започне да се топи"...."
Вече и смяната на сезоните и нормалният природен и житейски кръговрат са против Провителството на ГЕРБ ?????
Да се смееш ли да плачеш ли ......
УЖАС
Щом пекне слънце и снегът почне да се топи става страшно ..... Природата е зла сила ... Бойко да забрани на слънцето да изгрява и да идва пролетта, че какво ще правим със снеготопенето ????????
-24 +18
Eisbär
Рейтинг: 4472 Неутралнолошото е че е права.
Като гледам колко сняг има по планините не ми се мисли какво може да стане ако започне да се топи рязко.
Яд ме е, че след големите наводнения преди няколко години обещаните мерки останаха само на книга.
+27
baltoff
Рейтинг: 572 НеутралноКристалина Георгиева се опитва с присъствието си да направи от нагла престъпна безотговорност природно бедствие.По-добре да чака природното бедствие и да не се излага.
-12 +20
1984
Рейтинг: 456 НеутралноПоложението ще е бедствено защото коритата на реките масово приличат на джунгли. Капацитетът им е на 30% от този по документи, а на много места (например по Марица между Пазарджик и Пловдив) енапълно възможно коритата да се затлачат и да прелеят в полето.
Друг проблем са неподдържаните корита, чиито стени няма да издържат дълго на голяма водна маса и са възможни срутвания и пропадания на пътища и не дай боже - къщи. (имам такива спомени от детството).
"One-upmanship is the systematic and conscious practice of making one's associates feel inferior and thereby gaining the status of being "one-up" on them.
+20
telqk
Рейтинг: 299 НеутралноВажно е хората да почувстват, че тяхната държава е Европа и мисли, и се грижи за тях", заяви още Кристалина Георгиева
Хората ще почувстват Европа когато започнат да получават европейски заплати или поне еврокомисарски!
-10 +23
$
НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако искате все пак да го видите, натиснете тук.
-14 +25
Да бе да
Рейтинг: 2142 НеутралноНе обвинявам тиквоча. Обвинявам вечния преход и неговите герои(парцалеси) ....... Удавиха България мам****ата им мръсна крадлива.....!!!!! - цитат на коментар #1 от “ARRI”
+++++++++++++++++++++++++
"Ако щетите надхвърлят 0.6 % от БВП на България, което е около 220 млн. евро"
Едва ли ще стигнат тази цифра имуществото и животните на тези бедни хорица! Затуй измислете и нещо за най-бедните.!
Който иска - търси начин. Който Не - търси оправдание.
-4 +23
$
Рейтинг: 1179 НеутралноДо коментар [#11] от "Да бе да":
Така е! Едната кравичка на някоя баба там е ВСИЧКО, което тя има! Защо да не им се помогне на тези бедни хора? Аман от европейски изисквания, дето устройват само богатите!
-3 +20
Танас
Рейтинг: 5287 ЛюбопитноЕврокомисарят даде пример за сходно на бедствието в Бисер в Унгария, където преди няколко дни селище било залято с червена тиня.
===================================
А тука сме заляти от код червено ама сме близо до червената тиня .
Доктор хонорис няма ли да се включи в каузата нали се трапосваше към екипа и по ТВ -то ?
<< Морето живите обича, мъртвите ги изхвърля на брега.>> / Хр. Фотев /
-2 +10
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#1] от "ARRI":
Доколкото се изнесоха някакви факти до момента - не става въпрос за кражба , а за прехвърляне на топката от доста години . Прав си за прехода , но не мисля , че трябва да обвиняваш , тези които са на власт от 30 месеца а тия дето 20 год. преди това караха на задна.А иначе в централна България има много , много сняг.Добре ,че преди 3 дни времето се стопли до +5 и стопи около 20см от снежната покривка.
-9 +7
svetlajd2
Рейтинг: 550 НеутралноПрез годините досега и дъждове е имало и снегове по-големи от тези. Разликата е тази, че всяка следваща година горските масиви са изсичани и няма гори, които да задържат водите. Втората разлика е, че наследството от татово време (в случая язовирите) се амортизира, а тези които ги стопанисват, ги е грижа само за печалбите, а не за поддръжката на съоръженията, които ползват. "След мен и потоп!" Е, дойде потопът. Може ли такова безхаберие и пълна безотчетност от страна на държавните институции по отношение на един от безценните ресурси на България - водите?
-1 +22
bta
Рейтинг: 5107 НеутралноДо коментар [#1] от "ARRI":
много истина
-2 +2
John Balkanson
Рейтинг: 990 ВеселоАх, сиромаси ядни. Казаха им, че иде и по-лошо.
На който му прищрака – щрака, останалите – в мрака.
-2 +4
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#10] от "$":
Всичко е ясно!!!!!!
И какво предлагаш???????????
-1 +1
newmind
Рейтинг: 773 НеутралноНай-лошото предстои, защото се допусна министър на мегаминистерство като МРРБ да стане едно дете на 33г. Свободен Университет при татко във Варна!Това е страшилището на оффроуда,детето което е израсло само в кожените кабинети без един ден в реалния живот, любителката на пушките и руския Лиляна Павлова. Сега ще строи приют на отец Иван, ама ако ние хората дарим 5 милиона лева, защото стария приют, който е напълно читав, тя го обявява за незаконен! Какво ли ще стане, ако тръгнат да проверяват и къщите в с.Бисер? Сигурно всички ще се окажат незаконни?Всички няма да отговарят на ЗУТ! Всички тези къщи Милка Гечева и Лиляна Павлова ще тръгнат да разрушават защото Правилата важали за всички! Правилата удрят само обикновените хора обаче! Правилата никога не се спазват от държавата и от общинските администрации! това точно се случва и сега!
Когато институциите в БГ не си взаимодействат, а си прехвърлят преписки потопът ще ни залива отвсякъде! Какво значи държавата да не знае,кой е собственик на язовира? Прах в очите на слепците!
Преди година обикаляха с хеликоптери,изхарчиха милиони левове, но да описват незаконните имоти на хората, а незаконните имоти на държавата/общината вкл. и една дузина язовири не беше направена!
Кой е виновен?
Кой от държавата отговаря за изготвянето на техническите паспорти на държавните/общинските имоти?
Защо сега ще прехвърлят отговорността на общините? Общините нямат пари за обикновена канализация, а ще имат ресурс да поддържат едно толкова сложно инженерно съоръжение като язовирите! Безспорна е вината на ДЪРЖАВАТА; ЛИЛЯНА ПАВЛОВА,МИРОСЛАВ НАЙДЕНОВ,НОНА КАРАДЖОВА,МИЛКА ГЕЧЕВА,АНЬО АНЕВ!
Хайде сега наблюдавайте един от тях дали ще си признае,че е виновен! Вината тръгва от министрите на министерствата!
Кога дъпржава ще изготви Публичен регистър на всички НЕЗАКОННИ ДЪРЖАВНИ/ОБЩИНСКИ ИМОТИ И ИНФРАСТРУКТУРА?
Само хората ли ще плащат цената на калпавите закони и калпавия контрол на държавната администрация?
-6 +17
navy
Рейтинг: 2295 НеутралноТая е по-голема артистка и от Боко!
Шменти-капели , ала-бала,бла-бла-бла и ура-фура!
-5 +10
foreigner
Рейтинг: 452 РазстроеноКакъв беше смисъла,преди 2 седмици да се украсява картата на България с червено.
-2 +7
$
Рейтинг: 1179 НеутралноДо коментар [#18] от "yokicha":
АЗ какво предлагам? АЗ? МЕНЕ ли питаш? АЗ да не съм министър председател или шеф на гражданска защита или да отговарям за язовирите и каскадите??????????????????????? Що ме питаш мене бе? Защо бе хора си задавате въпросите не към когото трябва? Питайте тези, които сте си избрали да ви управляват! Питайте ги тях защо не си мръднаха пръста да намалят щетите или да помогнат на хората или да поемат някаква отговорност за безхаберие и несвършена работа?
-3 +9
ostin22
Рейтинг: 1033 НеутралноThere is no way to happiness, happiness is the way!
-3 +8
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#19] от "newmind":
А от 2003 до сега колко министри са прехвърляли топката ,а!!!!
И 200 год няма да стигнат да им се оправят бакиите!!!!!
-6 +5
НИКОЛА ГЕШЕВ
Рейтинг: 6004 НеутралноДо коментар [#14] от "yokicha":
Явно не си ме прочел правилно. Подчертах, че НЕ обвинявам тиквоча, а героите(парцалесите) на вечния преход. Успокой се. Не нападам слънцето-пожарникар, а предишните му колеги.
Политиката е новото средство след религията за зомбиране на нациите.Дали ще разчиташ и вярваш на бог,или на политик,ти ще си прдаден.Поздрави ARRI!
-4 +5
peshistia
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#14] от "yokicha":
"Прав си за прехода , но не мисля , че трябва да обвиняваш , тези които са на власт от 30 месеца а тия дето 20 год. "
Много правилно другаре герберасти,не трябва да се обвиняват настоящите управляващи, 'щот така се отклонявате от правата партийна линия спусната от вожда Боко! А сегашните управници защо са ни в такъв случай?-Такъв въпрос истинският гербераст никога не трябва да си задава!Правилното е да се обвиняват тези от преди 20-30 и повече години,може и до Апарух да се стигне,но в никакъв случай истинските виновници,в случая-настоящите управляващи.
Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.
-3 +9
popovski31
Рейтинг: 4103 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Balkanson":
Весел коментар на такава тема?!"Браво" на теб...
-1
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#22] от "$":
Смешно е само да се псува всичко и всички!!!!
Бъди реалист!!!!!
-6 +5
ostin22
Рейтинг: 1033 ВеселоДо коментар [#25] от "ARRI":
Прав си! За Боко или хубаво или като нищо ще имаш очна справка с районното...
Уауу..
There is no way to happiness, happiness is the way!
-1 +6
Eisbär
Рейтинг: 4472 НеутралноДо коментар [#22] от "$":
Лесно се критикува. Предлагай решения и гласувай за правилните хора.
-2 +2
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#25] от "ARRI":
Човек да не сме в "Пепеляшка" , какви тиквочи и парцалеси ти се привиждат!!!!!Чета добре , идеални хора няма още по - малко - политици!!!!!Но когато някой работи добре заслужава признание , а не обидни прякори.
-5 +3
soave
Рейтинг: 1462 НеутралноБедствие -няма, има бездържавие. Бойко сега се сети, че трябва да се вземе решение по стопанисването на язовирите, ама кой ще върне загиналите хора. Жалки опити на управляващите да не признаят вината си. ГЕРБ дарява 1 млн лева от субсидията си - пропаганда, след като откраднаха, могат и да даряват.
-1 +6
Eisbär
Рейтинг: 4472 ВеселоДо коментар [#26] от "peshistia":
Явно си свръх човек. Не харесвам ГЕРБ, ама за тая ситуация са най-малко виновни.
Вместо да плюеш, помисли как би помогнал ти.
Успех.
-4 +2
$
Рейтинг: 1179 НеутралноДо коментар [#28] от "yokicha":
Първо - аз не псувам!
Второ - обвинявам тези, които не са си свършили работа и на първо място - министър-председателя, който въпреки червените/оранжеви и бенбени кодове не предприе никакви действия, за да защити населението на страната. Обвинявам министъра на екологията, която трябваше да ПОДСИГУРИ безопасността на язовирите. Обвинявам шефът на гражданска защита, който не предприе никакви превантивни действия за хората, живеещи на пътя на преливащите язовири и реки. Ето тях обвинявам и мисля, че точно тези хора трябва да поемат отговорност за изгубените животи и разрушеното имущество. Как се поема отговорност - с оставки и парични санкции - ето така!
А ти мене да ме питаш какво предлагам - извинявай, ама кой те научи така да прехвърляш топката? Да не си приятел с пожарникаря?
-4 +4
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#26] от "peshistia":
Очевидно е , че до момента не е имало правителство , което да е правило толкова за България след прехода.На празни приказки съм се наслушал и на безпочвени обвинения също.По делата ще ги познаеш!!!!
-4 +4
$
Рейтинг: 1179 НеутралноДо коментар [#30] от "gesch18":
Аз решения мога да предлагам в областта, в която имам компетентност. А гласуването е личен избор, с който ти нямаш нищо общо!
Не критикувам лесно, но ситуацията е такава, че безотговорните заслужават не критика, а затвор доживот!
-1 +4
DrAvalanche
Рейтинг: 2058 НеутралноДо коментар [#14] от "yokicha":
Прехвърлянето на топката за конкретния язовир е от 6 години. От тези 6 години последните 30 месеца под знамето на милиционерщината.
-2 +5
aron25
Рейтинг: 4799 Неутрално"Най-л ошото предстои, в следващите две седмици ще има още студ и снеговалежи, а след това и голямо затопляне и натрупалият се сняг, ще започне да се топи"- цитат на коментар #5 от “pavelsilistra”
Казах го вече днес:
Задължително премахване на тези допотопни глинени бентове! Веднага! Няма да коства кой знае какви средства, но какви пари могат да заместят човешкия живот? Лошото е, че тези и хал хабер си нямат къде са язовирите, кой ги стопанисва..Бойкова работа..пак се сравняваше с предишни събития. плебейска философия, какво да го правиш..дърво.
-4 +1
Eisbär
Рейтинг: 4472 НеутралноДо коментар [#36] от "$":
и не желая да имам!
Критиката ти е насочена към сегашните управляващи. И сега когато се случи нещастието е най-лесно да се вика накажи, уволни тоя и ония.
Сега трябва да си помогнем всички, а напролет с трезви глави да търсим виновния и да уволняваме. А и да погледнем историята и къде са потънали пари на някои институции.
-1 +3
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#34] от "$":
Значи според теб министър председателя е виновен ,защото е трябвало да знае , че стената на язовир , за който е трябвало да се грижи общината/областната управа ,ще се спука въпреки , че на 1-ви февруари всички кметства/областни управи са уведомени от министерството на екологията , да наблюдават съораженията , а те не са го направили , защото чакат военните , мелиорации или папата да им свърши работата.
-4 +4
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#37] от "DrAvalanche":
2012
- 2003
шест години ли са!!!!!!!
Както казах преди - и 200 год няма да стигнат да се разчистят авгиевите обори на комунистите , а по думите ти съдя , че милиционер в живота си не си виждал.
-4 +3
bta
Рейтинг: 5107 НеутралноДо коментар [#10] от "$":
Емигрирай.
-1 +4
Zlodeyski
Рейтинг: 925 Неутрално"Най-лошото предстои, в следващите две седмици ще има още студ и снеговалежи, а след това и голямо затопляне и натрупалият се сняг, ще започне да се топи". Това заяви еврокомисарят по кризи, аварии и бедствия Кристалина Георгиева, която по обяд пристигна в село Бисер.
Струва ми се, че за горното си прозрение госпожа Георгиева би могла да бъде номинирана за Нобелова награда - за физика, да речем.
Иначе - не искам някаква дебела лелка от евробюрокрацията да ми демонстрира загриженост 10 минути преди да си замине на топло - искам цялото регионално звено на ДНСК да бъде уволнено, искам уволнени шефове и в София; искам уволнения в министерствата, отговорни за контрола и стопанисването на язовирите; искам уволнения в областната администрация, включително и областната управителка; искам камиони с чували с пясък и екипи на ГЗ, снабдени с всичко необходимо за работа в екстремните условия там; искам бетонобъркачки, арматурно желязо, строителни инженери и строители да чакат първия удобен момент и да ремонтират както язовирната стена, така и да построят защитни съоръжения - диги, канали и каквото още им е необходимо; искам тотална проверка на всеки един гьол в страната в момента, в който снеговете спрат и е удобно и достъпно за екипите.
И най-накрая - искам прокуратурата да повдигне обвинения за безотговорност, безстопанственост и причиняване на смърт по невнимание. И обвинените да влязат в затвора, а да не се споразумяват и да ги осъждат условно.
А като се замисля - тая с уволненията май вече трябваше да е в хода.
Играта на котка и мишка е приятна само за котката!
-2 +4
rosko1306
Рейтинг: 1941 Неутралноа по думите ти съдя , че милиционер в живота си не си виждал. - цитат на коментар #41 от “yokicha”
Вярно, че Цвъки е физкултурник........ А Боко - пожарникар...... Извинявайте, бях забравил....
Какво критикувате правителството пък вие? Те не знаят де са язовирите и колко са, вие чакате нещо от тях. Щури хора!
А на кака ви Кристалина - само да сведа до знанието - никой няма да даде пари за немърливост! Ние не сме си оправили кочинката, станала белята, а друг да плаща - те да не пасат трева в Европата?
-2 +1
$
Рейтинг: 1179 НеутралноДо коментар [#42] от "bta":
Е браво! Мерси, че ми каза, не ми дойде на акъла
-1 +2
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#44] от "rosko1306":
Физкултурник / пожарникар / икономист
хората е трябвало да си изкарват прехраната,
по -добре от
станишев - 0 дни трудов стаж
сакскуборгодски - 0 дни трудов стаж
Ако ги предпочиташ тях - кажи!!!!!!
-5 +3
rosko1306
Рейтинг: 1941 НеутралноАко ги предпочиташ тях - кажи!!!!!! - цитат на коментар #46 от “yokicha”
Ама да си седят у пожарната, с тиква на раменете - държава не се управлява!
И не, не ги предпочитам и тях, ама и вашият не става. Повярвахте му, че ще има промяна, че ще има реформи, а не е променил и реформиал НИЩО!
Или се бъркам?
И ако единствените доводи са "Ако не съм аз - ще дойде Доган" - то те са от ден до пладне! Така държава не се прави
-2 +3
peshistia
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#33] от "gesch18":
На теб пък какво ти има?Какъв свръх човек те гони?Аз съм нормален човек които си задава въпроси.Или викаш,отговорноста за изправноста и поддръжката на язовирите е на снеготопенето и годишните сезони!
Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.
-1 +2
peshistia
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#35] от "yokicha":
"Очевидно е , че до момента не е имало правителство , което да е правило толкова за България след прехода"
ОчевАдно е,че си късопаметен и тъп!Благодарение на "правнето"на това правителство вече официално сме признати за най- корумпираната,и най-бедна страна в Европа!А имаше време когато Румънците да речем бяха по-бедни от нас,а корупцията ни беше в рамките на средно европейската.Ма ти нима ще да знаеш или помниш?-то няма с какво!
Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.
-1 +3
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#47] от "rosko1306":
А аз не им вярвах , но им вярвам сега!!!!!!
Защото работят!!!!
Вслушват се в народа и не двуумят да уволняват хора , които не си вършат работата.Върнаха европейското доверие в България , искат да създават правила и стандарти и да ги спазват.Строи се във време на криза.
Все неща , от които имаме нужда и които умишлено не бяха правени през многото години от прехода.
И се замисли - щом един пожарникар може да направи всичко това , какво е пречело на образованите преди него!!!!
-3 +1
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#49] от "peshistia":
Аз помня много добре всичко.
В Румъния съм ходил още 1989 г и 1990 многократно.
Нямаха нищо.
Ти би трябвало да помниш , когато затваряхме глави за присъединяване в ЕС се опасявахме от тях , а когато влязохме 2007 ни бяха изпреварили!!!!
А докладите за най - бедна и най - корумпирана не са за Европа а европейския съюз , а ние винаги сме били там - може би пред Румъния.А да не говорим на кого спряха европейските пари и дори преди това колко бяха усвоени!!!!!
-3 +1
rosko1306
Рейтинг: 1941 НеутралноВърнаха европейското доверие в България , искат да създават правила и стандарти и да ги спазват.Строи се във време на криза. - цитат на коментар #50 от “yokicha”
То доверието се губи много бързо, спокойно.... Това, че клякаме на който се сетиш - не е много за хвалба!
За правилата - ама никак не си прав! Нито ги създават, нито ги спазват. Примери ли искаш? Правилата за водене на разпит, оглед, самоубийството на заподозрян..... Или пък ще е стандарт Цвъкито да раздава правосъдие? Или пък да назначава свои близки в съдебната система и да казва кой какъв е? Елементарни правила не се спазват! Елементарни!
Що се отнася до строителството по време на криза - с какво се строи? Защо да не построя космически кораб, когато имам осигурено финансиране? Кризата е нямане на пари. А парите за строителството са осигурени. Остава да се свърши работата и да се отреже лентичката. Това мога и аз, и ти, може всеки да го направи - когато има пари.
А я сега аз да те попитам - знаеш ли какъв % от фондовете са усвоени? Защо само 17? Ами другите, защо не се усвояват? Сещаш ли се за разумно обяснение?
-1
Eisbär
Рейтинг: 4472 ВеселоДо коментар [#48] от "peshistia":
по документи нищо дали е така незнам
Гледам и се чудя защо се плюе само това правителство
Проблемите на са от вчера и не са решими просто ей така.
-1 +1
rosko1306
Рейтинг: 1941 НеутралноА да не говорим на кого спряха европейските пари и дори преди това колко бяха усвоени!!!!! - цитат на коментар #51 от “yokicha”
И с техните, и с вашите - усвояването е под 20% и остава една година до края на програмния период. И като сметнем парите за магистрали - май другите нещо ги няма никакви....
-1 +1
rosko1306
Рейтинг: 1941 НеутралноДо коментар [#53] от "gesch18":
Нормално е да се плюе. Това правителство дойде с обещанието да промени "статуквото"... Да, ама само промени някой хора, с удобни на властта и нищо друго. Това правителство кьорава реформа не направи. А обещаваше реформи, та пушек се вдига. Или по народному казано - това правителство не е с нищо по-различно от предните. Що си мислиш, че предните не ги плюем? Напротив..... Ама и сегашните са същите. И не вършат работа. И сме недоволни.
Нормално, не мислиш ли?
-2 +2
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#54] от "rosko1306":
Ти на кой свят живееш.В цяла Бълагрия се строи по градове , общини , училища , детски градини , пречиствателни станции ,
Ти мандра виждал ли си , а месопреработване - 20 год купуваш салам , а ядеш тоалетна хартия - това не са ли правила!!!!!
Реформи има навсякъде - единственото място където наистина куцат нещата е съдебната система , където има едни недосегаеми хора!!!!!
А тези полицаи да не са от вчера????
Това е йерархична структура или искаш да кажеш , че преди не са били а сега бият!!!!!
-2 +2
Eisbär
Рейтинг: 4472 НеутралноДо коментар [#55] от "rosko1306":
сега берем плодовете. Ако очакваш, някой за 2-3 години да оправи всички бакии в държвата или си супер оптимист или абсолютен лаик.
Хм. Светло бъдеще. Имаше един който го обещаваше. и едни заплати
И най-важното: В момента има природно бедствие. Има хора които са в беда и хора които се опитват да помогнат. Нека има респект към ужаса на едните и усилията на другите.
Кой защо и как е винивен за язовирните стени нека го търсим на пролет когато е по-топло и всички сме може би по-щастливи.
-2
rosko1306
Рейтинг: 1941 НеутралноКой защо и как е винивен за язовирните стени нека го търсим на пролет когато е по-топло и всички сме може би по-щастливи. - цитат на коментар #57 от “gesch18”
Или ще сме забравили, както и бедствието в Цар Калоян..... Или тогава на дневен ред ще са поредните, още по-пикантни изцепки на премиера-слънце.... Тая песен я слушам вече 40 години, айде нема нужда.... А за бакиите и за тяхното оправяне за 2-3 години, защото аз не съм чул за някаква, макар и минимална реформа на това правителство. Карат я по старому, хич не им е на акъла да променят нещо. Ако се бяха опитали поне - нямаше да кажа и дума, а дойдоха с обещания за промяна.... Де я?
-1
rosko1306
Рейтинг: 1941 НеутралноТи на кой свят живееш.В цяла Бълагрия се строи по градове , общини , училища , детски градини , пречиствателни станции , - цитат на коментар #56 от “yokicha”
Строи ли се? А с какви пари? Кой строи? Правителството ли? И затова ли се усвояват едва 17% от парите?
Йокич, от 10 години си вадя хляба с работа по европроекти. Айде трай си, като не ги схващаш нещата. Строи се с европейски пари, а националното съфинансиране е осигурено от предните правителства. И не ми ги хваляй, ако обичаш, дума няма да кажа, когато усвоят 50-60-70% от фондовете, а не като сега 15-16-17%..... Става ли?
-2 +2
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#59] от "rosko1306":
Щом работиш по европроекти ти е ясно , че се усвояват в пъти повече пари в последните 2 години от предишните 5-6.В пъти!!!!!Ясно ти е ,че на 3 - 5 - 8 парите им ги спряха ,защото след всичко в България искаха да окрадат и паричките на европейския данъкоплатец , а това с финансирането от предишни правителства не знам откъде си го измисли.Да не говорим по колко много проекти не са си мисляли да работят другарите , защото няма да има лапаница за тях , а всичко ще отиде в полза на народа.
Тунела под "Шипка" например.
И това е по 2 -3 прости причини - наличие на по - добри проекти и отчетност на изхарчените средства.В някои случаи трябва и да се защити необходимостта от финансиране на даден проект.
Не съм експерт , но си мисля , че в последните 2 години България е някъде в средата на списъка с усвоени средства
В крайна сметка може да ти е трудно да асимилираш , че България вече не е управлявана от крадливи двуличници , след за пръв път от 70 год насам и не е чудно - защото всички бяхме свикнали с това - но явно има и друг начин!!!!
rosko1306
Рейтинг: 1941 Неутрално1. България е пред-последна по усвояване. Към момента са някъде между 15 и 20% от фондовете. След нас са само румънците, като им водим с 1%.
2. Разбира се, че финансирането е осигурено от предишните правителства! И проектирането на магистралите, с които сте толкова горди, и финансирането, всичко това е оставено в наследство. Европейските пари бяха договорени преди 2007 година, а националното съфинансиране беше усигурено от излишъците на предните. Пари има, проектите са написани, а на нас ни остава да отрежем лентичката. Това го може Ленторезът..... Ще видим сега какво ще договори той за следващият планов период, сега е негов ред.
Това е, това са фактите. И ако на теб ти се струват много добри показателите от сорта на 15-20% усвояемост на фондовете, аз имам сериозни причини да се оплаквам. Защото е абсолютен факт, че администрацията на ТОВА правителство не създаде условия за усвояването им, не създава условия за прозрачност при изпълнението им, няма прозрачност в обществените поръчки и така нататък..... И е въпрос на време да загубят доверието на Европа (съдейки по новия доклад, където са залегнали точно тези неща, за които ти пиша).... А това, че могат да излъжат бабите на село, че "строим по време на криза" - е ясно по изборните резултати. Ама само бабите и матриЯла....
yokicha
Рейтинг: 1864 НеутралноДо коментар [#61] от "rosko1306":
http://vnews.bg/news/12222
това намерих за 1 мин в Гугъл
има и по - негативни статии
Разбира се че 15,20,30% не са достатъчни , но преди 2 год имаше 0% при комунистическата власт
Разбира се , че има проекти от преди повече от 20 год , ама не са реализирани и това е поради липса на финансиране.Ако не е било така - защо нищо съществено не е построено.
В моята община има десетки проекти , които се изпълняват в момента.Знам отлично , как преди всичко се възлагаше на 2 фирми управлявани от функционери на партията и как в последните 2 год много малки фирми работят по проектите и съм 100% сигурен , че конкурсите са реални.Мога само да предполагам , че е така и на национално ниво , защото "другарите" до сега щяха да са писнали те и без това търсят под вола теле.
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.