Регистрация
09 фев 2012, 22:16

Външно министерство критикува Холандия заради сайт срещу източноевропейци

Министерството на външните работи не може да приеме, че една от държавите-основателки на ЕС толерира насаждането на омраза, дискриминация и ксенофобия. Така говорителят Весела Чернева коментира инициатива на Партия на свободата на Герт Вилдерс, която представи специален сайт, на който холандските граждани да изпращат своите оплаквания от източноевропейците. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

116 коментара
 
Преглед на профил

kuty

Рейтинг: 1114 Неутрално
  • 1
  • 22:22
  • 09 фев, 2012

Добре би било БГ властите да реагират по подобен начин и на мониторинговите доклади за назадъка ни по проблемите на корупцията и правораздаването! Да, ама не!

Оценка
-36 +93
 
Преглед на профил

Stardust

Рейтинг: 1908 Неутрално
  • 2
  • 22:26
  • 09 фев, 2012

До коментар [#1] от "kuty":

Аз съм съгласен, но считам че това е напълно нормална и даже позакъсняла реакция. Защото Гей Вилдерс просто го е шубе да се опъне на марокените, които са основния източник на престъпност в Холандия и насочва вниманието на малоумния си електорат в търсене на теле под вола. Не, че нашите и особено румънските мангали и полските пияници не са проблем, просто е много лицемерна цялата работа.

Оценка
-24 +171
 
Преглед на профил

lol

Рейтинг: 2487 Любопитно
  • 3
  • 22:30
  • 09 фев, 2012

е дайте линк де, имам да се оплача от известен брой българи заради които не малко хора у нас са си загубили работата.

Гоце, яж "цензурирано от дневник за обидно описание на кулинарните предпочитания на конкретна личност"!

Оценка
-13 +149
 
Преглед на профил

miron4o

Рейтинг: 1360 Неутрално
  • 4
  • 22:34
  • 09 фев, 2012

След 70години мълчание, националистите отново се надигат в Европа. В бъдеще ще виждаме все по-често подобно прояви.

Оценка
-16 +107
 
Преглед на профил

vvv

Рейтинг: 100 Неутрално
  • 5
  • 22:34
  • 09 фев, 2012

Веднъж и външно да оправдае съществуването си!

Оценка
-21 +85
 
Преглед на профил

kalcho

Рейтинг: 206 Неутрално
  • 6
  • 22:34
  • 09 фев, 2012

е хората с лалетата или от ниската земя прекалиха !!!
да бе - те нямат престъпност или корупция?

но защото и те си имат един с "вОлен" мозък и може да се приеме, че ще се психясат на тази тема ....

ПС един плюс за нашите управници този път

няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!

Оценка
-30 +65
 
Преглед на профил

Зай Бай

Рейтинг: 117 Любопитно
  • 7
  • 22:35
  • 09 фев, 2012

Точно пък страната с най-либерално отношение към наркотиците и проституцията да се оплаква е малко смешно.

Оценка
-20 +77
 
Преглед на профил

krasimiren

Рейтинг: 520 Неутрално
  • 8
  • 22:36
  • 09 фев, 2012

ако има проблем - ще се заяждаме - така е по европеиски

Оценка
-7 +40
 
Преглед на профил

Roger

Рейтинг: 2891 Весело
  • 9
  • 22:36
  • 09 фев, 2012

"Имате ли проблеми с хора от Централна и Източна Европа? Загубили ли сте си работата заради поляк, българин, румънец? Ние искаме да знаем"


Ако работят както трябва няма да си изгубят работата заради чужденец.

Оценка
-13 +139
 
Преглед на профил

lol

Рейтинг: 2487 Неутрално
  • 10
  • 22:40
  • 09 фев, 2012

е го
неграмотниците го нямат на нормален език обаче:

http://translate.google.com/translate?sl=nl&tl=en&js=n&prev=_t&hl=bg&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl%2Findex.php%2Fcomponent%2Fcontent%2Farticle%2F2&act=url

а вече пуснах срещу гоце, деба и боклука...

Гоце, яж "цензурирано от дневник за обидно описание на кулинарните предпочитания на конкретна личност"!

Оценка
-7 +38
 
Преглед на профил

teridan

Рейтинг: 3406 Неутрално
  • 11
  • 22:41
  • 09 фев, 2012

Добре би било БГ властите да реагират по подобен начин и на мониторинговите доклади за назадъка ни по проблемите на корупцията и правораздаването! Да, ама не!- цитат на коментар #1 от “kuty”

За мониторинговите доклади ще е малко по-трудно, защото те отразяват истината за напредъка ни и описват проблемите такива каквито са. Двете неща са несравними. А в случая за Холандия имаме право. Както имаме право да не приемаме позицията на Холандия за влизането ни в Шенген. При подписването на присъединителния ни договор за ЕС са посочени условията и критериите за влизането на страната ни в Шенген и те са изпълнени. Признават го всички. Изискванията на Холандия са абсурдни, тя се отказва да изпълни ангажиментите по договора, които е подписала и приела. Холандия няма право да си измисля допълнителни условия, но го прави и останалите страни си затварят очите.

Оценка
-13 +59
 
Преглед на профил

PETZL

Рейтинг: 468 Весело
  • 12
  • 22:43
  • 09 фев, 2012

Те ония,черните с големите паламарки ще ги оправят.Истинските холандци дошли от колониите.

По-добре корем от бира,отколкото гърбица от работа. По-добре паднал пред бара,отколкото прав пред струга.

Оценка
-14 +76
 
Преглед на профил

Stardust

Рейтинг: 1908 Неутрално
  • 13
  • 22:44
  • 09 фев, 2012

До коментар [#7] от "Зай Бай":

Страната с най-либерално отношение е Швейцария. Поинтересувай се как се действа там със зависимите от хероин и стига сте плямпали за тъпата трева и курабийки на холандците.

Оценка
-20 +32
 
Преглед на профил

dqdomart

Рейтинг: 4665 Неутрално
  • 14
  • 22:44
  • 09 фев, 2012

До коментар [#4] от "miron4o":
Е, тогава ЕС да не се сърди на българите - националисти!
До коментар [#7] от "Зай Бай":
Ако отидете в "Амстердам Арена", ще видите друсащи се млади хора, ще се задушите от миризмата на марихуана, обилно гарнирана с по 4-5 бири на човек...По някое време напушените младежи лееко разливат бирите върху съблечените връхни дрехи на съседите си, но това не прави никому впечатление Точно такива хора да ни обвиняват във всички смъртни грехове е просто жалко и трябва да бъде пресечено по правилният начин. Дори мисля, че реакцията на нашето МВнР е леко закъсняла- румнъците бяха първи!

Оценка
-19 +57
 
Преглед на профил

comandante

Рейтинг: 3711 Неутрално
  • 15
  • 22:44
  • 09 фев, 2012

Загубили ли сте си работата заради поляк, българин, румънец? Ние искаме да знаем
------
Време е всички емигранти да започнат да се изнасят от Холандия така както масово напускат Италия и Испания .
Тогава е холандците ще върнат към традиционните си професии хамали ,моряци и проститутки !

Оценка
-14 +126
 
Преглед на профил

Читател

Рейтинг: 5194 Неутрално
  • 17
  • 22:47
  • 09 фев, 2012

До коментар [#4] от "miron4o":

Факт. Притеснения у западняците будят и пълзящия ислямизъм, и имигрантите от Африка и Латинска Америка.

За поляците не знам, ала и ние, и румънците изнасяме доста престъпност. Тази ни репутация е по-силна, отколкото всичките културни и научни постижения, които имат нашенци на Запад.

Оценка
-20 +46
 
Преглед на профил

Десен

Рейтинг: 5067 Неутрално
  • 18
  • 22:48
  • 09 фев, 2012

След като две от стратегическите цели на България и членството ни в ЕС не са постигнати - а именно, членството ни в Шенген и в €-зоната, редно е ресорните министри да се проявят като достатъчно мъже ида поемат отговорността за собствените си провали и да напуснат не само правителството на Република България, но и собствената им партия която ги издигна и чийто надежди те не успяха да оправдаят.

No one is taller than the last man standing.

Оценка
-26 +23
 
Преглед на профил

Stardust

Рейтинг: 1908 Неутрално
  • 19
  • 22:49
  • 09 фев, 2012

Между другото цялата работа се корени точно в обратното на това, което казва колегата мирончо - тъпаците на Вилдерс губят подкрепа и правят някакви отчаяни акции за да си консолидират електората. В Холандия безработицата е по-ниска и от Германия, банките нямат проблеми, домакинствата не са задлъжнели. Нацитата просто са опрели до утайката, която е без образование, без амбиции и ще стои без работа дори в Холандия да няма нито един чужденец.

Оценка
-4 +111
 
Преглед на профил

Мартин Карaбовски

Рейтинг: 663 Неутрално
  • 20
  • 22:49
  • 09 фев, 2012

Да му мислят всички холандски алкохолици дошли на почивка в България това лято . Лично ще им изкажа какво мисля за тях ..А реално държавата би трябвало да им забрани да идват у нас

Оценка
-23 +32
 
Преглед на профил

lol

Рейтинг: 2487 Неутрално
  • 21
  • 22:49
  • 09 фев, 2012

Пуснах и против Батков.

Моля организирайте си и напълнете пощата на геерт вилдерс лимона с качествени оплаквания, има твърде много хора у нас които трябва да бъдат нахранени...

Гоце, яж "цензурирано от дневник за обидно описание на кулинарните предпочитания на конкретна личност"!

Оценка
-3 +42
 
Преглед на профил

Хриси

Рейтинг: 2830 Весело
  • 22
  • 22:54
  • 09 фев, 2012

Ахахахаха! Холандският Волен Сидеров пак е изпълзял отнякъде.

Купуването и продаването на овце не е престъпление.

Оценка
-6 +47
 
Преглед на профил

нервна

Рейтинг: 1416 Весело
  • 23
  • 22:55
  • 09 фев, 2012

До коментар [#12] от "PETZL":

Те ония,черните с големите паламарки ще ги оправят- цитат на коментар #12 от “PETZL”

Ъхъ.Вече са го снесли.

Ислямистите напират към властта в Холандия
http://www.dnes.bg/redakcia/2012/01/28/isliamistite-napirat-kym-vlastta-v-holandiia.149901#comments

Оценка
-3 +25
 
Преглед на профил

The Shadow

Рейтинг: 2038 Неутрално
  • 24
  • 22:56
  • 09 фев, 2012

Популистки дрънканици. Но Външно и румънците добре направиха, че пратиха протест. Глупостите трябва да се пресичат от корен.

“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel

Оценка
-7 +43
 
Преглед на профил

caliostro

Рейтинг: 552 Весело
  • 25
  • 22:56
  • 09 фев, 2012

време е българия в брюксел да повдигне въпроса за дрогата в холандия.

Оценка
-12 +42
 
Преглед на профил

hasmokar

Рейтинг: 285 Неутрално
  • 26
  • 22:58
  • 09 фев, 2012

Ко да чека магарето, дет го вземат на сватба - само да носи дарове, а булката е за други...

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

Трезвен

Рейтинг: 2198 Неутрално
  • 27
  • 22:58
  • 09 фев, 2012

Заслужават за всеки един източноевропейски работник да им дойде един башибозук в квартала, та да им дойде акъла.

НИЕ СМЕ БОЛЕН ПРОДУКТ, НА СВОЕТО ВРЕМЕ И ВАШИЯ ТРУД!- Димитър Воев

Оценка
-7 +36
 
Анонимен потребител

****

  • 28
  • 22:58
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

michobeizadeto

Рейтинг: 535 Неутрално
  • 29
  • 23:03
  • 09 фев, 2012

Правилно се оплакват Булгаристан не се пада в Европа а приналежи към ОНД

Оценка
-44 +10
 
Преглед на профил

Хриси

Рейтинг: 2830 Неутрално
  • 30
  • 23:06
  • 09 фев, 2012

да им дойде един башибозук в квартала, - цитат на коментар #27 от “Трезвен”


Те такива си ги имат в изобилие http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mosques_in_Europe
Скролни към средата на таблицата да видиш как имат повече джамии от тука. В Ротердам даже имат цели две.

Купуването и продаването на овце не е престъпление.

Оценка
-4 +22
 
Преглед на профил

outside

Рейтинг: 808 Любопитно
  • 31
  • 23:10
  • 09 фев, 2012

Признават го всички. Изискванията на Холандия са абсурдни, тя се отказва да изпълни ангажиментите по договора, които е подписала и приела. Холандия няма право да си измисля допълнителни условия, но го прави и останалите страни си затварят очите. - цитат на коментар #11 от “teridan”

Аз пак да си изкажа мнението - никой не иска България в Шенге. Нито Германия, нито Франция, нито Белгия. Затова измислиха едно нещо - "въздушен" и "морски" Шенген. Такова животно "въздушен Шенген" няма - винаги има проверки в самолетите. Идеята беше, че Шенген остава, но мажем малко проблемите - поетапен Шенген. Проверката на сухопътните граници няма да падне, каквото и да направи Холандия.

Оценка
-8 +21
 
Преглед на профил

Мерилин

Рейтинг: 1026 Неутрално
  • 32
  • 23:14
  • 09 фев, 2012

инициатива на Партия на свободата на Герт Вилдерс, която представи специален сайт, на който холандските граждани да изпращат своите оплаквания от източноевропейците.

Щом пишат по сайтовете, значи не са им откраднали лаптопите, какво се оплакват тогава.

Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.

Оценка
-4 +30
 
Преглед на профил

Dr_Doolittle

Рейтинг: 3442 Неутрално
  • 33
  • 23:18
  • 09 фев, 2012

"Имате ли проблеми с хора от Централна и Източна Европа? Загубили ли сте си работата заради поляк, българин, румънец? Ние искаме да знаем"

Разбира се ,че имаме. Оня Дянков каква народност беше

http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/

Оценка
-13 +21
 
Преглед на профил

SeoKungFu

Рейтинг: 1469 Неутрално
  • 34
  • 23:19
  • 09 фев, 2012

А тез как смеят да ни критикуват, а ?!?

~ Happy people are loving. Fearful people are busy with other things. ~ >>> Using governmental force to impose vision on others is intellectual sloth ! <<<

Оценка
-6 +7
 
Преглед на профил

bate_Ventzi

Рейтинг: 1228 Неутрално
  • 35
  • 23:25
  • 09 фев, 2012

".........източноевропейцит създават, свързани с престъпност, алкохолизъм, употреба на наркотици, проституция .........."

Тук не виждам грам лъжа?

Оценка
-34 +16
 
Преглед на профил

Емануил

Рейтинг: 437 Неутрално
  • 36
  • 23:25
  • 09 фев, 2012

ахахха тъпанари... аз какво да кажа за хомосексуалния тероризъм който ми го всяват всеки Божи ден! нима това не е за оплакване ?

http://www.erepublik.com/en/referrer/embeca

Оценка
-9 +37
 
Преглед на профил

Константин

Рейтинг: 506 Неутрално
  • 37
  • 23:31
  • 09 фев, 2012

Няма да е лошо външно министерство, както и другите отговорни институции да започнат да показват повече характер, а не само да стоим "надупени" както някой писа по-горе.

Оценка
-3 +31
 
Преглед на профил

bate_Ventzi

Рейтинг: 1228 Неутрално
  • 38
  • 23:33
  • 09 фев, 2012

До коментар [#20] от "yavor31":

Има снъществена разлика между нашите и хорандските алкохолици.
1.Холандските алкохолици са туристи, а пък нашите са незаконни гастарбайтери;
2.Холандските алкохолици си идват с парите от Холандия, а пък нашите дават последните си стотинки за да се доберат до там;
3.Холандските алкохолици харчат в България парите си спечелени в Холандия, българските харчата в Холандия парите спечелени или откраднати пак в тази държавеа.

Оценка
-26 +19
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 39
  • 23:41
  • 09 фев, 2012

"Българската държава обмисля вариант да сезира европейския омбудсман, евентуално Европейската комисия, също така, ако се налага, този въпрос да бъде обсъден на Европейски съвет".
Що? Някаква лъжа ли съзирате? Или ви стискат обувките? Хората си бранят цивилизацията от набезите на гладни и озверели орди, които всеки момент ще атакуват кофите за боклук в Ротердам.

Оценка
-31 +14
 
Преглед на профил

Владимиров

Рейтинг: 2530 Неутрално
  • 40
  • 23:41
  • 09 фев, 2012

Смешно е да реват срещу източноевропейците, а да приемат мълчаливо цялата утайка от Холандските Антили...........страх ги е от конкуренцията...

Оценка
-7 +38
 
Преглед на профил

samir

Рейтинг: 666 Неутрално
  • 41
  • 00:06
  • 10 фев, 2012

В Амстердам не може да видиш бял човек, точно източноевропейците са им виновни, наркомани скапани.
Личи си, че са отчаяни - губят разсъдъка си.

Оценка
-9 +38
 
Преглед на профил

deutschland

Рейтинг: 660 Неутрално
  • 42
  • 00:07
  • 10 фев, 2012

За съжаление е същото в много други страни, но учтиво не се говори за проблема, а проблем има... особено българи и румънци правят много проблеми. Пробвайте примерно да се представите преди да влезе в дискотека в Германия и ще чуете - НАЙН! Знам поне 5 места където няма да ви пуснат ако кажете че сте от България.

noch widerstand, gegen bolschewismus

Оценка
-5 +16
 
Преглед на профил

afxx

Рейтинг: 396 Весело
  • 43
  • 00:12
  • 10 фев, 2012

Айде стиге сте мрънкали. Вижте се малко от страни колко сте зле и тогава говорете за другите.

Оценка
-25 +9
 
Преглед на профил

uti

Рейтинг: 395 Весело
  • 44
  • 00:17
  • 10 фев, 2012

Нека DDOS-а започне сега!

Оценка
-4 +6
 
Преглед на профил

Waldemaar

Рейтинг: 212 Весело
  • 45
  • 00:30
  • 10 фев, 2012

Дайте да направим сайт с оплаквания срещу пияните холандски щъркели по българското черноморие и вредите, които нанасят с алкохолния си делириум!

Какво тук значи някаква си личност?!

Оценка
-6 +12
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2336 Весело
  • 46
  • 00:33
  • 10 фев, 2012

Хахаха, тия па - залети са от гейове, негра, арабели и психопати, обаче източноевропейците им виновни, ръиш ли...

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-8 +28
 
Преглед на профил

Язе

Рейтинг: 601 Неутрално
  • 47
  • 00:33
  • 10 фев, 2012

На Герт Вилдерс му пожелавам да го изнасили група подивели негри.

Оценка
-7 +17
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2336 Неутрално
  • 48
  • 00:35
  • 10 фев, 2012

Защото Гей Вилдерс просто го е шубе да се опъне на марокените, които са основния източник на престъпност в Холандия- цитат на коментар #2 от “Stardust”


Абсолютно вярно. Същия олигофрен като Болен. Като са толкова ербап, да направят нахлуване в гетата, да ги видим какви националисти са.

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-3 +20
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2336 Весело
  • 49
  • 00:36
  • 10 фев, 2012

На Герт Вилдерс му пожелавам да го изнасили група подивели негри. - цитат на коментар #47 от “Язе”


Абе може и да му хареса...

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-3 +13
 
Преглед на профил

drakar65

Рейтинг: 3039 Весело
  • 50
  • 00:42
  • 10 фев, 2012

"Така говорителят на МВнР Весела Чернева..." Малеее...
До тази дама ли опряха "бабаитите" Бойко и Цецко да обяснява на Холандия, че България е къде, къде по-високо от Холандия/морското равнище/

Абе МВнР, нали си имате министър, дипломатични ноти, и разни други способи дипломатично да протестирате?

Нема „конграчулейшън", нема го и Бате Бойко, нека друг да вади картофите...

“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц..."Operation: Black March"

Оценка
-3 +18
 
Преглед на профил

Flash

Рейтинг: 2336 Весело
  • 51
  • 00:45
  • 10 фев, 2012

До коментар [#50] от "drakar65":

Ааа, ББ е по тържествената част. А ЦЦ... и той не знае, но не е по тази

"Всички простаци побесняват, когато ги наречеш простаци" - Дж. Д. Селинджър, "Спасителят в ръжта"

Оценка
-3 +16
 
Преглед на профил

Ivan Petrov

Рейтинг: 1956 Неутрално
  • 52
  • 01:00
  • 10 фев, 2012

Нека да поясня какви хора са холандците по немските учебници за културните различия между нациите, за да разберем по-добре страховете им, както и ролята си в тези страхове!!!
Имат равномерно разпределени права за вземане на решения, независими йерархично, което означава че властта е децентрализирана и мениджърите разчитат на способностите на своя екип - отношенията с шефовете са неформални.
Имат висок индивидуализъм, което означава че обществото очаква, че членовете му сами се грижат за себе си и за подопечните си - всеки, който е глава на семейство си е независим от останалите членове на обществото, не се очаква обществото да има ангажимент към него и семейството му - не е задължително решенията да се взимат в група.
Имат ниска конкурентна мотивация на обществото си, което означава, че трябва много добре да се поддържа в това общество правилото: личен живот - работа.
Горното правило създава следното поведение:
Холандците са насочени изцяло към семейството си, работят до 16.30н и не обичат да предприемат излишни рискове, които да надхвърлят делегираните им правомощия. Не гонят целите си и сроковете си след 16.30н, трудно могат да бъдат открити на работното си място в извънработно време. Те са поставени в неособено конкурентна работна среда и имат сериозни трудови привилегии, което при навлизане на сръхамбициозен служител в редиците им създава стресови състояния и проблеми, защото той не среща сериозна конкуренция, а веднъж влезнал професионално в това затворено общество, пробива много по-лесно и заради привилегиите, които предлага трудовото им законодателство.

Няма да добавя останалото от немските книги, защото смятам, че е безпредметно, но най-важното е, че холандците са пряко застрашени на работното си място от свръхамбициозни хора, които нямат проблем с преработването си, ако са достатъчно компетентни в трудовата си среда.
Честито на заслужилите - проблемът е персонален, корпоративен - капиталистически, а не националистически, но явно крайно-десните партии разчитат на първосигналните простовати необичайно стресирани социални маси, които трябва да се лишат от времето си за семейството си и да си жертват свободата!!!
Има право по-силният гласоподавател, а печелят тези партии, които владеят най-добре скъпия микрофон към масите - избори по капиталистически!!!
Въпросът е какво се случва с лузърите, които са отхвърлени, първо от обществото си, а след това изпреварени и от емигрантите - явно ще има кървави саморазправи към най-безащитната част на тази нация - чуждоземната част, която няма право да се оплаква, а трябва да плати цената на толерантността по тези земи!!!
Любопитно ми е защо не са скочили към албанците, косоварите и турците?!
Има обаче един още по-сериозен проблем, който тепърва ще се използва от западните правителства, при това подкрепен с неопровержими доказателства - проблемът на източно-европейската престъпност и безпринципност!!! Така, че ако искаме осъществен Шенген, трябва здраво да се поработи на БГ държавно ниво, но Ние знаем, че ако има шкартиране, то ще е на съвестните емигранти - до тук с родните надежди - който оцелее в тази безпринципна война - всеки е сам за себе си, яхнал късмета си! Успех!

"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata

Оценка
-2 +26
 
Преглед на профил

Polusa

Рейтинг: 1214 Неутрално
  • 53
  • 01:09
  • 10 фев, 2012

Незнам Холандия какво печели от чужда работна ръка но мъка е емиграцията за тях. Не е лесно и на нас, които с таз разбита икономика търсим спасение за препитаване в чужбина.

Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

richardnixon

Рейтинг: 1288 Неутрално
  • 54
  • 01:34
  • 10 фев, 2012

наскоро в холандски съд бе доказано, че български сводник е прибрал за 15 години само от една от своите робини 4 милиона евро! Е какво да пишат за Бг? Чудесно е, че Холандия иска да види поне 2 поредни позитивни доклада, за да ни пусне за Шенген. В това отношение лалетата са най-големите и най-принципните приятели на България! Поклон доземи за тази честна позиция! Тоягата е единственото, което може да задейства правосъдието и МВР в БГ!

Оценка
-7 +23
 
Преглед на профил

Mai Tai

Рейтинг: 2345 Неутрално
  • 55
  • 02:43
  • 10 фев, 2012

Листовки с подобни призиви за обединение срещу източно-европейците пускаха по пощенските кутии в Англия преди няколко години. Бяха на някаква националистическа партия. Но британците й намериха цаката - ББС направи скандални разкрития срещу лидера й с помощта на скрита камера, него го окошариха и нещата поутихнаха. Но е изключително гадно сутрин да се спъваш в листовки, призоваващи хората да извърлят източно-европейците от странатата. Страхуват се от нас повече отколкото от арабите и африканците по простата причина, че сме (все още) добре образовани и ни възприемат като заплаха за работните им места.

Оценка
-1 +28
 
Преглед на профил

tipster

Рейтинг: 181 Неутрално
  • 56
  • 02:51
  • 10 фев, 2012

До коментар [#42] от "deutschland":
"За съжаление е същото в много други страни, но учтиво не се говори за проблема, а проблем има... особено българи и румънци правят много проблеми. Пробвайте примерно да се представите преди да влезе в дискотека в Германия и ще чуете - НАЙН! Знам поне 5 места където няма да ви пуснат ако кажете че сте от България."

Защо лъжеш толкова нагло?!!! Никога, ама никога, в дискотека в Германия не са питали "От коя държава си?" Нали ако това стане, веднага може да се викне полиция и да ги обвинят в дискриминация?!

Да не говорим, че българите в Германия сме сравнително малко и незабележими. На 90% - студенти и работещи престижни професии, предимно хора от семейства от средната класа и интелигенцията в България. Българските бачкатори са основно в Италия и Испания, в Германия са съвсем малко.

За какво ти е да лъжеш така? Комплекси ли избиваш, като оплюваш сънародниците си? По-значим ли се чувстваш, дребна душицо?! Не обикновените българи, а такива боклуци като теб, не бих пуснал в държавата си, ако бях холандец!

Оценка
-4 +35
 
Преглед на профил

Вени Марковски

Рейтинг: 1317 Весело
  • 57
  • 04:26
  • 10 фев, 2012

Ако работят както трябва няма да си изгубят работата заради чужденец. - цитат на коментар #9 от “Roger”


Е, ако получават толкова, колкото изкарват чужденците, със сигурност няма да си загубят работата

Оценка
+21
 
Преглед на профил

dragozow

Рейтинг: 2448 Неутрално
  • 58
  • 06:02
  • 10 фев, 2012

За докладите за корупция са прави, през последните 20 години не сме помръднали. Понякога хващат някой данъчен с няколко хиляди лв. и това е. Със съдебната система е същото, който има пари не лежи или е много прост.

Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.

Оценка
-2 +17
 
Преглед на профил

dearblue

Рейтинг: 1639 Неутрално
  • 59
  • 06:16
  • 10 фев, 2012

холандците са прави
източно европеиците 15 години ходеха в европа да работиат когато страните им биаха извьн европеискиа сьюз сега всички източно европеиски страни са в европеискиа сьюз и които иска да работи за европа триавба да си стои и работи в страната в коиато е роден и да кандидатства за европеиски програми и субсидии и да печели и да обикалиа европа като турист некато гастарбаитер

Оценка
-21 +10
 
Преглед на профил

GogoPG

Рейтинг: 2376 Весело
  • 60
  • 06:45
  • 10 фев, 2012

Вдигането на шум около един сайт няма да ни реши проблемите или да ни вкара в Шенген (пък и влизането в Шенген съвсем не ни е най-големият проблем). Трябват ни два последователни, положителни евродоклада. А тях не ги съчиняват партийните сайтове

Vae, puto deus fio :)

Оценка
-5 +13
 
Преглед на профил

saseff

Рейтинг: 2801 Неутрално
  • 61
  • 07:16
  • 10 фев, 2012

Тоя явно е предрусал с тревата....или някои източноевропеец е опънал женка му и затова се вайка така.

Публикувано през m.dnevnik.bg

saseff

Оценка
-6 +8
 
Преглед на профил

Lemmy

Рейтинг: 2775 Весело
  • 62
  • 07:21
  • 10 фев, 2012

Какво лошо има в един линк за оплаквания. Че това е невероятна възможност за павиана да се оплаква от тройната, от матряла, от станишо, от гоцо, от сушата и от кишата. Вместо да реват като карпатски мечки, чиновниците от външно да наемат стенографи и преводачи и да пълнят холандския сайт със сутрешните емисии на казионните медии. Холандците ще се хванат за главите гарантирано.

Оценка
-3 +13
 
Преглед на профил

BGman1

Рейтинг: 8440 Неутрално
  • 63
  • 07:57
  • 10 фев, 2012

Браво на Външно...стига с тая наведена главица...

الرجل الكبير

Оценка
-5 +10
 
Преглед на профил

Krassimir Kroumov

Рейтинг: 8 Неутрално
  • 64
  • 08:02
  • 10 фев, 2012

Който е попътувал и поживял тук-там по западните държави, лесно ще разбере гледната им точка на западняците. Ха поставете се за момент на тяхното място и погледнете през техните очи... Ами разликата в поведението, в спазването на писани и не писани правила, че и в мисленето между тях и нас е ОГРОМНА. Е, как да Не се страхуват хората, че вместо тук да стане като там, ние ще им разбием правилата и там ще стане като тук... А тук (в България) нещата никак, ама никак не са розови, повярвайте.

Оценка
-13 +13
 
Преглед на профил

samir

Рейтинг: 666 Неутрално
  • 65
  • 08:09
  • 10 фев, 2012

До коментар [#64] от "Krassimir Kroumov":

Така е, променяме азиатско-африканския изглед на западна европа.
Шегувам се, прав си от една страна, но от друга - щом ни искат в ЕС и НАТО по геополитически причини, сега ще се усмихват любезно, когато се заселваме там.
И друго, такъв сайт е откровенно расистки, днес те плюват в сайт, утре те изселват в специализиран квартал, други ден - в лагер.

Оценка
-4 +20
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 66
  • 08:26
  • 10 фев, 2012

"....употреба на наркотици, проституция."
E това е върхът на наглостта. Амстердам, европейската столица на секса и наркотиците, единствената европейска столица в която това е легално, държавата, чийто гражданин - баш си холандец не някой черен - има закрита плантация за канабис и гордо се титулува кралят на канабиса, държавата, в която холандски сводници нагло продават източно европейски момичета ( румънки и украинки предимно, но и българки ) , държавата, в която този същия, краля на канабиса хоства сайт (няма да го поствам да не излезе реклама на канабиса) как да си отгледаш канабис, има наглостта да заяви това.

Оценка
-4 +16
 
Преглед на профил

bai_ui

Рейтинг: 315 Весело
  • 67
  • 08:37
  • 10 фев, 2012

А VenRus къде е? То нали се подписва с цитат на Герд Вилдерс?

Оценка
+9
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5107 Неутрално
  • 68
  • 08:44
  • 10 фев, 2012

Бой по канчето.

Оценка
-2 +5
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 69
  • 08:48
  • 10 фев, 2012

До коментар [#64] от "Krassimir Kroumov":

Краси, гледната точка на западняците е точно като нашата. Безскруполни политици - популисти плашат електората ( който в никой случай не е по-интелигентен от българския) за да могат после да капитализират този страх и да седнат в министерски кресла и ето това е, срещу което външно протестира.
Когато България влезе в ЕС, някакъв Лондонски дебил журналист беше отишъл на 1ви януари на Хитроу да брои колко хиляди българи ще пристигнат, и бил много изненадан че нямало много. Смятай какъв дебил трябва да си, за да си мислиш че едва ли не българите чакат натоварени в самолета да дойдат.
Тоя т.нар. националист удобно премълчава че Самоковеца беше застрелян в Амстердам ПРЕДИ да сме в ЕС и то от холандец. Значи, мафията няма проблем да си влезе и да си живее в Амстердам и без ЕС, проблем се създава на тези, които спазват закона, а точно те не са им никаква заплаха.
Ето за това става дума. Този манипулатор плаши хората, за да се вживее после в ролята на спасител и да пуснат гласче за него - толкова е прозрачно


Оценка
+24
 
Преглед на профил

sanni

Рейтинг: 345 Неутрално
  • 70
  • 08:56
  • 10 фев, 2012

На нас не ни харесва факта,че Холандия ни казва истината -живеете в гадна държава и ви управляват корумпирани политици,затова идвате и заемате нашите работни места.От собствените си колонии години наред са изнасяли суровини и в знак за извинение за причинените вреди от предците си,сегашните холандци приемат всички желаещи от бившите си колонии.Протитуиращите в Холандия не го правят в България,защото у нас заплащането е в пъти по-ниско.В България дрогата е забранена,но хора от холандските полицейски служби дошли в България като туристи виждат колко лесно у нас се купува дрога и правилно си задават въпроса,защо държавата ни си затваря очите.И проституцията не е разрешена ,но има доста труженички по курортите и холандците се чудят защо това не се легализира ,за да събират данъци,а е оставено на мафията.Не могат да си представят как двама пенсионери ще дарят на зет си няколко апартамента,как бармани и сервитьори стават собственици на банки.

Оценка
-13 +7
 
Преглед на профил

nicoleta

Рейтинг: 6536 Неутрално
  • 71
  • 09:02
  • 10 фев, 2012

Нормално е да плашат хорта с нас,е то тук в Испания няма ден да не разбият някоя банда за кражби и в нея да няма Румънец.Не искам да ги оправдавам Холандците ,но и ние нищо не правим за подобряване на имиджа ни.А лошото е че големите проблеми ги създават Румънските цигани ,но за западняка румънец и българин са все едно.

הפך את היוצרות

Оценка
-4 +11
 
Преглед на профил

bubiolino

Рейтинг: 29 Неутрално
  • 72
  • 09:04
  • 10 фев, 2012

Понякога ми иде и аз да се оплача в този сайт от нашенските мурафети и тертипи.
Според мен Холандия е фронтмена на ЕС в борбата срещу влизането ни в Шенген, ЕС -комисарите, които Моника кани нахалос в България бутафорно се възмущават от холандското вето, но всъщност тайно го подкрепят. И така... ще има да чакаме два положителни доклада...

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 73
  • 09:04
  • 10 фев, 2012

До коментар [#70] от "sanni":

Искам само да попитам, имаш ли представа колко пари влизат в Холандия от секс и нарко туризъм? Имаш ли представа колко хора от лондонското сити отскачат до Амстердам за уикенда за да си "махнат главите"? Много повече от идващите по нашето черноморие за същото ( само че с алкохол, който е легален на повечето места, просто е скъп там).Когато държавата ти е превърнала порока в индустрия, е меко казано нагло да плюеш по другите че не се борят ефективно с него

Оценка
-4 +21
 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Неутрално
  • 74
  • 09:07
  • 10 фев, 2012

Абе нека се оплакват, нека ако иска Холандия да излезе от ЕС, това няма да я спаси от това което я чака. Само незаконните имигранти и през България ще намалеят силно. Тя и Норвегия не е в ЕС. А ние имаме начин да го върнем на Холандия. Мнооого добър, но няма да го кажа тука, защото не е политически коректен.

Оценка
-2 +7
 
Преглед на профил

aron25

Рейтинг: 4799 Неутрално
  • 75
  • 09:07
  • 10 фев, 2012

Който е попътувал и поживял тук-там по западните държави, лесно ще разбере гледната им точка на западняците. Ха поставете се за момент на тяхното място и погледнете през техните очи- цитат на коментар #64 от “Krassimir Kroumov”

Ето, аз мога да кажа, че за обикновените холандци проблемът не е в цитираните причини за мафията, дрогата, корупцията и други "димни" завеси, които се явяват официалната причина за Холандия и некои други държавици от "региона". За тях плашещо е нашествието от мургавите ни сънародници, които се държат по изключително отвратителен начин, с което са допринесли да пострада сериозно имиджа на България. В случая сме "без вина - виновни". Уверявам ви, че е само това и нищо друго...за жалост. Защото именно тази "вина" не може да се "поправи")))

Оценка
+12
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 76
  • 09:08
  • 10 фев, 2012

" да не разбият някоя банда за кражби и в нея да няма Румънец."
А останалите в бандата какви са? Значи ако разбият банда от 10 човека с един румънец в нея, румънците са виновни за съществуването на бандата? А дали не е по-вероятно бандата да си я има и без румънеца, а румънеца без бандата да не обере банка?
Щом са промили и твоя мозък, на потърпевшия от това, смятай за местните какво остава

Оценка
-1 +14
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5107 Неутрално
  • 77
  • 09:08
  • 10 фев, 2012

До коментар [#71] от "nicoleta":

А те не рзабиват банди ,нямат трафик на хора ,самополовината бардаци са им от отвлечени,марихуаната и тя им е легална щото не могат да се справат.

Оценка
-2 +8
 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Неутрално
  • 78
  • 09:09
  • 10 фев, 2012

До коментар [#72] от "bubiolino":

А какъв точно ни е зорът да влизаме в Шенген точно сега? Ела в Овча купел да видиш араби и негри на път затам ....

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Весело
  • 79
  • 09:10
  • 10 фев, 2012

До коментар [#71] от "nicoleta":

Ъъъ, румънец и холандец, Ники, се пишат с малка Буква!
(настроение: злобно)

Оценка
-4 +4
 
Преглед на профил

Скандинавец

Рейтинг: 306 Неутрално
  • 80
  • 09:11
  • 10 фев, 2012

Идея: Масово да изпратим в страницата на тази партия оплаквания срещу етническия източноевропеец Герт Валдерс, работещ в Холандия като партиен функционер. Например за прояви на расизъм.

Оценка
+13
 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Неутрално
  • 81
  • 09:14
  • 10 фев, 2012

До коментар [#65] от "samir":

Е, ако не решиш да се върнеш тука де. Щото и тука е лагер, ама си е твой!

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Неутрално
  • 82
  • 09:17
  • 10 фев, 2012

До коментар [#80] от "Скандинавец":

Хммм тоя Герд е типичен холандец, антроположки погледнато. Тука знам двама холандци женени за българки и живеещи в България, и двамата са като него. Между другото, чувал съм (не мога да посоча цитат), че Холандия е страната с най-голяма Е-миграция на коренното население в Европа. Не към България разбира се, но към Испания, Италия, Франция, Америка итн.
Ама какъв начин знам да им го върнем тъпкано, тц тц тц ...

Оценка
+5
 
Преглед на профил

bta

Рейтинг: 5107 Неутрално
  • 83
  • 09:18
  • 10 фев, 2012

До коментар [#15] от "comandante":

Така е докато им работим черната работа няма да разберът колко сме им нужни

Оценка
+4
 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Неутрално
  • 84
  • 09:21
  • 10 фев, 2012

До коментар [#75] от "aron25":

И за нас е плашещо, но както казва един познат на една фламандка във влака, която веднага ни изтъкна точно това обвинение "вие там много сте едни такива тъмни и диви" - "Това не са българи, българин съм аз, я ма виж хуу. Тия са цигани. Те идват от Индия, първо са минали през където са минали, след това през Балканите, но ще дойдат и при вас. Ако ми кажеш как да ги спра, кажи ми, защото и аз не знам. Ако не, не ме обвинявай (ма овцо проста)"

Оценка
-1 +13
 
Анонимен потребител

****

  • 85
  • 09:23
  • 10 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

Небулус

Рейтинг: 626 Неутрално
  • 86
  • 09:32
  • 10 фев, 2012

До коментар [#18] от "Десен":

Редно е, но така да стане, че поне още 10 години да си запазим левчетата и да имаме граници от всички страни. Охранявани според шенгенските критерии, няма лошо. Но да не махат границите към Гърция и да ни залеят афроарабските емигранти оттам, или към Румъния с техните мангалайзери ...

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Master of puppets

Рейтинг: 673 Неутрално
  • 87
  • 09:34
  • 10 фев, 2012

Който е попътувал и поживял тук-там по западните държави, лесно ще разбере гледната им точка на западняците- цитат на коментар #64 от “Krassimir Kroumov”


Гледната точка на "западняците" зависи от "западняка". Ако е тъп и мързелив подкрепя такива като тоя Вилтерс, няма нищо против маймунките (щот му дават дрога и к.рви), но реве срещу източноевропейците, щот му вземали работата (която той никога няма да започне и без тях).
Ако е умен и не го мързи, гледната му точка е точно обратната. Дразнят го маймунките, щото правят държавата му на кенеф и не чу пука, че източноевропейците ще му вземат работата, щото е достатъчно кадърен.

Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...

Оценка
-2 +16
 
Преглед на профил

sanni

Рейтинг: 345 Неутрално
  • 88
  • 09:35
  • 10 фев, 2012

До коментар [#73] от "gsb":
Това е разликата с България-държавата е решила кои пороци да легализира и взема данъци.Правилата са ясни,всеки си плаща данъците и всички са доволни.За държавата им е важно да спазваш правилата и няма значение дали си бял или черен,чужденец или местен,гей или някакъв друг.В момента българите нямат право да работят в Холандия и сайта казва"кажи къде има нелегални работници,защото пенсионната и здравната ни система ще се сринат като българските когато 2 000 000 плащат,а 7 000 000 ползват.Заплатите на холанците падат,защото нелегалните чужденци се съгласяват на малко и правят дъмпинг на тяхната работна сила.

Оценка
-5 +8
 
Преглед на профил

Master of puppets

Рейтинг: 673 Весело
  • 89
  • 09:40
  • 10 фев, 2012

До коментар [#88] от "sanni":

ОК. Нека тогава открито да го кажат - ние, холандците дискриминираме източноевропейците, които са част от ЕС.

И след това да бъдат така добри да не ни се бъркат защо "не зачитаме правата" на цигани, гейове и други подобни.

Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 90
  • 09:43
  • 10 фев, 2012

До коментар [#88] от "sanni":

Прочети колко абсурдно звучи това, което си написала. Ами ти сама даваш рецепта за решение на проблема. Разрешаваш канабиса, хората плащат данък и пито платено,проблемът е решен.
По този шаблон, вдигаш забраната българи и румънци да работят в Холандия, хората си плащат данъците и всичко е 6. Логично нали?
А пенсионната им система ще се срине ТОЧНО ако не внасят хора, защото хората, които работят издържат пенсионерите, а в 11 милионна Холандия, ако се преброят етническите холандци ( махнеш филипинци, черни, араби, източно европейци) ще останата доста по-малко и демографският профил хич няма да благоприятства получаване на хиляди евра пенсии

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

bai_ui

Рейтинг: 315 Неутрално
  • 91
  • 09:49
  • 10 фев, 2012

До коментар [#89] от "Master of puppets":

Холандците, се оставят да им се месят във вътрешните работи. Ние, за сметка на това, понеже нямаме позиция и приемственост в каквото и да било, а сме политически ветропоказатели се оставяме не само да ни се месят във вътрешната, но и да ни определят външната политика отвън.
А затова положение, сме си виновни ние и политиците, които сме избрали.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

kitaec__

Рейтинг: 1027 Неутрално
  • 92
  • 10:22
  • 10 фев, 2012

Както казват във филмите,не сме в позиция да критикуваме страна като Холандия.Логично е западняците да не харесват циганските източноевропейци,мръснокои са

Оценка
-13 +1
 
Преглед на профил

igeorge71

Рейтинг: 226 Неутрално
  • 93
  • 10:29
  • 10 фев, 2012

Няма да е лошо да отворят и един паралелен сайт, в който работодателите в Холандия да споделят своите впечатления от бългрските си служители. Стига с тоя национален нихилизъм.
Хиляди българи работят в топ холандски и мултинационални компании в Европа вярвам че са в топ 5-та на най-съвестните и добре представящите се служители.

Оценка
+12
 
Преглед на профил

Athanatos

Рейтинг: 1621 Неутрално
  • 94
  • 10:34
  • 10 фев, 2012

Въпрос на време е морето да залее 4/5 от Ниската земя.
Ние само трябва малко да почакаме, за да се порадваме на издавените хомосексуални наркомани.

Adam-е zendeh, zendegi mikhad (آدم زنده، زندگی می‌خواد) / Живият човек се нуждае от живот

Оценка
-3 +2
 
Преглед на профил

Вишински

Рейтинг: 885 Неутрално
  • 95
  • 10:37
  • 10 фев, 2012

Как можем да поберем 30 холандеца в стая с размери 2 метра на 2 метра?

Като хвърлим един гулден вътре.

Оценка
-1 +8
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 96
  • 10:42
  • 10 фев, 2012

До коментар [#94] от "Athanatos":

Всъщност, сайта е за твоя холандски еквивалент. Не бива да позволяваме шепа идиоти да ни настройват срещу холандците. Повечето са много готини и толерантни хора, най-толерантните в Европа, затова и Холандия е пълна с имигранти

Оценка
-5 +5
 
Преглед на профил

ко прайм ся?

Рейтинг: 244 Неутрално
  • 97
  • 11:16
  • 10 фев, 2012

До коментар [#4] от "miron4o":

Не мога да се съглася напълно с теб, но за бъдещето си абсолютно прав и не, че защото безпочвената омраза на западняците към нас се е засилила още повече, а защото сега имат трибуна, от която да я заявят и да се чуят. Много хора и политици, и то не само в Холандия, са доволни от това, което чуват, защото и те си го мислят това, но политиката им спрямо нас не позволява да го изрекат гласно.Добре, че се появи този сайт, че да се види разликата между фалшивата любезност на политиците от тези страни, за които ние сме жизненонеобходимия демографски донор и истинското отношение на обикновените хора, разбира се с някои изключения, към нас.Оня турски кенеф въобще не беше случаен, но като че ли и ние до някъде си го заслужаваме, гледайки оня ден по телевизията щастливите физиономии на нашите студентчета, спечелили визи за миячи и метачи в сащ.

gstar

Оценка
+4
 
Преглед на профил

bubiolino

Рейтинг: 29 Неутрално
  • 98
  • 11:32
  • 10 фев, 2012

Целият ЕС е на страната на Холандия под сурдинка. Вижте статията за България в германския вестник Ди Цайт, на български в Медиа пул. Защо никой не коментира този отзив в една толкова важна страна? Защо външно не говори за това, а се хваща за сайта, е еднозначно, за да обърне вниманието в другата посока, да покрие изцепките ни, отразени в статията. Защо медиите мълчат обаче, е МНОГОЗНАЧНО.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Musashi

Рейтинг: 654 Неутрално
  • 99
  • 11:36
  • 10 фев, 2012

"Това показва проблем в самата Холандия, но е и заплаха за целия Европейски съюз и за неговите ценности, посочи Чернева."




"02.02.2012 06:55
В Гърция хванаха 10 българи, крали релси"

"12.01.2012 19:03
Европол разби наркомрежа, простирала се и у нас.
Открити и унищожени са и три лаборатории за производство на синтетични наркотици. И трите са били в България"

"11.01.2012 17:48
Българи убили датска старица за бижута и пари"

"19.11.2011 18:37
Гърция: Заловиха българка, продала бебето си"

"16.11.2011 16:51
Българи мамят чужденци за брак с холандки"

"15.10.2011 16:11
Турски съд осъди двама бълграски граждани за източване на
Единият трябва да прекара 19 години зад решетките, а другият - 2 години, за източване на банкомати"

"12.10.2011 19:10
В Испания разбиха "клана на българите"

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Athanatos

Рейтинг: 1621 Неутрално
  • 100
  • 11:37
  • 10 фев, 2012

Всъщност, сайта е за твоя холандски еквивалент. Не бива да позволяваме шепа идиоти да ни настройват срещу холандците. - цитат на коментар #96 от “gsb”

Сигурно.
Всъщност им се възхищавам на нискоземците, как си извоюват територии от морето.
Но напоследък почнаха да ме дразнят с упортството си против влизането ни в Шенген и с тия последните ксенофобски изцепки.

Adam-е zendeh, zendegi mikhad (آدم زنده، زندگی می‌خواد) / Живият човек се нуждае от живот

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Athanatos

Рейтинг: 1621 Неутрално
  • 101
  • 11:39
  • 10 фев, 2012

Холандците от тази въпросна партия явно не приемат основополагащи неща за ЕС (свободното движение на хора и стоки, както и свободата да работиш където и да е в ЕС).
Аз например, като не ми харесва в заведение за пушачи - излизам.
Да бъдат така добри, или да спазват законите на ЕС, или да напуснат. Нищо, че са сред основателите.

Adam-е zendeh, zendegi mikhad (آدم زنده، زندگی می‌خواد) / Живият човек се нуждае от живот

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 102
  • 11:56
  • 10 фев, 2012

До коментар [#98] от "bubiolino":

Разбира се че е на страната на Холандия. А нима ние не сме? Някой тук беше писал - ела в Овча купел да видиш араби и негри на път за ЕС. Какво против арабите и негрите? Ами против турците?
Същите примати сме и ние като Холандците, както и цял ЕС, всеки си има собствена истина. Когато теб те дискриминират си жертва, когато ти дискриминираш си патриот, така е.

Оценка
-1 +5
 
Преглед на профил

Orchid

Рейтинг: 1837 Весело
  • 103
  • 12:20
  • 10 фев, 2012

Тия от партията на свободата май доста свободно са боравили с опиатите, за да сътворят такъв бълвоч.
Поздавления за адекватната реакция на нашето външно, този път, и се надявам да доведат този случай до завършек в наша полза! Трябва много здрав отпор на подобни насмъркани расисти!


До коментар [#98] от "bubiolino":
Дай, моля те линк, ако имаш към българската статия. Не съм я чела. Мерси!

Оценка
+2
 
Преглед на профил

bubiolino

Рейтинг: 29 Неутрално
  • 104
  • 12:37
  • 10 фев, 2012

за коментар 103

http://www.mediapool.bg

Ди Цайт (Германия): Изпортване по български

Оценка
+1
 
Преглед на профил

deutschland

Рейтинг: 660 Гневно
  • 105
  • 12:39
  • 10 фев, 2012

До коментар [#56] от "tipster":

Идиот... казах АКО СЕ ПРЕДСТАВИШ! Не съм казвал, че питат от къде си. Понеже лъжа най-нагло мен лично не са ме пускали, искаха ми личната карта и после ми казаха не може да вляза, а в Хамбург бях свидел как не пуснаха 3-ма българи и те буквално седнаха пред дискотеката и седяха 1 час пиейки бира пред дискотеката... а в Англия също имам спомен не ни пуснаха, защото сме нямали кецове, ама след 3 часа ако сме искали да идем(дискотеката затваряше след 4часа)?! Като викнеш полицаите в Германия най-много да накривиш дедовия, аз съм питал охраната защо не мога да вляза, а той ми вика "това е частен клуб, а не обществен и пускаме когото решим" и аз така му казах че ще викна полиция, а той само се смее и вика добре... а това с дискриминацията е повече от смешно, защото явно не си бил в Германия, а приказваш врели некипели. Не си мисли че като си друга народност и всички килими ти постилат, да не ти разправям и за полицаицате как бият, НЕДАИ си боже да се сдърпаш с полицайте жална ти майка.

noch widerstand, gegen bolschewismus

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1915 Неутрално
  • 106
  • 13:09
  • 10 фев, 2012

До коментар [#105] от "deutschland":

Правилно са ти казали - това е ЧАСТЕН клуб!
Няма дискриминация. А да викаш полиция за това е не смешно ами не знам.

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

bubiolino

Рейтинг: 29 Неутрално
  • 107
  • 13:13
  • 10 фев, 2012

Die Zeit
KORRUPTIONSBEKÄMPFUNG
Bulgariens vermasseltes Zeugnis aus Brüssel
Bulgarien müsse mehr tun im Kampf gegen Korruption und Verbrechen, mahnt die EU-Kommission. Ministerpräsident Borissow schiebt die Verantwortung weit von sich.

© Odd Andersen/AFP/Getty Images

Der bulgarische Ministerpräsident Bojko Borissow
"Hallo Wanjo, Mischo Birata (Mischo das Bier) hat mich schon wieder angerufen", erzählte Bulgariens Ministerpräsident Bojko Borissow dem Direktor der Nationalen Zollagentur, Wanjo Tanow, im Mai 2010 am Telefon. Es folgte ein Gespräch über eine anhängige Aktion von Tanows Zollbeamten in der Bierfabrik Ledenika wegen angeblicher Steuervergehen. Im Januar 2011 veröffentlichte das regierungskritische Boulevard-Blatt Galeria eine Aufnahme des Telefonats. Aus ihr geht hervor, dass Borissow Zoll-Chef Tanow anwies, seine Beamten aus der Brauerei abzuziehen, weil er dessen Besitzer Michail Michow versprochen habe, "ihn nicht anzupacken".

Die Geschichte vom Mischo Birata ließ Bulgariens Öffentlichkeit aufhorchen und veranlasste Generalstaatsanwalt Boris Weltschew zu Ermittlungen. Bis heute ist ungeklärt, ob die Abhöraufnahmen authentisch sind, und wenn ja, wer sie erstellt und Galeria zugespielt hat. Auch die Frage, ob sich Bulgariens Premier mit seiner Fürsprache für Mischo Birata etwa der unrechtmäßigen Verhinderung zollpolizeilicher Maßnahmen schuldig gemacht hat, blieb ohne rechtsverbindliche Antwort. Einzig der plötzliche Herztod des 47-jährigen Michail Michow am 30. März 2011 in einem Hotelzimmer in dem kleinen Städtchen Prawets scheint klar.

In einer Rap-Version hat der delikate Telefonplausch als YouTube-Video Kultstatus erlangt. Im jüngsten Jahresbericht der EU-Kommission zu Bulgariens Fortschritten beim Kampf gegen Korruption und Verbrechen vom Juli 2011 fand er dagegen keine Erwähnung. Wie ein ausgezeichneter Schuljunge konnte sich Ministerpräsident Borissow damals über ein gutes Zeugnis aus Brüssel freuen. Die EU-Kommissare bescheinigten seiner Regierung der rechtsgerichteten Partei "Bürger für eine europäische Entwicklung Bulgariens" (GERB) den "politischen Willen" zur Korruptions- und Verbrechensbekämpfung und "Streben nach Reformen".

Im jetzt veröffentlichten Halbjahresbericht der Europäischen Kommission fehlen derlei anerkennende Worte, der Schwerpunkt liegt auf Kritik. Die Kommission bemängelt das "Fehlen überzeugender Resultate", "unprofessionelle Ermittlungsmethoden" und häufige "polizeiliche Übergriffe". Auch Bulgariens leidiges Problem des Handels mit Wählerstimmen und die Vorwürfe von Wahlmanipulationen bei den Präsidentschafts- und Kommunalwahlen im vergangenen Oktober spricht sie an.

EU-Kommission beurteilt Nachbarn Rumänien deutlich besser

Bulgarien kommt deutlich schlechter weg als sein ebenfalls im Januar 2007 der EU beigetretener Nachbar Rumänien. Im Juli 2012 will die Europäische Kommission eine Gesamtbewertung der Entwicklung beider Länder in den vergangenen fünf Jahren vornehmen. Anschließend steht die Entscheidung an, ob die regelmäßigen Berichte zu ihren Fortschritten in den Bereichen Innerer Ordnung und Rechtswesen beendet oder fortgesetzt werden sollen. Obwohl die Evaluation und der Beitritt der beiden Balkanstaaten zum Schengener Raum formal nichts miteinander zu tun haben, bestehen die Niederlande darauf, ihnen den Beitritt zu Schengen erst nach zwei aufeinander folgenden positiven Evaluationsberichten zu gestatten.

Bojko Borissow sucht Verantwortung für Missstände gern bei anderen; gefunden hat er sie diesmal bei der Opposition und kritischen Bürgerrechtsgruppierungen. "So wie die Nicht-Regierungsorganisationen ihre Schriften durch ganz Europa schicken und die Bulgaren im europäischen Parlament ihr Land anschwärzen, kann man gar nichts anderes erwarten als einen negativen Bericht", ließ er am Mittwoch während der Kabinettssitzung seine Minister wissen. Die bulgarische Flagge auf seinem Amtssitz hängt auf Halbmast, allerdings nicht wegen des vermasselten Zeugnisses aus Brüssel. Es ist Tag der Trauer in Bulgarien, ein gebrochener Staudamm hat am Montag das südostbulgarische Dorf Biser überschwemmt, acht Menschen starben.
Unmittelbar nach der Tragödie war für Innenminister Tswetanow die Schuldfrage bereits geklärt: "Der Bürgermeister von Harmanli hat seine Hausaufgaben nicht gemacht", stellte er fest. Inzwischen wurde aber klar, dass der gebrochene Staudamm nicht in kommunalem Besitz ist, sondern dem Verteidigungsministerium gehört. Tswetanow ist für vorschnelle Schuldsprüche bekannt, seine Amtsführung als Innenminister gleicht der eines Chefanklägers. Die Vorsitzende des Bulgarischen Richterbundes Miroslawa Todorowa will ihn sogar wegen Verleumdung anklagen. Tswetanow hatte ihr vorgeworfen, Prozesse absichtlich zu verzögern und damit nicht im Dienste der Bürger, sondern der organisierten Kriminalität zu stehen.

Am 10. Februar 2012 ist die Verhaftung des Ex-Geheimdienstmitarbeiters Alexej Petrow im Rahmen der Polizeioperation Oktopus genau zwei Jahre her. Auf einer Pressekonferenz präsentierte Innenminister Tswetanow damals Alexej Petrow alias Traktora (der Traktor) als den "Kopf der Mafia". Die von einem Kamerateam des Innenministeriums gemachten Filmaufnahmen von Petrows Verhaftung gehören wie "Hallo Wanjo" zu den bulgarischen Hits auf YouTube. Wegen einer Kamerapanne, so heißt es, habe sich Petrow, ein ehemaliger Geschäftspartner und Sportsfreund von Bojko Borissow, gleich zweimal mit dem Bauch auf den Boden legen müssen, damit man ihm die Handschellen anlegte.

Innenminister Tswetanow schrieb dem Traktor eine breite Palette an Straftaten zu; sie reichte von Erpressung über Nötigung, Förderung der Prostitution und Drogenhandel bis hin zum Schröpfen von Unternehmen und Steuerhinterziehung. Im Laufe ihrer langwierigen Ermittlungen sah sich die Staatsanwaltschaft aber genötigt, die Beschuldigungen gegen Petrow einzuschränken. Nun hat die vor Kurzem vor Gericht vorgetragene Anklageschrift mit Tswetanows verlautbarten Ermittlungsbefunden wenig gemein. "Der Oktopus ist zum Oktopüsschen geschrumpft", scherzen Tswetanows Kritiker. Man darf gespannt sein, welches Echo der für die bulgarische Verbrechensbekämpfung exemplarisch stehende Prozess gegen Alexej Petrow im für Juli angekündigten Evaluationsbericht der Europäischen Kommission finden wird.

Давай, външно, реагирай!

Оценка
-1 +2
 
Преглед на профил

Мария

Рейтинг: 6709 Неутрално
  • 108
  • 13:14
  • 10 фев, 2012

До коментар [#104] от "bubiolino":

За мен най-интересното в статията на "Ди Велт" са коментарите на читателите, препоръчвам на четящите на немски да хвърлят едно око. Макар и темата в дебата тук да е издънката на Холандия, освен нашите си издънки, немският читател там добре балансира нещата: никога не са нито само черни, нито само бели. Нямам време да резюмирам мненията сега.
http://www.zeit.de/politik/ausland/2012-02/bulgarien-EU-korruption



Предубеждението е лош съветник http://www.youtube.com/watch?v=iOvEob7j7qs

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Мария

Рейтинг: 6709 Неутрално
  • 109
  • 13:17
  • 10 фев, 2012

До коментар [#107] от "bubiolino":

Виждам, че си пуснал текста на статията, супер!
Виж коментарите, многообещаващи са-)

Предубеждението е лош съветник http://www.youtube.com/watch?v=iOvEob7j7qs

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Постовете на някой друг

Рейтинг: 1131 Неутрално
  • 110
  • 13:43
  • 10 фев, 2012

Подкрепям този сайт! Холандия е единствената страна с адекватна позиция относно членството на София и Румъния в ЕС, участието в Шенген и правото на труд на техните пазари. Всеки знае, че тези страни не са заслужили нито членството, нито Шенген, нито правото да се трудят на техния пазар. Те не са си свършили работата в собствената страна, да си свалят комунистите! Когато някой получава нещо незаслужено, то го взима от някой друг, който го е заслужил, или това е КРАЖБА. А аз освен, че съм против кражбите, съм особено против, когато кражбите са от мен, за моя сметка.

Оценка
-3 +4
 
Преглед на профил

tipster

Рейтинг: 181 Неутрално
  • 111
  • 13:49
  • 10 фев, 2012

До коментар [#105] от "deutschland":

Смехурко, ти като ходиш на дискотека, националния трибагреник ли развяваш на входа, че са те разконспирирали какъв си без да те питат, бе?!!! Или казваш на охраната: "Добър вечер, много ми е приятно, аз съм от България!"? Как точно са разбрали, че си българин?

Не са те пуснали щото си изглеждал като клошар и наркоман, ей затова. Мен и моите приятели винаги са ни пускали, защото изглеждаме прилично и приветливо. И България не ти е виновна, че не приличаш на нищо.

Оценка
+5
 
Преглед на профил

dearblue

Рейтинг: 1639 Неутрално
  • 112
  • 18:07
  • 10 фев, 2012

какво лошо има холандците да искат бьлгарите да си стоиат в бьлгариа и да си отглеждат децата в бьлгариа и да си живеиат и работиат в бьлгариа следващите поколениа бьлгари европа плаща субсидии и по порграми за развитие на дребниа и среден бизнес и за земеделие и като направиат пари да обикалиат бьлгарите европа и света като туристи

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

swich2green

Рейтинг: 1206 Любопитно
  • 113
  • 21:46
  • 10 фев, 2012

нищо не ме учудва от запдноевропейците че това е така
много отдавна съм във този свят за разлика от краткото време
в българия и мога да кажа че именно по тази причина някой българи на запад се срамуват да носят не само българско но и славянско име
мисля че това е достатъчно да покаже добре на всички че обидинена и работеща като цяло европа няма и не може да има
и причината за това е естественно по силния и определящ
източно европейците ще си останат едвали не в действителност като малцинство в собственните си територии и земи защото владеящият ги запад определя техните способности и нужди.
причините за досегашните войни не са били различни в европа.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Тропчо

Рейтинг: 942 Неутрално
  • 114
  • 21:48
  • 10 фев, 2012

А ако сега Вътрешното министерство и това на правосъдието скочат срещу корупцията ще е още по-добре.

www.zaednovchas.bg +

Оценка
+2
 
Преглед на профил

bubiolino

Рейтинг: 29 Неутрално
  • 115
  • 23:24
  • 10 фев, 2012

"Ди цайт": Изпортване по български15:29 | 09.02.2012 | 41248 прочитания Размер на текста

Сн. БГНЕС
Борисов към Танов: "Ало, Ваньо, Мишо Бирата пак ми се обади!"; Брюксел към Борисов: "Ало, София, пак се изпортихте!" - след междинния доклад българският премиер веднага намери виновните за "изпортването", пише германският вестник "Ди Цайт" в четвъртък, цитиран от Дойче веле.

Изтеклата в медиите история с Мишо Бирата накара българската общественост да наостри уши и предизвика проверка от прокуратурата. Година и половина по-късно все още не знаем дали прихванатият разговор на премиера Борисов с шефа на митниците Танов е автентичен, и кой е предоставил записа на в-к "Галерия". Без отговор е също въпросът дали с ходатайството си за Мишо Бирата премиерът Борисов е извършил престъпление, предотвратявайки митническа и данъчна проверка в пивоварната "Леденика". Единствено масивният инфаркт, споходил 47-годишния бизнесмен в хотелска стая в Правец, изглежда ясен случай, пише балканският наблюдател на германския вестник Франк Щир.

Този случай не намери място в предишния доклад на ЕК от юли 2011 г. за напредъка на България в борбата срещу корупцията и организираната престъпност. Тогава българският премиер се радваше като примерен ученик, когото току-що са похвалили, че правителството му демонстрира политическа воля в тази борба. В сегашния междинен доклад от Брюксел обаче няма и думичка на признание, а точно обратното - документът е издържан в силно критичен тон. В него има такива формулировки като: "липса на убедителни резултати", "непрофесионално провеждани следствени действия" и "полицейско насилие". Европейската комисия този път назовава и болезнената за България тема за търговията с гласове и манипулирането на резултатите от проведените през октомври м. г. избори за президент и местни органи на властта.

В поредния доклад България получава значително по-лоша оценка от Румъния, отбелязва по-нататък "Ди Цайт". Той припомня, че през юли 2012 г. Комисията ще направи атестат на реформите през първите 5 години от еврочленството на двете страни. В зависимост от получените оценки ще бъде решено и дали ще бъде продължен Механизмът на наблюдение и контрол в областите вътрешен ред и правосъдие. И макар че (чисто формално) резултатите от това наблюдение и въпросът за присъединяването към Шенген нямат нищо общо, Холандия все пак настоява двете страни да бъдат допуснати в Шенген само при наличие на два последователни положителни доклада от Брюксел.

Българският премиер Бойко Борисов търси у другите вината за лошата оценка на Комисията. Този път той я открива у евродепутатите от опозицията и критичните спрямо властта неправителствени организации, които злепоставяли страната, посочва "Ди Цайт". В същото време българският флаг пред неговия кабинет бе свален наполовина, но не заради лошата оценка от Брюксел, а заради трагедията със скъсалата се язовирна стена в Южна България, отнела живота на 8 човека.

Веднага след инцидента вицепремиерът и вътрешен министър Цветанов откри виновника за трагедията у кмета на Харманли, който не си бил написал домашното, по думите на Цветанов. Междувременно обаче се изясни, че скъсаната стена не се стопанисва от общината, а от военното министерство. Цветанов, пише германският вестник, е известен с прибързаните си оценки за наличие на вина и се държи повече като главен обвинител, отколкото като вътрешен министър. Заради обвинението му, че бавела дела, за да угоди на организираната престъпност, председателката на Съюза на съдиите Мирослава Тодорова заведе дело срещу Цветанов за клевета.

На 10 февруари се навършват 2 години от задържането на бившата барета Алексей Петров в рамките на полицейската операция "Октопод". На пресконференция тогава Цветанов определи Петров с псевдонима "Трактора" като глава на мафията. Вътрешният министър му приписва всевъзможни престъпления: от изнудване и принуда към проституция, през търговия с наркотици, до източване на фирми и укриване на данъци. В хода на следствието срещу Петров обаче прокуратурата беше принудена силно да ограничи обема на повдигнатите му обвинения. А заключителният обвинителен акт няма нищо общо с така формулираните преди това от Цветанов обвинения срещу "Трактора". Оттогава критиците на вътрешния министър се шегуват с него, че Октоподът се бил смалил до октоподче.

Интересно ще бъде дали това знаково в борбата срещу организираната престъпност дело ще намери място в следващия доклад на Европейската комисия, който се очаква през юли, пише в заключение "Ди Цайт".

ИзпратиFacebookTwitterПринтирайMediapool препоръчваИзпратете ваша снимка

хайде сега, реагирай, външно

Оценка
+2
 
Преглед на профил

basilicum

Рейтинг: 594 Неутрално
  • 116
  • 13:07
  • 12 фев, 2012

До коментар [#17] от "Читател":

свободен пазар бе човек, изнасяме стоки и услуги - от най-конкурентните, без мито

Оценка
+1
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.